Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vierhouten verdeeld zijn.

3/4 uur op ons eten gewacht. Ze waren ons vergeten. Hertenbout biefstuk verre van mals en klein. Soep te veel azijn. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.

We waren hier al eerder toen ook heerlijk gegeten.
    Nu vanwege mijn verjaardag die we feestelijk wilden vieren met onze kinderen.
    Het eten en de bediening was voortreffelijk .alleen het duurde een beetje lang tussen het voorgerecht en de hoofdmaaltijd .
    Verder was het super.
    we komen hier zeker nog weer terug.

r van der velde

Top locatie

Van ommen

Wij vonden het eten heel lekker, alles in overvloed, wij hebben wederom ervan genoten, vriendelijk personeel, prima.

We hadden hier een paar jaar geleden gegeten met de kinderen en vonden het toen al leuk nu logeerden we een nachtje in hotel de mallejan en hadden van te voren al gereserveerd.

Wij hadden een speciaal verzoek. Daar was helaas geen rekening mee gehouden. Dat was een teleurstelling want zij zouden hun best hiervoor doen.
    Ter plekke werd na wat discussie een oplossing gevonden. Wij hadden die liever meteen gezien want het was wel mogelijk…
    Bediening en eten was prima.

Gegeten met 4 personen.
    Vriendelijk personeel en een snelle nette bediening.
    2 mensen hadden de schnitzel, 2 mensen de spareribs.
    De spareribs zowel de schnitzel waren lekker mals maar wij vonden het allemaal erg flauw van smaak en snel koud. Erg jammer.

H .Verhoef

Gezellige sfeer en vriendelijke bediening! Het eten was ook erg goed. Helemaal top! Komen zeker nog een keer terug!

Super lekker gegeten, zoals altijd bij de Boerenschuur! Niks op aan te merken!

MinyFredriks

We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening.

Mijn zoon vierde het behalen van zijn zwemdiploma. De tafel was heel feestelijk gedekt, kinderbubbels en heerlijke pannenkoeken. De zwarte pieten in de bediening zorgden voor een feestelijk geheel. Erg geslaagd.

Zeer goed restaurant, met voortreffelijke gerechten. Zijn hier al meer dan 10× gaan eten en nog nooit tegengevallen! Zeer de moeite waard dus!

Vroeger kwamen we hier wekelijks, totdat het ons steeds vaker op viel dat je wel erg lang moet wachten voordat je bediend wordt. Regelmatig liepen ze langs je tafel om vervolgens elders een tafel af te nemen of iets dergelijks. Soms duurde het wel 10 min voordat er iemand kwam voor de bestelling. Daarom lange tijd niet geweest. Vandaag toch maar weer eens proberen. Bij binnenkomst een tafel uitgezocht. Binnen twee minuten kwam er een dame vd bediening op ons af, maar helaas liep ze zonder ook maar gedag te zeggen onze tafel voorbij, laat staan dat ze vroeg wat we wilden drinken. Weg was ze. Even later kwam ze terug met een vaatdoek. Om onze tafel af te nemen? Helaas, de tafel naast ons werd afgenomen waarna ze wederom weg liep. Dat was voor ons de druppel. Helaas, er is al die tijd niets veranderd. Maar wat maakt het uit, toeristen komen toch wel. Beetje jammer dat ze voor ‘vaste’ gasten niet een beetje normale omgangsregels in acht nemen. Voor ons was dit de laatste keer in de Vossenberg.

Lekker gegeten met een groep van 13 personen, ons werd aangeraden om een menu te kiezen, hebben we gedaan het boeren menu. Wij vonden het alleen een beetje jammer dat er spareribs bij het voorgerecht en het hoofdgerecht was. Carpaccio lag een beetje verscholen onder de makreel salade, jammer. Vlees snel koud. Frietjes en aardappels bijbesteld, worden op de rekening gezet, jammer toch met 13 personen eten en dan kijken op 2 schaaltjes met aardappels. Goede bediening, smaak prima!

Kees en Sandra Veerman

Het is gewoon een top restaurant met een verschrikkelijke goeie sfeer en het is er erg gezellig.
    Met geweldig eten.
    Tot de volgende keer👍👍👍

harderwijk

Heelmaal goed.

Lekker gegeten, we konden het niet op zo veel.
    Fijne bediening en gezellig restaurant.

Aanrader, komen zeker terug!

Lekker gegeten. Met een zeer vriendelijke bediening. 👍

Lekker gegeten. Maar zeker zo belangrijk een super leuke en vriendelijke bediening!

We zijn al een aantal keren hier geweest, zelfs voor de brand al, en het smaakt altijd zeer goed, en gewoon een leuke sfeer !!!

Monique Zonnenberg

Gister genoten van een “boerenlunch” ter gelegendheid van mijn vaders 70e verjaardag. Zag er goed verzorgd uit en het allerbelangrijkste, mijn vader vond het hartstikke leuk dat ik dat geregeld had.

Eerste keer dat we er ‘s middags hebben gegeten, al wel een paar keer ‘s avonds.

Echt een aanrader om heen te gaan.
    Sfeervol, heerlijk eten en vriendelijk personeel

Vera Bouw

Heerlijk gegeten! De gerechten waren top bereid. Flinke porties, wat wij niet op kregen. Er werd dan ook de mogelijkheid gegeven om wat mee naar huis te nemen.

Een fijne sfeervolle avond, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Een aanrader voor een ieder die heerlijk en prijsbewust eten wil en een gemoedelijke sfeer met super bediening en heerlijk eten. Prachtige entourage en mooie zaak. Hier is over alles nagedacht en is klant in mijn ogen Koning/ Koningin.
    Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we er waren.
    Dikke 10... een 12 eigenlijk!!

Het was geweldig zeker de moeite waard gaan we zeker nog eens heen.

Erg leuk restaurant met heerlijk eten, ook voor iemand die vegetarisch eet!

Vanwege de aanwezigheid van grote groepen was er veel lawaai waardoor we niet echt samen konden praten.

jd Veldwijk

Wij hebben heerlijk gegeten. En er hing een zeer prettige sfeer.

G. Storteboom

We hebben lekker gegeten. Er was wat sparerib over en zouden we mee krijgen. Helaas niet terug gezien. Voor de kinderen zou er gekleurd worden niets gezien. Verder hebben we het heel gezellig gehad. Misschien wat meer aandacht voor de 2 punten.

Met de goede ervaringen van weleer togen we weer eens naar Vierhouten. Ook deze keer werden we niet teleurgesteld. We hebben weer genoten van een voortreffelijk diner en de bediening was weer als vanouds.
    Een plaats om terug te komen!

Fam. van Ballegooijen

Wederom heerlijk gegeten bij de Boerenschuur. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening en de gerechten uiterst smaakvol en van zeer goede kwaliteit (wij komen al jaren terug voor o.a. de spareribs)!
    Wat niet op de kaart staat vermeld is het kindermenu met frietjes en keuze uit diverse snacks, een kinderijsje en ook konden wij ranja bestellen. Fantastisch! :-)

SUPER nergens zulke lekkere spare ribs als in de boerenschuur.
    Komen zeker nog eens terug.