Parkeerplaats aanwezig

• Aan de snelweg
    • Bij het bos
    • Landelijk
  7. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1511932944 76
1542920261 88
1642079674 81
1660672064 78
1685461918 82

1. Lekker eten. Prima bediening dus helemaal goed.

2. Wij zijn echt niet tevreden. We gingen met onze ouders 57 jaar getrouwd. Bestelde met 3 personen kalfsoester. Eentje was goed en twee dikken stukken die nog rauw waren. Terug gegeven maar het duurde wel 10 minuten voor ze terug kwamen. Er werd niets meer over gezegd. Onze ouders hadden jammer genoeg niet lekker gegeten en geen sorry, drankje niets.

2,4
  3. Top, wat een vooruitgang met eerder, heerlijk gegeten. Bediening was ook keurig.
    Hier gaan we nog veel vaker eten.

4. Mariette

Super lekker en gezellig, een echte aanrader.

5. Heerlijk ambachtelijke pannenkoeken, en dat proef je! Echt geen standaard pannenkoekenrestaurant.
    Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

6. Wilma Nauta

Zag er leuk uit. Bediening zakelijk, niet vriendelijk.
    Tomatensoep was lekker, leuk opgediend met een stukje brood en roomboter.
    De pannenkoek appel spek rozijnen smaakte nergens naar.

7. Gisteren hier gegeten. Super lekkere pannenkoek. Je proeft dat ze ambachtelijk gemaakt zijn met verse spullen. Ook de ham in de pannenkoek is super lekker. Top gegeten.

8. We komen regelmatig bij het genot omdat de pannekoeken er zo heerlijk zijn maar de laatste 3/4 keer vind ik de kwaliteit minder geworden, erg jammer....!

6,3
  9. Onverwacht leuke afsluiting van onze vakantie bij de boer. Prettige ontvangst, ruime mooi aangelegde tuin met glijbaan. Geen probleem om eerst buiten te zitten en daarna binnen, naast speelhoekje. Leuke frisse uitstraling interieur en comfortabele stoelen. Pretpannekoeken voor kinderen met originele versiersels. Goede kwaliteit pannenkoeken voor volwassenen. Erg vriendelijke en aandachtige opstelling. Geëindigd met barrista kwaliteit koffie's. Een restaurant dat leuk is voor kinderen, maar waar je als ouder zelf ook echt leuk zit. Top!

10. Henk en Annie

Leuk restaurant met creatieve mensen waar je met een plantaardige levensstijl goed kunt eten.

11. We waren al een tijdje niet meer langs komen fietsen, maar waren aangenaam verrast. Ruime fietsenstalling, met oplaadpunt voor e biker. Ruim terras, waar je rustig kunt genieten van je hapje en je drankje. We hebben nog geen pannenkoek gegeten, maar de broodjes en de salades die we tot nu toe gegeten hebben zijn ambachtelijk bereid, met verse ingrediënten. Gewoon erg lekker. Top bediening.

Als wij een rondje Brabant fietsen, dan gaan we voortaan aan bij 't Genot in Vierlingsbeek.

12. 'T Genot, als je de naam hoort weet je niet zo snel of je nu aan een bordeel of een "pannenkoeken" restaurant moet denken ;) Eenmaal ter plaatse kom je erachter dat het geen van beide is.

'T genot is geen traditioneel pannenkoeken restaurant maar een echt restaurant, geen oud bollige aankleding, 65+ers met een blauw/wit geruit short aan.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar 'T genot komt voor mij persoonlijk dicht bij perfectie qua inrichting, een prachtig mooie zaak met open keuken, mooie bedrijfskleding, fatsoenlijke mooie stoelen/tafels.

Ikzelf had het 5 gangen menu "de genieting" besteld, €30,-. We begonnen met een klein soepje vooraf: mosterdsoep, erg lekker en gevuld met spekjes! Daarna gingen we door naar de wrap geitenkaas, een ontzettend lekkere wrap welke mooi opgediend was met garnering van diverse verse groenten en zongedroogde tomaatjes. Vervolgens door naar de pannenkoek met gamba's, wie had ooit gedacht dat dit zo'n goede combinatie zou zijn? Ik in ieder geval niet! De pannenkoek was echter behoorlijk lekker en ook een behoorlijke goede combinatie met 3 echte "gamba's" lekker groot no nonsense. Daarna de pannenkoek met carpaccio, lekkere pannenkoek wederom erg leuk aangekleed en ook een erg verwonderlijk lekkere combinatie! Wel moet ik hierbij zeggen dat ik de carpaccio heel miniem aanwezig vond, dat vond ik wel jammer. Hoewel ik snap dat je bij zo'n groot menu geen hoofdgerecht porties kunt serveren, vond ik de hoeveelheid aan carpaccio erg miniem. En als laatste pannenkoek de Franse, een pannenkoek belegt met 3 kazen, persoonlijk echt niet mijn smaak, wel ontzettend leuk opgediend en voor een kaasliefhebber waarschijnlijk ook erg interessant. De brie smaakte erg goed bij de pannenkoek, de rest van de kazen waren niet aan mij toe besteed dus die neem ik ook niet mee in mijn beoordeling.

En als afsluiting: dessert 43, een dessert met een bolletje Heldro ijs en de welbekende Likeur 43 oftewel: Cuarenta Y Tres likeur. Een lekkere simpele combinatie en een mooie afsluiting van ons bezoek! Mijn vriendin had de pannenkoek Mexicaans, een goed belegde pannenkoek, geserveerd met tortilla chips en een BBQ dipsaus. Ook deze pannenkoek bleek uiteindelijk een goede combinatie te zijn.

Wij kwamen hier sinds kort al regelmatig voor een drankje op het terras dat men buiten heeft (overigens ook een aanrader). Maar wij komen zeker ook terug om hier nog eens te genieten van het lekkere eten dat geserveerd word. Dit restaurant laat zien dat pannenkoeken niet alleen lekker zijn voor kinderen. Ook volwassenen kunnen hier gigantisch lekker eten!

Uiteraard moet ik het personeel ook meenemen in deze recensie! Bij deze dus: Het personeel bestaat uit vriendelijke en verzorgde dames en man (op onze avond dan toch). Allemaal waren ze stuk voor stuk erg vriendelijk. Gezegd mag wel worden dat de mannelijke serveerder er toch wel boven uitstak, erg vriendelijk wist ons ook zonder enige vorm van twijfel te vertellen wat er in een bepaald gerecht zat! In het begin van de avond werd er vrij vaak (terecht) om drank gevraagd nadat een glas leeg was, maar dit werd in de loop van de avond (het was ook wat drukker) steeds wat minder, wellicht is dit nog een punt van aandacht.

Wij hebben hier heerlijk gegeten, en zijn nu echt heel anders gaan denken over een "pannenkoeken" restaurant!
    Hoewel er toch wel wat pannenkoeken restaurants in de buurt liggen vind ik dit toch echt wel een behoorlijke uitschieter! Dit is voor mij "Het pannenkoeken" restaurant van Nederland! Hoewel wij behoorlijk wat drankjes geconsumeerd hebben (4/5 hertog jan weizener, 3/4 ice tea en nog een cappuccino) hebben wij dit restaurant verlaten met een rekening (betaald uiteraard) van €61 euro! Een zeer nette prijs voor deze ervaring!

Tot Ziens!

13. A.Slot

Mooi restaurant.
    De kaas-gember pannenkoek bleek een panpannenkoek met gesmolten, niet meegebakken strooikaas erop en gembersiroop (geen snippers). Volgens de bediening was dit normaal voor een kaas-gember pannenkoek. Geen succes. Mijn zus kon wel een andere pannenkoek krijgen, maar moest dan toch deze nog voor de helft betalen....
    Mijn spek-appel pannenkoek was wel lekker: meegebakken appelschijven en plakjes ontbijtspek.
    In de hoek waar wij zaten, kwam er geregeld een soort sterke parfum/deo lucht voorbij. Eerst dachten we dat een andere klant teveel deo op had, maar toen die mensen weg waren, bleef het doorgaan. Er moet ergens een automatische luchtverfrisser hangen. Geen goede combi met de smaak van het eten. Jammer!

14. Wanneer je echt wilt genieten van een pannenkoek moet u bij pannenkoekenrestaurant 't Genot zijn!

De pannenkoeken zijn werkelijk heerlijk. De Italiaanse pannenkoek is een echte aanrader. Super belegd vol met gehakt, groente etc. De kaart is zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils dus! Ook is er gedacht aan de kleintjes. Buitenom de vele pannenkoeken kun je hier ook genieten van een goed verzorgd ontbijt / lunch.

Het personeel is vriendelijk en probeert altijd mee te denken met de gasten. Dit pannenkoekenrestaurant is makkelijk te bereiken (ligt op een paar meter van het treinstation en beschikt over parkeerplaatsen waar de auto geparkeerd kan worden).

Binnen is het restaurant mooi aangekleed. Je hebt het idee dat je in de natuur zit vanwege de natuurlijke uitstraling die is gecreëerd d.m.v. houten boomstammen, schilderijen met betrekking tot de natuur en alle natuurlijke kleuren. Buiten is het ook prima vertoeven. Er zijn zelfs picknickbankjes waardoor er een rustige sfeer heerst. Wanneer je buiten wilt zitten maar het toch wat frisjes is, is er de mogelijkheid om onder een overkapping te zitten met verwarming!

Al met al, twijfel niet en kom een keer genieten van al het lekkers en de mooie omgeving!

15. Dit is nu echt een pannenkoekenhuis 2.0, geen oubollige praktijken maar verfijnd eten wat hoog op smaak is, een pannenkoek is nog nooit zo lekker en verrassend geweest! De vriendelijke bediening is altijd in voor een praatje en is snel en adrem. Er wordt geluisterd naar de wensen van de gast en bijna alles is mogelijk. Het ziet het er zowel buiten als binnen nieuw, fris en toch gezellig uit en dat is de kers op de taart, uhm pannenkoek ;-)

16. Heel lekker gegeten. Mooie locatie en een leuke bloemen tuin.

17. Wat hebben we heerlijk gegeten! Goede sfeer en mooie omgeving! Een echte aanrader voor een lekker hapje eten! Vooral met zonnig weer in verband met het heerlijke buiten terras!

18. Willems

Erg goede service. Vriendelijk personneel, restaurant netjes aangekleed en kwalitatief goed eten. Een echte aanrader dus.

19. Erg leuk om gezellig te lunchen of te eten. Bediening is er vriendelijk en altijd in voor een babbeltje.
    Ons zien ze er regelmatig.

20. Lars Derks