Tijdelijk enkel open op afspraak

Ruime parkeerplaats tegenover het restaurant (Raadhuisplein)

ma Gesloten

1693912044 87

1. Chris

2. Het was echt super lekker😍

3. Van Dijck

Heelijk 3 gangen verrassing menu gehad. Erg vriendelijke bediening en verassende gerechten. Aanrader!

4. Beyens johan

Zeer lekker eten en lekkere wijnen.
    Bediening was oké
    Gezellige inrichting.

5. Eten was koud, weinig keus. De branders van de warmhoudplaat bakken waren uit. Daardoor was het eten koud. Te weinig obers. Ze waren maar met twee, terwijl het hele restaurant vol zat. €34,50 p.p. verwacht ik wel meer keus in het eten, en dat het eten warm is.

1,2
  6. Nog zoiets meegemaakt.
    We kregen te horen dat we naar het buffet konden, was in een koude zaal waarbij het eten ook nog koud was dus maar weer terug aan tafel en wachten op warm eten.
    Nagerecht pudding in te kleine schalen.
    2 Man personeel veel te weinig.
    Viel al met al zwaar tegen vooral voor die prijs.
    Dit was dan ook de laatste keer.

7. Jan Basten

Keurig interieur waar ook nog 'ns linnen tafellakens en servetten worden gebruikt. Het eerste gerecht liet wel erg lang op zich wachten, bijna een uur. Hoofdgerecht diamantanthaas met bearnaisesaus. Deze saus heeft een uitgesproken/geprononceerde smaak maar de kok was in zijn enthousiasme wel erg ver doorgeschoten, veel te zuur (te veel azijn gebruikt) bij navraag aan de overigens nette bediening bleek dat de kok ook nog sinasappelsap en tomaat had gebruikt in de saus. Het gevolg was dat het hoofdgerecht totaal niet meer tot zijn recht kwam en zelfs de begeleidende wijn zuur leek. Vlgs de bediening had de kok weinig of niets met de als opbouwende kritiek gedaan. Het blijkt maar weer eens te meer dat een saus het eten kan maken of in dit geval kan vernielen…

8. Gisteravond weer gegeten bij Brasserie 54, we hadden het verrassingsmenu en dat was weer helemaal top, zoveel smaak en vooral de mooie opmaak van de gerechten, daarbij heerlijk buiten gezeten.
    Wij geven de Brasserie een "Michelin ster" Zeker tot een volgende keer.

9. Carla 13 punten

Lekker gegeten. Goede sfeer, prima bediening.

10. Vervoort

Goede bediening en zeer goed verzorgd en lekker eten.

11. Uitstekende prijs kwaliteit, prima inrichting echter een minder vriendelijke oudere mevr die zich nogal druk maakte over een karafje water. Zij was ook degene die de groenten en frieten op de tafel zetten voor dat onze borden werden geserveerd. een smetje op een gezellige avond voor ons.

12. jeanne hendrix

Mijn man en ik zijn afgelopen zaterdag bij anno 54 geweest. We hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Het was in 1 woord geweldig! De bediening was super, de sfeer was super. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Er werd netjes vertelt wat we kregen. We hadden het gevoel dat we tijd genoeg hadden en konden precies aangeven wat we wilde of niet!

13. Wij zijn netjes bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en onze jassen werden van ons aangenomen waarna we naar onze tafel werden gebracht.
    We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu wat op een mooie manier gepresenteerd werd. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat je ging eten. De diverse smaken die goed op elkaar waren afgestemd maakte het eten verrukkelijk. De drank was goed op temperatuur. Kortom nadat we genoten hadden van de gezellige sfeer en avond werden zelfs onze jassen aangereikt. Brasserie ' 54, complimenten voor de kok en de bediening!

14. marian en henk

heerlijk gegeten van aspergemenu, eigenlijk zouden we met zn vieren eten, maar door ziekte maar met zn tweeën gegeten. de andere 2 personen mochten de week later toch nog reserveren met de wowdeal! super oplossing!
    Brasserie 54 top, we komen nog eens terug!😀

15. Ron van Gameren

Leuke zaak, prima gastheer.
    Asperge menü gegeten, erg lekker. Prima wijn. Komen zeker terug!

16. Jammer van de diepvries groenten en kant en klare carpaccio. Service was prima. Helaas was het druk, dus wat langer gewacht, maar dit werd prima opgevangen met amuse en wat brood. Later op de avond begon er een feest in de zaal naast het restaurant. Dan hoor je ineens twee verschillende muziekstukken door elkaar. Vervelend! Prima restaurant, maar verbeteringen mogelijk.

17. Jenna Reijnders

18. jos gommans

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en niet te beroerd een menu aan te passen. Komen zeker terug.

19. Geweldig mooi restaurant, eten is echt ontzettend goed en bijzonder! Personeel zeer vriendelijk. 1 van de beste restaurants waar ik ooit geweest ben!

20. Lekker gegeten en leuke bediening.
    Leuk dat de kok aan het eind van de avond nog een praatje komt maken

21. Bart en Hanneke

Eindelijk voor de eerste keer bij brasserie '54 gegeten. De verwachtingen zijn zeker uit gekomen. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede bediening. Ook erg leuk dat de chef kok nog een praatje kwam maken aan het eind van de avond. Een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug!

22. Bediening kortaf, lang gewacht op het eten en maar 1 drankje gehad. Waarschijnlijk hadden ze het te druk om nog eens te vragen of we nog wat wilden drinken. Het eten smaakte redelijk. Had beter verwacht naar aanleiding van recensies.

23. Sjef Pappers

Heerlijk gegeten in een geweldige sfeer.
    Wat opviel was dat het voor een ordinaire maandagavond erg druk was. Met slechts één vrouw in de bediening (Trudy) hielden we ons hart vast, maar als een octopus wist zij alles en iedereen tevreden te houden.
    We komen zeker terug.

24. Sfeervol restaurant, fijne bediening en vooral heerlijk eten!! Komen zeker terug want er stonden nog veel meer lekkere gerechten op de kaart, een echte aanrader!!

25. Waren hier op een maandagavond dus het was helaas erg rustig. Bediening (Trudy) heel erg correct en aardig en heeft ons goed geholpen en geadviseerd. Eten was verukkelijk echt een aanrader, alles was goed op smaak en het waren lekkere en verrassende combinaties.

26. Annemarie

Heerlijk gegeten. Leuke inrichting en gelukkig een goede akoestiek zodat je normaal met elkaar kunt praten. Goede bediening, kortom een aanrader!

27. Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening. Wat willen we nog meer?

28. Petra Zegers

Gastvrij ontvangen, rustige omgeving, geen storende muziek op de achtergrond. Heerlijk gegeten, super bediening, gezellig kunnen natafelen. Je werd niet de zaak uitgekeken. Al met al een top avond.

29. Onlangs weer heerlijk gegeten bij brasserie 54! Bediening was erg vriendelijk en dacht mee. Tot snel!

30. R. Schütte

Voor een verjaardag met een aantal mensen bij Brasserie54 gaan eten. Ambiance erg goed, eten was heerlijk. Door drukte hebben we erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten, maar werd (pas later) uitgelegd en verontschuldigd. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en kregen bij elk gerecht uitleg. Jammer dat er niet werd ingegaan op de vraag of er voor de jarige iets extra's gedaan kon worden. Personeel leek wel veel hinder te hebben van iets of wat stress.

31. Ricardo & Marita

Top, heerlijk gegeten, kok maakt wat hij belooft. Een fijne sfeer en super aardige bediening. Al met al aanrader!!

32. Bp 17 punten

Afgelopen maandag (koningsdag) een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Het personeel was vriendelijk & gastvrij. We komen zeker terug!

33. Gisteren verjaardagsdiner bij anno 54. Super bediening. Heerlijke streekgerechten, vooral de asperge op verschillende wijze en dan dat heerlijke wayugu vlees. Complimenten voor de kok. En als kersje op de taart een verrassing voor de jarige. Bedankt team 54 het was een avond om niet snel te vergeten. Echt voor herhaling vatbaar. Tot snel weer.

34. Heerlijk gegeten. Met zijn vieren gegeten, allemaal iets anders genomen en we waren over elk gerecht zeer te spreken. Zeer vriendelijk personeel, gezellige en gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar!

36. We hebben lekker gegeten! Gr. De toeristen.

37. Fam. Peters

Vanavond bij Anno 54 gegeten. Een mooie ambiance, gezellige sfeer, perfecte bediening en in alles tegemoet gekomen. Zeer vriendelijk mensen. Tafels gedekt met mooi wit linnen en servetten.
    De kok heeft voor ons een heerlijk en smakelijk diner gemaakt op witte borden, prachtig het waren net schilderijen zo mooi opgemaakt. We hebben zowel het drie gangen menu gegeten en drie menu's zelf samengesteld met uitleg erbij. De vissoorten formidabel met een lekkere wijn.
    Een echte aanrader en betaalbare prijzen. Kortom een gezellige gelegenheid om vaker naar toe te gaan. Chapeau!!

38. fam Janssen

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Wij vonden het erg prettig dat er na het voor en hoofdgerecht gevraagd werd of alles naar wens was. De sfeer was vriendelijk en ongedwongen. Wij hadden gekozen voor het 3 gangen menu. Dit is zeer aan te bevelen, het was erg lekker en meer dan genoeg! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

39. Willeke

Afgelopen zondag hier het vier gangen verrassingsmenu gegeten. Het eten was heerlijk en afwisselend. De bediening was erg enthousiast en aardig. Een restaurant waar ik zeker nog een keer terug kom!

40. Een top restaurant! Alles in het verrassingsmenu was zeer lekker. Hele goede, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

41. We hebben heerlijk bij jullie gegeten, rustig en met prima bediening.

42. Willem en Aggie

Afgelopen zaterdag voor de eerste keer gegeten bij Anno '54. En ik denk niet de laatste keer. Meer dan prima eten in combinatie met een vlotte, vriendelijke bediening maakte dat we met onze vrienden een hele gezellige avond hebben beleefd.

43. Miep Tepas

Heerlijk gegeten, Wagyu vlees als hoofdgerecht. Echt een aanrader. Super goede, vriendelijke, attente bediening in een gezellige ambiance.

44. Linda van Meijel

Geweldige ervaring, heerlijk gegeten, verassende gerechten, gezellige sfeer!

45. Danielle Jeuken

Afgelopen zaterdag bij Anno 54 gegeten, het was heerlijk! De lieve, goede bediening was snel... er ging een glaasje port om en in een mum van tijd stond de serveerster met de handdoek, top! We hebben lekker mogen doorzakken om na de koffie toch nog een borreltje te krijgen!

Wij zeggen het voort en komen zeker terug!

46. Jos van raay

47. Gezelschap is belangrijk bij een avond uit, maar lekker eten en drinken is net zo'n groot belang. Bij Anno '54 hebben wij een fijne plek gevonden om tussen beiden een uitstekende combinatie te vormen.

Goede gerechten, vriendelijke gastheer en gastvrouw en lekker assortiment aan drankjes.

Een aanrader!

48. Dinsdagavond samen met een vriendin de andere kant van de zaak bekeken en de gerechten geproeft. Erik en Job het was super.

49. Wat een geweldige ontdekking, als ik in venray zou wonen wist ik het wel dit zou mijn stam-brasserie worden! Hartelijk ontvangst, je meteen thuis voelen is voor mij ontspanning. Lekkere maar vooral betaalbare wijnen, geen gekke dingen maar dat is ook niet nodig. Het eten verdient een dikke pluim, perfect gerechten komen uit deze keuken. En als klap op d'r vuurpijl het is ook nog eens betaalbaar, deze restaurants moesten er meer komen! Ga zo door, ben ik weer in de buurt zien jullie mij zeker weer terug!

50. Een unieke ervaring. Heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Aanrader

51. Geweldige bediening en een top kok in de keuken. We zijn heerlijk in de watten gelegd. Helemaal geweldig.

52. Riliza Verstendriks

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en zeer vriendelijk personeel. Aan te raden: uiteraard de Wagyu, de carpaccio en de wijn. De stijlvolle inrichting en ontspannen sfeer verzekeren een heerlijke eetervaring. Wij komen terug.

53. Vanaf de opening eten we regelmatig bij Anno'54. Het is elke keer weer een verrassing. De menukaart heeft ruime keuze in verschillende gerechten, van vlees en vis en prima vegetarische mogelijkheden.
    Vriendelijk gezellig en een stijlvolle inrichting zorgen voor een prima avondje uit.

54. Ineke Vreugdenhil

Op 15 juni gegeten. Het verrassingsmenu. Wat was het heerlijk. Elke gang was een plaatje op het bord en het smaakte voortreffelijk. Wij hebben genoten.

55. BW Janssen

Dit weekend heerlijk gegeten bij Anno 54 in Venray. Zeer vriendelijke bediening op terras, heerlijk wijntje en Swinkels bier. Als we in de buurt zijn, komen we vast en zeker weer bij jullie eten. Bedankt !

56. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Anno '54, De Wagyu is heerlijk en niet duur. Bomvolle zaak, maar toch vriendelijk en goed bediend. Jullie zien ons zeker weer als we in de buurt zijn.

57. Afgelopen zondag heb ik hier met 6 meiden gegeten. We hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Één van ons lust geen vis en hier werd goed rekening mee gehouden door tijdens het tussengerecht een alternatief te bieden.

De sfeer en het personeel waren goed :). We hebben allemaal erg lekker gegeten en genoten van de avond. Een echte aanrader dus!

58. Sinds de opening in december ben ik hier al diverse keren geweest. Iedere keer als wij komen eten worden we verrast door heerlijke gerechten! Dit weekend hebben we de nieuwe kaart uitgeprobeerd! TOP!
    De bediening is erg vriendelijk en wil jou een leuke avond geven!
    Jullie zullen ons zeker vaker terug zien! Ook straks op het terras!

59. In tegenstelling tot andere berichten ben ik niet positief, gisteren gegeten daar. De sfeer was prima. De bediening slecht. 2uur moeten wachten op ons eten. Vervolgens klopte het niet bij 1 persoon die dus een kwartier kon wachten tot haar eten klaar was. Na het eten werd er weer wat vergeten bij de koffie, dit kwam ook veel later. Wat je krijgt voor de prijs vind ik ook erg weinig. Voor ons (groep van 11 personen) dus niet voor herhaling vatbaar!!

60. De plek in Venray om fantastisch te eten! Het verrassingsmenu is een echte aanrader! Iedere keer weer iets anders, en iedere keer weer super lekker! Ook mooie presentatie!

61. Gisteren een perfecte avond gehad bij Anno 54 de brasserie. Heerlijk eten gehad. Prijs/kwaliteit super. Een dikke pluim. Zeker tot een volgende keer.

62. Sylvia Keijsers

Zojuist genoten van een heerlijke Hi Tea, top verzorgd, smakelijke hapjes koud, warm, hartig en zoet, zoveel thee als wenselijk en een kop koffie tussendoor is geen probleem.

63. Jeanne van Gerven

Heerlijke high-tea gehad, kon niet beter. Helemaal geweldig, super.. De hapjes, ruim voldoende en overheerlijk. Genoeg thee en koffie, de sfeer en service.. Helemaal top.. een dikke 10!

64. Wat een verrijking voor de horeca in Venray. Betaalbaar en lekker, wat wil je nog meer! Voor iedereen aan te raden. Een persoonlijke aanrader: de Wagyuhamburger!

65. fam vd Heuvel

Heerlijk gegeten. Mooie sfeer en de prijs/kwaliteit is zeer goed.
    Een aanrader!

66. Gisteravond gegeten in dit nieuwe restaurant. Dit is zeer goed bevallen. De kwaliteit van het eten is erg hoog en het wordt mooi gepresenteerd. De sfeer in het restaurant is ook erg gezellig. Goed en gezellig dineren voor een scherpe prijs! Kortom, een aanrader!

67. Het openingsmenu smaakte goed voor een betaalbare prijs! Het was ook erg leuk dat we een amuse en een stokbroodje vooraf kregen. Binnen Venray zeker een aanrader.

68. Venray heeft niet zo heel veel locaties waar je betaalbaar ook nog echt lekker kan eten. Dit restaurant is echt aan te bevelen! Heerlijke wijn, verse en qua smaak lekkere gerechten in een ongedwongen ambiance. Voor nog geen € 30,- pp echt een top avond gehad! Ga zo door!

69. annelies

70. Hoi, hoi.

We hebben weer heerlijk genoten van de ontzettend verrassend lekker menu vanmiddag.

Een dikke pluim waard en we vertellen het voort.

Tot de volgende keer.

Groetjes Jack-Wilmy...........Patrick en Anouk.

71. j.vd laar

Wij hebben op zondag 29 mei heerlijk gegeten bij Anno 54.

het is zeker voor herhaling vatbaar.

J en A vd Laar.

72. Vanaf 1 april is Dans & partycentrum Janssen overgegaan in Anno '54. U bent natuurlijk van harte welkom voor uw feesten en partijen. En vanaf 1 mei ook voor lunch of lekker borrelen op het terras.