Restaurant De Kraal in Venlo

1320223968 77
1359532068 71
1411942868 83

1. ton kempken

Het was de eerste ervaring met de kraal. Het eten was prima maar we moesten te lang wachten tot het geserveerd werd.

2. Gisteren heerlijk gegeten bij de Kraal. Alles vers. Kalfslever in calvadossaus en Heilbot perfect klaargemaakt. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!!

3. J.Timmermans

Zeer goed restaurant met vriendelijke bediening en een perfecte prijs kwaliteit verhouding.
    Seizoen gebonden producten voeren de boventoon in de diverse menu's.
    Alles in een zeer ontspannen sfeer.
    Een aanrader.

4. Nico en Jan

Wij hadden nog nooit gegeten bij De Kraal in Venlo, maar het overtrof onze verwachtingen. Bediening was perfect, er was een heerlijke sfeer, het eten was lekker en de prijs was ook aangenaam . Voor herhaling vatbaar.

5. Zondag weer gaan eten, het eten en de bediening waren weer goed en gezellig. Er word alles aan gedaan om de klant met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan.

jos uit tegelen

6. Ik heb al een aantal keer gegeten bij restaurant de Kraal, en ik kan dus restaurant zeker aanraden.
    Het eten is is een woord top, vooral de rijk gevulde tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht de spareribs, hmm.
    Verder zijn de broodjes met de tapenade en de kruidenboter vooraf erg lekker en vers.
    Als desert zou ik desert de kraal aanraden, het is elke keer weer de verrasing wat je krijgt, super!
    Verder is de bediening helemaal geweldig, ze werken netjes en zijn altijd wel in voor een grapje!

Een echte aanrader dus!!
    Ga er lekker eten, en geniet ervan!

7. Afgelopen zondag bij de kraal gaan eten omdat mijn favoriete restaurant geen plaats meer had.
    Ik had een zigeunerschnitzel besteld deze stonk van het bord af naar varken heel onsmakelijke geur en hij was paars.
    Hier een melding van gemaakt het bleek normaal te zijn.
    Ik ben er niet op in gegaan heb alles laten staan afgerekend en ben naar huis gegaan.
    De dag erna trof ik de eigenaresse aan bij de Lidl en zag haar de schnitzels uit het vriesvak halen met de dozen tegelijk.
    Dit vind ik niet kunnen betaal je 13.50 voor een schnitzel van de Lidl nooit meer kom ik terug dit vind ik een schande!
    Gr Piet

1,7
  8. Afgelopen zondag geweest bij de Kraal, veel gelezen erover ook op deze site. Dus gingen met hoge verwachtingen erheen. Eenmaal binnengekomen werden we keurig ontvangen en rustig naar onze tafel begeleid.

Voorgerecht. Hadden we een proeverij van hapjes, nou dit was subliem!!! Heerlijke smaak, schitterend opgediend.

Tussengerecht. Vissoep, nou goed gevuld en heerlijk op smaak.

Hoofdgerecht. Wildzwijnkoteletjes die mooi rose waren gebakken en schitterend op een doorzichtig bord gesereveerd. Genoeg garnituren erbij en bord was op juiste temp voorverwarmd. Toppppp!!!

Nagerecht. Dessert de Kraal. Heerlijke proeverij van kleinigheidjes.

Wij komen in ieder geval snel terug in dit super sfeervolle leuke restaurant. Zeer professionele bediening. Werden mooi uitgegelaten en we hadden top avond. Professionele bediening.

9. Het was weer geweldig!!! Dank jullie wel voor de onvergetelijke avond!
    Leuk om te zien dat jullie nu zo een leuke kaart hebben.
    Heb als voorgerecht de carpaccio van tonijn gegeten, heerlijk met die japanse touch!! Ben sowieso gek op vis!! De zeetong bij jullie is ook legendarisch hoor! Heb zelden zo lekker gegeten.

10. Wij hebben zaterdagavond met drie personen prima gegeten, de kruidenboter, tapenade en brood waren vers en lekker, de soep was goed warm en het hoofdgerecht
    smaakvol.
    De bediening en sfeer ( gezellig Druk) was prima.

11. Wat immens zonde dat op zo'n prachtige lokatie, die zo geweldig is aangekleed, zo bar slecht wordt gepresteerd. De kaart ziet er niet eens zo slecht uit (prijzen redelijk, hoewel de kosten voor de euromast zelf er natuurlijk nog bijkomen!), maar het eten is op zijn zachtst gezegd "matig". Ook wij hadden slechte ervaringen met de lam: veel te rauw! Bij terugsturen duurde het zo lang voor we wat terugkregen dat de rest van het gezelschap al was uitgegeten. Het bedroevendste was echter de slechte bediening. Niet eens onvriendelijk maar duidelijk gewoon slecht geïnstrueerd. Weinig kennis van wat er werkelijk op de menukaart staat, klunzig opdienen en afruimen (een grote stapel van de lege, vuile borden maken staat weinig professioneel) en in de stress schieten als er verzoeken worden gedaan buiten de menukaart om. Hier moet een manager héél hard aan de slag! De lokatie was zeer geschikt voor onze buitenlandse relaties, dachten wij. We horen het graag wanneer de kok en de floormanager hun zaakjes op orde hebben! Kom niet eten dus bij de kraal!

12. Wij eten regelmatig bij De Kraal. Het eten is altijd even lekker. De bereidingstijd duurt iets langer, maar je krijgt dan ook altijd overheerlijk vers eten. Heb je speciale wensen, dan hoef je het maar te zeggen en ze houden er rekening mee.

De bediening is super; correct en toch in voor een grapje.

Een echte aanrader.

13. piet 11 punten

Verschillende keren hier gaan eten.

Erg lekker eten, goede sfeer en service.

Een groot nadeel is dat je altijd erg lang moet wachten op het eten. Afgelopen keer 3 kwartier op een voorgerecht gewacht. Vaak ook wel een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Erg jammer. Ga hier dus niet heen als je nog andere plannen hebt die avond. Neem goed gezelschap mee en dan zal je hier een heerlijke avond hebben!

14. Nou, wil effe zeggen dat we gisteren bij de Kraal hebben gegeten. We kwamen binnen en werden zeer vriendelijk verwelkomd door een jongeman van de bediening. Hij wees netjes waar we onze jassen moesten ophangen en begeleidde ons naar de prachtig mooi ingedekte tafel. Eenmaal aan tafel kwam de jonge man en vroeg ons wat we te drinken wouden.

Eenmaal lekker geproost kregen we de kaart, die heel uitgebreid en heel leuk was. Wisten bijna niks te kiezen omdat het allemaal lekker klonk.

Eenmaal gekozen kwam de jongeman ons voorgerecht brengen, dat perfect smaakte. Wat ons opviel was de manier van serveren bij de jongeman, eerst de dames en dan de heren. Super! Een tafelgenoot vroeg opeens wat die lange sliert was en zelfs productkennis was aan deze jongen besteed, top!

Een paar wijntjes verder en inmiddels aan het hoofdgerecht kregen we echt de indruk dat dit restaurant super is, bediening superieur en het eten echt van hoge kwaliteit.
    De jongeman haalde onze tafel leeg en maakte effe een praatje met ons. Zelfs dat zie je niet overal. Hij vroeg of we nog een nagerecht wilden? Nou, het was allemaal zo verrassend en we zeiden, ja is goed. Hij bracht ons de kaart en raadde ons het vulkaantje aan? We waren met zijn 4 en en 3 namen iets anders en ik dacht nou, dat proberen we maar eens.

Toen de ober langs kwam met het dessert dacht ik, oh, oh.

Hele mooie dessertborden, mijn vrouw zei nog die neem ik mee, waarop de jongeman een grapje maakte.

Op het laatst kwam de vulkaan en hij zei : ik zal de vulkaan eens laten uitbarsten. Ik dacht wat hebben we nou weer hier.
    Hij gooide een soort likeur erover en bracht het aan het branden. Nou echt, super zag het uit.
    Eenmaal aan de koffie bracht de jongeman ons echt een verwennerij, een heel leuk kopje koffie geserveerd met allerlei lekkere dingen erbij. Echt super.

Eenmaal de rekening gevraagd vroeg de jongeman of alles naar wens geweest en dat was het zeker. Wij hebben al een hele lange tijd niet meer zo lekker gegeten. Het was echt een topavond, veel gelachen met de ober en met onze gasten.
    Na deze avond kan ik alleen maar zeggen jongens, ga zo door!

Groetjes, Bert, Jos, Karin en Gerda.

15. Wegens mijn verjaardag etentje aangeboden. Bediening was goed en goed geserveerd. Echt jammer vond mijn dochter en ik dat het bestelde vlees van het hoofdgerecht stug en taai was.

Omdat het meerdere delen was, dit niet direct tijdens het eten gemeld, omdat wij ervan uitgingen dat een stukje altijd wel minder kon zijn en de overige stukken wel van goede kwaliteit zouden zijn. Maar alle stukken vlees waren taai en slecht eetbaar!

Dit gemeld aan de bediening die aangaf dit met de keuken te bespreken. Daarna kwam ze terug met het verhaal dat het vlees slecht was gesneden en daardoor taai zou zijn. En... daar bleef 't bij, helaas!
    Ze vroeg aan mij, die de klacht had ingediend, of ik een nagerecht wilde en ik ging ervan uit dat dit de compensatie zou zijn en accepteerde dat.

Bij het afrekenen bleek dat alles gewoon berekend was!

Wij vinden dit niet erg klantvriendellijk afgehandeld en komen dus niet meer terug!

16. Dick van Dijk

Dit weekend heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant.
    Bediening was subliem. Veel aandacht voor het uitserveren en heel vriendelijk.

Heb vis gegeten, ontzettend vers. Kunnen andere restaurants nog wat van leren. Wat betreft prijs/kwaliteit: Is super in orde hier. Dat ze dat hiervoor kunnen maken.

17. Slechte bediening, prijs kwaliteit staat niet in verhouding

1,1
  18. yvonne janssen

we hebben er geweldig lekker kunnen eten, goede bediening, flexibel, leuke presentatie en kaart en gevarieerde bijgerechten. echt top en dat meen ik!

19. Beej Leon en Riekie is 't good miechele!
    EN... gezelligheid kint gen grens!

gr
    rachel