De Heeren van Velsen in Velsen-Zuid

1631960616 83
1643208469 82
1676952027 81
1688199879 81

1. Kwam hier regelmatig met mijn broer Cees met aanhang gingen hier graag heen goede sfeer, eten en bediening cees mocht altijd zijn hond meenemen toen hij een tafeltje kreeg toegewezen waarbij je ook in de spiegel kon kijken zag de hond zichzelf maar dacht he een vreemde hond en begon meteen te blaffen de hele zaal begon te lachen we hebben er daarna vele malen om moeten lachen prima restaurant

2. Personeel/ leiding is daar fantastisch. Beleefd, rustig en ook tijd voor een praatje met de klant.
    Sfeer is prima. Inrichting is coronaproof opgesteld.
    Qua eten & drinken genoeg keus voor iedereen. Heb je bepaalde wensen? Als het mogelijk is wordt daar aan voldaan!
    Prijs/ kwaliteit verhouding is ook op orde.
    Zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken.

3. Alles was tot in de puntjes verzorgd en het eten was voortreffelijk!!
    Wij komen snel terug

4. Sonja Hoogkamer

Eten was heerlijk. Ook goed geregeld met de Corona-afstanden. Top.

5. Sonny Doves

Van begin tot het einde in één woord: perfect! Bij binnenkomst wordt je vriendelijk verwelkomt en worden de jassen aangenomen. Gekozen voor het maandmenu en alles was even heerlijk! Het personeel is zeer gastvrij en alert waardoor je merkt dat service hoog in het vaandel staat. Ik kom hier zeker nog een keer terug! Het enige opvallende was dat de carpaccio meer smaakte naar een salade, maar ook deze was erg lekker.

6. Wij zaten een nachtje in een hotel in de buurt en op zoek gegaan naar een restaurant! Nou, het was de moeite waard! Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de wensen die wij hadden waren geen probleem. Het werd aangepast. Met z’n viertjes gegeten en hadden gekozen voor een 3 gangen menu. Geen spijt gehad!
    En zelfs sigaretjes kunnen bietsen bij de gastvrouw ha ha. Ga zeker terug als ik in de buurt ben.

7. Voortreffelijk gegeten, prima maar vooral erg vriendelijke bediening. Ook de prijs was zeer redelijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Maandmenu is een heel goed idee. Goed samengesteld voor een aantrekkelijk bedrag. Goede service. Zeker een goed adres om lekker uit eten te gaan.

9. E.Walstra

De verjaardag van onze moeder gevierd, wij hebben heerlijk gegeten en alles was in 1 woord "Geweldig".

11. Nanda Witteman

Ondanks dat er 4 grote groepen waren, prima bediening, prima eten, en goede sfeer. Succes verder, we komen beslist nog eens terug.

12. Theo Heus

Leuk restaurant op een leuke locatie.
    Gezellige sfeer met vriendelijke bediening, die ook zeer alert is.
    Goed maand menu en leuk Herenmenu waar je kan kiezen uit alle voor- en nagerechten.
    Prijs en kwaliteit zijn heel goed.
    Succes verder en ga zo door.

vr.gr. Theo Heus

13. Elke keer weer een bijzonder etentje in dit restaurant.De verrukkelijke gerechten, hele vriendelijke bediening, chique restaurant sfeer en de prijs is echt goed. En tussendoor ook nog iets lekkers...het maakt mijn etentje compleet.

14. Carel Ruigrok

Was weer een heerlijk avondje genieten! De sfeer, de bediening, en vooral het voortreffelijke eten, alles was perfect. Het speciaal voor ons gemaakte dessert maakte het helemaal af.
    Echt een aanrader !

15. Geweldig lekker eten, goede sfeer en fantastische bediening.

16. Fam. Hamers

Een diner gegeven voor 20 personen:
    Prima ontvangst met een lekker drankje.
    Daarna aan tafel met goed verzorgde voorafjes.
    De verschillende voorgerechten waren volgens alle aanwezige heerlijk.
    Ook de hoofdgerechten vielen enorm in de smaak, vooral de entrecote waren echt top !
    Het desert met ijs en creme brullee was echt een heerlijke afsluiting.

Heel fijn is dat de bediening van te voren vraagt of je al aan je volgend gerecht toe bent en zo ja, dat het dan ook vrij vlot daarna wordt opgediend. Geen eeuwigdurende wachttijden of juist afraffelen, maar de gast bepaald het tempo.
    De bediening en sfeer is lekker ontspannen.

Ik kan dit restaurant echt bij een ieder van harte aanbevelen.
    Zeker het kris kras menu biedt veel mogelijkheden en is bovendien zeer betaalbaar en de kwaliteit is zeer goed.

17. Tweede kerstdag heerlijk gegeten, waren met z'n vieren. De sfeer was gezellig, bediening zeer vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

18. Trudy 32 punten

Als het kon gaf ik de Heeren van Velzen een 11, maar die mogelijkheid is er niet. Fantastisch lekker gegeten, de kok maakte een verrassing, een vegetarische schotel ( er is geen vegetarische kaart), wat een lekker eten, stoofpotje met geitenkaas...mjammie. Vriend had sliptongetjes , sla en heerlijk gebakken aardappeltjes (daar heb ik een paar van meegeprikt), wijn was heerlijk, het voorgerechtje top!
    Bediening vriendelijk en gastvrij.
    We komen snel weer!
    Dank Heeren van Velzen voor de fantastisch avond en complimenten aan de kok.

19. We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. We reden toevallig langs het restaurant heen, en besloten om hier wat te gaan eten. Wat een goed keuze, het eten smaakte voortreffelijk en de bediening was ontzettend goed. Wij hebben het maandmenu gehad, waar zowel voor de vis als vlees liefhebber voldoende keuze was. Al met al een hele goede ervaring!

20. Heerlijke echte verse jus d'orange, heerlijke verse zalmfiltet, lekkere gebakken aardappelschijfjes.
    Wat warme groenten erbij zou lekker zijn, wij vonden de salade echt zeer karig voor 4 personen en het zag er niet aantrekkelijk uit, stronken sla in het bakje, een verdwaalde tomaat en reepje paprika, met weinig fantasie gemaakt. Garnituur viel ook tegen, smakeloos.
    Tja en dan het toetje; het ijs zelf ziet er verzorgd uit maar de slagroom is nep, voordat het je tafel heeft bereikt is het al een natte witte massa. Reden om geen toetje te nemen maar het bij koffie (zonder slagroom) te houden.

21. Een over heerlijke saté gegeten.
    Daarbij waren allerlei heerlijke toevoegingen.
    Het was ècht helemaal supertop.
    Ik ga dit zeer zeker veel vaker doen!
    (Als ik weer tijdelijke buurvrouw ben).

22. Wederom, nu met een gezelschap van 7 man/vrouw, hier meer dan goed gegeten.

23. Gisteren bij de Heeren van Velsen gegeten en het was voortreffelijk! Heerlijke amuse gehad en toen een drie gangen dinner gekozen. Stuk voor stuk goed bereid en niet van die overdreven kleine porties. Lekkere garnituur er ook bij. De bediening was ook zeer vriendelijk en consequent, dat zie je niet vaak meer. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Hebben voor het eerst in Heeren van Velsen gegeten maar zeker niet voor het laatst!

Keurige ontvangst en vlotte bediening, amuse was vis (wat we niet lustten) en er werd gelijk iets anders gemaakt voor ons!

Tournedos groot en om te zuigen zo mals! Prima bijgerechten!

Enige minpuntje: de slagroom bij het toetje.....UIT EEN SPUITBUS! AFKNAPPER! Hoort ECHTE VERSE SLAGROOM TE ZIJN! Voor de rest...heeeerlijk en betaalbaar, fijne ambiance, sfeervol!

25. Henk van Bulken

Onlangs bij de Heeren gegeten. Wat een teleurstelling. Het Kris krasmenu genomen. Amuse van eiersalade kwam regelrecht uit een pot van een eierenfabriek. Kruidenboter mag het predikaat boter niet voeren, maar zou margarine met een vleugje kruiden moeten heten. Voorgerecht was garnalen in tempurabeslag met Japanse broodkruim, of te wel diepvries geperste garnalen met een gefrituurd laagje. Saus was chilisaus uit een fles. Sla was niet aangemaakt. Hoofdgerecht zalm en zeewolf met kreeftensaus. Vis droog en te gaar, waarschijnlijk diepvries, saus chemisch en uit de de potten van Knorr. Tafelgenoten hadden respectievelijk kogelbiefstuk( zonder vragen was deze volledig doorgebakken) en lamskoteletten(alleen maar vet en weinig vlees), waarschijnlijk eveneens uit de vriezer of bij de goedkoopste slager die er maar bestaat gekocht. Nagerecht, tarte de jour stond waarschijnlijk al dagen in de koelkast. Was sompig en smakeloos.
    Bijkomstigheid is de slechte en nukkige bediening, slechte en vieze stoelen. Pluspunt, de wijn is goed, kunnen ze niets aan verpesten. Al met al een slecht restaurant. Geen aanrader.

2,8
  26. Zijn op 29 jan. 2011 met 6 personen wezen eten. Gezellig restaurant, lekker knus met 40 zitplaatsen.

Voortreffelijk eten.

Enige minpunt is het meubilair.

De tafels en stoelen zijn hopeloos uit de tijd. Stoelen zitten niet lekker, opgeleukt met een kussen.

Oud en smerig, doet afbreuk aan de rest van het restaurant.

Als je daar doorheen kijkt, het eten was perfect.!

27. 27 augustus 2010.

Wij zijn er met twee personen gaan eten. Het vegetarische eten en de visschotel was smakelijk klaargemaakt. De sfeer was goed. De directie, keuken en bedienend personeel verdienen meer dan veel lof. Van binnen ziet het er fantastisch en stijlvol uit. Wij kunnen wel zeggen dat het voor veel herhalingen vatbaar is. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

Mary en ton.

28. Het was al weer een lange tijd geleden dat we geweest waren, maar zoals altijd, niets dan lof. Attente, vriendelijke bediening. Ruime keus, perfecte keuken en als je wilt snelle bediening. We hadden een heerlijke, gezellige avond.

Henk.

29. Jasper h

Grote aanrader! Via-via zijn we er terechtgekomen en wat een feest. Erg warme smaakvolle inrichting. Bij binnenkomst keurige ontvangst, jassen en naar tafel geleid. Alle keren tot nu toe heerlijk gegeten voor een erg lage prijs. Leuke bediening, correct en vriendelijk en de eigenaresse komt vaak informeren of alles naar wens is en voldoende is. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Na afloop keurig in de jassen geholpen, deur opengehouden etc. Correctheid ten top dus daar. Leuk terras ook, mooi gelegen. Een regelrechte aanrader waar wij nu al vaak zijn teruggekomen..

30. marike en han

Goede keuken, fijne bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Staat bij ons in het telefoongeheugen.

31. Richard Schong

Na een nette ontvangst bij de deur werden we naar onze tafel gebracht. Het restaurant heeft een mooie warme uitstraling en voelt als een gezellige huiskamer.

Wij hebben alle 4 gekozen voor het keuzemenu. Inclusief Amuze en warm broodje met kruidenboter. Van het begin tot het eind genoten van het eten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Hier komen wij zeker snel weer terug. Ga zo door!

32. marianne vandenbosch

zeebaars op een zoet ketjapbedje. Niet te eten; teruggestuurd. Kreeg daarna niets meer. Werd ook mniet in rekening gebracht, maar zat als enige niet etende gast met vier andere aan tafel. Ga er nooit meet heen.

33. Halliburton B.V.

Afgelopen donderdag 13 december hebben wij met 12 personen bij de Heeren van Velsen gegeten. Wij willen even zeggen dat wij met z'n allen ontzettend hebben genoten van het eten de ambiance en de bediending. Ga zo door.

34. een aanrader: vlotte en aardige bediening en heerlijke gerechten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

35. michael

Wij komen geregeld bij de heren van velsen en de recensies die bepaalde gasten hebben geplaats daar kunnen wij ons totaal niet in vinden, het is een prima restaurant met vriendelijke bediening,goed eten, juiste sfeer, en mensen moeten niet steeds vergelijken met het pannekoekenhuis DAT IS NIET MEER!! de eigenaren zijn met hun tijd meegegaan en zijn daar prima in geslaagd.

36. voor grote groep mensen alles warm en tegelijk op tafel.
    feestelijk en lekker met aardige bediening

37. Men doet zich beter voor dan de werkelijkheid. Het menu is goed maar niet "top" zoals men wil uitstralen. Loungen is er niet bij. Ze willen het nivo van een pannenkoekenrestau oversteigen maar dat lukt ze niet. ook vanavond weer niet loungen vanwege grote groepen. Komen niet weer.

3,9
  38. alles moet beter gerechten waren koud en niet mooi op gemaakt de bediening was matig tot zeer slecht!

39. heerlijk gegeten.

40. R. Waage

Met 13 mensen aangezeten.
    Diverse menu's en iedereen op hetzelfde moment bediend. Bediening zeere vriendelijk en professioneel. Kwaliteit boven elke twijfel verheven. Zeer goede wijn geadviseerd. Kortom, een aanrader!

41. william

Eerste keer in dit restaurant. Het was heerlijk. Lekker in de lounge geborreld en daarna gegeten. Heerlijk!!! Vriendelijke bediening.

42. Gezien de prijs men berekend, mag er best wat meer vriendelijkheid en kwaliteit worden geleverd, restaurant viel erg tegen

3,5
  43. Geweldige sfeer! en heerlijk eten!

44. erg gezellig gegeten. en dat als single. lekker even gelouncht met een aperitief..

45. lekker eten, fijne persoonlijke bediening, aandacht van de kok, ruimte om een eigen wens in te brengen, kortom: prima!

46. zelden zo slecht gegeten als hier. werkelijk alles lijkt uit een pakje of blik te komen. de bediening is aardig maar vakonbekwaam. tip voor de kok : doe eens een opleiding !

47. top restaurant. echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd in een gezellige sfeer.

48. Toen het nog Oud Velsen hete, was het gezeliger en de menukaart uitgebreider met leukere prijzen, veranderin is niet altijd verbetering, zeker hier niet!!

3,1
  49. goed eten, prettige bediening