Nieuwste foto's in Velp

Laatste updates in Velp

1. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Ga hier al jaren met veel
    Plezier naartoe. Maar dit keer erg teleurgesteld. Slushpuppy smakeloos en veel te waterig. Leuke snackbar, maar dan krijg je al standaard saus bij de mini hamburgers, waar wij niet van houden. Fris apparaten alles behalve Corona proof. Voorheen kon je met de beker de tap bedienen, nu moet je dit met je vinger doen. Rijen waren wel kleiner vanwege Corona.

2. Rudolf's profielfoto
    Rudolf heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Na de verbouwing toch maar eens abc proberen.
    Wat viel het ontzettend tegen, voor de kinderen is het veelste duur, je betaald 2,65 per levensjaar. Onze kinderen zijn 6 en 8 en eten gemiddeld 1 klein bordje friet en 2 fricandel. Maar dat terzijde. Enorm veel keus qau eten, alleen alles heeft zowat een onder temperatuur. Daardoor gewoon niet lekker. Biefstuk is rauw en de kip was ook erg twijfelachtig. De Chinees, jeetje. Het was maar goed dat het erbij stond dat het de Chinees was. Smaak komt niet in de buurt van de echte Chinees.
    Fricandellen bijna zwart. Friet hard.
    Frisdranken verdund met water.
    Voor mij nooit meer.

3,6
  3. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Sinds de verbouwing zijn ze erg achter uit gegaan. Biefstuk niet goed gebakken. Friet niet gaar en heel veel bakken leeg terwijl het helemaal niet druk was. Vervolgens zitten we in een erg koude ruimte waar de airco op ons blies. Nooit meer abc voor mij terwijl het eerst zo goed was.

2,3
  4. Albert en Riky's profielfoto
    Albert en Riky heeft een recensie geschreven voor Den Tol

Albert en Riky

Ja het was weer super. Wij komen hier al jaren. Door de Corona even helemaal nergens geweest maar vandaag toch maar weer eens even pannenkoeken smullen bij de Tol. Wij hebben nog nergens in Nederland zulke lekkere pannenkoeken kunnen eten als bij de Tol in Velp. Het is er altijd goed, de ontvangst, de sfeer, de bediening, het eten, fantastisch. Even een half uurtje rijden vanuit, maar dan weet je ook zeker dat je tevreden naar huis gaat.

5. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Eindelijk! ABC is weer open...
    Aardappels koud
    Hamburger niet rood maar rauw
    Hamburgerbroodje.. oud!
    Spareribs die hier echt mijn favoriet WAREN die zijn niet te eten en bijna net zo hard als het bot!
    Wok? Is er een nieuwe chef?
    Beide soepen die we vooraf pakte waren koud
    De frikandelen waren ondertussen al bijna zwart zo lang lagen ze er...

Gelukkig 1man gratis van de verjaardagskaart, maar voor mij na vele trouwe jaren geen ABC meer.

2,4
  6. Willems's profielfoto
    Willems heeft een recensie geschreven voor Den Tol

Willems

Gisteren (9 juli) lekker gegeten. Is altijd prima.
    Kinderen komen ook regelmatig in Velp.
    Is altijd perfect bediening etc.
    Pak altijd ijs na de pannenkoek.
    Tip. Ijs zit veel verschil in ijs bij den tol is vaak hard.
    Probeer lekker ijs te serveren. B.v heldro ijs(is wel wat duurder, maar wel lekker.
    We zullen nog regelmatig komen bij Den Tol.
    Groetjes fam. Willems.

7. Gerte's profielfoto
    Gerte heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Velp nb

Mijn ervaring van de makreel salade gistermiddag was bijzonder teleurstellend.
    De dressing was smakeloos zonder de bite van wasabi en gember.
    Maar bovenal was de sla en makreel verdronken in deze zelfde dressing.
    Na 3 happen en wat vis er tussenuit gepikt te hebben heb ik deze salade na commentaar en de tip om de dressing volgende keer apart te serveren terug gegeven aan de keuken.
    Wel is de volledige prijs gerekend. Dit hoorde ik achteraf aangezien mijn schoonzoon de rekening betaalde.
    Geen blije klant.

5,3
  8. Jolanda Vink's profielfoto
    Jolanda Vink heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Het was voor ons de eerste keer dat we bij ABC in Velp hebben gegeten. Heel leuk concept.. De verschillende restaurantjes bieden allemaal een goede kwaliteit eten aan. Er wordt ook heel goed rekening gehouden met allergieën. We hadden gelukkig wel een tafeltje in een rustig gedeelte. Ik kan me voorstellen als het heel druk is en je hebt een tafeltje wat in de loop van de restaurants zit, het dan wat minder aangenaam is. Verder alles prima. Vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nogmaals naar toe.

9. Nanda's profielfoto
    Nanda heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Velp nb

Wat een goede service. Afgelopen zondag pannekoeken afhalen, maar na de file daar aangekomen pannekoeken lauw 7 stuks. Maar gelukkig hebben ze weer nieuwe pannekoeken voor ons gebakken. Dat noem ik
    Goede service en ze waren weer heerlijk zoals altijd.

10. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Wij zijn afgelopen zondag komen eten. Hadden onze ouders meegenomen als verrassing omdat ze eigenlijk niks meer kunnen en nooit uit eten gaan. Hele leuke avond gehad. Lekker gegeten en gedronken. We waren hier heel te spreken over! Alles vers bereid en genoeg keus. Bij het weg gaan namen we nog 2 snoepjes mee voor de kleine meid. Alleen omdat ze zo klein is, was ze nogal kieskeurig en drammerig. We werden gelijk aangesproken door een dame van de balie over de regels van de snoepjes. Niet eens op een vriendelijke toon. Net alsof we de hele winkel meenamen! Dit viel dan weer erg tegen. Ze was ook gelijk weer weg. Ze bleef ons ook aankijken alsof we criminelen waren. Beetje jammer van de hele sfeer bij het weg gaan. Had het best begrepen als we asociaal snoep gingen pakken, maar voor 2 kleine snoepjes?! Niet heel klantvriendelijk he… We hadden ook gelijk een huilend kind omdat we maar gelijk weg gingen. Jammer.

11. W van Mourik's profielfoto
    W van Mourik heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

W van Mourik

Wij waren donderdag avond 15 augustus bij jullie om te eten het was er weer gezellig druk en het eten was weer erg lekker. We zijn allemaal het er mee eens we zullen zeker weer terug komen bij jullie voor een hapje en een drankje. Heerlijk.

12. Fam.de heus's profielfoto
    Fam.de heus heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Gisteravond heerlijk gegeten topavond gehad.
    Maar een dingetje viel een beetje tegen.
    Bij het eten drinken wij graag een0.0 Biertje maar die was er dus niet.
    Verder was het TOP!

13. Mamamia's profielfoto
    Mamamia heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Mamamia

3a 4 keer per jaar trakteren wij ons op een ABCtje.
    En daar genieten wij allebei erg van.
    Ik neem altijd Gamba's om te wokken, daar kan je mij in begraven.
    En mijn partner, een echt vlees mens gaat naar de biefstuk.
    We sluiten af met fruit en ijs, en CAPPUCHINO .
    Het personeel is uiterst vriendelijk van binnenkomst tot einde.
    Wij hopen nog heel lang van het ABCtje te genieten.
    Groetjes van ons 2tjes

14. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Positief:
    - Alle 9 restaurants schoon en de toiletten ook.
    - Veel keuze uit gerechten, voor iedereen wat wils.
    - Borden en glazen worden vlot meegenomen.
    - Speelparadijs voor kinderen (mag wel wat meer oog op gehouden worden i.v.m met hygiëne)
    - Kinderstoel staat al netjes aan tafel als je aankomt (van te voren bij reservatie aangeven is mogelijk)
    - Alle medewerkers bij elk restaurant staan je graag te woord en zijn vriendelijk.
    - Bij elk restaurant altijd genoeg borden en bestek.

Negatief:
    - Tijd, omdat je als het ware incheckt bij binnenkomst en eerder je uitleg hebt gekregen over hoe alles werkt en helemaal achterin ergens bij je tafel bent aangekomen, is alweer de 5 minuten om. Ik zou zeggen maak gebruik van een systeem waarbij een medewerker de bezoeker ingecheckt als hij bij zijn tafel is aangekomen. Anders 2,5 uur ervan maken voor 30 euro.
    - Alle woksauzen zijn ontzettend zoutig en de medewerkers kunnen helaas niet goed wokken. Vlees word taai en droog. Groente word te zacht en papperig.
    - Er is 1 toilet bij de ingang apart voor dames, heren en voor invalide dames en heren. Nadeel is dus als je helemaal bij de steakhouse een tafel hebt, een heel eind moet lopen naar het toilet (kost ook weer tijd)
    - Op warme dagen zoals deze, mag de airco wat omhoog. Het was te warm binnen.

15. Rob Winterborg's profielfoto
    Rob Winterborg heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Rob Winterborg

We hebben er weer enorm lekker gegeten. Zoals 2 tot 3 x in de maand. Nergens zoveel keuze, Het was weer lekker en gezellig. Tot over 2 weekjes dan zijn we er weer en dan met de hele familie want oma is jarig. De spare ribs zijn mijn favoriet en mijn vrouw is gek op jullie visgerechten. Heerlijk alles vers klaargemaakt en dan die sausjes… dat is echt smullen! Ga zo door!

16. Frans Humble's profielfoto
    Frans Humble heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Frans Humble

Kom er al 10 jaar maar zondag was het heel slecht dat was jamer.

17. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Leuke sfeer over het algemeen redelijk eten. Vlees viel flink tegen. Biefstuk koud van binnen en kipfilet viel niet doorheen te snijden. Volgende keer maar een ander restaurant zoeken…

18. Jesper's profielfoto
    Jesper heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Leuk gezellig restaurant met voor ieder wat wils, geen culinaire hoogstandjes maar zeker de moeite waard.

19. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Het eten was echt super slecht biefstuk super taai een kindje had een pizza op de grond laten vallen 2 stuks en legt hem gewoon terug zonder dat iemand het maar ook ziet. Daarnaast de service was echt slecht de obers waren super chagerijnig en echt geen fijne sfeer.

20. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Helaas was het eten niet zo lekker als voorgaande keren. Voor mijn gevoel lag het eten er al lang, wraps waren aan de bovenkant hard, toetjes aan de bovenkant ingedroogd, vlees/vis te gaar. Mss wat minder eten presenteren?
    Personeel zorgde wel dat het eten op een schone toonbank werd gepresenteerd.

Meisje dat de toiletten poetste nam het niet zo nauw. Ook je handen wassen terwijl er geen zeep was en de kraan nauwelijks watert eert maakt het er niet erg hygiënisch op.