Tante Sjaan in Vierhouten

1240492037 72
1366871911 89
1475197517 84

1. jan kappert

Vanwege de goede referenties hebben wij hier ook een diner gereserveerd. Bij de bestelling werden wij gevraagd of een broodje vooraf wenselijk was, waarop wij positief reageerden. Echter dit deel hebben wij niet gekregen en dus ook niet afgerekend. Het voorgerecht tartaar was prima in orde, maar de schnitzel daarentegen was door en door gebakken, eigenlijk -te-. Naast het feit dat wij bijna een uur hebben moeten wachten op het eten, zullen we hier geen 2e keer reserveren.

2. Heerlijk gegeten, gezellig en leuke bediening! Varkenshaas met brie is zeker een aanrader.

3. Vriendelijk personeel, echt een aanrader. Heerlijke koffie met top gebak. Ga zo door! Groetjes uit Urk

4. Zeer sfeervolle tent met ontzettend gastvrije bediening. Het eten is zeer goed bereid en mooi opgemaakt, hoeveelheid is meer dan voldoende. Als we er nog eens op vakantie zijn, komen we zeker terug.

5. Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Een leuk maar vooral lekkere kaart met keuze voor iedereen van jong tot oud. De hoeveelheid aan lekkernij is meer dan genoeg! vooral het kaasplankje wat een genot. Het restaurant is op loop afstand van diverse hotelletjes en ligt om de hoek van de mooie Vierhoutense bossen en heide.

6. Voor de eerste keer Tante Sjaan bezocht. Een heerlijk terras terwijl het er binnen echt als een huiskamer uitziet.
    Het had net geregend en de tafels waren nat. De bediening maakte voor het eten kwam de tafel droog. We hebben van de lunchkaart een uitsmijter en een ciabatta met ham/kaas gekozen. Beide waren prima in orde. Zeker een terras om terug te komen. De volgende keer misschien voor het diner als het uitkomt.

7. Jim 

8. Frank Behrens

Gereserveerd voor zeven personen. Uitkijken naar een mooie culinaire avond. Helaas onwetend over wisseling van eigenaar. Ontvangst laat al bij binnenkomst te wensen over en geeft dus direct te denken. Na de traditionele promotietour (wilddagen op 5 en 6 oktober jongstleden) verwacht ik in ieder geval wild op de menukaart. Volgende teleurstelling. Eten is redelijk en dat wordt uitstekend weerspiegeld in de prijs. Tante Sjaan is niet meer wat het geweest is en zal het voorlopig zonder ons moeten doen.

9. Tijdens het fietsen aanbeland bij Restaurant Tante Sjaan voor wat eten en drinken. Het restaurant en terras ziet er gezellig uit. Prima bediening. Bestelde twee maal Italiaanse bol met pikant gebakken kipblokjes. Toen het geserveerd werd; Super! De uitstraalling er van was al een 9 waard. Smaakte heerlijk. Op het terras bij andere mensen ook super eten, zo verzorgt, zoveel kwaliteit. Dit Restaurant kan ik iedereen aanraden.

10. e. brouwers

Voor het eerst bij de nieuwe eigenaar. Vroeger een toprestaurant waar we graag drie kwartier voor reden. Nu een redelijk restaurant op een prachtige locatie, maar wij rijden er geen drie kwartier meer voor om....heel jammer, want het was sinds jaar en dag mijn verjaardagsetentje....
    Ga weer terug naar de bioloische keuken, aandacht voor de vegetariër, extra service en bevlogenheid en dan zijn wij weer trouwe gasten!

11. Voor het eerst in dit restaurant wezen eten. Het bestaat al langer maar het heeft sinds april dit jaar nieuwe eigenaren. We stellen niet erg hoge eisen aan de menukaart. Simpel en lekker en als er geen ordinaire schnitzel op het menu staat, hebben wij er niks te zoeken. Dat zat hier wel goedwant de schnitzel van Tante Sjaan was prima. De volgende keer zal ik 'm zonder uien bestellen maar dit keer heeft m'n vrouw de uien opgegeten. Enige minpuntje was de kruidenboter, die was niet te smeren zo hard. Verder kan ik dit iedereen aanraden.

12. Ik was een beetje bang om hier te gaan eten. Er waren naast ons op dat moment geen gasten (18:30). Toch gewacht en nadat de eerste gasten kwamen een tafeltje gereserveerd. Was toppie. Prima voorgerecht en hoofdgerecht en voortreffelijk nagerecht. Zaten op een mooie plaats bij het raam in de avondzon. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Echt een aanrader.

13. We hadden ons verheugd op aspergesoep maar wat we kregen was een melk achtige roomsoep met wat stukjes ham en nog iets ondefineerbaars. Geen stukje asperge gezien of geproefd. Soep terug gegeven en andere besteld, dat was wel goed. Vervolgens had een van ons het enige vegetarische gerecht besteld nl. groentetaartje in bladerdeeg. Opnieuw een teleurstelling, de inhoud was soepgroente en een anannasschijf uit blik!! Erg smakeloos en de prijs zeker niet waard. Voor ons dus geen aanrader.

2,1
  14. Vd heuvel

We hebben hier vorige week gegeten op een regenachtigeavond. Het was rustig en achteraf verbaasde dit ons, want het eten was super lekker. De sfeer is ongedwongen en geen opdringerige bediening die voortdurend bij je staat. Aan het eten is aandacht besteed. Lekker hoor..

15. Paul & Yvonne, Jan & Elma

We hebben echt voortreffelijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Pure en "H"eerlijke gerechten! Een echte aanrader dus. Tot de volgende keer!!

16. Extreem lekker gegeten. Wij kwamen voor de zoveelste keer terug. Ambiance, personeel en eten helemaal top! Tante Sjaan is in een woord geweldig! Nog niet eerder geweest?? ik zeg snel een tafel reserveren en je laten onderdompelen door heerlijkheden! Aanrader!

17. Donderdagmiddag 23 augustus 2012 na een heerlijke wandeling langs de heidevelden besloten we te gaan eten in restaurant Tante Sjaan. Het eten was geweldig. De soep en het hoofdgerecht top! Verrassend veel onderscheidende smaakjes en geuren.
    Leuke, rustige ambiance en een goede, charmante bediening maakte het compleet.
    Een echte aanrader deze Tante Sjaan.

Tot ziens

Dhr en mevr. G. van Meer

18. Hans en Gemma

Gisteren heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.

Tante Sjaan is een aanrader!

Hans en Gemma(cappuccino en koffie)

19. Martin

20. Gewoon TOP, meer kan ik er niet van zeggen.

Ga er volgend weekend weer naar toe en verheug me er nu al op.

Echt gezellig, en het eten en de ambiance zijn perfect, elke keer weer.

21. Gastvrij - Gezellig - Geweldig!

22. Wat een gezellig restaurant zeg ondanks dat we op vakantie zijn leek het net alsof we thuis kwamen wat een goed gevoel het eten was top en ruim voldoende complimenten hiervoor, de bediening was zeer gastvrij en correct. Wij komen zeker weer eens terug ga vooral zo door.

23. We waren er al in de middag en gestart met koffie en heerlijke eigengemaakte taart.

Het diner was voortreffelijk: ruime variatie uit de voor- hoofd en nagerechten. Alles van prima kwaliteit en heel verzorgd uitgeserveerd. Zeer vriendelijke service; je merkt echt dat men plezier had in het werk en trots op hun restaurant.

Absolute aanrader voor een heerlijke avond uit.

24. Altijd top! Zowel het heerlijke eten als de sfeer en de ontzettend leuke, klantgerichte en vrolijke bediening.

25. Lekker weekendje weg naar de veluwe kan voortaan niet meer zonder Tante Sjaan! Heerlijke zaak. Klasse bediening, ontspannen, maar correct. Fantastisch lekker eten in een geweldige ambiance. Toppers!

26. Na een zaterdag direct op zondag terugkomen voor een lunch? Gevaarlijk? In dit geval niet, 2 keer genoten van een lekkere lunch op een locatie waar alles inderdaad gewoon klopt: leuk, gezellig, sfeervol, lekker knus en vooral ook goeie kwaliteit eten. Én natuurlijk vriendelijke en goeie bediening!

Een aanrader!

27. Fred en Heleen

Wij waren hier met de wilddagen terecht gekomen en onze interesse was gewekt. Gisteren hebben wij hier heerlijk gegeten met mijn moeder. Alles klopt, de inrichting, de aardige ober en de goede kwaliteit van het eten.

Groeten van Fred en Heleen.

28. Wij gaan met regelmaat op zondagmorgen bij Tante Sjaan op de koffie, met huisgemaakt gebak...............heerlijk.

Gezellige ongedwongen sfeer, leuke vlotte bediening, altijd tijd voor een praatje.

Wij hebben ons voorgenomem om deze keer met de kerst bij Tante Sjaan te gaan eten, succes verzekerd.

29. Gisteren (eerste Pinksterdag) hier gegeten na een slechte ervaring in ons hotel. Ik ervaarde dit restaurant als een warm bad. Lieve enthousiaste mensen. Een zeer verrassende kaart. Zowel modern als klasiek. Nog nooit in mijn leven (54 jaar) zo lekker makreel gegeten. Gegaard in de oven met knoflook uien. Een aanrader! Het wijn advies was hierbij geweldig, een Spaanse witte wijn. Zowel binnen als buiten ziet het restaurant er strak maar huiselijuk uit.

In Amsterdam ( mijn woonplaats) ken ik vele goede restaurant, met deze prijs/klaliteitesverhouding wordt het hier moeilijk het zelfde te vinden.

Eeen aanrader voor een ieder die naar Vierhouten gaat!

30. Bernhard & Joke

Een aanrader! Goede sfeer, lekker eten, goede bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen hier zeker terug.

Bernhard en Joke.

31. Fam. Bosch

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en ik vond het er erg gezellig. Gezellige losse bediening die het onderling ook erg naar de zin heeft. Wat ik had was erg smaakvol en zeker voldoende.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Berry en Jessica.

32. Slechte bediening.
    Soep leek wel water, zaten bijna geen groenten in. Cola niet koud, koffie sloeg je van achterover zo ontzettend sterk...

33. Aardige locatie. Goed meubilair. Parkeren krap. Bediening kan wat scherper. Wachttijden bij matige bezetting soms aan de lange kant. Soep van de dag (0,4 liter?) beetje veel, aanbod groente mager, verder prima keuken.

34. Helemaal goed - uitstekende keuken - sfeervol en schoon - prima bediening.

35. Met koninginnedag super lekker gegeten! En...hele gezellige mensen die bedienen!
    Groot en gezellig terras. Binnen heel sfeervol en netjes!
    Aanrader!

36. Zie punten.
    Vonden het erg gezellig bij jullie.

H. Hulkens.

37. k.maartens

Valt tegen.

38. fam. b.bouw

Heerlijk gegeten! Met 6 personen en alles was goed en vers, vooraf, hoofd, en nagerecht! Echt SUPER. We komen zeker nog eens terug!

39. Heel leuk restaurant met vlotte bediening, ongedwongen sfeer en goed eten.

40. lekker eten in een mooie omgeving is wat wij (mijn vrouw en ik) graag doen. Dit alles komt goed samen bij tante Sjaan.

41. J.E.Calkhoven

Goed eten, prettige sfeer en bediening.

42. pieters

zie beoordeling.