Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Tapas Venray

Gisteren heerlijk gegeten. Ook de vegetarische kaart is erg goed. Vriendelijk personeel. In het begin van de avond zat er vrij veel tijd tussen de gerechtjes maar daarna ging het wat sneller. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten bij steaks and more, voor herhaling vatbaar.

3. Tapas Venray

Fam.Poulissen

Wij hebben afgelopen dinsdagavond hier heerlijk kunnen eten, geweldige keuze en leuke en vriendelijke bediening met name onze gastvrouw was erg behulpzaam en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

4. Grieks Venray

Was weer heerlijk bij de griek, niet lang hoeven te wachten en het smaakte weer top.
    En voor dat de rekening komt krijg je een heerlijk bord fruit gratis aangeboden wat een top service.

Ger Cremers

Vorige week een teamuitje gehad met aansluitend barbeque in Herberg de Klomp. In de dertig jaar dat ik bij onze baas werk heb ik nog nooit zo’n slechte ervaring gehad wat betreft het eten. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. De kwaliteit van het vlees was belabberd en de salades stelden helemaal niets voor. Het personeel was overigens niet zo vriendelijk als je verwacht in de horeca. Bovendien werd er ook nog eens bier in fles dat over de datum was geserveerd.

6. Sushi Venray

NOOIT MEER! Wat een slechte service krijg gelijk een flesje cola, over mij heen. Zeer lange wachttijden. Eerste bestelling kwam naar drie kwartier echt waar! Ongeschoold personeel geen ervaring in de horeca en hele vieze tafeltjes alles rommelig geen sfeer heel veel lichtjes aan geen muziek. Toiletten verstopt bij heren niet normaal gewoon niet de moeite waard om hier te gaan eten. Voor paar euro meer heb je het super de lux!

7. Pizzeria Venray

Tanja

8. Pizzeria Venray

Anderhalf uur wachten op de pizza. Vervolgens doet het pinapparaat het niet omdat er geen papier in zat.
    Dat heeft een kwartier geduurd.
    Pizza's koud en zien er onsmakelijk uit.
    De helft zat niet op de pizza van de bestelling.
    Dan bel je daarover en dan schepen ze je af met 2 drankjes die je dan de volgende keer daar mag komen drinken.
    Wat een slechte service.
    Daar bestellen wij dus nooit meer.

9. Mediterraans Venray

Leo Munsters

Wij waren 42 jaar getrouwd en zoals gebruikelijk gaan met de kinderen uit eten. Dit jaar was het een Social Deal van Uniek 1932 in Venray.
    Wij zijn kei-vriendelijk ontvangen en ondanks een misser met de vouchers konden wij toch deelnemen aan het menu. Wij hebben de vouchers alsnog achteraf in kunnen leveren.
    Dat is we l heel flexibel van Uniek 1932. Dat is nou ÜNIEK"
    Alsnog bedankt.

10. Pannenkoekenhuis Venray

We hebben hier met 4 personen heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
    De aankleding van het restaurant was prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Pannenkoekenhuis Venray

P.A.ter Hart

Mooie locatie, snelle bediening en vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker gegeten.

12. Mediterraans Venray

Lunch...Ik kan niet kiezen heerlijk!

13. Sushi Venray

Jan lenvel

Het eten was redelijk tot goed. Tussen de verschillende gerechten vaak lang moeten wachten. Terwijl aan de gasten langs ons elke 10-15 minuten iets nieuws gebracht werd.
    Wij komen hier niet meer terug.

14. Pizzeria Venray

Slechtste tent die er bestaat. Wachttijden van 2 uur en dan krijg je je eten. Is het nog viezer dan een potje babyvoeding. Bahbah, nooit meer!

1,1
  15. Lunchroom Venray

Lydi en Tom

Zeer gezellig, altijd tijd voor een praatje, eten is super lekker! Dus mensen, als je in Venray komt ga dan daar eten. 😉

16. Internationaal Venray

Gisteravond weer gegeten bij Brasserie 54, we hadden het verrassingsmenu en dat was weer helemaal top, zoveel smaak en vooral de mooie opmaak van de gerechten, daarbij heerlijk buiten gezeten.
    Wij geven de Brasserie een "Michelin ster" Zeker tot een volgende keer.

Marielle

Ben hier al meerdere malen gaan eten. Personeel is erg vriendelijk en wil altijd meedenken om het iedereen naar de zin te maken. Ik zit zelf altijd graag een beetje in een hoek en niet er tussenin omdat ik dat te druk vind. Wordt altijd geregeld!
    Kwaliteit van het eten is prima en altijd vers. Goede kaart met voor iedereen wat wils. En als je iets wilt eten wat niet op de kaart staat is daar meestal ook mogelijkheid voor.
    Kortom prima plekje om regelmatig een hapje te eten. Echt een aanrader.

18. Mediterraans Venray

Heerlijk gegeten!
    Zeer correcte bediening.
    Eten warm, mooie opmaak, zeer smakelijk.

Via kenissen hoorden wij eerder al van het restaurant BRL in Venray, n.a.v. de ervaringen van onze vrienden wilden ook wij graag een bezoekje brengen aan dit restaurant.

Bij toeval kwamen wij een social deal tegen, en boekten dus ook direct een avondje uit.

34 Euro p.p voor een 6 gangen diner, we hoorden het al "dan zul je wel met honger naar huis gaan" Nee hoor, onze maag was heerlijk gevuld.

Bij binnenkomst werden wij netjes begroet en werd onze jas aangenomen. Onze tafel dichtbij de ingang van het restaurant was een prettige zit.

Wij kregen vooraf wat brood en een soort kroepoek achtige chips met een tomatentapanade.

Vervolgens kwam ons eerste gerecht: gerookte zalmforel met een coquille waarbij nog een aantal creme's en groenten. De zalm was perfect gerookt en ook de coquille die later in een aantal gerechten nogmaals terugkwam was uitstekend gebakken.
    Wij gaan vrij vaak uit eten naar vaak "middenklasse" restaurants die veelal ook erg lekkere gerechten op tafel zetten, maar ik raad echt iedereen aan om hier eens te gaan eten. Voor ons was het de eerste keer, en zeer zeker niet de laatste keer. Hier ervaar je bij iedere hap van het gerecht een ware smaakexplosie!

Gerechten zijn doorgaans goed te betalen kijkende naar de kwaliteit. Ook de drank is voor een dergelijk restaurant niet duur.

Blijf deze kwaliteit behouden! Nogmaals tot ziens.

20. Tapas Venray

Eten duurde erg lang, personeel niet vriendelijk op een paar naar. Meer dan een half uur wachten op een klein gerechtje. Slecht erg slecht.

21. Tapas Venray
  22. Chinees-Indisch Venray

Huihe Chi

Zeer slecht.
    Anderhalf uur moeten wachten op het eten. Vervolgens mist de helft van de bestelling. De eerste deel was al koud bij het openmaken. 2Deel was ook koud en de bodem van de pizza was beton.
    Jammer en daarbij ook geen excuus krijgen.

24. Internationaal Venray

Lekker gegeten. Goede sfeer, prima bediening.

Wij bestellen altijd bij Star. Snelle bezorgtijden en een top service.

26. Italiaans Venray

Super top dat ze een doorstart hebben gemaakt in hartje Venray. Ik wens ze heel veel succes op hun nieuwe locatie aan de Bleek..

27. Tapas Venray

Super avond gehad! Variërende, smaakvolle gerechtjes en super service!

Teleurstellend. Surf en Turf 3 garnalen en 4 stukjes bief en ook nog koud. Ieder nog geen 15 frietjes en en vooral niet verslikken in de sla. Heel jammer. We hadden goede reacties gehoord. Klachten geven ze wel door, maar deden er niets mee. Een spaarkaart had ik dus niet nodig.

29. Internationaal Venray

Vervoort

Goede bediening en zeer goed verzorgd en lekker eten.

De lekkerste friet van Venray. Echte verse friet, de aardappelen worden ter plekke versneden tot friet, voorgebakken en afgebakken. Echt heerlijk. Personeel vriendelijk, komen het eten aan tafel brengen.
    Nadeel is de wat kleine ruimte, wat weinig zitplaatsen. En dat je bijna altijd in de trek zit zodra deur opengaat. Maar neemt niet weg dat je royale porties van de lekkerste friet van Venray krijgt.