Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venray verdeeld zijn.

1. Sushi Venray

Ik kom ongeveer 3/4× per jaar bij dit sushi restaurant en kan hier vaak ook van genieten.

Deze keer samen met een vriend hier gaan eten en hebben ongeveer 4 rondjes besteld…

Dit keer duurde het uitserveren van dd gerechten ontzettend lang… alles was vrij goed van kwaliteit behalve de zalm en dr sliptong…

Normaal gezien krijg je een lekker stukje zalm, maar dit keer was het gewoon de vetlaag van de zalm. Was gewoon smerig…

De sliptong was naar onze mening ook niet goed, wellicht zelfs over datum…

Goed, dat kan 1× voorkomen. No hard feelings.

Maar wat ik echt niet kan begrijpen is dat de wc van de mannen sinds de dag dat ik er kom zo ontzettend smerig uitziet… urinoir is al maanden kapot. En ik heb nog NOOIT zo'n dikke vieze kalklaag op een kraak gezien… je krijgt hem er gewoon af als je er flink met een doekje overheen gaat… maar schijnbaar is het personeel hier te lui voor en de eigenaar boeit het schijnbaar niets.

2. Mediterraans Venray

Wij zijn hier recentelijk met een gezelschap van 6 personen gaan eten.

Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar voor ons was het ook een unieke ervaring, gelukkig… Wij hebben namelijk nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant… De sfeer binnen het restaurant is vrij huiselijk en is klein van locatie.

Ik had de biefstuk, hoewel hij goed was gebakken zat er amper smaak aan. Ik had zelf het idee dat het een diepvries biefstukje was… heel erg jammer!

Mijn moeder had voor het stoofpotje gekozen. Dit was letterlijk een brok vlees, het had niet eens de structuur van stoofvlees… Wij waren het er allemaal over eens na 1 hap : Blikvoer… dit moest en zou uit een blik gekomen zijn… was gewoon echt niet lekker.

Bediening was vriendelijk.

Op het moment dat je een bepaalde leeftijd hebt gepasseerd en 70% van je smaakpapillen zijn verdwenen kun je hier misschien best lekker eten. Wij vonden het echter heel erg slecht…

Wellicht hadden we het ook kunnen verwachten als je continue "deals" verkoopt op socialdeal…

Nogmaals ik vind het heel vervelend om dit restaurant zo af te kraken, maar het was gewoon niet goed.

3. Italiaans Venray

Hugo Jochijms

Altijd lekker, altijd goed, leuke en vriendelijke medewerkers. Hopelijk snel weer open op de nieuwe locatie op de Bleek.

4. Pannenkoekenhuis Venray

Schippers

Niet goed bevallen. Pannenkoek was niet gaar, koffie leek op slootwater. Speelzolder super leuk idee maar er ligt amper speelgoed: wat verkleedkleren (onhygiënisch en kinderen maken er ook geen gebruik van), vieze ouwe foampuzzel, wat vieze ouwe blokken, dat is geen speelgoederen. Gemiste kans. De kinderen konden ook een kleuplaat maken. Daarop staat ook de vraag hoeveel vogeltjes er in het restaurant te zien zijn. Dat zijn er zo veel, ik raakte de tel kwijt, laat staan dat kinderen van 6 en 7 dit kunnen beantwoorden! Sfeerverlichting: veel te donker in het restaurant. Het enige goede is de ligging dichtbij het bos (handig als je gewandeld hebt). Zomers mooi terras buiten. Al met al geen succes helaas.

Sjaak van Bree

Goed eten, rustig, sfeervol. Aan te bevelen.

Heerlijk gegeten met het vredeslichtteam voordat we naar Wenen afreisen.
    Gezellige sfeer en omgeving voor herhaling vatbaar.

Prima eten, juiste formaat van de hapjes. Glutenvrij goed geregeld met aparte lijstjes, prikkertjes erin en goed aangegeven op de kaart.

Aardig personeel maar wel vrij prijzig.

8. Mediterraans Venray

Beppie Velthuizen

Heerlijk gegeten.Het eten wordt mooi opgediend. De porties zijn niet gering voor een zeer betaalbare prijs. Vriendelijk personeel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Mediterraans Venray

Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. Prijs en kwaliteit verhouding is uniek te noemen in venray. Een aanrader!

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Echt een aanrader!

11. Internationaal Venray

Super gegeten, sfeer top.
    Alleen niet complete uitleg als je een vervanging wilt voor de soep.
    Moest 15 euro extra betalen.

Via Wow-deal kwamen we bij dit restaurant uit. We hebben heerlijk gegeten. Er was veel keus en een goede kaart. Het eten was van zeer goede kwaliteit. Met de goede service erbij is dit restaurant zeker een aanrader!!

13. Lunchroom Venray

Vooral de salades zijn een echte aanrader, heerlijk, nette bediening, sinds de prijzen zijn gestegen, ga ik wel minder vaak daar eten en meer afhalen, dat is goedkoper.

De smaak kwam niet overeen met het gerecht. B.v paling met groene appel. Minuscuul 3 kleine stukjes paling en een halve groene appel. Kabeljauw zonder huid. Slappe frites.
    Het eten was niet op temperatuur, erg kleine porties en bediening was slecht. Er werd wel steeds gevraagd of je wat wilden drinken!

Daan jansen

Niet te vreten en het zijn een stelletje chagrijnige mensen als je wilt bestellen kijken ze of je een stuk vuil bent en als je bestelt dan horen ze je zogenaamd niet vooral die lucht dat je binnen komt vies en je ruikt de vieze friettuur lucht al buiten hopen dat deze friet zaak gauwdicht gaat.

Personeel is altijd erg vriendelijk en het eten smaakt heel goed. Snel je bestelling meenemen lukt hier zeker.

Jasper

18. Chinees-Indisch Venray

Zondervan GH

We komen hier al heel lang. Bediening is correct eten is super. Toegeven bij het afhalen mag er wat vriendelijker gelachen worden. Maar dat is niet iedereen gegeven.

19. Grieks Venray

Reservering gemaakt voor AH actie. Aangegeven dat ik een cadeaucard had gekregen en hiermee het restant wilde betalen.
    Helaas dit werd geweigerd zonder uitleg. Na telefonisch contact dat nogal onvriendelijke verliep vertelde mijnheer dat over de card een provisie zat van 25 % en hij dus niet actie op actie doet. Maar sorry hoor voor die card is gewoon het complete bedrag betaald. De provisie waar mijnheer het over heeft is voor de advertentiekosten en naamsbekendheid van dinercadeau daar kan ik als klant toch niks aan doen. Voor mij is zo'n card gelijk aan contant geld of pinpas.
    Na uitleg snap ik het wel maar toch jammer van de zeer onvriendelijke comunicatie. Hierdoor laat ik dit restaurant dan ook links liggen en ga naar een ander.

Het eten was lekker & de sfeer was goed, maar wij waren nieuw dus wisten niet wat een tapas restaurant inhoud en dat werd ook niet duidelijk gemaakt. Dus niet voor herhaling vatbaar. En de prijs was erg hoog vooral dat het niet duidelijk was dat je onbeperkt tapas kon eten voor die prijs.

Was weer goed goede service en leuke medewerkers.
    Ook de nieuwe medewerker een groot compliment voor allemaal 👍👍👍

22. Internationaal Venray

Uitstekende prijs kwaliteit, prima inrichting echter een minder vriendelijke oudere mevr die zich nogal druk maakte over een karafje water. Zij was ook degene die de groenten en frieten op de tafel zetten voor dat onze borden werden geserveerd. een smetje op een gezellige avond voor ons.

Olaf Duisters

Leuke sfeer. Goede spontane bediening. Entrecote prima gebakken er zat alleen een vervelend pezig stuk in. Spareribs. Goed gebakken maar niet lang genoeg gemarineerd.
    Tomatensoep zeer lekker. Pikante kippenboutjes (voorgerecht) heel lekker. Nagerechtjes ook goed.
    We komen nog een keer terug.

24. Grieks Venray

Prima eten, vriendelijke bediening

25. '05
    Internationaal Venray

Knus, romantisch gezellig! Heerlijk gegeten. Wij kozen voor het 'shared dining' menu. Met 4-5 gerechtjes zaten we vol! Heel erg lekkere en verse gerechtjes!
    Vriendelijke bediening. Jammer dat het zo rustig was op deze regenachtige herfstdag.

26. Pannenkoekenhuis Venray

Zaterdag 30 september gegeten bij de Perdstal.
    Gezellig ruim opgezet kindvriendelijk restaurant.
    Bij de bestelling gaf ik mijn allergie aan en vroeg aan de bedieningsmedewerkster of dat een probleem was.
    Haar antwoord was: dat GOK ik van niet. Ik heb al vele reacties op mijn allergie meegemaakt, maar deze overtrof allen!!
    Wellicht snapte ze zelf haar antwoord niet.

27. Internationaal Venray

jeanne hendrix

Mijn man en ik zijn afgelopen zaterdag bij anno 54 geweest. We hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het was in 1 woord geweldig! De bediening was super, de sfeer was super. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Er werd netjes vertelt wat we kregen. We hadden het gevoel dat we tijd genoeg hadden en konden precies aangeven wat we wilde of niet!

Venray is gewoon te groot, als t daar volle bak is moet je rekening houden dat je 20-30 min moet wachten voordat je iets krijgt. 2 muizenhapjes per ronde vind ik te weinig. 3 muizenhapjes zal beter passen. Personeel was prima. Naast ons zaten 2 meiden op die verhoging. 1 ervan deed der schoenen uit en ging lekker uren genieten van het briesje wat door haar tenen waaide. Als bonus kregen wij ook nog te zien hoe ze aan der eelt zat te punnikken. Zal wel een plattelandslands gebruiken zijn gok ik.

29. Internationaal Venray

Wij zijn netjes bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en onze jassen werden van ons aangenomen waarna we naar onze tafel werden gebracht.
    We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu wat op een mooie manier gepresenteerd werd. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat je ging eten. De diverse smaken die goed op elkaar waren afgestemd maakte het eten verrukkelijk. De drank was goed op temperatuur. Kortom nadat we genoten hadden van de gezellige sfeer en avond werden zelfs onze jassen aangereikt. Brasserie ' 54, complimenten voor de kok en de bediening!

Eet hier erg vaak en altijd goed kwaliteit eten en personeel top tent!