De Vier Linden in Vierlingsbeek

1366219381 90
1401991098 87
1452071502 89
1502151905 88

1. Vorige week vrijdag ( 23 maart) met vriendinnen, een wow deal 4 gangen arrangement gehad. Heerlijk gegeten, maar het was er veel te koud. Dit hebben we 2 maal aangegeven. Volgens de ober stond de verwarming op 21 1/2 , maar de verwarming voelde ijskoud aan. Nadat we het toetje hadden gehad, konden wij voor in het restaurant de koffie opdrinken, hier was het inderdaad warmer. Jammer dat we niet direct een andere plek kregen, waar het wel aangenamer was. De koffie hebben we gratis gekregen.

2. Salina Martens

3. WOW deal klanten zijn 2e rangs klanten dat is duidelijk.

4. L&G 191 punten

Vorige week met 2 personen genoten van de proeverij.
    De gerechtjes die we hebben gehad waren zeer goed van smaak. Veel aandacht aan de presentatie.
    Bediening was zeer attent, niet opdringerig qua drank.
    Gaan zeker nog een terug voor de proeverij.

5. We hebben prima gegeten, we hadden gekozen voor de proeverij. Bediening prettig en vriendelijk. Gerechtjes werden snel geleverd en de presentatie van gerechtjes was heel smakelijk. Tip, bij de bief even vragen hoe je het gebakken wil hebben. Een klein puntje, sommige gerechtjes zijn iets te koud, wat smaak wegneemt.

6. Op 11 november 2016 genoten van de Proeverij. Goede centrale locatie bij het station, handig als je geen eigen vervoer hebt! Gezellige inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Ik had al goede verhalen gehoord, maar het eten heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkelijk ALLES was van uitstekende kwaliteit en erg smakelijk. Enige puntje is dat het personeel niet uitserveert zoals het hoort (je het eten aangeven of voor je langs gaan om het bij je tafelgenoot neer te zetten). Ze moeten heel hard werken en heel veel uitserveren, dus in dit restaurant vond ik dat niet erg en ook wel begrijpelijk. Alle dames zijn erg vriendelijk en netjes. Dat in de keuken hoofdbedekking wordt gedragen vind ik ook een heel goed punt, zou overal zo moeten zijn! Enige verbeterpunt is wat mij betreft dat er buiten asbakken moeten worden geplaatst. Scheelt het personeel ook veel vegen en dit is geen representatief gezicht. Al met al een perfecte avond, ik raad dit restaurant aan iedereen aan en ik kom hier zeker nog graag terug!

7. Tapas, Flinke porties, smaakvol.

8. Via wowdeal een voucher gekocht voor een 4-gangen verrassingsmenu bij restaurant de Vier Linden in Vierlingsbeek. Het eten was voortreffelijk, de bediening erg vriendelijk en attent en bij vertrek kregen we ook nog een kortingkaart waarmee het tweede menu gratis is als we nog een keertje terug komen. We gaan hier zeker nog een keertje terug, want we hebben een erg gezellige avond gehad met voortreffelijk eten. Complimenten aan de kok en zeker ook aan het bedienend personeel.

9. Gisteravond met 2 vriendinnen de tapas proeverij gedaan. In 1 woord geweldig. De gerechtjes zijn super van smaak en de opmaak is ook geweldig. Veel beter dan vele andere grotere ketens met onbeperkt tapas eten. De ambiance is meer dan prima. Het personeel is vriendelijk en de gerechtjes volgde elkaar precies goed op. Wij hebben een top avond gemaakt. Wouter en Yvonne, jullie hebben het goed voor mekaar. Chapeau.

10. De proeverij kan ik iedereen aanraden. Heerlijke gerechten. Veel keuzes. Mooi opgemaakte borden. Aardige bediening. Echt super!

11. Piet Waljaard

Wij, drie vrienden, hebben afgelopen weekend 2x gedineerd bij de vier linden, vrijdag a la carte, en zaterdag de proeverij. Wij waren unaniem van mening dat wij zelden zo goed hadden gegeten, en ook de service / bediening was perfect.

12. Vanavond genoten van een viergangen diner van de wowdeal. Lekkere amuses, salade, soepje, hertenbiefstuk, alles was erg goed. En het toetje was ook heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Van Casteren

Prima gegeten. Smakelijk, voldoende en aantrekkelijk opgediend. Aardige bediening. Nergens aan te merken dat we via groupon aten.

14. Vrijdag tapas gegeten, het was geweldig!
    Alles super vers en met zorg bereid.
    Wouter en team, klasse!

15. Bij binnenkomst moeten kiezen, links of rechts, eetcafé of lux restaurant, we kozen het laatste.Bediening was overijverig en gaf goede toelichting. Jammer was de gehorigheid van deze ruimte en de hinderlijke aanwezigheid van vliegen en vliegjes, zelfs op de vensterbank lagen genoeg dode exemplaren, jammer.
    Zelf lekker gegeten, maar mijn partner had een visgerecht dat erg aan de zoute kant was. Onze opmerkingen daarover werden professioneel weggewimpeld. Voor een bezoek aan de sanitaire ruimten moesten we door het eetcafé (links) wat géén lekker gevoel gaf omdat je storend nagekeken werd. M.a.w. we hebben onze bedenkingen over een volgend bezoek. Kortom, we zijn beter gewend in de regio.

16. Gisteravond, dankzij WOW-deal, kennisgemaakt met restaurant de Vier Linden. We hebben op het terras genoten van een heerlijk 6-gangen diner. Het was helemaal af. Van de amuse tot en met het dessert werden de gangen met aandacht geserveerd waarbij smaak en creativiteit erg goed in balans waren.
    Kortom een dikke 10 en een aanrader om te gaan eten.

17. Kim berkers

Heerlijk gegeten. Zowel in grand cafe en restaurant. Echt een aanrader, steekt met kop en schouders boven andere restaurants in de regio uit.

18. marian berben

Vanavond wezen eten in de vier linden, wel met een wowdeal, maar daarom niet minder heerlijk gegeten. Het was een heel vriendelijke bediening, een sfeervolle ambiance en smaakvolle gerechten, keurig opgediend. Er is duidelijk met zorg en creativiteit gekookt! Pluim!

19. Na een heerlijk diner in het restaurant wil ik iedereen aanbevelen om hier ook een hapje te komen proeven. Echt verrukkelijk met geweldige bediening.
    Jullie zien ons snel weer!!

20. Super, laatst met mijn vriendin gaan eten.

Ik heb de zalm en de carpaccio gepakt ! Beide waren echt ontzettend lekker!!!

Mijn vriendin heeft de burger op, ook die smaakte erg goed
    We kregen ontzettend veel friet erbij!

Hoewel het erg druk was, werden we snel geholpen!

21. Door een tip van vrienden kwamen wij hier terecht.
    Wij hebben echt genoten. De Vier Linden heeft een restaurant en een grand café waar je kunt eten. Wij kozen voor het restaurant. Omdat we iets te vieren hadden namen we het 5 gangen verrassingsmenu.
    Zo lekker hadden we nog nooit gegeten, ze maken van elk gerecht een kunstwerk en de gerechten zijn ook nog eens tong strelend lekker!! Wij raden dan ook echt iedereen aan hier een keer te gaan eten.
    Jullie gaan ons zeker vaak terug zien.
    Een dikke 10 voor Wouter en Yvonne!!

22. Ron van gameren

Vanavond gegeten in de 4 linden.

Ontvangst vriendelijk, daar is ook alles mee gezegd.

2 maal amuse, smaak en presentatie goed.

Voorgerecht; carpaccio van tonijn prima, presentatie mooi, smaak goed. Soep was een kreeftensoep die lekker smaakte, en presentatie was mooi.

Hoofdgerecht: ossenhaas die erg mals was. Saus, groente en garnering mooi.

Jammer dat de zwezerik te doorbakken was.

Dessert: partner had een zoet dessert, zag er mooi uit.

Het kaas dessert was wat eenvoudig.

Wijnen smaakten goed, allen en waren de glazen aan de kleine kant.

Bediening had alles uit het hoofd geleerd, weinig deskundig.

Kortom een gezellige avond, restaurant is qua prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans.

23. De ervaring in een restaurant wordt bepaald door het eten, maar zeker ook door de bediening. Ik vind de De Vier Linden erg goed scoren op zowel het lekkere eten als de vriendelijke bediening. In de regio Venray eo springen ze wat mij betreft er met kop en schouder boven uit. De afgelopen jaren ben ik hier al zeker 10 keer geweest. Welk gerecht je ook kiest, het is gewoon altijd erg goed..

Leuk is dat je vooraf een aperitief kan drinken in de zithoek, altijd 1 of 2 amuses krijgt en lekker vers warm brood met kruidenboter als voorafje is ook standaard.

Aanrader dus.

24. godfried

Gezien prijsstelling niet goed genoeg. Begint al met boter bij het brood; kruidenboter is echt not done. Carpaccio te koud. Wijnen veel te duur, vooral de Franse. Te vlak. Creme Brulee (altijd lastig) te koud. Bistroniveau met sterprijzen.

25. Echt een aanrader.

Heerlijk gegeten en een erg vriendelijke bediening.

Stijlvolle inrichting en een hele goede en rustige sfeer.

Bedankt, het was top!

26. Perfect restaurant, leuke ontvangst door gastvrouw en gastheer, prima tapasgerechten met een goed glas wijn erbij.

Kortom super!

27. Superlekker gegeten met de hele familie. Erg gezellig en leuk ingericht restaurant, zeer sfeervol en een waanzinnig goede kok in de keuken! Een echte aanrader!

28. Heeeerlijk!

Heb er gegeten met de rest van t gezin en we waren erg verrast.

Ontvangst was super, eerst even aclimatiseren in de lounge met een aperatiefje en een goede uitleg van het menu. Het eten was verrukkelijk en de borden waren mooi opgemaakt, alles klopte.
    De bediening was vrolijk en professioneel en de kok maakt het helemaal af.

Zeker voor herhaling vatbaar.. Liever vandaag dan morgen.

29. Zeer slechte ontvangst, eten was onder de maat en de bediening was niet veel beter.

Al met al een zeer slechte ervaring.

30. Prima !!

31. Prijs-kwaliteit verhouding viel ons deze keer tegen. Als dessert patisserie besteld, hetgeen een veredelde fruithap bleek te zijn, zonder enig baksel. Gemeld dat dit niet volgens verwachting was. Dit zou doorgegeven worden aan de kok. Helaas kregen we hierop pas een reactie nadat we erom gevraagd hadden. Het argument was flinterdun. Kortom.. uiterst matige communicatie en met een flinke kater vertrokken.

32. Th.Haenen

op 3 nov. 2007 genoten van een voortreffelijk diner!
    Ons vertrek was echter een afknapper, we moesten zelf onze jassen zoeken en een goede avond zat er niet aan!!
    Ook zie je niemand van de eigenaren. Er is geen sprake van een echte gastvrouw(heer).

33. we hadden de indruk (zie 4 oct) dat de chef hier meer in zijn mars had, en dat klopte. We besloten deze keer hem de vrije hand te geven.En het was zeer zeer goed ! De laatste jaren zelden zo lekker (vis) gegeten als hier.
    En ongelooflijk: een menu van zeer hoge kwaliteit met heerlijke wijn en koffie na kostte nog geen 50 euro pp.
    Op dit niveau een koopje.
    De locatie is enigszins perifeer:
    een beetje meer bekendheid en dit zou een echte topper kunnen zijn.

34. Nog nooit zo heerlijk gegeten als hier!!! Echt waar. leuke bediening, heerlijke voorgerechten, hoofd gerechten, nagerechten alles met zo veel zorg bereid! beslist een aanrader.

35. Tom wijnen

Heerlijke vis (en vlees) gerechten, waarbij alle smaken in balans zijn. Uitstekende prijs!