Hier zie je hoe de meningen over de De Boerenschuur verdeeld zijn.

1. fam. Schröder

Het eten was ontzettend goed, mooie locatie en vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

2. Pannenkoekenhuis Vierhouten

Miranda Ruiter

We zijn heel vriendelijk ontvangen. De sfeer in het restaurant was perfect. Leuke inrichting, echt huiselijk. We komen graag nog eens terug.

3. westerdijk

Gekomen voor de woensdag actie onbeperkt spareribs eten. Zeer mals en lekker gemarineerd. Wel groot verschil tussen 1e portie en bijbestel porties. Duidelijk kwaliteit 1 en kwaliteit 2 spareribs. Veel meer vet aan overige porties. Kan me dat van eerdere bezoeken niet herinneren.
    Ondanks een niet helemaal gevuld restaurant zat er niet echt een goed systeem en een goede opvolging in bij de bediening om extra bestellingen (w.o. drank) op te nemen.

Er zijn dus wel wat verbeterpuntjes.

4. Lekker gegeten.
    Gezellig.
    Vriendelijk personeel.
    Tip.
    Schaf andere stoelen aan.

5. Vandaag wat kritischer. Eerder deze week koffie met appelgebak genoten, appelgebak voortreffelijk… ongevraagd en op de rekening slagroom, dat is raar. Bij navraag gaf de betreffende serveerster aan niemand daar over zeurde, oftewel ‘wat zeur je nou’. Ook raar!
    Vandaag lunch, dat viel tegen, uitsmijter op gewoon ordinair diepvries brood van de supermarkt, zo ook de salade die als garnering dienst doet. Eigenlijk smaakloos en standaard wat ik niet had verwacht bij tante Sjaan. Omgeving zoals het terras is bijzonder mooi en uitnodigend, appeltaart heerlijk maar de uitsmijter komt regelrecht van de groothandel. Oh ja, nog steeds een los onverpakt suiker klontje bij de koffie, lieve tante Sjaan dat is niet meer van deze tijd!

6. Jan Siebring

Leuke locatie, personeel met plezier in hun werk, lekker eten voor een schappelijke prijs.
    Een plekje om terug te komen!

7. R Vosselman

Heerlijk eten voor een goede prijs, en leuke en vriendelijke bediening met verstand van zaken.

8. Voor de 3e keer hier gegeten en weer prima. Vlotte bediening en heel goede prijs/kwaliteit verhouding. 2 verbeterpunten: stoelen zijn beroerd en het is altijd te warm binnen.

9. Wij waren er op woensdag, dan hebben ze onbeperkt spareribs eten. Na het eten bleek dat er keuze was tussen zoete of pikante spareribs. Wij kregen deze keuze niet voorgelegd ze serveerden gewoon de zoete. Als wij dit hadden geweten hadden wij voor de pikante gekozen. De zoete vonden wij aan de flauwe kant. Jammer! Verder was het geserveerde bakje friet voor 2 personen niet voldoende. Toen wij om nog een beetje friet erbij vroegen moesten wij dit in eerste instantie betalen, toen ik uitlegde dat het veel te weinig was werd uiteindelijk dit bedrag van de rekening gehaald.

5,7
  10. Martin van Elst

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, hele vriendelijke bediening. Een aanrader.

11. Fam Pouw

Mooie lokatie, mooie omgeving.
    Lekker gegeten👍

12. Hans Dortland

Voor het eerst geweest, ik heb een gluten allergie en daar is prima mee omgegaan.
    Heerlijk stoer rustiek eten, met honger er vandaan komen gaat niet lukken.
    We hadden een boeren menu,div soorten vlees goed op smaak, ook de gebakken aardappeltjes met spek en ui waren heerlijk.
    Vooraf heerlijk (gutenvrij) brood met kruiden boter
    Ook vooraf een schaal met stukje sparerib, carpaccio,makreel en div salade soorten als "fingerfood"
    En een heerlijk ijspalet met div soorten huisgemaakt ijs.
    Flotte , aardige en snelle bediening.
    Sfeervolle gelegenheid in boeren stijl
    Lekker eten in een gezellig dorp en dat in een prachtige omgeving.

13. Onbeperkt spareribs gegeten. Vlees gaar en valt van de botjes af. Smaak prima. Fijne en voldoende keus in nagerechten. Erg vlotte en vriendelijke bediening. Enig minpuntje is dat er meerdere malen wordt gevraagd of er nog drinken moet zijn terwijl de glazen nog half vol zijn.
    Was een geslaagde avond. Prima gegeten en komen zeker terug.

14. Fiep Gortemoller

Het eten en de service waren perfect, we hadden het Boerenmenu, het was veel maar heerlijk. We waren er op woensdagavond en verbaasd dat het vol zat, maar we snappen het nu wel. Ook met het glutenvrije dieet was prima rekening gehouden, heerlijk brood en een super nagerecht. We komen zeker nog eens terug.

15. Jacqueline

Wel heel erg dat er geen boerensnitsels meer waren. Minpunt. 6 bestellingen was er maar 1 nog.

16. cor van de beek

Heerlijk avondje gegeten, en ondanks dat het druk was een perfecte bediening!

17. Erg lekker gegeten met een grote groep. Nette bediening, al zou het meisje dat voor onze tafel verantwoordelijk was wel wat meer kunnen lachen ;)
    Super leuke sfeer, een aanrader!
    Eén opmerking, je kan er niet met creditcard betalen. Houd daar rekening mee.

18. Anoniem

Prima. Het eten was heerlijk. En het was er gezellig.

19. Wederom weer heerlijk gegeten.
    Eten weer prima.
    Drinken ook weer prima.
    Bediening uitstekend.
    Binnenkort komen we weer!

20. fam Duenk

We hebben allemaal heerlijk gegeten, mooie kaart om uit te kiezen, vriendelijk personeel.
    Komen zeker nog eens terug.

Enigste opmerking we misten een speelhoekje voor de kleinkinderen.

21. Ten Hoven

Het eten was super en de bediening erg vriendelijk. Wij vonden het wel erg rumoerig en was een normaal gesprekje met elkaar jammer genoeg bijna niet mogelijk (zonder ook het volume te verhogen).
    Verder top restaurant!

22. Lizzy van veen

Grachte lezer,

Vlees was prima. Vegetarisch gerecht, salade met brie viel tegen. Er was weinig smaak.

23. Gerrieke Musch

We hadden het boeren menu en knechten menu.
    Voorgerecht was allemaal lekker mals.
    De kip was wat droog, lendenbiefstuk was heerlijk, "shaslick" was lekker en spareribs viel beetje tegen wel mals maar smaakte eigenlijk naar niks mag wel wat gekruider.
    Toetje vonden in verhouding met de rest erg tegen vallen.
    Service was goed. Eten was er snel, drinken kwamen ze ook elke keer goed vragen.
    Het hele gebouw is super leuk aangekleed.

24. Prima eten alleen wij vonden de temperatuur in het restaurant te laag dus te koud.

25. Irene Derks

Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. En prijskwaliteit verhouding is perfect. We waren er op woensdag en toen was het onbeperkt spareribs eten. Ze kwamen langs om te vragen of je nog wilde.

26. Peter van der Bor

Geweldige ambiance! Goed eten, vriendelijke bediening. Jammer genoeg is de afstand van Naaldwijk naar Vierhouten niet iets te ver, anders waren we zeker vaste klant geworden.

27. Baron Dienstverlening BV

Leuke ongedwongen sfeer.
    Mooie locatie.
    Vlotte bediening.
    Groentensoep was lekker...dus dat beloofde wat.
    Maar...
    Rundvlees smaakte naar varkensvlees...in dezelfde pan gebakken ofzo.
    Toetje...kruiwagen met slordige bollen ijs...vieze cake.
    Het geheel kwam een beetje liefdeloos over...thuis eet je veel lekkerder.

28. Jannie Bourgonje

Vanavond met vrienden wezen eten, het was super en dan wil ik ook nog even kwijt wat een geweldig personeel echt om trots op te zijn!

29. Ze houden ook goed rekening met glutenvrij!!
    Lekker vers goed vlees!!

30. De Boerenschuur is voor mij steevast het adres om wat te eten en te drinken als ik regio Vierhouten aandoet.
    Lekker, gezellig en betaalbaar.