Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velp nb verdeeld zijn.

1. Internationaal Velp nb
  2. Internationaal Velp nb

Altijd lekker eten! Zoveel keuze, voor ieder wat wils. Ook de specials vind ik echt een aanrader!
    Zeer geschikt om met een groot gezelschap te komen eten. Vergeet vooral geen plekje over te laten voor de bakery!!

3. Internationaal Velp nb

Nienke Dirkse

4. Internationaal Velp nb

Het eten was slecht, veel te ver van te voren bereid. We werden ergens achter in een hoekje gepropt maar in het midden zijn echt leuke plaatsen.

5. Internationaal Velp nb

Zeer goed gegeten zoals ieder keer dat wij er komen. Niks op aan te merken. Eten van goede kwaliteit wat je ook neemt. De pannenkoeken van de vaste medewerkster zijn heel goed. Wij zullen er nog vaak komen.

6. Internationaal Velp nb

Els Uphoff-Kersten

Altijd weer een feest om bij ABC te eten. Je reinste luilekkerland.
    Genieten voor alle leeftijden in een gezellige, gemoedelijke sfeer.
    Heerlijk wandelen door alle restaurantjes voordat je een keus gaat maken. Alles is lekker en van uitstekende kwaliteit. Heel vriendelijk en beschaafd personeel.
    Ik betreur echter altijd dat er niet meer in mijn maag kan.
    Er zijn wel 20 gerechten die ik nog had willen proeven maar die er, helaas, niet meer in passen.
    ABC is een echte aanrader. Men komt van heinde en verre om hier te eten. Dat zegt al genoeg.

7. Internationaal Velp nb

Wij vonden het in een woord top! Alles lekker vers. En heerlijk van alles geproefd. Volop keuze.

We komen snel terug want konden niet alles poeven😜

8. Internationaal Velp nb

Carolien v d Heyden

Wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen.
    Begonnen met heerlijke sushi, daarna super lekkere zalm haring en salades!
    Alles werd vers bereid, en zag er top uit!
    En die toetjes zo lekker!!
    We komen snel weer terug, want we hebben nog lang niet al het heerlijks geproeft!
    Wij hebben allemaal genoten.

9. Internationaal Velp nb

willy kornuyt

Geweldig gegeten met het hele gezin (kinderen en kleinkinderen ) 10 personen. Al diverse malen bij ABC geweest, altijd 100% tevreden!!

10. Internationaal Velp nb

Slechte kwaliteit eten, allemaal kant en klaar eten. En wat er gebakken moet worden is droog en taai. Gewokte bief wordt omgetoverd tot schoenzool, maar dat kan ook niet anders als er alleen maar schoollieren werken en geen geschoolde koks. De sushi was uitermate slecht. Ons zien ze hier niet meer terug.

11. Internationaal Velp nb

Het eten was van goede kwaliteit en de sfeer was ook goed. Echter is de service was bij ontvangst zeer slecht! Maar dat lag maar aan een dame die daar op dat moment werkte. Ik eis absoluut geen service van de hoogste kwaliteit maar wel dat men op een fatsoenlijke manier ons te woord staat.
    Het is de toon die de muziek maakt!
    Tip voor de organisatie is om dat soort personeel of te trainen of er uit te gooien. Door mevrouw chagrijn was mijn avond aardig verpest!

12. Internationaal Velp nb

Als je laat op de avond gaat is het eten helaas beperkt.

13. Internationaal Velp nb

ontevrede eter

Op woensdag 27 september hebben wij gegeten bij ABC. Wij hadden om half 8 een tafel gereserveerd. Helaas lag er om kwart voor 9 al geen vlees meer en dit werd ook niet meer gebakken. Ze waren al begonnen met de schoonmaak. Wij zijn erg teleurgesteld in ABC want je betaald toch de volle prijs. Jammer ABC!

14. Internationaal Velp nb

Wij hebben 16 September een heerlijke avond gehad en het Eten was geweldig super. En daarom wilde ik het hele team van A.B.C bedanken, wij komen er regelmatig. En altijd is het super.

15. Internationaal Velp nb

Een geweldig restaurant als je met een groter gezelschap uit wilt eten. Voor ieder wat wils en geen wachttijden zoals bij een a la carte restaurant. Kwaliteit van het eten vind ik redelijk, zoals te verwachten is bij een buffetrestaurant. Maar als je dieetwensen hebt, bv glutenvrij, schiet abc ernstig te kort. Weinig keus, je moet aan het begin al aankruisen op een blaadje wat je allemaal wilt eten, alles uit een stoomoven. Bord met eten wordt dan aan tafel gebracht. Ziet er echt niet aantrekkelijk uit! Dat kan en móét veel beter kunnen! Hoe het met andere dieetwensen gaat weet ik niet, maar glutenvrij is een regelrechte aanfluting!

16. Internationaal Velp nb

Geachte firma.
    Heb enige tijd geleden bij uw bedrijf met buitenlandse gasten gegeten.
    Het was in een woord fenomenaal.
    Het eten was voortreffelijk en de keuze uitmuntend.
    Ook het personeel was zeer beleefd en gaf steeds een goede uitleg over de gang van zaken.
    Bij deze mijn dank.

17. Pannenkoekenhuis Velp nb

Als de bediening vraagt of het heeft gesmaakt en je antwoord nee viel me tegen. Dan weten ze het niet meer hoe ze het moeten oplossen.

18. Internationaal Velp nb

Ben lentjes

Altijd super gezellig en lekker druk wat dan ook de indruk geeft dat het eten zeker goed moet zijn anders kan het nooit zo druk zijn.
    Vind het alleen jammer dat de tomatensoep niet meer zoals vroeger is van net toen jullie pas begonnen maar voor de rest super ga zo door en veel geluk met jullie nieuwe pand in Sevenum.
    En ja klagers heb je overal wel maar die zijn thuis niets gewend.
    M, V, G Ben lentjes.

19. Pannenkoekenhuis Velp nb

Donker binnen, muis onder de tafel, borden missen randjes, personeel bedient niet wat er gevraagd wordt.
    Pannekoeken zijn verder prima.

20. Internationaal Velp nb

Waseem Shweiki

Visited ABC last week on my vacation in the Netherlands, great concept, never seen anything like this in my life! Great food, nice people and so many items to choose from. Will definitely visit again when i am back in Holland.

TRANSLATION: Vorige week op vakantie in Nederland de ABC bezocht, geweldig concept, nog nooit eerder zoiets gezien! Geweldig eten, vriendelijke mensen en veel mogelijkheden om uit te kiezen. Ga zeker nog eens terug als ik weer in Nederland ben.

21. Internationaal Velp nb

Helaas ben ik als kok natuurlijk wat gewend en redelijk verwend. Het is dan ook erg schrikken als je ziet wat de kwaliteit van het eten is. Ik denk dat de mensen die hier hoger scoren als een 4-5 nog nooit echt lekker hebben gegeten of geen interesse hebben in wat lekker eten betekend. Hier ga je duidelijk voor VEEL, VET en VRETEN en daarvoor betaal je ook nog eens een behoorlijk stevige prijs. Ik durf met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste snackbars een betere kwaliteit leveren als dit restaurant. Ik heb geprobeerd met het aanwezige personeel hierover te praten maar die hadden duidelijk geen interesse. Jammer want bv mayonaise tussen bakken met warme gerechten is zeker af te raden. Gezien mijn ervaring kan ik u verzekeren dat ik hier niet meer ga eten. Prijs-Kwaliteit is gewoon slecht. Liever iets meer betalen en kwaliteit voor je geld als een enorme keuze aan eten dat niet lekker ja zelfs slecht te noemen is.

22. Internationaal Velp nb

Weer zeer lekker gegeten en gedronken. Keus was weer te groot, van de ruime selectie die wij hebben gemaakt was de kwaliteit zeer goed en van alles ruim schoots voldoende. Alles wordt op tijd aan gevuld zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

23. Internationaal Velp nb

Het concept werkt voor veel mensen erg aanlokkelijk, eten wat én zoveel als je wilt. Helaas vind ik dit restaurant niets meer of minder dan een asociale vreetschuur. De kwaliteit is nogal matig. Iets met kwantiteit en kwaliteit....
    ABC brengt de hebberigheid in mensen goed naarboven. Zo wordt er voorgedrongen, lopen mensen nog net niet elkaars borden uit de handen, en stikt het er van de hyperactieve kinderen. Als je lekker ongegeneerd wil bunkeren en de kwaliteit je niet zoveel boeit zeg ik: lekker gaan en niet vergeten je badslippers en jogging broek aan te trekken.

24. Internationaal Velp nb

w.evenhuis

Ik had 2 gehaktballetjes ze waren niet gaar de vis was niet veel aan ook al deed je er zeezout op.
    Dan viel het nog niet zo te eten maar integendeel de wafels waren goed gebakken en de pannekoekjes waren ook erg goed het drinken was goed.
    Er was heel veel snoeperij er is aan iedereen gedacht.

P/s zorg dat wat de mensen te eten krijgt zoals vlees dat het gaar is en niet aangebrand.

25. Internationaal Velp nb

W.Peters

Jah.. Gewoon prima!!
    Wij hopen alleen dat ze de volgende keer andere gebakken bacon hebben..dit was geen bacon maar een soort dun rolspek(vettig)... heel erg jammer.. veel te zout en half gebakken... en een aparte rare smaak.. alles behalve bacon.
    Verder was er helemaal niets mis met het eten. Leuke locatie.. om nog eens een keer vaker naar toe te gaan.

26. Internationaal Velp nb

Angelique

Altijd lekker, behulpzaam en vriendelijk personeel. Bij het wokken hebben ze een aparte pan voor vegetarisch , wat ik nog nergens anders gezien heb. Grandioos!

Vandaag, op vaderdag, patat oorlog en patat stoofvlees en bereklauw besteld. De baas was chagrijnig en zijn medewerker kreeg het te verduren in bijzijn van de klant. Aangekomen bij de camper bleek alles niet gaar te zijn en de stoofvlees zat er nauwelijks in... echt slecht. Het aantal frietjes was ook op 2 handen te tellen en op de bereklauw zat ook geen pindasaus! Een triest aanblik. Ik ga daar nooit meer naartoe... dit mag geen snackbar heten.

28. Internationaal Velp nb

Zoals altijd was het weer prima geregeld.

29. Internationaal Velp nb

Vandaag naar ABC geweest was gezellig en lekker, de soft ijs was niet lekker lijkt wel dat ze een ander soort ijs hebben, was erg gekristylaseerd en vast, niet echt softijs.

30. Internationaal Velp nb

h.vd Water

Prima, we waren iets te vroeg, maar konden bijna meteen plaats nemen.
    Eten was goed, alles perfect.