Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velserbroek verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Velserbroek

Marjan Werner

Ik vind dit een goed restaurant.
    Eten is echt lekker en bovendien de eigenaars zijn hele Lieve mensen.
    Kom er al jaren zeer goed.

2. Internationaal Velserbroek

Louise de Vries

Op 26 december jl. Voor de 5e keer tijdens de Kerst gegeten met 4 personen bij Villa Westend. Dit keer shared dining. Dit nooit meer. Wij kregen 3 gerechten tegelijkertijd, deze gerechten moesten op hetzelfde bordje gelegd worden, alles was koud, ook het "warme" gerechtje. Alle smaken liepen daardoor doorelkaar. Daarna een hele tijd niets en dan vlees en vis, ook op hetzelfde bordje en veel te veel. Het zou een stuk prettiger geweest zijn als ieder gerechtje apart geserveerd zou worden. Vorige keren had je een keuzemenu, dit was prima maar we hadden alle vier zoiets van: dit was de laatste Kerst bij Villa Westend.

3. Chinees-Indisch Velserbroek

Jos Beekman

Altijd erg lekker, sympathieke mensen. Kom er vaak.

Lekkere verse pizza's!

Heerlijk eten, vriendelijke mensen en zeer schoon en netjes!

L.wieldraaijer

Jammer, de patat is de patat niet meer. Zit geen smaak meer aan. 😩

7. Internationaal Velserbroek

Wij hebben gisteren een heerlijk avondje uit gehad bij Villa Westend. In dit hippe en rustgevende restaurant zijn wij van het begin tot het eind enorm vriendelijk geholpen. Het toilet was redelijk donker, daar mag meer licht worden geplaatst. Het eten was bijzonder smaakvol en daarin is vooral het dessert de home made sweets echt een aanrader, het zag er fantastisch uit en was ontzettend lekker! Wij komen hier zeker nog eens genieten!

Helaas zijn ze (tijdje geleden al) van patatmerk veranderd. Eerst hadden ze Aviko, maar nu iets van Farmers oid. Jammer, de echte patat/aardappelsmaak is voor mij weg. Aviko bevat meer aardappel dan die Farmersfriet.
    Ik ga nu naar een andere snackbar.
    Maar, de pindasaus is super!

9. Internationaal Velserbroek

Heerlijk genoten van shared dining. Wat een beleving van verse producten, pure smaken en verrassende combinaties. Een echte aanrader als je relaxed wil genieten van top gerechten in een gezellige ambiance.
    De nieuwe chef kok heeft een fantastische nieuwe kaart samen gesteld.

Lekker eten (en niet onbelangrijk; goede pindasaus), altijd schoon en klantvriendelijk. Top tent!

11. Internationaal Velserbroek

Op 1e Kerstdag gingen wij hier met een groep van 9 personen brunchen. Er bleek een buffet te zijn, hetgeen wij niet wisten. Noch via de site, noch bij de reservering was dit ons gemeld. Niet handig met twee mensen die slecht ter been zijn. Wij hadden gedacht proeverijen aan tafel geserveerd te krijgen.

De schalen waren al behoorlijk leeg, de broodjes op en er was niks aparts voor kinderen. Toen we erom vroegen werd er gelukkig wel gauw iets lekkers gemaakt voor onze dochter en alles weer aangevuld, maar dit zou niet nodig hoeven zijn.

Het eten was oké, maar zeker niet bijzonder. Hetgeen dus niet in verhouding staat met de prijs die je ervoor betaalt. Bij de reservering was er bovendien groots gesproken over de aanwezige Kerstman dus onze verwachtingen waren hoog gespannen. Het viel zwaar tegen. De Kerstman liep wat rond, maar was verder weinig spraakzaam.

Wij zaten aan een tafel in het feestgedeelte, maar daar was het behoorlijk tochtig. Over het personeel niets dan goeds, zeer vriendelijk en behulpzaam!

12. Chinees-Indisch Velserbroek

Afhaal menu is oude troep, weinig eten voor veel geld. Vers en binnen 2 minuten klaar.

13. Internationaal Velserbroek

Dit weekend met 9 personen gegeten op deze fantastische lokatie. Dit was voor ons de eerste keer.
    We namen het Shared Dining menu, dit moeten we proberen werd er gezegd.
    We hebben allemaal genoten van het eten. Er werd zelfs rekening gehouden met de allergie van mijn vrouw, die geen vis eet. Bediening was vriendelijk, en correct.
    Jullie zien ons zeker terug, nogmaals bedankt voor de heerlijke avond.

14. Internationaal Velserbroek

Van den Eshof

Zeer teleurstellend, de zogenaamde nieuwe kaart. Shared dining betekent heel duur en zeer kleine porties. Veel te hoge prijzen voor gerechten, die niet bijzonder zijn qua smaak. Ook te lange wachttijden tussen de gerechten.

Kom hier nooit weer!

15. Internationaal Velserbroek

Mooie lokatie. We besloten buiten te eten. We zaten aan een tafel die zo ruw en verweerd was dat deze niet eens schoon te maken valt. Misschien een tip om de tafels aan het begin van het seizoen op te schuren en ze te voorzien van een olie laag. Als je tijdens het eten een tweede drankje besteld word het lege glas niet meegenomen. Overgens de jongen die de maaltijden serveert doet dit wel. Het kwam bij ons over als dit is niet mijn taak. Het schijnt dat dit bedrijf een leerbedrijf is, maar of ze daar wat leren vragen wij ons af. Eten was wel oke, maar de prijzen liggen erg hoog voor hetgeen je ervoor krijgt.

16. Chinees-Indisch Velserbroek

A. van Hoorn

Altijd vers eten, met veel smaak bereid. Zeer vriendelijk personeel. Nieuwe eigenaars (juni 2015) maken een goede start. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader mede-cliënten: kom eens in het restaurant eten in plaats van af te halen! Dat zou de sfeer in het restaurant verhogen...

17. Chinees-Indisch Velserbroek

Gonnie Hildebrand

Sinds kort nieuwe eigenaren. Zeer vriendelijke mensen. Ze besteden veel aandacht aan de gerechten. En dat proef je! Ze laten sinds de zomer van 2015 weer een frisse wind waaien door de zaak.

18. Internationaal Velserbroek

Wij zitten nu nog bij Villa Westend, te wachten op ons dessert. Na al meerdere malen geluncht te hebben bij Villa Westend, leek een diner ons heerlijk. Helaas was de service zo dramatisch, dat een recensie op zijn plaats is naar onze beleving.

De omgeving en het uitzicht is werkelijk prachtig. Vol blijdschap vertrokken wij naar Westend. Na aan een vieze tafel plaats genomen te hebben,  welke gelukkig na 10 minuten werd schoongemaakt, konden wij de kaart bekijken (De kaart was nog viezer dan de tafel).

Een jongedame nam al onze bestellingen op. Zij vergat tot 2 keer aan toe dat wij drinken besteld hadden, waardoor wij lang moesten wachten. Lege glazen werden niet opgehaald, vies bestek werd op de hoek van de tafel gelegd waardoor wij al snel het idee kregen dat zij haar baan niet leuk vond.
    Er is ons geen enkele keer gevraagd of wij nog iets wilden,  waardoor wij haar steeds moesten wenken.
    Als zij dan bij onze tafel stond, keek zij ons niet aan, maar keek zij naar haar digitale apparaatje voor het bestellen. Erg jammer, zeker gezien onze positieve herinneringen aan Villa Westend.

Het eten was daarentegen prima. De wijn werd echter niet besproken wanneer wij hierom verzochten. Na het hoofdgerecht wilden wij graag ons dessert. Toen wij, gelukkig, een aardige jongeman troffen die onze glazen ophaalde, vroegen wij of het dessert al besteld kon worden. Zijn vrouwelijke (zie bovenstaande) collega, liep langs en wanneer hij aan haar vroeg of zij onze bestelling op kon nemen, keek zij niet op of om en verklaarde: "oh joh ik kom over 2 minuten wel langs". We zijn erg teleurgesteld in deze service.

De prijs voor een gerecht is goed, maar de verhouding mist. (3 euro voor een mini bakje patat extra).

Kortom: voor lekker eten en geen haast: een prima restaurant. Het personeel is helaas niet om over naar huis (maar wel naar jullie) te schrijven, zeker nu het restaurant niet vol zit.

19. Internationaal Velserbroek

Kleine gevarieerde kaart. Prijzen doen exclusief aan. Hoeveelheden zijn "haute cuisine". Onze groep had 6 verschillende gerechten, maar de kwaliteit is zeer matig. De saté doet vermoeden dat deze kant en klaar uit de vriezer komt. Personeel is jong en de leiding staat niet echt open voor commentaar. Was de 3de keer in 3 jaar met dezelfde ervaring.

20. Internationaal Velserbroek

Dirk

21. Internationaal Velserbroek

Heerlijk gegeten!

De dames in de bediening waren erg behulpzaam en wisten goed toelichting te geven op de gerechten.

Eten was erg goed en ook de hoeveelheid was ruim voldoende. Het is niet goedkoop maar je krijgt zeker waar voor je geld. De ambiance sluit perfect aan op de stijl van het eten. Het plaatje klopt gewoon. Zeker een aanrader!

Vandaag even langsgeweest, en het is er heel erg lekker. Veel keuze in eten. Ik kom hier zeker vaker!

23. Internationaal Velserbroek

Zeer slecht. Ik kom binnen. Meiden praten alleen met elkaar. Word mij geen hallo gegeven. Terwijl ik sta te wachten. Niet gezegd kom zo bij u. Niets gevraagd. Ben weggegaan. Mooie zaak maar bediening zwaar onervaren. Ze moeten het filmpje van hans lebbis maar zien. Terras ervaring kennen ze daar niet.

24. Chinees-Indisch Velserbroek

Fontana. Ik vind het een erg goed retaurant en eet daar dan ook al jaren. Het echtpaar dat zijn gewoon hele lieve mensen. Heerlijk eten.

calvin

26. Internationaal Velserbroek

Erg leuke locatie met heerlijk eten. Alles prachtig opgediend. Heel vriendelijk personeel. Leuk terras en loungebanken op het strand. Toch wel mijn favorite restaurant!

27. Internationaal Velserbroek

Jan Dulles

Laatst heb ik hier met mijn vriendin gegeten en het smaakte ons fantastisch. We komen wel eens lunchen wat heerlijk is, maar het diner was echt uitzonderlijk lekker. Het personeel is onwijs aardig en behandelden ons hoffelijk. De prijzen vonden wij heel erg meevallen en het eten was naar onze mening zelfs "te lekker en goed" voor deze prijs. Wij aan hier zeker heel vaak terugkomen. Top tent!

Ps: de lokatie is prachtig en je kan heerlijk op het terras in het zonnetje zitten (als deze verschijnt)

28. Internationaal Velserbroek

Karin Peduzzi

In het zonnetje heerlijk genoten van een lekkere tapas deluxe. Goed gevuld plateau met o.a.
    lekkere ribbetjes, krieltjes en groene asperges. Heerlijk wit wijntje erbij, bijna als vakantie. Spontane, vlotte bediening met een leuke glimlach! Kom graag nog eens genieten bij deze leuke plek in de Velserbroek !

29. Aziatisch Velserbroek

patryk la blanch

Heb hier al menig maal eten afgehaald, onwijs veel keus, verse gerechten, oogt zeer schoon en zeer zeer vriendelijk personeel. Voor ieder wat wils. De prijs loopt vanaf 5 euro en je kan het zo gek maken als je zelf wilt ! Elke keer geniet ik er weer van ! Dit is zeker een aanrader ! Ga zo door !

30. Internationaal Velserbroek

Dennis