Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vianen ut verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten en de bediening gaf een stimulerende bijdrage aan ons gezellig etentje! Dik tevreden zijn we na een sfeervolle avond de deur weer uitgegaan!

2. Grieks Vianen ut

Irene Heffron

Complimenten ik heb samen met mijn partner genoten. Eten en drinken was perfect. Heerlijk. Sfeer is prima.

Enige min punt vond ik de felle verlichting.

3. Chinees-Indisch Vianen ut

Theo Bouwman

Voor de 2e keer daar met 4 personen heerlijk gegeten. Helaas voor ons was het nu "volle bak ' dus wat rumoerig.
    Prima en vriendelijke bediening. Kleine wijziging in een gerecht geen enkel probleem.
    Uitstekend en relaxed gegeten. Vlotte bediening ondanks volle bak.

4. Italiaans Vianen ut

Weer een poosje geleden dat we hier waren, maar het was weer voortreffelijk een echte aanrader. Dikke duim.

5. Chinees-Indisch Vianen ut

Slecht! Eten was alles behalve vers en weinig keuze.

Om een gigantische file te ontvluchten besloten we ergens in Vianen een hapje te gaan eten. In plaats van een hapje werd het heerlijk genieten. Het was een lust voor het oog als voor de smaakpapillen. De bediening heel vriendelijk.

Echt een aanrader en wij komen beslist terug om de rest van de kaart te proberen.

7. Internationaal Vianen ut

We zijn echt wel vd Valk fan maar hier gaan we nooit meer heen. Vorig jaar 1× gegeten. Slechte ervaring. Fabriek van binnen en uitermate chagrijnige serveerster. We dachten vd week een kop koffie met gebakje kan geen kwaad. Geland op het terras. Wederom beroerde bediening die niet wist of en wat er voor gebak was. Appeltaart hadden ze wel. Die genomen. Kwam zo uit de supermarkt waarschijnlijk. Ijskoud van binnen en geen slagroom of iets erbij. Werd ook niet gevraagd. Niet te eten. Zat geen smaak aan. Wilden afrekenen maar er kwam niemand meer. Naar binnen gelopen tot we opgemerkt werden na vijf minuten. Konden ze ons niet vinden in t systeem… toch afgerekend. Nooit meer naar vd Valk in Vianen!

8. Aziatisch Vianen ut

Zoontjes Theo

Heel erg lekker en goed eten.

9. Aziatisch Vianen ut

Zeer mooi restaurant.

Op advies dit sushi restaurant eens bezocht. Een beetje een dubbel gevoel. Fijne ambiance. Ongedwongen dineren. Maar het eten was niet geweldig.

10. Aziatisch Vianen ut

Eerste en laatste keer. De kwaliteit prijs verhouding is niet goed.

De porties werden steeds kleiner en we moesten soms wel 20 a 25 min wachten op 3 gebakken garnalen. Na aangegeven te hebben dat we erg lang moesten wachten en dat de porties steeds kleiner werden kregen we als antwoord " het is zomer en we kunnen dan niet goed inschatten wat we moeten inkopen aldus de manager volgens het personeel"

Je kan dus nooit goed inschatten hoeveel je moet bestellen van 1 gerecht.

Dan hebben we het nog niet gehad over de beef terriyaki we hebben 2 porties besteld kregen er 1. Na vragen aan personeel of het 1 of 2 porties zijn had ook geen zin. De ene zei " ja waarschijnlijk wel" anderen zegt " nee ik ga het voor u na kijken als het er dadelijk nog niet is " inmiddels ben je alweer 30 min verder.

Uiteindelijk nog maar een portie besteld en we kregen 4 stukjes beef.

Niet veel gegeten wel lang gezeten en toch 28 euro kwijt. Erg jammer !

Geen aanrader.

11. Fusion Vianen ut

lekker gegeten voor een prima prijs, aardige bediening.

12. Kleine eetwaren Vianen ut

we komen al jaren tijdens onze vaartochten bij de Peiler. vaste prik is dan eten bij Boer Bertus of wel Clementine.
    goede sfeer, prima prijs kwaliteitsverhouding en fijne goede bediening, een aanrader maar wel reserveren want zitten vrijwel altijd vol!

Pim

Zoveel als geïnvesteerd is in de inrichting, zo weinig wordt geïnvesteerd in de gasten. Onvriendelijk personeel, te lang wachten op eten, zelf je drankjes mee moeten nemen naar je tafel buiten. Komt het eten (2 maal bull burger): zompig broodje, half rauwe burger. 1 keer en nooit meer weer.

14. Aziatisch Vianen ut

Altijd goed daar. Alleen voor de eerste x bij Eet.nu gereserveerd en onze namen stonden er niet op.
    Gelukkig hadden ze plek, maar de volgende keer via Couverts reserveren doen we. Dat gaat altijd goed.

15. Internationaal Vianen ut

Martin

16. Pannenkoekenhuis Vianen ut

Ineke broekhoff

Prima restaurant om met kinderen te eten. Bediening uitstekend. Eten lekker, leuke speelhoek voor de kleintjes. En tot slot even in de stal de koeien aaien en brokjes geven wat in bakjes klaar staat, leuk!!

17. Aziatisch Vianen ut

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

18. Chinees-Indisch Vianen ut

Zijn al 1.5 jaar dicht.

19. Grieks Vianen ut

Gisteravond ons feestje gevierd. Super gezellig. Iedereen was enthousiast. Komen hier vaak en het is een echte aanrader. Super goede band en gezellige bediening. Als je het hier niet naar je zin hebt moet je even in de spiegel kijken. Nogmaals super. Bedankt allemaal!!

20. Chinees-Indisch Vianen ut

bram

21. Aziatisch Vianen ut

Bij een sushi restaurant denkt u toch niet aan de smokende vanille en caramel dampen van een E-smoker? Nee, wij ook niet! Helaas dacht het gezelschap wat vanavond naast ons zat daar anders over!
    Natuurlijk hebben wij hier een melding van gemaakt, want onze appetijt werd hier ernstig door aangetast. Toen het gezelschap hierop aangesproken werd ging de E-smokeres dubbel zo hard verder met dampen en om de zoete lucht te verdrijven werd de airco een tandje harder gezet. Gevolg: het halve restaurant deed hun sjaal om en een gezelschap is hierdoor eerder vertrokken.

22. Aziatisch Vianen ut

Johan Verweij

Vol verbazing!!! Echt heerlijk gegeten zoals gewoonlijk echter... 2 andere gasten met een E-Smoker naast ons die hun geurende dampen onze kant op bliezen. Een poging om er wat van te zeggen werd afgewimpeld met: Kun je het zien? Hierna de bediening gevraagd om een andere plek echter gingen ze het wel even oplossen. De mensen werden aangesproken maar in plaats van stoppen met de E-Smoker werd de airco harder gezet. Meerdere tafels deden hun sjaal om!! Onbegrijpelijk!

23. Aziatisch Vianen ut

De tweepersoons tafeltjes staan wel heel dicht naast elkaar. Je kan niks in het vertrouwen vertellen tegen elkaar.

24. Pannenkoekenhuis Vianen ut

yvonne zwezerijn

Ben er al meerdere keren geweest en elke keer is het weer een feestje.

25. Aziatisch Vianen ut

Robin vd Linden

Warme gerechten waren lauw en niet goed gaar. Wij zaten boven en het eten kwam van beneden. We zagen dat bediening het eten boven aan de trap zette, het bleef daar soms best lang (onbeheerd) staan. +-10 min. Het was erg druk maar dat was voor de sfeer niet storend. Mooie zaak ook. De vis was vers.

26. Grieks Vianen ut

J. Zieleman

Al jarenlang constante kwaliteit van heerlijk eten en drinken, de eigenaren zijn heel aardig en gastvrij!

27. Italiaans Vianen ut

Op woensdagavond met goede vriend gaan eten. Het was druk en doordat de zaak niet echt groot is (fijn) nogal lawaaiig. Dat maakte een gesprek wat lastig. Maar we kwamen voor het eten: vooraf Fritta Mista. Die hadden we allebei, en dat is een aanrader. Heerlijke smaken en een fijne mosterdsaus erbij. Volgende keer even uitleggen wat de verschillende kroketjes waren.. De calamare supervers. Kortom, een prima begin. Daarna spaghetti met gamba's, courgette en gedroogde tomaatjes voor mij en de geglaceerde kippendieven voor vriend. Rijke gerechten met heerlijke smaken.
    We hebben écht lekker gegeten.
    Dank voor de prettige avond

28. Grieks Vianen ut

Anja Ariaans-Hogenkamp

Geweldige sfeer, fijne mensen en super gezellig... En nog leuker, eens per maand live muziek... Top!!

29. Grieks Vianen ut

Claudia en Sandra Vicino

Bediening hartelijk en gastvrij (Eva), eten was voortreffelijk!
    Komen zeker hier terug!

30. Pizzeria Vianen ut

Wij hebben 2 kapsalons besteld, het enige dat daaraan goed was was de feta kaas. Het vlees was veel te droog en er zat geneens gesmolten kaas op de kapsalon. Eens en never nooit weer!! Al was de bezorging snel maar dat is goed te begrijpen met eten waar geen tijd en energie in is gestoken!!