Q Park Maasboulevard

5. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1391811963 64
1395319130 63
1419869301 62
1444419471 70
1461955307 80
1493519811 66
1532098650 58

1. Jacques

7 Juli 2018: 4 consumpties voor 16 euro! Foute rekening, onterecht fles wijn berekend! Bier teruggegeven: slecht getapt en te weinig. Geen reactie van baas! De Werf is dus geen aanrader. Je voelt je genomen… Snap de klanten niet… Is dat Venlo verwelkomt?

2. Het plekje is mooi aan het water. Het eten was wisselend. Vlees was prima. De andere gerechten (salades en risotto) waren minder.

3. Hoofdgerecht en wijn waren lekker.
    Wel lang moeten wachten. Toetje was matig. Maar het ergste was nog dat de baas met z'n personeel in de keuken stonden te roken toen ik m'n jas ging pakken! Dit kan echt niet!
    Voor deze (hoge) prijzen kun je in Venlo echt beter (rookvrij) eten!
    Ga dus niet meer terug!

4. Hendriks

Mooi terras, lekker zitten. Eten matig. Risotto met teveel kaas en daardoor te zout en weinig paddestoelen. Porties prima.
    Toiletten echt heel erg vies overal toiletpapier en natte vloeren. Erg heet op t toilet.
    Ik ga niet meer terug.

5. Iemand die genoten heeft

Heb een jubileum gehad.

De sfeer, de bediening, het eten. De lokatie aan het water. Echt geweldig om een feest te houden.

Geweldig, een echte aanrader.

6. De Jubilarissen

Afgelopen vrijdag 30 juni hebben wij ons jubileum feest gehouden bij De Werf.
    Het was geweldig de bediening , eten de verzorging.
    Met een woord geweldig.
    Alleen maar positieve reakties gehad.
    Een echte aanrader om bij de Werf een feest te houden. Toppie

7. Anoniem

Receptie gehad echt beneden niveau.Geen aanrader om een feestje te geven!Wellicht om te dineren of om te borrelen is het prima maar kom niet met een grote groep.(en)

8. Mooi aan het water. Vieze tafels. Personeel praat veel niet met hun gasten maar met elkaar. Gastheer gaat alleen naar tafels die hij interessant vindt.
    Eten wel smakelijk. Zaak binnen erg rommelig en toiletten zeer warm en vies.
    Geen aanrader wel voor het eten en de locatie. Voor de bediening zou ik niet terug komen, jammer!

9. Serveersters hadden er geen zin. Lang wachten. Hard gebakken snitzels. Vieze toiletten. Geen aanrader. Onvriendelijk personeel.

2,1
  10. jannse

Wat een topzaak!! Kan niet anders zeggen. Gisteren voor het eerst de surf en turf gegeten en die was subliem!! De kreeft was heerlijk en de tournedos was gewoon perfect. Ik kom zeker weer!!! Dankje voor het heerlijke eten.

11. Super lekker gegeten!
    Heerlijke schaal met kleine hapjes vooraf gehad en een mooi stuk vlees als hoofdgerecht.
    Gezellige en gastvrije bediening en lekker aan het water gezeten👍

12. Angelique

Heerlijk gegeten! Mooi om te zien dat ze jonge dames het horeca vak leren, personeel is vriendelijk en een compliment voor de gastheer.

13. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooi uitzicht!
    Ik kan niet anders zeggen dan een toptent, tot volgende week

14. Van begin tot eind topservice gehad! De bediening placeert je, mooie uitleg van diverse dingen. Je kan een grapje maken met de bediening en de eigenaar zelf. De schaal voor 2 of meerdere personen vooraf is echt geweldig eveneens als het uitzicht, het water en de hele locatie. Al met al een top restaurant!

15. eten was heerlijk. maar alleen zeer jammer dat ze ons aan een tafel aan de deur hebben gezet. iedere keer als de deur open ging waaide je bijna weg, zeer jammer. na wat gezegd er van te hebben reageerde ze de eerste keer niet, de tweede keer konden we binnen zitten wat minder gezellig was meer wel warmer. zelf vind ik dat je mensen nooit bij een deur zet.

16. Super! Fijne bediening.
    Schaal met diverse luxe voorgerechten is een absolute aanrader.

17. Robin Keiren

Super gegeten en goede bediening!

18. In de zomer een aantal keren heerlijk geluncht, Gisteren samen met mijn man weer hier naartoe gegaan voor een broodje carpaccio. Toen het bord kwam leek het wel gesneeuwd te hebben in de keuken, want het hele broodje en bord zat onder de kaas. Één hap van het broodje was genoeg om te constateren dat de carpaccio nog bevroren was, het ijs zat echt tussen het vlees bij beide broodjes. Welke kok geeft zoiets aan zijn klanten? We konden een nieuw broodje krijgen maar onze eetlust was weg. De serveerster vond het erg vervelend maar zij kan er natuurlijk niks aan doen, degene die hier verantwoordelijk voor was heeft zich niet laten zien. Snel ons drinken afgerekend.

Ons zien ze hier niet meer.

19. We hebben heerlijk gegeten! Vooral de schotel met voorgerechten vis/vlees was fantastisch! De service was uitstekend.

Het enige minpuntje was dat in het hele restaurant een afwasmachine lucht hing...

20. De gerechten van de nieuwe wildkaart geprobeerd. Elk menu was overheerlijk. Enige probleem: volgende keer géén brood met dippies vooraf bestellen.... oef😋. Knap vond ik dat het personeel wist wie ik was en wat ik besteld had.

21. Vandaag voor het eerst.het eten duurde ongeveer een uur.maar wat wil je als je 3x voor de kaart moet vragen!mij zie je hier niet meer!!!!

22. Zaten hier gezellig net zijn 4 en vanavond. Wat een blamage... 1 persoon had iets anders en werd 30 min eerder uitgeserveerd dan de rest, dan 2 uur wachten op het hoofdgerecht terwijl de soep nog niet kwam, heel bizar. Na zelf vragen aan de bediening was het antwoord chaos in de keuken... zaten er met 4 tafels op het hele terras. En dan nog maar niet te spreken over de eigenaar. Het enige wat die man kon is roken. Binnen, buiten, overal... Maar iets doen of vriendelijk zijn dat kon er niet af.

Heel slechte zaak.

23. Lekker eten en goed service! Een van de leukste plekken voor eten of drinken met een heerlijke blik op de Maas!

24. Genoten van een heerlijke paasbrunch bij restaurant de Werf. Op ons verzoek een brunch geserveerd voor een groep van 50 personen. Er werd zelfs gevraagd naar onze eigen wensen en deze zijn ruim overtroffen.

Een heerlijke brunch met salades warme gerechten verschillende soorten brood.

Ondanks dat het restaurant vol zat was de bediening en organisatie top. We zijn niets te kort gekomen, een echte aanrader dus.

25. Vanavond gegeten bij de Werf op aanraden van een collega.

Als voorgerecht de carpaccio die heerlijk smaakte, als hoofdgerecht de gegrilde tonijn die echt super was en als nagerecht de witte chocolade parfait met rode vruchten hmmm heerlijk!! De tournedos, varkenoester vielen ook goed in de smaak bij mijn mede eters.

De bediening verdient ook een pluim, ze waren erg behulpzaam en zorgde ervoor dat wij het naar onze zin hadden. Ze gaven ook wijnadvies. En vroegen of we een citroentje wilde bij de spa blauw / rood. Kortom dachten overal aan.

Ook ziet het er heel mooi en sfeervol uit binnen.

26. Eergister gaan eten samen met mijn vriendin. Het zonnetje scheen en het was er heerlijk. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen chef menu, om ons te laten verrassen en om te zien wat het restaurant in petto heeft. Mijn vriendin kreeg een salade met tonijn en zalm. Bord zag er leuk uit, maar brasserie niveau. Ik zelf kreeg vitello met truffelsaus. Weinig inspiratie, weinig smaak. Het tussengerecht was een asperge soepje, goed van smaak doch weinig. Het hoofdgerecht was roodbaars met saffraan saus. De vis was goed, de saus complimenteerde de vis echter totaal niet. De saus over het gerecht van mijn vriendin was koud. Het dessert was Kokos-Banaan-Aardbei. Goede combinatie, maar weer weinig inspiratie.
    Het 4 gangen menu kostte 36,95 euro, waar wij dus iets meer van verwachten. Voor de rode wijn komen wij terug, mocht deze dit keer naar behoren worden vastgepakt en niet aan de bovenrand van het glas.

28. Het eten was erg goed!
    Mensen erg behulpzaam en vriendelijk.
    Echt een aanrader!

29. e menting

Je zit daar lekker aan het water. Maar helaas is het eten erg duur voor de matige kwaliteit!
    Het broodje tonijnsalade van vandaag smaakte naar van alles behalve tonijn? Jammer.

30. Vandaag geprobeerd een koffie, latte machiato en twee appelgebak er te nuttigen. Bediening was er snel, stonden zelfs bij sommige gasten op kleine afstand te wachten. Wij hadden de drankjes eerder dan het gebak, dat moest de oven nog in. Oke... toen kwam er één appelgebak van buiten lekker, van binnen nog bevroren! Deze werd geretourneerd. De tweede moest nog komen en nooit gekregen. We besloten maar te gaan en de drankjes afgerekend. Geen aanrader dus!

31. Voorgerecht en hoofdgerecht werden snel geserveerd. Echter meer dan half uur op toetje moeten wachten ondanks 4 keer vragen. Gezellig gezeten in de serre, jammer dat dit als buiten beschouwd wordt en er gerookt mag worden.

32. Wauw, wat een super restaurant! Leuke bediening, heerlijk eten! Lekker wijntje en gezelligheid. Bedankt voor deze super avond!

33. René Ensink

Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu en men heeft ons aangenaam verrast. Na eerst te zijn ontvangen in de loungehoek hebben we heerlijk genoten hetgeen ons is geserveerd door vriendelijk personeel. Hebben samen een relaxed avondje uit eten gehad. Absoluut een aanrader!

34. Wij zijn op 27 oktober j.l. hier geweest en dit waren onze ervaringen:
    Zeer mooie ambiance. Mooie ligging van het restaurant. De bediening wist wat ze deden qua wijn spijs combinatie. Het eten was voortreffelijk. Alleen de kleine puntjes die we konden vinden wij als " horeca volk"; De pompoensoep zat een tikkeltje te veel kaneel in. De bediening tot naar onze mening iets te veel met elkaar te praten. En het was net iets te warm onder de luifel. Maar voor de verder rest hebben heerlijk genoten. Chapeau witte en zwarte brigade. Zeker een aanrader.

35. Afgelopen week heb ik hier heerlijk gegeten, tournedos is echt een aanrader. Bediening is heel vriendelijk en ze hebben een goede wijnkaart.

36. Afgelopen week hier gegeten, kan met recht zeggen prijs kwaliteit boven verwachting. Uiteraard eerst recensies gelezen en daarna toch eigenwijs gereserveerd. Petje af voor de bediening diner kaart en de wijnkaart. Staan mooie wijnen op. Gerechten hoog op smaak.

37. Prijzen zijn t.o.v. andere restaurants veel te hoog. Voor een piepklein kopje koffie 2,20 vragen, is echt absurd. De te opdringerige bediening die ik in andere recensies heb gelezen, heb ik niks van gemerkt. Ik heb ruim 15 min. moeten wachten, voordat er eens eindelijk iemand kwam.

38. José 114 punten

Afgelopen week op het terras geweest voor koffie en wijn. We hadden de koffie nog niet op of er werd al gevraagd of we nog iets wilden drinken. We zeiden straks . Daarna 2 wijn besteld. Ik had de wijn nog niet op of de bediening stond er weer. Of we nog iets wilden bestellen. Vreselijk dat gepush. Binnen 5 seconden stond ze er weer. Nog 2 wijn besteld. Ook op dit terras heb je het fenomeen dat je gasten en gasten hebt. De tafel voor ons kreeg bij hun borrel nootjes. Wij hebben geen nootje gezien. De glazen waren leeg en de bediening was binnen maar binnen 30 seconden kwam ze weer vragen of we iets wilden bestellen. Neen dus. De bon is een uitdraai van de pin en je weet niet wat de prijzen zijn. 4 wijn en 2 espresso 19 euro. Wel doordrinken svp, ons zullen ze er niet meer zien

39. Meerdere keren in de zomer hier geweest. Is zeker een trekpleister en grote aanwinst voor Venlo. Afgelopen zondag met winterse omstandigheden hier zitten borrelen en eten. Wij stonden er van te kijken dat er zo weinig gasten binnen zaten. Mensen moeten er echt de loop nog naar toe krijgen, dat is zeker de moeite waard ook met slecht weer. Het restaurant verdient het zeker wel!!!