Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vessem verdeeld zijn.

1. Via Groupon hadden we een high tea gekocht voor 4 personen. Na de site bekeken te hebben met daarop het menu van de high tea gingen we vol goede verwachtingen naar Vessem. We waren wat te vroeg, want de high tea begon om 14.00uur. Wat na tweeën zijn we aan tafel gegaan die gedekt stond. We zaten op een zonnige plek (wat niet echt goed uitpakte voor de hapjes op tafel) De chocolade smolt weg.. Toen we alle hapjes bekeken, was dit totaal niet wat we er van verwacht hadden. Het was anders dan de kaart vermeld had en er lag vooral veel chocola en koek op. Daarnaast was duidelijk te zien dat dit allemaal niet zelfgemaakt was, maar uit de verpakking kwam en erop gelegd werd. Bij een high tea verwacht ik toch andere dingen. Wij vonden het erg jammer dat er zoveel zoetigheid lag en weinig hartigs. De vele soorten jam waardoor de keuze te moeilijk wordt, hebben we niet gezien. Want uit drie hoopjes kan ik nog wel kiezen. Gelukkig hebben we er via Groupon maar 8,50 voor betaald. Want de 19,50 die dit normaal gesproken kost was het zeker niet waard!
    Ik hoop dat 'De gouden leeuw' hier iets aan doet, zodat we er nog eens terug kunnen komen en we de positieve ervaring met van dit restaurant kunnen delen met anderen.

2,2
  2. Wij kozen voor een 3-gangen verrassingsmenu. Helaas viel dat erg tegen.

Het voorgerecht was niet meer dan een paar schijfjes ham met wat sla. Niks meer dan je normaal op je boterhammen doet, zij het dat het nu op een net opgemaakt bordje wordt gepresenteerd.

Als hoofdgerecht kregen we 3 vissoorten, een zalmfilet, een meerval op een stokje en een kleine gamba. Ook heel karig, zeker die ene gamba.

En als toetje een hoopje hangop, chocolademousse en een hoopje slagroom. Nu moet je van een 3-gangenmenu van 23 euro misschien niet te veel verwachten, maar dit was wel erg simpel .

Een restaurant als dit (zeker als ik de andere recensies lees) onwaardig. Ons zien ze er niet meer.

3,6
  3. Via groupon een high tea gereserveerd om 12:30. Bevestiging via email ontvangen. Bij aankomst blijkt dat high tea pas vanaf 2 uur kan, dus of we anderhalf uur later terug willen komen, terwijl alles al eerder bevestigd was. Ongelofelijk, waar is de klantvriendelijkheid? Wij zijn blijven zitten en uiteindelijk om 13:40 kregen we dan toch een high tea. Er zat niet bij wat er er op de kaart vermeld was, er waren niet eens scones! Wat is een high tea zonder scones?? Wel kregen we stokbrood met kruidenboter bevroren appeltaart, en een stroopwafel. Echt slecht, zeker geen 20 euro per persoon waard. Jammer, niets op tafel was zelf gemaakt, allemaal uit een pakje etc. Geen aanrader..

2,1
  4. Keurige bediening, mooie en gezellige ambiance, goede kwaliteit eten en zeer nette prijs.
    Restaurant ligt bovendien in een mooie omgeving midden in de Kempen.
    Aanrader, komen zeker nog eens terug!

5. Ben hier afgelopen twee maanden twee keer geweest, een keer met 2 personen toen hadden wij een groupon aanbieding. zeker een hele mooie aanbieding en hadden er perfect gegeten en gedronken, dus dachten wij afgelopen zaterdag daar nog maar eens te gaan eten maar dan met 4 personen (vrienden) , en we werden aangenaam verrast toen we eigenlijk meteen herkend werden en werden vriendelijk begroet en werd er gevraagd of dat we zin hadden in een apperatief aan de bar.
    na deze te hebben genuttigd zijn we naar onze tafel geleidt en gezamelijk gekozen voor een 5 gangen surprise menu met enkele uitzonderingen.
    Ik moet toegeven wij kwamen niks te kort heerlijk hebben wij gegeten en gedronken en ook leuk dat we een asperge amuse kregen voor het hoofdgerecht.
    ik zou hier graag alles gerechten willen vertalen in details maar ik zou zeggen ga er eens heen en drink proef en geniet.

tot de volgende keer.
    bedankt

6. Gisteravond met een Groupon bon hier uit eten geweest, samen met vrienden. Wat een leuke gelegenheid en een culinair genot. Ook de presentatie van het eten was een plaatje om te zien. Supervriendelijke bediening en ook nog eens een rondleiding door het pand na afloop. Niets anders dan lof! Een aanrader, we komen hier zeer zeker nog een keer terug.

7. Bas

8. Wij hebben hier met z'n tweeën heerlijk gegeten. Ikzelf had uitstekend gemarineerde spareribs en de vriendin had varkenshaas die ze erg goed vond.

Het restaurant is erg sfeervol in een oude boerderij. Jammer dat dit in de gedateerde website niet erg goed naar voren komt. Wat mooiere foto's en een mooiere website zouden veel meer eer doen aan dit restaurant.

De bediening was erg vlot en attent. Helaas was het personeel achter de bar op de rustige zaterdagavond dat wij er waren, tijdens in ons hoofdgerecht al, luid en duidelijk, aan het besluiten dat ze om 22:00 toch wel echt afgewerkt waren. Dat gaf ons een opgejaagd gevoel. Maar dit was het enige vlekje op een uitstekend verzorgde avond.

9. Gezellig restaurant. Bezocht met familie. Kwaliteit hoofdgerecht (varkenshaas) weinig smaakvol. Biefstuk daarentegen was wel goed. Voorgerecht (carpaccio of salade) was heerlijk. Verder vriendelijke bediening. Leuke lokatie om met familie samen te zijn.

10. In mei 2011 hier een koffiepauze gehad met een groepje fietsers. Een week van tevoren was in overleg gebak besteld. Deze afspraak werd door een medewerker van het restaurant vastgelegd. Bij aankomst bleek er echter niet het afgesproken gebak te zijn: men was het vergeten te bestellen. We werden afgescheept met een zelf in elkaar gedraaid, onsmakelijk en duur 'aardbeienvlaatje'. Enige compensatie kon er niet vanaf.

Voor ons heeft dit restaurant afgedaan.

2,6
  11. Hans

's middags op het terras in het zonnetje.

Er waren eigenlijk geen eters dus dat was al geen goed voorteken maar goed we zaten lekker in 't zonnetje dus toch maar besteld. Gekozen voor de specialiteit van het huis (E 21.50) dus dan mag je toch wel iets verwachten (lekker sausje etc.) maar de biefstuk was KOUD, geen lekkere sausjes (klein bakje ordinaire mayonaise en iets een rood sausje), een baadje sla, 3 groene boontjes, 1 snipertje tomaat, een een flinke portie GROENE vieze friet. ECHT DE SPECIALITEIT VAN HET HUIS!

Als de kok niet aanwezig is heb dan het lef om dit te zeggen en probeer niet maar aan te rommelen. Of is dit de kwaliteit die hier normaal is?

12. Kwaliteit friet en snacks, is supergoed, alleen het personeel mag wel wat vriendelijker zijn.

13. noud

Heb hier 's middags wel eens een hapje gegeten.

Ook door de ligging een aanwinst voor Veldhoven.

Goede prijs/kwal. verhouding.

14. Cynthia

15. Maandag 14 maart 2011.

Tijd; 18.45-22.00uur. (4 personen)

Voortreffelijk gegeten, gezellige sfeer, prima bediening,

Vriendelijk personeel, en óók belangrijk; een uitmuntende prijs-kwaliteit verhouding!

Alle lof voor de kok die ruim voldoende laat serveren.

Zéker de moeite waard dit uitmuntende, landelijk gelegen restaurant met een bezoek te vereren. Doen!

16. Met een gezelschap van 22 personen hebben we, op 1 oktober 2010, meer dan lekker gegeten in restaurant Smaeckvol. De prijs/product verhouding was uitstekend. Er heerst een goede sfeer. We hadden dit niet verwacht.

17. We hebben er nu al meerdere keren gegeten. Een zeer goede sfeer is gekoppeld aan een prettige bediening. De kunststukjes van Aaf zijn de moeite waard om naar te kijken en bovendien zeer smakelijk.

Nu jullie weer wild op de kaart hebben gezet zullen we zeker binnenkort weer komen.

18. Al vaker gegeten bij Smaeckvol; heerlijke gerechten, gemoedelijjk.

Voelt als thuiskomen, echte Brabantse gezelligheid!

Patrick en Rian, jullie hebben er een toptent van gemaakt!

19. Zeer goed gegeten vandaag.

Complimenten aan de keuken.

Veel veranderd in een jaar tijd, zowel het eten als het interieur.

Kom zeker nog een keer langs.

Groeten.

20. Eindelijk een tent die het snapt, kwa goed, lekker eten en een verdomd goede bediening.
    Moest wat eten met wat collega's en even hier wat genomen.
    10 punten aan de keuken, yes!
    Fijn.

21. Rob

Zeer goed restaurant.

Erg leuk om in de keuken mee te kijken.

Zelfs het keukenpersoneel heeft vaak tijd voor je, om even met je te praten, zeer goed.

Over het eten ben ik zeker te spreken.

Mij zul je er zeker vaker zien.

22. Zeer leuk bedrijf dat veel veranderingen heeft ondergaan, gezellig nieuw restaurant/brasserie gedeelte met mogelijkheid om in de keuken te kijken.

Hebben lekker en verrasend gegeten en het bedieningspersoneel is zeer gezellig in omgang.

Na het diner hebben wij nog in het nieuw ingedeelde cafe gedeelte gezellig nageborreld met verschillende muziekstijlen.

Voor ons was het een geslaagde avond.

Tot de volgende keer,

David.

23. Volgens mij is er in een paar maanden veel verbeterd. Het eten is erg lekker, goed klaargemaakt en wordt mooi opgediend. De bediening is zeer vriendelijk en de inrichting sfeervol.

24. Zeer lekkere friet, ga zo door!

25. Zonnebloem Vessem

Op vrijdag 11 september hadden we het jaarlijks etentje met de vrijwilligers van de Zonnebloem Vessem.

We hadden het Kempisch Kunstmenu genomen.
    De bediening was heel goed en het eten was lekker.

Het is voor herhaling vatbaar.
    Onze dank hiervoor.

26. Het eten is veel slechter is geworden.
    En ik vind het maar een rumoerige tent. Door al de jeugd die aan de bar zit. Ook mij zien ze hier nooit meer terug.

Frans.

3,4
  27. Ik ben hier een paar keer geweest omdat het eten goed was.
    De bediening was wat knullig, maar door vele wissellingen in het personeel is dit nu ook ten koste gegaan van de kwaliteit van het eten.
    Mij zien ze hier nooit meer terug.
    Peter.

4,1
  28. We zijn er een paar keer 's avonds geweest, maar werden telkens naar huis gestuurd met de boodschap dat het personeel naar huis was of alles zogenaamd was gereserveerd. De serre is enigszins leuk om te zitten, de rest is een kale bedoening en ongezellig. De bediening die er rond loopt snapt het allemaal niet zo goed, dus van laag niveau. Ook het eten is niet wonderbaarlijk goed.

29. het is hier echt bar en bar slecht,
    heel vies en supervet.

30. goed restaurant bediening heel vriendelijk en het eten is echt geweldig..