Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vianen ut verdeeld zijn.

Wij zijn nu twee keer bij jullie samen met onze kleuterzoon wezen eten. Meestal rond een uur of vijf. Onze zoon vind de ruime speelhoek erg fijn en geniet ervan. Qua eten en drinken is er erg veel keuze. Het nodigt uit om ook eens iets anders te proeven. De dingen die we hebben geprobeerd smaakten prima, lekker vers. Wij komen zeker nog een keer terug. Heel fijn is dat er een gedeelte is waar vooral mensen met kinderen zitten en een ander gedeelte voor de mensen die geen kleine kinderen bij zich hebben.

2. Ena 8
    Grieks Vianen ut

Johann en Cora

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Duurste wereldrestaurant van Nederland.
    En echt niet zo bijzonder. Niet echt bijzondere gerechten. Alle gerechten kan je ook eten bij veel goedkopere wereldrestaurants. Dit restaurant is 5 euro te duur. Mijn ervaring is niet gaan! Voor dit geld kan je heel goed in een chique restaurant eten.

Voor de eerste keer geweest en tevens voor het laatst.
    Bediening die op kwam nemen was prima, maar de rest gewoon slecht.
    De patat was gebakken in erg oud vet en vies van smaak?
    De kroketten waren redelijk en de sauzen uit een emmer, waar je een vermogen voor moet betalen.
    Bij het afrekenen maakte ik een opmerking over die vieze patat en de vrouw bij de kassa vond het normaal denk ik.
    Al had ze ons kleinkind maar iets aangeboden van een klein ijsje of zo, maar niets van dat.
    Ga zo door en over een jaar, misschien 2 jaar einde zaak.
    Doe iets met deze kritiek en is er een kans om te overleven.
    Succes! M.vr.gr. Louis

Het eten was erg lekker en zeker vers. Een gezellige sfeer en zeker leuk personeel aanwezig. Alles zag er goed en verzorgt uit.

Top geregeld echt waar!

Het eten is geweldig ik mis alleen nog een beetje mexicaans.

H.Osnabrugge

Prima ervaring.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Eten echt top.
    En een prima locatie heerlijk in de tuin gezeten.

8. Pannenkoekenhuis Vianen ut

Marielle

Heerlijke pannenkoeken, gezellige sfeer! En een prachtige locatie aan de Lek. Binnen of buiten zitten. En je kan altijd even met de kinderen bij de koeien en kalfjes kijken!

9. Italiaans Vianen ut

Rob

Een tijdje terug ben ik hier met mijn vriendin neergestreken om een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst viel het ons al op dat het niet naar een Italiaans restaurant rook, zoals wij dat kennen van onze vakanties aan de Middellandse zee. Eenmaal aan de dis kwamen wij er al gauw achter wat het was. Er werd namelijk absoluut geen knoflook in de gerechten verwerkt. Slechts op verzoek kon er een schaaltje knoflookolie worden geserveerd en deze was nog steeds niet overtuigend. Uiterst merkwaardig, een restaurant dat "Real Italian Flavour" op de voorruit én op de website heeft prijken, maar bang is voor een beetje knoflook. Puur Italië proeven? Dat doe je niet bij Mamma Mia…

Het is lang geleden dat ik bij St George ben geweest en de keren dat ik hier heb gegeten waren zonder uitzondering uitstekend te noemen. Ik heb de indruk dat dit restaurant wat ondergewaardeerd wordt, gezien het feit dat het meestal rustig is. Tenminste, de keren dat ik er was, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn. Het valt mij op dat een ander Italiaans restaurant veel drukker bezocht wordt, hoewel het menu daar beduidend minder authentiek smaakt, naar mijn bescheiden mening. Gisteren besloot ik om maar weer eens bij St. George te gaan eten. En ik heb er wederom geen spijt van gehad. Als voorgerecht koos ik de cozze sara, in knoflookboter gebakken mosselen. Dit werd gepresenteerd met een mand vers gebakken brood en knoflookboter. Smaakte fantastisch, ik waande mij bijna aan de Italiaanse kust. Overigens een verrassend royale portie, waarvan ik het kookvocht met het brood heb opgedept, zó lekker! Als hoofdgerecht had ik spaghetti gorgonzola. Deze werd dampend heet opgediend, zoals dat hoort. De spaghetti was zijdezacht en tongstrelend, ook weer waanzinnig lekker. Dit alles begeleid met een prima Merlot van het huis en afgesloten met een sambuca, waarvan ik moet bekennen dat deze zo mierzoet was dat het glazuur bijna van m'n tanden spatte. Ondanks dat, was het al met al ook deze keer weer een waar genoegen.

11. Pannenkoekenhuis Vianen ut

Trudy Vissers

De pannenkoeken zijn ontzettend dik, en dus niet erg lekker. Ik zal niet voor een tweede meer gaan. Smaken verschil zeg ik dan maar.

12. Internationaal Vianen ut

Frank Jutte

Pasen, volledig volgeboekt restaurant rond 18.15u.
    Al meer bij Vander Valk in Vianen gegeten, meestal tot tevredenheid. Maar ga niet met pasen als het overbevolkt is. De eendenborst was niet goed doorgebraden, aan de rauwe kant, de ingrediënten op het bord half koud, slabakje met klein toefje slasaus, patat ook matig. De drukte gaat ten koste van de kwaliteit. Jammer!
    De bediening is wel erg vlot en vriendelijk.

Een gezellig uit eten gehad met mijn kinderen voor herhaling vatbaar.
    Was top.

Nooit meer hier net afgehaald zeer chagrijnige man achter de balie 2 friet besteld en een portie bittergarnituur stond buiten op het bord aangegeven 10 stuks voor 2,75 dan verwacht je toch een gemengd portie bittergarnituur maar toen ik thuis kwam bleek dit gewoon een in stukken gehakte frikandel te zijn met een halve eveneens in stukken gehakte kipcorn en 2 inktvisringen deze 3 snacks lust ik alle drie niet dus het bakje is rechtstreeks de vuilnisbak in gegaan patat was ook maar half gebakken al met al een flinke domper.

kenny en mariska van maurik

6 Februari was mijn vrouw jarig en hebben we gegeten hier in het leuke gezellige fine cooking restaurant de keuze is reuze voor ieder wat wils alles smaakt heerlijk en ze hebben er ook coquilles dat zie je niet vaak bij een al you can eat ze hebben er ook heerlijke t bone steaks en het dimsum is ook verrassend en lekker drinken op meerdere plaatsen te halen is ook erg fijn al met al een fijn en gezellig al you can eat restaurant met vriendelijk personeel wij komen hier zeker vaker terug.

Tommy Vader

Vond het zeer gezellig in dit nieuwe restaurant. Ze hebben echt voor ieder wat wils, ongelofelijk zoveel keuze! En het is ook nog veel ruimer opgezet, met ruime gangpaden en tussenruimtes. Men zit veel ruimer en gezelliger en niet op elkaar zoals bij andere restaurants :))
    personeel, hoewel nog nieuw, zijn erg vriendelijk.
    Prima plek voor een gezellige avond uit, ik raad het zeker aan!

19. Internationaal Vianen ut

Ageeth den Braven

Eet glutenvrij, aanrader bij Van der Valk. Geef het aan bij de kok maakt alles netjes klaar en komt het nog aan de tafel brengen (live en cooking) een dikke 10

Ik vond het erg gezellig en leuk om bij jullie te eten. Het eten was erg lekker en vers klaargemaakt. Jullie hebben verschillende gerechten, dus er iets voor ieder wat wils. Mijn complimenten voor jullie. Het personeel is erg vriendelijk en we hebben een heerlijke avond uit gehad.

Miranda Verschoor

Eten was wel gevarieerd maar het eten wat gereed stond in bakken was erg koud. Wat erg tegenviel was toen er aangegeven werd dat er iemand met een gastric bypass bij was hier geen enkele regeling voor was. Er werd zelfs gezegd dat er geen bewijs voor was. Dit was er echter wel in de vorm van een pasje. Men stond hier totaal niet voor open. Mede tafelgenoten vonden het ook erg tegenvallen dus niet echt voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en de bediening gaf een stimulerende bijdrage aan ons gezellig etentje! Dik tevreden zijn we na een sfeervolle avond de deur weer uitgegaan!

23. Ena 8
    Grieks Vianen ut

Irene Heffron

Complimenten ik heb samen met mijn partner genoten. Eten en drinken was perfect. Heerlijk. Sfeer is prima.

Enige min punt vond ik de felle verlichting.

24. Chinees-Indisch Vianen ut

Theo Bouwman

Voor de 2e keer daar met 4 personen heerlijk gegeten. Helaas voor ons was het nu "volle bak ' dus wat rumoerig.
    Prima en vriendelijke bediening. Kleine wijziging in een gerecht geen enkel probleem.
    Uitstekend en relaxed gegeten. Vlotte bediening ondanks volle bak.

25. Italiaans Vianen ut

Weer een poosje geleden dat we hier waren, maar het was weer voortreffelijk een echte aanrader. Dikke duim.

26. Chinees-Indisch Vianen ut

Slecht! Eten was alles behalve vers en weinig keuze.

Om een gigantische file te ontvluchten besloten we ergens in Vianen een hapje te gaan eten. In plaats van een hapje werd het heerlijk genieten. Het was een lust voor het oog als voor de smaakpapillen. De bediening heel vriendelijk.

Echt een aanrader en wij komen beslist terug om de rest van de kaart te proberen.

28. Internationaal Vianen ut

We zijn echt wel vd Valk fan maar hier gaan we nooit meer heen. Vorig jaar 1× gegeten. Slechte ervaring. Fabriek van binnen en uitermate chagrijnige serveerster. We dachten vd week een kop koffie met gebakje kan geen kwaad. Geland op het terras. Wederom beroerde bediening die niet wist of en wat er voor gebak was. Appeltaart hadden ze wel. Die genomen. Kwam zo uit de supermarkt waarschijnlijk. Ijskoud van binnen en geen slagroom of iets erbij. Werd ook niet gevraagd. Niet te eten. Zat geen smaak aan. Wilden afrekenen maar er kwam niemand meer. Naar binnen gelopen tot we opgemerkt werden na vijf minuten. Konden ze ons niet vinden in t systeem… toch afgerekend. Nooit meer naar vd Valk in Vianen!

29. Aziatisch Vianen ut

Zoontjes Theo

Heel erg lekker en goed eten.

30. Aziatisch Vianen ut

Zeer mooi restaurant.

Op advies dit sushi restaurant eens bezocht. Een beetje een dubbel gevoel. Fijne ambiance. Ongedwongen dineren. Maar het eten was niet geweldig.