Nieuwste foto's in Vianen

Laatste updates in Vianen

1. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Shizen
    Aziatisch Vianen ut

Zeer slecht restaurant. Met 4 personen gegeten, waarvan 2 voedselvergiftiging hebben gekregen na het eten van de sushi. Tevens absolute vreetschuur. Rumoerig, te vol, slechte/trage bediening. Bij melding van voedselvergiftiging aan het restaurant, asociaal en onbeschoft gereageerd door leidinggevende. Als je vaak sushi eet, is de kwaliteit van de sushi uitermate slecht. Overal zit zoetzure saus op, zeer lage sushi kwaliteit. Werken met halffabricaten.

2. Louis's profielfoto
    Louis heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Vianen

Voor de eerste keer geweest en tevens voor het laatst.
    Bediening die op kwam nemen was prima, maar de rest gewoon slecht.
    De patat was gebakken in erg oud vet en vies van smaak?
    De kroketten waren redelijk en de sauzen uit een emmer, waar je een vermogen voor moet betalen.
    Bij het afrekenen maakte ik een opmerking over die vieze patat en de vrouw bij de kassa vond het normaal denk ik.
    Al had ze ons kleinkind maar iets aangeboden van een klein ijsje of zo, maar niets van dat.
    Ga zo door en over een jaar, misschien 2 jaar einde zaak.
    Doe iets met deze kritiek en is er een kans om te overleven.
    Succes! M.vr.gr. Louis

3. Carl's profielfoto
    Carl heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Het eten was erg lekker en zeker vers. Een gezellige sfeer en zeker leuk personeel aanwezig. Alles zag er goed en verzorgt uit.

Top geregeld echt waar!

4. buis's profielfoto
    buis heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Het eten is geweldig ik mis alleen nog een beetje mexicaans.

5. H.Osnabrugge's profielfoto
    H.Osnabrugge heeft een recensie geschreven voor De Vrijstad

H.Osnabrugge

Prima ervaring.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Eten echt top.
    En een prima locatie heerlijk in de tuin gezeten.

6. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor De Ponthoeve
    Pannenkoekenhuis Vianen ut

Marielle

Heerlijke pannenkoeken, gezellige sfeer! En een prachtige locatie aan de Lek. Binnen of buiten zitten. En je kan altijd even met de kinderen bij de koeien en kalfjes kijken!

7. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Vianen ut

Rob

Een tijdje terug ben ik hier met mijn vriendin neergestreken om een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst viel het ons al op dat het niet naar een Italiaans restaurant rook, zoals wij dat kennen van onze vakanties aan de Middellandse zee. Eenmaal aan de dis kwamen wij er al gauw achter wat het was. Er werd namelijk absoluut geen knoflook in de gerechten verwerkt. Slechts op verzoek kon er een schaaltje knoflookolie worden geserveerd en deze was nog steeds niet overtuigend. Uiterst merkwaardig, een restaurant dat "Real Italian Flavour" op de voorruit én op de website heeft prijken, maar bang is voor een beetje knoflook. Puur Italië proeven? Dat doe je niet bij Mamma Mia…

8. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Sint George

Het is lang geleden dat ik bij St George ben geweest en de keren dat ik hier heb gegeten waren zonder uitzondering uitstekend te noemen. Ik heb de indruk dat dit restaurant wat ondergewaardeerd wordt, gezien het feit dat het meestal rustig is. Tenminste, de keren dat ik er was, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn. Het valt mij op dat een ander Italiaans restaurant veel drukker bezocht wordt, hoewel het menu daar beduidend minder authentiek smaakt, naar mijn bescheiden mening. Gisteren besloot ik om maar weer eens bij St. George te gaan eten. En ik heb er wederom geen spijt van gehad. Als voorgerecht koos ik de cozze sara, in knoflookboter gebakken mosselen. Dit werd gepresenteerd met een mand vers gebakken brood en knoflookboter. Smaakte fantastisch, ik waande mij bijna aan de Italiaanse kust. Overigens een verrassend royale portie, waarvan ik het kookvocht met het brood heb opgedept, zó lekker! Als hoofdgerecht had ik spaghetti gorgonzola. Deze werd dampend heet opgediend, zoals dat hoort. De spaghetti was zijdezacht en tongstrelend, ook weer waanzinnig lekker. Dit alles begeleid met een prima Merlot van het huis en afgesloten met een sambuca, waarvan ik moet bekennen dat deze zo mierzoet was dat het glazuur bijna van m'n tanden spatte. Ondanks dat, was het al met al ook deze keer weer een waar genoegen.

9. Trudy Vissers's profielfoto
    Trudy Vissers heeft een recensie geschreven voor De Ponthoeve
    Pannenkoekenhuis Vianen ut

Trudy Vissers

De pannenkoeken zijn ontzettend dik, en dus niet erg lekker. Ik zal niet voor een tweede meer gaan. Smaken verschil zeg ik dan maar.

10. Frank Jutte's profielfoto
    Frank Jutte heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk
    Internationaal Vianen ut

Frank Jutte

Pasen, volledig volgeboekt restaurant rond 18.15u.
    Al meer bij Vander Valk in Vianen gegeten, meestal tot tevredenheid. Maar ga niet met pasen als het overbevolkt is. De eendenborst was niet goed doorgebraden, aan de rauwe kant, de ingrediënten op het bord half koud, slabakje met klein toefje slasaus, patat ook matig. De drukte gaat ten koste van de kwaliteit. Jammer!
    De bediening is wel erg vlot en vriendelijk.

11. j den hartog's profielfoto
    j den hartog heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Een gezellig uit eten gehad met mijn kinderen voor herhaling vatbaar.
    Was top.

12. Karin Van Zoeren van Steenis's profielfoto
    Karin Van Zoeren van Steenis heeft een recensie geschreven voor Eethuis Pasha

Nooit meer hier net afgehaald zeer chagrijnige man achter de balie 2 friet besteld en een portie bittergarnituur stond buiten op het bord aangegeven 10 stuks voor 2,75 dan verwacht je toch een gemengd portie bittergarnituur maar toen ik thuis kwam bleek dit gewoon een in stukken gehakte frikandel te zijn met een halve eveneens in stukken gehakte kipcorn en 2 inktvisringen deze 3 snacks lust ik alle drie niet dus het bakje is rechtstreeks de vuilnisbak in gegaan patat was ook maar half gebakken al met al een flinke domper.

13. kenny en mariska van maurik's profielfoto
    kenny en mariska van maurik heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

kenny en mariska van maurik

6 Februari was mijn vrouw jarig en hebben we gegeten hier in het leuke gezellige fine cooking restaurant de keuze is reuze voor ieder wat wils alles smaakt heerlijk en ze hebben er ook coquilles dat zie je niet vaak bij een al you can eat ze hebben er ook heerlijke t bone steaks en het dimsum is ook verrassend en lekker drinken op meerdere plaatsen te halen is ook erg fijn al met al een fijn en gezellig al you can eat restaurant met vriendelijk personeel wij komen hier zeker vaker terug.

14. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Vond het zeer gezellig in dit nieuwe restaurant. Ze hebben echt voor ieder wat wils, ongelofelijk zoveel keuze! En het is ook nog veel ruimer opgezet, met ruime gangpaden en tussenruimtes. Men zit veel ruimer en gezelliger en niet op elkaar zoals bij andere restaurants :))
    personeel, hoewel nog nieuw, zijn erg vriendelijk.
    Prima plek voor een gezellige avond uit, ik raad het zeker aan!

15. Ageeth den Braven's profielfoto
    Ageeth den Braven heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk
    Internationaal Vianen ut

Ageeth den Braven

Eet glutenvrij, aanrader bij Van der Valk. Geef het aan bij de kok maakt alles netjes klaar en komt het nog aan de tafel brengen (live en cooking) een dikke 10

16. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Ik vond het erg gezellig en leuk om bij jullie te eten. Het eten was erg lekker en vers klaargemaakt. Jullie hebben verschillende gerechten, dus er iets voor ieder wat wils. Mijn complimenten voor jullie. Het personeel is erg vriendelijk en we hebben een heerlijke avond uit gehad.

17. Miranda Verschoor's profielfoto
    Miranda Verschoor heeft een recensie geschreven voor Fine Cooking

Miranda Verschoor

Eten was wel gevarieerd maar het eten wat gereed stond in bakken was erg koud. Wat erg tegenviel was toen er aangegeven werd dat er iemand met een gastric bypass bij was hier geen enkele regeling voor was. Er werd zelfs gezegd dat er geen bewijs voor was. Dit was er echter wel in de vorm van een pasje. Men stond hier totaal niet voor open. Mede tafelgenoten vonden het ook erg tegenvallen dus niet echt voor herhaling vatbaar.

18. Fine Cooking heeft een nieuwe foto
  24. Fine Cooking heeft een nieuwe foto
  25. Fine Cooking heeft een nieuwe foto
  26. Goos Bronkhorst's profielfoto
    Goos Bronkhorst heeft een recensie geschreven voor De Vrijstad

Heerlijk gegeten en de bediening gaf een stimulerende bijdrage aan ons gezellig etentje! Dik tevreden zijn we na een sfeervolle avond de deur weer uitgegaan!

27. Irene Heffron's profielfoto
    Irene Heffron heeft een recensie geschreven voor Ena
    Grieks Vianen ut

Irene Heffron

Complimenten ik heb samen met mijn partner genoten. Eten en drinken was perfect. Heerlijk. Sfeer is prima.

Enige min punt vond ik de felle verlichting.

28. Theo Bouwman's profielfoto
    Theo Bouwman heeft een recensie geschreven voor China Wok
    Chinees-Indisch Vianen ut

Theo Bouwman

Voor de 2e keer daar met 4 personen heerlijk gegeten. Helaas voor ons was het nu "volle bak ' dus wat rumoerig.
    Prima en vriendelijke bediening. Kleine wijziging in een gerecht geen enkel probleem.
    Uitstekend en relaxed gegeten. Vlotte bediening ondanks volle bak.

29. ellen smukders's profielfoto
    ellen smukders heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Vianen ut

Weer een poosje geleden dat we hier waren, maar het was weer voortreffelijk een echte aanrader. Dikke duim.

30. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor China Wok
    Chinees-Indisch Vianen ut

Slecht! Eten was alles behalve vers en weinig keuze.