Deze zaak is verhuisd naar Middenweg 146, 1462 HK, Middenbeemster

Gratis parkeren.

1400 meter vanaf het NS station Beverwijk.

4. Betalen pin Visa Master Card

1320352653 88
1335193634 85
1419292527 86

1. Annelies

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Kalfsbiefstuk was super! Goede bediening. En een hele mooie wijnkaart.

3. Met liefde van alles genoten!
    Alweer genoten van alle met liefde klaargemaakte gerechten.
    Bedankt voor de fijne en ontspannen avond.
    Wij komen zeker terug.

4. Meerdere keren hebben we uitzonderlijk lekker gegeten in dit restaurant.
    De gerechten zijn heerlijk, netjes opgemaakt en goed geblanceerd.

De sfeer in het restaurant is erg goed. De bediening vriendelijk en correct.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Echt een aanrader voor relaxed en lekker eten.

5. C.A. van Overbeek

Wij hebben op 22-3-2014 heerlijk gegeten bij Max en Liesbeth van Wersch.
    Een verrassend menu, culinair tot in de puntjes, origineel samengesteld en mooi geserveerd met daarbij een uitstekende service.
    Een absolute aanrader!

6. Niet al te grote zaak, waar veel 'locals' komen, waardoor het gauw het karakter krijgt van een buurt-eettent. Niks mis mee overigens. De bediening is correct en attent, maar dit wordt minder zodra de zaak volloopt. Zuinig met bestek. Het eten (brood vooraf, vlees van dagmenu) is niet bijzonder, al zou het dat moeten zijn afgaande op de informatie. Trof het wellicht net niet (volle zaak, dus enige kok op volle toeren). Erg weinig aardappelen en groenten, dus nog trek na het hoofdgerecht. Al bij al zeker geen slechte zaak, maar geen zaak om terug te komen gelet op het gebodene.

7. herman van beusekom

Bij alles met liefde is ook alles met liefde. De bediening, eten, drinken, sfeer. Met andere woorden fantastisch. Heb tegen haar dochter gezegd elke hap is een belevenis.

vr.gr herman van beusekom.

8. Inrichting binnen heel huiselijk, knus, mooie details (glas in lood in keuken) en zeer schoon.
    Als ik mijn ijshoorntje zou laten vallen op de WC-vloer, zou ik deze bij wijze van spreken er vanaf kunnen likken.
    We zaten echter natuurlijk buiten met dit weer, lekker beschut.

Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk en attent, evenals de jongedame in de bediening.
    Gerechten zeker bovengemiddeld lekker (vegetarische salade, mand met brood met keuze uit drie soorten 'beleg' en als aardigheidje olijven).
    Van het huis kregen we daarna een spoom (nice surprise).

Hoofdgerechten (scholfilet en zeeduivel) uit de kunst, alles vers.
    Na deze knallers waren we zo enthousiast, dat we de proeverij van desserts hebben geprobeerd, ook zeer bovengemiddeld en origineel.
    Dat moesten we natuurlijk lekker doorspoelen met lekkere koffie en thee.

Een plek om terug te komen; een plek die interregionale aanloop verdient, zeer makkelijk te bereiken vanuit de Velsertunnel en parkeerplaatsen gratis en meer dan voldoende.

9. Een zeer smaakvolle ervaring in een gezellige sfeer. De herkomst van de producten deels uit zorgboerderijen en met aandacht voor duurzaamheid stellen wij zeer op prijs.

10. Natasja H.

Lekker gegeten tijdens ons jubilieum. Was op het begin erg rustig, maar later kwamen er meer mensen.

Eten was keurig en de bediening was netjes.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

11. E.Verhaag-Rozenberg

Het eten was uitstekend, en ook de bediening, en goede sfeer en je kon een goed gesprek met elkaar voeren, zonder muziek op de achtergrond, wat heel prettig is. We hebben genoten.

12. M Vriesema

Vanavond heerlijk genoten van de smaakvolle creaties, de fijne bediening, en tot slot een fantastische gezellige avond gehad! De volgende keer weer zou ik zeggen!

13. Voor de 2e keer gegeten in dit restaurant en opnieuw hebben wij genoten van het eten, de service en de ongedwongen sfeer.
    Ik denk een van de beste restaurants in de IJmond.
    Absoluut aan te bevelen.

14. Boy Steffens

Al een paar keer ben ik hier wezen eten met mijn schoonfamilie. Ze serveren van keer tot keer verschillende en smaakvolle menu's. Wat ik persoonlijk ook erg leuk vindt aan dit restaurant is de bediening. Erg persoonlijk en vaak weten ze nog waar je de vorige keer met ze over gesproken hebt. Je gaat hier zeker niet met honger naar huis!!

15. Beste lezer,
    Wij gaan graag en vaak uiteten bij Brasserie alles met liefde, op eerste kerstdag hebben we heerlijk gegeten met mijn ouders en aanhang. Het is een knus restaurant waar de service voorop staat, je voelt je meteen thuis. Veel acties met feestdagen zoals kerst maar ook valentijnsdag-menu's zijn geen uitzondering :) een echte aanrader!

16. fam Bloedjes en Hoogewerf

Beste mensen,

Wij hebben hier met zijn vieren gegeten, wij waren er voor de derde keer. En het was in een woord geweldig.

Het maand menu is echt een aanrader.

17. Tijdens de restaurantweek bezochten wij dit onlangs geopende restaurant. Het was een geweldige ervaring!

Zowel de attente, vriendelijke bediening, de kwaliteit van de gerechten en van de zeer goed geselecteerde wijnen waren.

Uitmuntend. Van de amuse tot aan de aangeklede koffie was alles tot in de puntjes verzorgd. Als vinoloog bestel ik zelden de aangeprezen wijnen, veel te leuk om zelf in de wijnkaart te grasduinen. Maar ik had het zelf niet beter kunnen doen.

Liesbeth weet haar weetje in de wijnwereld, en Max staat vol enthousiasme te toveren in de knusse open keuken.

En de sfeer van een echt familiebedrijf is overal te ervaren.

Wij komen heel graag terug en zeggen het graag voort!

18. Zijn gewoon naar binnen gelopen, met het idee alles moet je proberen nou dat was zeker de moeite waard wat een ontzettend fijne avond hebben we gehad. Heerlijk eten voor iedereen keus ook voor de kids passen ze het menu aan en dat is toch belangrijk als de ouders rustig willen genieten.

Zeker een aanrader en ik geef het zelf toe ben best wel kritisch.

19. Jan en Hetty Hartman

28 jan. hebben we met z'n vieren gegeten in Alles met Liefde.

Het was een groot succes!

Het begon al met een bijzondere amuse. We hadden allemaal gekozen voor het 5 gangen menu. Ook de afgebakken broodjes erbij waren erg lekker. Hetty zei maar steeds "een plusje ".

De wijn bij de gerechten was ook verrukkelijk.

Kortom, het was een bijzonder geslaagde avond.

20. fam harsveld/fiege/willems

Beste mensen,
    We hebben hier met zijn zessen een heerlijk maandmenu gegeten, van de maand oktober 2010.

Dit is voor herhaling vatbaar.

21. I.M. de Haan

Gewoon een top restaurant en dit komt door het echt heerlijke eten de ongedwongen sfeer en de meer dan vriendelijke bediening, het zou zo maar mee kunnen dingen naar "mijn tent is top" en het zou een gelopen race zijn.

22. Marianne P

In deze brasserie kan je heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs. Ik heb hier gezellig met vriendinnen een high tea gedaan, en heb hier ook al een aantal keren 'gewoon' gegeten. Alles is even lekker. Ik vind het ook leuk dat het restaurant een open keuken heeft, waardoor je chef Max aan het werk kan zien. Restaurant is mooi ingericht, gezellige informele sfeer. Een absolute aanrader.

23. In Velsen - Noord kun je heerlijk eten bij Basserie "Alles met liefde", die een klein half jaartje geleden zijn deuren opende.

Vanuit Amsterdam is het prima bereikbaar met de auto en niet zo ver als men denkt.

De sfeer is er uiterst gemoedelijk, de bediening erg vriendelijk en het eten is allemaal erg lekker. Er staat voor elk wat wils op het menu. Wij vinden de zaanse mosterdsoep heerlijk! Verder hebben we genoten van een goede kogelbiefstuk en een lekker stukje zalm. Alles even vers!

Bij ons is het nu wel erg dik aan! Wij zeggen "doen!''

24. Els 7 punten

Beste mensen,

We hebben heerlijk gegeten bij Max en Liesbeth in hun Brasserie "alles met liefde". Alles is met zorg en liefde klaargemaakt, dit samen met de prettige bediening maakt dat we genoten hebben. We komen zeker terug.

25. frans 25 punten

Ik wist niets van het bestaan van deze site sinds vandaag, anders had ik al eerder een recensie geplaatst.

Wij hebben 2de kerstdag hier geweldig gegeten. Was gezellig, gemoedelijke bediening en alles met liefde gekookt. En alle tafels zaten vol.

Zeker een aanrader.

26. Beste mensen, ga hier eten! Het restaurant heeft een heel ontspannen sfeer, aardige en attente bediening en fantastisch eten. Een pareltje voor Velsen-Noord. Gisteren heb ik de scampi's met tagliatelle geproefd. Heel smaakvol (zeker met de erbij geserveerde Sauvignon Blanc uit Chili).

Voorgerecht (carpaccio) was ook precies zoals deze hoort te zijn.