Pannekoekenhuus Likkepot in Vierhouten

1381041926 58
1420690593 58
1432018784 58
1505652022 58

1. Echt leuke mensen. Lekker gegeten!

2. Na onze 1e bezoek op 24 juni om te testen of alle recensies op waarheid berusten hebben wij gelukkig een positief bericht kunnen achterlaten.

Op zaterdag 2 juli hebben wij ter ere van de 50e verjaardag van mijn man met 20 gasten gegeten in de Likkepot. Wederom hebben wij weer lekker gegeten.

3. Al jaren komen wij bij Likkepot in Vierhouten omdat we daar in het voorjaar altijd op de camping staan.

Dit jaar viel het ons op dat het pannekoekenhuis dicht was.

Van een bewoner uit Vierhouten hoorden we echter dat het rond Hemelvaart weer open zou gaan met een andere eigenaar.

Hierop hebben we besloten voor een zaterdagavond te reserveren.

We hebben het er nog vaak over gehad. Niet te geloven.

We hebben, na 20 min. zitten zelf maar gevraagd of we wat te drinken mochten bestellen. Dat kon, maar dat drinken werd gebracht zonder menu-kaart. Na even afgewacht te hebben hebben we ook zelf maar om een menu-kaart gevraagd. Deze viel echter wel wat tegen vanwege de beperkte keus. Maar goed, we hebben een pannenkoek besteld. Ieder dezelfde.

Deze kwamen vrij snel, maar zagen er verschillend uit. (?) Dat maakte ook niet veel uit, want het leek wel of ze iets waren opgewarmd. Het leek wel of je het niet gare meel nog kon proeven. We hebben ze beide laten staan. Afgerekend en gegaan.

Het was, eerlijk gezegd een zooitje. Tafels vol rotzooi bleven staan, mensen moesten zelf vragen om drinken of iets dergelijks, ronduit slecht.

Jammer, het was voorheen echt een goed pannekoekenhuis.

Geen aanrader. Zeker niet!

4. Tineke en Jenny

Dit mooie veluwse pannenkoekenhuis verdient een bezoek. Sinds kort overgenomen door een zeer enthousiaste en gedreven eigenaar. Staat open voor feedback en gaat er zeker weten iets moois van maken!

Vanavond genoten van een overheerlijke pannenkoek!

Ik raad iedereen om hier is te gaan eten.

5. Yasmine

Mijn ervaring, Ik zit nog even te twijfelen waar ik moet beginnen.

Wanneer je aan komt lopen ziet het er heel gezellig uit, precies wat je verwacht achter een pannenkoekenhuis!

Eenmaal aan een tafeltje rustig rondgekeken, er zaten nog een aantal mensen en waar geen mensen zaten stonden de lege glazen op tafel.

Na een behoorlijke tijd wachten kwam er iemand langs voor de drankjes, besteld en gekregen. Wat naar mijn idee ontbrak was de menu kaart, we komen immers eten.. na een tijd wachten weer iemand geroepen om te bestellen. Uiteindelijk hadden we na een uur de pannenkoeken. De naturel met boter en suiker, was geserveerd zonder boter of suiker, deze hebben we zelf maar binnen gehaald.

Ondertussen stonden naast ons nog steeds de lege glazen en waren mensen vertrokken zonder wat gegeten of gedronken te hebben.

De pannenkoeken zelf vielen tegen, ze waren erg licht van kleur en erg dik. Er zat wel genoeg vulling op.

De bediening was ronduit slecht, duidelijk dat ze niet wisten wat ze deden en er zat totaal geen pit in. Er liep een meid rond die het wél wist en uiteindelijk buiten alles heeft opgeruimd! Complimenten voor haar!

Ik vind het een grote afrader als je lekker wilt eten, snel wilt eten ( het is immers geen 3 gangen menu) of goed geholpen wilt worden.

6. Be Tien

Eerste pinksterdag aanwezig geweest in de Likkepot. Bediening was met uitzondering van een serveerster amateuristisch en zeer slecht. De pannenkoeken waren niet gaar genoeg en het personeel kan het niets schelen.

7. Hemelvaartsdag... gezellig even een pannekoek eten.

Niet dus.... Drukte viel mee. Klunzige jonge bediende die met afgezakte spijkerbroek zijn paarse boxershort liet zien.

Koffieautomaat gaf vieze koffie ( was volgens eigenaar defect).

Computerkassa werkte ook al niet.

Pannekoek... bleek en niet lekker.

Personeel werkt chaotisch. ( geen systeem)

Hier valt heel veel te verbeteren.

8. Verwachtingsvol naar de Likkepot, vorig jaar erg genoten! Nu......!

Oude vieze bende, de kinder speeltuin rommelig en veel skelters kapot!

Geen uitdagende plaats om te spelen!

Ook de patat en kroketten waren niet echt warm!

De pannenkoeken waren overigens goed! Aan schoonmaak en de puntjes op de i ontbrak het zeker!

Lijkt me een kleine moeite om even wat rommel weg te halen en wc papier en handdoekjes te controleren.

Zo komen de mensen terug!

9. Paula en Rob

Tijdens ons weekendje uit, vanwege regen maar "dicht bij"een lekkere pannenkoek gaan eten, dachten we.

Bij binnenkomst vonden we dat het erg naar 'oud frituurvet"rook.

Bediening matig...niet echt vrolijk.

Bij bestelling gember: de gember is op!

De pannenkoeken waren niet gaar, in het midden zelfs nattig, erg bleek.

De appel was heel dik gesneden en zuur. Pannenkoek veel te dik en zeker niet gaar!

De spek pannenkoek was zelfs nog bij het spek gewoon beslag..

Toen we dat aan de bediening doorgaven, werd er gezegd, daar is nu niets meer aan te doen? Ik zal het aan de kok doorgeven, beetje bozig..(alsof wij ze verpest hadden!)

Snel afgerekend... en...hier komen we vast niet meer!

Ongezellig en donker...

Op hotelkamer maar wat toastjes gegeten...hmm lekker.

10. Wat kun je verpesten aan een feestelijke maaltijd van pannenkoeken in een pannenkoekenrestaurant? Aan de ambiance ligt het niet. Een op het oog gezellig ouwerwets pannenkoekenrestaurant. Dan verwacht je wat. Van een speciaal pannenkoekenrestaurant.

Het blijkt toch moeilijk dan je denkt zoals wij ondervonden bij de likkepot. Onvriendelijke ontvangst. De pannenkoeken waren te vet, niet gaar en onsmakelijk. Te klein als ze lekker zouden zijn, maar veel te groot om op te eten zoals ze werden opgediend.....

Klagen hielp niet,, sterker nog, we zeurden.

Wij komen hier maar niet meer.....

11. Wij komen er al jaren.

Zijn zeer tevreden over de bediening en het eten.

We hebben de afgelopen keer de kip geprobeerd en kunnen er niets anders dan lof over hebben.

Het is zeker een aanrader om heen te gaan.

Wij komen zeker terug.

12. Wij kwamen hier vorige weekend met onze kinderen, heel leuk versierd in de sinterklaassfeer. De kinderen konden schoon zitten, dat was super en er was een heuse piet aanwezig.

De bediening was netjes en zeer correct en ook het eten was heerlijk. Naast pannekoeken zijn er ook veel andere dingen op de kaart te vinden. Zoals de kip, zeker een aanrader!

Wij komen hier zeker terug!

13. Zeer onvriendelijke bediening, je hebt echt het gevoel dat je lastig bent. Zeker toen ik aangaf dat het vlees van de shoarma pannenkoek veel harde stukken bevatte, werd er gekeken van; als het je niet bevalt moet je opkrassen! Kom er nooit meer!

14. Dochterlief wilde pannenkoeken eten, gezellig met ons vieren eten bij de Likkepot....

Mijn moeder en ik vooraf een mosterdsoep die zurig smaakte, er waterig uitzag en voorzien van kleine klontjes, alsof de soep geschift was.

Enfin toen de serveerster de pannetjes kwam ophalen, gaf ik aan dat ik de soep niet heb opgegeten. Ze vroeg de reden en ik vertelde dus dat ik de soep zuur vond smaken en alsof 't geschift was. Wij kregen de volgende gang geserveerd...

De 2 bestelde pannenkoeken smaakten prima. Het broodje warm vlees was matig. De griekse salade, ach best wel prima, alhoewel ik echte verse olijven en echte fetakaas beter had gevonden. Een eigen gemaakte dressing was ook beter geweest. Dit was een kant en klare klodder uit een flesje van de een of andere bekende fabrikant.

Als je nou denkt dat er netjes wordt gereageerd op je klacht, dan heb je het mis.

Omdat het er ook zo koud was, hebben we snel afgerekend en zijn naar huis gereden...

Wij zullen de Likkepot dus niet aanbevelen!

15. Afgelopen weekend hier gegeten. Ik had kunnen verwachten dat je in een pannekoekenrestaurant geen goede sate zou kunnen eten.

De saté leek net uit een pakje te komen.

De biefstuk was rood besteld, maar werd doorbakken geserveerd.

De pannekoek was gewoon wit en was niet lekker bruin gebakken en had veel te kort in de pan gezeten.

Absoluut niet lekker gegeten! De afzuigkap werkte er ook niet, dus onze kleding stonk ook een uur in de wind, zodat we nog lekker konden 'nagenieten' van het diner!

Nooit meer!

16. Zoals altijd gewoon een pannenkoek gegeten met z'n tweetjes.
    Lekker hoor.

Maar gisteravond hebben wij als erg vreemd ervaren.
    Mijn vrouw zei ik heb een lange haar op mijn pannenkoek.
    Ik was bijna klaar en vond de achterkant van de krop sla die gebruikt was op mijn shoarmapannenkoek.

Het meisje kwam vragen of het gesmaakt had en hebben gezegd wat er aan de hand was, maar daar kregen we reactie op van o ja, en meer niet.

De volgende keer willen we wel zo'n lekkere pannenkoek, maar zonder die andere artikelen die volgens ons niets met een pannenkoek te maken hebben.

17. Heerlijke pannekoeken, vooral het mexicaantje is een aanrader.

Ook heel leuk voor kinderpartijtjes.

Heel veel keuze, leuke en vlotte bediening, ook het personeel in de keuken is toppie.

18. Na een fietstocht hebben wij daar een heerlijke pannekoek gegeten.

Vriendelijke bediening, pannekoek snel klaar, het was er op dat moment heel rustig, wij gaan gauw weer.

19. Hier gaan we nooit meer heen.

De pannenkoek was droog en taai. De schnitzel(gepresenteerd met een klodder saus erbovenop) was deels rauw. Dus niet verder gegeten.

De tafel was niet schoon en kleefde.

Toen we wilden afrekenen vroeg de bediending:"Heeft het gesmaakt"? Mijn reactie, dat ik de volgende keer toch liever geen rauw vlees meer wil hebben, werd afgedaan met een belerend, ja, dan had u dat maar eerder moeten zeggen, nu kan ik er niets meer aan doen. Nou dank u feestelijk, ik hoef daar ook niets meer te eten. Misschien was gewoon een sorry op zijn plaats?

Wat een teleurstelling.

Zelfs het pinapparaat kon wel een antikleefbeurt gebruiken.

20. Roelof en Harmemn

Schnitzelplate was prima, lekker veel op een groot bord, alsmede de spekpannekoek! Vlotte en vriendelijke bediening.

21. Marieke Doelens

SUPER pannenkoeken
    heel veel keuze en je word nog snel geholpen ook.
    aanrader voor een lekkere pannenkoek!