Eigen parkeerplaats circa 20 auto's.

• Nostalgisch
    • Honden toegestaan
    • Rookruimte
    • Aan het water
  7. Betalen pin

1424420539 67
1519886053 77
1547161915 76

1. Heerlijke steak gegeten met een niet al te dure, maar zeer lekkere wijn.
    Bediening en service was echt uitmuntend.
    Een echte aanrader!

2. Grote afgang,

Bediening weet totaal niet waar zij mee bezig zijn, er is geen enkele service naar de gasten toe, zij hebben het druk met elkaar.

De kwaliteit van het eten gaat schrikbarend achteruit, zompige empanada, vettige kip, verbrande spare ribs.
    Parat wordt onder het eten al weggehaald, als je er wat van zegt wordt er niet op gereageerd.

Het lijkt wel een zakkenvul restaurant waarbij absoluut geen rekening wordt gehouden met de gasten die een avondje uit zijn. Bij iedere snackbar krijg je een betere service en een glimlach.

Alberto's is de naam restaurant niet waardig en kan niet voor zijn gasten zorgen zoals het hoort.

3. A.touw

Gereserveerd via internet. Daar aangekomen niets bekend. Kregen tafel op terras. Was eerste mooie dag van het jaar. Tekort personeel. Bediening chaotisch. Bestelde Rib eyes waren na ruim half uur niet voorradig ("gewenste kwaliteit was niet te koop") Alternatief mixed grill uitstekend! Achter ons bestelde Dame Blanche ging niet door (geen chocola meer, niets over kwaliteit!). Het is dat het eten zo goed is anders zou ik nooit terugkomen, maar die service...

4. cella budruni

Met kerst hoef je er niet heen. Bij binnenkomst niets bekend terwijl we gebeld hadden en gemaild. Tafel apart geregeld, echt achteraf. Gerechten waren op. Hoofdgerecht besteld, kreeg iets anders zonder mededeling. De zalm was klein. Dranken waren op. De ene teleurstelling na de ander. Heel jammer.

2,8
  5. Veenendaal

Vooraf gereserveerd voor eerste kerstdag, zeer mooi restaurant en het eten was voortreffelijk. Echter over de service waren wij in het begin zeer slecht te spreken. Eerst hebben wij 40 minuten moeten wachten alleer wij konden bestellen. Na dit te hebben aangegeven bij een dame, verliep het uiteindelijk super. Buiten dat zij onze tafel super in de gaten hield, maakte deze dame er echt een vrolijke boel van en kregen wij ter compensatie een drankje van het huis.
    Al met al is onze kerst door deze dame haar goede aanpak en het zeer goede eten een top kerst geworden, dus ondanks het lange wachten top opgelost. Zo kan het dus ook!

6. Het eten was heerlijk de zalm en garnalen waren echt ruim voldoende vers en goed van smaak. Mijn gezelschap hadden verder uien soep, garnalen, meloen en ham en vitello tonato. De garnalen waren wel weinig maar 3 stuks. Verder heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij peper steak, mix grill en lamskotelleten. Smaak is echt goed vlees zo mals dat proef je niet vaak.

Er mag wel vaker gevraagd worden of er nog wat gedronken moet worden. Verder is de bediening zeer vriendelijk. En de inrichting erg sfeervol.

Aanrader

7. Heerlijk gegeten bij Alberto's op de zondagavond aan het water. De biefstuk was goed bereid met een mooie saus erbij. Genoeg patat en salade erbij dus ik was voldaan. De bediening was nog niet helemaal wakker maar dat kan door het weer komen!

8. Heerlijk eten en leuk restaurant, alleen heel erg storend dat van heel veel servies een stuk af is.

10. Alberto's is een paradijs voor vlees minnend Nederland. Waar voorheen enkel Loetje voor een lekkere biefstuk beschikbaar was, overtreft Alberto's het niveau hiervan... De Ossehaas (Lomito) en Ribeye zijn mijn favorieten. Een aanrader voor de smulpaap met een voorliefde voor vlees.

11. Goede sfeer, goede service maar fantastische vleesgerechten!! Nergens kan je zulke goede Rib Eye en Ossenhaas eten... Echt een aanrader om een keer te proberen!

12. Afgelopen weekend hebben wij voor het eerst bij Alberto's gegeten op aanraden van vrienden van ons. Het vlees wordt bereid op een heuse ZuidAmerikaanse houtskoolgrill. Voor een vriendelijke "eetcafe" prijs kun je hier saté, spareribs of biefstuk eten. Wij gingen voor het ultieme: de Ossenhaas van 300 gram! Ietsjes duurder maar zoals verderop zal blijken: elke cent waard!
    Eerst kregen we nog de broodjes die op de grill waren klaargemaakt met aioli en een ander lekker sausje... Mijn maat had de Carpaccio... Wat een feest!!!

Wat zeker ook een feest was, was de bediening. Een ontzettend professionele gastvrouw met een vriendelijk onthaal wachtte ons op en nam de jassen aan. Maakt een leuk praatje en is vervolgens de hele avond aanwezig maar niet "te". Ze is stijlvol en smaakvol gekleed, plezierige babbel en dat maakt dat iets bestellen net even even dat extra's meekrijgt. Toegegeven, wij wilden graag contact maar je merkt dat gasten die privacy wat meer op prijs stellen, ook worden aangevoeld. Het is lijkt allemaal maatwerk en wordt gewoon goed in de gaten in de gaten gehouden zonder te opdringerig te zijn.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het eten zelf. Wat een smaakorgasme is, kun je pas ervaren als je het meemaakt: neem een hapje ossenhaas in je mond... Het gesprek stopt gewoon even, je doet je ogen dicht en vervolgens ervaar je een explosie van smaakgeluk op je tong en in je mond. Heel bijzonder!
    Ook de kok komt langs voor een praatje en vraagt of het smaakt, nou dat hebben we hem verteld. Je ziet aan de twinkeling in zijn ogen dat hij hier heel erg van geniet... tevreden klanten die genieten van zijn met liefde en zorg klaargemaakte stukjes vlees... Vol passie vertelt hij dat dit is wat hij het liefste doet. Het blijkt de eigenaar te zijn, vroeger voetballer met een enorme afrokapsel zoals hij op een foto laat zien. Prachtig dat iemand zo'n passie heeft voor vlees dat je dat gewoon in alles voelt.

Tot slot het decor en de ambiance... Wij zaten met zijn 2en in de serre en daar konden we heerlijk rustig bijpraten. Genieten van het uitzicht op de ringvaart, ook al was het nog donker. Van de zomer komen we terug als het langer licht is, lekker bootjes kijken!

Al met al een zeer geslaagde avond, het eten verdient absoluut het hoogst haalbare, de perfectie. Geen discussie over mogelijk. Ook de overige onderdelen zijn dik voor elkaar.
    Wel een speciale vermelding voor Alberto en Didi, die gastvrijheid, humor en liefde voor het eten en de gasten op een heel hoog niveau hebben staan!

13. Wij komen geregeld bij Alberto's... De sfeer is er prima met open haarden om even op te warmen en de plekken kun je lekker knus bijpraten.

De Ossehaas en Rib Eye zijn werkelijk van topkwaliteit. Goede kwaliteit vlees en perfect klaargemaakt op de houtoven zoals die alleen Zuid-Amerika hebben. Alleen al de geroosterde broodjes zijn om van te watertanden.

De bediening is zeer vriendelijk en hartelijk en ook Alberto's houdt ervan om een praatje te maken. Hij vindt het ook belangrijk dat zijn klanten genieten van zijn klaargemaakte vlees.

Een pareltje aan het water en alles nog voor een verrassend vriendelijke prijs. Wij komen hier graag terug!

14. Naar aanleiding van het krantenartikel in de Hoofddorpse Courant gisteravond voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We kregen een plekje bij de haard, het drankje, het brood met ailoili en de kaart kwamen snel op tafel, we dachten nog ze hebben de vaart erin. Daarna ging alles in een rustiger tempo, we kregen de tijd rustig te borrelen. We besloten niet voor het menu te gaan, maar van de kaart te kiezen. De carpaccio was subliem, als hoofdgerecht de ossehaas en een rib eye, geweldig lekker. We komen zeker nog een keer terug.

15. Een tijdje geleden voor het eerst bij Alberto's geweest. We hebben er heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Bij binnenkomst we werden vriendelijk ontvangen en naar een onze tafel gebracht. We hebben als voorgerecht de proeverij gekozen, een selectie van voorgerechten die stuk voor stuk goed smaakten. Voor het hoofdgerecht hebben we op aanraden gekozen voor de ossenhaas. Het is ook echt een aanrader, het vlees is superzacht en verrukkelijk. De service was prima en komen zeker terug, ook van de zomer, ik zag namelijk dat ze aanlegsteiger en een terras hebben, hoe leuk!

16. De plussen: vlees perfect en bereid zoals gevraagd, bediening vriendelijk.

De minnen:
    - De bijgerechten stelden niets voor en vielen zwaar tegen.
    - Zeer lawaaiig, konden elkaar nauwelijks verstaan. Ophangen van gordijnen of iets dergelijks zou enorm helpen (de rails van vorige eigenaar hangen er nog).
    - Besteld droge sherry, krijgen medium. Op rekening stond witte port ("'t zit zo in de computer").
    - Wachten voorgerecht en hoofdgerecht duurde zeer lang (3/4 uur en bijna 2 uur na binnenkomst).
    - Besteld huiswijn: mag in onze beleving 12 tot 18,00 euro kosten (betrof Santa Ana, Argentijn; bij Sligro 3,25). Op bon stond het algemene Marbec, 25,00 euro ("'t zit zo in de computer"). Te duur voor een huiswijn en zeker in deze ambiance.

Voor de eindafrekening zijn er zeker andere gelegenheden met meer comfort te vinden, het vlees niet te na gesproken. Enfin, weer een -teleurstellende- ervaring rijker.

17. Ans en Jan

We hebben gisteravond heerlijk gegeten met de social deal bon. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Prima locatie bij mooi weer op het terras aan het water! Binnen zag het er ook goed uit. Zijn gisteravond geweest met 2 personen en kwamen er voor het eerst. Gestart met witte wijn en tortilla's, werden geserveerd met gesmolten kaas, avocado en salsadip alles op een groot bord. Heerlijk snoepen! We kregen bij de wijn een karaf plat water aangeboden. De huiswijn (kwaliteit redelijk) is wat aan de hoge kant geprijsd voor een grand cafe vind ik (4,25 per glas).
    De dagschotel was tonijn en heb ik gekozen. Deze was perfect gegrild en heerlijk! Ook de lamscoteletten die mijn vriendin koos waren perfect bereid. Frites en salade ook prima.
    Bediening door verschillende personen was zeer gastvrij, vriendelijk, ook joviaal waarbij ik mij kan voorstellen dat niet iedereen dit op prijs stelt ;-) Er was wel 1 jongeman die meer professioneel overkwam bij ons dan de anderen. Iedereen deed op zijn/haar wijze zijn uiterste best, vroegen ook met regelmaat of alles naar wens was! Wij hebben er met een prettig gevoel de avond met een lekker cappucino afsloten.

19. Edward van Schooten

Uitstekende plek, bij mooi weer prachtig terras aan de ringvaart. Genieten!
    De vleesgerechten zijn super. Heerlijk van de grill, zoals het echt moet. Ook visgerechten zijn er zeer smakelijk.
    De gastheer Alberto geeft een bijzondere sfeer. Een man die geniet van zijn vak en een top gastheer is.

20. Afgelopen week door gegeten met een grouponbon, maar was zeer rommelig met de bediening en het drinken duurde zeer lang. Terwijl er genoeg personeel rond liep, maar niemand had zijn eigen tafel! Het eten was niet echt bijzonder. Wat betreft de groupon actie; je denkt lekker te gaan eten voor een leuke prijs. Maar je keuze is minimaal; 2 keuzes uit voorgerecht, 2 keuzes uit hoofdgerecht en 1 keuze ijs. Wij hebben een leuke avond gehad maar ik kom er niet meer!

5,1
  21. Anoniem

Waardeloze tent. Muziek te hard, veel te lang wachten op het eten, en werkelijk schandalig geserveerd op te grote borden met zielig hoopje groente? Te duur en absoluut een afrader!!

1,9
  22. Het zal wel zo zijn, dat de mensen die zeggen dat het eten niet aan hun verwachting heeft voldaan, dat zo ervaren hebben. Wij (ik en 2 dames) hebben geheel andere ervaringen. Als regelmatige "uit eten gaanders" hebben wij zaterdag 21 december jl uitzonderlijk heerlijk gegeten. De rib-eye's van 200 gram die ik en 1 van de dames bestelden, was om te zuigen. Konden ons niet herinneren eerder zo'n heerlijk stukje vlees te hebben gegeten. Ook de zalm die de andere dame kreeg was voortreffelijk bereid. Ook de voorgerechten waren - net als de koffie achteraf - super smakelijk. Het is jammer dat een aantal gasten ( gelukkig een zeer kleine minderheid) een minder goede ervaring hadden; maar de meeste gasten hebben en zullen in de toekomst zeker het zelfde ervaren als wij deze zaterdag. Wat ons betreft voor Alberto een 10.

23. Heb daar gegeten met mijn gezin van vier. Spare-ribs gortdroog. Om saus gevraagd, nooit gekregen. Stond wel op mijn bon... normaal zijn we gek op spare-ribs, maar dit was zeker niet voor herhaling vatbaar. Het enige goede was de koffie, heerlijk.

24. Eric Fender

Vleesgerechten top ! Bediending keurig !

25. Linda van schie

Heerlijk gegeten!! Gamba's smaakte heerlijk, voor het geld hadden er wel twee meer mogen zijn, maar goed. En de ossehaas was werkelijk om te zuigen! Is echt een aanrader! En voor de mensen die niet van vlees houden, neem de tonijn!! Mijn man had tonijn genomen en was ook heerlijk! Ja, de sfeer.....het is gewoon een schitterend restaurant met de perfecte aankleding. Dus wat mij/ons betreft een aanrader!

26. Voor de tweede keer gegeten, zeer tevreden. Kwaliteit is goed, redelijke prijzen en goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Wij, mijn zoon en ik, zijn op 28 oktober bij alberto's gaan eten om zijn onbeperkte spareribs te proeven.

Bij het bestellen van het aperitief bleek dat ze een Bavaria op de tap hebben, ik mocht het proeven in een likeur glas. Niet lekker maar geen alternatief, dus maar aan de 7up die had ze wel. Ze komt vervolgens met Sprite aanzetten. Er werd brood met aioli en een pittige olie geserveerd dit was lekker. Zonder de kaart gezien te hebben werden de spare ribs geserveerd, een voorgerecht mogen we waarschijnlijk niet bestellen. De spareribs hadden nauwelijks smaak en werden geserveerd met een zuurzoete saus rijkelijk aangebracht, gewoon niet lekker. De 2e spareribs die werden geserveerd waren rauw.. weer wachten.. mijn zoon, die een sparerib fanaat is, zag ik al betrekken in zijn gezicht. De spareribs werden geserveerd wederom met te veel saus zijn gezicht werd wit.

Wat ik nog nooit gedaan heb is hen voorgesteld hebben om naar de mac te gaan en zijn gezicht klaarde direct op. De bediening, een blonde dame, had geen verstand van horeca, serveerde het glas wijn vanuit de hand op tafel. Wist niet welke huiswijn ze hadden. Vergat het vingerkommetje en extra servetten. Haar eigen thee was belangrijker dan de gasten.

De locatie is mooi en binnen is het gezellig ingericht, de banken zitten waardeloos en de muziek staat te hard. Bij het melden dat het eten slecht was meldde Alberto zelf dat we pech hadden! De dranken zijn duur! 3 euro voor een cola en 4,25 voor een huiswijn in een heel simpel glas. Kortom hier moet je zeker niet heen voor je spareribs.

28. Dinsdag 15 okt. 2013 met 4 man onbeperkt spareribs gegeten wat een succes was.
    Heerlijk van smaak en goed warm. Mooi restaurant met prima bediening. Kom zeker terug en zal het ook aanbevelen

29. Ik ben hier vandaag wezen eten voor de tweede keer en kan zeggen dat de spareribs heerlijk zijn, precies hoe het moet zijn. Bij spareribs hoort het vlees helemaal niet van het bot te vallen, je wil vlees proeven toch anders is het te ver gekookt en heeft het geen smaak. Maar deze spareribs waren perfect en helemaal niet duur. De sfeer is super, een heel mooi restaurant, vriendelijke bediening. Ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen. Alberto succes.

30. Severijnse (zonnehoek)

Gisteravond bij Alberto's gegeten, wat een verrassing, de ossehaas is werkelijk om te zuigen. Nogmaals bedankt Alberto, we komen zeker weer eten. Ik ben alvast mond tot mond reclame voor je gaan houden. Het is écht top!

31. martin van delden

Diverse keren gegeten, van gamba's tot ribeye en niet te vergeten de ossehaas. Met vrouw en kinderen, fantastisch aan de waterkant en binnen optimale sfeer. Ik ben er van overtuigd dat je nergens anders beter kunt eten dan hier in vijfhuizen bij alberto's, het is uitmuntend. Al met al, ik heb mijn restaurant gevonden en hoef niet verder te zoeken, klasse, duimen op en petje af.

32. Gisteren hier gegeten en ook voor het laatst. We kwamen om 19:00 uur binnen om spareribs te eten en na 40 minuten wachten, werd aangegeven dat de keuken ons vergeten had. Nu kan dat op drukke dagen gebeuren, maar dat was deze dag niet het geval. Bovendien bleek ook dat er iets fout was gegaan met de reservering aan de tafel naast ons, dus dat was wel erg toevallig.

Uiteindelijk kwamen de spareribs eraan, waarvan de kwaliteit nogal wisselden. Voor mij horen spareribs bijna van het bot af te vallen, helaas was dat niet het geval. Belangrijker vond ik dat ze veelal zwartgeblakerd waren en dat ze amper warm waren. Net alsof ze even in de magnetron waren gelegd, maar dan niet lang genoeg.

Voor de prijs/kwaliteit hoef je ook niet hierheen te gaan. Wij hadden alleen een appelsap en een cola besteld, welke tegenwoordig 0,2 l zijn. Dit kostte ons bijna 6 euro.

De service is wisselend. Afgezien van het feit dat ze ons vergeten waren, kwam de bediening vervolgens elke 5 minuten langs. Wat me echter bar tegenviel, was het feit dat niemand ons hielp bij het pakken van de jas van mijn vrouw. Deze hadden ze netjes aangenomen bij het binnenkomen, maar toen we weggingen was dat blijkbaar teveel moeite.

Al met al erg jammer, want de locatie/sfeer van het restaurant is goed. Op het moment dat je binnenloopt is het veelbelovend. Het ziet er netjes en zelfs een beetje chic uit en op een zomerse dag lijkt het me ook heerlijk om buiten te zitten langs het water. De combinatie met de rest maakt het restaurant echter niet aanbevelenswaardig.

4,9
  33. Ik was hier voor de eerste keer. Ik zat lekker rustig aan het water. Ik heb heerlijk gegeten. De service was ook goed en ik kom zeker nog eens terug.

34. Nu drie maal gegeten. Voortreffelijk vlees, uitstekende bijpassende wijnen. Kaart nog wat beperkt. Verdient het om te slagen waar anderen in het stof beten. Terras in de ringvaart is iets geel bijzonders. Niet vergeten na afloop een espresso te bestellen, liefst een dubbele. De koffie is van barista kwaliteit. Spreek net met mijn vrouw af zondag weer te gaan. Wordt weer een mooie avond