Er is voldoende parker gelegenheid op eigen terrein.

lijn 112, rijd 1x per uur

Het mooiste plekje op de Veluwe

Te midden van uitgestrekte bossen en heidevelden, aan de rand van het oeroude Veluwse dorpje Vierhouten in de gemeente Nunspeet, ligt een ouderwets gezellig etablissement met een zee aan bloemen om zich heen, waar iedereen zich om de een of andere reden meteen thuis en behaaglijk voelt.

Levensgenieters

Hier vinden de levensgenieters de rust en gemoedelijkheid om van het goede des levens te genieten. Het grillrestaurant is warm en smaakvol aangekleed met allerlei voorwerpen die met het oude boerenleven op de Veluwe van doen hebben.Het grillen van vlees en vis is een gezonde wijze van bereiden omdat de vitaminen en de mineralen behouden blijven.

Menukaart van de Boerenschuur

Verse producten en kruiden uit eigen tuin
Verse producten ook een belangrijke rol evenals de kruiden uit eigen tuin. De gerechten gaan steeds met de seizoenen mee, dus zijn er telkens weer nieuwe verrassingen zoals wildgerechten in de herfst en heerlijke stamppotten in de winter…. Bossen, de heide met schaapsherder… Het ligt allemaal voor de deur! Tijdens een wandeling of fietstocht leert u het hartje van de Veluwe in al haar facetten pas echt goed kennen.
Tijden de zomermaanden serveren wij bij passend weer een lunch of diner op het royaal gezellige terras. Ook voor een heerlijk kopje koffie met gebak of een ambachtelijk bereid ijsje bent u van harte welkom. Er is voldoende eigen parkeergelegenheid.

• EV-oplaadpunt

1251419811 88
1519009387 86

1. Super gezellig, lekker eten en leike locatie.

2. Luuk balster

Supper leuke avond gehad eten was heel erg lekker en de bediening was supper zeker een aanrader.

3. v.tongeren

Het eten was goed zoals het in dit soort eetgelegenheden behoort te zijn.
    De ruimte tussen de tafels is erg krap. Wil de persoon achter je opstaan moet je jou stoel naar voren schuiven zodat je zelf klem tussen tafel en stoel zit. Achter onze tafelgasten zaten personen die constant aan het schuiven waren en ook regelmatig hun arm op andermans stoel legden zodat als je zelf achter tegen je eigen leuning gaat zitten een por in de rug kreeg.
    Een leuk en gezellig ingericht restaurant waar je goed en lekker kan eten. Wel erg rumoerig.
    En erg kleine ruimtes tussen de tafels.

4. Heerlijk spareribs gegeten. Altijd gezellig. Prettige en vlotte bediening. Heerlijk eten.

5. gerrit koetsier

Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeertje daar. Super bediening.compliment.

6. Heerlijk eten, fijne sfeer en prettige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Johan Mulder

Nu 2x geweest en 2x goed en lekker gegeten, goede kwaliteit vlees en gezellige sfeer.

8. Duidelijke site om te boeken.
    Bij binnenkomst ontvangst door personeel en je word naar je gereserveerde tafel gebracht.
    Vooraf een plankje brood in een kleine kruiwagen.
    Bestelling word opgenomen na de menu kaart te hebben gebracht.
    Eten was prima, alleen de tijd tussen de gerechten door kan wat langer.
    Prima restaurant, vlotte bediening, en heerlijke gerechten.

9. Heerlijk gegeten. Snelle bediening. Gezellig en knus restaurant. Vriendelijke medewerksters top koks!

10. Peter van Dijk

Leuke kaart en waarop het eten is geserveerd is goed bedacht.

11. Het is er super goed en lekker je krijg er echt veel.
    Het is echt een aanrader wij zullen er vaker heen gaan.

12. Jan Timmermans

Mooie gezellige ruimte, veel hout en een juist passende verlichting,
    We werden snel en goed bediend.
    De menukeuze was apart, kunnen andere restaurants nog iets van leren,
    De prijs vonden we niet bepaald goedkoop, maar daar kreeg je dan ook wel iets voor.

13. Altijd lekker eten en super enthousiast personeel! Wij zijn hier al zeker 5 keer geweest verspreid over vele jaren, maar het is altijd top!

14. Het was heerlijk! Super locatie, gezellige sfeer en leuk aangekleed. Personeel erg vriendelijk!

15. Goede ontvangst, prettige plek en heerlijk gegeten!
    Gezellig en enthousiast team, komen gauw terug!

16. Sfeervol restaurant in een mooie omgeving.

17. Aline van de Poll

Het eten was heerlijk,
    De bediening ook vriendelijk.
    De sfeer gezellig!

18. Super gezellig aangekleed. Heerlijk gegeten met een nette snelle service.

19. S noordzij

We hebben lekker gegeten bij de Boerenschuur.
    De sfeer was gezellig en de bediening ongedwongen vriendelijk.
    Een aanrader.

20. Wij vonden het restaurant verrassend. Zeer in detail is een boerensfeer gecreëerd. Dat maakt het leuk. Wij hadden het boerinnen menu dat op een plank van een anderhalve meter op tafel wordt gezet. Daarna het zeer leuk opgebouwde dessert. Kwaliteit van het eten was goed. We hebben prima en voldoende gegeten. De combi van leuke sfeer, zeer vriendelijk personeel en prima eten maakt een leuke avond.

21. T van der welle

Leuk en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten. Maar personeel is niet allemaal even vriendelijk. Gooit bestek op de tafel. Zet heel hard zonder te kijken je drinken voor je neer. Terwijl een andere serveerster weer enorm aardig is. Beetje wisselend personeel.

22. Maikel Amzand

Juiste keus voor een gezellig avondje eten.

23. G. van Raaij

We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig. We zullen er zeker weer eens gaan eten.

24. Heerlijk gegeten, goede bediening en hele leuke sfeer.

25. Gezelligheid binnen! Heerlijk knus. Het eten was ook erg lekker! Vriendelijk personeel. We hebben genoten!

26. Eten hadden we in buffet vorm, was super voor elkaar!

27. Janny van Essen

We hebben heerlijk gegeten goede bediening goede sfeer en we gaan zeker nog eens terug want de spareribs waren overheerlijk😁

28. Lekker maar het mocht wel een beetje meer wezen.
    De bediening van het jonge meisje was geweldig.

29. Het eten was heerlijk en bediening aardig.

30. Wederom weer heerlijk spare ribs gegeten bij jullie! Sfeer altijd goed. Bediening zeer vriendelijk en gevoel voor humor. Ik zeg : allemaal lekker gaan eten naar Vierhouten! En de prijs prima!

31. Heel erg lekker gelunchd en we mochten ook al van de dinerkaart kiezen.

32. Het eeten was goed het voor gergd was veer vlees het hoof geregd was veel alleen de biefstuk en de spies en de haas waren iets klijner dan vroeger maar de smaak was goed en lekker het toetje was top de moes zouw ik in de hoeken legen was niet lekker met ijs maar uit elkaar wel lekker.

33. We hebben ook nu weer lekker gegeten net als in mei j.l..
    Het blijft toch een leuke restaurant.
    Eten smaakt gewoon goed en de prijs is echt niet te hoog.
    Dat het een goede eetgelegenheid is blijkt wel uit de drukte die er op een doordeweekse avond is. Op woensdag gewoon gezellig druk en toch op tijd geholpen worden.
    Dit restaurant is een aanrader.

34. C.De Karssen

Vanavond te Gast geweest bij jullie omwille van de verjaardag van mijn zoon, ontvangst zeer persoonlijk👌...gastvrijheid waar ik heel blij van wordt 😊 (geen lege glazen).
    Hele goede kwaliteit wat uit de keuken komt, en snel....kortom jullie mogen Trots zijn als team 👊

35. Marja Lelieveld

Lekker gegeten en het personeel kan het goed omgaan met mensen met dementie.

36. Prima Restaurant. Goede bediening. Sfeer goed, alleen geen achtergrond muziek😉 Menukaart geeft voldoende keus. Spareribs zijn er zeer goed. Ach voor ieder wat wils. Gewoon goed eten. Voor een avondje uit. Zeer aan te bevelen.

37. Eten was lekker en veel.

38. Van Turenhout

Leuk ingericht restaurant, goede bediening, goed eten. Muziek schijnt echter dermate hard te moeten staan dat zelfs de bestelling niet verstaan wordt. Ja, dan kom je niet meer. Jammer.

39. Goed, Gezellig en een leuke locatie.

40. Sfeer, bediening, eten, locatie super goed.

Alleen de boerensteak vonden we helaas niet lekker en hebben dit ook doorgegeven.

41. Van der Velde

Mooie locatie, hadden alleen half 8 afgesproken, maar toen was de tafel niet vrij. We moesten nog even wachten(in een frisse hal) na bijna 20 min te hebben gewacht, leek het of ze op het idee kwamen dat we ook wel boven konden zitten wachten zodat we alvast wat konden drinken.
    Ook daar was het heel erg gezellig en superleuk ingericht.
    We kregen vooraf vast brood met boter. Daarna kregen we vast de kaart om te kijken wat we wilden eten. Gelijk daarna was onze tafel ook klaar zodat we weer naar beneden konden. Heerlijk gegeten, leuk opgemaakte planken. Goede en zeer vriendelijk personeel. Wat ik wel raar vond, dat ze ons nadat we gereserveerd hadden(zo'n 4 weken van tevoren) ze al wilden weten wat we eventueel zouden willen eten, omdat we met 10 mensen waren. Beetje vreemd, zoiets bepaal je niet al zover van tevoren!

42. Peter en Liesbeth

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en leuke bediening. Wij komen zeker terug.

43. Wat een gezellig en mooi restaurant! Prima bediening, door keurige boeren meiden. Zij zijn erg vriendelijk en doen hun werk uitstekend!
    Wij kozen voor 35 euro p.p voor het boeren menu op de plank, te bestellen voor 2 personen. Achteraf was het voor ons tweeen veels te veel maar erg lekker! Onze zoon en dochter heeft het ook prima gesmaakt!
    Wij hadden niets te klagen, onze dank daar voor!

Vriendelijke groet Fam Boer.

44. Geweldig lekker gegeten gisteravond in een superleuk ingericht restaurant. Bediening ook erg goed en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!

45. Al verschillende keren gegeten en zoals altijd weer super goed en lekker eten!
    Heel goede prijs/kwaliteitverhouding!
    Fantastische, vriendelijke bediening! Helemaal top!

46. Het eten was super niks op aan te merken.
    Alleen de serveerster had volgens mij haast.
    Kwam steeds langs ons lopen en over onze tafel kijken of t al op was.
    Ik was zelfs met me voorgerecht nog bezig en vroeg ze of alles gesmaakt had en wou afruimen.

47. Lekker gegeten gezellig gezeten zeker voor herhaling vatbaar.

48. Van Andel

Lekker gegeten. Gezellig sfeertje. De gerechten worden leuk opgediend. Goede bediening. Wel jammer dat De Boerenschuur niets heeft gedaan met onze vraag bij de reservering voor de jarige in ons gezelschap.

49. Geweldig gegeten. Super vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Thanks voor de gezellige avond.

50. Heerlijke gegeten voor een goede prijs...let wel op dat voor bijvoorbeeld friet en salade apart betaald moet worden.
    Onbeperkt spareribs menu zit alles in en was super.
    Helaas een tafel met een aantal jongemannen die overduidelijk aanwezig wareb en luidkeels zaten te boeren. Maar dat kun je het restaurant niet aanrekenen.
    Prima gegeten.

51. Heerlijk gegeten in prima sfeer met fijne bediening.

52. Heerlijk, gezellig het "boerinnenmenu" gegeten met onze vrienden. In een Prettig ongedwongen sfeer de hele avond getafeld.

53. Heel erg lekker en gezellig, fantastisch!

54. We hebben heerlijk en genoeg gegeten. Was gezellig.
    Mooie omgeving. Leuke en bezienswaardig ingericht, genoeg te zien om er dan over te praten.
    Tot een volgende keer.

55. Peter Sterkenburg

Goed eten van prima kwaliteit. Mooie entourage en een gezellige sfeer.
    Het bedienend personeel was zeer bedreven en gastvrij, maar het ging allemaal te snel.
    Het personeel was een beetje gejaagd, straalde geen rust uit.
    We hadden ons drinken besteld en wat stokbrood vooraf, en slechts enkele minuten later werd het hoofdgerecht al opgediend. We hebben nauwelijks van het voorgerecht kunnen genieten en het is vrijwel onaangeraakt weer weggehaald.
    Dat was jammer want we wilden genieten van een rustige maaltijd en daar was nu geen sprake meer van.
    Het leek net of wij maar zo snel mogelijk plaats moesten maken voor de volgende, hoewel het drukker werd was de bezetting nog niet volledig.
    Voor een rustige, romantische avond was dit niet the place to be.
    Dat was het enige minpuntje, voor de rest was alles prima.

56. Voor ons de 1e keer in de boerenschuur omdat we niet in de buurt wonen. Wat een gezellig restaurant. Sfeer en service zijn top.
    Het eten was ook heel lekker. Ik heb er alleen iets lager op gescoord omdat mijn zalm niet goed was schoongemaakt. Ik heb er zeker nog 10 a 15 graadjes uit gehaald. Mijn man had mixed grill en vond het heerlijk.
    Als wij dichterbij zouden wonen, kwamen we zeker nog eens terug. Het broodmandje was trouwens ook echt heel lekker!

57. Biefstuk was heerlijk mals, spare ribs waren ok. Wat onze avond af maakte waren de vriendelijke dames in de bediening en de ambiance in zijn geheel. Hoewel het erg druk was en de avond niet geheel vlekkeloos verliep viel er niets te klagen.
    Fouten werden snel en correct gecorrigeerd. Gewoon top.

58. Prima gegeten met het gezin. Eten was goed en voldoende. Leuke, gezellige ambiance.

59. Steven Kuijt

Gezellige ongedwongen sfeer, correcte en vriendelijke bediening. We vroegen veel tijd tussen de gangen en daar werd perfect rekening mee gehouden.
    Het eten was uitstekend en de wijze van serveren erg creatief, die paste geheel bij de Boeren schuur. 👍👌

60. Mil van de Port

Heerlijk gegeten, goede porties (behalve gebakken groente, dit was heel erg weinig verstopt onder wat vlees), goede producten en smaakvol gepresenteerd.

61. Lekker eten en gezellig

62. heerlijk gegeten van de plank ruime hoeveelheden en smaakte allemaal heel goed .
    zeer vlotte bediening en super nagerecht ga zeker nog een paar keer terug.

63. Heel erg gezellig gegeten. Het eten was verrukkelijk en onze buiken waar goed gevuld. Zeker voor herhaling vatbaar.

64. Het eten was heerlijk.
    Maar we hadden al ruim 14 dagen van te voren besproken.
    Komen we daar stonden we niet op de lijst. Terwijl we wel een bevestiging hadden gehad.
    We kregen toen een tafel onder de bar en in de loop.
    Dit was niet prettig erg onrustig.
    Mvrgr Tanja.

65. Vriendinnen

Gezellige ingerichte ruimte. Heerlijk en ruim voldoende gegeten voor een betaalbare prijs!

66. Het was erg lekker.

67. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambience.

68. Prina eten in een gezellige omgeving.

69. Jolanda Jochems

Zoals altijd heerlijk gegeten bij De Boerenschuur. We zijn er al veel geweest en we hebben nog nooit niet lekker gegeten! Alles lekker vers en zeer goede kwaliteit. Doorgaan zo. Klein dingetje om op te letten is bij het afrekenen! Meerdere malen is de rekening van andere gasten bij de rekening opgezet of dingen die we niet gehad hebben kan een x gebeuren, maar bij ons al 3 keer gebeurd! Gelukkig goed opgelost! Dus de Boerenschuur is zeker een aanrader!

70. P. Posthumus

Wederom heerlijk gegeten in de boerenschuur! Simpele maar smaakvolle gerechten, alleen de dessertkaart zou iets uitgebreider mogen wat mij betreft.

71. Altijd goed, gezellig en snel! De beste spareribs, gebakken groenten en heerlijkste boerenfrieten. Slechts één tip: de slagroom bij het dessert is wel erg minimaal! Dus een flinke toef slagroom in het vervolg en het is helemaal perfect!!

72. Goede snelle bediening.
    Normale wachttijd ondanks een vol restaurant.
    Héérlijke gerechten gehad. Een aanrader.

73. Leuke sfeer, aardige vlotte bediening. Boerenmenu gehad, lekker voorgerecht goed verzorgd, biefstuk heerlijk, helaas varkenshaas en kip droog, spareribs vlakke smaak, toetje op houten kruiwagentje leuk en lekker.

74. Marjolein

Het eten was heerlijk en de sfeer was fantastisch.
    Bediening was erg enthousiast en gastvriendelijk.
    Klein puntje van aandacht:
    Helaas werd er weinig/tot niet gevraagd of er nog voldoende te drinken was. Lege glazen werden weggehaald, maar geen vraag voor aanvulling waardoor we een stuk minder hebben gedronken dan we hadden gewild.
    Desondanks komen we graag nog eens genieten van het lekkere eten en de sfeer (:

75. Erg gezellig, erg lekker, meer dan voldoende en erg vriendelijke bediening.

76. Leuk restaurant. Lekker gegeten. Vriendelijke jongedames in de bediening en goed geholpen. Zeker een aanrader.
    Alleen erg jammer van de dode vlieg in ons toetje van het boerinnenmenu.
    Waren halverwege toen mijn man de vlieg opschepte! Niet verder opgegeten.
    Werd opgelost door een drankje van de rekening te halen… had beter gekund!

77. Het was fantastisch! We waren met 8 personen en iedereen was super enthousiast over het eten! De enige opmerking was dat we er graag rauwkost bij hadden gehad. De hoeveelheid sla was aan de zuinige kant voor het aantal personen.
    Verder niks dan lof! Ook voor de bediening! Heel erg vriendelijk!

78. Monique Bergman

Wij aten afgelopen donderdag in de boerenschuur en het was gelukkig niet heel erg druk. Er zaten een paar grote groepen maar daar hadden wij geen last van qua wachttijd. We hebben heel erg lekker gegeten, we hadden een menu genomen op zo een plank en dat is echt een aanrader.
    Het was een 3 gangen diner en het dessert was leuk opgemaakt en erg lekker ijs.
    We komen hier altijd op de laatste avond van onze vakantie en volgend jaar komen we graag terug!

79. Heerlijk gegeten. Sfeer is goed. Eten is lekker. Bediening is goed. Kortom een leuke gezellig en goed restaurant!

80. Joop v d Heide

Waren met een gezelschap van 10 personen. Je bent dan verplicht te kiezen voor een volledig menu. Als je geen grote eter bent is dat niet te doen, en gaat dat ten koste van de prijs kwaliteit factor.
    Voor de rest goed eten en attent personeel in een leuke ambiance.

81. Goed sfeer prima bediening en vooral met zorg en aandach bereid lekkere maaltijd, vriendelijke bediening. Aanrader!

82. Wij hebben de boerensteak en de T-bone steak gegeten, die was perfect bereid. De inrichting van de zaak vonden wij erg achterhaald. Er ontstond naarmate het drukker werd een enorme herrie. Er moest apart betaald worden voor friet e.d. en als je nog groenten wilde ook. De mayonaise was niet gratis en de saus die je bestelde moest ook apart betaald worden. Het was waterig en volgens zeggen allemaal voor 2 personen. Mijn man kon kiezen uit 2 soorten bier, erg karig. Eten van een plankje vind ik uit het oogpunt van hygiëne geen goed idee. Als wij ooit Vierhouten nog eens aandoen zullen wij hier niet meer gaan eten.

83. Wilden nog even in het zonnetje een biertje op het uitnodigende terras drinken voorafgaande aan het eten. Was helaas niet mogelijk... erg Jammer. Het eten was verder prima.

84. zwaantje Schuiling

Vond het een erg gezellige lokatie. Maar de service vond ik te wensen over. Heb namelijk een maagverkleining ondervonden waardoor ik niet veel kan eten. Ik vroeg om een kleine portie van het hoofdgerecht maar dat kon niet jullie portie waar altijd erg ruim. Dus werd mee het advies om dan maar een voorgerecht te nemen. Dit vond ik toch wel erg jammer dat jullie daar niet iets aan konden doen. Helaas.

85. Fam.v.Dijk

Het was heerlijk, ook de eerlijkheid van de ober, friet en sla is wel voor 2 personen genoeg. En dat is zeker zo, gaat er ook niet veel in de vuilnisbak. Een keer p/j logeren we daar in de buurt, en komen dan zeker hier ribbetjes eten. Miss blew tot volgend jaar. We wonen niet zo dichtbij..
    Jammergenoeg niet. Ga zo door.

86. Wij komen geregeld eten bij de boerenschuur, zelfs nog voor de brand. Altijd goed eten, fijne, gemoedelijke sfeer! Een aanrader! Van ons krijgen ze een 10+!

87. Goed gegeten. Prima

88. We komen er vaker en zoals gewoonlijk heerlijk eten, niet duur, snelle bediening en gezellig restaurant. Een aanrader!

89. Het was zo als gewoonlijk weer gezellig en goed. De bediening sprak weer tot de verbeelding. Vriendelijk en enthousiast als altijd.

90. Prima bediening, en lekker gegeten.

91. Fantastische ervaring!!

92. Thea van essen

Het was gewoon een fantastische avond wat een sfeer en wat een fantastische bediening in 1 woord geweldig.

93. Heerlijk gegeten en zaten goed vol! Erg gezellig!

94. We zijn er afgelopen zondag voor het eerst wezen eten in de Boerenschuur met onze moeder van 91jaar. Ze vond het fantastisch zowel de bediening als het eten.
    Wij kunnen dit restaurant ten zeerste aanbevelen.

95. In een woord : GEWELDIG! Elke keer als we er heen gaan is het weer een beleving. Heerlijk eten en leuke bediening, top tent.

96. Prettig ontvangen direct naar gereserveerde tafel gebracht. Tijdens onze aanwezigheid werden we bediend door dezelfde zeer atente jonge ober. Gaf goed advies over het menu. Kan zeggen zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

97. Voortreffelijk als altijd.

98. Omdat dit leuke restaurant pas op woensdagmiddag open was, kregen we de bevestiging van de reservering die we vrijdag eind van de middag deden pas op het laatste moment. Je kunt dan ook niet bellen helaas. Verdere ervaring was uitstekend. Jammer dat we niet buiten mochten eten. Bediening was top en het eten van prima kwaliteit. Snelle en goede bediening.

99. Leuk en gezellig restaurant.
    Hele vriendelijke bediening die erg goed hun best doen.
    Eten is goed en erg lekker.
    Enige puntje wat verbeterd kan worden zijn de stoelen die zitten niet echt lekker.

100. Ilse Berns

De sfeer was weer geweldig hele goede service van de serveerster en vriendelijk. Hoefde niet lang te wachten en vroegen tussendoor of alles naar wens was heel netjes! Mn vriend had alleen weinig vlees zijn we niet gewend van jullie. Hij had besteld De Boer, boerin en de knecht. De andere 3 bestellingen was super en smaakte heerlijk. Tot de volgende keer.

Volgende pagina