Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venhuizen verdeeld zijn.

Super lekker en gezellig weer, voor de zoveelste keer daar gegeten en nog steeds dezelfde, gezellige en gastvrije benadering.

Top, top, top!

Wij komen zeker weer terug!

Bert Putters

Geweldig… en heel lekker.

helma hoek

helma hoek

Roeland Sylvia Peter en Netty

Met z'n viertjes heerlijk gegeten!
    Heel veel verse groenten!
    Vriendelijke hartelijke ontvangst en bediening!
    Echt een gezellig avondje uit!
    We komen zeker nog eens terug!

Een lieve goede gastvrouw, eten was erg lekker!
    (Niet echt rustig met een bar ernaast). Wij vinden hyacinten wel mooi maar erg stinken en ze stonden op iédere tafel, dat was het enige minpuntje voor ons eigenlijk.. Zeer gastvrij en vriendelijk!

Op 5 nov 2017 met 12 personen gegeten bij eetcafé ‘ t Kennet Venhuizen.
    Lekker gegeten. Voldoende keuze. Het smaakte erg lekker. Aanrader!
    Ook gezellig met kinderen,

Lekker gegeten. Maar te duur voor een eenvoudig eetcafé.

In dit restaurant krijg je een biefstuk die nis wel zo goddelijk lekker, ook al het andere eten is gewoon top en echt voldoende. Een echte aanrader, en hele gezellige bediening.

Lekker eten. Vers bereid. Vriendelijke bediening. Verrassend lekker en dat zou je niet meteen denken als je aankomt.

Eten bij 't Ken Net is altijd voor herhaling vatbaar.

Het was geweldig, goed verzorgd, snelle bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

Hartstikke lekker gegeten om onze vakantie in te luiden. Samen met onze dochter, die lekker aan een pannenkoek zat, terwijl wij lekker aan het vlees met patatjes zaten. Genoeg entertainment voor onze dochter aanwezig, en een hele lieve mevrouw die ons bediende.

E Dijkstra

Mmmm weer lekker gegeten

Leni Mulder

Weer heerlijk gegeten met 2 vriendinnen, die al net zo enthousiast zijn als ik! We komen zeker vaker!

Nel Rustenburg

Prettige sfeer, zeer klantvriendelijke bediening en prijs kwaliteit is prima in verhouding. Kortom: een aanrader

Super eten en super bediening. Top!

Fijne atmosfeer, bediening altijd vrolijk en klantvriendelijk.

Frietjes lekker knapperig en snacks goed op smaak. Prijs kwaliteit prima in orde. Hoeveelheid groot is ook groot. De hamburgers lekker gekruid en zelf gemaakt.

Het vrij parkeren in directe nabijheid is fijn gelet op alle andere betaalde of blauwe zones bij overige cafetaria's.
    Ook altijd fijn om in alle rust de daar beschikbare krant te lezen.

Richard en Gerrie

Gewoon een top eetcafe. Eten veel en lekker. Goede bediening. Zeker ook voor de mensen met een kleine beurs. Relaxte sfeer. Ik zeg ga zo door.

Lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant. Voldoende keuze aan eten, genoeg groente erbij en dit alles voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

Netty Meijeren

Netty Meijeren

Een super gezellige snackerie met een hele gezellige sfeer. De service is uitmuntend. Je ziet dat deze zaak met plezier wordt gerund. De producten zijn heerlijk! Het is echt een aanrader!

Susan Dijkhuijsen

Overheerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Ruime keuze aan eten, lekker veel groenten en de gastvrijheid en bediening was super. Complimenten voor de kok en voor de gastvrouw.

Michael Den burger

Erg lekker eten daar en de gastvrijheid is erg goed. Ik zeg zeker een aanrader voor iedereen.

D. de Bruin

Snackerie 't weggetje is een super zaak! Je kunt er heerlijk en goed eten en de bediening is snel en vriendelijk. De tafels zijn schoon en er hangt een gezellige sfeer. De hamburgers en saté zijn van een uitzonderlijke kwaliteit en in eigen beheer gemaakt, een echte aanrader! Alle producten zijn gebakken in verse olie en dat proef je. Kortom een prima tent voor een lekker hapje eten.

Michael Kruijt

Snackerie 't Weggetje is meer dan TOP te noemen ! Naast de prachtige inrichting, heerlijke leren seats, voldoende ruimte en het dit jaar mooie vernieuwde binnen schilderwerk, gaat het uiteindelijk om het eten. De kwaliteit mag subliem genoemd worden, alsmede de eigen gemaakte sate, satesaus en hamburgers. De keuze qua producten is reuze en alles er om heen is kakel vers ! Strikte controle op alles, houdbaarheid, hygiene, voldoende voorraad en ruim op tijd verversen van de olie. Oh ja de halve kip is mijn aanrader geweldig lekker ! Het is dat ik als broer te ver weg woon anders zouden ze me regelmatig zien om wat af te halen of relaxed te eten in 't Weggetje. Kortom een snackerie waar je trots op kunt zijn !!

Fred Bruijn

Zeker een maal per week snacks halen en soms daar eten. De prijskwaliteit is prima in verhouding, de keuken is schoon, de olie vers, de producten vers en worden met zorg en vakmanschap bereidt. Verder is de eigenaar, zijn vrouw en het personeel vriendelijk, vakkundig en snel, precies zoals het moet zijn. De locatie is uitstekend te bereiken en er is altijd voldoende gratis parkeergelegenheid. Wanneer wij onverwacht visite krijgen en door de drukte en gezelligheid niet zelf gaan koken rijden we even naar 't Weggetje, altijd krijgen we van familie en vrienden te horen dat de snacks van een heerlijke kwaliteit en smaak zijn, wat dat betreft, een aanrader voor iedereen die van kwaliteit en lekker houdt.