De Boerenschuur in Vierhouten

Iedere woensdag onbeperkt spareribs

Er is voldoende parker gelegenheid op eigen terrein.

lijn 112, rijd 1x per uur

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Het mooiste plekje op de Veluwe

Te midden van uitgestrekte bossen en heidevelden, aan de rand van het oeroude Veluwse dorpje Vierhouten in de gemeente Nunspeet, ligt een ouderwets gezellig etablissement met een zee aan bloemen om zich heen, waar iedereen zich om de een of andere reden meteen thuis en behaaglijk voelt.

Levensgenieters

Hier vinden de levensgenieters de rust en gemoedelijkheid om van het goede des levens te genieten. Het grillrestaurant is warm en smaakvol aangekleed met allerlei voorwerpen die met het oude boerenleven op de Veluwe van doen hebben.Het grillen van vlees en vis is een gezonde wijze van bereiden omdat de vitaminen en de mineralen behouden blijven.

Menukaart van de Boerenschuur

Verse producten en kruiden uit eigen tuin
Verse producten ook een belangrijke rol evenals de kruiden uit eigen tuin. De gerechten gaan steeds met de seizoenen mee, dus zijn er telkens weer nieuwe verrassingen zoals wildgerechten in de herfst en heerlijke stamppotten in de winter…. Bossen, de heide met schaapsherder… Het ligt allemaal voor de deur! Tijdens een wandeling of fietstocht leert u het hartje van de Veluwe in al haar facetten pas echt goed kennen.
Tijden de zomermaanden serveren wij bij passend weer een lunch of diner op het royaal gezellige terras. Ook voor een heerlijk kopje koffie met gebak of een ambachtelijk bereid ijsje bent u van harte welkom. Er is voldoende eigen parkeergelegenheid.

• EV-oplaadpunt

1350720189 83
1361924463 79
1501977887 86

1. Van ommen

Wij vonden het eten heel lekker, alles in overvloed, wij hebben wederom ervan genoten, vriendelijk personeel, prima.

2. We hadden hier een paar jaar geleden gegeten met de kinderen en vonden het toen al leuk nu logeerden we een nachtje in hotel de mallejan en hadden van te voren al gereserveerd.

3. Wij hadden een speciaal verzoek. Daar was helaas geen rekening mee gehouden. Dat was een teleurstelling want zij zouden hun best hiervoor doen.
    Ter plekke werd na wat discussie een oplossing gevonden. Wij hadden die liever meteen gezien want het was wel mogelijk…
    Bediening en eten was prima.

4. Gegeten met 4 personen.
    Vriendelijk personeel en een snelle nette bediening.
    2 mensen hadden de schnitzel, 2 mensen de spareribs.
    De spareribs zowel de schnitzel waren lekker mals maar wij vonden het allemaal erg flauw van smaak en snel koud. Erg jammer.

5. H .Verhoef

Gezellige sfeer en vriendelijke bediening! Het eten was ook erg goed. Helemaal top! Komen zeker nog een keer terug!

6. Super lekker gegeten, zoals altijd bij de Boerenschuur! Niks op aan te merken!

7. MinyFredriks

We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening.

8. Zeer goed restaurant, met voortreffelijke gerechten. Zijn hier al meer dan 10× gaan eten en nog nooit tegengevallen! Zeer de moeite waard dus!

9. Lekker gegeten met een groep van 13 personen, ons werd aangeraden om een menu te kiezen, hebben we gedaan het boeren menu. Wij vonden het alleen een beetje jammer dat er spareribs bij het voorgerecht en het hoofdgerecht was. Carpaccio lag een beetje verscholen onder de makreel salade, jammer. Vlees snel koud. Frietjes en aardappels bijbesteld, worden op de rekening gezet, jammer toch met 13 personen eten en dan kijken op 2 schaaltjes met aardappels. Goede bediening, smaak prima!

10. Kees en Sandra Veerman

Het is gewoon een top restaurant met een verschrikkelijke goeie sfeer en het is er erg gezellig.
    Met geweldig eten.
    Tot de volgende keer👍👍👍

11. Lekker gegeten, we konden het niet op zo veel.
    Fijne bediening en gezellig restaurant.

Aanrader, komen zeker terug!

12. We zijn al een aantal keren hier geweest, zelfs voor de brand al, en het smaakt altijd zeer goed, en gewoon een leuke sfeer !!!

13. Monique Zonnenberg

Gister genoten van een “boerenlunch” ter gelegendheid van mijn vaders 70e verjaardag. Zag er goed verzorgd uit en het allerbelangrijkste, mijn vader vond het hartstikke leuk dat ik dat geregeld had.

Eerste keer dat we er ‘s middags hebben gegeten, al wel een paar keer ‘s avonds.

Echt een aanrader om heen te gaan.
    Sfeervol, heerlijk eten en vriendelijk personeel

14. Vera Bouw

Heerlijk gegeten! De gerechten waren top bereid. Flinke porties, wat wij niet op kregen. Er werd dan ook de mogelijkheid gegeven om wat mee naar huis te nemen.

Een fijne sfeervolle avond, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

15. Een aanrader voor een ieder die heerlijk en prijsbewust eten wil en een gemoedelijke sfeer met super bediening en heerlijk eten. Prachtige entourage en mooie zaak. Hier is over alles nagedacht en is klant in mijn ogen Koning/ Koningin.
    Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we er waren.
    Dikke 10... een 12 eigenlijk!!

16. Erg leuk restaurant met heerlijk eten, ook voor iemand die vegetarisch eet!

17. Vanwege de aanwezigheid van grote groepen was er veel lawaai waardoor we niet echt samen konden praten.

18. jd Veldwijk

Wij hebben heerlijk gegeten. En er hing een zeer prettige sfeer.

19. G. Storteboom

We hebben lekker gegeten. Er was wat sparerib over en zouden we mee krijgen. Helaas niet terug gezien. Voor de kinderen zou er gekleurd worden niets gezien. Verder hebben we het heel gezellig gehad. Misschien wat meer aandacht voor de 2 punten.

20. Fam. van Ballegooijen

Wederom heerlijk gegeten bij de Boerenschuur. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening en de gerechten uiterst smaakvol en van zeer goede kwaliteit (wij komen al jaren terug voor o.a. de spareribs)!
    Wat niet op de kaart staat vermeld is het kindermenu met frietjes en keuze uit diverse snacks, een kinderijsje en ook konden wij ranja bestellen. Fantastisch! :-)

21. SUPER nergens zulke lekkere spare ribs als in de boerenschuur.
    Komen zeker nog eens terug.

22. Jos Klaassen

Uitstekende ontvangst van de groep, prima eten en idem bediening. Zeer vriendelijk.
    Een aanrader voor iedereen.

23. Heerlijk gegeten en fijne sfeer

24. Om half 7 was de zaak goed bezet met gasten. Het duurde wel heel extreem lang voordat je je bestelling kreeg. We hebben meer dan 2 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het voorgerecht kwam ook al vrij laat en bestond uit hetzelfde eten als het hoofdgerecht maar dan in kleinere porties. De spareribs waren niet zo lekker dat je er nog een keer een portie van bestelde (onbeperkt). De kip van de mixed grill was totaal smakeloos. Hier gaan we niet meer heen.

25. De bediening was perfect.
    Het eten werd zeer snel opgediend
    En het was heerlijk.
    Alle lof!!

26. R. v. Guldener

Wil komen hier al vanaf de start van de Boerenschuur, gemiddeld zo'n 2 x per jaar. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Het eten is altijd lekker, de bediening snel en vriendelijk en de spareribs zijn nergens zo goed als hier.
    De boerenschuur is een echte aanrader

27. j.v.d.brink

Voor de zesde maal met vrienden gegeten. Het was weer super, zoals we vanaf de eerste keer gewend waren. Komen zeker terug.

28. Heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was niet lang hoeven wachten op ons eten.

29. Patrick Groot

Gemoedelijke sfeer met uitstekende service.
    Wij hebben gegeten met een aantal collega's en zijn positief verrast door het geheel.

30. fam:Vinke

Heerlijk gegeten, goed verzorgd en vriendelijke bediening.

31. Het was een gezellige avond met goed en lekker eten. De bediening was helemaal top. Super netjes allemaal.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

32. Het was gezellig druk, daardoor duurde het wat langer voor het eten klaar was. Ondanks de drukte was het eten toch goed, het vlees mals, de biefstuk rosé en het geheel verzorgd. Een compliment waard. Hopen nog eens terug te komen.

33. Hennie v Renselaar

Wederom heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en goed.

34. Een top restaurant en het eten is er heerlijk..

35. Afgelopen woensdag was het de tweede keer dat ik op bezoek was bij de Boerenschuur in Vierhouten. Opnieuw super lekker gegeten. Genieten! Er hangt een hele fijne sfeer in het restaurant en de bediening is heel vriendelijk. Bedankt! En tot de volgende keer ;)

36. N. de Wilt

Personeel van ongeveer 17 a 18 jaar dat mensen van middelbare leeftijd
    aanspreekt met jullie en jij, vindt ik ronduit hondsbrutaal, onopgevoed!!
    Eigenaar, je moest je schamen!

37. Prima verzorgt en het eten was uitstekend.

38. Margrieta

Met z’n 6 en gegeten. Eten was goed, sfeer & aankleding zijn goed. Moestennerg lang (1,5 u) wachten op hoofdgerecht. 2 Pers hadden boerinnenmenu. De overige 4 hadden hun dessert al lang op terwijl dessert vt menu niet werd gebracht. Deze uiteindelijk geannuleerd. Werd 10€ minder in rekening gebracht. Jammer, had wel wat meer mogen zijn gezien de lange wachttijd. Weet niet of we zo snel weer zouden gaan.

39. Herlijk gegeten. Ondanks de drukte toch redelijk snel het eten gekregen. De spare ribs was heerlijk. Het vlees viel van het botje zo goed was het gemaakt.

40. Heerlijk met zn tweeën gegeten, gezellig en alles naar wens.
    Vooraf een heerlijke tomatensoep genomen, nou dit is er een om nooit te vergeten zo lekker.
    Hoofdgerecht was ook voortreffelijk, vlees was goed gebraden en heerlijk van smaak.
    Complimenten aan de koks!!
    Bediening snel en super vriendelijk, bedankt.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

41. Iets te vieren, dan is de Boerenschuur onze favoriete eetgelegenheid. Gezellige, ongedwongen sfeer, heel vriendelijk personeel. De gerechten heel fijn bereidt en volgens onze kids de lekkerste spareribs in de weide omgeving.

42. Bediening was ongeïnteresseerd, afstandelijk en niet alert. Het heeft voor een stuk onze viering van ons huwelijk negatief bepaald.

43. Paul Wouters

Prima vriendelijke bediening. Prima restaurant voor mensen zoals ik, die van flink stukje vlees houden. Fijn die extra schaaltjes, zo kun je je eigen menu samenstellen.

44. Henk Enting

Lang moeten wachten op het eten. Eten was lekker, bediening goed, alleen als de drank werd opgenomen, dan vroeg de bediening op afstaan wat je wilde drinken. Wij zaten met 8 personen aan een tafel dan mag je ook wel naar de andere van de tafel lopen en daar de bestelling opnemen.

45. Het was super gezellig, lekker eten en een super bediening. Kortom Super!

46. Wilma kroon

Heerlijk gegeten. Vooral de spare ribs waren verrukkelijk… Leuke vlotte bediening ook. Wel erg weinig parkeerplaatsen. Moesten een best eind lopen. Maar komen zeker nog een keer terug.

47. Toptent. Wij gaan regelmatig vanuit Almere daar eten. Het vlees is van goede kwaliteit en de sfeer top. Uniek restaurant. Boerenmenu is mijn absolute favoriet. Het ijs uit eigen ijsmakerij is héél best. Een aanrader.

48. Prima gegeten. Komen zeker nog eens terug (alleen jammer dat Vierhouten voor ons niet naast de deur is)

49. Ontzettend lang moeten wachten op ons eten, gasten die later kwamen kregen eerder hun eten terwijl wij maar met zijn 4en waren. Zo lang moeten wachten dat mijn vriend en ik geen tijd hadden voor het dessert aangezien we nog weg moesten. Wij het dessert geannuleerd, werd er in totaal 3,50 van het bedrag pp afgehaald. Dit is uiteraard veel te weinig voor een dessert. Uiteindelijk bijna 70 euro betaald voor 2 personen soep en hoofdgerecht.

50. Jeroen Smidt

Heerlijke spareribs gegeten. Fantastisch restaurant. Echt genieten.

51. Afgelopen zaterdagavond hebben we bij de boerenschuur met ons gezin van zes personen tergelegenheid van onze 29 ste trouwdag gegeten. Om 19.45 Hadden we gereserveerd toen we er binnen kwamen zat het er helemaal vol en het zag er erg gezellig uit. We werden gelijk naar onze tafel gebracht en ook gelijk bediend.
    We hebben een boerenmenu besteld wat ook snel op tafel stond en echt heerlijk was, daarna het hoofdgerecht wat ook heerlijk maar erg veel was, maar ook daar hadden ze een oplossing voor we kregen het gewoon in een mooi bakje mee naar huis, waar we nu lekker van kunnen genieten. Mensen van de Boerenschuur hartelijk dank voor dit lekkere eten en gezellige avond.

52. Heerlijk met zijn 2en gegeten! Goede bediening en alles naar wens. Erg gezellig restaurant zeker de moeite waard. Het eten smaakt heerlijk!

53. fam Koenderink

De bediening was vriendelijk en gaf aandacht.
    Het eten was geweldig. We hebben genoten van het totaal.

54. Petra strijkert

Heerlijk gegeten in een hele prettige ongedwongen ambiance. Top. 👍

55. Elly van de Pol

We hebben heerlijk gegeten. Gezellige bediening echt een super leuke avond gehad. We komen hier zeker terug!

56. Wilma van lagen

Gezellig restaurant met goed eten en snelle vriendelijke bediening!

57. Leuke aankleding. Lekker biertje. Boerenplank was echter slecht. De biefstuk was nog goed. De kip en het varken waren erg droog. Spareribs niet ontvliest, te ver doorgegaard en daardoor ook aan de droge kant. De hoge verwachtingen werden helaas voor ons niet waar gemaakt.

58. We hebben hier lekker gegeten vlotte en nette bediening we komen zeker nog een keer terug.

59. E. van Klei

Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

60. Ons tweede bezoek aan de Boerenschuur omdat de vorige keer zo goed bevallen was. Ook dit keer weer supergezellig, heerlijk eten, aardige bediening, het complete plaatje voor een gezellig avondje uit. Dit was zeker weten niet ons laatste bezoek aan de Boerenschuur. Kortom een echte aanrader.

61. Julia vleeshakker

Prima voor herhaling vatbaar we komen zeker terug.

62. Fam van dijk

Erg lekker gegeten, leuk geserveerd op de plankjes. Ruime hoeveelheden. Nagerecht was ook erg lekker. Bediening ook uitstekend, en erg vriendelijk. De sfeer is erg gezellig. We komen zeer zeker terug.

63. Anita lamper

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, echt heerlijk voor een avondje uit

64. Bert Vlieger

Heerlijk gegeten en het was echt onbeperkt spareribs eten, toppie hoor
    Enigste nadeeltje was, eten op, namen geen dessert, kregen we gelijk rekening. Konden geen drankje meer nemen. Voor de rest Oke

65. Bij de reservering ging iets mis maar is door een jonge dame aan de telefoon prima opgelost. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Een aanrader.

66. Petra gielen

Grote eetgelegenheid. Erg druk toen wij er waren. Zeer minimale parkeergelegenheid bij het restaurant. Lekker gegeten. Bediening was goed, maar bij uitleg van de kaart draait men wel heeeel erg op de automatische piloot: het verhaal word zo snel afgedraaid dat het niet te volgen is. We zagen heeel regelmatig de planken van 1.50 Meter voorbij komen. Hadden we graag gekozen maar dat ding past totaal niet op het 2-persoonstafeltje waaraan wij geplaatst werden. Jammer, misschien voor de volgende keer? Al met al leuke avond!

67. L G Zeveneken

Heel hartelijke dank voor het lekkere eten en goede bediening.
    De groep was heel verrast door deze super locatie.
    MVG
    De Keyser Andre

68. De boerenschuur is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Aanrader is het boerenmenu, dat een driegangen proeverij biedt van alles wat de boerenschuur te bieden heeft.

69. Eten is lekker, goed ontvangen met onze hond. Leuke sfeer!
    We komen terug :)

70. Was erg lekker.

71. Arien Berkhoff

Ik heb met mijn jongste zoon weer heerlijk gegeten.
    We hebben van alles wat geproefd. En we vonden het allebei heerlijk.
    Het personeel is altijd vriendelijk. Ik heb daar bewondering voor.
    Wij komen zeker weer terug.

72. Met z'n vieren weer heerlijk gegeten. Het blijft een aanrader voor iedereen en voor het geld met wat je krijgt is het zeer goed. Lof aan al het personeel dat altijd vriendelijk is. We komen er zeker nog een keer en ik ben bang daarna ook weer👍👍👍

73. Leuke plek, super aardige bediening en heerlijk eten.
    Op woensdag onbeperkt spareribs. Hadden wij niet maar wel qua prijs dus daar van te voren even na vragen hoe dat is.
    Gaan zeker nog een keer heen.

74. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid onbeperkt spare ribs eten. Waren met 6 personen. Spare ribs waren van uitstekende kwaliteit, zowel pittig als zoet. Super vriendelijke bediening. Was druk in de zaak, maar normale tijd bij de bediening. Alles klopte geweldig. Van harte aanbevolen. Wij komen in ieder geval terug. Kleine opmerking, maak een losse papieren mededeling voor het gerecht-dessert wat niet op de menukaar staat. De bediening maakte het wel bekend maar dat gaat te vlug om te reageren.

75. Zeer ontevreden en voor ons zeker niet nog een keer
    Als een gast zijn bleke nauwelijks gebakken schnitzel waarvan de parneerlaag voor 80 procent bleek en soggy is terug geeft en je serveert hem daarna een nieuwe nogmaals op de zelfde mannier en de gast vind dat weer niet smakelijk.
    En je verhaal is dan (zo serveren wij een boeren schnitzel), tja laat dan maar maar dan is mijn trek over en de andere gasten aan tafel klaar met eten
    En je zet deze schnitzel vervolgen wel op de rekenig!
    Laat dan maar voor mij geen volgende keer

76. alice burger

Zoals altijd prima in orde.

77. Herman Roelofsen

Super gezellig restaurant met ruime keuze.
    Eten was goed

78. Daniëlle

Wij komen regelmatig bij De Boerenschuur. Altijd heerlijk om te eten en te borrelen. Tijdens ons laatste bezoek waren er twee tafels, ongeveer 30 mannen die erg luidruchtig waren. Misschien een tip om een klein gezelschap niet bij zo'n grote groep te plaatsen. De sfeer is dan erg bepalend voor de rest van de mensen. Bediening is altijd erg vriendelijk en lopen hard om het iedereen naar het zin te maken!

79. Gezellig restaurant prima eten moesten alleen lang op het hoofdgerecht wachten bestellen was niet doorgekomen in de keuken verder alles prima.

80. Voor de 1e keer gegeten bij dit gezellige en sfeervolle restaurant met een echte boeren inrichting. We kwamen op de 1e verdieping terecht omdat beneden alles vol zat, waar we achteraf blij om waren. Het was beneden erg warm en lawaaierig. Attente bediening. Heerlijk gegeten van de kaart. De overheerlijke hazelnoot brownie met bramenijs en slagroom is erg aan te bevelen.

81. Kortuit een super fijn gezellig restaurant iedereen de spareribs aan te raden

82. Ronald Gouwentak

Heerlijk gegeten. Aanrader

83. Henk en Anita

Het eten was heel erg goed. Mooi opgediend. De bediening was prima.

84. Marina Verhofsté

Heel vriendelijk personeel, aangename sfeer, tof concept, lekker mals vlees. Heel gezellig terras en ook binnen is het leuk ingericht.

85. Gert Floor

Verschillende keren eerder heerlijk gegeten en ook deze keer.
    Alleen miste ik het vaste personeel (vakantie?) en het hoofdgerecht duurde wat lang!
    Bovendien werd 1 hoofdgerecht vergeten en kwam dus later! Dat is geen fijne ervaring!
    Vaste keukenpersoneel waarschijnlijk ook op vakantie, want dit hebben we nooit eerder meegemaakt!
    De prijs-kwaliteit is echter altijd goed en we komen dus wel terug! Gert!

86. Piet Bartelse

We zijn nu 2 X bij de Boerenschuur geweest en beide keren waren naar volle tevredenheid. Heerlijk eten (heel origineel een grote plank met allerlei schaaltjes eten) maar ook heel belangrijk, een leuke en correcte bediening. Tel daar de sfeervolle locatie bij op en je komt op een 10 als beoordeling

87. Fam van den Eijnden

Een hele gezellige avond gehad in de Boerenschuur, mede dankzij de prima bediening!!

88. remmers

Het is ge woon perfect. Had al ervaring met de boerenschuur is prima daar. Binnen kort komen wij weer. Gr kees remmers.

89. Bj vosselman

Het was weer lekker goed verzorgd prima personeel.

90. Angelica

In één woord super! Heerlijk gegeten, erg veel voor waarvoor je betaalt. Goede service, je hoeft het maar te vragen en ze staan voor je neus. Nu aten wij er wel op een dinsdag, ik weet niet hoe dat in het weekend qua drukte is. Maar helemaal top.

91. Tes 17 punten

Leuk setting, en leuke sfeer.
    Verder duur betaald, waren met 4 personen en hadden een menu genomen met daarbij voorgerecht en nagerecht,
    Dit word op een plank geserveerd. Toen het kwam zag het er erg leuk uit, maar erg weinig voor 4 personen.
    Klein schaaltje sla, weinig saus en vlees was ook wat aan de krappe kant. Het smaakt erg goed.
    Dessert was ook voor 4 personen en was een plank met diverse lekkernijen (staat op de kaart) dit was echt een aanfluiting. Een half plakje cake wat droog was, 1,5 bolletje ijs en een hap chocolade mousse en wat vers fruit.
    Het is een leuke locatie, als je daar gaat eten dan kan je beter van de kaart eten en dan dat je voor een vast menu kiest, het is echt belachelijk duur voor wat je krijgt.

92. Sfeervol restaurant. Goede en gezellige bediening. Verse producten op een leuke wijze gepresenteerd. Eten was uitstekend.

93. Heerlijk gegeten, grote portie's, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

94. Marielle

Leuke ambiance en het eten is goed. De gerechten worden op een bijzondere wijze gepreseteerd. Echter, door de drukte was het binnen enorm lawaaig. Gelukkig was er snel een plek buiten vrij. Door de drukte moesten we ook veel te lang op het hoofdgerecht wachten. Om die reden ga ik hier niet snel nogmaals heen.

95. patricia en edwin

Ik kan niet anders zeggen dan… geweldig! Echt n aanrader voor mensen die houden van een fijne avond met sfeer en goed eten! Wij komen er vaak en het is altijd goed!

96. Mooie locatie met leuke gezellige bediening en prima eten. Toppie!

97. Schultz

Wij waren er in het hoogseizoen, rond 18:30, waarschijnlijk topdrukte tijd, alles zat ook vol. Moesten redelijk lang wachten tot dat menukaart en daarna bestelling werd opgenomen. Eten werd redelijk snel na bestelling gebracht. Goed van kwaliteit, grote porties.

98. Marja de Joode

De bediening liet wel te wensen over. Men was al druk bezig met de schoonmaak van de menukaarten en lette niet op de klant.
    Het voorgerecht (plank met van alles wat ook in het hoofdgerecht voor kwam) was goed, was heerlijk.
    Het hoodgrecht kregen we ook op een plank, maar daar waren drie soorten vlees in een schaaltje gekwakt ( erg onverzorgd).
    Toetje was goed, maar Daar mocht de cake wel weggelaten worden . Opvulling.
    Ik heb het wel eens beter getroffen .

99. Tineke de Goede - Groote

Eten bij de Boerenschuur is echt een aanrader. Het is een mooie eet gelegenheid. De bediening is vriendelijk - jong en behulpzaam. Het eten is in 1 woord heerlijk, Van hele goede kwaliteit. Ik kom hier zeker vaker.

100. Y. Beumer

We eten regelmatig in de Boerenschuur en het stelt ons nooit teleur. Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Tot ziens.

Volgende pagina