Bistro Schell in Venlo

1401956593 79
1420421349 86
1521977512 76
1531209890 76

1. Eerste keer hier gegeten was goed.
    Jammer dat er verder geen bediening was als mevrouw zelf.
    Rende de hele avond van hier naar daar.
    Vonden wij storend hoop volgende keer meer personeel.
    Gaan dan beslist terug.

2. Voor de eerste keer hier gegeten, maar zeker niet voor de laatste keer.
    Het eten was superlekker, en zeer betaalbaar, ook genoten van een heerlijk glaasje wijn. De bediening is prima, en de sfeer is goed. Al met al een aanrader.

3. Het eten is daar altijd prima.
    Nooit iets van gemerkt, dat het diepvries zou zijn, zoals hier elders wordt vermeld.
    Saté is vers gemaakt van varkenshaasje, en echt niet kant en klaar.
    Enige minpuntje vind ik de bijgevoegd groente, die is echt altijd hetzelfde.
    Broccoli en bloemkool, daar mag echt wel wat meer variatie in komen.
    Verder een prima restaurant.

2 vorige recensies
  4. Erg leuk ingerichte bistro. Mijn vrouw heeft zalm gegeten en ik de mixed grill. Alles was goed. Prettige sfeer en de gastvrouw was heel aardig. Door een "10" te geven haal ik het gemiddelde omhoog, want deze bistro verdiend toch echt gemiddeld een "8".

5. Met valentijn hier terecht gekomen, had steak met pepersaus besteld, gegrild gevraagd, niet veel van te merken dat deze gegrild was, saaie eentonige smaak. Geen leuke opmaak van het bord.

Vriendin had gevarieerde vis schotel, naar mijn mening diepvries en 2 grote garnalen, alle vis smaakte hetzelfde, en als grootste domper dan garnalen waar het darm kanaal nog inzit, en me wordt verteld dat dit normaal is. Ben zelf ook een kok en weet wel dat je dat gewoon niet kan maken.

Het was al aan de kok verteld, maar die deed er blijkbaar niets mee. Als ze zelf weten dat het darm kanaal er nog inzit dan doe je daar wat aan lijkt mij, het staat niet op je kaart dat je het krijgt... Lekker niet gebruiken als je als kok zijnde te lui bent om je gast 'normaal' eten te geven

Enige wat er dan nog wel afkon waren de 2 wijntjes die we hadden.

6. Lekker biefstuk gorgonzola gegeten met als voorgerecht kikkerbillen. De broccoli bijlage vond ik saai, rode huiswijn was erg lekker.

7. Ben er geweest eten omdat er zoveel lof over gesproken werd. Helaas is de werkelijkheid heel anders! Ik vraag me terdege af wat de mensen die het eten hier goed vinden thuis te eten krijgen.

Ik had een biefstuk van de haas gekozen maar een zo droog stuk vlees heb ik nog nooit eerder gegeten... Erg jammer dat zo'n vleessoort zo hard wordt verkracht! De champignons lijken te zijn afgeblust met een (te) zoete ketjap en over de opgediende groenten wil ik alleen maar zeggen tegen de kok dat hij erg zijn best heeft gedaan om alles zo naturel mogelijk te laten... Erg jammer, geen enkele verrassing werd er opgediend en om de groente (w.o. broccoli) geportioneerd uit het bakje op m'n bord te krijgen had ik aan de lepel die in het bakje aanwezig was zeker niet genoeg. Het leek wel of het alleen ontdooid uit de diepvries, opgewarmd in een oven met een plakje kaas er op opgewarmd was. Kortom geen aanrader als je wilt genieten van lekker eten.

Voor diegene die daar enkel een sateetje (welk mijn inziens ook kant en klaar wordt ingekocht) met frites wil eten kan ik aanraden naar de frituur of de Chinees op de hoek te gaan... is immers toch hetzelfde. Shell, veel succes met het opwarmen van voedsel en doe hier je voordeel mee! Ik ben een criticus als het om eten gaat en wil, ook al ga ik niet naar Le Garage van Joop Braakhekke, gewoon goed eten opgediend krijgen en geen opgewarmd diepvriesvoer.

8. Met familie niet best gegeten de vis was nog rauw en de verdere garnituur was echt matig. Het was een echte teleurstelling.

9. Heerlijk gegeten. De tafel en glazen waren goed gevuld en ook hebben we genoten van de toegewijde gastvrouw.

10. gezellige bediening, goed eten, reservering in het weekend nodig, gezellig plein

11. Koos Jacobs

Gezellig restaurant, gezellige gastvrouw. Eten altijd van goede kwaliteit.Ruim voldoende eten op tafel, en een goed gevuld glas wijn! Prima restaurant voor met klanten een avondje te dineren, en na te tafelen! Morgen ben ik er weer!
    Groetjes Koos.

12. Mijn oordeel is helaas niet goed. Eten was vroeger goed, maar de laatste keren dat we hier zijn geweest gaat de kwaliteit keihard maar dan ook keihard achteruit.

Met alle goede bedoelingen van de eigenaresse te spijt wij komen na jaren trouw bezoek niet meer. Het personeel is werkelijk om te huilen. Ze breken de tent tot op de grond af, laten vriendjes op het terras komen, zijn onfatsoenlijk en letten niet op (glazen zijn de halve avond leeg na 3 keer vragen nog steeds).

Kortom; neem in Godsnaam fatsoenlijk personeel in dienst!

13. annelies groth

Wij, dat zijn 4 oudcollega's van Océ, eten hier al ca.30 jaar 1 keer per jaar om oude herinneringen en nieuwigheden van het afgelopen jaar op te halen en het bevalt ons altijd erg goed. Ook al is de menukaart al lang niet veranderd, dat mag de pret niet deren want we eten toch altijd bijna hetzelfde. Wij hebben nooit hoeven te klagen en het is altijd even lekker. Ook privé eten wij graag op dit adres. Dus, echt een aanrader, ook voor de komende feestdagen. Trouwens, hier krijg je echt een (vol) glas wijn en niet een bodempje.

14. Familie Kamphuis

De biefstuk was niet goed, bij vermelding werd er verteld dat ze er "niks aan kon doen". Smaak was oké, maar niet geweldig.

Er werd ook niet even verteld dat er nog bijgerechten aankwamen en er werd niet gevraagd of er nog drinken gewenst was, terwijl de glazen allemaal leeg waren.

Geen idee hoe deze zaak aan zo'n hoge beoordeling komt.

15. Al jaren een van onze favoriete restaurants. Kaart blijft inderdaad wel al heel lang hetzelfde, maar het is bijna allemaal lekker dus wij klagen daar niet over. Erg gastvrij en snelle bediening. Wij komen hier al jaren heel graag!!

16. We hebben vandaag met zijn drieën hier gegeten. Bediening zeer vriendelijk, de serveerster was de hele tijd druk bezig met alle tafels zodat ze allemaal genoeg service kreeg. Het eten was lekker, goed gebakken en vooral goed warm, zelfs de borden. Dit is voor herhaling vatbaar als we in de buurt met vakantie zijn.

17. Heel goed gegeten. Biefstuk met pepersaus en 2 lekkere koude pilsjes.

18. 1 woord GEWELDIG.

19. christel pohl

Heerlijk eten bij Bistro Schell.

Vooral de varkenshaassate is erg lekker.

Vriendelijke bediening.

Enige minpuntje is dat de kaart al jaren hetzelfde is.

20. De mosselen zijn daar erg kekker.

Ik ga er als het kan 2x per jaar mosselen eten met mijn zuster.

Verder zijn ze heel vriendelijk en gastvrij.

Wij vinden het ook een gezellig restaurant.

Marij.

21. Wij eten regelmatig bij Bistro Schell en zijn altijd erg tevreden. Persoonlijke bediening, zeer goede kwaliteit vlees, goed bereid. Prijs-kwaliteitsverhouding is er prima in orde.

Snelle bediening en je kunt vooraf aangeven of je wel of niet een wat langere pauze tussen de gerechten wilt. Kortom: maatwerk.

22. Goede ervaring, goede bediening, goed eten. Gezien de prijzen van tegenwoordig is dit restaurant klasse. Voor drie personen met drinken voor nog geen zestig euri en smaken doet het zeker.

Zeer de moeite waard, we zijn er meerdere malen geweest.

23. Heerlijk eten echt waar!

De bazin is altijd super vriendelijk in tegendeel van de rest van het personeel..

Sommige hebben het gezicht op half 7 hangen en zijn gewoon niet leuk!

24. Al jaren dezelfde gezelligheid en kwaliteit. Wel wat gewoontjes voor deze tijd. Geen spannende kaart, maar de kwaliteit is prima.

25. We zijn er geweest met onze familie, de kwaliteit van het vlees was erg goed (en meer dan voldoende qua hoeveelheid), de prijzen zijn op eetcafe-niveau, dus prima in orde. Echter, de salades.........bijgevoegd op het bord en in een erg klein schaaltje (te delen met 6 man!) waren van in en in triest niveau, absoluut niet vers, had veel weg van BEDORVEN, alsof men dit dagen van te voren voorbereid heeft! Daarnaast: portie friet, warme groente en sausjes zijn ook van een te kleine hoeveelheid, hier probeert men duidelijk op te bezuinigen, foute boel. De service is vriendelijk maar kent wel de nodige stunteligheden, lange wachttijden en gestresstheid, aangezien goed horecapersoneel haast onvindbaar is zullen we hen dat maar vergeven, op veel plaatsen is het nog veel erger. Alleen: keukenpersoneel in weinig repri look door het restaurant laten rennen kan echt niet, geen gezicht. Zou je hier al voor kiezen, zorg dan dat zij in fatsoenlijke en propere keukenkleding gekleed zijn, incl. hoofddeksel.

Bistro Schell laat het op een paar storende punten afweten, maar indien men deze makkelijk op te pakken zaken goed aanpakt, kan het een toptent worden.

26. Super kwaliteit, lekker verse groenten lijken wel zo van het land geoogst. Het oog eet hier ook mee.

Eén vorige recensie
  27. Super lieve vrouw! Echt heel aardig en gastvrij.

28. Nino Schell

Suuuuuuupppppeeeeeeeeeerrrrrr!!!

29. Peter Schmetterling

Eten was heerlijk! Huiswijn prima.
    Groetjes nog aan Julius.

30. uitstekend

31. Gastvrij en heerlijk
    gegeten

32. lekker eten en een gezellig restaurant

33. sandra en patrick

leuk, gezellig restaurant, heerlijk gegeten, vlotte zeer goede bediening!

34. Robert van Hese

Op zoek naar een restaurant in Venlo kwamen we hier terecht. Had niet beter gekund. Het was superlekker en de bediening was zeer gastvrij !

35. Hendriks

Kom hier geregeld eten omdat het eten,ambiance en bediening uitmuntend is.

36. Wim van Halen

Heerlijk gegeten met een goede bediening. De prijs<> kwaliteitverhouding was erg goed, aanrader!