Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vierpolders verdeeld zijn.

1. Nederlands Vierpolders

Slechte ervaring. Service was belabberd. Een week van te voren gereserveerd via de site voor een leuke actie en om de allergieën van m'n partner door te geven.
    De reservering was wel bekend, maar ze hadden de allergieën van mijn vriend niet genoteerd.
    We moesten wachten tot de keuken open ging terwijl op de site zo leuk gepromoot was voor Vaderdag.

Als er iets anders in de omgeving had gezeten was ik daar naar toe gegaan.
    De meiden en de kok hadden er allemaal geen zin in.
    Gaven me het gevoel dat ik niet welkom was en zeurde over de situatie.

2. Nederlands Vierpolders

Deborah

Vind het eten erg lekker bediening goed maar aardig aan de prijs..

Het is misschien niet de gezelligste, maar wel de beste en lekkerste snackbar/cafetaria van de buurt.
    Brielle/Vierpolders.

Hier haal je snacks, zoals snacks horen te zijn.

Onze complimenten voor de Hossenbos! :-)

4. Nederlands Vierpolders

Heijkoop

Lang gewacht op het eten, na klacht bij de bar, was het antwoord we staan alleen in de keuken en we hebben een bruiloft? Constant bruiloftsgasten langsgelopen, voelden ons ongenode gasten.. Geen leuke ervaring.

5. Nederlands Vierpolders

Dirk

6. Nederlands Vierpolders

Sfeer is buitengewoon hartelijk en gastvrij. Steeds ongelofelijk lekker gegeten en daarna een rekening krijgen die je doet afvragen hoe ze het ervoor kunnen doen! De Megaburger is ook echt mega en overheerlijk. Kipspies Yakatori (hoop dat ik 'm goed schrijf) is om nooit meer te vergeten! Bijgeserveerde groenten merkbaar vers en men weet precies hoe het geheel tot een smakelijke combinatie te maken ('n kunst op zich). Friet of aardappeltjes ook verre van gewoontjes. Vergeet niet af te sluiten met ijs of een sorbet: Opnieuw heerlijk! De omgeving aan de brielse maas: prachtig. Breezze zou een soort strandtent/paviljoen moeten zijn, maar dat doet het restaurant echt te kort: het gebodene is van veel hoger niveau! Het zou een sterrenrestaurant niet misstaan. Wij zullen er zeker terugkeren...

7. Nederlands Vierpolders

Meerdere keren geweest bij dit restaurant,alleen, met vrienden en familie. Mijn ervaring is alle keren zeer goed. Vriendelijk personeel wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is en het eten keer op keer echt top. Alles wordt vers klaar gemaakt en de hoeveelheid is ook prima, zeker voor wat je betaald. Echt een aanrader voor iedereen!!!

8. Nederlands Vierpolders

Mijn ouders hebben hun 50 jaar huwelijk hier gevierd. Was tot in de puntjes top geregeld. Ze hadden een walking diner was echt zo ontzettend lekker. De bediening was heel erg enthousiast en de eigenaars Cathy en Robin zijn super lief. Je kan alle kanten met ze op en alles is mogelijk en bespreekbaar. De gasten die er waren hebben genoten! Hier komen we zeker nog vaker!

9. Nederlands Vierpolders

Afgelopen zaterdag met de ouders en spelers van ons voetbalelftal een BBQ geregeld bij Breezze. De avond van tevoren had men een bruiloft gehad en dat was duidelijk te merken. De eigenaresse kwam bij ons over alsof zij er niet zo veel zin in had. De BBQ was nergens te bekennen en het vlees werd in warmhoudschalen in buffetvorm aangeboden. Shaslicks waar kinderen niet allemaal van houden en hamburgers die nogal donker van kleur en taai waren. De drumsticks waren wel goed. Verder vrij karig, patatjes, brood en één salade. Na afloop kregen de kinderen ijsjes maar die waren er niet genoeg waarna er raketjes aangeboden werden. Ik zou zelf denken, maak er voor de kinderen een klein feestje van. Ik snap dat het met kosten te maken heeft maar met een bolletje ijs, wat slagroom en een parapluutje zijn ze al helemaal blij. Ook jammer dat de 2 dronken mensen in de hoek meer aandacht dan ons kregen. Kortom, voor ons heel jammer om het seizoen zo af te sluiten. We hadden er zeker iets meer van verwacht.

Werden zeer gastvrij ontvangen. De pannekoeken waren goed. Kregen veel informatie over de streek.

11. Nederlands Vierpolders

Abr. Akershoek

3 september 2014, We hebben hier vandaag met onze kleinkinderen een heerlijke pannenkoek gegeten! Leuke locatie, prijs kwaliteit goed. Gezellig gezeten prettige bediening.

12. Nederlands Vierpolders

Michel Koster

Wat een ongelofelijke goede service en wat een fijne keuken..
    Wij hebben hier met een grote groep heerlijk gegeten in een fantastische omgeving. Met een goede service en een leuke bediening.

Het is een heel leuk plekje om lekker in het zonnetje te zitten. Mensen zijn vriendelijk maar de prijzen zijn belachelijk!
    Waar halen ze deze prijzen vandaan, zo sjiek is het niet!!
    Heerlijk om te zitten maar die prijzen moeten naar beneden anders ga ik er niet meer heen..

Het viel ons ontzettend tegen.

1 Cola en een spa blauw (wat gewoon kraanwater was in een vies glas) voor 4,70. Belachelijk.

De mevrouw was niet aardig.

Voor ons absoluut geen aanbeveling voor overige campinggasten.

hele vriendelijke bediening en niets is teveel gevraagd