Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Pizzeria Venray

Anderhalf uur wachten op de pizza. Vervolgens doet het pinapparaat het niet omdat er geen papier in zat.
    Dat heeft een kwartier geduurd.
    Pizza's koud en zien er onsmakelijk uit.
    De helft zat niet op de pizza van de bestelling.
    Dan bel je daarover en dan schepen ze je af met 2 drankjes die je dan de volgende keer daar mag komen drinken.
    Wat een slechte service.
    Daar bestellen wij dus nooit meer.

2. Mediterraans Venray

Leo Munsters

Wij waren 42 jaar getrouwd en zoals gebruikelijk gaan met de kinderen uit eten. Dit jaar was het een Social Deal van Uniek 1932 in Venray.
    Wij zijn kei-vriendelijk ontvangen en ondanks een misser met de vouchers konden wij toch deelnemen aan het menu. Wij hebben de vouchers alsnog achteraf in kunnen leveren.
    Dat is we l heel flexibel van Uniek 1932. Dat is nou ÃœNIEK"
    Alsnog bedankt.

3. Pannenkoekenhuis Venray

We hebben hier met 4 personen heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
    De aankleding van het restaurant was prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Pannenkoekenhuis Venray

P.A.ter Hart

Mooie locatie, snelle bediening en vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker gegeten.

5. Mediterraans Venray

Lunch...Ik kan niet kiezen heerlijk!

6. Jan lenvel

Het eten was redelijk tot goed. Tussen de verschillende gerechten vaak lang moeten wachten. Terwijl aan de gasten langs ons elke 10-15 minuten iets nieuws gebracht werd.
    Wij komen hier niet meer terug.

7. Pizzeria Venray

Slechtste tent die er bestaat. Wachttijden van 2 uur en dan krijg je je eten. Is het nog viezer dan een potje babyvoeding. Bahbah, nooit meer!

1,1
  8. Lunchroom Venray

Lydi en Tom

Zeer gezellig, altijd tijd voor een praatje, eten is super lekker! Dus mensen, als je in Venray komt ga dan daar eten. 😉

9. Internationaal Venray

Gisteravond weer gegeten bij Brasserie 54, we hadden het verrassingsmenu en dat was weer helemaal top, zoveel smaak en vooral de mooie opmaak van de gerechten, daarbij heerlijk buiten gezeten.
    Wij geven de Brasserie een "Michelin ster" Zeker tot een volgende keer.

10. Marielle

Ben hier al meerdere malen gaan eten. Personeel is erg vriendelijk en wil altijd meedenken om het iedereen naar de zin te maken. Ik zit zelf altijd graag een beetje in een hoek en niet er tussenin omdat ik dat te druk vind. Wordt altijd geregeld!
    Kwaliteit van het eten is prima en altijd vers. Goede kaart met voor iedereen wat wils. En als je iets wilt eten wat niet op de kaart staat is daar meestal ook mogelijkheid voor.
    Kortom prima plekje om regelmatig een hapje te eten. Echt een aanrader.

11. Mediterraans Venray

Heerlijk gegeten!
    Zeer correcte bediening.
    Eten warm, mooie opmaak, zeer smakelijk.

12. Via kenissen hoorden wij eerder al van het restaurant BRL in Venray, n.a.v. de ervaringen van onze vrienden wilden ook wij graag een bezoekje brengen aan dit restaurant.

Bij toeval kwamen wij een social deal tegen, en boekten dus ook direct een avondje uit.

34 Euro p.p voor een 6 gangen diner, we hoorden het al "dan zul je wel met honger naar huis gaan" Nee hoor, onze maag was heerlijk gevuld.

Bij binnenkomst werden wij netjes begroet en werd onze jas aangenomen. Onze tafel dichtbij de ingang van het restaurant was een prettige zit.

Wij kregen vooraf wat brood en een soort kroepoek achtige chips met een tomatentapanade.

Vervolgens kwam ons eerste gerecht: gerookte zalmforel met een coquille waarbij nog een aantal creme's en groenten. De zalm was perfect gerookt en ook de coquille die later in een aantal gerechten nogmaals terugkwam was uitstekend gebakken.
    Wij gaan vrij vaak uit eten naar vaak "middenklasse" restaurants die veelal ook erg lekkere gerechten op tafel zetten, maar ik raad echt iedereen aan om hier eens te gaan eten. Voor ons was het de eerste keer, en zeer zeker niet de laatste keer. Hier ervaar je bij iedere hap van het gerecht een ware smaakexplosie!

Gerechten zijn doorgaans goed te betalen kijkende naar de kwaliteit. Ook de drank is voor een dergelijk restaurant niet duur.

Blijf deze kwaliteit behouden! Nogmaals tot ziens.

13. Eten duurde erg lang, personeel niet vriendelijk op een paar naar. Meer dan een half uur wachten op een klein gerechtje. Slecht erg slecht.

14. Chinees-Indisch Venray

Huihe Chi

15. Zeer slecht.
    Anderhalf uur moeten wachten op het eten. Vervolgens mist de helft van de bestelling. De eerste deel was al koud bij het openmaken. 2Deel was ook koud en de bodem van de pizza was beton.
    Jammer en daarbij ook geen excuus krijgen.

16. Internationaal Venray

Carla

Lekker gegeten. Goede sfeer, prima bediening.

17. Wij bestellen altijd bij Star. Snelle bezorgtijden en een top service.

18. Super top dat ze een doorstart hebben gemaakt in hartje Venray. Ik wens ze heel veel succes op hun nieuwe locatie aan de Bleek..

19. Super avond gehad! Variërende, smaakvolle gerechtjes en super service!

20. Teleurstellend. Surf en Turf 3 garnalen en 4 stukjes bief en ook nog koud. Ieder nog geen 15 frietjes en en vooral niet verslikken in de sla. Heel jammer. We hadden goede reacties gehoord. Klachten geven ze wel door, maar deden er niets mee. Een spaarkaart had ik dus niet nodig.

21. Internationaal Venray

Vervoort

Goede bediening en zeer goed verzorgd en lekker eten.

22. De lekkerste friet van Venray. Echte verse friet, de aardappelen worden ter plekke versneden tot friet, voorgebakken en afgebakken. Echt heerlijk. Personeel vriendelijk, komen het eten aan tafel brengen.
    Nadeel is de wat kleine ruimte, wat weinig zitplaatsen. En dat je bijna altijd in de trek zit zodra deur opengaat. Maar neemt niet weg dat je royale porties van de lekkerste friet van Venray krijgt.

23. We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. Vrij snel na het bestellen werd het eten bezorgd, wat heel lekker was. Zeker een aanrader.

24. Mediterraans Venray

T.van Ass

Voor dat geld was het eten Uniek! Bediening goed. Is voor herhaling vatbaar.

25. Meer dan 2 uur moeten wachten hebben we ondertussen 2 keer aan de telefoon gehad waarvan ook 2 keer zwaar asociaal personeel eten was koud smaakloos taai friet en vlees was nog taaier als de zool van Een schoen.
    Bezorger was ook zwaar asiocaal en zag er niet uit raad niemand deze tent aan bestel er nooit niks meer.

26. Het enige wat tegenviel was de okoestiek in het restaurant.

27. Leuke sfeer, heerlijk eten

28. Wij zijn al een aantal keer bij ‘t Zusje in Venray geweest. Dit is een restaurant waar we elke keer graag weer terug komen. Er staan regelmatig nieuwe gerechtjes op de kaart waardoor het ook aantrekkelijk blijft. ‘T Zusje heeft een handig systeem met het invullen van de bonnen, ook vond ik het handig dat nu ook de vegetarische gerechtjes op de gewone bon erbij stonden (voorheen stonden die apart op een groene kaart). Je kan per ronde maximaal 2 gerechtjes per persoon invullen + nog kiezen voor portie frietjes of salade erbij. Je bepaald eigenlijk zelf het tempo van de rondes. (Ga je te snel zit je wel eerder vol.) de bediening van de gerechtjes was goed, van de drankjes soms wat langzamer.
    De gerechtjes waren lekker, voor ieder wat wils. Ze doen er ook niet moeilijk over wanneer je een gerechtje zonder een bepaald ingredient besteld, zo bestelde ik de salade brie zonder spekjes. De nagerechtjes waren weer verrassend en het liefst wil je ze bijna allemaal proberen! Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Toen we gingen wenste elk personeelslid dat we tegen kwamen ons een fijne avond toe. Een pluim voor het personeel!

29. Jammer dat we op de tocht zaten. Andere gasten klaagden hier ook over. De biefstuk was té doorbakken, ondanks dat we onze wens tevoren aan gaven. Verder o.k. restaurant.

5,9