Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vierlingsbeek verdeeld zijn.

Vorige week vrijdag ( 23 maart) met vriendinnen, een wow deal 4 gangen arrangement gehad. Heerlijk gegeten, maar het was er veel te koud. Dit hebben we 2 maal aangegeven. Volgens de ober stond de verwarming op 21 1/2 , maar de verwarming voelde ijskoud aan. Nadat we het toetje hadden gehad, konden wij voor in het restaurant de koffie opdrinken, hier was het inderdaad warmer. Jammer dat we niet direct een andere plek kregen, waar het wel aangenamer was. De koffie hebben we gratis gekregen.

Salina Martens

3. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Gisteren hier gegeten. Super lekkere pannenkoek. Je proeft dat ze ambachtelijk gemaakt zijn met verse spullen. Ook de ham in de pannenkoek is super lekker. Top gegeten.

WOW deal klanten zijn 2e rangs klanten dat is duidelijk.

JPA Nijs

L&G

Vorige week met 2 personen genoten van de proeverij.
    De gerechtjes die we hebben gehad waren zeer goed van smaak. Veel aandacht aan de presentatie.
    Bediening was zeer attent, niet opdringerig qua drank.
    Gaan zeker nog een terug voor de proeverij.

7. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

We komen regelmatig bij het genot omdat de pannekoeken er zo heerlijk zijn maar de laatste 3/4 keer vind ik de kwaliteit minder geworden, erg jammer....!

We hebben prima gegeten, we hadden gekozen voor de proeverij. Bediening prettig en vriendelijk. Gerechtjes werden snel geleverd en de presentatie van gerechtjes was heel smakelijk. Tip, bij de bief even vragen hoe je het gebakken wil hebben. Een klein puntje, sommige gerechtjes zijn iets te koud, wat smaak wegneemt.

Love good food

Op 11 november 2016 genoten van de Proeverij. Goede centrale locatie bij het station, handig als je geen eigen vervoer hebt! Gezellige inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Ik had al goede verhalen gehoord, maar het eten heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkelijk ALLES was van uitstekende kwaliteit en erg smakelijk. Enige puntje is dat het personeel niet uitserveert zoals het hoort (je het eten aangeven of voor je langs gaan om het bij je tafelgenoot neer te zetten). Ze moeten heel hard werken en heel veel uitserveren, dus in dit restaurant vond ik dat niet erg en ook wel begrijpelijk. Alle dames zijn erg vriendelijk en netjes. Dat in de keuken hoofdbedekking wordt gedragen vind ik ook een heel goed punt, zou overal zo moeten zijn! Enige verbeterpunt is wat mij betreft dat er buiten asbakken moeten worden geplaatst. Scheelt het personeel ook veel vegen en dit is geen representatief gezicht. Al met al een perfecte avond, ik raad dit restaurant aan iedereen aan en ik kom hier zeker nog graag terug!

Tapas, Flinke porties, smaakvol.

12. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Onverwacht leuke afsluiting van onze vakantie bij de boer. Prettige ontvangst, ruime mooi aangelegde tuin met glijbaan. Geen probleem om eerst buiten te zitten en daarna binnen, naast speelhoekje. Leuke frisse uitstraling interieur en comfortabele stoelen. Pretpannekoeken voor kinderen met originele versiersels. Goede kwaliteit pannenkoeken voor volwassenen. Erg vriendelijke en aandachtige opstelling. Geëindigd met barrista kwaliteit koffie's. Een restaurant dat leuk is voor kinderen, maar waar je als ouder zelf ook echt leuk zit. Top!

Via wowdeal een voucher gekocht voor een 4-gangen verrassingsmenu bij restaurant de Vier Linden in Vierlingsbeek. Het eten was voortreffelijk, de bediening erg vriendelijk en attent en bij vertrek kregen we ook nog een kortingkaart waarmee het tweede menu gratis is als we nog een keertje terug komen. We gaan hier zeker nog een keertje terug, want we hebben een erg gezellige avond gehad met voortreffelijk eten. Complimenten aan de kok en zeker ook aan het bedienend personeel.

Gisteravond met 2 vriendinnen de tapas proeverij gedaan. In 1 woord geweldig. De gerechtjes zijn super van smaak en de opmaak is ook geweldig. Veel beter dan vele andere grotere ketens met onbeperkt tapas eten. De ambiance is meer dan prima. Het personeel is vriendelijk en de gerechtjes volgde elkaar precies goed op. Wij hebben een top avond gemaakt. Wouter en Yvonne, jullie hebben het goed voor mekaar. Chapeau.

15. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Henk en Annie

Leuk restaurant met creatieve mensen waar je met een plantaardige levensstijl goed kunt eten.

De proeverij kan ik iedereen aanraden. Heerlijke gerechten. Veel keuzes. Mooi opgemaakte borden. Aardige bediening. Echt super!

17. Kleine eetwaren Vierlingsbeek

Kim Volleberg

18. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

We waren al een tijdje niet meer langs komen fietsen, maar waren aangenaam verrast. Ruime fietsenstalling, met oplaadpunt voor e biker. Ruim terras, waar je rustig kunt genieten van je hapje en je drankje. We hebben nog geen pannenkoek gegeten, maar de broodjes en de salades die we tot nu toe gegeten hebben zijn ambachtelijk bereid, met verse ingrediënten. Gewoon erg lekker. Top bediening.

Als wij een rondje Brabant fietsen, dan gaan we voortaan aan bij 't Genot in Vierlingsbeek.

Super onaardige vrouw achter de toonbank!

Piet Waljaard

Wij, drie vrienden, hebben afgelopen weekend 2x gedineerd bij de vier linden, vrijdag a la carte, en zaterdag de proeverij. Wij waren unaniem van mening dat wij zelden zo goed hadden gegeten, en ook de service / bediening was perfect.

21. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

'T Genot, als je de naam hoort weet je niet zo snel of je nu aan een bordeel of een "pannenkoeken" restaurant moet denken ;) Eenmaal ter plaatse kom je erachter dat het geen van beide is.

'T genot is geen traditioneel pannenkoeken restaurant maar een echt restaurant, geen oud bollige aankleding, 65+ers met een blauw/wit geruit short aan.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar 'T genot komt voor mij persoonlijk dicht bij perfectie qua inrichting, een prachtig mooie zaak met open keuken, mooie bedrijfskleding, fatsoenlijke mooie stoelen/tafels.

Ikzelf had het 5 gangen menu "de genieting" besteld, €30,-. We begonnen met een klein soepje vooraf: mosterdsoep, erg lekker en gevuld met spekjes! Daarna gingen we door naar de wrap geitenkaas, een ontzettend lekkere wrap welke mooi opgediend was met garnering van diverse verse groenten en zongedroogde tomaatjes. Vervolgens door naar de pannenkoek met gamba's, wie had ooit gedacht dat dit zo'n goede combinatie zou zijn? Ik in ieder geval niet! De pannenkoek was echter behoorlijk lekker en ook een behoorlijke goede combinatie met 3 echte "gamba's" lekker groot no nonsense. Daarna de pannenkoek met carpaccio, lekkere pannenkoek wederom erg leuk aangekleed en ook een erg verwonderlijk lekkere combinatie! Wel moet ik hierbij zeggen dat ik de carpaccio heel miniem aanwezig vond, dat vond ik wel jammer. Hoewel ik snap dat je bij zo'n groot menu geen hoofdgerecht porties kunt serveren, vond ik de hoeveelheid aan carpaccio erg miniem. En als laatste pannenkoek de Franse, een pannenkoek belegt met 3 kazen, persoonlijk echt niet mijn smaak, wel ontzettend leuk opgediend en voor een kaasliefhebber waarschijnlijk ook erg interessant. De brie smaakte erg goed bij de pannenkoek, de rest van de kazen waren niet aan mij toe besteed dus die neem ik ook niet mee in mijn beoordeling.

En als afsluiting: dessert 43, een dessert met een bolletje Heldro ijs en de welbekende Likeur 43 oftewel: Cuarenta Y Tres likeur. Een lekkere simpele combinatie en een mooie afsluiting van ons bezoek! Mijn vriendin had de pannenkoek Mexicaans, een goed belegde pannenkoek, geserveerd met tortilla chips en een BBQ dipsaus. Ook deze pannenkoek bleek uiteindelijk een goede combinatie te zijn.

Wij kwamen hier sinds kort al regelmatig voor een drankje op het terras dat men buiten heeft (overigens ook een aanrader). Maar wij komen zeker ook terug om hier nog eens te genieten van het lekkere eten dat geserveerd word. Dit restaurant laat zien dat pannenkoeken niet alleen lekker zijn voor kinderen. Ook volwassenen kunnen hier gigantisch lekker eten!

Uiteraard moet ik het personeel ook meenemen in deze recensie! Bij deze dus: Het personeel bestaat uit vriendelijke en verzorgde dames en man (op onze avond dan toch). Allemaal waren ze stuk voor stuk erg vriendelijk. Gezegd mag wel worden dat de mannelijke serveerder er toch wel boven uitstak, erg vriendelijk wist ons ook zonder enige vorm van twijfel te vertellen wat er in een bepaald gerecht zat! In het begin van de avond werd er vrij vaak (terecht) om drank gevraagd nadat een glas leeg was, maar dit werd in de loop van de avond (het was ook wat drukker) steeds wat minder, wellicht is dit nog een punt van aandacht.

Wij hebben hier heerlijk gegeten, en zijn nu echt heel anders gaan denken over een "pannenkoeken" restaurant!
    Hoewel er toch wel wat pannenkoeken restaurants in de buurt liggen vind ik dit toch echt wel een behoorlijke uitschieter! Dit is voor mij "Het pannenkoeken" restaurant van Nederland! Hoewel wij behoorlijk wat drankjes geconsumeerd hebben (4/5 hertog jan weizener, 3/4 ice tea en nog een cappuccino) hebben wij dit restaurant verlaten met een rekening (betaald uiteraard) van €61 euro! Een zeer nette prijs voor deze ervaring!

Tot Ziens!

22. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

A.Slot

Mooi restaurant.
    De kaas-gember pannenkoek bleek een panpannenkoek met gesmolten, niet meegebakken strooikaas erop en gembersiroop (geen snippers). Volgens de bediening was dit normaal voor een kaas-gember pannenkoek. Geen succes. Mijn zus kon wel een andere pannenkoek krijgen, maar moest dan toch deze nog voor de helft betalen....
    Mijn spek-appel pannenkoek was wel lekker: meegebakken appelschijven en plakjes ontbijtspek.
    In de hoek waar wij zaten, kwam er geregeld een soort sterke parfum/deo lucht voorbij. Eerst dachten we dat een andere klant teveel deo op had, maar toen die mensen weg waren, bleef het doorgaan. Er moet ergens een automatische luchtverfrisser hangen. Geen goede combi met de smaak van het eten. Jammer!

Vanavond genoten van een viergangen diner van de wowdeal. Lekkere amuses, salade, soepje, hertenbiefstuk, alles was erg goed. En het toetje was ook heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Van Casteren

Prima gegeten. Smakelijk, voldoende en aantrekkelijk opgediend. Aardige bediening. Nergens aan te merken dat we via groupon aten.

25. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Wanneer je echt wilt genieten van een pannenkoek moet u bij pannenkoekenrestaurant 't Genot zijn!

De pannenkoeken zijn werkelijk heerlijk. De Italiaanse pannenkoek is een echte aanrader. Super belegd vol met gehakt, groente etc. De kaart is zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils dus! Ook is er gedacht aan de kleintjes. Buitenom de vele pannenkoeken kun je hier ook genieten van een goed verzorgd ontbijt / lunch.

Het personeel is vriendelijk en probeert altijd mee te denken met de gasten. Dit pannenkoekenrestaurant is makkelijk te bereiken (ligt op een paar meter van het treinstation en beschikt over parkeerplaatsen waar de auto geparkeerd kan worden).

Binnen is het restaurant mooi aangekleed. Je hebt het idee dat je in de natuur zit vanwege de natuurlijke uitstraling die is gecreëerd d.m.v. houten boomstammen, schilderijen met betrekking tot de natuur en alle natuurlijke kleuren. Buiten is het ook prima vertoeven. Er zijn zelfs picknickbankjes waardoor er een rustige sfeer heerst. Wanneer je buiten wilt zitten maar het toch wat frisjes is, is er de mogelijkheid om onder een overkapping te zitten met verwarming!

Al met al, twijfel niet en kom een keer genieten van al het lekkers en de mooie omgeving!

26. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Dit is nu echt een pannenkoekenhuis 2.0, geen oubollige praktijken maar verfijnd eten wat hoog op smaak is, een pannenkoek is nog nooit zo lekker en verrassend geweest! De vriendelijke bediening is altijd in voor een praatje en is snel en adrem. Er wordt geluisterd naar de wensen van de gast en bijna alles is mogelijk. Het ziet het er zowel buiten als binnen nieuw, fris en toch gezellig uit en dat is de kers op de taart, uhm pannenkoek ;-)

27. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Heel lekker gegeten. Mooie locatie en een leuke bloemen tuin.

28. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Wat hebben we heerlijk gegeten! Goede sfeer en mooie omgeving! Een echte aanrader voor een lekker hapje eten! Vooral met zonnig weer in verband met het heerlijke buiten terras!

29. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Willems

Erg goede service. Vriendelijk personneel, restaurant netjes aangekleed en kwalitatief goed eten. Een echte aanrader dus.

30. Pannenkoekenhuis Vierlingsbeek

Erg leuk om gezellig te lunchen of te eten. Bediening is er vriendelijk en altijd in voor een babbeltje.
    Ons zien ze er regelmatig.