Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Internationaal Venray

Super gegeten, sfeer top.
    Alleen niet complete uitleg als je een vervanging wilt voor de soep.
    Moest 15 euro extra betalen.

Via Wow-deal kwamen we bij dit restaurant uit. We hebben heerlijk gegeten. Er was veel keus en een goede kaart. Het eten was van zeer goede kwaliteit. Met de goede service erbij is dit restaurant zeker een aanrader!!

3. Lunchroom Venray

Vooral de salades zijn een echte aanrader, heerlijk, nette bediening, sinds de prijzen zijn gestegen, ga ik wel minder vaak daar eten en meer afhalen, dat is goedkoper.

De smaak kwam niet overeen met het gerecht. B.v paling met groene appel. Minuscuul 3 kleine stukjes paling en een halve groene appel. Kabeljauw zonder huid. Slappe frites.
    Het eten was niet op temperatuur, erg kleine porties en bediening was slecht. Er werd wel steeds gevraagd of je wat wilden drinken!

Daan jansen

Niet te vreten en het zijn een stelletje chagrijnige mensen als je wilt bestellen kijken ze of je een stuk vuil bent en als je bestelt dan horen ze je zogenaamd niet vooral die lucht dat je binnen komt vies en je ruikt de vieze friettuur lucht al buiten hopen dat deze friet zaak gauwdicht gaat.

Personeel is altijd erg vriendelijk en het eten smaakt heel goed. Snel je bestelling meenemen lukt hier zeker.

Jasper

8. Chinees-Indisch Venray

Zondervan GH

We komen hier al heel lang. Bediening is correct eten is super. Toegeven bij het afhalen mag er wat vriendelijker gelachen worden. Maar dat is niet iedereen gegeven.

9. Grieks Venray

Reservering gemaakt voor AH actie. Aangegeven dat ik een cadeaucard had gekregen en hiermee het restant wilde betalen.
    Helaas dit werd geweigerd zonder uitleg. Na telefonisch contact dat nogal onvriendelijke verliep vertelde mijnheer dat over de card een provisie zat van 25 % en hij dus niet actie op actie doet. Maar sorry hoor voor die card is gewoon het complete bedrag betaald. De provisie waar mijnheer het over heeft is voor de advertentiekosten en naamsbekendheid van dinercadeau daar kan ik als klant toch niks aan doen. Voor mij is zo'n card gelijk aan contant geld of pinpas.
    Na uitleg snap ik het wel maar toch jammer van de zeer onvriendelijke comunicatie. Hierdoor laat ik dit restaurant dan ook links liggen en ga naar een ander.

Het eten was lekker & de sfeer was goed, maar wij waren nieuw dus wisten niet wat een tapas restaurant inhoud en dat werd ook niet duidelijk gemaakt. Dus niet voor herhaling vatbaar. En de prijs was erg hoog vooral dat het niet duidelijk was dat je onbeperkt tapas kon eten voor die prijs.

Was weer goed goede service en leuke medewerkers.
    Ook de nieuwe medewerker een groot compliment voor allemaal 👍👍👍

12. Internationaal Venray

Uitstekende prijs kwaliteit, prima inrichting echter een minder vriendelijke oudere mevr die zich nogal druk maakte over een karafje water. Zij was ook degene die de groenten en frieten op de tafel zetten voor dat onze borden werden geserveerd. een smetje op een gezellige avond voor ons.

Olaf Duisters

Leuke sfeer. Goede spontane bediening. Entrecote prima gebakken er zat alleen een vervelend pezig stuk in. Spareribs. Goed gebakken maar niet lang genoeg gemarineerd.
    Tomatensoep zeer lekker. Pikante kippenboutjes (voorgerecht) heel lekker. Nagerechtjes ook goed.
    We komen nog een keer terug.

14. Grieks Venray

Prima eten, vriendelijke bediening

15. '05
    Internationaal Venray

Knus, romantisch gezellig! Heerlijk gegeten. Wij kozen voor het 'shared dining' menu. Met 4-5 gerechtjes zaten we vol! Heel erg lekkere en verse gerechtjes!
    Vriendelijke bediening. Jammer dat het zo rustig was op deze regenachtige herfstdag.

16. Pannenkoekenhuis Venray

Zaterdag 30 september gegeten bij de Perdstal.
    Gezellig ruim opgezet kindvriendelijk restaurant.
    Bij de bestelling gaf ik mijn allergie aan en vroeg aan de bedieningsmedewerkster of dat een probleem was.
    Haar antwoord was: dat GOK ik van niet. Ik heb al vele reacties op mijn allergie meegemaakt, maar deze overtrof allen!!
    Wellicht snapte ze zelf haar antwoord niet.

17. Internationaal Venray

jeanne hendrix

Mijn man en ik zijn afgelopen zaterdag bij anno 54 geweest. We hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het was in 1 woord geweldig! De bediening was super, de sfeer was super. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Er werd netjes vertelt wat we kregen. We hadden het gevoel dat we tijd genoeg hadden en konden precies aangeven wat we wilde of niet!

Venray is gewoon te groot, als t daar volle bak is moet je rekening houden dat je 20-30 min moet wachten voordat je iets krijgt. 2 muizenhapjes per ronde vind ik te weinig. 3 muizenhapjes zal beter passen. Personeel was prima. Naast ons zaten 2 meiden op die verhoging. 1 ervan deed der schoenen uit en ging lekker uren genieten van het briesje wat door haar tenen waaide. Als bonus kregen wij ook nog te zien hoe ze aan der eelt zat te punnikken. Zal wel een plattelandslands gebruiken zijn gok ik.

19. Internationaal Venray

Wij zijn netjes bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en onze jassen werden van ons aangenomen waarna we naar onze tafel werden gebracht.
    We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu wat op een mooie manier gepresenteerd werd. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat je ging eten. De diverse smaken die goed op elkaar waren afgestemd maakte het eten verrukkelijk. De drank was goed op temperatuur. Kortom nadat we genoten hadden van de gezellige sfeer en avond werden zelfs onze jassen aangereikt. Brasserie ' 54, complimenten voor de kok en de bediening!

Eet hier erg vaak en altijd goed kwaliteit eten en personeel top tent!

Lars Verhoeven

Over het algemeen een leuke friettent, service is goed, prijs/kwaliteit is van een hoog niveau, ook hoe ze het nieuwe personeel dingen uitleggen geeft ook mij een fijn gevoel,

22. '05
    Internationaal Venray

Rob Duppen

Erg lekker gegeten. Leuk concept. Jammer dat het nog niet zo druk was, hadden de dames wel verdient! Gewoon eens proberen!

23. Chinees-Indisch Venray

Wat een vreselijke sfeer hangt er hier. Zeer onaardige bediening. Verder twee jonge meisjes die zeer klungelig waren. Het eten was slecht de sfeer nog slechter. Nooit meer.

Onze zoon had dit uit gezocht omdat hij jarig was gisteren dit ook door mij op het eind tegen de ober gezegd (hij zorgde dan ook nadat wij klaar waren voor een mooie afsluiter). Lekker in goede bediening ga zo verder wij komen al voor de zoveelste keer terug en het word steeds beter 👍👍👍👍😀

Eten was verrassend en smakelijk. Prima sfeer. Ronde tafel stond iets te dicht bij keukendeur maar mocht zonder morren worden verplaatst.
    Gastvrouw heel attent.
    Van buiten lijkt het allemaal wat ouwerwets, inrichting niet helemaal eigentijds maar mijn advies; kijk er door heen want eten en sfeer is namelijk prima !

26. Italiaans Venray

peter Goosens

Al 20 jaar vaste klant. Jammer dat er geen kebab meer wordt geserveerd.

M Hendriks

Wij komen hier regelmatig. Heel veel keus in smakelijke gerechten zoals bv doner, kip, pasta, pizza. Altijd super vers en lekker. Hier kun je nog met het hele gezin gaan uit eten omdat de prijzen zeer schappelijk zijn. Een echte aanrader dus!

Zeer prettig restaurant met een goede bediening. Het eten was prima en ook het drank arrangement kon worden aangepast. Zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.

29. Pannenkoekenhuis Venray

Leuk sfeervol restaurant. Lekkere pannenkoeken (veel uitzoek), -heerlijke tomatensoep ook trouwens-, vriendelijk personeel en een veilige speelzolder voor de kinderen. Leuke details zoals lampjes van kop & schotels aan het plafond, in de wc is een drinkbak als wastafel en prullebak is een melkvat. Eenvoudig maar toch ook luxe uitstraling. Bij het naar huis gaan mochten de kinderen nog een cadeautje uitzoeken. Echt een aanrader!

30. Nederlands Venray

Marijke v. Elst

Met mijn kleindochter heerlijk gegeten. En zoals verwacht was alles weer goed verzorgd en de service en de bediening helemaal toppie. Dus wat mij betreft een pluim voor de kok, en kan ik de Uitmarkt iedereen aanraden om gezellig en heerlijk te eten voor een goede prijs en kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug. Marijke v. Elst.