Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Wij hebben gisteren avond er geeten en het was slecht geen verwarming aan en tussen de hapjes duurde het heel lang van 7 tot 11.30 Uur gezeten in de kou. Dus geen tweede keer.

2. Pizzeria Venray

Schotel alanya voor het eerst besteld en gelijk ook de laatste keer!
    Kofte kon je iemand een gat mee in de kop gooien en lams kottelet was amper gegrild/gebakken het rook ook vreemd.

Zeer teleurstellend al met al.

1,5
  3. Barbara

4. Lekker eten, prima sfeer en leuke, vlotte bediening! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

5. Tijd geleden dat we er zijn geweest. Inrichting als vanouds (deels kroeg, deels eetgelegenheid), jonge bediening maar zeer correct, netjes en snel. Eten was uitstekend, prijs-kwaliteit meer dan voldoende en reden om de volgende keer niet zo lang meer te wachten voor een bezoekje.

6. Chinees-Indisch Venray

Gisteravond maaltijd opgehaald, bleek dat de loempia verbrand dus te donker werd mee geleverd deze was dus niet te eten.

Volgende dag gebeld, moest de loempia maar terug brengen, maarja als je hierna nog weg moet die avond kan dit niet.
    Was niet vriendelijk.
    Wat mij betreft ik ga er gewoon niet meer heen! Geen aanrader!

7. Ik ging samen met een vriendin eten, na een aantal gerechtjes heeft ze iets gegeten wat een zure vieze bij smaak had. We hebben uiterlijk ook een aantal halve gerechtjes laten staan.
    De reactie van een personeelslid was niet echt sociaal. Ipv van mee te leven met mijn vriendin, dat haar honger over was, attendeerde hij ons erop dat we 4 euro extra mochten betalen voor verspilling.

8. Sandra Spee

9. Eetcafé Venray

Hay Mulders

Afgelopen zondag per toeval daar beland. Was eigenlijk alleen maar lunchkaart. Maar op verzoek hertenbief kunnen krijgen ondanks dat dit pas vanaf 17.00u kon.
    Niks geen probleem, vriendelijke gastvrouw, en verdomt lekker gegeten!!
    Dank jullie wel. Super!!!!

10. Internationaal Venray

Eten was koud, weinig keus. De branders van de warmhoudplaat bakken waren uit. Daardoor was het eten koud. Te weinig obers. Ze waren maar met twee, terwijl het hele restaurant vol zat. €34,50 p.p. verwacht ik wel meer keus in het eten, en dat het eten warm is.

1,2
  11. Internationaal Venray

Nog zoiets meegemaakt.
    We kregen te horen dat we naar het buffet konden, was in een koude zaal waarbij het eten ook nog koud was dus maar weer terug aan tafel en wachten op warm eten.
    Nagerecht pudding in te kleine schalen.
    2 Man personeel veel te weinig.
    Viel al met al zwaar tegen vooral voor die prijs.
    Dit was dan ook de laatste keer.

12. Heerlijke frietjes. Vriendelijke en vlotte bediening Top!

13. Rohan Jacobs

3x geweest 3keer niks, lang moeten wachten. Pezen in het vlees.

14. Gezellig concept. Mooi resaurant. Meeste eten was lekker, sommige gerechtjes vielen iets tegen. Minpuntje was de lange wachttijden tussen de gangen en dat het eten niet altijd even warm was.

15. Leo van Els

Glutenvrij bier en hapjes gehad. Genoten!

16. Pizzeria Venray

Eten is de laaste zeer verslechterd heb een keer tomaten saus er bij besteld en het was letterlijk tomatenpuree met uitjes Gatver! Bestelde vroeger hier altijd maar ben er helemaal klaar mee slechte zaak!

17. Internationaal Venray

Jan Basten

Keurig interieur waar ook nog 'ns linnen tafellakens en servetten worden gebruikt. Het eerste gerecht liet wel erg lang op zich wachten, bijna een uur. Hoofdgerecht diamantanthaas met bearnaisesaus. Deze saus heeft een uitgesproken/geprononceerde smaak maar de kok was in zijn enthousiasme wel erg ver doorgeschoten, veel te zuur (te veel azijn gebruikt) bij navraag aan de overigens nette bediening bleek dat de kok ook nog sinasappelsap en tomaat had gebruikt in de saus. Het gevolg was dat het hoofdgerecht totaal niet meer tot zijn recht kwam en zelfs de begeleidende wijn zuur leek. Vlgs de bediening had de kok weinig of niets met de als opbouwende kritiek gedaan. Het blijkt maar weer eens te meer dat een saus het eten kan maken of in dit geval kan vernielen…

18. Hoi we waren jaar niet geweesthadden een slecht ervaring gehadt maar nu was alles top we gaan er zeker treug gr Tonia en Ria teverden buurvrouwen

19. Moest er van overgeven. Was gewoon echt slecht eten en de service was beroerd. Waren totaal niet aan het opletten.

3,2
  20. Vriendelijke bediening! Eten was super komen zeker terug.

21. Neusje van de zalm,
    De medewerkers hebben hart voor de zaak en dat kun je dan ook zeker proeven!

Wat een smaakexplosies.
    Top.

22. Mediterraans Venray

Wij komen altijd graag even binnen voor koffie met gebak. Altijd lekker, prima bediening, een plek om regelmatig te komen eten en drinken.

23. Nina Willems

24. Gisteren heerlijk gegeten. Ook de vegetarische kaart is erg goed. Vriendelijk personeel. In het begin van de avond zat er vrij veel tijd tussen de gerechtjes maar daarna ging het wat sneller. Zeker voor herhaling vatbaar!

25. Heerlijk gegeten bij steaks and more, voor herhaling vatbaar.

26. Fam.Poulissen

Wij hebben afgelopen dinsdagavond hier heerlijk kunnen eten, geweldige keuze en leuke en vriendelijke bediening met name onze gastvrouw was erg behulpzaam en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

27. Was weer heerlijk bij de griek, niet lang hoeven te wachten en het smaakte weer top.
    En voor dat de rekening komt krijg je een heerlijk bord fruit gratis aangeboden wat een top service.

28. Ger Cremers

Vorige week een teamuitje gehad met aansluitend barbeque in Herberg de Klomp. In de dertig jaar dat ik bij onze baas werk heb ik nog nooit zo’n slechte ervaring gehad wat betreft het eten. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. De kwaliteit van het vlees was belabberd en de salades stelden helemaal niets voor. Het personeel was overigens niet zo vriendelijk als je verwacht in de horeca. Bovendien werd er ook nog eens bier in fles dat over de datum was geserveerd.

29. NOOIT MEER! Wat een slechte service krijg gelijk een flesje cola, over mij heen. Zeer lange wachttijden. Eerste bestelling kwam naar drie kwartier echt waar! Ongeschoold personeel geen ervaring in de horeca en hele vieze tafeltjes alles rommelig geen sfeer heel veel lichtjes aan geen muziek. Toiletten verstopt bij heren niet normaal gewoon niet de moeite waard om hier te gaan eten. Voor paar euro meer heb je het super de lux!

30. Pizzeria Venray

Tanja