Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velsen-Noord verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Velsen-Noord

Ik heb hier vorige week gegeten, samen met mijn ouders en vrienden. De ambiance vind ik hier zeer huiselijk en sfeervol. Het eten was heerlijk en een goede huiswijn. Ook werd rekening gehouden met mijn glutenallergie, waar ik niet altijd overal mee terecht kan. Aan de gastvrijheid van de gastvrouw konden wij merken dat ze hart heeft voor de zaak. Echt een aanwinst voor Velsen-Noord.

Wij komen zeker gauw weer terug!

Hartelijke groetjes,
    Lydia

2. Huiskamerrestaurant Velsen-Noord

Tafel niet schoon en netjes, bier rare nasmaak, misschien door vettig glas. Prijs kwaliteit verglijkbaar met snackwagen.
    Totaal geen luxe.
    Dit is een no go.

3. Nederlands Velsen-Noord

Slecht , kan er geen ander woord voor bedenken.
    Eens en nooit meer!

1,1
  4. Huiskamerrestaurant Velsen-Noord

Ingrid Dudink

Warme witte wijn en mini glas pils is een min. Karaf water is een plus. Soep heerlijk, biefstuk taai en zalm droog, jammer. Radio ipv stemmige muziek, ook jammer. Entourage is leuk, maar haal de dode bloemen uit de vaasjes... Toetje prima maar over t algemeen vonden wij het de kosten vd social deal niet waard. En de placemats zien er niet fris uit. Zorg dat de glazen schoon zijn. Het zijn kleine dingen maar daar letten gasten op. Tip: geef een dressing bij de sla.

JW den Dikken

Hardwerkende mensen, goed eten tegen een nette prijs.

Hele fijne, schone en goede snackbar met uiterst vriendelijke bediening en snelle service.
    De Chinese lekkernijen en snacks zijn altijd van klasse kwaliteit tegen eerlijke betaling.
    Helaas ben ik niet altijd in de omgeving want dit is geheel afhankelijk van mijn werk maar zodra ik dan weer in Velsen ben, dan ben ik ook bij TIP TOP.

7. Nederlands Velsen-Noord

Foroogh Rezazadeh

De haring ligt niet de hele dag in een schaal te wachten, maar wordt schoongemaakt waar je bij staat, verser en lekkerder kan het niet. Ook de gebakken vis is gewoon erg lekker.

9. Nederlands Velsen-Noord

Zondag 5 februari na een strandwandeling hier beland. Het ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een leuke tafel met uitzicht over het water. De koffie is zonder meer heerlijk en lekker heet (zo moet het ook). We hadden allebij de Fish and Chips. Werkelijk top! En heel bijzonder, geserveerd met Pea Paste. Dat heb ik in Nederland nog nooit gezien. Engelser kan het niet. Compleet met huis gemaakte patat en natuurlijk op een krant geserveerd :-)

Kortom hier komen we zeker weer terug (al was het aleen maar voor de koffie).

Kom hier al jaren. Betaalbaar en heerlijk eten. Beter dan bij andere snackbars. Ook de Chinees is heerlijk. Een toplaag!

Kom er al jaren, bestelling altijd in orde. Laatste keer weer Chinees gehaald: mooie porties, vers, goed heet en erg lekker zoals altijd. Altijd tiptop in orde.

12. Nederlands Velsen-Noord

Heerlijk en gezellig gegeten; glutenvrij is geen enkel probleem!! Prima kaart sinds deze week!!

13. Nederlands Velsen-Noord

Een mooie locatie die helaas niet door iedereen ontdekt word. Het eten is er erg lekker en je krijgt meer dan voldoende. Wij hebben genoten.

14. Nederlands Velsen-Noord

Met een Groupon voor 't eerst bij Sea You wezen eten op een geografisch uniek punt met adembenemend uitzicht over onze IJmond-regio.

Als voorgerechten carpaccio (royaal op een meter bier bord), die heerlijk naar truffel(olie) smaakte + uitstekend bereide gamba's.
    Als hoofd slibtong en portabello met risotto. Allebei subliem bereid, de risotto was zeer goed bereid (ook weer lekker met truffel), niet zomaar een vanzelfsprekendheid, omdat veel restaurants dit volgens ons maar niet onder de knie krijgen.
    Als afsluiter ijs en koffie met lekkers.

Tafels ruim geplaatst, dus de nodige privacy.
    Bediening attent.
    Let wel, kraanwater in een karaf wordt niet aangeboden.

Goeie vis voor een nette prijs, aanrader.

16. Nederlands Velsen-Noord

Heerlijk gegeten. Kids hebben een dieet ivm coeliakie. Daar weten ze alles van. Heerlijk glutenvrije spareribs. De kids hebben gesmuld.

Heel goede vis met een zeer zoet prijsje. Heel gezellig en sfeervol, maak het drinken goedkoper! :p

Sfeervol, uitstekende haring, een echte buurt viskiosk. Ben zelf een echte ijmuidenaar, dus dat zegt wel wat.

20. Nederlands Velsen-Noord

Hele fijne service, het eten was goed maar de gamba's waren meer lege stukken schaal. De eendenborst was prima en het taartje van oma was gewoon hemels.

Annelies

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Kalfsbiefstuk was super! Goede bediening. En een hele mooie wijnkaart.

Dirk

Een snackbar / chinees met super kwaliteit en service.

Peter

Renze Snoek

Hele aardige mensen! Zou eigenlijk niet willen verhuizen vanwege zo'n goede snackbar. Deze vind je nergens anders in Nederland!

Met liefde van alles genoten!
    Alweer genoten van alle met liefde klaargemaakte gerechten.
    Bedankt voor de fijne en ontspannen avond.
    Wij komen zeker terug.

Meerdere keren hebben we uitzonderlijk lekker gegeten in dit restaurant.
    De gerechten zijn heerlijk, netjes opgemaakt en goed geblanceerd.

De sfeer in het restaurant is erg goed. De bediening vriendelijk en correct.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Echt een aanrader voor relaxed en lekker eten.

C.A. van Overbeek

Wij hebben op 22-3-2014 heerlijk gegeten bij Max en Liesbeth van Wersch.
    Een verrassend menu, culinair tot in de puntjes, origineel samengesteld en mooi geserveerd met daarbij een uitstekende service.
    Een absolute aanrader!

Matthijs Kouwenhoven

Snelle service, goedkoop en heel lekker!

Niet al te grote zaak, waar veel 'locals' komen, waardoor het gauw het karakter krijgt van een buurt-eettent. Niks mis mee overigens. De bediening is correct en attent, maar dit wordt minder zodra de zaak volloopt. Zuinig met bestek. Het eten (brood vooraf, vlees van dagmenu) is niet bijzonder, al zou het dat moeten zijn afgaande op de informatie. Trof het wellicht net niet (volle zaak, dus enige kok op volle toeren). Erg weinig aardappelen en groenten, dus nog trek na het hoofdgerecht. Al bij al zeker geen slechte zaak, maar geen zaak om terug te komen gelet op het gebodene.