do vanaf 12:00
vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

Bent u opzoek naar dé perfecte locatie voor uw bruiloft, is het alweer tijd voor een bedrijfsuitje, bent u bijna jarig, of wilt u gewoon lekker een avondje uiteten?

Of wilt u een onvergetelijke dag beleven? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Wij verzorgen feesten en partijen vanaf minimaal 25 personen. Daarbij kunt u denken aan een feestavond met ons 5 uur durende drankarrangement vanaf €27,50 bestaande uit:
- Koffie & Thee
- Bier
- Fris
- Wijn
- Binnenlands gedestilleerd

Tijdens zo’n feestavond worden er warme en koude hapjes geserveerd en een stokje saté met stokbrood. Heeft u andere wensen? Alles is mogelijk!

Gaat u liever voor een gezellige middag waar u begint met koffie & gebak en misschien als afsluiter een overheerlijk buffet? Alles is mogelijk! En daarom raden wij u aan om even een afspraak te maken zodat wij uw persoonlijke wensen kunnen bespreken.

do vanaf 12:00

1420474701 90
1442220879 90
1502022869 94
1529205591 91

1. We hebben prima gegeten in een bijzonder fijne sfeer en leuke bediening.

2. Heerlijk buiten een borrel gedaan en binnen prima gegeten.
    Bedankt het team van Ken Net.

3. Jan Willem en Gerda

Voor het eerst hier gegeten.
    De eetzaal is hier gezellig ingericht.
    De sfeer en bediening voelde warm en goed aan.
    We hebben hier heerlijk gegeten en gingen voldaan naar huis.

4. j.appelman

Prima gegeten leuke interieurverandering kortom zeer tevreden.

5. Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving.

6. Ondanks dat het niet druk was, was het wel heel gezellig. Lekker buiten zitten met een drankje vooraf. We hadden alle vier een verschillende schnitzel elk heerlijk van smaak en zo groot dat je niet tekort kwam. Ook het nagerecht was uitstekend. De bediening was prima die zorgde dat wij niets tekort kwamen. Het enige minpuntje welk ik kan verzinnen zijn de passerende auto's en bromfietsers vanwege de stank Maar zeker de moeite om een bezoek te brengen aan dit restaurant met zijn uitstekende eten tegen billijke prijzen.

7. Goed gegeten.
    Leuke bediening.

8. Familie Ootes

We willen laten weten dat we het geweldig gehad hebben bij Kennet op 6 Mei, voor 36 mensen a la carte eten ga er maar aan staan, het was top voor elkaar, we komen zeker weer terug.
    Nogmaals bedankt. Groetjes Margreet en Dick Ootes.

9. Super lekker en gezellig weer, voor de zoveelste keer daar gegeten en nog steeds dezelfde, gezellige en gastvrije benadering.

Top, top, top!

Wij komen zeker weer terug!

10. Bert Putters

Geweldig… en heel lekker.

11. helma hoek

12. Roeland Sylvia Peter en Netty

Met z'n viertjes heerlijk gegeten!
    Heel veel verse groenten!
    Vriendelijke hartelijke ontvangst en bediening!
    Echt een gezellig avondje uit!
    We komen zeker nog eens terug!

13. Een lieve goede gastvrouw, eten was erg lekker!
    (Niet echt rustig met een bar ernaast). Wij vinden hyacinten wel mooi maar erg stinken en ze stonden op iédere tafel, dat was het enige minpuntje voor ons eigenlijk.. Zeer gastvrij en vriendelijk!

14. Op 5 nov 2017 met 12 personen gegeten bij eetcafé ‘ t Kennet Venhuizen.
    Lekker gegeten. Voldoende keuze. Het smaakte erg lekker. Aanrader!
    Ook gezellig met kinderen,

15. Lekker gegeten. Maar te duur voor een eenvoudig eetcafé.

16. In dit restaurant krijg je een biefstuk die nis wel zo goddelijk lekker, ook al het andere eten is gewoon top en echt voldoende. Een echte aanrader, en hele gezellige bediening.

17. Lekker eten. Vers bereid. Vriendelijke bediening. Verrassend lekker en dat zou je niet meteen denken als je aankomt.

18. Eten bij 't Ken Net is altijd voor herhaling vatbaar.

19. Hartstikke lekker gegeten om onze vakantie in te luiden. Samen met onze dochter, die lekker aan een pannenkoek zat, terwijl wij lekker aan het vlees met patatjes zaten. Genoeg entertainment voor onze dochter aanwezig, en een hele lieve mevrouw die ons bediende.

20. E Dijkstra

Mmmm weer lekker gegeten

21. Leni Mulder

Weer heerlijk gegeten met 2 vriendinnen, die al net zo enthousiast zijn als ik! We komen zeker vaker!

22. Nel Rustenburg

Prettige sfeer, zeer klantvriendelijke bediening en prijs kwaliteit is prima in verhouding. Kortom: een aanrader

23. Super eten en super bediening. Top!

24. Richard en Gerrie

Gewoon een top eetcafe. Eten veel en lekker. Goede bediening. Zeker ook voor de mensen met een kleine beurs. Relaxte sfeer. Ik zeg ga zo door.

25. Lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant. Voldoende keuze aan eten, genoeg groente erbij en dit alles voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

26. Susan Dijkhuijsen

Overheerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Ruime keuze aan eten, lekker veel groenten en de gastvrijheid en bediening was super. Complimenten voor de kok en voor de gastvrouw.

27. Toos en Miranda

Super gezellig en heerlijk gegeten zoals gewoonlijk

28. Tiny Hooijboer

Opnieuw heerlijk gegeten, malse biefstuk, lekker veel groenten; goede prijs/kwaliteit verhouding.

29. Hella en Mieke

Heerlijk gegeten, verse groenten, gemoedelijke sfeer en hartelijke gastvrouw, verhouding prijs kwaliteit was super!! 👍

31. Wat hebben wij genoten Nieuwjaarsdag van het heerlijke eten. De gezellige bediening. Alles was zeer goed verzorgd. Zeker een eetcafé om nog eens terug te komen.

32. Heerlijk eten, ruime keuze. Je proeft dat alles met liefde en volle aandacht is gemaakt. Smaakvol, gaar, heet: super! Eigenaren zijn aardig en toegankelijk en zorgen voor een ongedwongen sfeer. Alles kan, niets moet. Een goede locatie, fijne sfeer en bovenal TOP eten! #aanrader

33. Dick Breg

34. Heerlijk gegeten met mijn man, zoon, zus en zwager na een dag hard klussen. Een toppertje. De complimenten voor de kok. En vriendelijk personeel. Kom zeker een keer terug.

35. Cor Stroober

Was de eerste keer maar voelde ons gelijk thuis, wij gaan er zeker meer eten en/of drinken ook met vrienden die mogen dit ook niet missen.

36. Hartelijke ontvangst, ongedwongen sfeer, heel lekker eten en dat ook nog voor een leuke prijs. Echt een aanrader!!

37. Heerlijk gegeten mooi gezeten.

38. W. Bowser

We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Het eetcafe is ook erg leuk ingericht.

39. We zijn hier een paar keer wezen eten en ik blijf me verbazen over de gastvrijheid van de gastvrouw en de kwaliteit van het eten. Helemaal top ! Wil je gewoon lekker, ongedwongen en gezellig uit eten ? Zoek niet verder !!!

40. In een woord geweldig. Zeer vriendelijke bediening, kwaliteit van eten een vette 10, want waar krijg je in een restaurant nog zo'n variatie aan groente bij je bestelde vlees/vis gerecht. De 9+ die er al was gescoord mag van ons een 10 worden.
    Groetjes Truus-Kaag.

41. Gerald de Vries

Ik heb in mijn leven in verschillende plaatsen gewoond en daardoor veel vergelijkingen ten aanzien van de aldaar aanwezige horeca. Ik durf hier met recht te stellen dat eetcafe 't Ken-net in Venhuizen absoluut mijn favoriet is wat betreft de combinatie cafe en restaurant. Niet alleen is het altijd wel gezellig in het cafe-gedeelte en heeft men daar waardering voor wie je bent, ook de bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant-gedeelte kun je lekker sfeervol zitten terwijl het eten altijd perfect is en de bediening top en dat voor een prijs die voor iedere portemonnee betaalbaar is.
    Daarom bij deze mijn complimenten voor hetgene de gastvrouw (Helma) en de kok (Jan-Piet) en hun personeel iedere keer voor hun klanten doen... er is veel mogelijk en er wordt zelfs meegedacht naar alternatieven als er iemand wil komen die een aangepast dieet heeft.

42. Boots Bloembollen Export

Elke keer als wij met het personeel gezellig gaan eten dan oppert iedereen Ken net. Perfecte sfeer met een fantastische gastvrouw waarbij iedereen zich goed op zijn of haar gemak voelt. Echt een aanrader en voor groepen van 25 tot 30 personen is er heel veel mogelijk.
    Wij komen elke keer graag terug dus het is blijvend goed.

43. In verband met oudere leden van het gezelschap moest de eetgelegenheid gemakkelijk bereikbaar zijn. Gegoogled en afgegaan op de recensies. Die kloppen helemaal.
    Heerlijk gegeten met zes personen. Door de bediening werd actief meegedacht over de mogelijkheden. Wij (onder meer uit Tilburg en Nieuw Vennep) komen hier zeker terug.

44. Geweldig was het. Lekker gegeten in een aparte sfeer.
    We komen zeker een keer weer terug.

45. Meindert&Sitty Blokker Enkhuizen

In deze crisis tijden een aanrader i.v.m. met de geweldige sfeer
    en het goede en betaalbare eten.
    De bediening is top, dat is voor ons een reden om daar regelmatig en voor zover mogelijk uit eten en drinken te gaan.

46. Er lekker gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Het eetcafé was leuk ingericht en de locatie was rustig. Ik zou hier zeker nog een keer komen eten!

47. Voor een verjaardag hapjes besteld bij eetcafé 't Ken-net. Gewoon heerlijk!! Alle gasten waren vol lof. Prijs- kwaliteit - verhouding zeer goed. Dit gaan we zeker vaker doen.

48. Heerlijk gegeten. Fijne omgeving. Echt een aanrader!
    In ieder geval kom ik snel weer een keer eten en neem dan mijn vrienden mee!

49. Bernadette de Wit

Ik heb met mijn gezin meerdere malen gegeten bij eetcafe "t kennet.
    Het eten is voortreffelijk , het is er al altijd gezellig en heerlijk druk.
    Het is echt mijn favoriet.

50. Heerlijk gegeten en nog even nazitten aan de bar. Kortom een aanrader!!

51. Henk 5 punten

Mijn vrouw reed op aanwijzingen van de TomTom en kwam aan bij 't Ken-Net. Het etentje op Moederdag was een geslaagde verrassing.
    Wij komen beslist weer een vorkje prikken.

52. Getruida

Ik kom oorsprongkelijk uit amsterdam, maar toevallig eindige we in dit top restaurantje heerlijk gegeten we werden goed behandeld echt top.

53. Kevin

54. Waar word je tegenwoordig nog als een echte klant behandeld ? In Venhuizen bij 'Ken net'! Alles klopt: het personeel, altijd in voor een leuk praatje en advies over wat te eten of wat te drinken; JP de kok, kan zeer goede en smakelijke maaltijden voor toveren, voor zeer betaalbare prijzen, want we blijven Hollanders, en als je niet weet wat je wilt eten, ff Helma vragen die dan met een goed advies komt! Kortom een plek waar gastvrijheid met een hoofdletter wordt geschreven. Ga zo door en wij zullen nog vaak langskomen!

55. Al verschillende keren hebben we bij 't Ken-Net gegeten en altijd was het eten overheerlijk.

De laatste keer aten wij varkenshaas, wat een mals stuk vlees, je mes gleed er als het ware doorheen!

Daarbij werden patat, gebakken aardappeltjes, warme stoofpeertjes en warme en koude groenten geserveerd. Waar vind je dat nog?

De bediening is ook zeer attent en vriendelijk, kortom een aanrader!

56. Onwijs lekkere kibbeling gegeten, goed gebakken, lekker gekruid, zoals het moet.

57. Il Pédro

Zeer leuk eetcafe met vriendelijk en zeer goed personeel (eigenaren). Eten is perfect en genoeg en snel maar wel goed klaar.