Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Pizzeria Venray

Slechtste tent die er bestaat. Wachttijden van 2 uur en dan krijg je je eten. Is het nog viezer dan een potje babyvoeding. Bahbah, nooit meer!

1,1
  2. Lunchroom Venray

Lydi en Tom

Zeer gezellig, altijd tijd voor een praatje, eten is super lekker! Dus mensen, als je in Venray komt ga dan daar eten. 😉

3. Internationaal Venray

Gisteravond weer gegeten bij Brasserie 54, we hadden het verrassingsmenu en dat was weer helemaal top, zoveel smaak en vooral de mooie opmaak van de gerechten, daarbij heerlijk buiten gezeten.
    Wij geven de Brasserie een "Michelin ster" Zeker tot een volgende keer.

Marielle

Ben hier al meerdere malen gaan eten. Personeel is erg vriendelijk en wil altijd meedenken om het iedereen naar de zin te maken. Ik zit zelf altijd graag een beetje in een hoek en niet er tussenin omdat ik dat te druk vind. Wordt altijd geregeld!
    Kwaliteit van het eten is prima en altijd vers. Goede kaart met voor iedereen wat wils. En als je iets wilt eten wat niet op de kaart staat is daar meestal ook mogelijkheid voor.
    Kortom prima plekje om regelmatig een hapje te eten. Echt een aanrader.

5. Mediterraans Venray

Heerlijk gegeten!
    Zeer correcte bediening.
    Eten warm, mooie opmaak, zeer smakelijk.

Via kenissen hoorden wij eerder al van het restaurant BRL in Venray, n.a.v. de ervaringen van onze vrienden wilden ook wij graag een bezoekje brengen aan dit restaurant.

Bij toeval kwamen wij een social deal tegen, en boekten dus ook direct een avondje uit.

34 Euro p.p voor een 6 gangen diner, we hoorden het al "dan zul je wel met honger naar huis gaan" Nee hoor, onze maag was heerlijk gevuld.

Bij binnenkomst werden wij netjes begroet en werd onze jas aangenomen. Onze tafel dichtbij de ingang van het restaurant was een prettige zit.

Wij kregen vooraf wat brood en een soort kroepoek achtige chips met een tomatentapanade.

Vervolgens kwam ons eerste gerecht: gerookte zalmforel met een coquille waarbij nog een aantal creme's en groenten. De zalm was perfect gerookt en ook de coquille die later in een aantal gerechten nogmaals terugkwam was uitstekend gebakken.
    Wij gaan vrij vaak uit eten naar vaak "middenklasse" restaurants die veelal ook erg lekkere gerechten op tafel zetten, maar ik raad echt iedereen aan om hier eens te gaan eten. Voor ons was het de eerste keer, en zeer zeker niet de laatste keer. Hier ervaar je bij iedere hap van het gerecht een ware smaakexplosie!

Gerechten zijn doorgaans goed te betalen kijkende naar de kwaliteit. Ook de drank is voor een dergelijk restaurant niet duur.

Blijf deze kwaliteit behouden! Nogmaals tot ziens.

Eten duurde erg lang, personeel niet vriendelijk op een paar naar. Meer dan een half uur wachten op een klein gerechtje. Slecht erg slecht.

9. Chinees-Indisch Venray

Huihe Chi

Zeer slecht.
    Anderhalf uur moeten wachten op het eten. Vervolgens mist de helft van de bestelling. De eerste deel was al koud bij het openmaken. 2Deel was ook koud en de bodem van de pizza was beton.
    Jammer en daarbij ook geen excuus krijgen.

11. Internationaal Venray

Lekker gegeten. Goede sfeer, prima bediening.

Wij bestellen altijd bij Star. Snelle bezorgtijden en een top service.

13. Italiaans Venray

Super top dat ze een doorstart hebben gemaakt in hartje Venray. Ik wens ze heel veel succes op hun nieuwe locatie aan de Bleek..

Super avond gehad! Variërende, smaakvolle gerechtjes en super service!

Teleurstellend. Surf en Turf 3 garnalen en 4 stukjes bief en ook nog koud. Ieder nog geen 15 frietjes en en vooral niet verslikken in de sla. Heel jammer. We hadden goede reacties gehoord. Klachten geven ze wel door, maar deden er niets mee. Een spaarkaart had ik dus niet nodig.

16. Internationaal Venray

Vervoort

Goede bediening en zeer goed verzorgd en lekker eten.

De lekkerste friet van Venray. Echte verse friet, de aardappelen worden ter plekke versneden tot friet, voorgebakken en afgebakken. Echt heerlijk. Personeel vriendelijk, komen het eten aan tafel brengen.
    Nadeel is de wat kleine ruimte, wat weinig zitplaatsen. En dat je bijna altijd in de trek zit zodra deur opengaat. Maar neemt niet weg dat je royale porties van de lekkerste friet van Venray krijgt.

18. Grieks Venray

We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. Vrij snel na het bestellen werd het eten bezorgd, wat heel lekker was. Zeker een aanrader.

19. Mediterraans Venray

T.van Ass

Voor dat geld was het eten Uniek! Bediening goed. Is voor herhaling vatbaar.

20. Marokkaans Venray

Meer dan 2 uur moeten wachten hebben we ondertussen 2 keer aan de telefoon gehad waarvan ook 2 keer zwaar asociaal personeel eten was koud smaakloos taai friet en vlees was nog taaier als de zool van Een schoen.
    Bezorger was ook zwaar asiocaal en zag er niet uit raad niemand deze tent aan bestel er nooit niks meer.

Het enige wat tegenviel was de okoestiek in het restaurant.

Leuke sfeer, heerlijk eten

Wij zijn al een aantal keer bij ‘t Zusje in Venray geweest. Dit is een restaurant waar we elke keer graag weer terug komen. Er staan regelmatig nieuwe gerechtjes op de kaart waardoor het ook aantrekkelijk blijft. ‘T Zusje heeft een handig systeem met het invullen van de bonnen, ook vond ik het handig dat nu ook de vegetarische gerechtjes op de gewone bon erbij stonden (voorheen stonden die apart op een groene kaart). Je kan per ronde maximaal 2 gerechtjes per persoon invullen + nog kiezen voor portie frietjes of salade erbij. Je bepaald eigenlijk zelf het tempo van de rondes. (Ga je te snel zit je wel eerder vol.) de bediening van de gerechtjes was goed, van de drankjes soms wat langzamer.
    De gerechtjes waren lekker, voor ieder wat wils. Ze doen er ook niet moeilijk over wanneer je een gerechtje zonder een bepaald ingredient besteld, zo bestelde ik de salade brie zonder spekjes. De nagerechtjes waren weer verrassend en het liefst wil je ze bijna allemaal proberen! Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Toen we gingen wenste elk personeelslid dat we tegen kwamen ons een fijne avond toe. Een pluim voor het personeel!

Jammer dat we op de tocht zaten. Andere gasten klaagden hier ook over. De biefstuk was té doorbakken, ondanks dat we onze wens tevoren aan gaven. Verder o.k. restaurant.

25. Chinees-Indisch Venray

Claudia

Bij de afhaal geweest, zondag. Erg chagerijnig personeel, komt geen vriendelijk woord vanaf. Geen aanrader.

26. Grieks Venray

Het eten was er erg snel en heel lekker! Service was prima erg aardig en op het einde ook nog een drankje van het huis gekregen! Een echte aanrader!

Verrassing menu was een echte verrassing, gezellig restaurant, leuke bediening en de prijs viel mee.

28. Eetcafé Venray

Sef van de munckhof

Op een ding na was het wel goed vertoeven. Een tikkeltje weinig groente.

29. Mediterraans Venray

Hebben er met zijn vieren gegeten. Alles werd erg mooi geserveerd, Braziliaanse steak is voor ons echt een dikke 10 waard. Zelden geeft deze persoon een compliment… maar nu kon hij niet anders.
    Had zelf schnitzel besteld met pepersaus. Aan de pepersaus moet echt aan gewerkt worden voor mij smaakte die meer naar een saus van een maizena papje. En was echt te weinig voor deze schnitzel.
    De friet, groentes en salades waren voldoende en erg smakelijk.
    De bediening krijgt van ons allemaal een 10, wij zeggen daarom ook 'ga zo door'…

Gezellige cafetaria van Fred en Wilma. Goede kwaliteit friet en ruime keuze aan snacks en veel vegetarische snacks.
    Misschien een tip om meer klanten te trekken is om de friet altijd op een bord te serveren voor de mensen die in de cafetaria willen eten. Dan is er altijd voldoende zitruimte en extra service naar de gasten toe. Zal zeker de omzet doen stijgen. Dan heb je ook geen onderscheid meer in het (nogal kleine) gedeelte voor het eten van friet in bakjes, en het ruime gezellige gedeelte waar nu alleen op bord wordt geserveerd.