Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velsen-Zuid verdeeld zijn.

Ik reageer onder andere omdat ik het heel raar vind dat mensen het eten een 1 geven terwijl ze er niet hebben gegeten volgens hen zelf. Ik vind het eten prima en dat je soms wat langer moet wachten voordat er iemand je bestelling op komt nemen zegt niets over het eten wat ik echt prima vind, dat gezegd de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en leuk in de omgang wat ik belangrijker vind dan sommige mensen die wellicht een te dikke nek hebben en op hun wenken bediend willen worden👍

Recentelijk hier gegeten. In een gezellige sfeer bij een knapperend haardvuur, genoten van een 3 gangen diner. De leuk opgemaakte borden waren een feest om te ontvangen. Voor een goede prijs/kwaliteit een zeer gezellige avond gehad. Ik ga er zeker nog een keer eten.

3 Kwartier op het terras zitten wachten alvorens er bediening naar ons toe kwam. Er stond een serveerster ongeveer 15 keer naar ons te kijken, maar bedienen ho maar. Net als een ander die ook niks deed. Na 3 kwartier werd er een meisje wakker en wou de bestelling opnemen. Op onze vraag waarom haar collega;'s niet langskwamen had ze geen adequaat antwoord. Van de laatste dame hoorden we dat ze dit deel van het terras niet bedienden want dat was te ver lopen, huh? Had dat dan even komen zeggen, dan waren we verkast naar een deel waar wel bediening was. Uiteindelijk maar niks meer besteld, kom hier niet meer terug. Waardeloos personeel.

Voortreffelijk gegeten, prima maar vooral erg vriendelijke bediening. Ook de prijs was zeer redelijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

Zoals altijd heerlijk gegeten hier, sfeer, locatie, kok en bediening allemaal even fijn, professioneel en goed, kortom een aanrader!

Heerlijk gegeten, mooie producten, prima service zeker een aanrader!

Vanavond in dit restaurant gegeten via social deal. Wij stonden om 17.55 uur voor een gesloten deur, in de regen. Toen we voor de 2e keer aan de buitendeur voelden of die misschien klemde kwam de "gastheer" op hoge poten opendoen en mopperde: kalm maar hoor, ik was al onderweg... en meldde vervolgens dat het restaurant om 18.00 uur openging. Ok. Wij dachten keurig op tijd te zijn.

De vouchers werden, terwijl wij nog met de jassen aanstonden, opge-eist. Ok. Aan tafel bestelde de dame een zoete witte wijn met ijs. "Die wordt in dit huis niet geschonken". Ok. Dan de minst droge maar. Chardonnay (€6.50) werd aanbevolen. Hoeveel klontjes ijs wilt U er in? 1, 2 of 3? Uuuh, doe maar 2. Nog nooit zo'n vraag moeten beantwoorden. Het menu werd netjes uitgelegd, daar was ook niets op aan te merken, het smaakte heerlijk allemaal. Het dessert was op en de ober ruimde de bordjes op en vroeg gelijk of we nog koffie of iets anders wilden. Het ijs zat nog achter in de keel. Wij wilden echter geen minuut langer in dit door hooghartigheid gerunde restaurant blijven. Blijkbaar voelde de ober dit ook want zonder er om te hoeven vragen smeet(!) hij de rekening op onze tafel en griste de glazen weg. De dame wilde haar jas pakken maar werd door de ober tegengehouden. De heer wilde zijn portemonnee uit zijn jas pakken maar ook hem werd de doorgang geweigerd. Alsof wij weg wilden gaan zonder de drankjes af te rekenen.

Na de kok bedankt te hebben voor het eten hebben wij de ober aangeraden een cursus sociale omgang te volgen voor zijn onbeschoftheid. Hij antwoorde dat dat niet nodig was omdat hij deze tent al 17 jaar zo draaide. Nog nooit zijn wij zo onbeschoft behandeld.

Is de deal social of is social de deal. Met een matige maaltijd zonder opgefleurde borden, geen kleurtje van peterselie, mint, tomaat oid. De creativiteit is niet meegekookt. Waar je voor veel geld een fles water koopt.
    En een arrangement van wijn met omgerekend 3 dl wijn. Hoe gek kan het zijn. Voor zo veel geld. Al met al magertjes helaas.

1,1

Bertus de vries

10. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Vanmiddag met 11 ouderen en 4 vrijwilligers van de BoodschappenPlusBus Amstelveen in Onder de Platanen gegeten. De nieuwe opzet van het restaurant/keuken is wat ons betreft helemaal geslaagd. We hebben genoten van onze lunch. Pannenkoeken echt lekker, de omeletten heb ik zelden zo luchtig/hoog en mooi gebakken gezien, het grof gesneden boerenbrood, tosti's ook al zo mmm... De lunchkaart kan wat ons betreft niet "stuk" en de bediening en servicebereidheid al helemaal niet.
    Al een aantal jaren kwamen we in de nog oude opzet die we ook echt heel goed vonden, maar de nieuwe opzet is nóg beter. We komen heel graag weer terug!! Hartelijke groeten van ons allemaal.

Zonder meer goede keuken. Jammer dat de bediening, hoewel erg vriendelijk, veel steken laat vallen. Tafel bleef volstaan met lege glazen, lege wijnfles stond van begin op tafel, te weinig brood, water werd niet op tijd vervangen voor een nieuwe karaf, om een wijnkoeler moeten vragen.... Nee, het prima eten en de sfeervolle ambiance verdienen een beter opgeleide bediening.

12. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Helemaal leuk en gezellig. Prima sfeer, aardig personeel en heerlijk gegeten. Burger Jan en de spareribs zijn om te smullen. Echt een aanrader.

13. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

We hebben er drie keer met een grote groep gegeten. Beide keren was het eten erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. Heel leuke locatie en ideaal met kinderen. Ook met voedselallergieën wordt rekening gehouden, wat erg prettig is. Een aanrader!

14. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Gisteren weer een geweldige verjaardagslunch gehad. Zeer gezellig en geslaagd. Top service, top eten en top locatie voor de kids. Enige puntje van kritiek dat van onze gasten kwam was dat de pittige kip wel wat pittiger had gemogen. Hij was lekker, maar niet pittig.

15. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Top locatie, lekker eten, gezellige sfeer, leuke bediening. Heel kindvriendelijk.

16. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Heidi

17. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Alles vers gemaakt en bediend door personeel met hart voor wat ze doen. Wij lunchen hier best vaak. 't Is de lievelingsplek van de kids. Eten is heerlijk en met liefde gemaakt. Gerund door mensen met een hart, een héél groot hart.

18. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Leuk en gezellig restaurant. (H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Met personeel dat altijd voor je klaar staat én met een lach op het gezicht. Ik kom hier zeer regelmatig. Gewoon een echte aanrader!

19. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Heerlijke, ontspannen locatie, vriendelijk en sociaal personeel. Eten van superkwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Niks mis mee.

20. Pannenkoekenhuis Velsen-Zuid

Kortzichtig personeel dat moeilijk doet over symbolisch verjaardagstaartje met kaarsje voor kind. Terwijl duidelijk was dat er flink geconsumeerd zou gaan worden. Sociaal niet bekwaam en kindonvriendelijk. Geen aanrader om te eten.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Maandmenu is een heel goed idee. Goed samengesteld voor een aantrekkelijk bedrag. Goede service. Zeker een goed adres om lekker uit eten te gaan.

pascale

23. Internationaal Velsen-Zuid

iensuser

E.Walstra

De verjaardag van onze moeder gevierd, wij hebben heerlijk gegeten en alles was in 1 woord "Geweldig".

Dirk

Via socialdeal hier terecht gekomen voor zogenaamd de lekkerste spareribs in de buurt voor €10 drankje verplicht.

Bij binnenkomst in een sfeervol "hutje" worden we direct aan een tafel gezet. Hierna duurt het ongeveer 20 minuten voordat ons een drankje wordt aangeboden en dit terwijl er nog maar een andere tafel bezet was. Na nog een 20 minuten, als donderslag bij heldere hemel, openen de spareribs al. Dit terwijl wij de kaart nog hadden willen zien voor een vooraf. De spareribs waren zout wat door de schaarste aan drankjes extra onprettig was. Na het hoofdgerecht krijgen we na veel moeite de kaart met de desserts. Ik bestel de crème brûlée en ontvang na 25 minuten een drapje van rouwe ei met een hart stuk erin wat waarschijnlijk de "gecarameliseerde" suiker moest voorstellen.

Besloten om niks te zeggen (stom van ons) en gewoon netjes af te rekenen. Krijgen we bij het afrekenen nog een ongename verrassing omdat de eigenaar de socialdeal bonnen op papier wil hebben terwijl er op social deal duidelijk staat dat dit niet nodig is. Na veel moeite en praten accepteert de eigenaar dan toch de bon en zijn we "toegestaan" om te vertrekken.

Carla Reimerink

Eten apart en lekker. Bediening kort en zakelijk. Als je geheel onthouder bent, krijg je een opmerking en als je alcohol bestelt ben je zijn vriend voor de avond. Het zou het restaurant ten goede komen als er een goedlachse gastvrouw zou rondlopen.

Gisteren 17 december iets te vieren. Het moest dan ook een echt feest worden en daarin zijn we geslaagd. Echt heerlijk gegeten een super 4 gangen menu stond voor ons klaar. De gastheer Jereoen was bijzonder vriendelijk en een zeer leuke man. De kok Edwin verdient helemaal een pluim en wat kan die man lekker koken. Alles was super lekker en een heerlijke smaak explosie. We hebben er echt helemaal van genoten en ga nog zeker terug, een toppertje.