1191250798 100
1464220273 86
1471219490 86
1520214012 83

1. Wiel Koster

Geweldig zorgzaam persoonlijke behandeling.

2. Het eten wad er goed. Het voorgerecht vond ik wat te machtig maar wel lekker.
    Jammer vond ik het dat het eten en de gebakken aardappels of rijst.
    Niet op 2 bord lag.
    Van het toetje haf ik ook wat meer verwacht.
    Maar al met al is het wel een aanrader.

3. Heerlijk gegeten, borden vol. Leuke bediening, was erg lekker!

4. Resi Vallen

Zeer vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk eten en goede prijsverhouding. Een minpuntje was dat het erg rumoerig in de zaak was zodat je mekaar niet goed kon verstaan. Verder dik tevreden.

5. jopie ritmeester

Prima eten, fijne bediening.

6. Carl Schaffer

Samen met een collega heerlijk gegeten zeer grote porties en geweldig van smaak zeker een aanrader als ik weer in Venlo ben.

7. De hoeveelheid eten is niet veel op aan te merken. Alles heeft een vrij vlakke smaak. Geen echte smaak explosie.
    Bediening is echt een verbeterpunt, niet georganiseerd, meerdere keren moeten wachten op drank, geen verstand van wat er geserveerd wordt. Muziek stond veel te hard, daardoor geen achergrond muziek maar storend. Geen echte aanrader!!

8. Het eten was weer geweldig. Echter was er een telefonische afspraak gemaakt voor een verrassing voor mijn echtgenote welke niet nagekomen is. Heb dit kenbaar gemaakt per email na deze avond. Echter niets meer vernomen. Heeeel jammer

9. Ach als je al zo lang in Venlo een eetzaak hebt, dan moet er wel wat goed zijn. Gewoon goed eten voor een normale prijs. Maar wat het meeste waard is... je voelt je thuis. Gewoon gezellig.

10. Ruth Steinvoort

Wij komen er al jaren. Zeker voor het lekkere eten maar ook zeker omdat er zo'n familiair sfeer hangt. En ze zijn allemaal zo super vriendelijk.
    De prijzen zijn echt goed t. o.v het eten!
    We komen er graag.

11. Vandaag, na jaren lang Venlo gemeden te hebben vanwege de medewerkers die je in het Duits aanspreken en teleurgesteld zijn als je 'n 'Hollander' bent, 'n dagje Venlo gedaan.

Moe van het slenteren kwamen we via de 'eet.nu app' op m'n telefoon terecht bij het Griekse restaurant Kreta. Na een vriendelijke ontvangst kregen we van de jarige serveerster de gebruikelijke Ouzo aangeboden.

Het beoordelingscijfer van 8,6 zijn ze meer dan waard. Het was 'n verademing om nu eens niet alles op één bord te krijgen, maar keurig alles gescheiden op verschillende schalen. We hebben genoten van de lamskoteletjes en een Girosschotel met metaxasaus en met kaas overbakken. Alles met een heerlijke smaak en een hoeveelheid die je niet op kunt.

Hier komen we zeker 'n keertje terug.

12. Ik ben zeker dat ik in mijn vier jaren in Venlo, het mindst iedere tweede maand smullen bij Kreta was. Ik ben liefhebber van Griekse cuisine en de eigenaars weten wat Griekse cultuur bedoelt. Ik denk er ook aan de Griekse avondjes met fijn live muziek. Over het eten; de voorgerechten zijn heerlijk aangemaakt en jouw smaakpapillen willen een heerlijke reis maken. Het vlees is een gedicht zo als ook de desserts en de prijs/kwaliteit is top! Mijn favoriete restaurant in Venlo en een echte aanraad!

13. Frans van Zon

De reden dat we bij Kreta gingen eten was omdat we in het casino niet meer terecht konden. Maar het eten was zeer goed net zoals de bediening. Dus mochten we nog een keer in Venlo gaan eten zullen we zeker hier weer gaan eten. Over de prijs hadden we met z'n vieren niet te klagen het was zelfs nog goedkoper dan in het casino.

Groetjes Frans

14. Gisteren bij Kreta geweest, gewoon super. De sfeer en het eten waren gewoon goed, dus een echte aanrader voor iedereen die van goed eten houdt. Gewoon doen! Gr Sjeng

15. Afgegaan op de goede recensies van deze site een reservering bij dit grieks restaurant gemaakt voor dezelfde avond.

De binnenkomst was hartelijk en vriendelijk, maar voor de verdere avond zag je het personeel voorbij vliegen, waarbij er een medewerkster wel heel alert reageerde toen ik per ongeluk me mes liet vallen, voordat ik het op kon rapen lag er al een schoon mes naast me. Knap opgemerkt!!

We hadden een vlees/vis schotel voor 2 personen besteld. Maar wat viel deze tegen. Er was erg weinig vlees, maar wel een overschot aan gyros, mijn inziens maakte de kok er zich zo wel heel erg makkelijk vanaf op deze manier.
    Van de vis was er één stukje zalm en voor de rest was alles gefrituurd, erg jammer. Hier hebben we nog iets van gezegd tegen de bediening, er werd sorry gezegd, maar verder ook geen alternatief aangeboden, jammer. Achteraf gezien hadden we beter 2 losse schotels kunnen nemen dan hadden we meer gehad voor ons geld, nu vond ik het te betalen bedrag echt niet waard. De bijgerechten waren verder wel goed.

Erg jammer van deze avond waar we ons op verheugd hadden gezien de goede recensies, maar waar wij ons helaas niet in kunnen vinden. Wij zullen hier niet meer terugkomen.

16. Top restaurant. Echte griekse sfeer, heerlijk eten en goeie service. Leuk personeel en eigenaren. Altijd weer een feest om daar te gaan eten

17. Suzanne Peters

Super restaurant, heerlijk eten. Veruit de beste griek waar we in tijden gegeten hebben. Ik had de varkenshaas met champignons, zeker een aanrader! Daarnaast is het personeel heel vriendelijk, komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Duidelijk dat dit een Familiebedrijf is, want de eigenaar, overigens een hele lieve vrouw, gaat om met haar personeel alsof het allemaal dochters van haar zijn. Je voelt bij binnenkomst meteen de fijne sfeer hier. Afgelopen weekend was het er stampvol en kwam er een groep mensen binnen die zich opdrongen aan een tafel. Ook hier werd heel netjes mee om gegaan door het personeel, ook toen de personen op een agressieve manier lieten merken dat ze het er niet mee eens waren. Petje af voor Kreta, hier komen we zeker vaker voor terug vanuit Amsterdam.

18. Wij kregen van de kelner een tafel aangewezen maar werden door de bazin op een gruwelijke wijze uit het restaurant verwijderd omdat deze bazin haar dag niet had geloof ik. Zoiets nog nooit meegemaakt, wat een verschrikkelijke vrouw. Ik denk overwerkt, dus mijn advies is stoppen met Kreta.

19. Ik heb een aantal x bij jullie gegeten, en bestel eigenlijk altijd hetzelfde: Gyros overbakken (raad ik echt iedereen aan!)

Sinds kort heb ik ontdekt dat ik ook kan afhalen en dat vind ik helemaal super. Jullie zijn echt supervriendelijk en het eten is heerlijk! Mijn extra complimenten gaan uit naar het altijd zo vrolijke, hardwerkende meisje in de bediening! Je voelt als je bij jullie binnenkomt echt een warme familiesfeer, heerlijk!

Ga zo door xxx

20. Marly Francken

Super gegeten. Perfect verzorgt. Geweldige bediening. Klasse.

21. fotios

22. De 60e verjaardag van Ria was een goed excuus om vanuit West-Brabant weer eens heerlijk bij Kreta in Venlo te gaan happen.
    Blijkt er nog een vrolijk zusje te zijn: Twee schatten aan tafel, en alweer verukkelijk gegeten.
    Nu weer op zoek naar een nieuwe gelegenheid om er weer eens binnen te vallen.
    Terecht een Omrij-Griek!

23. Heel goed Grieks Restaurant ! Sinds jaren (vanaf 1985) al een begrip in Venlo en omstreken.

Hier ga ik altijd weer graag eten, naast het feit dat het eten er goed smaakt is het er ook altijd erg sfeervol.
    De inrichting is gezellig (knus) maar toch ruim genoeg. Ook voor grote partijen (groepen) erg leuk.
    Bediening is vriendelijk en attent, de eigenaar is een aardige man die graag wat verder gaat voor zijn klant.

Prijzen zijn normaal (niet hoog of laag), vaak geeft Kreta aantrekkelijke kortingen voor een volgend bezoek.
    Daarnaast ontvang je met "De Zorggroep" personeelspas 10% korting op het hele bonbedrag.

24. Heerlijk maar dan ook echt heerlijk gegeten super personeel en een fijne sfeer.
    Personeel behulpzaam. Wij waren met kinderwagen en het personeel bood meteen hulp aan bij binnenkomst.omdat hier een trapje was, dus wij zeggen allemaal naar Venlo restaurant Kreta.

Familie van Amstel
    Uit Oss noord brabant

25. beatrix

het eten was heerlijk en meer dan de eigenaren zijn heel gastvrij. ik ben meer dan tevreden. zeker voor herhaling vatbaar!!!

26. Met carnaval hier gegeten. Dat is al een tijdje geleden maar ligt echter nog vers in mijn geheugen!
    Alle tafels waren bezet en onze bestelling werd pardoes vergeten c.q. overgeslagen. Navraag van onze kant werd niet op prijs gesteld en lokte nogal wat agressie en geschreeuw bij de bazin op. Nog nooit ben ik (wij) zo geschoffeerd in een restaurant! Na een wachttijd van zo'n 3 kwartier kwam eindelijk het eten al was ons de zin daarin al vergaan.
    Jammer dat de eigenaresse zich van haar slechtste kant liet zien want het eten daar was niets mis mee..... De volgende keer zoeken we een griek die zijn klanten wel gastvrij behandeld en dat zal beslist niet KRETA worden!!

27. We zijn geregeld met een vrienden stel gaan eten bij Kreta.
    Gisteren was het weer zover .Het was gezellig druk maar niet overvol, we hebben weer heerlijk gegeten, de bediening is heel vriendelijk, prijs en kwaliteit kwamen goed overeen.
    Wij hadden weer een gezellige avond bij Kreta Venlo

28. Wij komen met regelmaat bij Kreta en vinden het een super-restaurant! Het eten is lekker, de bediening is súpervriendelijk en de inrichting is gezellig. Het is geen goedkope Griek, maar je krijgt wel waar voor je geld. Ook de live-muziek avond is zeker de moeite waard.

29. Eten was wel matig, had een shotel besteld met suflaki bifteki suzuki en gyros ,de gyros was te doorbakken waardoor het te knapperig was.

Service en sfeer waren echt geweldig maar wat ik kreeg voor die prijs was echt niet lekker voor mijn portemonnee, hoop dat het de volgende keer wel beter is.

30. Voorgerecht garnalen was niet echt super, 3 garnalen en dat voor bijna 11 euro en ze waren niet bijzonder lekker.
    Hoofdgerecht(nr.49) was wel heerlijk, vooral de gyros, nergens zo lkkr gyros gegeten, en de bediening was vriendelijk en goed, kom hier nog s terug.

31. Heerlijk gegeten!

Gezellige entourage en vriendelijke bediening.

Komen zèker nog een keer terug :-)

32. Ik ga daar best vaak eten, het eten is lekker. Compilmenten aan dit restaurant. Al jaren is de kwaliteit nog steeds hetzelfde.

33. Met grote regelmaat gaan wij bij Kreta eten, en hebben ook op onze trouwdag met een select groepje gegeten hier! Kreta is ons absoluut favoriete restaurant, met het lekkerste eten, zéér vriendelijk personeel, en veel aandacht voor (kleine) kinderen. Er is een klein knutsel/teken tafeltje voor kids, en Magda heeft ook wel eens met onze ukkies van (nu) anderhalf en acht maanden tussen de andere gasten op en neer gewandeld.

Absolute toppers, komend weekend gaan we weer, dan hebben zij (eindelijk, haha) hun vakantie om!

34. robert sanders

35. Aanrader.

Ademt gezelligheid uit......mensen zijn snel op hun gemak.

Prima bediening....pluim voor de meisjes...

Eten was prima verzorgd en ruim voldoende..

Prachtig wijntje, nog een Metaxa..

Bijna dik 2 uur...[en werd absuluut niet gejaagd]

Goede avond, komen zeker vaker hier eten....

36. Met een Nationale Dinercheque gingen we op zoek naar een Grieks restaurantje in de buurt van ons hotel. Zo kwamen we terecht in restaurant Kreta. Binnen zag het er erg verzorgd en sfeervol uit.

We kozen voor krokant gebakken schapenkaas als voorgerecht en gyros als hoofdgerecht. Beide gerechten werden zeer verzorgd opgediend, en in flinke porties. De gyros kwamen samen met een grote lekkere salade, plus een groot bord met rijst, gebakken aardappels en een verrassende saus. Het vlees van de gyros werd op een apart bord geserveerd en smaakte uitstekend.

De bediening was in handen van twee vlotte meiden die geregeld kwamen checken of alles naar wens was. Na afloop kwam één van hen ons nog een stuk achterna rennen om een vergeten sjaal mee te geven. Prima service, zowel tijdens als na het diner.

Als fans van Grieks eten vinden we dat dit restaurant zeker in de top 3 van alle ooit door ons bezochte Griekse restaurants thuis hoort. Een echte aanrader dus.

37. Wij komen al jaren bij Kreta, een gezellig restaurant. Je kunt er heerlijk eten. Nr. 75 is echt een aanrader, top!

De bediening is zeer behulpzaam en snel.

Ga zo door team Kreta!

38. Bijna al mijn vrienden en mijn vrouw en ik komen al jaren meerdere keren per jaar in dit restaurant omdat het eten goed en betaalbaar was en er altijd een gezellige sfeer hing. De reden dat ik in het verleden praat is omdat ze nu helaas de commercie geroken hebben. Er zit minder (Griekse) smaak aan het eten, de porties zijn kleiner geworden en bovendien zijn de prijzen ook nog omhoog gegaan. De laatste keer dat wij er waren heb ik dit ook met de eigenaar besproken, maar hij haalde alleen zijn schouders op en liep weer verder.

Jammer... op zoek naar een ander restaurant dus.

39. Ik heb hier altijd zeer goed gegeten. Bediening is ook super en altijd in voor een praatje. Aangezien ik er vaste klant was werd ik er altijd heel hartelijk begroet. De gastvrijheid in dit restaurant is bijzonder!

40. Hier kan je heerlijk genieten van de Griekse keuken. Perfect!

41. Het eten is zeer goed.

De sfeer en de bedienning is ook super.

Dus zeer tevreden.

42. Kreta, al 25 jaar in Venlo. Om dit te bereiken heeft de hele familie keihard gewerkt. Dit heeft er dan ook in geresulteerd dat zij nu drie restaurants hebben. Zelf komen wij al circa 22 jaar eten bij Kreta in Venlo. Dit zou niet het geval zijn geweest als er geen lekker eten en vriendelijke bediening was.

Wij wensen Magda, Christos en de kinderen nog heel veel succes en ga zo door. Groetjes en tot ziens maar weer.

P.S. Het verdient aanbeveling om in het weekend te reserveren.

43. Oh, echt heerlijk gegeten afgelopen zondag! Wat was het weer druk zeg..
    Echt goed gegeten en helemaal niet lang hoeven te wachten. Ga zo door Kreta!

44. Wij komen hier regelmatig eten.

Het eten is dan ook erg lekker en met liefde bereid!

Wij vinden de eigenaren en de rest van het personeel erg vriendelijk.

De moeite waard dus om zeker eens een kijkje te nemen.

45. Erg lekker gegeten. We hebben van de avond genoten.

Leuke en vriendelijke sfeer in het hele restaurant.

En een zeer leuke eigenaresse.

46. Koos Hoeijmakers

Ik kom al jaren in venlo, vaak met mijn familie,

Magad (bazin) die er werkt is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ze is het hart van de zaak en straalt echte Griekse gezelligheid en gastvrijheid uit. Ze is het gezicht van de zaak samen met haar familie!

47. Ik vond het eten prima alleen was onze zitplek een beetje krap, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Ook de service was goed. En wat betreft het bordje (onze koks zijn niet knap maar kunnen wel goed koken) dat klopt, alleen de afwasser was wel knap ;-)

48. Een top restaurant! Geweldig eten, prima bediening en gezellig restaurant. Zeker een aanrader!

49. jans 5 punten

Wij zijn 1 mei wezen eten bij Kreta restaurant. Nou, het is gewoon een top restaurant. Het is dat ik in Vlaardingen woont anders ging ik er echt vaker heen.

50. Dit is gewoon een super restaurant. Leuke mensen, prima bediening en een geweldig sfeertje midden in de stad.

51. hele leuke mensen zeer vriendelijk heel gezellige sfeer en echt heel lekker eten geweldig ga er graag naar toe.

52. Alles was super! Het eten was superlekker en de bediening was zeer vriendelijk! Echt een aanrader!

53. Steinvoort

Lieve eigenaren en gezellig personeel.
    eten is met liefde bereid...dat proef je!!