1169801905 86
1382010504 72
1420593886 61
1594219104 74

1. lisa

2. Ja het was zoals altijd erg goed van kwaliteit bediening goed niet zo vrolijk als normaal en het was erg rustig kwam denk ik door de carnaval.

3. Prima eten, leuke sfeer, goede prijs.

4. Was weer heerlijk bij de griek, niet lang hoeven te wachten en het smaakte weer top.
    En voor dat de rekening komt krijg je een heerlijk bord fruit gratis aangeboden wat een top service.

5. We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. Vrij snel na het bestellen werd het eten bezorgd, wat heel lekker was. Zeker een aanrader.

6. Het eten was er erg snel en heel lekker! Service was prima erg aardig en op het einde ook nog een drankje van het huis gekregen! Een echte aanrader!

7. Prima eten, vriendelijke bediening

8. Gezellig gezeten en gegeten op het terras. Jammer vond ik dat ze alles op één bord doen, dus hoofdmaaltijd en dan nog rijst, aardappeltjes, sla en witte bonen. Bediening super vriendelijk en na afloop van het huis nog heerlijke zoete meloen gekregen. Alleen: doe iets aan de muziek, hebben konstant hetzelfde deuntje gehoord.

9. Lekker eten en gezellige sfeer. Mooie plaats aan het raam. Personeel mag iets vaker aan tafel komen voor drinken en iets bijbestellen.

10. hans 20 punten

voor de 1e keer hier gegeten en meteen de laatste keer. Stokbrood (uit de supermarkt) kruidenboter (bevroren) dit duurde overigens een half uur. Toen het hoofdgerecht waarvan we beiden 2 happen hebben genomen en de rest hebben laten staan. Toen de serveerster onze borden kwam afruimen en vroeg of het gesmaakt had en ik ook eerlijk zei... eigenlijk niet is ook wel aan de borden te zien was de enige reaktie oh.... zonde van het geld om daar te gaan eten

2,1
  11. Frank van Kreij

Heel smaakvol gegeten met juiste portionering en prijs/kwaliteitsverhouding in een gezellig, Grieks ingericht, restaurant. Na het nagerecht werden we nota bene getrakteerd op een schaaltje met fruit en een drankje van het huis! Hier komen we zeker terug.

12. Goed, lekker, voldoende, aardige en nette bediening.

13. Wat een leuk restaurant. Iedereen is kei hard bezig. Bedieners zijn super lief en aardig. Het eten is super en heel veel, ik kreeg hem niet eens op. Wij komen zeker weer terug.

14. Rosio Viruez

15. Clements

Vis was te veel gekruid, verder stokbrood was te hard leek wel hergebakken. Zullen er niet meer heen gaan.

16. Een kleine slijmbal die je komt ontvangen bij de deur en continu drinken vragen en tien keer of alles naar wens is.
    Eten koud geserveerd, en rand van de borden was smerig met de resten.
    Nooit meer.

17. Tamara Koonings

Lekker eten en zeer gezellige sfeer.

18. Wat een super de luxe restaurant. Wij zijn hier voor het eerst gekomen en het was perfect. De service is super. Wij komen zeker weer terug.

19. M 10 punten

Het eten was zeker lekker en meer dan genoeg!
    Personeel is heel klantvriendelijk en zijn goed geholpen. Komt er op neer dat Sirtaki Venray echt een aanrader is!

3 vorige recensies
  20. Triest. Zeetong was normaal tongetje, erg klein en viel in het niet bij de berg kool die er naast lag. Rijst lag overduidelijk al een tijdje op het bord want de rode saus was al gestold. Aardappelblokjes ok, maar geen sausje, na vragen kreeg ik 2 zakjes mayo!?! Ondanks de overmaat aan personeel veel stress in de tent. Geen aandacht voor klanten. Zonde van het geld en niet genoeg gegeten.

21. We hebben een zeer goede ervaring overgehouden van ons bezoek afgelopen zaterdag. We waren hier nog nooit geweest en dus wisten we niet wat we konden verwachten. De zaak was uitverkocht, alle tafeltjes op de begane grond en 1e verdieping waren bezet. Ik had niet gereserveerd dus pech..dacht ik, maar de eigenaar maakte snel een net verlaten tafel vrij en toen kon het feest beginnen. Zeer goede kwaliteit eten, ook de hoeveelheid is super, we kregen het bijna niet op. Verder is de bediening zeer goed, en ook de eigenaar doet super zijn best om de gasten een fijne avond te bezorgen. Ze zullen ons nog vaker terug zien. Voor mij een dikke 10!! Een adres waar de klant nog koning is.

22. Erg gezellig restaurant. Soms een beetje druk, vooral een top bediening. En helemaal niet duur! Een zekere aanrader!!

23. Ik kom hier vrij regelmatig met mijn gezin. Het is een erg gezellig restaurant, het eten is prima! Het personeel is zeer vriendelijk! Echt een aanrader!

24. linda

25. RP 197 punten

Gezellige Griek, alleen 2 keer gereserveerd en beide keren niet geregisteerd toen we daar aankwamen. Ook werden we de 2e keer gewoon vlak bij een ruimte neergezet waar een stel mensen voor de carnaval zich aan het indrinken waren. Dit maakte herrie waardoor wij niet bepaald prettig konden eten. Verder wel goede Griekse specialiteiten, aan 1 gerecht heb je voldoende, want de maaltijden zijn groot!

26. Jenny van der Veen

Feedback van maandag 26 juli 2010

Gisteravond heb ik met mijn dochter bij u gegeten. Het was erg druk, maar gelukkig hadden we gereserveerd en konden we boven zitten.

Helaas viel het eten mij deze keer erg tegen. Ik miste de Griekse smaak, alles smaakte hetzelfde. Het leek alsof de soorten vis niet waren gekruid en allemaal gefrituurd. We kregen geen lekkere aardappeltjes maar frietjes. Het voorgerecht waarbij ook schapenkaas in deeg was, viel tegen.

U vroeg ons toen wij naar huis gingen hoe het was, maar u zat in een gezelschap te praten en ik wilde niet vertellen waar iedereen bij was, dat het niet zo lekker was geweest. Vandaar dat ik u dit per email vertel.

Ik kom uit het buitenland, en ieder jaar eet ik met mijn dochter of de hele familie bij Sirtaki, maar dit is helaas geen goede ervaring geweest.

Met vriendelijke groet,

Jenny van der Veen.

27. Gezellig restaurant, goed eten, vriendelijk personeel.

Niet duur! Komen hier al heel lang!

Een aanrader!

28. kelly 13 punten

Erg goed gegeten, alles was lekker. Het vlees erg goed en lekker veel. We hadden nog ijs na, ook dat was perfect. We waren sceptisch want we gingen altijd naar een andere Griek in Venray.
    We dachten door de tien euro bonnen laten we eens hier gaan kijken, dit beviel eg goed. Ons grote minpunt aan deze hele avond was dat er ons geen koffie is aangeboden van het huis. Dit is erg jammer, of het erbij ingeschoten is weet ik niet. Maar is zeker iets wat wij dan niet snappen. Voor de rest echt aan te raden.

29. J. 124 punten

Super vriendelijk ontvangst. Lekker (en veel!) eten voor weinig geld. Prima bediening. Heerlijk fruit van het huis (komt echt niet op de rekening!).

30. Wij (ik nu) komen hier al sinds de opening, en nooit, nee nooit iets te klagen gehad.
    Natuurlijk zal het op sommige punten iets minder scoren, maar mijn mening is dat het gewoon top is, en dan alles.
    Heb nooit fruit dat ik van het huis kreeg hoeven te betalen.
    Nee, ik vind het gewoon hartstikke goed, een aanrader en aanwinst voor ons dorp.
    Het personeel is uitermate vriendelijk, en de eigenaar is een door en door goeie kerel, een topturkse medelander.
    Dus mijn advies is:ga er massaal naar toe en laat je verrassen.

Eén vorige recensie
  31. Niet best, smaakt allemaal hetzelfde.
    Bediening is overvriendelijk, maar ja dat moet wel als je dergelijke "kwaliteit" serveert...

32. Laat je niet ontmoedigen door negatieve reacties, eten is heerlijk, bediening prima, entourage geweldig, prijs laag.

33. Jan Klaassen

Slecht.

Heeft weinig met Grieks te maken.

Al het eten smaakt hetzelfde.

Wat wil je dan ook van een TURKSE eigenaar en TURKS personeel verwachten, hoe vriendelijk ze dan ook zijn.

Er worden ook wel vaker rekenfouten gemaakt op de rekening, uiteraard in het nadeel van de klant en de "aangeboden drank of fruit van het huis" blijkt later gewoon op de rekening te staan.

34. I&M met kids

De bediening en de gastheer zijn inderdaad uitermate gezellig, gastvrij en vriendelijk, maar het eten is echt niet om naar huis te schrijven. Door de vriendelijkheid wordt de klap verzacht van de teleurstelling die je aan tafel krijgt voorgeschoteld. Grieks eten is ons beter geweest. Gezellig op het terrassje of aan de bar is daar echt een aanrader, maar om culinair Grieks te eten, nee.

35. Wij gaan hier regelmatig eten. Mede vanwege de sfeer en de hartelijke ontvangst en bediening. Daarnaast hebben we kleine kinderen en die vinden het hier óók gezellig, kunnen lekker aan de bar gaan zitten en met dé griek praten. Het eten is goed, niet super dus want ik heb bij betere griekse restaurants gegeten. Prijs is gemiddeld.

36. Meerdere Griekse Restaurants bezocht.Dit heeft niks met Grieks eten te maken.Het lijkt alsof je bij elkaar geraapte keukenresten voorgeschoteld krijgt,het was koud en smaakte nergens naar!!!Nooit meer.

37. Marleen

Ik kom hier vaak eten en het altijd lekker... De bediening is ook aardig.. ik raad het iedereen aan die Grieks wilt proberen om hier heen te gaan!

38. lekker eten en gezellig. bediening is ook altijd vriendelijk. we komen hier regelmatig en blijven dat ook zeker doen.

39. Lekker en aardige bediening!

40. Het is veel te duur. het eten kwam pas nadat we een uur eerder hadden besteld en de bediening was erg onder de maat.

41. B&B met aanhang

We komen hier regelmatig eten en vinden het altijd goed en gezellig.

Jamas

Eén vorige recensie
  42. sirtaki is een gezellig restaurant en ook nog eens goedkoop. je hebt er lekkere vis gerechten. en het sfeer vind ik heel rustgevend!!

43. wij gaan er 1x per maand eten en wij vinden er heerlijk zowel vis als vlees

44. Bij aankomst bleek reservering niet geregeld, gedoe om toch een plekje te bemachtigen. Voorgerecht ok, veg. hoofdgerecht bij elkaar geraapte smakeloze keukenrestanten, vrijwel koud. Bediening slecht, op het lompe af.

45. Sirtaki is een gezellig restaurant waar je met je vrienden goedkoop en lekker kunt eten. Als student zijnde heb je niet al te veel geld, maar hier benut je je geld super. Het eten is heerlijk!

46. Het is mij zwaar tegen gevallen kwa eten het was niet speciaal dat ontbreekt en de bediening kan aardiger de sfeer is niks op aan te merken

47. lekker grieks eten in een gezellig kader goede bediening

48. Susan Janssen

Erg lekker eten en goed verzorgd. Prettige bediening

49. drs L Janssen

erg vriendelijk personeel, heerlijke gerechten.