Op dit adres zit nu: Snackbar De Patatterie

Lunchroom Boncafé in Venray

1. Hans Manders

Laats in deze lunchroom in hartje Venray gegeten en ik zal hier mijn bevindingen neerzetten.

* Ligging: Ligt op een mooi plekje in hartje stad Venray. Midden in het centrum waar 2 straten elkaar kruisen. Je hebt dus veel te zien.

* Terras: Eenvoudig maar netjes en schoon terras. Misschien iets van bloemetjes enzo erop zetten, ipv alleen een asbak en de menukaart?

* Personeel: Ondanks dat het jonge meiden zijn doen ze erg hun best. Zijn zeer vriendelijk, alleen deze zomer lang op onze drankjes moeten wachten.

Enig minpuntje vond ik de man in de zwarte broek en wit overhemd, komt een beetje norsig over en gaat niet erg goed met zijn personeel om, vind ik. De vrouw met rode haren, volgens mij ook bedrijfsleidster?, was daarentegen erg aardig en in voor een praatje.

* Eten: Eenvoudig maar snel klaargemaakt. Smaakt goed.

* Roken: Mag hier niet meer binnen, alles is buiten dat is voor iemand met een aandoening aan de luchtwegen toch wel heel fijn.

* Algemeen: Zaak komt erg donker over, zowel het interieur als de klandizie die er komt is af en toe een beetje dubieus.

Zal hier helaas niet vaker komen. De zaak is wel aan vernieuwing toe, een frisse wind doet wonderen.

2. Regelmatig hier vertoefd. Kleine zaak en vroeger rookten de bezoekers hier binnen er lustig op los. Wij gaven het de naam 'rovershol'. Nu is het roken voorbij. Hier kun je terecht voor een lunch bijv. een broodje of een uitsmijter. Wordt snel klaargemaakt en is lekker. Bediening is goed. Niks te klagen. Sfeer is minder, het is een eenvoudige tent en zou best meer opgeleukt mogen worden.