Naast Pannenkoekenhuis de Boswachter is een grote parkeerplaats

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Welkom bij Pannenkoekenhuis de Boswachter

Al jaren is de locatie van het pannenkoekenhuis een begrip in de omgeving. Het begon met “pannenkoekenhuus de Likkepot” daarna is het overgegaan als herberg de Boswachter en sinds april 2015 is Yvonne Vestering de trotse eigenaar van Pannenkoekenhuis de Boswachter.

Samen met haar team gaan ze er iedere dag weer voor om de lekkerste pannenkoeken van de Veluwe te serveren. Met alleen verse ingredienten en het geheime recept van het beslag wordt er met zorg en op ambachtelijke wijze gewerkt.

Smakelijke groet,

1462064699 69

1. harderwijk

heelmaal goed

2. Lekker gegeten. Met een zeer vriendelijke bediening. 👍

Lekker gegeten. Maar zeker zo belangrijk een super leuke en vriendelijke bediening!

3. e-lokhorst

Zoals de vorige keren, lekker. Vriendelijk personeel en uitstekende pannenkoek. Zeker aan te bevelen. Zeker voor gezinnen met kinderen, gezien de voorzieningen buiten.

4. Benedictus

Prima pannenkoeken, heel goede bediening. Voor de kinderen is tijdens het wachten op de bestelling heel veel te doen.

5. F. de Ridder

We waren er met 4 personen op pinksterzaterdag. Ieder van ons koos een andere pannekoek. Ieder van ons was uitermate tevreden. Ook de 4 desserts zijn met smaak genoten. Jammer dat er zo weinig andere gasten waren. Maar daar kan het restaurant niets aan doen. De sfeer aan tafel was in ieder geval prima! Bij gelegenheid komen we hier graag terug

6. Geef niet zomaar een kinder portie. Vraag wat de bedoeling is..Verder weer vanouds gezellig en heel erg lekker. Ook een super lekkere cappuccino!!

7. Niels godschalk

Lekkere pannenkoeken en leuke speelvoorzieningen voor kinderen. Een van de personen had een smakelijke maaltijdsalade, ook een aanrader.

8. We kenden dit pannenkoekenrestaurant niet van naam.
    Toen we er waren zeiden we tegen elkaar: Dit was eerder de "Likkepot".
    Dan is de kwaliteit prima en hebben we een uitstekende keuze gemaakt.
    Een van de serveersters bevestigde ons vermoeden dat het eerder "De Lilkkepot was geweest."
    Kortom een prima restaurant met uitstekende pannenkoeken en een uiterst vriendelijke en beleefde bediening.
    Een "PRIMA AANRADER" dus.

9. R. Thissen

Heerlijke pannenkoeken!
    Leuk voor de kinderen.
    Voor herhaling vatbaar!

10. H. Van de Steeg

Prima en goede kwaliteit pannenkoek. Vlotte bediening en leuk voor kinderen. Kleine attentie na afloop voor kinderen, top. Aanbevelingswaardig!

11. E Griffioen- Nieskens

Hebben heerlijk gegeten!

12. Sanne Hoogendoorn

Lekker gegeten bij De Boswachter. We konden fijn op het terras zitten en werden vlot bediend. Ik kreeg een vies glas en dat hebben we binnen gemeld. Toen werd er een nieuw glas en nieuw biertje geregeld met excuses dus keurig. Zeker een aanrader. Lekker pannekoeken, veel keus, ook andere gerechten mogelijk. Voor kinderen een fijne speeltuin waar ouders bij kunnen zitten en eten, en voor wie wat meer rust wil is er ook genoeg ruimte. Dat in combinatie met de fijne sfeer van het dorp Vierhouten een leuke plek om een pannenkoek te eten!

13. Geweldig feestje gemaakt door de medewerkers ivm het behalen van een zwemdiploma. Lekker gegeten en de afgesloten speeltuin is perfect voor de kinderen.

14. Weer heerlijk gegeten bij De Boswachter. Hartelijke en vlotte bediening. Aanrader voor een gezellige avond met prima eten tegen zeer redelijke prijs.

15. Hier reeds diverse malen eerder gegeten en dit was altijd voortreffelijk. Nu met nieuwe eigenaar stukken minder. Wat vroeger een goed gevulde pannenkoek was, is nu maar een schamel gevulde pannenkoek. Ik had nog honger toen ik weg ging. Locatie is wel prima en de sfeer ook. Nu nog de kwantiteit en kwaliteit omhoog.

16. Familie Schouten

Wat een leuk restaurantje. We kwamen voor pannenkoeken, maar hebben uiteindelijk spareribs en sate genomen, deze waren erg lekker. Volgende keer proberen we de pannenkoeken.

17. Ik heb al meerdere keren heel lekker gegeten bij dit pannenkoekenhuis! Leuke, vlotte bediening. Ik ga zeker binnenkort weer wat anders proberen van de kaart, er staat teveel lekkers op!

18. Annemieke Simon

19. Voor een jaar terug hier gegeten en was erg bevallen! Daarom gisteren weer gereserveerd en met mijn ouders erheen gegaan. Helaas geen goede ervaring dit keer. Het rook naar urine in het restaurant en het eten was enorm vet. Zowel de pannenkoeken als de spareribs waren niet erg lekker. Spareribs waren taai. De pannenkoeken waren dus erg vet. Al met al geen goede ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar dit keer...

20. Wij vonden de sfeer en het eten, in ons geval de pannekoeken, HEERLIJK. Ook de speelgelegenheid voor de kinderen is super. Ons plekje achterin de eetzaal was iets minder, we werden erg gestoord door gasten die naar buiten gingen om te eten, dat was jammer.

21. Elly Pijpers

Gisteren hebben wij heerlijk gegeten en de sfeer en bediening waren goed. Echt een aanrader en ook de prijs viel mee met wat we gegeten hebben. We komen zeker nog eens terug.
    Groetjes Gerald en Elly

22. Vader, moeder en kind (5 jaar oud). Werkelijke heerlijk gegeten. Genoeg personeel + snel en vriendelijk. Grote parking naast gelegen. Uitgebreide (privé) speeltuin.

Dit restaurant = aanrader!!

23. Cor en Thea

Gezellig en leuk pannenkoekhuis. Onze kleinkinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld. Was goed verzorgd en voor elk wat wils. Pannenkoeken waren lekker. Adres om te onthouden om nog eens naar toe te gaan.

24. Gisteren toevallig hier terecht gekomen om te schuilen voor het weer. Wat hebben we lekker gegeten. Mijn man had een burger, die hij met moeite op kreeg omdat hij zo groot was en ik heb een heerlijke Mediterrane pannenkoek gegeten. En nog een lekker ijsje toe. Prima!

25. Niet vaak dat pannenkoeken ergens lekkerder zijn dan thuis, maar hier wel. Heel vriendelijke bedienening: toen onze dochter een doggybag vroeg en het personeel de pannenkoek per ongeluk al had weggegooid, kreeg ze een nieuwe kleine spekpannekoek in een doosje mee!

26. Tijdens onze vakantie in Vierhouten hier 2 keer geweest, eerste keer heerlijke pannenkoeken gegeten en vandaag heeft mijn vrouw de kipsate gegeten en ikzelf de burger, ook dit was erg lekker. tot volgend jaar!

27. S van Dijken

Zaterdag 26-09-2015 voor het eerst hier gegeten, we hadden ons verheugd op een heerlijke pannenkoek. Een spek/appel pannenkoek, niet goed gebakken het resultaat een klef ongaar stuk meel. We hebben hem dan ook niet opgegeten want je werd er misselijk van. Hoop dat het een foutje van de kok was want anders is dit geen aanrader.
    Het meisje wat ons bediende was super vriendelijk en valt dan ook niets aan te rekenen. Nee meneer of mevrouw de pannenkoeken bakker ik zou zeggen een cursusje pannen koeken bakken kan je zaak redden.

28. Prima gegeten, heerlijke pannenkoek en na afloop nog een lekker ijsje. Vriendelijk personeel. Ga zo door en we komen zeker terug!

29. Wat een leuk restaurant, goede bediening en heerlijke pannenkoeken, vooral de Mexicaanse pannenkoek is een aanrader. Mijn man lust geen pannenkoeken en voor hem waren er heerlijke spareribs. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin.

Wij komen zeker nog eens terug.

30. Sinds er een nieuwe eigenaar is twee keer gegeten met kinderen en kleinkinderen. Wat een afknapper vergeleken met de vorige eigenaar. Alles was slecht en veel te duur. Ik kan jullie nergens meer aanbevelen.

31. Francien

Hier met 5 vriendinnen pannenkoeken gegeten. Hartig en zoet ze waren erg lekker. Als toetje een sorbet en daarna een heerlijke koffie. We hebben op het terras in het zonnetje gezeten. Mooie omgeving. Voor de kinderen veel vermaak en een speeltuin.

33. Gezellig. Pannenkoeken en spareribs waren zalig. Kids hebben zich goed vermaakt. Gewoon goed!

34. We zijn hier in korte tijd 2 keer geweest, met grote familie en als gezin. Beide keren waren goed. Door drukte duurde eea wat lang maar de vrolijke bediening maakt dat je je daar niet aan stoort. Kinderen vinden het een feestje. Ik vraag me wel af wat je er doet als het restaurant vol zit en het plenst buiten; buiten is wel echt de trekker voor de kids. Een ander minpuntje vind ik de stoelen. Als groep moesten we aan picknicktafels zitten en dat is niet echt relaxt zitten voor een lange tijd. de kwaliteit was ook prima, wij hebben pannenkoeken gegeten. Cadeautjes hoeven van mij niet. Dat spul is vaak al stuk als je in de auto zit.

35. Phil Rensen

In oktober 2013 weer eens langsgeweest. Ik kom al heel lang op dit adres, zo`n 20 jaar en dan 1 a 3 keer per jaar (vanuit Schiedam, om te wandelen). Altijd met plezier maar het lijkt nu wel verbeterd. Heerlijk gegeten op het mooie voor terras. We houden deze erin!!

36. We hebben hier afgelopen week met een groot gezelschap gegeten. Zowel de pannenkoeken, spareribs als vegetarische gerechten waren heel erg lekker. De kinderen kregen snoepjes en hagelslag bij hun pannenkoek die ze zelf konden versieren. Bediening was vriendelijk en het eten was snel (en nagenoeg tegelijk!) op tafel.

37. Heb hier met het hele gezin in de achtertuin gezeten, vlakbij de speeltuin. Top avond gehad! Personeel had het druk want het zat helemaal vol maar heel vriendelijk en lette goed op allemaal. Kinderen hebben zich super vermaakt. Ze hebben een pannenkoek gegeten en wij spareribs, allemaal helemaal dik voor mekaar. Zeker een adresje om te onthouden!!

38. bruijstens

Vandaag geweest, merkte dat het druk was. Pannenkoeken waren verbrand rozijnen zwart,de spek pannenkoek was pap en het spek lag er boven op. Jammer dat de kwaliteit achteruit gaat bij drukte.

39. Janneke

Héérlijk gegeten bij dit restaurant. Geen pannekoek overigens. Kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Achter het restaurant is een leuke speelplek met toestellen, trampolines en skelters. Geweldig! Zeer vriendelijk personeel. Ruime porties. Wij komen zeker terug!

40. Onlangs wezen eten bij de Boswachter! Bij dit gezellige pannenkoeken restaurant draait het allemaal om de kracht van de eenvoud. Ik heb nog nooit zulke lekkere pannenkoeken & spareribs gegeten, dit kan hier uitstekend! De porties waren royaal en iedereen had voldoende. Bovendien was de bediening snel en lette goed op, echt ouderwetse gastvrijheid!

Als liefhebber van pannenkoeken en wijn viel het mij op dat dit het enige pannenkoekenrestaurant was waar je tenminste een goed glas wijn kan krijgen. Ook viel mij op dat er goed rekening gehouden werd met kinderen, zo bevindt zich achter het gebouw een waar kinderparadijs.

Kortom: wij komen snel weer pannenkoeken & spareribs eten.

41. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de Boswachter! Wat een mooie aanwinst voor het culinaire dorp Vierhouten. De menukaart is heel uitgebreid, van zoete en hartige pannenkoeken tot spareribs en slibtongetjes. De bediening is vriendelijk en let goed op, we hebben geen moment met lege glazen gezeten en lege borden werden snel afgeruimd. Het restaurant oogt schoon en het interieur heeft een gezellige warme uitstraling, precies wat je verwacht in een Veluws pannenkoekenhuis. We komen zeker een keer terug!

42. Twee weken geleden hier wezen eten
    We waren de likkepot gewend en waren benieuwd naar het nieuwe concept
    Maar wat een ramp!
    De vrolijke gezellige hardwerkende bediening van toen is ingewisseld voor onvriendelijke en druk met zichzelf bezig zijnde meiden, heel erg jammer. De meiden van voorheen maakte het voor iedereen gezellig
    Ook het eten was al niet veel beter, pannenkoeken echt onwijs duur geworden en de kwaliteit dramatisch achteruit gegaan,
    Enige pluspunt het is aardig opgeknapt
    Jammer had hier echt wat meer van verwacht.