Nieuwste foto's in Velp

Laatste updates in Velp

1. Bennie & Diny's profielfoto
    Bennie & Diny heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Zondag met kids geweest, we dachten dat Velp bij Arnhem was maar was bij Nijmegen, maar geen spijt gehad alles was super goed voor herhaling vatbaar.

2. R van Amersfort's profielfoto
    R van Amersfort heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

R van Amersfort

Laatste Keer in Velp konden om 21.00 Terecht en zou voor 2 uur zijn.
    Helaas waren om 22.00 Omstreeks de gerechten al afgedekt bij de grill en de vis van wat er nog lag was de helft al koud of niet gaar.
    Daarvoor ook al een keer gehad terwijl het in het begin een goed restaurant was erg jammer.
    Wel duurder minder keus en kwaliteit.

3. hannie's profielfoto
    hannie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Vandaag een brunch gedaan in Velp.
    Helaas waren verschillende gerechten niet warm.

4. Marga Huibrechtse's profielfoto
    Marga Huibrechtse heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Marga Huibrechtse

Gaan binnenkort proeven in Sevenum.
    Waren al vele malen in Velp en dat is fantastisch.
    Rien en marga.

5. ABC Velp's profielfoto
    ABC Velp heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant
    ABC Velp
    Van restaurant

Beste Heer of Mevrouw, kunt u uw mail adres doorgeven? Wij reageren graag via deze weg, dit mag ook via een Facebook bericht. Met vriendelijke groet Team ABC Velp

6. ABC Velp's profielfoto
    ABC Velp heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant
    ABC Velp
    Van restaurant

Beste Heer of Mevrouw, kunt u uw mail adres doorgeven? Wij reageren graag via deze weg. Met vriendelijke groet Team ABC Velp

7. Flore Steinmann's profielfoto
    Flore Steinmann heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Flore Steinmann

Ik ben vaker geweest hier, alleen de kwaliteit wordt met de keer dat ik hier kom slechter, en de prijs alleen maar hoger.
    De service van het personeel gaat opzich wel. Alleen als je dingen vraagt wordt er niet goed tot slecht geluisterd.
    Complimenten voor ondersteuning van voedsel allergiën.

8. Th & G Konings's profielfoto
    Th & G Konings heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Telkens als wij bij het ABC komen eten, genieten wij volop van alle gerechten en de ambiance er omheen/ Ook het personeel is altijd bijzonder vriendelijk, jullie verdienen de door mij gegeven cijfers absoluut.

9. Peter Baerveldt's profielfoto
    Peter Baerveldt heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Peter Baerveldt

Een geweldige ervaring elke keer weer. Niet alleen erg veel keuze maar vooral hoge kwaliteit van het eten, Je moet zelf de moeite nemen om keuzes te maken welke gerechten je wilt nuttigen en welke niet want er is te veel om van alles wat te proberen. Het was nog een hele kunst om ruimte te laten voor het toetjesbuffet. Na afloop is het tijd om na te genieten van de echt heerlijke gerechten en vast te stellen welke nu het lekkerst was. Ik kan dit restaurant met een gerust hart aanbevelen.

10. Elly Jansen's profielfoto
    Elly Jansen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Het is altijd een gezellig moment als ik bij ABC ga eten je kunt er van alles nemen en de tijd die ervoor staat is voldoende om de buik vol te krijgen. Ik ben altijd nieuwsgierig waar we kunnen zitten want er zijn leuke tafels in het restaurant. Alleen jammer dat het niet bijvoorbeeld dichter bij mijn plaats is. Ik hoop dat jullie een keer een vestiging kunnen openen in Arnhem of Duiven.

11. E.Kersten's profielfoto
    E.Kersten heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Geweldig concept. Uitstekend restaurant. Alles is lekker en zeer uitgebreid. Je kunt van alles proeven. Ideaal voor alle leeftijden. Leuk om rond te wandelen tussen de diverse restaurantjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons het beste restaurant van Nederland.

12. dick becker's profielfoto
    dick becker heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

dick becker

We gaan een paar keer perjaar met kinderen en kleinkinderen en eten er lustig op los, de kinderen kunnen na het eten heerlijk in de speeltuin het eten is er perfect je weet bijna niet wat je moet eten en je eet je helemaal op de knuppel zoals men dat noemt alles ziet er heerlijk uit.
    De sfeer en de mensen zijn zeer vriendelijk, dus het is steeds voor herhaling.

13. Dick en Annalies Wevers Veenendaal's profielfoto
    Dick en Annalies Wevers Veenendaal heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Met kinderen en kleinkinderen lekker gegeten. Door speelplek geen last van kinderen gehad. Er waren meer lekkere hapjes, dan een mens op kan, dus een geslaag uitje.

14. Vanhooren Cynthia's profielfoto
    Vanhooren Cynthia heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Vanhooren Cynthia

Wij hebben abc leren kennen door nederlandse vrienden en waren direct verkocht.
    We vinden het een zalig restaurant.
    Voor ons is het meer dan 3 uur rijden om tot bij jullie te komen maar ieder jaar willen we toch 1 maal langskomen.
    Het eten is fantastisch lekker.
    Het buffet is enorm. Nergens anders hebben we beter gezien.
    Gewoonweg top.
    Wanneer komt er een abc restaurant in Belgie AUB!

15. jo's profielfoto
    jo heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Jammer dat er bijna geen verse groente is alles komt uit de vriezer en is dus slodderig.
    Ook het fruit is vaak ingevroren geweest.
    Dat is jammer ook is het vlees niet altijd gaar.
    En de sauzen zijn allemaal uit een zakje.
    Het is er wel altijd schoon.
    Het eten kan beter maar goed ik ben ook erg verwend met eten maar verse groente lijkt me voor een restaurant niet meer als normaal.
    Jammer maar misschien iets voor de toekomst. Om hier verbetering in te brengen.

16. Annoniem's profielfoto
    Annoniem heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant

Helemaal mee eens, complete vreetschuur, joggingbroek en adidas hoef je niet te vergeten als je gaat😂

17. Annoniem's profielfoto
    Annoniem heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant

Deze reactie klopt zo😂
    Had het niet anders kunnen verwoorden.
    Zo vies daar, dit is geen echt eten, als je echt lekker eten kent dan geef je deze tent geen voldoende, dit is kant en klaar werk wat uit de verpakking komt en zo onder de lampen word gelegd😂

18. Gerritsen's profielfoto
    Gerritsen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Heerlijk gegeten & genoten ook de kinderen & kleinkinderen dat maakt dat we echt kunnen genieten. Kids eerst eten daarna spelen werkt goed echt genieten van het heerlijke eten. Wij komen hier graag.

19. Carolien dekkers's profielfoto
    Carolien dekkers heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Zijn al vaak geweest voor het avondbuffet altijd goed. We gaan nu op 4 feb. Voor het eerst bij jullie brunchen,maar heb er alle vertrouwen in.

Groetjes fam. Dekkers

20. Kees en Diny Keereweer's profielfoto
    Kees en Diny Keereweer heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Kees en Diny Keereweer

Het is elke keer geweldig, er wordt elke keer vers bij gevuld. De bediening is heel netjes en leuk. We kunnen het ABC restaurant aan ieder jong en oud aanbevelen.

21. Bezoeker's profielfoto
    Bezoeker heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Ik vond het eten en drinken lekker, maar ik vind het niet leuk dat ik een e-mail krijg van ABC, waarin gevraagd wordt om een recensie, die ik niet kan verwijderen of verplaatsen zonder een recensie te geven. Als dat de bedoeling is moet ABC de letter D van Dwang maar aan de naam toevoegen!

22. Angelique heijstek's profielfoto
    Angelique heijstek heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Glutenvrij👍🏻.
    Hoewel ik er een zwaar hoofd in had wat betreft Glutenvrij eten in een restaurant als ABC waar iedereen zijn eten zelf pakt, ben ik toch naar ABC gegaan omdat mijn dochter dat zo graag wilde. Met het vooruitzicht om de hele avond alleen iets te drinken en mijn eigen reepje in mijn tas, werd ik aangenaam verrast. Ik moest nl naar 1 bepaalde kok die voor speciaal voor mij de gewilde gerechten klaar maakte. Hij had overduidelijk genoeg verstand van wat er nodig is om het eten Glutenvrij klaar te maken en was voldoende op de hoogte van het gevaar van kruisbesmetting om mij het vertrouwen te geven dat ik ook iets kon eten.
    Hij maakte voor mij ook een grotere portie zodat ik niet telkens zo lang hoefde te wachten en hij niet telkens de extra maatregelen hoefde te nemen wat ons beiden goed uitkwam.
    De mogelijkheden waren voldoende en dus ga ik de volgende keer als mijn dochter weer heel graag naar ABC wilt, met een gerust hart mee. Zo’n all you can eat concept is op zich niets voor mij, maar Ik ken heel wat “goede” restaurants (waaronder met Michelin ster) waar ik heel ziek ben geworden. Daarom een 10 voor service.

23. E, Berkhout de Vos's profielfoto
    E, Berkhout de Vos heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

E, Berkhout de Vos

We hebben een gezellige avond gehad
    Het eten was wel lekker alleen de soep was lauw en de rest van het eten ook ( en dat kwam niet omdat wij te lang hebben gewacht met opeten). De toetjes waren geweldig

24. D.v.Hattum's profielfoto
    D.v.Hattum heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

D.v.Hattum

Goed. Ontvangst prima. Grote keuze. Alleen kunnen sommige producten smaakvoller. Zo smaakte de zoute haring waterig. De bami en nasi kunnen ook smaakvoller zijn want als je die alleen eet zit er niet veel smaak aan. Verder genoten van veel andere lekkernijen.

25. Arien Kauwenbergh's profielfoto
    Arien Kauwenbergh heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Arien Kauwenbergh

Leuk voor jong en oud, oma van 89 gaat graag mee, ook haar verjaardag vieren wij bij ABC!
    Afgelopen zondag nog geweest met opa van 85, we mochten gelijk naar binnen omdat opa niet lang kan staan en de bankjes in de hal zijn weg!
    Voor iedereen is er wat te eten, mijn schoonzus was blij met de vele vegetarische gerechten die heel duidelijk waren aangegeven!
    Alles keurig schoon nooit moeilijk gedaan als je wat langer blijft zitten.

26. Theo en Annemarie Swinkels's profielfoto
    Theo en Annemarie Swinkels heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Theo en Annemarie Swinkels

Zoals altijd: heel erg lekker gegeten.
    Deze keer mede dankzij de verjaardag actie!
    Het wokken is onze topper.
    Op de 2e plaats staat het visrestaurant;
    minpuntje hier: jammer dat er te veel vis reeds voorgebakken ligt te wachten,
    en dan m.n. voor de sliptongetjes is dat heel erg jammer,
    die drogen snel uit!

Verder heel tevreden.
    Vooral ook de zeer gunstig geprijsde consumptiebonnen; houden zo!

27. Ad Knippels's profielfoto
    Ad Knippels heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Ad Knippels

Wij hebben een vrij grote familie en vele van ons komen regelmatig bij het ABC te velp. De grote variatie in gerechten en afdelingen maakt het telkens tot een prettige activiteit. De tijd vliegt telkens snel voorbij. De kwaliteit is altijd prima. De laatste paar jaren zien we wel dat de prijs steeds hoger wordt en daardoor voor ons niet altijd meer op de eerste plaats komt, omdat in onze omgeving steeds meer zaken komen die ook aantrekkelijk worden. Dit komt omdat de afstand van ons naar het ABC ongeveer 60km is.

28. anita cornelissen's profielfoto
    anita cornelissen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

anita cornelissen

We zijn gisteravond met 9 personen wezen eten, het was zeker weer super,
    Geen op of aanmerkingen, gewoon super goed en lekker. Komen er graag.

29. Fons Thoonen's profielfoto
    Fons Thoonen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Fons Thoonen

Wij zijn gisteren met 4 pers. bij ABC wezen eten.
    Wij zijn unaniem van mening, dat het eten en drinken heerlijk zijn.
    Vooral de toetjes en heerlijk ijs.
    Wij hebben hele gezellige uren bij u mogen hebben.
    Wij komen zeer zeker nogmaals bij u eten.
    Wij danken u en wensen u veel succes.
    Met vriendelijke groet.
    Van onze 4
    👍👍🙋‍♂️🙋‍♂️

30. Fam v Boxtel (Peeters) uit EHV's profielfoto
    Fam v Boxtel (Peeters) uit EHV heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Fam v Boxtel (Peeters) uit EHV

Wij komen er nu circa 20 jaar, nog ver voor de verbouwing dus, is altijd leuk wanneer bij ontvangst een circa 16 of 18 jarige? Vraagt… bent u hier al ooit eerder geweest?
    Ja lieve schat, al voordat jij geboren was waarschijnlijk, haha.
    Overigens allemaal lief en behulpzaam personeel, hoewel ik ook wel vermoed, dat het personeel is opgelegd om zo weinig mogelijk persoonlijk contact / mening met de klanten te hebben. Het valt zakelijk gezien en over nagedacht op.
    Het eten is bij ABC nagenoeg altijd lekker en okay, in al die jaren dat wij er dan in regelmaat een paar keer per jaar komen, heb ik slechts 3 keer in al die tijd meegemaakt, dat er wat aan te merken viel, (een visje te hard gebakken, garnalen een keer met bijsmaak, en een enkel biefstukje te hard gebakken) allemaal nog te overzien, ik vind dat niet erg als je het over die periode verdeelt, en waar gewerkt word, worden soms ook fouten gemaakt, toch? Iedereen doet daar duidelijk zichtbaar hun best, en ook aan vriendelijkheid schiet het niet te kort, ook zie ik de eigenaar met gezin daar wel eens eten.
    Voor mij /ons een toplocatie waar iedereen welkom is, van gewone burger, tot… affijn… wie dan ook.
    Het is vanaf EHV een klein 40 min rijden, ik zie dat als een gezellig uitje om even met het gezin gezellig bij te praten, samen te zijn en lekker te eten in deze toch al drukke tijden.
    Voor mij kan er weer 20 jaar bij.
    Dit is mijn eerlijke gedeelde ervaring,
    mvg Fam V Boxtel -Peeters uit EHV.