't Zusje in Venray

1421928647 78
1430203616 63
1481922168 74
1490197137 73

1. Prima eten, juiste formaat van de hapjes. Glutenvrij goed geregeld met aparte lijstjes, prikkertjes erin en goed aangegeven op de kaart.

Aardig personeel maar wel vrij prijzig

2. De smaak kwam niet overeen met het gerecht. B.v paling met groene appel. Minuscuul 3 kleine stukjes paling en een halve groene appel. Kabeljauw zonder huid. Slappe frites.
    Het eten was niet op temperatuur, erg kleine porties en bediening was slecht. Er werd wel steeds gevraagd of je wat wilden drinken!

3. Het eten was lekker & de sfeer was goed, maar wij waren nieuw dus wisten niet wat een tapas restaurant inhoud en dat werd ook niet duidelijk gemaakt. Dus niet voor herhaling vatbaar. En de prijs was erg hoog vooral dat het niet duidelijk was dat je onbeperkt tapas kon eten voor die prijs.

4. Venray is gewoon te groot, als t daar volle bak is moet je rekening houden dat je 20-30 min moet wachten voordat je iets krijgt. 2 muizenhapjes per ronde vind ik te weinig. 3 muizenhapjes zal beter passen. Personeel was prima. Naast ons zaten 2 meiden op die verhoging. 1 ervan deed der schoenen uit en ging lekker uren genieten van het briesje wat door haar tenen waaide. Als bonus kregen wij ook nog te zien hoe ze aan der eelt zat te punnikken. Zal wel een plattelandslands gebruiken zijn gok ik.

5. Demi Janssen

Prima restaurant! We hebben heerlijk gegeten en de bediening en sfeer waren top.

We hebben ons zeer goed vermaakt met alle zwart wit foto's die aan de muur hingen, we denken dat een foto van onze serveerster Kim de collectie helemaal compleet zal maken ;)

6. - hapjes niet op juiste temperatuur, lang onder warmtelamp gestaan, oa ingedroogde satesaus.
    - wij zaten buiten, kregen geen placemet oid, bordjes op houten tafel, na verzoek is t opgelost
    - een aantal keren onjuiste hapjes bezorgd

Normaliter tevreden, deze ronde niet. Een reden om nooit meer terug te gaan naar Venray

7. Als je uren lang wil wachten op je eten dan is zusje venray de perfecte plek, we hebben hier van 19:00-22:30 gezeten en we hebben elke ronde 30 minuten wachten op de volgende ronde.

Bediening was erg chagrijnig op een jongen na die zijn excuses aanbieden en begrip toonde voor de situatie, ook leek het erop dat wij niet de enige waren die lang moesten wachten op het eten.

Eten was verder prima, niet speciaal en verder niks op aan te merken.

Toen we uiteindelijk de bon kregen (die ook nog tijd nodig had om onze tafel te bereiken) zagen we dat er een drankje teveel op de bon stond.

Verder aan het eind van de avond nogmaals excuses aangeboden gekregen van dezelfde jongeman.

8. Top restaurant!

Professionele maar heel gezellig personeel! Heerlijk en goed eten, lekker vers & genoeg keuze!!

Echt een aanrader!

9. Eefje Hermans

Bij het reserveren hadden ze gevraagd of wij iets te vieren hadden. Kwamen wij aan, hadden ze de tafel versierd en stond er een persoonlijk kaartje voor mijn vriend die jarig was. Super!! En dan ook nog vuurwerk bij het dessert en een serenade. Kan het persoonlijker? Verder was de kaart vernieuwd en heb ik een leuk nieuw voorgerechtje geproefd: een slavinkje met een couscous salade en frambozendressing. Het toppertje voor mij van de hoofdgerechtjes was wel: het vispotje; smaakvol en zeer goed gevuld. Kortom een hele gezellige verjaardag.

10. Super lekker gegeten en super bediening. We komen gauw weer een x terug.

11. Als eerste vond ik het erg storend dat de jongen die de drankjes kwam brengen. Bij ons eerst 1 glas neerzet, vervolgens bij de tafel langs ons wijn gaat inschenken en dan pas bij ons het 2de drankje neerzet. Niet echt gastvriendelijk vond ik. Op het eten moesten we erg lang wachten. Een aantal bonnen waren tegelijk met de tafel die langs ons stond opgehaald. Maar zij kregen het eten elke keer veel eerder, terwijl wij lang moesten wachten. Dat is nog niet alles. We zaten als laatste onder in het restaurant en het was ook boven al erg leeg gelopen. Maar toch moesten we heel lang wachten op ons eten. Je zou verwachten dat het sneller zou gaan dan.
    Als laastste was ik gister ook jarig. Er is, hoorde ik, voordat we gingen eten nog gebeld dat ik jarig was en gevraagd of hier iets mee gedaan kon worden. De persoon aan de telefoon zou het bij de reservering erbij zetten. Dit heeft het zusje compleet naast zich neergelegd. Ze hebben ook niet aangegeven dat ze er niks aan zouden doen. Erg jammer. En al met al was de kwaliteit van het eten dit keer ook erg onder de maat. Maar goed. Erg jammer dus. Een tip als jullie ooit gehoord hebben van Sell the Experience?? Zo niet, dan zou ik daar maar eens naar kijken... kunnen ze in Venray wel gebruiken.

12. Ik heb moeite met dat je iedere keer weer gestoord wordt door het brengen met een nieuwe lading hapjes. De kwaliteit van de hapjes varieerden van redelijk tot goed. Het personeel was vriendelijk. Er was geen sprake van een echte maaltijd, want je krijgt iedere keer een muizen hapje. Verder had ik moeite met de extreme verscheidenheid aan hapjes variërend van een Amerikaanse mini burger, een mini Thai curry, een mini soepje. Hierdoor duurde het eten voor mij te lang en kon je ook geen diepgaand gesprek aangaan. Positief van dit systeem vind ik dat er niets wordt weg gegooid.

13. Het is hier erg duidelijk dat er een instructie naar het personeel gaat over de tijd tussen twee bonnen. Wij hadden meer dan een uur tussen twee gangen en dat zelfs meerdere keren en dit niet omdat er te weinig bediening was, want er was wel meer dan genoeg personeel om ervoor te zorgen dat er wel drinken kwam, dit is extra namelijk.
    Het is voor het eten dan ook veel te duur, wij hebben van half zeven tot sluiting nodig gehad om onze honger te stillen.
    Erg jammer dat dit lange wachten de sfeer op deze feestelijke avond beheerste. Wij waren uitgenodigd om gezellig een 25-jarig huwelijk te vieren.

14. Afgelopen jaar tweemaal gegeten bij het zusje. De kaart belooft veel. Lekkere hapjes volgens een tapas concept. Eenmaal gegeten met gezin, eenmaal met grotere vriendengroep. Beide keren viel me op dat de lekkerste hapjes de simpelste waren. Bijvoorbeeld hamkroketje. Vistapa zoals zalm was vaak te gaar en het 'betere' vlees wat taai. Ik vermoed dat het met de variëteit aan verschillende gerechtjes vaak te lastig is om ervoor te zorgen dat het optimaal bij de gast aan tafel komt.
    De bediening is wisselend als je het hebt over hoe snel de gerechtjes afgehaald en weer gebracht worden. Soms gaat het lekker door, de andere keer duurt het erg lang. Wat ik echter heel vervelend vind, is dat je ondanks bestelde flessen wijn en andere drankjes geen gewoon water kunt krijgen. Als je niets anders bestelt, kan ik me dat voorstellen. Maar dat was bij ons niet het geval. Al met al vind ik het Zusje geen aanrader.

15. Kees Ripmeester

16. Zaterdag 11 juni 16 met 6 personen naar "t Zusje te Venray geweest met telefonische afspraak voor 18.00 uur. Het oude gemeentehuis van Venray (historisch pand), waar 't Zusje haar brasserie geopend heeft, ziet er buiten prachtig uit. Buitenterras heeft uitzicht op een gezellig plein met de grote kerk en veel diverse eetgelegenheden/terrasjes.

Bij binnenkomst word je vriendelijk tewoord gestaan en begeleid naar je tafel. Door de diverse telefonische reserveringen, is 't Zusje optimaal ingedeeld en hoeft er niet meer gesleept te worden met tafels en stoelen. Alles ziet er schoon en gemoedelijk uit. Sfeer van 't Zusje Venray is aangenaam. Niets is beschadigd of ziet er sjofel uit, leuke foto's aan de muren en fijne zitbank met stoelen, frisse kleurtjes. Je voelt je er gelijk thuis. De tafels zijn keurig gedekt met wijn- en waterglazen, papieren placemats waar alle gerechtje op vermeld staan (tevens menulijst = gemakkelijk), zelfs een onderliggertje (van steen) ontbreekt niet voor mesje, vorkje en lepeltje.

Na korte tijd verschenen twee enthousiaste dames die zich voorstelden als de gastvrouwen van deze avond en legden ons het bestelsysteem uit van 't Zusje. Qua menu is er een enorme keuze: voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en desserts, diverse extraatjes en seizoengebonden hapjes. Na bestelling worden deze gerechtjes snel aan tafel geleverd en wordt nooit vergeten ons allemaal smakelijk eten te wensen. Ook na enkele uren bleef al het personeel attent en vriendelijk.

Het verwijderen van vuile bordjes ging vlot zodat de nieuwe bestelling weer snel op weg was naar de keuken. Alle bordjes, bakjes, enz, van rood/bruin aardewerk voor de gerechtjes zijn anders van vorm en dat komt ten goede van de tafelaankleding.
    De gerechtjes zelf (ongelooflijk veel keuze) waren allemaal heerlijk ! Vlees, vis, vegetarisch, enz, alles was simpelweg perfect.

Enige piepkleine minpuntjes: De Prosecco was op en de mesjes moeten geslepen worden zodat je makkelijker door de perfect medium gebakken Diamanthaasjes kunt snijden.

Toiletten zijn superschoon, ruiken lekker en nodigen je echt uit om hier,
    indien nodig, gebruik van te maken.

In één woord: locatie, aankleding, personeel, entourage, eten = perfect!

René Broos – Bolderik 27 te Venray
    rpabroos@gmail.com

17. Het is geen slecht eten, maar in verhouding tot de prijs te gewoon. Bediening schiet tekort door slechte onderlinge communicatie. Je moet te lang wachten en ze weten van elkaar niet wat er tegen de gast gezegd is.

18. Gister gegeten bij 't zusje in Venray, lekker eten alleen de bediening was slecht. Het duurde erg lang voordat we wat te drinken kregen, ook werd de legen glazen weggehaald zonder dienblad. Het wachten op ons eten duurden erg lang we moesten bij elke ronden 30 tot 40 minuten wachten. Ook waren sommige gerechten koud. Toen we dit melde bij de ober, zei hij dat het wel zou kunnen door de drukte, dit is natuurlijk geen excuus! Ook leek het alsof ze onze blaadjes met opzet niet mee namen. Verder was de bediening niet vriendelijk, toen we nog naar een extra blaadje vroegen werd dit op de tafel gegooit. Toen wisten we zeker dat we hier niet meer terug zouden komen.

19. Al meerdere keren geweest. Gezellige ambiance en mooie aankleding. Bediening is goed. Over het algemeen zijn de gerechtjes lekker alleen helaas vaak niet al te warm, daar moeten ze echt iets aan doen. Hebben dit ook aangegeven bij het personeel, kregen excuses, maar de gang erna was het eten weer lauwwarm. De ossenhaaspuntjes waren vreselijk taai, maar daartegenover stond dat het kleintje tournedos heerlijk was.
    Gerechtjes worden mooi geserveerd alleen wat mij betreft mogen er wat minder liflafjes worden toegevoegd zoals sla, brood, aardappel e.d. Over het algemeen gezien zeker wel voldoende maar ben voorlopig wel even klaar met het Zusje.

20. Helemaal top! Afgelopen dinsdag zijn wij met vrienden gaan eten bij 't Zusje. Het was super, alles klopte, swingend gewoon.

Je kunt kiezen uit heel veel verschillende gerechtjes, echt voor ieder wat wils. Het topgerechtje voor mij: het hertenbiefstukje.

Leuke bediening ook, je kon zien dat ze met plezier werkten. Maar hoe ze omgingen met het dieet van mijn broer, helemaal top.

Wij komen hier ondanks de lange rit voor ons zeker nog eens terug!

21. Helaas niet dezelfde kwaliteit als de vestigingen in bijvoorbeeld Uden of Cuijk. De aankleding is weliswaar even gezellig maar er werden in de keuken / bediening te veel foutjes gemaakt. Flesjes / borden die te lang bleven staan, diverse keren fouten in de bestelling, vrij lang wachten op het eten. Het eten zelf was over het algemeen wel heerlijk. Jammer, maar als je de keuze hebt zou ik een andere vestiging van 't Zusje proberen.

22. Het eten is hier echt heerlijk! Yara hielp ons heel vriendelijk!

23. Als je echt eens gezellig uit wilt gaan, dan is 't Zusje echt een aanrader. Romantische sfeer, aardig personeel en vlotte bediening. Leuk om eens gerechtjes te kunnen kiezen die je normaal nooit zou nemen in een restaurant, zoals coquilles en portobello's. De Surinaamse kip is wel heel erg pittig.

24. Lekker gegeten en complimenten voor de bediening en eigenaar. Van het lang moeten wachten tussen gerechten zoals genoemd in eerdere recensies, was bij ons geen sprake van. Kom hier zeker nog eens terug.

25. Super gegeten. Je krijgt echt waar voor je geld. Verrassende gerechtjes, enthousiaste bediening en een geweldige ambiance. Top!

26. An Hermans

Gezellig, goed gegeten, snelle bediening, vriendelijk personeel.

27. Marjolein

Het eten was heerlijk met vriendelijk personeel. Het was wel jammer dat we lang op de gerechten moesten wachten (soms 45 min).

28. Bas Wijnen

Vandaag (30-06-2015) voor de derde keer in 't Zusje in Venray gegeten. Ondanks dat we anderhalf uur eerder waren dan gereserveerd werd er direct plek voor ons geregeld. Erg goed voor ons gezorgd, drinken wordt snel aangeboden, en broodmandje met heerlijke dippers om de tijd tot de eerste ronde door te komen. De gangen komen op tijd na elkaar, niet te snel, maar perfect zodat je tussendoor een beetje uit kunt buiken. De bediening is erg aardig en maakt tijd om een grapje te maken, dus een erg ontspannen sfeer! Het eten is héérlijk!
    Kort gezegd: We komen hier niet voor niets regelmatig terug wanneer we iets te vieren hebben!

29. Maarten

Je kunt er goed en lekker eten. De bediening is netjes en er hangt een gezellige sfeer, waardoor het leuk is om er vaker heen te gaan.

30. Jur 6 punten

Fantastische sfeer, heerlijk gegeten en geweldige bediening. Echt een aanrader voor iedereen! Lekker vlot en goed op smaak. Bezoek: di 23 juni.

31. Gezellige sfeer met goed eten en vriendelijke bediening!

32. anna nelissen

We hebben hier gisteren geluncht, het was weer heerlijk. Personeel was vriendelijk..

33. Heerlijk gegeten! Super service. Ik zou het aan iedereen aanraden!

34. Heerlijk gegeten, er werd rekening gehouden met een allergie, prima uitleg. Soms zat er wat veel tijd tussen de gangen. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!

35. Afgelopen week uit eten geweest. Ik had veel goede verhalen gehoord, dus ik was erg benieuwd. Helaas viel het enorm tegen. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen, tot twee keer toe moesten we 45 minuten wachten. Nadat we hadden aangegeven dat het wel erg lang duurde veranderde er niks. Het eten was lauw en weinig smaakvol. Ik ga hier nooit meer naartoe!

36. Ria Lemmen

Heerlijk gegeten bij 't Zusje in Venray. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer. Ik werd heel goed ontvangen en dat is dus een goede eerste indruk. De tapasgerechten waren heerlijk en voor ieder wat wils. Je mocht zo vaak kiezen als je wilde, dus dat was zeker fijn.

Omdat ik een allergie had, ben ik op een zeer goede manier geholpen en de bediening had al snel mijn allergieën kaart. Die trouwens voor elke allergie speciaal op een andere kaart was gezet. Al met al een zeer leuke en fijne avond gehad. Wij komen zeker terug!!

37. Dit keer ivm tijdstip (borreltijd) de bites besteld. Heerlijke, mooi gepresenteerde bourgondische boerenplank met tapas. Je kunt kiezen uit verschillende tapas. Smaakvol en lekker bij de borrel of als lunch. Vriendelijke bediening, goede sfeer.

38. Swinkels

Zaterdagavond 18-04-2015
    Wij hebben met familie gegeten, 12 personen, de eerste keer hier in Venray.

Ondanks de drukte kregen we prima zorg van Freek, heel vriendelijk en hulpvaardig.

Lekker gegeten, prijs kwaliteit goed, heerlijke toetjes vond ik. De sla op sommige bordjes was wat verlept, door de warme gerechtjes denk ik.

Voor ons mag de muziek wat zachter op de achtergrond, wij zaten onder de boxen bij het raam. De tekst op de invulformulieren mag wat ons betreft met zwarte inkt. Als we geen bril hadden konden we het niet lezen; denk ook aan de ouderen met minder goede ogen!!

Wij komen terug!

39. Saskia Nielen

Erg lang gewacht tot twee keer toe 45 min. Drank werd nauwelijks gevraagd. Eten was lauw en weinig smaakvol. Nee, we gaan er niet meer heen.

40. Nieuwe onbegrijpelijke kaart. Je moet minimaal 2 gerechten bestellen. Dus bijvoorbeeld 2 koppen soep of 2 hamburgers. Echt vriendelijk was het ook niet. In het verleden was het beduidend beter!

41. Erg lang moeten wachten. We hebben maar 5 rondjes kunnen bestellen. Erg jammer.

42. Familie van Mil

Op 8 februari hebben we met 5 volwassenen en 1 kleintje van 7 jaar bij het Zusje gegeten. Heerlijk!! Vriendelijke, gastvrije, kindvriendelijke bediening. Ook een groot compliment voor Bernie en zijn medewerkers. Een dikke 10!! We komen beslist nog vaker om hier een avondje te genieten!!

43. Wij hebben op 25-1 met 4 personen bij 't Zusje gegeten. Er werd al gelijk gezegd dat het 15 tot 20 minuten zou duren per gang, omdat er ook een grote groep zat. Uiteindelijk duurde het nog langer.

Wij hebben vijf keer kunnen bestellen omdat het personeel ons kaartje zo voorbij liep. Niet echt onbeperkt tapas. Koude kaaskroketjes.

Het laatste halfuur kwam er nauwelijks nog iemand. Erg slechte ervaring tegenover Uden en Cuijk waar het wel snel en vriendelijk gaat.

44. Lang moeten wachten; op het eerste gerecht zelfs 1,5 uur. Een aantal gerechten waren niet goed warm. Nadat we hierover geklaagd hadden kregen we excuses en werd ons na afloop koffie aangeboden. Helaas werd deze koffie in eerste instantie wel berekend.
    Dag later hierover een e-mail gestuurd, helaas geen enkele reactie gekregen.
    Concept is leuk, bediening is vriendelijk maar keuken kan de vraag niet aan.

45. Ontzettend lang hebben wij moeten wachten op onze gerechten, tussen sommige gangen zat 1,5 uur! Dit zijn we niet gewend van andere Zusjes, dus dit was een grote tegenvaller. Zusje Venray ga ik nooit meer naar toe. Ook was iemand van de bediening erg brutaal.

46. Met 11 personen gegeten op zaterdagavond. Voor ons was de grote voorkamer gereserveerd met uitzicht op de markt.

Prettige bediening en het eten was erg lekker. Heel ruime kaart met allemaal lekkere gerechtjes.

Wij allen waren zeer tevreden over "dit Zusje"!

47. We hebben op de eerste openingsavond met 10 mensen gegeten. We hadden als tiende gereserveerd en omdat het de eerste avond was dat ze open gingen, kregen we alles gratis, dat was wel een extraatje. Ik eet zelf glutenvrij en ook vleesvrij, maar ik had alsnog veel keuze. Het eten is erg lekker. Wel heel jammer dat ze nu een euro duurder zijn geworden, van 26,80 naar 27,80.

Zeker een aanrader!

48. Hans van Berlo