Eten & drinken 7,4

• do 16:00 - 22:00
  • vr 16:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

De familie Hu heeft al vele jaren ervaring in de horeca. In de provincie Overijssel hadden zij restaurants en een cateringbedrijf. Na de verkoop van deze ondernemingen zochten en vonden ze een nieuwe uitdaging in Venray.

Manager Mw. Ling Hu:

“We hadden direct een goed gevoel bij deze stad en de locatie in het hart van de gemeente. In samenwerking met locale ondernemers hebben we het pand heel grondig verbouwd. Alles is vernieuwd en we krijgen naar verwachting binnenkort het zeer strenge BGB keurmerk voor brandveiligheid. We zijn het eerste restaurant in Nederland dat dit keurmerk heeft aangevraagd. Tot nog toe werd het alleen gebruikt voor hotels en ziekenhuizen.”
ShuSui (uitgesproken als SoeSwee) is het enige gespecialiseerde sushi restaurant in Venray en omgeving. Het biedt een uitgebreid assortiment sushi en sashimi, soepen, warme oosterse gerechten, vleesgerechten, salades en desserts. Er is een ruime keuze aan vegetarische gerechten.

De naam
De ShuSui is een variant van de Asagi Koi Karper uit Japan. Ze zijn te onderscheiden door hemelsblauwe of ijsblauwe plekken zonder schubben en een donkere streep schubben op de rug. Twee van de vissen zijn gestileerd afgebeeld in het logo van het restaurant

Alle gerechten worden vers bereid in de nieuwe keuken van ShuSui.
Gasten van ShuSui kunnen voor een vaste prijs 2 uur lang zoveel eten als zij willen. Maximaal kunnen per persoon, per gang, vijf gerechten worden besteld. Op maandag, dinsdag en woensdag is de prijs per persoon € 22,50, de andere dagen van de week betaalt men € 24,50 per persoon. Drankjes zijn bij deze prijs niet inbegrepen, maar een blik op de kaart leert dat de prijzen voor niet-alcoholische en alcoholische drankjes heel redelijk zijn. Een hele fles wijn kost vanaf € 19,95, een wijn € 3,60, een glas bier of frisdrank vanaf € 2,20.

Er is aan de “all-you-can-eat-formule” van ShuSui maar één belangrijke voorwaarde verbonden: wie té veel bestelt en zijn bord niet kan leegeten, moet extra betalen voor de hapjes die blijven liggen.
ShuSui biedt ook de mogelijkheid om eten af te halen na telefonische bestelling. Het restaurant kan verder – op afspraak – catering aanbieden voor feesten en partijen bij bedrijven en verenigingen.

Diëten Vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in VenrayFoto van ShuSui in Venray

Overnachten
Hotels in de buurt »