De Boerenschuur in Vierhouten

Iedere woensdag onbeperkt spareribs

Er is voldoende parker gelegenheid op eigen terrein.

lijn 112, rijd 1x per uur

Het mooiste plekje op de Veluwe

Te midden van uitgestrekte bossen en heidevelden, aan de rand van het oeroude Veluwse dorpje Vierhouten in de gemeente Nunspeet, ligt een ouderwets gezellig etablissement met een zee aan bloemen om zich heen, waar iedereen zich om de een of andere reden meteen thuis en behaaglijk voelt.

Levensgenieters

Hier vinden de levensgenieters de rust en gemoedelijkheid om van het goede des levens te genieten. Het grillrestaurant is warm en smaakvol aangekleed met allerlei voorwerpen die met het oude boerenleven op de Veluwe van doen hebben.Het grillen van vlees en vis is een gezonde wijze van bereiden omdat de vitaminen en de mineralen behouden blijven.

Menukaart van de Boerenschuur

Verse producten en kruiden uit eigen tuin
Verse producten ook een belangrijke rol evenals de kruiden uit eigen tuin. De gerechten gaan steeds met de seizoenen mee, dus zijn er telkens weer nieuwe verrassingen zoals wildgerechten in de herfst en heerlijke stamppotten in de winter…. Bossen, de heide met schaapsherder… Het ligt allemaal voor de deur! Tijdens een wandeling of fietstocht leert u het hartje van de Veluwe in al haar facetten pas echt goed kennen.
Tijden de zomermaanden serveren wij bij passend weer een lunch of diner op het royaal gezellige terras. Ook voor een heerlijk kopje koffie met gebak of een ambachtelijk bereid ijsje bent u van harte welkom. Er is voldoende eigen parkeergelegenheid.

• EV-oplaadpunt

1519508430 86

1. Cindy Wijsman

SUPER!!!!

2. Fam.Berends

Wij hebben een heerlijk, gezellig en zeer smakelijk avondje uit bij jullie gehad.
    Alles was erg lekker en het toetje...panna cotta was hemels.
    Komen zeer zeker vaker aanschuiven.

3. William van Asselt

Heerlijk gegeten echt een aanrader.
    Fijn en beleefd personeel.

4. Tinyhuubke

Heerlijk gegeten; we kozen het boerinnenmenu voor 2 personen.
    Leuk opgediend op plank, meer als we op konden.
    De aankleding van het restaurant is in de boerenstijl. Oude gebruiksvoorwerpen aan het plafond en koeienschilderijen aan de muur.
    We waren er op zaterdagavond en het was erg druk, ondanks dat snelle service. 10 minuten na binnenkomst zaten we al aan het voorgerecht.

5. Weer heerlijk gegeten en zoals altijd het was weer super. Vriendelijk personeel en een hele gezellige sfeer.

6. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel. We hadden het boerenmenu en dat was ruim voldoende. Je komt niks te kort. Enige minpuntjes: we hadden om 19.00 uur gereserveerd, maar pas om 19.30 uur een tafel. En we hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Maar het was het wel waard! Zeker een aanrader.

7. Van de Steeg

Lekker gegeten in een sfeer vol locatie. Zeker een aanrader.

8. Leuke bediening, heerlijk eten en supertotje hhhhhm.

9. Cock en Elly van Heukelen

Heel lekker gegeten, het was druk maar het eten was geweldig.
    Voor herhaling vatbaar.
    Snelle bediening.

10. Gewoon top.
    En super lekker gegeten.
    Erg goede persoonlijke bediening.
    Kunnen veel restaurants nog veel van leren.

11. Laat ik voorop stellen dat wij prima gegeten hebben… ik zeg prima want vorig jaar mei riep ik nog fantastisch! Ik weet niet of er andere koks zijn of dat het kwalitatief door de weeks wat minder is, maar ik was 14 februari lichtelijk teleurgesteld. De sparibs waren niet top… zat veel dril aan en ook zaten er nog vliesen tussen de ribbetjes. Ik zelf had een mix van vleesjes… het vlees aan het spiesje smaakte zuur. Geen idee wat voor vlees het was en of dat zo hoorde te zijn, maar ik vond het niet lekker en hen her laten liggen. De groenten die erbij geserveerd werden waren verpienterde wortelplakken en overkookte broccoli die verstopt lagen onder een hoopje vlees ook de boeren sorbet was een tegenvaller een plat schaaltje vol met meloen en drie bolletjes ijs waar ijskristalletjes in zaten. Het totaal plaatje van het eten ws troosteloos en zag er niet naar uit dat het met liefde bereid was. Ik wil een groot compliment geven aan één van de meisjes in de bediening. Dit meisje verstaat haar vak als geen ander… altijd even vriendelijk, behulpzaam, en oplettend. Zij was het dan ook waarom ik alsnog fooi heb gegeven. Ik zeg niet dat we niet weer zullen komen maar een beetje jammer was het geheel wel.

12. Dhr. G. van den Hardenberg

Sfeer gezellig.
    Personeel en bediening vriendelijk en gastvrij.
    We hebben heerlijk gegeten.
    Alleen de spareribs vlammen mocht van mij meer pittiger, ik vind het persoonlijk niet om te vlammen, is een tip voor de kok. Voor de rest erg mals en lekker gaar vlees.

13. We hebben heerlijk gegeten.

14. Esmee Dijkhof

Lekker eten (wel heel veel!) en erg gezellig.

15. Super ervaring leuke avond gehad en lekker gegeten.

16. Klaas Remmerts

Geweldig gegeten gisteravond erg lekker zeker de moeite waard.

17. H.J de Koning

We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
    Wij komen zeker nog terug.

18. Gezellig verjaardags verrassing. Goede spareribs voor goede prijs.
    Aanrader.

19. We hebben met de familie heerlijk geluncht. Het is een gezellig restaurant en al jaren bij ons geliefd om even lekker te eten. Top!

20. Het was gezellig, en prima eten!

21. Leuke ervaring, heerlijk eten en een goede service! Absoluut een aanrader!

22. Yvonne de Jong

Gezellig en kwalitatief goed restaurant met prima service.

23. Goede kwaliteit, prettige bediening. Jammer dat nagerecht niet op hetzelfde tijdstip kwam. Verder was het top!!

24. Rondom heel prettige kennismaking. Informeel, vlot, prima keuken, leuke kaart, en speciaal een lovend woordje voor de bediening, die goed geïnstrueerd was en met kennis van zaken sprak.
    Het geheel in de vorm van een ouderwetse boerderij.

25. Jan den Broeder

Netjes ontvangen, uitgebreide keuze in div menu’s. En de menu’s zijn uitstekend verzorgd. Ook de bediening is prima, regelmatig maar zeker niet te vaak, wordt er geïnformeerd of alles naar wens is.

26. Frank Christ

Alles is goed, behalve dat het er erg lawaaerig is. Maar dat komt denk ik dat je met een hoop mensen zit.

27. Hier ga je graag eten. Je wordt prima ontvangen, keurig benaderd. Aardige mensen.
    Het eten is goed en lekker. Nette prijs ook.
    Je kunt er gerust met vrienden heengaan.
    Op de dagen dat ik er was bleek het druk. Parkeren van een auto kan dan een probleem zijn.
    De directie heeft daar wel een puntje van aandacht denk ik.
    Maar ik kom vast terug.
    PT

28. Wij hebben een geweldige en zeer smaakvolle avond gehad toen wij aan kwamen schrokken wij wel even dat er zoveel auto's stonden. Kunnen wij nog in dit is voor herhaling vatbaar wij wensen U en gehele team veel succes. Met de vriendelijke. Groet. Fam. Goede. Van Riessen.

29. Jan Schouten Emst

Altijd weer toppie veel mensen maar toch privé. Alle na-zorg omdat er een glas wijn over de kleding ging. De eerste werkdag van een werkneemster kan gespreksstof zijn voor nog veel verjaardagen.

30. Zeer lekker gegeten, gezellig om een leuke avond door te brengen.

31. Prima eten, ruime porties, vriendelijk en soepel personeel.
    Meubilair matig.

32. Vond de vleesgerechten wat aan de lauwe kant, de kwaliteit en de bediening waren prima.

33. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Prachtig al het eten op de planken gepresenteerd.

34. Heerlijk gegeten, bediening erg vlot en zeer vriendelijk.
    Tussen de gerechten door niet lang hoeven te wachten.
    Onze complimenten voor zowel de bediening als voor de koks.
    Voor herhaling vatbaar!

35. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Zoals wij al gewend waren was de sfeer weer perfect, breed aanbod van de lekkerste dingen, bediening alert, en het eten uiteraard weer verrukkelijk.
    Ik denk dat wij ons kunnen scharen onder de vaste gasten, wij gaan zo'n 5 a 6 x p/jr richting Vierhouten, dat zegt denk ik al genoeg.
    Zoals het er nu naar uitziet zal de Boerenschuur ons weer regelmatig zien in 2018.

37. Mariska Kostelijk

Wij zijn groot fan van dit restaurant. Personeel is altijd vriendelijk. Het eten is heerlijk. Wij rijden graag een stukje om hier te gaan eten.

38. Erg lekker gegeten. Je krijgt zeer veel te eten hier en een menu is ook echt een aanrader. Het enige minpuntje was, dat de carpaccio die in het menu vooraf zat onder vlees en salade deels lag. Verder geen minpunten gehad.

39. Dit was onze eerste keer bij dit restaurant, bleek deze dag onbeperkt spareribs eten te zijn.
    Deze hebben uiteindelijk ook maar genomen. De spareribs zijn mals en verrukkelijk, je kon kiezen uit twee varianten zoet of pittig. Waarvan ik moet zeggen dat de pittige niet pittig te noemen is.

Hellaas was het ontzettend remoerig in het restaurant, en werd er luidrugtig door elkaar heen gepraat.

Dit is voor ons de reden geweest dat dit tevens onze laatste keer is geweest dat we hier zijn gaan eten.

40. Super gezellig, ongedwongen en relaxed. Een toptent.

41. Een erg leuk en gezellig restaurant met heerlijk eten.
    Fijn personeel.

42. van der List M.

We hebben een gezellige avond gehad.
    Vervelend was dat onze buitenlandse bank-/creditcards bij het afrekenen niet geaccepteerd werden.
    Dit was ons niet verteld bij reserveringscorrespondentie.

43. We waren hier al eerder toen ook heerlijk gegeten.
    Nu vanwege mijn verjaardag die we feestelijk wilden vieren met onze kinderen.
    Het eten en de bediening was voortreffelijk. Alleen het duurde een beetje lang tussen het voorgerecht en de hoofdmaaltijd.
    Verder was het super.
    We komen hier zeker nog weer terug.

44. r van der velde

Gewoon alles was top, entourage, eten, bediening, sfeer, locatie, zelden zo'n locatie gehad!

45. Van ommen

Wij vonden het eten heel lekker, alles in overvloed, wij hebben wederom ervan genoten, vriendelijk personeel, prima.

46. We hadden hier een paar jaar geleden gegeten met de kinderen en vonden het toen al leuk nu logeerden we een nachtje in hotel de mallejan en hadden van te voren al gereserveerd.

47. Wij hadden een speciaal verzoek. Daar was helaas geen rekening mee gehouden. Dat was een teleurstelling want zij zouden hun best hiervoor doen.
    Ter plekke werd na wat discussie een oplossing gevonden. Wij hadden die liever meteen gezien want het was wel mogelijk…
    Bediening en eten was prima.

48. Gegeten met 4 personen.
    Vriendelijk personeel en een snelle nette bediening.
    2 mensen hadden de schnitzel, 2 mensen de spareribs.
    De spareribs zowel de schnitzel waren lekker mals maar wij vonden het allemaal erg flauw van smaak en snel koud. Erg jammer.

49. H .Verhoef

Gezellige sfeer en vriendelijke bediening! Het eten was ook erg goed. Helemaal top! Komen zeker nog een keer terug!

50. Super lekker gegeten, zoals altijd bij de Boerenschuur! Niks op aan te merken!

51. MinyFredriks

We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening.

52. Zeer goed restaurant, met voortreffelijke gerechten. Zijn hier al meer dan 10× gaan eten en nog nooit tegengevallen! Zeer de moeite waard dus!

53. Lekker gegeten met een groep van 13 personen, ons werd aangeraden om een menu te kiezen, hebben we gedaan het boeren menu. Wij vonden het alleen een beetje jammer dat er spareribs bij het voorgerecht en het hoofdgerecht was. Carpaccio lag een beetje verscholen onder de makreel salade, jammer. Vlees snel koud. Frietjes en aardappels bijbesteld, worden op de rekening gezet, jammer toch met 13 personen eten en dan kijken op 2 schaaltjes met aardappels. Goede bediening, smaak prima!

54. Kees en Sandra Veerman

Het is gewoon een top restaurant met een verschrikkelijke goeie sfeer en het is er erg gezellig.
    Met geweldig eten.
    Tot de volgende keer👍👍👍

55. Lekker gegeten, we konden het niet op zo veel.
    Fijne bediening en gezellig restaurant.

Aanrader, komen zeker terug!

56. We zijn al een aantal keren hier geweest, zelfs voor de brand al, en het smaakt altijd zeer goed, en gewoon een leuke sfeer !!!

57. Monique Zonnenberg

Gister genoten van een “boerenlunch” ter gelegendheid van mijn vaders 70e verjaardag. Zag er goed verzorgd uit en het allerbelangrijkste, mijn vader vond het hartstikke leuk dat ik dat geregeld had.

Eerste keer dat we er ‘s middags hebben gegeten, al wel een paar keer ‘s avonds.

Echt een aanrader om heen te gaan.
    Sfeervol, heerlijk eten en vriendelijk personeel

58. Vera Bouw

Heerlijk gegeten! De gerechten waren top bereid. Flinke porties, wat wij niet op kregen. Er werd dan ook de mogelijkheid gegeven om wat mee naar huis te nemen.

Een fijne sfeervolle avond, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

59. Een aanrader voor een ieder die heerlijk en prijsbewust eten wil en een gemoedelijke sfeer met super bediening en heerlijk eten. Prachtige entourage en mooie zaak. Hier is over alles nagedacht en is klant in mijn ogen Koning/ Koningin.
    Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we er waren.
    Dikke 10... een 12 eigenlijk!!

60. Erg leuk restaurant met heerlijk eten, ook voor iemand die vegetarisch eet!

61. Vanwege de aanwezigheid van grote groepen was er veel lawaai waardoor we niet echt samen konden praten.

62. jd Veldwijk

Wij hebben heerlijk gegeten. En er hing een zeer prettige sfeer.

63. G. Storteboom

We hebben lekker gegeten. Er was wat sparerib over en zouden we mee krijgen. Helaas niet terug gezien. Voor de kinderen zou er gekleurd worden niets gezien. Verder hebben we het heel gezellig gehad. Misschien wat meer aandacht voor de 2 punten.

64. Fam. van Ballegooijen

Wederom heerlijk gegeten bij de Boerenschuur. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening en de gerechten uiterst smaakvol en van zeer goede kwaliteit (wij komen al jaren terug voor o.a. de spareribs)!
    Wat niet op de kaart staat vermeld is het kindermenu met frietjes en keuze uit diverse snacks, een kinderijsje en ook konden wij ranja bestellen. Fantastisch! :-)

65. SUPER nergens zulke lekkere spare ribs als in de boerenschuur.
    Komen zeker nog eens terug.

66. Jos Klaassen

Uitstekende ontvangst van de groep, prima eten en idem bediening. Zeer vriendelijk.
    Een aanrader voor iedereen.

67. Heerlijk gegeten en fijne sfeer

68. Om half 7 was de zaak goed bezet met gasten. Het duurde wel heel extreem lang voordat je je bestelling kreeg. We hebben meer dan 2 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het voorgerecht kwam ook al vrij laat en bestond uit hetzelfde eten als het hoofdgerecht maar dan in kleinere porties. De spareribs waren niet zo lekker dat je er nog een keer een portie van bestelde (onbeperkt). De kip van de mixed grill was totaal smakeloos. Hier gaan we niet meer heen.

69. De bediening was perfect.
    Het eten werd zeer snel opgediend
    En het was heerlijk.
    Alle lof!!

70. R. v. Guldener

Wil komen hier al vanaf de start van de Boerenschuur, gemiddeld zo'n 2 x per jaar. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Het eten is altijd lekker, de bediening snel en vriendelijk en de spareribs zijn nergens zo goed als hier.
    De boerenschuur is een echte aanrader

71. j.v.d.brink

Voor de zesde maal met vrienden gegeten. Het was weer super, zoals we vanaf de eerste keer gewend waren. Komen zeker terug.

72. Heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was niet lang hoeven wachten op ons eten.

73. Patrick Groot

Gemoedelijke sfeer met uitstekende service.
    Wij hebben gegeten met een aantal collega's en zijn positief verrast door het geheel.

74. fam:Vinke

Heerlijk gegeten, goed verzorgd en vriendelijke bediening.

75. Het was een gezellige avond met goed en lekker eten. De bediening was helemaal top. Super netjes allemaal.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

76. Het was gezellig druk, daardoor duurde het wat langer voor het eten klaar was. Ondanks de drukte was het eten toch goed, het vlees mals, de biefstuk rosé en het geheel verzorgd. Een compliment waard. Hopen nog eens terug te komen.

77. Hennie v Renselaar

Wederom heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en goed.

78. Een top restaurant en het eten is er heerlijk..

79. Afgelopen woensdag was het de tweede keer dat ik op bezoek was bij de Boerenschuur in Vierhouten. Opnieuw super lekker gegeten. Genieten! Er hangt een hele fijne sfeer in het restaurant en de bediening is heel vriendelijk. Bedankt! En tot de volgende keer ;)

80. N. de Wilt

Personeel van ongeveer 17 a 18 jaar dat mensen van middelbare leeftijd
    aanspreekt met jullie en jij, vindt ik ronduit hondsbrutaal, onopgevoed!!
    Eigenaar, je moest je schamen!

81. Prima verzorgt en het eten was uitstekend.

82. Margrieta

Met z’n 6 en gegeten. Eten was goed, sfeer & aankleding zijn goed. Moestennerg lang (1,5 u) wachten op hoofdgerecht. 2 Pers hadden boerinnenmenu. De overige 4 hadden hun dessert al lang op terwijl dessert vt menu niet werd gebracht. Deze uiteindelijk geannuleerd. Werd 10€ minder in rekening gebracht. Jammer, had wel wat meer mogen zijn gezien de lange wachttijd. Weet niet of we zo snel weer zouden gaan.

83. Herlijk gegeten. Ondanks de drukte toch redelijk snel het eten gekregen. De spare ribs was heerlijk. Het vlees viel van het botje zo goed was het gemaakt.

84. Iets te vieren, dan is de Boerenschuur onze favoriete eetgelegenheid. Gezellige, ongedwongen sfeer, heel vriendelijk personeel. De gerechten heel fijn bereidt en volgens onze kids de lekkerste spareribs in de weide omgeving.

85. Bediening was ongeïnteresseerd, afstandelijk en niet alert. Het heeft voor een stuk onze viering van ons huwelijk negatief bepaald.

86. Paul Wouters

Prima vriendelijke bediening. Prima restaurant voor mensen zoals ik, die van flink stukje vlees houden. Fijn die extra schaaltjes, zo kun je je eigen menu samenstellen.

87. Henk Enting

Lang moeten wachten op het eten. Eten was lekker, bediening goed, alleen als de drank werd opgenomen, dan vroeg de bediening op afstaan wat je wilde drinken. Wij zaten met 8 personen aan een tafel dan mag je ook wel naar de andere van de tafel lopen en daar de bestelling opnemen.

88. Het was super gezellig, lekker eten en een super bediening. Kortom Super!

89. Wilma kroon

Heerlijk gegeten. Vooral de spare ribs waren verrukkelijk… Leuke vlotte bediening ook. Wel erg weinig parkeerplaatsen. Moesten een best eind lopen. Maar komen zeker nog een keer terug.

90. Toptent. Wij gaan regelmatig vanuit Almere daar eten. Het vlees is van goede kwaliteit en de sfeer top. Uniek restaurant. Boerenmenu is mijn absolute favoriet. Het ijs uit eigen ijsmakerij is héél best. Een aanrader.

91. Prima gegeten. Komen zeker nog eens terug (alleen jammer dat Vierhouten voor ons niet naast de deur is)

92. Ontzettend lang moeten wachten op ons eten, gasten die later kwamen kregen eerder hun eten terwijl wij maar met zijn 4en waren. Zo lang moeten wachten dat mijn vriend en ik geen tijd hadden voor het dessert aangezien we nog weg moesten. Wij het dessert geannuleerd, werd er in totaal 3,50 van het bedrag pp afgehaald. Dit is uiteraard veel te weinig voor een dessert. Uiteindelijk bijna 70 euro betaald voor 2 personen soep en hoofdgerecht.

93. Afgelopen zaterdagavond hebben we bij de boerenschuur met ons gezin van zes personen tergelegenheid van onze 29 ste trouwdag gegeten. Om 19.45 Hadden we gereserveerd toen we er binnen kwamen zat het er helemaal vol en het zag er erg gezellig uit. We werden gelijk naar onze tafel gebracht en ook gelijk bediend.
    We hebben een boerenmenu besteld wat ook snel op tafel stond en echt heerlijk was, daarna het hoofdgerecht wat ook heerlijk maar erg veel was, maar ook daar hadden ze een oplossing voor we kregen het gewoon in een mooi bakje mee naar huis, waar we nu lekker van kunnen genieten. Mensen van de Boerenschuur hartelijk dank voor dit lekkere eten en gezellige avond.

94. Heerlijk met zijn 2en gegeten! Goede bediening en alles naar wens. Erg gezellig restaurant zeker de moeite waard. Het eten smaakt heerlijk!

95. fam Koenderink

De bediening was vriendelijk en gaf aandacht.
    Het eten was geweldig. We hebben genoten van het totaal.

96. Petra strijkert

Heerlijk gegeten in een hele prettige ongedwongen ambiance. Top. 👍

97. Elly van de Pol

We hebben heerlijk gegeten. Gezellige bediening echt een super leuke avond gehad. We komen hier zeker terug!

98. Wilma van lagen

Gezellig restaurant met goed eten en snelle vriendelijke bediening!

99. Leuke aankleding. Lekker biertje. Boerenplank was echter slecht. De biefstuk was nog goed. De kip en het varken waren erg droog. Spareribs niet ontvliest, te ver doorgegaard en daardoor ook aan de droge kant. De hoge verwachtingen werden helaas voor ons niet waar gemaakt.

100. We hebben hier lekker gegeten vlotte en nette bediening we komen zeker nog een keer terug.

Volgende pagina