Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Olaf Duisters

Leuke sfeer. Goede spontane bediening. Entrecote prima gebakken er zat alleen een vervelend pezig stuk in. Spareribs. Goed gebakken maar niet lang genoeg gemarineerd.
    Tomatensoep zeer lekker. Pikante kippenboutjes (voorgerecht) heel lekker. Nagerechtjes ook goed.
    We komen nog een keer terug.

6,5
  2. Prima eten, vriendelijke bediening

3. '05
    Internationaal Venray

Knus, romantisch gezellig! Heerlijk gegeten. Wij kozen voor het 'shared dining' menu. Met 4-5 gerechtjes zaten we vol! Heel erg lekkere en verse gerechtjes!
    Vriendelijke bediening. Jammer dat het zo rustig was op deze regenachtige herfstdag.

4. Pannenkoekenhuis Venray

Zaterdag 30 september gegeten bij de Perdstal.
    Gezellig ruim opgezet kindvriendelijk restaurant.
    Bij de bestelling gaf ik mijn allergie aan en vroeg aan de bedieningsmedewerkster of dat een probleem was.
    Haar antwoord was: dat GOK ik van niet. Ik heb al vele reacties op mijn allergie meegemaakt, maar deze overtrof allen!!
    Wellicht snapte ze zelf haar antwoord niet.

5. Internationaal Venray

jeanne hendrix

Mijn man en ik zijn afgelopen zaterdag bij anno 54 geweest. We hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het was in 1 woord geweldig! De bediening was super, de sfeer was super. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Er werd netjes vertelt wat we kregen. We hadden het gevoel dat we tijd genoeg hadden en konden precies aangeven wat we wilde of niet!

6. Venray is gewoon te groot, als t daar volle bak is moet je rekening houden dat je 20-30 min moet wachten voordat je iets krijgt. 2 muizenhapjes per ronde vind ik te weinig. 3 muizenhapjes zal beter passen. Personeel was prima. Naast ons zaten 2 meiden op die verhoging. 1 ervan deed der schoenen uit en ging lekker uren genieten van het briesje wat door haar tenen waaide. Als bonus kregen wij ook nog te zien hoe ze aan der eelt zat te punnikken. Zal wel een plattelandslands gebruiken zijn gok ik.

7. Internationaal Venray

Wij zijn netjes bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en onze jassen werden van ons aangenomen waarna we naar onze tafel werden gebracht.
    We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu wat op een mooie manier gepresenteerd werd. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat je ging eten. De diverse smaken die goed op elkaar waren afgestemd maakte het eten verrukkelijk. De drank was goed op temperatuur. Kortom nadat we genoten hadden van de gezellige sfeer en avond werden zelfs onze jassen aangereikt. Brasserie ' 54, complimenten voor de kok en de bediening!

8. Eet hier erg vaak en altijd goed kwaliteit eten en personeel top tent!

9. Lars Verhoeven

Over het algemeen een leuke friettent, service is goed, prijs/kwaliteit is van een hoog niveau, ook hoe ze het nieuwe personeel dingen uitleggen geeft ook mij een fijn gevoel,

10. '05
    Internationaal Venray

Rob Duppen

Erg lekker gegeten. Leuk concept. Jammer dat het nog niet zo druk was, hadden de dames wel verdient! Gewoon eens proberen!

11. Chinees-Indisch Venray

Wat een vreselijke sfeer hangt er hier. Zeer onaardige bediening. Verder twee jonge meisjes die zeer klungelig waren. Het eten was slecht de sfeer nog slechter. Nooit meer.

3,5
  12. Onze zoon had dit uit gezocht omdat hij jarig was gisteren dit ook door mij op het eind tegen de ober gezegd (hij zorgde dan ook nadat wij klaar waren voor een mooie afsluiter). Lekker in goede bediening ga zo verder wij komen al voor de zoveelste keer terug en het word steeds beter 👍👍👍👍😀

13. Eten was verrassend en smakelijk. Prima sfeer. Ronde tafel stond iets te dicht bij keukendeur maar mocht zonder morren worden verplaatst.
    Gastvrouw heel attent.
    Van buiten lijkt het allemaal wat ouwerwets, inrichting niet helemaal eigentijds maar mijn advies; kijk er door heen want eten en sfeer is namelijk prima !

14. Erg lekker gegeten maar wel erg kleine porties. Zelfs de kinderen vonden het te weinig.
    Daarnaast kregen we de keuze uit 3 menu's, twee keer varkensvlees en één keer kabeljauw met mosselen. Erg lastig als je zowel geen varkensvlees alsook mosselen eet.

15. peter Goosens

Al 20 jaar vaste klant. Jammer dat er geen kebab meer wordt geserveerd.

16. M Hendriks

Wij komen hier regelmatig. Heel veel keus in smakelijke gerechten zoals bv doner, kip, pasta, pizza. Altijd super vers en lekker. Hier kun je nog met het hele gezin gaan uit eten omdat de prijzen zeer schappelijk zijn. Een echte aanrader dus!

17. Zeer prettig restaurant met een goede bediening. Het eten was prima en ook het drank arrangement kon worden aangepast. Zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.

18. Pannenkoekenhuis Venray

Leuk sfeervol restaurant. Lekkere pannenkoeken (veel uitzoek), -heerlijke tomatensoep ook trouwens-, vriendelijk personeel en een veilige speelzolder voor de kinderen. Leuke details zoals lampjes van kop & schotels aan het plafond, in de wc is een drinkbak als wastafel en prullebak is een melkvat. Eenvoudig maar toch ook luxe uitstraling. Bij het naar huis gaan mochten de kinderen nog een cadeautje uitzoeken. Echt een aanrader!

19. Marijke v. Elst

Met mijn kleindochter heerlijk gegeten. En zoals verwacht was alles weer goed verzorgd en de service en de bediening helemaal toppie. Dus wat mij betreft een pluim voor de kok, en kan ik de Uitmarkt iedereen aanraden om gezellig en heerlijk te eten voor een goede prijs en kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug. Marijke v. Elst.

20. Slechte ervaring. Netjes alles doorgegeven. Dit niet ontvangen. Plus de zeewiersalade is meer ijsberg dan zeewier.

21. Gezellig gezeten en gegeten op het terras. Jammer vond ik dat ze alles op één bord doen, dus hoofdmaaltijd en dan nog rijst, aardappeltjes, sla en witte bonen. Bediening super vriendelijk en na afloop van het huis nog heerlijke zoete meloen gekregen. Alleen: doe iets aan de muziek, hebben konstant hetzelfde deuntje gehoord.

22. Pannenkoekenhuis Venray

Leuke sfeer en originele details (waaronder de deegroller alias dessertkaart). Alles ziet er netjes en doordacht uit.
    We hebben lang gewacht op onze bestelling, dat verbaasde me, want zo gigantisch druk was het nou ook weer niet. De kinderpannenkoek is ook echt een kinder-pannenkoek, eigenlijk wel wat aan de erg kleine kant (zeker gezien de prijs die je er toch nog voor betaalt), maar op zich lekker. Mijn pannenkoek was prima, lekkere ragout, goede salade met dressing ook, maar niet de beste die ik ooit gegeten heb. Wellicht waren de verwachtingen wel wat hooggespannen vanwege het bord dat buiten staat... (derde van Nederland, toch?) Voor mensen die van originele pannenkoekcombinaties houden, is dit zeker een geschikt restaurant, want er staan er genoeg op de menukaart die m.i. niet zo gangbaar zijn.

23. Chinees-Indisch Venray

We hebben een bestelling afgehaald. De dame achter de balie zei ons kortaf gedag en we voelde ons gejaagd bij het doorgeven van de bestelling.
    Direct na het pinnen van de bestelling bleek ik echter mihoen ipv bami besteld te hebben. Ik heb de dame vriendelijk gevraagd of dit nog aangepast kon worden. Ik hoef geen geld terug te hebben. Het antwoord; de bestelling is al naar de keuken. Benoemd dat het toch een kleine moeite is om dit door te geven. Geïrriteerd werd er weer gezegd de bestelling is al naar de keuken. We werden letterlijk weggekeken en mevrouw stond nog net niet zuchtend achter de balie. Wat een blamage als je zo je zaak runt.
    De keer hiervoor ging mijn vader in het restaurant eten. Hij wilde wat van de kaart bestellen. Het restaurant was praktisch leeg. Dit was niet mogelijk alleen van de wok. Toen hij uiteindelijk weg wilde gaan kon het wel.
    De keer daarvoor waren ze bij het afhalen ook niet erg vriendelijk.
    Ik kom hier nooit meer. Mensen u bent gewaarschuwd!

24. Demi Janssen

Prima restaurant! We hebben heerlijk gegeten en de bediening en sfeer waren top.

We hebben ons zeer goed vermaakt met alle zwart wit foto's die aan de muur hingen, we denken dat een foto van onze serveerster Kim de collectie helemaal compleet zal maken ;)

25. Goede bedoelingen slechte resultaten, een beroerd voorgerecht met kraak nog smaak en een stuk vlees wat Tex mex steak heet wat niets met een steak te maken heeft. Er wordt mechanisch gevraagd of het lekker is als je dan zegt het valt tegen een rood hoofd en geen actie of reactie. Begrijp me goed het gaat niet om korting of gratis consumpties die lossen in zo'n geval niets op.

26. Lekker eten en gezellige sfeer. Mooie plaats aan het raam. Personeel mag iets vaker aan tafel komen voor drinken en iets bijbestellen.

27. - hapjes niet op juiste temperatuur, lang onder warmtelamp gestaan, oa ingedroogde satesaus.
    - wij zaten buiten, kregen geen placemet oid, bordjes op houten tafel, na verzoek is t opgelost
    - een aantal keren onjuiste hapjes bezorgd

Normaliter tevreden, deze ronde niet. Een reden om nooit meer terug te gaan naar Venray

5,5
  28. Als je uren lang wil wachten op je eten dan is zusje venray de perfecte plek, we hebben hier van 19:00-22:30 gezeten en we hebben elke ronde 30 minuten wachten op de volgende ronde.

Bediening was erg chagrijnig op een jongen na die zijn excuses aanbieden en begrip toonde voor de situatie, ook leek het erop dat wij niet de enige waren die lang moesten wachten op het eten.

Eten was verder prima, niet speciaal en verder niks op aan te merken.

Toen we uiteindelijk de bon kregen (die ook nog tijd nodig had om onze tafel te bereiken) zagen we dat er een drankje teveel op de bon stond.

Verder aan het eind van de avond nogmaals excuses aangeboden gekregen van dezelfde jongeman.

29. Internationaal Venray

Eten niet echt lekker. 3-gangen menu blijkt met AH kortingskaart bijna 10 euro duurder dan normaal.

4,9
  30. Chinees-Indisch Venray

Goede kwaliteit en betaabaar buffet en mooie porties bij afhalen. Een jong gezin, dat iedere dag de zaak open heeft, zonder te klagen. Ze investeren veel in de mooie zaak!