Peking in Venray

Welkom bij restaurant Peking!

36 positieve stemmen1 negatieve stem

Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijheid van het restaurant.

Welkom bij restaurant Peking! Al ruim 20 jaar serveert de familie Hu hier heerlijke Aziatische specialiteiten.

Bij ons kunt u sfeervol dineren in het hart van Venray. Met de bioscoop Luxor en Schouwburg Venray als buren biedt ons restaurant voor velen een heerlijk begin van een avondje uit. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om uw favoriete gerechten af te halen.

Wij serveren een grote variëteit aan lekkernijen van de Chinees-Indische keuken, vers voor u bereid. Onze specialiteiten zijn authentieke gerechten uit de streek Szechuan. Probeer bijvoorbeeld eens onze tie-pan met rundvlees of garnalen, of geflambeerde ananas met kipfilet. Uiteraard kunt u ook bij ons terecht voor de bekende gerechten zoals babi pangang. Kortom, bij Peking is voor ieder wat wils.

Tot snel!

Vriendelijke bediening.
    Eten super lekker.
    Voor een goede prijs.

3. Margret van Kreij

Eten was heerlijk. Alleen was het 27-8 heel erg druk. Daarvoor erg lang moeten wachten op alles. Maar bediening was verder correct.

4. Super goede service met een lach, heet eten en heel lekker, normale prijzen

5. We hebben met Pasen heerlijk gegeten bij Peking. Gezellig met acht personen aan een grote ronde tafel. De bediening is netjes en vriendelijk. Het eten was zoals het eten bij een Chinees al decennia is en dan erg goed, ruim voldoende en niet te zout. De sfeer is aangenaam en de ligging prima zo midden in Venray. Ook het prijskaartje is erg vriendelijk. Dit restaurant gaat bij ons op het lijstje om te gaan eten.

6. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!

7. Ton van Loon

Eten heerlijk en ruim voldoende, bediening hardwerkend maar te weinig.

8. Joop van Laethem

We hebben heerlijk gegeten, gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Leuke bediening die de boel goed runde.

9. Heel lekker gegeten. Bediening heel behulpzaam.

10. Uitermate vriendelijke gastvrouw.
    Goede bediening en heerlijk gegeten.

11. Onder andere heerlijk ossenhaas gerecht met bamboe scheuten gehad, bediening dacht heel goed mee, erg vriendelijk, nette zaak ...gaan we zeker nog eens naar toe..

12. Leuke, aardige gastvrouw die goed rekening hield met de corona regels. Eten van prima smaak en ruim voldoende. Als wij weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

13. Het eten was prima evenals de service. De sfeer viel wat tegen ivm weinig mensen, maar daarentegen was de gecreëerde sfeer en uitstraling van het restaurant wel oké. We zijn hier gekomen wegens de goede reviews en we hadden er geen spijt van.

14. eijckmans wim

26 mei met de vrouw gaan eten bij Peking. Het was zeer lekker en voor herhaling vatbaar. Wij zijn Belgen en willen gerust 2 uur rijden om daar lekker te gaan tafelen. Wij wisten niet goed welke keuze wij moesten nemen en hebben ons laten verrassen door de gastvrouw waar wij zeker geen spijt van hadden. Het eten was gewoon heerlijk.
    Bij deze: bedankt Peking voor het lekkere eten!

15. Bij vele Chinese restaurants gegeten, maar restaurant Peking in Venray is toch een van mijn favoriete restaurants. Vooral de specialiteiten (tie pans en szechuan gerechten) zijn zalig! Ik ben niet zo'n liefhebber van die standaard Chinese gerechten. Gewoon lekker dus, alles in verhouding. Soms is de tie pan een beetje pittig, maar dat kan ik wel hebben.

16. Hadden voor 8 personen rijstafel besteld. Nasi, bami en witte rijst waren voldoende. Maar de rest was véél te weinig. We waren met 8, daarvan was er een ziek en een had de griep, die hadden dus niets gegeten.
    Dus nooit meer Peking Venray voor ons. Schaamden ons dat we daar onze verjaardag gevierd hadden en onze vrienden en kinderen zo van tafel af gingen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij een Chinees restaurant en het was er veel te koud, brrr.

17. Gisteravond onszelf weer eens getrakteerd op o.a. de Schezuan ossenhaas/garnalen (extra pittig!) en krokant spek. Het was zoals altijd voortreffelijk. Voor de eerste keer een Chinees biertje erbij dat ook erg goed smaakte. De bediening was erg attent en zeker ook vriendelijk. Volgende week hebben we iets te vieren en gaan we weer genieten van deze authentieke keuken! Dank jullie wel!

18. Eénmaal per jaar gaan we met kinderen en kleinkinderen eten bij restaurant Peking. We doen dit al 11 jaar achter elkaar. Wel een bewijs, dat dit restaurant bij ons allemaal zeer gewaardeerd wordt. Het is ook moeilijk om dit niet te doen want het is een erg goed adres. De bediening is zeer prettig en vriendelijk, de menukaart bevat een enorm aantal gerechten en die gerechten zijn zéér smakelijk. Probeer b.v. eens de babi pangang, de Indische rijsttafel of de bami rames speciaal. Heerlijk!! Daarom: voor ons is er maar één Chinees restaurant in Venray en wijde omgeving en dat is Peking van de familie Hu. Fam. Simons Zwijndrecht.

19. Wij komen speciaal voor de Tipan, nergens zo lekker als bij jullie. De bediening is top, relaxed en rustig ook al zit de zaak bijna vol. Altijd een mooi roosje op tafel, waar volgens mij moeder voor zorgt. Tot gauw.

20. Iwan & marian

Super lekker gegeten. Wij hadden tipan. met garnalen nergens zo lekker gehad.

21. Niels 144 punten

Recentie betreft afhalen:
    Het eten is goed, maar niet uitzonderlijk. Wellicht is dit bij de specialiteiten anders maar die heb ik nog niet geprobeerd. Wel redelijk aan de prijzige kant. Je krijgt dan overigens wel ruim voldoende. Voordeel is wel dat je ook halve porties kunt bestellen, die zijn ook groot genoeg.
    Qua vriendelijkheid aan de balie mag er wel wat verbeterd worden, of ik heb gewoon te pech 2x een dame met ochtendhumeur tot in de avond te hebben getroffen. Gewoon goed chinees eten. Volgende keer een beoordeling voor het in het restaurant eten met specialiteiten, want wegblijven doe ik niet.

22. Een geweldig restaurant! Het eten is heel smaakvol. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    Wij komen hier graag. Vooral de Tie Pan gerechten zijn heerlijk.

23. Komen hier regelmatig. Ruime keus in menu en erg lekker.
    Erg leuke sfeer.

24. We komen zelf uit Spijkenisse en hebben al heel wat keren Chinees en Indonesisch gegeten en vonden dit restaurant wel heel goed het eten was voortreffelijk en het was er gezellig.

Groetjes en misschien tot een volgende keer.

25. Rob en Ada

Een prima restaurant. Een echte aanrader, ook voor afhalen.

26. Prima gegeten, echt een aanrader. Als ik weer in Venray ben zal ik er zeker weer naartoe gaan.

27. Ron & annelies van gameren

Vandaag eens wat anders, dus gaan eten bij Peking in Venray.

Van te voren stond al vast dat het geen rijsttafel zou worden, maar iets traditioneels.

Dus na de haaienvinnensoep werd het een Tie-Pan gerecht, en wel met eend.

Om het kort te houden, een aanrader......

De bediening was vriendelijk, maar liet af en toe wel wat steekjes vallen.

De rode wijn in de karaf werd vergeten, de whisky werd met ijs geserveerd, terwijl ik deze zonder ijs het besteld.

Het restaurant zag er tiptop uit, en het sanirair was ook brandschoon.

Kortom, ondanks de kleine minpuntjes een aanrader.

28. We rijden er voor om als we terugkomen uit "het zuiden" op weg naar "het noorden". Het kan eigenlijk niet maar de kikkerbillen in knoflooksaus, fantastisch. Ook andere gerechten weergaloos. Zeer uitgebreide kaart en uitstekende bediening.

29. Wij komen uit Leusden en hebben op de verjaardag van mijn vrouw op 30 mei 2010 uitstekend gegeten. De bediening was zeer correct. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

30. Fam Zwerver

Geweldig restaurant. Vriendelijke bediening. Het was erg druk toen wij er waren maar ik stond versteld van de snelheid waarmee we ons eten kregen.

Een top restaurant.

31. Ik kom regelmatig eten in dit restaurant en het is werkelijk altijd goed, heb al verschillende malen gasten meegenomen en ook deze waren enthousiast. Specialiteit van het huis de tie pan gerechten, echt geweldig.

32. Wij gaan elk jaar naar het slotconcert van Rowwen Heze.

Maar eerst even eten bij restaurant Peking met zijn drieen. Het is er gezellig en goede bediening en goed eten. Maar er is wel een minpuntje, ze kunnen er geen taxi bellen, haha.

Dat is een grapje maar de bediening weet wel wat wij bedoelen.

Gr. de drie uit Breda.

33. Ik ben momenteel werkzaam in Venray en zit door de weeks alhier in een hotel. Ben meestal tot laat aan het werk en kwam na een speurtocht naar restaurants deze tegen. Heb goede reviews gelezen en ben er gaan eten omdat de keuken tot 22:00 uur open zou zijn. Dit was dan ook het geval. Ik wandelde rond half tien, kwart voor tien binnen en werd hartelijk ontvangen. Een geweldige gastvrouw, niet te beroerd om een praatje te maken. Het eten was lekker, snel geserveerd en het heeft me goed gesmaakt (geroosterde peking eend met mihoen.)

Volgens mij verbaasde het de gastvrouw dat ik alles op had, maar het had dan ook uitermate gesmaakt.

Ik zal zolang ik nog in Venray gedetacheerd zit hier zeker meer gaan eten. Maar zoals voor vele dingen geld, ondervinding is de beste leermeester. Eet er eens en trek uw eigen conclusie. Met de smakelijke groeten, Raymond.

34. Lekker eten en goede bediening. Aanrader zijn de Hot Pan gerechten. Dan krijg je nog wat spektakel aan je tafeltje ook. En dit gerecht is ook lekker spicy. Mooie zaak. Wij komen er regelmatig en prijs/kwaliteit is goed.

35. Ingo Mommen

36. Lekker eten goeie smaak. Zo hoort het. Goeie prijs voor een goeie kwaliteit. Hoeft niet lang te wachten. Keurig!

37. Onze vaste stek als we eens lekker chinees willen eten, er is geen betere in een straal van 50 km als je 't mij vraagt. Altijd vriendelijk personeel, niet al te groot en werkelijke geweldige gerechten. Probeer vooral eens de wat minder traditionele!

Ook niet onbelangrijk, voor onze kinderen is er ook wat lekkers te eten én ze hoeven hier niet al te stijf te blijven zitten.

38. Fr. Th. Janssen

Eerste klas restaurant, goede bediening door vriendelijke chinese bediening. Na het eten wordt je een warme doek gebracht waarmee je je gezicht kan doen.