Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venlo verdeeld zijn.

1. Woensdag menu A was heel erg lekker! Precies genoeg voor 1 persoon.

2. marion verstappen

Heerlijk, altijd goede bediening, erg goed en gezellig.

3. We hebben heerlijk gegeten bij Kreta. Alles was heerlijk. Als we al een puntje moeten noemen dan is het dat het zoveel was dat we het niet op konden krijgen (en we zijn geen kleine eters). Zeker een aanrader voor wie gezellig uit eten wil in Venlo.

4. Italiaans Venlo

Heerlijk gegeten bij Laterna. Bediening is vriendelijk. Het menu altijd weer een aanrader.
    Beveel iedereen Laterna aan.

5. Leuke eetgelegenheid waar je voor een prima prijs lekker kunt eten en drinken. Verwacht geen haute cuisine maar wel eerlijk en goed eten.

6. gerard van den Bergh

WAARDELOZE ERVARING
    Gereserveerd op donderdagavond 23 september om 19.30 uur voor 2 personen. Komen daar aan en staat er voor de deur zeker een groep van 20 man buiten te wachten. Wij hebben aangesloten, maar na 20 minuten waren we niet echt veel opgeschoten. Overboeking? Wij zijn toen maar vertrokken en hebben gelijk een e-mail gestuurd van het voorval en hoe men dit ging oplossen.
    Heb er ingezet dat wij tot zondag in omgeving van Venlo bleven.
    Totaal niets vernomen van Izumi vind dit zeer klantonvriendelijk.
    Snap hier oprecht niets van helaas

7. Patrick Trommelen

Kreta is een super gezellige tent. Je wordt er ontvangen als familie. Het eten is echt Super!! Met hoofdletter S! De bediening super vriendelijk en attent.
    We hopen er gauw weer een keer te reserveren.

8. Ton

9. Pizzeria Venlo

Een platgedrukte pizza waarvan de kaas aan de bovenkant van de doos zat, lauwe drankjes en verkeerde saus. Lekker man had net zo goed zelf n pizza kunne bakke had me 17 euro bespaard.

2,8
  10. Nederlands Venlo

Ine Thijssen

Vriendelijkheid en goede kwaliteit van het eten. En dat alles voor een goede prijs!

11. Je bent meer bezig met eten bestellen dan met eten, de porties zijn veel te klein, je mag maar 1 hoofdgerecht en een bijgerecht per keer bestellen en dat is 2 hapjes en dan ben je klaar, bijgerechten mag je onbeperkt bestellen, omdat je daar snel van vol zit. Ik was veel geld kwijt voor hetgeen ik had gegeten was geen verhouding. Geef de mensen dan nog eens een defect tablet en de avond kan niet meer stuk. Het eten vond ik ook niet echt bijzonder, het personeel wel super!

12. Wij zijn vanavond bij dit restaurant geweest. Zaten er om 17:45u en onze 1e drankbestelling werd meteen opgenomen door de eigenaar. Daarna heeft het zeker een uur geduurd voordat wij onze voorgerecht/hoofdgerecht konden bestellen (nadat wij zelf de bediende hadden gewenkt).
    Daarna heeft het weer een uur geduurd voordat het voorgerecht kwam (deze was "niet opgenomen"). Wij hadden een serveerster waarvan het haar 1e dag was en zij heeft ons meteen op prioriteit gezet bij de chef nadat wij zolang gewacht hebben.

Verder nog wat punten richting de eigenaren die ons opvielen:

1. De eigenaren vonden ons "jongelui" en dacht dat wij na drankje 1 al weggingen (en had ons dus verwijderd van de bestellijst).
    2. De eigenaren hielpen alleen de rijkelui, ouderen en mensen die ze zelf kenden.
    3. Er zijn meerdere mensen geweest die normaler gekleed waren die niet geholpen werden.
    4. De eigenaren gingen vervolgens om 19:45u met een cocktailtje buiten zitten bij de rest van de klanten.
    5. Vervolgens hadden de eigenaren het lef om aan hun serveerster te vragen om nog een cocktailtje te brengen.
    6. De eigenaren waren hun eigen personeel belachelijk aan het maken (voorbeelden; een serveerster serveerde het eten via links ipv rechts, - omdat ze het eerst liet zien aan de klant die vroeg wat het was - en waren haar toen aan het uitlachen & daarna kinderlijk te klappen toen ze het wel goed deed. Voorbeeld 2: de serveerster waarvan het haar 1e dag was zaten ze ook uit te lachen toen ze merkten dat ze gestresst was).
    7. De eigenaren gingen stipt om 20:30u naar huis (toen de tent gesloten was, terwijl de serveersters en kok wel doorwerkten).

Conclusie:

Het eten was heerlijk en de serveersters waren netjes!

Door de eigenaren kregen wij het gevoel dat ze jongelui en "normale" mensen niet goed genoeg vonden voor hun zaak.

13. Zojuist weer mogen genieten van een heerlijke hamburger speciaal.
    Deze hamburger is te omschrijven als de ''perfecte'' burger: gebakken eitje, plakje gesmolten kaas, ananas, vers gesneden uitjes, komkommer, tomaat, mayo en curry, en een smaakvolle schijf gehakt. Los van de smaakvolle burger zijn het ook de vriendelijke en gastvrije eigenaars die dit mogelijk maken. Leuk om te zien is dat de kinderen ook al vol ijver en veel plezier mee mogen helpen in hun familiebedrijf.
    Tot gauw weer, gr Bart

14. Bij toeval ontdekt op weg naar huis van vakantie. Zuurvlees en eigen gemaakte kroketten zijn een aanrader.

15. Mark

16. Als ik in Venlo ben is dit normaliter de frituur waar ik wat ga eten. De kwaliteit van de producten is goed en je kunt lekker buiten zitten op een ruim terras. Het personeel is echter super slecht. Er kan geen lachje vanaf, geen praatje, alleen maar nors kijken. Wat een raar volk. Super onprofessioneel. Ik denk dat ik de volgende keer maar eens ergens anders heen ga. Het personeel verpest alles.

17. Eerste keer hier gegeten was goed.
    Jammer dat er verder geen bediening was als mevrouw zelf.
    Rende de hele avond van hier naar daar.
    Vonden wij storend hoop volgende keer meer personeel.
    Gaan dan beslist terug.

6,7
  18. Internationaal Venlo

Geweldige plek! Heerlijk eten, prachtig restaurant met mooi uitzicht over de Maas en de stad. Ster-waardig.

19. Ik vond het een leuke ervaring. Het personeel was vriendelijk. Het eten werd netjes op tafel gezet. Het eten was lekker, helaas kon ik geen toetje op.

20. 3 Kwartier wachten op ben en jerry's. Grote bek van de persoon aan de tel. Nooit meer hier bestellen dus!

21. Nederlands Venlo

erwinwijn

Leuk concept, goede bediening en service. Eten is erg lekker, van sate tot calimararingen, van soep tot cheesecake of creme brulee. Allemaal even lekker en goed bereid. Lekker wijntje erbij, dan is het goed toeven.
    Voor herhaling vatbaar.

22. Een onopvallende parel in Venlo waar je heerlijk eet! 2 personen in de bediening die een vol restaurant bedienen zonder ook maar een beetje gestrest te raken. En iedereen werd goed bediend!! Casa Italia heeft twee vaste klanten erbij!!!

23. Een fijne plek om te zitten. Het eten is heerlijk, de bediening is toppie… wat kunnen we nog meer zeggen. Dik en dubbele goede prijs kwaliteit verhouding!

24. Stijn

25. Zoals altijd uitstekend gegeten in een gemoedelijke sfeer.

26. Aziatisch Venlo

Heerlijk gegeten, de taste of bali rijsttafel bleek een schot in de roos. Diverse hoog op smaak gebrachte gerechtjes, pasten perfect bij elkaar. De geserveerde sambal was voortreffelijk. Tel daarbij op de meer dan uitstekende bediening (zelden zoveel oog voor de gast bij bedienend personeel gezien) en onze avond kon niet meer stuk. Een verademing en een absolute aanwinst voor culinair Venlo. Wij komen zeker terug.

27. Internationaal Venlo

Rob tabbers

Een werkelijk geweldige ervaring!
    Bij binnenkomst een warm welkom.
    Mooi verzorgde uitstraling.
    Bediening is zeer vriendelijk en vooral oplettend. Alles precies op tijd en het eten was met een woord subliem!
    Een echte aanrader voor iedereen die eens een verzorgde avond uit wil.
    Ons zien ze hier vaker terug🎉

28. Wij hebben gisteren gegeten bij de Dorstige Haen. Ik had de maïshoen besteld, wat een heel klein stukje vlees was met wat stengels groene asperges en bimi. Al met al was het veel te weinig voor een volledige maaltijd. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding niet in verhouding. Bij afrekenen aangegeven dat het weinig vlees was in verhouding tot de prijs. De serveerster wist zich geen raad met deze mededeling.

3,2
  29. Kwen Hendriks

Ik had een klacht gestuurd naar sushimi en ipv en reactie blokken ze mij op fb. Dit is mijn klacht:
    Goede morgen,
    Ik wil even wat kwijt.
    Wij zijn gisteravond bij jullie komen eten en het eten was goed zoals altijd. Maar rond 20.30 Werden tafels snel afgeruimd en gepoetst(terwijl we tot 22.00 Mochten blijven zitten), er was zelf een tafeltje even een toetje halen komen ze terug is hun tafel al gepoets en werdt al opnieuw gedekt. Wij waren de laatste gasten en de bordjes werden van tafel gehaald nog voor we de laatste hap op hadden.   We voelden ons echt opgejaagd het personeel kon niet wachten tot we weg waren. Toen we af wilden rekenen moesten we wachten omdat het personeel buiten de voetbalwedstrijd aan het kijken was. Tijdens het afrekenen was de telefoon/ wedstrijd belangrijker als klantvriendelijkheid.
    Als het personeel dan zo graag voetbal wil kijken sluit dan eerder of blijf gewoon klantvriendelijk. Dit was echt niet netjes.

30. Otto Jacobs

Kwaliteit van het eten is goed, maar wel een beetje aan de dure kant. Personeel zijn vriendelijk en behulpzaam.