Er is voldoende parker gelegenheid op eigen terrein.

lijn 112, rijd 1x per uur

Het mooiste plekje op de Veluwe

Te midden van uitgestrekte bossen en heidevelden, aan de rand van het oeroude Veluwse dorpje Vierhouten in de gemeente Nunspeet, ligt een ouderwets gezellig etablissement met een zee aan bloemen om zich heen, waar iedereen zich om de een of andere reden meteen thuis en behaaglijk voelt.

Levensgenieters

Hier vinden de levensgenieters de rust en gemoedelijkheid om van het goede des levens te genieten. Het grillrestaurant is warm en smaakvol aangekleed met allerlei voorwerpen die met het oude boerenleven op de Veluwe van doen hebben.Het grillen van vlees en vis is een gezonde wijze van bereiden omdat de vitaminen en de mineralen behouden blijven.

Menukaart van de Boerenschuur

Verse producten en kruiden uit eigen tuin
Verse producten ook een belangrijke rol evenals de kruiden uit eigen tuin. De gerechten gaan steeds met de seizoenen mee, dus zijn er telkens weer nieuwe verrassingen zoals wildgerechten in de herfst en heerlijke stamppotten in de winter…. Bossen, de heide met schaapsherder… Het ligt allemaal voor de deur! Tijdens een wandeling of fietstocht leert u het hartje van de Veluwe in al haar facetten pas echt goed kennen.
Tijden de zomermaanden serveren wij bij passend weer een lunch of diner op het royaal gezellige terras. Ook voor een heerlijk kopje koffie met gebak of een ambachtelijk bereid ijsje bent u van harte welkom. Er is voldoende eigen parkeergelegenheid.

• EV-oplaadpunt

1472000468 86
1501913675 86
1519861599 86

1. Edmond de Graef

Gezellig goed eten fijne sfeer goede bediening. Toppie
    Herhaling vatbaar.

2. Leuke ontvangst met leuke bediening. Kwaliteit erg goed. Wij -3 personen- van achter.
    In de 70 zouden het op prijsstellen dat de menuekaart wordt uitgebreid met een aanduiding.
    Senioren menue. Zeker wat betreft de vlees/viskeuze. Als je kies ook voor een voorgerecht dan zijn de porties vlees in algemene zin te groot voor onze leeftijd.

3. Fantastische avond met heerlijke gerechten, lekker koud drinken en een vlotte service ondanks dat het restaurant bomvol zat. Wij waren met een groep van in totaal 13 personen die wij zelf hadden laten kiezen wat ze wilden eten en drinken. De nota van het geheel viel mee, het enigste minpuntje was voor mij dat ze de klantenkaart hadden afgeschaft terwijl deze nog wel op de website vermeld wordt.
    Wij gaan hier zeker vaker eten,
    Een bedankje voor diegenen die het mogelijk hebben gemaakt dat wij een fantastische avond hebben gehad.

4. Robert Deen.

Gezellig restaurant. Leuke sfeer. Nette vlotte bediening. Goed eten. Leuk zijn de boerenplanken. Leuk gesprek met de eigenaar gehad. Aanrader.

5. Sandra veerman

Erg lekker gegeten hadden het knechten menu was super. Personeel erg vriendelijk.
    Ondanks dat het druk was hadden wij onze eten erg snel. Super komen zeker een keer terug.

6. Eten was heel lekker maar heel langzaam. 1,5 uur tussen elke gang en voordat we een menu kaart kregen zaten we er al een uur.
    Zo is het wel een avondvullend programma.
    Jammer want het eten is erg goed.

7. Weer buren blij gemaakt met een grote plank heerlijk eten, blijft verrassend en gezellig ook na de 8e keer

8. Emiel Reijnhout

Het eten was best lekker. Alleen ik had niets afgesproken met het restaurant. Iemand anders heeft de reservering op onze naam gedaan. Gewoon een misselijke streek. Omdat ik twee dagen daarna jarig was dacht ik dat iemand mij als verrassing een reservering had geregeld bij het restaurant. De teleurstelling was dan ook groot toen ik na afloop de rekening op mijn bordje werd gelegd. Al met al ik ga nooit meer in op een reservering van eet.nl.

9. Erg gezellig en heerlijk gegeten.

10. dick van der Vegt

De ervaringen waren tot ons laatste bezoek zeer goed. Bij ons laatste bezoek gedoe v.w.b. een tafel. We wilden buiten zitten maar dat kon niet terwijl er naar onze mening voldoende plaats was. Sommige gerechten waren niet meer? Te bestellen. Bij het afrekenen 1 bier te veel op de rekening. Maar niet over geklaagd.

11. Desiree

Weer lekker gegeten, zoals gewoonlijk.

12. M. de Wilde

Erg gezellig restaurant. Goed van eten en drinken. Alleen erg lang moeten wachten voordat ze de bestellingen kwamen opnemen en af kwamen ruimen.

13. Zo leuk daar! Heerlijk gegeten en super bediening. Echte aanrader!

14. Richard en Ingrid

Heerlijk gegeten, lekkere wijn en top bediening!! Wij zaten tussen twee grote groepen dus iets rumoeriger, wij moesten iets harder praten... 😆 Leuke authentieke aankleding van het restaurant.

15. Heerlijk eten en bediening super! Was de 2e keer dat we er waren en komen zeker terug!
    Groetjes van de Meiden uit de Goorn / Avenhorn.

16. Heerlijk gegeten super bediening.

17. Heerlijk gegeten en royaal. Erg leuk die boerenplank, we komen zeker nog eens terug.

18. Barbara

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Miste alleen de kindermenu’s op de kaart (en site).

19. José Tijssen

Altijd weer goed. Vind het een supermooi concept. Alles is heel goed op elkaar afgestemd. Aankleding, menukaart, eten TOP!

20. Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk en correct.
    Een minpuntje was toch wel dat er bij het uitdelen van de menukaarten al verteld werd dat er verschillende dingen niet besteld konden worden omdat dat op was.
    Je zult daar maar net voor gekomen zijn..

21. W. Smit

Eten is altijd erg goed. Het vlees is heerlijk mals en de groente hebben een lekkere bite. Ook de toetjes zijn voortreffelijk. Ondanks dat het druk was en de drankjes iets langer duurde dan normaal. Het meisje heeft dit keurig opgelost. Onze complimenten daarvoor.

22. E Wijnne

We hebben genoten bij de boerenschuur. Het eten wordt fantastisch mooi opgediend en het ziet er allemaal gezellig uit. We hadden nog aardappels bij besteld maar dat duurde erg lang dus toen we uitgegeten waren kwamen de aardappels nog. Dat was maar een klein minpuntje. Het was ook erg druk. Heel vriendelijke bediening trouwens, zuinig op zijn.

We komen zeker nog eens terug.

23. Lekker gegeten, goede bediening!

24. Maarten Spaan

Goed eten en super service.

25. Helma van Breugelen

Voor ieder wat wils. Heerlijk, goed en gezellig, een echte aanrader!

26. Jammer… deze keer.
    Hadden ruimschoots van tevoren gereserveerd voor een plekje buiten, bij goed weer; bleek e.e.a. niet genoteerd, maar gelukkig nog wel ruimte buiten. Een besteld biertje van de tap bleek niet te kunnen i.v.m. problemen met de tap, terwijl op een ander tafeltje tap-bier werd geserveerd. We hebben, geloof ik, 3 x eten aan tafel geserveerd gekregen, dat niet voor ons bleek bestemd; of toch achteraf weer wel. Het geserveerde eten was inmiddels niet meer warm en kon er eigenlijk niet mee door en had bij lange na niet de kwaliteit, die we voordien hier gewend waren. Kortom, deze keer nog nooit zo'n chaos meegemaakt bij de Boerenschuur.
    En dus… jammer.
    We gingen met een kater naar huis, maar niet van de drank…

27. De verhouding hoeveelheid/prijs was prima. Voor de jeugd 16, 18 en 21 jaar was het uitstekend. We konden eerst even rustig zitten en iets drinken voordat we moesten bestellen. De wachttijd was net niet te lang. Jammer genoeg waren de gerechten al min of meer afgekoeld maar nog wel prima te eten. Had warmer gekund. Bediening uitstekend en erg vriendelijk. Er was veel mogelijk. Leuke omgeving ook voor de jeugd.

28. Het eten was heerlijk en de bediening was vlot en zeer vriendelijk. De bediende herkende ons nog van ons vorige bezoek en nam de tijd om even een persoonlijk praatje te maken.

29. Eten was goed en ruim voldoende, leuke locatie en vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

30. Jan en Gea met de musjes

Gezellige avond gehad. Mede dank met jullie service.

31. Eten en service was weer top alleen was goed heet binnen een beetje koeling zou wel een aanrader zijn in de warme dagen 😎

32. Henriët

We hebben zoals altijd heerlijk gegeten! Wel viel ons dit keer op dat er érg vaak (te vaak vonden wij) gevraagd werd of we nog wat wilden drinken, soms al als we allemaal nog hadden, eerlijk gezegd werd dat wat irritant. Daarnaast was lang niet iedereen van de bediening vriendelijk. Soms stug en erg vluchtig. Daar mag wel wat verbeterd worden vonden wij.
    Nogmaals het eten erg lekker, sfeer verder prima.

33. Gert Keijl

Lekker gegeten.
    Kwaliteit is top,
    Menukaart houten bordjes leuk maar niet echt frisse uitstraling.

34. Zeevaart

Gezellige tent. Lekker gegeten voor een goede prijs. Een aanrader.

35. Wel weer lekker spareribs gegeten. Toch was dit keer de sfeer anders dan de vorige keren. Binnen 15 minuten werden de drankjes gebracht. Daarna duurde het nog 45 minuten voor het eten werd opgediend. Anders dan anders kwam men niet langs of er nog iets nodig was of, of wij nog wat wilden drinken. Na zeer lange tijd kwam men wel langs of het had gesmaakt en begon de borden op te pakken, dit terwijl we eigenlijk nog wel een stukje spareribs wilden.
    Het dessert kwam vrij snel. Het personeel was zonder meer vriendelijk en werkten hard.
    Na een lange zit van bijna 4 uur voor hoofd en nagerecht hebben wij toch lekker gegeten.

Een volgende keer? Wij rijden deze gelegenheid voorlopig even voorbij.

36. Heerlijk gegeten, prima accomodatie met veel sfeer.

37. Weer heerlijk gegeten bij de boerenschuur. Het was erg druk, maar de snelheid van bediening viel mee. Omdat we op woensdag waren, konden we kiezen voor het onbeperkt spareribs eten. Dit werd niet vermeld door de bediening, we moesten er zelf om vragen, enige minpuntje. Een van ons heeft het bij een portie spareribs gehouden, vervolgens werd voor die persoon het lagere tarief van een normaal portie in rekening gebracht, echt correct! Overall weer een positieve ervaring.

38. Gebruik gemaakt onbeperkt spareribs. Prima kwaliteit en warm geserveerd. Direct bij eerste gang twee grote strengs op bord. Mogelijkheid om bij te bestellen zonder meerprijs. Is voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje is na bestellen van drank. Duurt vrij lang. Personeel wel attent en vriendelijk.

39. w. van Milgen

Gezellig restaurant met vlotte bediening en heel lekker eten (in ons geval een plank met 4 soorten vlees) voor herhaling vatbaar.

Groeten uit Voorthuizen.

40. Super gegeten met zn achten.

41. Fam. Vermeer

Het reserveren via de site ging niet zoals verwacht, we hebben toch een aantal dagen moeten wachten alvorens we wisten of de reservering goed was of niet.
    Maar al het lekkere eten doet dit minpuntje snel vergeten.
    Gelijk bij binnenkomst heb je zoiets van: wat een leuk ingerichte eetgelegenheid.
    Al die oude spullen doen je aan vroeger denken. Lepelrekjes zoals vroeger thuis, potten en pannen zoals vroeger thuis en zo zijn er vele dingen.
    Het eten was erg goed, erg lekker en al helemaal toppie opgediend.
    Het ene komt op een plankje, en bijvoorbeeld het toetje hangop zit weer zo leuk in elkaar gezet dat alle kleine details opvallen. Alles op zijn boers zeg maar.
    Over het personeel kunnen we heel duidelijk zijn. COMPLIMENTEN. Ze lopen de benen onder de kont uit, toch blijven ze even vrolijk en vriendelijk.
    We hebben nog wel een klein puntje van kritiek, dat is de prijs. Het is niet echt goedkoop.
    Wij zijn met 2, maar als je met een gezin bent denk ik dat het toch een hele hap uit je budget is.
    Het is het allemaal wel waard gezien het lekkere eten maar iets goedkoper zou niet verkeerd zijn.

42. doethetertoe

Prima eten en lekkere vlotte en goede bediening. Beetje flauw alleen dat je bij 5 keer een knechten menu voor een extra majo moet betalen terwijl als je met 2 was evenveel majo krijgt als 5.
    Het zijn vaak de kleine dingen die het doen...

43. Vermeulen

Leuk restaurant met heerlijke spareribs👍

44. Heerlijk gegeten, spareribs waren super, vegetarisch gerecht ook lekker en dessert van chocolade was perfect.

45. Fam. Stekelenburg

We waren nog nooit in de Boerenschuur geweest maar de site sprak ons al aan. Heerlijk gegeten voor ons 23-jarig huwelijk. Goed en mals vlees. Goede service en mogelijkheden mbt gluten- en lactoseintolerantie. Het was geweldig.

46. Irma van de Ruitenbeek

Gezellig, vriendelijke bediening, heerlijk eten. Al vele malen gegeten en altijd goed!

47. HW Hendriksen

Leuk en gezellig restaurant met vriendelijke personeel.
    Ook heel leuk om een hier een feestje te houden.

48. rrmemvz

Wachttijd op een tomatensoep 1.15 Uur!
    Daarna een warm bord gekregen maar nadat deze weer afgekoeld was 25 min later het eten.
    Stoelen zitten niet fijn en te krap, achterburen zitten tegen je stoel aan.

49. Gerard 14 punten

Knetterdruk, beregezellig, eten en bediening prima, komen hier graag vanuit Zwijndrecht.

50. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. Voor de tweede keer in De Boerenschuur geweest. Wanneer we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

51. Martin

Geweldige tent, goed eten en een zeer aardige bediening. Aanrader.

52. Even wachten voor we aan tafel konden. Geen probleem, maar'weggezet' worden op zolder is niet goed. Bied in ieder geval alvast een drankje aan en plaats ons aan een bar oid.
    Bediening was vriendelijk, maar traag. Te lang wachten op het opnemen van het menu. En uiteindelijk vragen of je nog wat wenst terwijl je op het dessert, onderdeel van het menu, wacht is niet zo fraai.
    Wel leuke sfeer en lekker eten.

53. Lekker en gezellig gegeten.

54. J Bouwmeester

Gezellige en vriendelijk eetgelegenheid eten was goed. Bediening ook goed ga zo door.

55. Ralf Thissen

Gezellig restaurant met heerlijke spareribs. Bediening is vriendelijk en snel en de prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Aanrader!

56. De lever was niet te eten het leekt wel een spons, heb vaker lever gegeten maar toen smaakte het stukken beter. Verder was het eten hartstikke goed en de bediening was erg vriendelijk.

57. Uitstekend zoals altijd.

58. Het was een super leuke avond lekker gegeten maar we moesten wel erg lang op ons eten wachten. Maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben gehad.

59. We hebben een leuke avond gehad in de Boerenschuur.
    De bediening was vlot en vriendelijk.
    Het eten was lekker.
    De porties waren zeer ruim.
    Voor herhaling vatbaar.

60. Henk Egbers

Een aanrader van eten en sfeer.
    Jammer van de beperkte parkeergelegenheid en de rokende gasten voor de ingang.

61. H.J. Schipper

Zoals iedere keer erg goed. Ditmaal een Moslima in ons gezelschap. Met haar wens om zo veel mogelijk Halal te kunnen eten werd optimaal rekening gehouden. Een deel van de spareribs werd vervangen door extra kip en biefstuk. Bij de gebakken aardappeltjes werden de normaal meegebakken spekjes en uitjes weggelaten. De koks waren dus niet alleen erg goed, maar ook heel attent en de bediening erg vriendelijk. Dus: tot binnenkort!

62. Wij zijn hier met ze tweeën en een blinde geleide hond geweest. Goed ontvangen en een tafeltje voor ons vrijgehouden. Waardoor de hond voldoende ruimte had en niemand in de weg lag. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed en ruim voldoende porties. Mooi ingericht en schoon met een warme uitstraling. Wil je goed eten en met een tevreden gevoel en gevuld weg. Is dit restaurant een absolute aanrader.

63. We hebben na een dagje fietsen heerlijk ontspannen gegeten.
    De bediening was vriendelijk en gezellig. Wij komen zeker nog weer een keer terug!

64. Erg gezellig, heel erg lekker, super aardig personeel en brand schoon.
    We komen zeker terug 👍🏻

65. Anita gravers

We werden hartelijk onvangen en naar onze plaats gebracht drinken kwam er meteen aan en toen maar even om ons heengekeken naar wat er allemaal staat en hangt, ziet er heel gezelig en knus uit, hele leuke uitgebreide menukaart met allemaal lekkers, wij kozen voor het Boerinnen menu, van alles wat en alles erg lekker en zeker genoeg voor 2 pers en zeker niet duur voor alles wat je krijg. Zeker voor herhaling vatbaar. We hebben heerlijk gegeten en gezeten Vriendelijke bediening en zien er erg verzorgd uit Groetjes van zeer tevreden klanten.

66. Wij komen hier regelmatig terug, omdat het gewoon heerlijk eten is, gezellig en fijn personeel. Top.

67. D.van Roekel

Gezellige sfeer, heerlijk eten, leuk restaurant.

68. AG de Weerd

Goed eten.
    Wel rumoerig.

69. Diny Bulten

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten en gedronken was perfect.
    De bediening was uitstekend en ze waren erg gezellig, we komen zeker teug.
    Ondanks de drukte waar we geen last van hadden werden we goed te woord gestaan en goed ontvangen.
    Compliment voor al het personeel.
    Vriendelijke groeten Diny Bulten.

70. De 3 gangen werden wel erg snel na elkaar gebracht en er werd vaak gevraagd ook al waren de glazen nog niet helemaal leeg of we nog wat wilden drinken.

71. Verkaik

Super leuk restaurant en naar aanleiding van ons eerdere positieve bezoek hier gereserveerd nu we weer in de buurt waren. Helaas waren we dit keer minder positief… wij kwam om 17.20 Uur binnen en exact 45 min later hadden we het broodplankje, het voor en het hoofdgerecht als geserveerd gekregen. 5 -10 Min na het voorgerecht stond het hoofgerecht al op tafel waardoor we en nog " vol" zaten en we heel eg het gevoel hadden dat we zo snel mogelijk plaats moesten maken voor de volgende lichting omdat het erg druk was vanwege de pasen. Vervolgens het nagerecht besteld dit duurde gelukkig wat langer maar als snel kwam de bediende gehaast aan tafel om te vragen of we het dessert al hadden gehad. Hierna stond het met 3 min op tafel. Met helaas weer het gevoel van gehaast! Erg jammer dit gaf ons niet het gastvrije gevoel wat wij graag hebben in een restaurant en ik vind als ik uit eten ga en ik neem 3 gangen dan wil ik niet met een uur weer buiten staan dan kan ik net zo goed naar dr MC donalds gaan.

72. Jolanda Molendijk

Het was erg lekker.

73. Schipper

Het eten was lekker. De 3 varkensmedaillons met champignonsaus met 1 stukje champignon, 3 groene asperges zonder friet, was erg weinig voor de prijs €16,95. Het vlees was wel erg mals. De varkenssnitzel was prima. De bediening was erg aardig maar te "zorgzaam". Om de 5 minuten stond ze bij onze tafel of we wat wilden drinken (ookal waren de glazen nog niet leeg) en of we nog wat nodig hadden. Ook wilde ze al afruimen terwijl we nog niet klaar waren met eten. Zelfs het kopje koffie ging bijna halfvol mee naar de keuken. De bediening is zeker 10- 12 keer aan onze tafel geweest in nog geen 1,5 uur. Dat vonden we erg irritant. We zaten er vroeg in de avond, waarschijnlijk de " 1e ronde". We hebben niet ontspannen gezeten, hadden de indruk dat we snel weer weg moesten voor de "2e ronde. ". Vandaar 1 ster voor de service, die is voor de vriendelijkheid van de serveerster.
    De sfeer was prima maar de stoeltjes zitten niet lekker.
    Het was de 2e keer dat we hier waren, de 1e keer was in de "2e ronde" en beviel veel beter. Of we hier nog een keer komen dat weten we nog niet.

74. Opnieuw heerlijk gegeten bij jullie. Erg gezellig voor een goede prijs.

75. Met een groep van 9 oud-collega's en volleybalvrienden uit het westen van het land wezen eten, iedereen was zeer tevreden over de sfeer en prijs-kwaliteit verhouding van het aangeboden eten op deze avond, zeker voor herhaling vatbaar, als we in de buurt zijn zullen dit nog zeker een keer over doen.

76. Heerlijk gegeten. Ruime porties en leuke bediening. Aankleding was idd een boerenschuur! Heel gezellig. Enig puntje was dat ik de verlichting aan de muur te fel vond. Scherp in mijn ogen op den duur.

77. Bea van Dorp

Wij hebben genoten van het eten en drinken. Het was allemaal goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Het eten was heerlijk echt top!

79. Het was heerlijk, een aanrader!

80. Marianne

Het eten was heerlijk ....we waren er ter ere van 50 jaar vriendin tijdens ijs kwam er vuurwerk mee op het ijs super leuk ...ze hadden dit uit hun zelf gedaan maar de domper was na afloop de rekening ze hadden er 1 euro voor gerekend dat vonden we erg jammer we hadden er zelf niet om gevraagd.

81. Gezellig, goed bereikbaar, goed personeel.

82. Hartelijke ontvangst, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

83. Robin van de Pol

Heerlijk gegeten, wel snel naar elkaar de maaltijden op tafel. En na het dessert direct de rekening op tafel.

84. Jan de Dood

Super eten in een onwijs leuke setting.
    Daarnaast verschrikkelijk gedreven bediening waarvan je ziet dat ze hun best doen voor een leuke, gezellige en lekker sfeervol avondje. Ze lopen de benen uit hun lijf en blijven lachen :)

ga zo door, wij blijven komen!

85. Zoals altijd gewoon goed.

86. Helemaal prima. Enige min puntje vinden wij al vaker de mindere stoelen waar je op mag zitten. Voor de rest is alles prima voor elkaar!!!

87. Wat een ontzettend gezellig restaurant, fijn personeel en heerlijk eten. Hebben een heel gezellige avond gehad. Niks geen liflafjes gewoon zoals eten hoort te zijn.

Bedankt en tot snel 😆

88. Lekker gegeten; leuke en goede bediening door jongedames die wisten wat ze deden.
    Helaas een fout met de rekening, maar ook dat werd snel opgelost.
    Als we in de buurt zijn, zullen we de Boerenschuur weer aandoen.

89. Carisia Koorevaar

Heel lekker gegeten! Ben vooral blij met de gebakken aardappels en ook warme groenten. Tegenwoordig krijg je overal alleen patat en een salade.
    👍🏻

90. Cindy Wijsman

Wat een geweldige restaurant. De bediening, de sfeer en de aankleding van het restaurant super.
    Heerlijk gegeten.

91. Fam.Berends

Wij hebben een heerlijk, gezellig en zeer smakelijk avondje uit bij jullie gehad.
    Alles was erg lekker en het toetje...panna cotta was hemels.
    Komen zeer zeker vaker aanschuiven.

92. William van Asselt

Heerlijk gegeten echt een aanrader.
    Fijn en beleefd personeel.

93. Tinyhuubke

Heerlijk gegeten; we kozen het boerinnenmenu voor 2 personen.
    Leuk opgediend op plank, meer als we op konden.
    De aankleding van het restaurant is in de boerenstijl. Oude gebruiksvoorwerpen aan het plafond en koeienschilderijen aan de muur.
    We waren er op zaterdagavond en het was erg druk, ondanks dat snelle service. 10 minuten na binnenkomst zaten we al aan het voorgerecht.

94. Weer heerlijk gegeten en zoals altijd het was weer super. Vriendelijk personeel en een hele gezellige sfeer.

95. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel. We hadden het boerenmenu en dat was ruim voldoende. Je komt niks te kort. Enige minpuntjes: we hadden om 19.00 uur gereserveerd, maar pas om 19.30 uur een tafel. En we hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Maar het was het wel waard! Zeker een aanrader.

96. Van de Steeg

Lekker gegeten in een sfeer vol locatie. Zeker een aanrader.

97. Leuke bediening, heerlijk eten en supertotje hhhhhm.

98. Cock en Elly van Heukelen

Heel lekker gegeten, het was druk maar het eten was geweldig.
    Voor herhaling vatbaar.
    Snelle bediening.

99. Gewoon top.
    En super lekker gegeten.
    Erg goede persoonlijke bediening.
    Kunnen veel restaurants nog veel van leren.

100. Laat ik voorop stellen dat wij prima gegeten hebben… ik zeg prima want vorig jaar mei riep ik nog fantastisch! Ik weet niet of er andere koks zijn of dat het kwalitatief door de weeks wat minder is, maar ik was 14 februari lichtelijk teleurgesteld. De sparibs waren niet top… zat veel dril aan en ook zaten er nog vliesen tussen de ribbetjes. Ik zelf had een mix van vleesjes… het vlees aan het spiesje smaakte zuur. Geen idee wat voor vlees het was en of dat zo hoorde te zijn, maar ik vond het niet lekker en hen her laten liggen. De groenten die erbij geserveerd werden waren verpienterde wortelplakken en overkookte broccoli die verstopt lagen onder een hoopje vlees ook de boeren sorbet was een tegenvaller een plat schaaltje vol met meloen en drie bolletjes ijs waar ijskristalletjes in zaten. Het totaal plaatje van het eten ws troosteloos en zag er niet naar uit dat het met liefde bereid was. Ik wil een groot compliment geven aan één van de meisjes in de bediening. Dit meisje verstaat haar vak als geen ander… altijd even vriendelijk, behulpzaam, en oplettend. Zij was het dan ook waarom ik alsnog fooi heb gegeven. Ik zeg niet dat we niet weer zullen komen maar een beetje jammer was het geheel wel.

Volgende pagina