Nieuwste foto's in Velsen-Noord

12. La Vida Es Bella heeft een nieuwe foto
  13. La Vida Es Bella heeft een nieuwe foto
  14. Marscha's profielfoto
    Marscha heeft een recensie geschreven voor Snackbar Tip Top

Altijd is het eten goed. Nu telefonisch besteld en gaat het fout.

1 gerecht is verkeerd en ik bel op om het te melden. Ik kan het omruilen voor het juiste maar moet het zelf halen. Vind ik raar is niet mijn fout.
    Maar oké dan haal ik het zelf maar dat kan pas over 10 minuten!??? Dan is de rest al koud geef ik aan en dan wil ik alles terugbrengen. Dat kan niet dus ik kan het over 5 minuten halen en er werd opgehangen! Ik weet niet wie dit was aan de telefoon maar zo zijn wij nog nooit te woord gestaan en behandeld bij tiptop. Dit is een reden om bij de volgende keer in ieder geval over te gaan naar een ander

15. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Sea You
    Nederlands Velsen-Noord

Ik had 2 voorgerechten genomen. Caesar salad had een groen hard gekookt ei, elk slablaadje had bruine stukken(oud), te veel mayo en ik heb liever de ingeblikte ansjovis, dan wat zij gebruikten.
    Op de carpaccio zat veel te veel truffelmayo waardoor de carpaccio niet te proeven was. Patat had geen inhoud (totaal verschrompeld) en bruine plekken.

16. de vries's profielfoto
    de vries heeft een recensie geschreven voor Quality 2
    Internationaal Velsen-Noord

de vries

Als je als klant een snackbar binnenloopt en een vrouwelijk personeelslid staat direct met de vinger op de kassa kijkt je niet aan en vraagt en zegt niks dan ben ik stomverbaasd.
    Ik kijk de persoon in kwestie aan nog steeds geen goedendag of wat dan ook. Ik bestel wat en geef het geld. Wordt ongelooflijk onvriendelijk aangenomen en iets van gemompel erachteraan.
    Ik woon er om de hoek. De zaak is prachtig het personeel aan de kassa misselijk makend.
    Ontslaan op staande voet !!! Die zou er bij mij als kok nooit meer binnen komen. Zo in en in slecht voor je bedrijf.

17. Els Meyer's profielfoto
    Els Meyer heeft een recensie geschreven voor Sea You

Els Meyer

Wij hebben met twee kinderen waarvan een geen gluten verdraagt en de ander allergisch is voor varkensvlees heerlijk gegeten. Overal werd rekening mee gehouden, normaal moet ik nog met een half oog opletten, maar dat is bij SEA YOU nooit. Ook een fenomenaal uitzicht. En een prima prijs. Gezellige bediening.
    Mijn dochter vond het de lekkerste carpaccio die ze ooit heeft gegeten. Ik vind het een superfijn adresje om met kinderen te eten.

18. Lydia's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor Christina's Brasserie
    Huiskamerrestaurant Velsen-Noord

Ik heb hier vorige week gegeten, samen met mijn ouders en vrienden. De ambiance vind ik hier zeer huiselijk en sfeervol. Het eten was heerlijk en een goede huiswijn. Ook werd rekening gehouden met mijn glutenallergie, waar ik niet altijd overal mee terecht kan. Aan de gastvrijheid van de gastvrouw konden wij merken dat ze hart heeft voor de zaak. Echt een aanwinst voor Velsen-Noord.

Wij komen zeker gauw weer terug!

Hartelijke groetjes,
    Lydia

19. arie's profielfoto
    arie heeft een recensie geschreven voor Christina's Brasserie
    Huiskamerrestaurant Velsen-Noord

Tafel niet schoon en netjes, bier rare nasmaak, misschien door vettig glas. Prijs kwaliteit verglijkbaar met snackwagen.
    Totaal geen luxe.
    Dit is een no go.

20. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Sea You
    Nederlands Velsen-Noord

Slecht , kan er geen ander woord voor bedenken.
    Eens en nooit meer!

1,1
  21. Ingrid Dudink's profielfoto
    Ingrid Dudink heeft een recensie geschreven voor Christina's Brasserie

Ingrid Dudink

Warme witte wijn en mini glas pils is een min. Karaf water is een plus. Soep heerlijk, biefstuk taai en zalm droog, jammer. Radio ipv stemmige muziek, ook jammer. Entourage is leuk, maar haal de dode bloemen uit de vaasjes... Toetje prima maar over t algemeen vonden wij het de kosten vd social deal niet waard. En de placemats zien er niet fris uit. Zorg dat de glazen schoon zijn. Het zijn kleine dingen maar daar letten gasten op. Tip: geef een dressing bij de sla.

22. JW den Dikken's profielfoto
    JW den Dikken heeft een recensie geschreven voor Snackbar Tip Top

JW den Dikken

Hardwerkende mensen, goed eten tegen een nette prijs.

23. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door An voor De Vissende Beer leuk

Nadat de vorige visverkoper (die altijd perfecte vis verkocht) zijn zaak heeft overgedaan is de kwaliteit van de producten en van de bediening hard achteruit gehold. Er van uit gaande dat dit misschien startproblemen betrof heb ik daar nog wel een aantal keren vis gehaald maar het blijft slecht. Mij zie je daar niet meer. Jammer!