Breezze in Vierpolders

Uitzonderingen

Open
  • 1e Kerstdag – 25 dec

Welkom bij Breezze

Zoeken jullie een spraakmakende feestlocatie aan het water met een trendy loungeterras, een sfeervol restaurant en gezellige feestzaal met openhaard, een speeltuin en voldoende eigen parkeergelegenheid?

Dan bent u bij Paviljoen Breezze aan het juiste adres. De sfeer is aangenaam en ontspannen en met de juiste mix van aankleding, entertainment en onze vriendelijke medewerkers wordt het een feest om nooit te vergeten. Of het nu gaat om een kleinschalig verjaardag of een omvangrijk buitenfeest, wij stellen graag een passend programma met u samen.

We hebben een mooie en evenwichtige inrichting en staan garant voor lekkere gerechten. Heerlijke hapjes, een buffet, een BBQ, een Walking Dinner of een uitstekend diner?

Lekker op het terras, terwijl de kinderen naar hartelust spelen, of in ons sfeervolle restaurant. Er is voor ieder wat wils. Een clown die een dansje maakt met de kleintjes terwijl de volwassenen genieten van hun diner. Ontvangst van de avondgasten door een steltloper en een vuurspuwshow geven een extra beleving aan jullie feest. Een fotograaf, een DJ, we hebben álles in huis.

Wist u dat…

U gebruik kunt maken van gratis Wi-Fi op het terras en in het restaurant.
U hier uw complete bedrijfsfeest kunt vieren, denk daarbij aan watersport en spektakel, paintballen, boogschieten, gps-fietsroutes met als afsluiting een barbecue en/of een spetterend feest.
U hier ook uw kinderfeestjes kunt vieren, denk daarbij aan entertainment met een kinderdisco, springkussen of met z’n allen op een banaan achter een speedboot.
U hier met uw vriendinnen kunt genieten van een overheerlijke high tea (alleen op reservering).
U hier ook kunt genieten van een overheerlijke high wine (alleen op reservering).
U hier een leuk verpakte cadeaubon kunt kopen voor een high tea of diner.
U hier ook welkom bent voor uw zakelijke bijeenkomsten (beamer aanwezig).
Wij de catering voor uw bedrijf kunnen verzorgen.
Wij een E-bike oplaadpunt hebben.
Wij een trouwlocatie zijn per 1 oktober 2012.
Uitzicht over het Brielse Meer. Ons terras is geheel wind vrij!

Bekijk onze menukaarten
Foto van Breezze in VierpoldersFoto van Breezze in VierpoldersFoto van Breezze in VierpoldersFoto van Breezze in VierpoldersFoto van Breezze in VierpoldersFoto van Breezze in Vierpolders

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en aan het water
Ambiance
Kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel en kinderstoel aanwezig

9 recensies voor Breezze

Eten & drinken