wo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

1403203012 80
1420183315 81
1522065132 82

1. Gees wezel

Altijd met veel plezier daar geluncht en koffie gedronken. Laatste paar keer de cappuccino lauw tot koud! Zo jammer. Nu maar naar ander terras!

2. 4 Sept met 4 personen gereserveerd om 18.00 Uur en we waren stipt op tijd. Drankje en menukaart werd snel gebracht. Na een half uur wachten de bediening maar eens geroepen om de bestelling door te geven. Nadat bestelling door gegeven was maar wachten en wachten en wachten. De bediening was intussen druk met elkaar en de telefoon. Na een uur wachten op het voorgerecht maar naar binnen gelopen om de drankjes af te rekenen. Daar vertelde de bediening dat het voorgerecht, soep en carpaccio, net klaar was. We hebben vriendelijk bedankt en afgerekend. Mijn advies: als u daar gaat eten, trek er in ieder geval een halve dag voor uit dat heeft Tante Sjaan wel nodig om u van een maaltijd te voorzien.

3. Na 1.5 Uur geeacht te hebben op een voorgerecht, weggegaan. Duurse erg lang en bediening was onvriendelijk.

4. petra harteveld c

Boerengroentesoep besteld, niet warm, een kommetje gekookt water met een handje rauwe prei, 4 balletjes uit een blikje. Niet te eten wel 8 euro aftikken. Schande.

5. Helaas moeten wij Tante Sjaan nu ook minder goed beoordelen na eerdere betere ervaringen. We kunnen trouwens begrip opbrengen dat het in deze tijd lastig is om goed en genoeg personeel te vinden, maar de slechte bereiding van het hoofdgerecht in combinatie met de niet klantvriendelijke behandeling tijdens het afrekenen heeft bij ons de doorslag gegeven om dit toch te doen. De ontvangst was prima trouwens en vriendelijk en we hebben op het terras plaatsgenomen.

We hadden varkenshaas met spek en kipsaté, deze waren allebei te droog en te ver door gegaard. De bijgerechten waren matig, en het is vreemd dat de patat apart bijbesteld moet worden. Dit maakt de prijs van de gerechten gelijk en onverwacht een stuk hoger. Voor deze prijs mag je toch meer verwachten.

De nogal on-klantvriendelijke houding tijdens het afrekenen gaf bij ons de doorslag om toch deze matige beoordeling te schrijven. We moesten lang wachten voordat we konden aangeven dat we wilden afrekenen, dus dan is het heel normaal bij andere restaurants dat je even naar binnen loopt om daar af te rekenen.. hier dus niet.. ik werd op een nogal onvriendelijk manier weggestuurd.. ik kon dit buiten aangeven aan de bediening, met een nogal bitse Yes? erachter. Dus weer naar buiten en wachten, en wachten en het was niet mogelijk de aandacht te trekken van het personeel.. 20 minuten later konden we uiteindelijk de aandacht trekken van de serveerster die mij had weggestuurd.. zij moest toen dit toen aan de andere serveerster doorgeven en konden uiteindelijk toch weer binnen afrekenen omdat we wilde pinnen... Heel vreemd allemaal en dit had echt anders en beter gekund.

Er kan trouwens veel tijd bespaart worden door het personeel door beter aan te geven dat alleen met een reservering gegeten kon worden vanwege de te krappe bezetting. Er waren een hoop vrije tafeltjes dus logisch dat gasten plaats namen. In de tijd dat wij daar hebben gezeten moesten regelmatig gasten weer weggestuurd worden, Wel op een vriendelijke manier trouwens maar dit komt toch niet gastvrij en fijn over. Een beperkt aantal tafeltjes beschikbaar maken is hier een eenvoudige oplossing.

6. Tja waar zal ik beginnen!
    Het begon al bij het eerste drankje we moesten vreselijk lang wachten! Toch uiteindelijk nog een keer een menukaart gekregen! Voorgerecht kwam nog redelijk snel maar was zeker niet om over naar huis te schrijven! Hoofdgerecht duurde weer erg lang! En laten we het hier maar helemaal niet over hebben! Ik heb in menig snackbar beter gegeten! Prijs kwaliteit staat ook totaal niet in verhouding! Dessert en de koffie hebben wij maar bij de buren genomen! Dat heeft onze avond toch nog iets beter gemaakt!
    Kortom wij komen hier niet meer!!!!

7. Sven den Boer

Op een doordeweekse dinsdag met 4 personen aan tafel. Eindelijk weer eens uit eten. Na een eerdere prima ervaring weer naar tante Sjaan. Dit keer zeer teleurstellend. Voorgerechten waren nog redelijk en op tijd. Hoofdgerechten waren slecht en na lang wachten of we nog een dessert wilden. Bediening is beroerd en erg om te zeggen: een serveester stonk naar oud zweet. Voorlopig even niet meer.

Eén vorige recensie
  8. Mooi dorpje en mooi gelegen, maar het eten was helaas bedroevend slecht. Ik had vis besteld en die was als rubber en smaakte naar niets. De ratatouille was eveneens overgaar en smakeloos. Mijn tafelgenote had een bruinverbrande en gortdroge tortilla (hij smaakte okay, maar je kunt volgens mij niet zoveel verpesten aan gesmolten kaas en paprika).
    De patat was okay, maar daar kun je niet zoveel aan verpesten.

Mijn dilemma in dit soort situaties: stuur je het eten terug naar de keuken? Daar voel ik me ook ongemakkelijk bij, want ik houd niet van voedselverspilling. In dit geval had ik dit toch beter kunnen doen, want 30 euro voor deze avond was echt teveel.

Ik zou dit restaurant helaas aan niemand aanraden. Dit dorpje heeft voldoende alternatieven.

9. Joke van der Ent

Na 20 minuten wachten zelf een menu gepakt.
    Na 40 minuten wachten iets te drinken.
    Na 55 minuten wachten eindelijk iets te eten; het bestelde witte desembrood was bruin......
    Het was druk, dat klopt, maar iedereen die 10 minuten na ons kwam, was allang klaar!
    Nee, wij komen zeker niet meer terug.

10. Vanavond geprobeerd te dineren bij Herberg Tante Sjaan. Na 45 min eindelijk de kaart gekregen, is het echt zo moeilijk om terwijl je naar een tafeltje loopt om de drankjes op te nemen ook de menukaart mee te nemen?! Volgens de serveerster moesten wij begrijpen dat zij het ook druk had, terwijl het restaurant en terras niet eens vol zaten!
    Vervolgens ontvangen we na ongeveer 20 min ons voorgerecht, Carpaccio en Pulled Pork. De voorgerechten smaakte prima, de pulled pork was niet wat we hadden verwacht maar voor een voorgerechtje prima. Na een half uur eens geïnformeerd waar ons hoofdgerecht bleef, omdat het nu wel lang begon te duren. Volgens de serveerster is dit voltrekt normaal en zou ons hoofdgerecht er ieder moment aankomen. Na nog eens 10 min was ons eten eindelijk daar! Maar wat een teleurstelling! Mijn man had Spareribs hot en ik zeebaars. De spareribs waren smakeloos en zeker niet “hot”, mijn zeebaars was absoluut dood gebakken waardoor deze gort droog was. De groenten leken wel rechtstreeks uit de diepvries in een pan met vet gegooid en dan hebben we het nog niet over de aardappelgratin… Mijn zeebaars terug gestuurd naar de keuken. Vervolgens krijg ik een tweede poging en ook deze was gort droog maar ditmaal gecamoufleerd met gesmolten boter. Ook deze weer terug gestuurd naar de keuken en gevraagd om de rekening. Volgens de serveerster had de kok echt zijn uiterste best gedaan, maar ik denk dat deze kok zijn of haar passie voor mooie producten en het bereiden ervan kwijt is. Uiterst teleurstellend! De prijs en kwaliteit staan totaal niet in verhouding met elkaar! Het personeel komt totaal niet klantvriendelijk of behulpzaam over, kortom wees gewaarschuwd!

11. Peter Kokken

Na zowel op woensdag als op donderdag 15/7 en 16/7 aardig wat kilometers te hebben gewandeld, zijn mijn vrouw en ik op beide dagen gaan lunchen en dineren in de herberg Tante Sjaan in Vierhouten. Het was er telkens erg lekker. De twee dames die ons van al dit lekkers hebben voorzien, prima gedaan. Het was gezellig met en bij jullie. Zelfs als je om één uur 's nachts de kussens van het terras nog moet drogen!!💦💦😀

12. Ron Kessela

Vandaag prachtige fietstocht door de Veluwe. Wilde als tussenstop bij tante Sjaan iets lunchen. Bediening liep eerst 4 x voorbij voordat ze onze tafel aandeed. Daarna werd er 1 menu kaart op tafel gegooid maar verder niet meer gevraagd of we iets wilde lunchen. Gewoon bagger. Drankjes opgedronken betaald. Nooit meer.

13. Eerste keer is ook de laatste keer. Niveau is vlak van smaak, gerechten wisselen erg van kwaliteit en hoeveelheid. Maar als je saté op je menu zet zorg dan kom dat t lekker is! We hebben t toetje maar achterwege gelaten. Ook niet de moeite genomen om in gesprek te gaan over onze teleurstellende avond want de bediening straalde geen enthousiasme uit maar deed iig wel hun best.
    Terras ziet er leuk uit maar hou t bij een koffie met een taartje wellicht maar voor een lekker diner adviseren wij dit restaurant niet.

14. Koetsier

Wij hebben vrijdagavond 2 juli bij tante Sjaan gegeten. Dat viel erg tegen. We wilden biefstukpuntjes, maar die hadden ze niet meer. Kozen we tournedos met champignons, kregen we geen champignons erbij. De tournedos hadden we medium besteld, was zo doorbakken als wat. Vervolgens kregen we koude, harde friet. Vroegen we om een nieuw bakje....hetzelfde resultaat. Voor het ijs zijn we maar naar de ijssalon aan de overkant gegaan, we waren er helemaal klaar mee. Wel sneu voor de bediening want zij deden echt hun best, maar moesten wel alle klachten aanhoren....want die waren er wel meer. Ondertussen waren er ook nog stratenmakers bezig op het terras terwijl er gewoon mensen zaten te eten.

15. Konings

Heerlijke carpaccio salade, heerlijke sfeer, prima vertoeven, ultiem vakantie gevoel.

16. Zoals op de 1e pagina van de menu kaart staat beschreven, is Herberg Tante Sjaan een gezellig restaurant met en heerlijk thuisgevoel! Service staat voorop en de tournedos (perfect medium) botermals, geweldig! Genoeg garnituur en heerlijke Malbec om het gerecht af te maken! Wij hebben met z’n 9en heerlijk gegeten. Wat een super toffe locatie! Wij komen zeker snel terug!

17. Op zaterdag 26 sept ‘s middag geweest, laatste mooie september zaterdagmiddag. Koffie met appeltaart besteld. De kwaliteit was heerlijk, echter de kwantiteit ver onder de maat. Je kreeg gewoon een 1/2 stukje appeltaart!
    De serveerster herkende de kritiek toen we die hadden, zou t doorgeven… blijkt maar weer dat hier vaker mensen over klagen, en er niets mee gedaan was!

18. Marry Bogers

Zaterdag 26 september 2020 heerlijk wezen eten bij Tante Sjaan. Het eten was heerlijk en zodra we na het voorgerecht doorgaven dat het hoofdgerecht kon komen was dat er ook binnen een 10 minuten. De bediening was super vriendelijk en het eten was lekker en zag er goed verzorgd uit.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Vanavond gegeten bij tante Sjaan. We hadden telefonisch gereserveerd maar de reservering was niet vastgelegd. We mochten toch een plaatsje op het terras uitzoeken.

Stokbroodje vooraf was prima.
    Daarna hebben we erg lang op ons hoofdgerecht moeten wachten. Het vlees en de zalm waren erg droog, de aardappeltjes waren van binnen nog rauw.
    De appeltaart was een klein, droog smaakloos puntje helaas.
    Bediening was wel vriendelijk. Maar we zouden hier niet nogmaals uit eten gaan.

20. Vandaag voor de zoveelste keer teleurgesteld van het terras gegaan...half uur na bestellen pas ons drankje gekregen, uur moeten wachten op onze broodjes. Vies bestek gekregen zonder servetjes erbij. Veel klagende mensen om ons heen omdat ze zolang moesten wachten op hun eten. Bleek het brood nog afgebakken te moeten worden (13.00 uur...lijkt me dat je dan genoeg hebt liggen). Na de lunch vraag aan serveerster of ik kan betalen zeg ze gewoon nee en loopt weg...dus moest zelf vragen of ze het dan aan n collega wilde vragen. Al met al chagrijnig van terras gegaan dus hier komen we niet meer terug...en zullen het ieder ander afraden!

21. Dit restaurant stond op ons ‘to-do-lijstje’, we wisten dat er een nieuwe eigenaar was maar dachten dat het in de kwaliteit niet zou verschillen. Wel dus… ze hadden hun best gedaan om het eten netjes op te dienen, maar het toetje werd geserveerd met ingezakte spuitslagroom, de tournedos leek niet alles behalve tournedos. We hadden een sd waardoor we niet de normale prijs hebben betaald (gelukkig maar). Jammer, de vorige eigenaar had Tante Sjaan een goede naam bezorgd, helaas een teleurstellende ervaring. Hopelijk gaan ze ermee aan de slag om eea te verbeteren. De bediening was trouwens vriendelijk, daar lag het niet aan.

22. Het was vreselijk. Specialiteit was de halve kip dus dat geprobeerd. Niet te eten gewoon, zo droog dat het vlees er bruin uitzag. Je kon er een gat mee in de tafel slaan. De gebakken aardappelen waren zo scherp gekruid, die waren ook niet te eten. Toen mijn tafelgenote vroeg om mayonaise voor bij haar friet wees de onvriendelijke ober naar mijn mayonaise. Toen ik vertelde dat het eten niet te eten was zei de serveerster dat ze het door zou geven. Daar is niets mee gedaan. Nog nooit zo slecht gegeten als daar.

23. Maurice Trevor
    Vertaal van English naar Nederlands

Shocking. Slow service and terrible food.

24. Afgelopen woensdagavond wilden wij uiteten bij tante Sjaan. We zochten naar een tafeltje in de schaduw. De serveerster deed in het begin wat moeilijk nadat wij aangaven aan de zijkant te willen zitten. Toen we eenmaal zaten werd er al snel een drankje en een broodplankje geserveerd. Ze nam toen de bestelling van ons eten op en ging weer verder. Na zo'n 20 minuten liep ze weer langs en vroeg of wij nog wat wilde drinken. Na ongeveer 10 minuten werd ons tweede drankje geserveerd. Wij vroegen haar hoe lang het ongeveer ging duren voordat het eten zou worden geserveerd aangezien wij nog een lange afstand naar huis moesten rijden. Ze zou dit navragen, maar kwam niet bij ons terug. Ondertussen zagen wij steeds meer mensen het terras op komen. Nog even later zagen we dat dezelfde mensen hun eten al kregen geserveerd. Opnieuw vroegen wij een serveerster hoe laat wij onze eten konden verwachten, maar weer kregen wij geen antwoord op onze vraag. Na 5 kwartier zitten wachten zijn wij het restaurant in gegaan om te informeren waar ons eten bleef. We kregen toen te horen dat ze eraan zouden beginnen. Wij waren er ondertussen helemaal zat van en hebben toen de rekening van de drankjes en broodplankje gevraagd en zijn vervolgens opgestapt. Onderweg zijn we maar langs de Mc. Donalds gereden. Hier kregen wij onze hamburgers binnen 5 minuten! Wij komen hier niet meer terug. Twee weken eerder, toen we daar wat drankjes hadden gedronken, kon er geen bedankje af voor de fooi die we hadden gegeven en kon er ook geen gedag af toen we haar groette. Heel jammer, want op zich is het een heel gezellige locatie.

25. Jh van ens

Zeer slecht eten, smaakloos en doorbakken frikandel voor kleinkind. Het duurt een uur. Als je wat vraagt lopen ze weg en je hoort niks meer

26. Helaas een grote teleurstelling nu het is overgenomen door een nieuwe eigenaar/s..
    Kwaliteit ver te zoeken.
    Bediening zeer slecht.
    Met pijn in mijn hart zend ik deze recensie.
    Ik mis de kwaliteit de sfeer het huiselijke gevoel van de ECHTE TANTE SJAAN.
    Personeel niet opgeleid hoe je met klachten om moet gaan.
    Ook niet hoe je de gasten het gevoel moet geven… dat je een klant bent… die gezien wil worden. Bediening ondanks een stil terras super traag en zien je niet zitten als je wil bestellen. Erg jammer 😔
    En laten we het maar niet over de appeltaart hebben. Dramatisch en droog en klein 😔.
    Een milkshake die smaakt naar water met een kleurtje.
    Hoop dat meer mensen eerlijk zijn…
    En evt hun bevindingen plaatsen betreft de verandering van kwaliteit.
    Misschien hebben de nieuwe eigenaren hier iets aan… om de kwaliteit van de vorige TANTA SJAAN te doen evenaren.

1,7
  27. Elke keer weer heerlijk en enorm gezellig!
    Mijn favoriet in Vierhouten. Top.

28. Eerder deze week op de koffie bij Tante Sjaan, we waren met de fiets en reden er langs. Appelgebak ontzettend mooi opgemaakt (feest voor het oog) maar niet zo vers als de vorige keer, wel lekker maar niet super lekker. Zoals je kunt zien heb ik meerdere ervaringen geplaatst, dat zouden meer mensen moeten doen, en al die ervaringen van mij staan nog steeds. Mooie omgeving, bediening is prima in orde. Oh ja, de cijfers die ik geef zijn natuurlijk de mening van dat moment.

3 vorige recensies
  29. We hadden een 3 gangen menu, maar waren gematigd enthousiast. De eend was prima en de bediening vriendelijk. Maar we misten brood bij binnenkomst, de gerechten kwamen behoorlijk snel na elkaar en het dessert vonden we niet echt lekker.

30. jan kappert

Vanwege de goede referenties hebben wij hier ook een diner gereserveerd. Bij de bestelling werden wij gevraagd of een broodje vooraf wenselijk was, waarop wij positief reageerden. Echter dit deel hebben wij niet gekregen en dus ook niet afgerekend. Het voorgerecht tartaar was prima in orde, maar de schnitzel daarentegen was door en door gebakken, eigenlijk -te-. Naast het feit dat wij bijna een uur hebben moeten wachten op het eten, zullen we hier geen 2e keer reserveren.

31. Heerlijk gegeten, gezellig en leuke bediening! Varkenshaas met brie is zeker een aanrader.

32. Vriendelijk personeel, echt een aanrader. Heerlijke koffie met top gebak. Ga zo door! Groetjes uit Urk

33. Zeer sfeervolle tent met ontzettend gastvrije bediening. Het eten is zeer goed bereid en mooi opgemaakt, hoeveelheid is meer dan voldoende. Als we er nog eens op vakantie zijn, komen we zeker terug.

34. Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. Een leuk maar vooral lekkere kaart met keuze voor iedereen van jong tot oud. De hoeveelheid aan lekkernij is meer dan genoeg! vooral het kaasplankje wat een genot. Het restaurant is op loop afstand van diverse hotelletjes en ligt om de hoek van de mooie Vierhoutense bossen en heide.

35. Voor de eerste keer Tante Sjaan bezocht. Een heerlijk terras terwijl het er binnen echt als een huiskamer uitziet.
    Het had net geregend en de tafels waren nat. De bediening maakte voor het eten kwam de tafel droog. We hebben van de lunchkaart een uitsmijter en een ciabatta met ham/kaas gekozen. Beide waren prima in orde. Zeker een terras om terug te komen. De volgende keer misschien voor het diner als het uitkomt.

36. Jim 

37. Frank Behrens

Gereserveerd voor zeven personen. Uitkijken naar een mooie culinaire avond. Helaas onwetend over wisseling van eigenaar. Ontvangst laat al bij binnenkomst te wensen over en geeft dus direct te denken. Na de traditionele promotietour (wilddagen op 5 en 6 oktober jongstleden) verwacht ik in ieder geval wild op de menukaart. Volgende teleurstelling. Eten is redelijk en dat wordt uitstekend weerspiegeld in de prijs. Tante Sjaan is niet meer wat het geweest is en zal het voorlopig zonder ons moeten doen.

38. Tijdens het fietsen aanbeland bij Restaurant Tante Sjaan voor wat eten en drinken. Het restaurant en terras ziet er gezellig uit. Prima bediening. Bestelde twee maal Italiaanse bol met pikant gebakken kipblokjes. Toen het geserveerd werd; Super! De uitstraalling er van was al een 9 waard. Smaakte heerlijk. Op het terras bij andere mensen ook super eten, zo verzorgt, zoveel kwaliteit. Dit Restaurant kan ik iedereen aanraden.

39. e. brouwers

Voor het eerst bij de nieuwe eigenaar. Vroeger een toprestaurant waar we graag drie kwartier voor reden. Nu een redelijk restaurant op een prachtige locatie, maar wij rijden er geen drie kwartier meer voor om....heel jammer, want het was sinds jaar en dag mijn verjaardagsetentje....
    Ga weer terug naar de bioloische keuken, aandacht voor de vegetariër, extra service en bevlogenheid en dan zijn wij weer trouwe gasten!

40. Voor het eerst in dit restaurant wezen eten. Het bestaat al langer maar het heeft sinds april dit jaar nieuwe eigenaren. We stellen niet erg hoge eisen aan de menukaart. Simpel en lekker en als er geen ordinaire schnitzel op het menu staat, hebben wij er niks te zoeken. Dat zat hier wel goedwant de schnitzel van Tante Sjaan was prima. De volgende keer zal ik 'm zonder uien bestellen maar dit keer heeft m'n vrouw de uien opgegeten. Enige minpuntje was de kruidenboter, die was niet te smeren zo hard. Verder kan ik dit iedereen aanraden.

41. Ik was een beetje bang om hier te gaan eten. Er waren naast ons op dat moment geen gasten (18:30). Toch gewacht en nadat de eerste gasten kwamen een tafeltje gereserveerd. Was toppie. Prima voorgerecht en hoofdgerecht en voortreffelijk nagerecht. Zaten op een mooie plaats bij het raam in de avondzon. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Echt een aanrader.

42. We hadden ons verheugd op aspergesoep maar wat we kregen was een melk achtige roomsoep met wat stukjes ham en nog iets ondefineerbaars. Geen stukje asperge gezien of geproefd. Soep terug gegeven en andere besteld, dat was wel goed. Vervolgens had een van ons het enige vegetarische gerecht besteld nl. groentetaartje in bladerdeeg. Opnieuw een teleurstelling, de inhoud was soepgroente en een anannasschijf uit blik!! Erg smakeloos en de prijs zeker niet waard. Voor ons dus geen aanrader.

2,1
  43. Vd heuvel

We hebben hier vorige week gegeten op een regenachtigeavond. Het was rustig en achteraf verbaasde dit ons, want het eten was super lekker. De sfeer is ongedwongen en geen opdringerige bediening die voortdurend bij je staat. Aan het eten is aandacht besteed. Lekker hoor..

44. Paul & Yvonne, Jan & Elma

We hebben echt voortreffelijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Pure en "H"eerlijke gerechten! Een echte aanrader dus. Tot de volgende keer!!

45. Extreem lekker gegeten. Wij kwamen voor de zoveelste keer terug. Ambiance, personeel en eten helemaal top! Tante Sjaan is in een woord geweldig! Nog niet eerder geweest?? ik zeg snel een tafel reserveren en je laten onderdompelen door heerlijkheden! Aanrader!

46. Donderdagmiddag 23 augustus 2012 na een heerlijke wandeling langs de heidevelden besloten we te gaan eten in restaurant Tante Sjaan. Het eten was geweldig. De soep en het hoofdgerecht top! Verrassend veel onderscheidende smaakjes en geuren.
    Leuke, rustige ambiance en een goede, charmante bediening maakte het compleet.
    Een echte aanrader deze Tante Sjaan.

Tot ziens

Dhr en mevr. G. van Meer

47. Hans en Gemma

Gisteren heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.

Tante Sjaan is een aanrader!

Hans en Gemma(cappuccino en koffie)

Eén vorige recensie
  48. Martin

49. Gewoon TOP, meer kan ik er niet van zeggen.

Ga er volgend weekend weer naar toe en verheug me er nu al op.

Echt gezellig, en het eten en de ambiance zijn perfect, elke keer weer.

50. Gastvrij - Gezellig - Geweldig!

51. Wat een gezellig restaurant zeg ondanks dat we op vakantie zijn leek het net alsof we thuis kwamen wat een goed gevoel het eten was top en ruim voldoende complimenten hiervoor, de bediening was zeer gastvrij en correct. Wij komen zeker weer eens terug ga vooral zo door.

52. We waren er al in de middag en gestart met koffie en heerlijke eigengemaakte taart.

Het diner was voortreffelijk: ruime variatie uit de voor- hoofd en nagerechten. Alles van prima kwaliteit en heel verzorgd uitgeserveerd. Zeer vriendelijke service; je merkt echt dat men plezier had in het werk en trots op hun restaurant.

Absolute aanrader voor een heerlijke avond uit.

53. Altijd top! Zowel het heerlijke eten als de sfeer en de ontzettend leuke, klantgerichte en vrolijke bediening.

54. Lekker weekendje weg naar de veluwe kan voortaan niet meer zonder Tante Sjaan! Heerlijke zaak. Klasse bediening, ontspannen, maar correct. Fantastisch lekker eten in een geweldige ambiance. Toppers!

55. Na een zaterdag direct op zondag terugkomen voor een lunch? Gevaarlijk? In dit geval niet, 2 keer genoten van een lekkere lunch op een locatie waar alles inderdaad gewoon klopt: leuk, gezellig, sfeervol, lekker knus en vooral ook goeie kwaliteit eten. Én natuurlijk vriendelijke en goeie bediening!

Een aanrader!

56. Fred en Heleen

Wij waren hier met de wilddagen terecht gekomen en onze interesse was gewekt. Gisteren hebben wij hier heerlijk gegeten met mijn moeder. Alles klopt, de inrichting, de aardige ober en de goede kwaliteit van het eten.

Groeten van Fred en Heleen.

57. Wij gaan met regelmaat op zondagmorgen bij Tante Sjaan op de koffie, met huisgemaakt gebak...............heerlijk.

Gezellige ongedwongen sfeer, leuke vlotte bediening, altijd tijd voor een praatje.

Wij hebben ons voorgenomem om deze keer met de kerst bij Tante Sjaan te gaan eten, succes verzekerd.

58. Gisteren (eerste Pinksterdag) hier gegeten na een slechte ervaring in ons hotel. Ik ervaarde dit restaurant als een warm bad. Lieve enthousiaste mensen. Een zeer verrassende kaart. Zowel modern als klasiek. Nog nooit in mijn leven (54 jaar) zo lekker makreel gegeten. Gegaard in de oven met knoflook uien. Een aanrader! Het wijn advies was hierbij geweldig, een Spaanse witte wijn. Zowel binnen als buiten ziet het restaurant er strak maar huiselijuk uit.

In Amsterdam ( mijn woonplaats) ken ik vele goede restaurant, met deze prijs/klaliteitesverhouding wordt het hier moeilijk het zelfde te vinden.

Eeen aanrader voor een ieder die naar Vierhouten gaat!

59. Bernhard & Joke

Een aanrader! Goede sfeer, lekker eten, goede bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen hier zeker terug.

Bernhard en Joke.

60. Fam. Bosch

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en ik vond het er erg gezellig. Gezellige losse bediening die het onderling ook erg naar de zin heeft. Wat ik had was erg smaakvol en zeker voldoende.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Berry en Jessica.

61. Slechte bediening.
    Soep leek wel water, zaten bijna geen groenten in. Cola niet koud, koffie sloeg je van achterover zo ontzettend sterk...

62. Aardige locatie. Goed meubilair. Parkeren krap. Bediening kan wat scherper. Wachttijden bij matige bezetting soms aan de lange kant. Soep van de dag (0,4 liter?) beetje veel, aanbod groente mager, verder prima keuken.

63. Helemaal goed - uitstekende keuken - sfeervol en schoon - prima bediening.

64. Met koninginnedag super lekker gegeten! En...hele gezellige mensen die bedienen!
    Groot en gezellig terras. Binnen heel sfeervol en netjes!
    Aanrader!

65. Zie punten.
    Vonden het erg gezellig bij jullie.

H. Hulkens.

66. k.maartens

Valt tegen.

67. fam. b.bouw

Heerlijk gegeten! Met 6 personen en alles was goed en vers, vooraf, hoofd, en nagerecht! Echt SUPER. We komen zeker nog eens terug!

68. Heel leuk restaurant met vlotte bediening, ongedwongen sfeer en goed eten.

69. lekker eten in een mooie omgeving is wat wij (mijn vrouw en ik) graag doen. Dit alles komt goed samen bij tante Sjaan.

70. J.E.Calkhoven

Goed eten, prettige sfeer en bediening.

71. pieters

zie beoordeling.