ABC Restaurant in Velp

Good food - Good feelings

225 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein.

Bereikbaar per buslijn 99 vanuit Uden en Nijmegen.
    Bushalte ca. 30 meter lopen.

Een verwennerij van twee of drie uur voor één all-in-prijs! Bij binnenkomst krijgt u een vaste tafel aangewezen, van waaruit de culinaire avonturentocht begint en eindigt. U mag naar hartenlust combineren en genieten van alle gerechten uit onze negen restaurants. Ook alle niet-alcoholische drankjes zijn inbegrepen.

[Negen restaurants onder één dak]

Uw tafeltje bevindt zich in één van onze restaurants, bijvoorbeeld het Steakhouse, het Sportcafé of de Hawaï-n-surf. Ieder restaurant heeft zijn eigen uitstraling en een rijke keuze aan specialiteiten, zelfs de geur klopt bij de ruimte waar u zich bevindt.

Of u nu liefhebber bent van vlees, vis, salades of sushi, bij ABC komt iedereen aan zijn trekken. Honderden gerechten staan voor u klaar in de volgende restaurants:

- Daily Fresh Fish
- Sushi
- Bakery & Icecream
- Chinese & Wok

[Kinderen]

Voor de kinderen hebben we een scala aan (speel) mogelijkheden! Voor de kleintjes een binnenspeeltuin en voor de grotere uitdagende glijbanen, een spannende touwtunnel en een super voetbalkooi. Deze bevinden zich buiten, uiteraard veilig afgeschermd! Maar dat is nog niet alles. Het zal namelijk geen enkel kind ontgaan dat ABC ook nog eens een heerlijk snoepbuffet heeft staan!

[Diëten en vegetarisch]

Wanneer u gebruik maakt van een speciaal dieet; ABC heeft voor gasten met een gluten- en lactosevrij dieet een aparte menukaart.
Ook onze vegetarische gasten krijgen een speciale menukaart waarop een assortiment van vegetarische lekkernijen wordt aangeboden. Alle vegetarische gerechten hebben bij ABC een speciaal logo waardoor het niet mis kan gaan.

U zult dus net zo veel mee genieten van alle heerlijkheden!

ABC Restaurants Velp - 'Good food & Good feelings'

• All-inclusive

• EV-oplaadpunt
    • Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1257206730 91
1268719447 64
1320526673 74
1332039389 74
1406872049 72
1470191991 81

1. 1ste kerstdag met 5 personen wezen eten voor €39,90 per persoon. Dat was het totaal niet waard er waren niet veel extra producten ivm kerst. Het eten en het fruit waren van veel mindere kwaliteit als normaal. Voor de kerstdagen om te eten was het gewoon slecht.

2. Debbie Le Couvreur

Vanuit Rotterdam naar ABC waar we zoveel goeds hadden vernomen.
    Met 4 volwassen en twee kinderen van 3 en 7 een geweldige middag gehad.
    Van ons echt voor alles een 10 en gaan de rit zeker meer maken.
    Debbie en familie.👍👍

3. Willem de Reuver

Voor de eerste keer hier geweest met 4 volwassen dus 4 smaken alle vier super avond gehad. Ook personeel was niets teveel als je wat aan ze vroeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zal dit zeker aanbevelen.
    Nogmaals SUPER.

GROETJES Willem.

4. Al vaak hier wezen eten en elke keer weer helemaal top. Bovengemiddeld qua kwaliteit tov andere wereldrestaurants.

5. Altijd heerlijk eten, voor ieder wat wils, altijd erg schoon netjes en leuk aangekleed en erg vriendelijke bediening.

6. Altijd lekker eten! Zoveel keuze, voor ieder wat wils. Ook de specials vind ik echt een aanrader!
    Zeer geschikt om met een groot gezelschap te komen eten. Vergeet vooral geen plekje over te laten voor de bakery!!

7. Het eten was slecht, veel te ver van te voren bereid. We werden ergens achter in een hoekje gepropt maar in het midden zijn echt leuke plaatsen.

8. Zeer goed gegeten zoals ieder keer dat wij er komen. Niks op aan te merken. Eten van goede kwaliteit wat je ook neemt. De pannenkoeken van de vaste medewerkster zijn heel goed. Wij zullen er nog vaak komen.

9. Els Uphoff-Kersten

Altijd weer een feest om bij ABC te eten. Je reinste luilekkerland.
    Genieten voor alle leeftijden in een gezellige, gemoedelijke sfeer.
    Heerlijk wandelen door alle restaurantjes voordat je een keus gaat maken. Alles is lekker en van uitstekende kwaliteit. Heel vriendelijk en beschaafd personeel.
    Ik betreur echter altijd dat er niet meer in mijn maag kan.
    Er zijn wel 20 gerechten die ik nog had willen proeven maar die er, helaas, niet meer in passen.
    ABC is een echte aanrader. Men komt van heinde en verre om hier te eten. Dat zegt al genoeg.

10. Wij vonden het in een woord top! Alles lekker vers. En heerlijk van alles geproefd. Volop keuze.

We komen snel terug want konden niet alles poeven😜

11. Carolien v d Heyden

Wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen.
    Begonnen met heerlijke sushi, daarna super lekkere zalm haring en salades!
    Alles werd vers bereid, en zag er top uit!
    En die toetjes zo lekker!!
    We komen snel weer terug, want we hebben nog lang niet al het heerlijks geproeft!
    Wij hebben allemaal genoten.

12. willy kornuyt

Geweldig gegeten met het hele gezin (kinderen en kleinkinderen ) 10 personen. Al diverse malen bij ABC geweest, altijd 100% tevreden!!

13. Slechte kwaliteit eten, allemaal kant en klaar eten. En wat er gebakken moet worden is droog en taai. Gewokte bief wordt omgetoverd tot schoenzool, maar dat kan ook niet anders als er alleen maar schoollieren werken en geen geschoolde koks. De sushi was uitermate slecht. Ons zien ze hier niet meer terug.

14. Het eten was van goede kwaliteit en de sfeer was ook goed. Echter is de service was bij ontvangst zeer slecht! Maar dat lag maar aan een dame die daar op dat moment werkte. Ik eis absoluut geen service van de hoogste kwaliteit maar wel dat men op een fatsoenlijke manier ons te woord staat.
    Het is de toon die de muziek maakt!
    Tip voor de organisatie is om dat soort personeel of te trainen of er uit te gooien. Door mevrouw chagrijn was mijn avond aardig verpest!

15. Als je laat op de avond gaat is het eten helaas beperkt.

16. ontevrede eter

Op woensdag 27 september hebben wij gegeten bij ABC. Wij hadden om half 8 een tafel gereserveerd. Helaas lag er om kwart voor 9 al geen vlees meer en dit werd ook niet meer gebakken. Ze waren al begonnen met de schoonmaak. Wij zijn erg teleurgesteld in ABC want je betaald toch de volle prijs. Jammer ABC!

17. Wij hebben 16 September een heerlijke avond gehad en het Eten was geweldig super. En daarom wilde ik het hele team van A.B.C bedanken, wij komen er regelmatig. En altijd is het super.

18. Een geweldig restaurant als je met een groter gezelschap uit wilt eten. Voor ieder wat wils en geen wachttijden zoals bij een a la carte restaurant. Kwaliteit van het eten vind ik redelijk, zoals te verwachten is bij een buffetrestaurant. Maar als je dieetwensen hebt, bv glutenvrij, schiet abc ernstig te kort. Weinig keus, je moet aan het begin al aankruisen op een blaadje wat je allemaal wilt eten, alles uit een stoomoven. Bord met eten wordt dan aan tafel gebracht. Ziet er echt niet aantrekkelijk uit! Dat kan en móét veel beter kunnen! Hoe het met andere dieetwensen gaat weet ik niet, maar glutenvrij is een regelrechte aanfluting!

19. Geachte firma.
    Heb enige tijd geleden bij uw bedrijf met buitenlandse gasten gegeten.
    Het was in een woord fenomenaal.
    Het eten was voortreffelijk en de keuze uitmuntend.
    Ook het personeel was zeer beleefd en gaf steeds een goede uitleg over de gang van zaken.
    Bij deze mijn dank.

20. Ben lentjes

Altijd super gezellig en lekker druk wat dan ook de indruk geeft dat het eten zeker goed moet zijn anders kan het nooit zo druk zijn.
    Vind het alleen jammer dat de tomatensoep niet meer zoals vroeger is van net toen jullie pas begonnen maar voor de rest super ga zo door en veel geluk met jullie nieuwe pand in Sevenum.
    En ja klagers heb je overal wel maar die zijn thuis niets gewend.
    M, V, G Ben lentjes.

21. Waseem Shweiki

Visited ABC last week on my vacation in the Netherlands, great concept, never seen anything like this in my life! Great food, nice people and so many items to choose from. Will definitely visit again when i am back in Holland.

TRANSLATION: Vorige week op vakantie in Nederland de ABC bezocht, geweldig concept, nog nooit eerder zoiets gezien! Geweldig eten, vriendelijke mensen en veel mogelijkheden om uit te kiezen. Ga zeker nog eens terug als ik weer in Nederland ben.

22. Helaas ben ik als kok natuurlijk wat gewend en redelijk verwend. Het is dan ook erg schrikken als je ziet wat de kwaliteit van het eten is. Ik denk dat de mensen die hier hoger scoren als een 4-5 nog nooit echt lekker hebben gegeten of geen interesse hebben in wat lekker eten betekend. Hier ga je duidelijk voor VEEL, VET en VRETEN en daarvoor betaal je ook nog eens een behoorlijk stevige prijs. Ik durf met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste snackbars een betere kwaliteit leveren als dit restaurant. Ik heb geprobeerd met het aanwezige personeel hierover te praten maar die hadden duidelijk geen interesse. Jammer want bv mayonaise tussen bakken met warme gerechten is zeker af te raden. Gezien mijn ervaring kan ik u verzekeren dat ik hier niet meer ga eten. Prijs-Kwaliteit is gewoon slecht. Liever iets meer betalen en kwaliteit voor je geld als een enorme keuze aan eten dat niet lekker ja zelfs slecht te noemen is.

23. Weer zeer lekker gegeten en gedronken. Keus was weer te groot, van de ruime selectie die wij hebben gemaakt was de kwaliteit zeer goed en van alles ruim schoots voldoende. Alles wordt op tijd aan gevuld zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

24. Het concept werkt voor veel mensen erg aanlokkelijk, eten wat én zoveel als je wilt. Helaas vind ik dit restaurant niets meer of minder dan een asociale vreetschuur. De kwaliteit is nogal matig. Iets met kwantiteit en kwaliteit....
    ABC brengt de hebberigheid in mensen goed naarboven. Zo wordt er voorgedrongen, lopen mensen nog net niet elkaars borden uit de handen, en stikt het er van de hyperactieve kinderen. Als je lekker ongegeneerd wil bunkeren en de kwaliteit je niet zoveel boeit zeg ik: lekker gaan en niet vergeten je badslippers en jogging broek aan te trekken.

25. w.evenhuis

Ik had 2 gehaktballetjes ze waren niet gaar de vis was niet veel aan ook al deed je er zeezout op.
    Dan viel het nog niet zo te eten maar integendeel de wafels waren goed gebakken en de pannekoekjes waren ook erg goed het drinken was goed.
    Er was heel veel snoeperij er is aan iedereen gedacht.

P/s zorg dat wat de mensen te eten krijgt zoals vlees dat het gaar is en niet aangebrand.

26. W.Peters

Jah.. Gewoon prima!!
    Wij hopen alleen dat ze de volgende keer andere gebakken bacon hebben..dit was geen bacon maar een soort dun rolspek(vettig)... heel erg jammer.. veel te zout en half gebakken... en een aparte rare smaak.. alles behalve bacon.
    Verder was er helemaal niets mis met het eten. Leuke locatie.. om nog eens een keer vaker naar toe te gaan.

27. Angelique

Altijd lekker, behulpzaam en vriendelijk personeel. Bij het wokken hebben ze een aparte pan voor vegetarisch , wat ik nog nergens anders gezien heb. Grandioos!

28. Zoals altijd was het weer prima geregeld.

29. Vandaag naar ABC geweest was gezellig en lekker, de soft ijs was niet lekker lijkt wel dat ze een ander soort ijs hebben, was erg gekristylaseerd en vast, niet echt softijs.

30. h.vd Water

Prima, we waren iets te vroeg, maar konden bijna meteen plaats nemen.
    Eten was goed, alles perfect.

31. Wilma van Horen Willems

Zoals altijd heerlijk gegeten. Er is voor iedereen voldoende variatie. Wij stonden met 3 auto's in de file, en ik heb gebeld dat wij waarschijnlijk later kwamen en of dat een probleem was. Geen probleem wij konden een half uur later gewoon aan tafel. Bedankt weer voor een gezellige en heerlijke avond.

32. Was gisteren 26 april met mijn zus naar het ABC restaurant geweest en heb daar heerlijk gegeten. Was wel ontzettend druk, alleen de plek waar wij neergezet werden was verre van ideaal... Miste wel een dienblad waar we wat meer op konden zetten.

33. Lekker eten, goede service, gezellige sfeer. Soms alleen wat druk maar verder niks te klagen.

34. De meesten hier zijn razend positief, ik ben toch iets minder onder de indruk. Het is een leuke ervaring, al die verschillende restaurants en het meeste eten ziet er ook wel goed uit. Veel keuze en vooral ook voor kinderen een leuke ervaring. Een echte eetschuur met redelijk eten, maar de sushi bijvoorbeeld lang niet zo goed als bij een gemiddeld wokrestaurant, laat staan bij een sushirestaurant. Waar ik me enorm aan irriteer is dat de schalen/ borden waar het eten in ligt (de lekkerbekjes, de biefstukjes) vrij klein zijn en vol liggen (wel positief overigens) waardoor de tangen, inclusief handvat, boven op het voedsel worden gelegd. Persoonlijk vind ik het een vies idee dat een handvat wat waarschijnlijk door honderden handen is vastgepakt bovenop een stapel schnitzels wordt gelegd. Maar goed, aan de reacties hier lijk ik de enige te zijn die daarover valt. Voor een keer leuk, een superervaring, maar mij iets te massaal.

35. Het was heel goed mooi rustig plekje en het eten was weer goed, goed warm en heel veel keuze voor iedereen. Gaan er nog wel vaker naar toe, personeel ook vriendelijk en alles netjes schoon.

36. Zeer goed eten tegen een zeer lage prijs beveel het iedereen aan om daar naar toe te gaan wij komen er regelmatig.

37. Wij komen al jaren bij jullie 100% tevreden

38. Wat hebben we heerlijk gegeten. Het eten was lekker, de keuze was reuze en we komen in april zeker terug.

39. E.rijken

Prima eten en drinken. We zaten aan een tafel ver van het centrum, lekker rustig.

40. Sohilait

Hele slechte ervaring
    Heb een operatie aan me maag gehad en kan dus veel minder eten nu hebben we dat met de reservering aan gegeven en ze zeiden nee daar krijgt uw een korting op als uw het pasje laat zien en uw legitimatie
    Wij vervolgens erheen
    Ik zeg tegen die vrouw wij hebben aangegeven dat er een operatie heeft plaats gevonden en dat we korting zouden krijgen
    Dus vervolgens laat ik me pasje zien en mijn legetimatie
    Zegt ze tegen ons ja dit is niet voldoende ik kan je helaas de korting niet geven
    Waarop ik mijn vriend aan kijk
    En ik me eigenlijk al niet meer op me gemak voel omdat de operatie zelf al niet makkelijk was en je vervolgens dus niet op je woordt wordt gelooft en niet op je pasje en legetimatie
    Dus mijn hele avond verpest wat een leuke avond moest worden
    Maar het dus niet werdt omdat ik gewoon weg voor leugenaar werd aangezien

41. Izak 11 punten

Voor het eerst hier gegeten. Gezellig restaurant. Ondanks dat het restaurant vol zat (zegt al iets!), snel je eten en voor iedereen wat je maar wenst. Kinderen hebben er ook van genoten. Door personeel goed begeleid naar de tafel, goede uitleg. Eten was top. Bediening goed, bestek werd snel opgehaald en je kunt weer aan een volgende ronde beginnen. Enige minpuntje was de temperatuur, we vonden het allemaal nogal warm aan tafel.

42. Brigitte van Grinsven

Vandaag voor de 2de keer bij jullie gegeten en 't was weer top! Heel mooi en gezellig restaurant en zoveel keus! Echt voor ieder wat wils.
    Vriendelijk personeel, alles heel schoon en 't eten is zalig! Kortom, wij komen zeker weer terug.

43. Goed eten, leuke sfeer. Helemaal top.

44. Super lekker moet je echt naartoe gaan.

45. Voor ons de eerste keer en het was helemaal geweldig. Niks mis mee, lekker eten, zaten gezellig, dus we gaan zeker terug.

46. Al verschillende keren bij ABC geweest. Personeel is altijd vriendelijk voor ons. Vragen worden netjes behandeld. Eten is lekker en in overvloed. Als iets even op is wordt het snel aangevuld, of je kiest gewoon iets anders, ook geen probleem. Het is te veel om allemaal te proberen, dus komen we gewoon weer terug! Complimenten! Persoonlijk nemen wij graag de brunchtijd, is het ietsje rustiger.

47. Wederom heerlijk gegeten met de hele familie bij ABC! Vriendelijk personeel. Voor ieder wat wils. Deze keer heerlijk sushi gegeten! En de nieuwe theecocktails geprobeerd met mijn favoriete koekjes erbij mhhhhh. Kortom een aanrader voor iedereen.

48. B.M.Maselaman

We hadden samen (13 familieleden ) een pre-kerstgevoel!
    Gezellig samen eten bij ABC was gisteren een dolle boel.
    Iedereen kon zijn eigen eetkeus maken.
    In zo'n gezellig ambiance willen we deze kreet slaken:
    Bij ABC- Velp moet je zijn.
    De beste keus voor groot en klein!!

49. Wij komen hier zeker 2x per jaar. En zijn nog nooit teleurgesteld. Het eten is prima en voor iedereen wat wils.
    Het restaurant ziet er leuk uit en is erg sfeervol.
    Het enige wat ik jammer vind, is dat het vlees bij het steakhouse niet rechtstreeks voor je gebakken wordt, zoals bij sommige andere all-you-can-eat concepten.

50. Henry van Deursen

Zoals eigenlijk wel altijd,is het me goed bevallen,alleen ik zat nu op een plaats waar constant mensen
    langs liepen,dat vond ik niet zo fijn,dit komt omdat ik nu via een sms gereserveerd had, normaal bel ik op, en dan vraag ik of ik op een bepaalde plaats kan zitten, maar al met al is het me goed bevallen, de service en klantvriendelijkheid is wel goed, en de keuze voor eten en drinken is ook meer dan genoeg, ik kom zeker nog weer eens terug.

51. Alles is redelijk, maar wel onvriendelijk personeel.

52. Wij komen hier al vele jaren en zijn nog steeds 100% tevreden

53. Wij vinden het fantastisch en zeker al 10 keer daar geweest.

54. Na ontvangst van een verjaardagskaart (welke binnen een maand na verjaardagsdatum ingeleverd moest worden) een reservering gemaakt. Een week over datum, kon ik de kaart niet inleveren. Een hele koude douche voor het ABC.

55. Gisterenavond bij ABC wezen eten. Heerlijk gegeten, wel mega druk, dus niet geschikt voor een romantisch diner. Maar daar is het concept ook niet naar. Wat vooral opviel was de grote keuze aan verschillend eten, maar ook de hygiëne was prima, er werd continu gepoetst, daar kunnen andere all you can eat restaurants nog wat van leren. Wij komen graag nog eens terug.

56. Irene Nauman-Jonkers

18 februari. Hebben lekker gegeten. Wij hebben genoten. Echtgenoot was heel erg slecht ter been. Een medewerker hielp bij het lopen. Ik was verbaast. Heb dit nog nooit meegemaakt. Hartelijk bedankt. Fantastische service dus. Nogmaals bedankt! Kom beslist weer eten.

57. Een keer in het restaurant geweest, met mijn zoon heerlijk gegeten. Fijn personeel maar ik ga niet meer. Waarom niet? Ik weet niet wat het is maar ik kan niet tegen de reuk die er al hangt als je binnen komt, meteen hoofdpijn. Verschrikkelijk. Is niet weg gegaan, ik ben voor mijn zoon gebleven maar ik had het liefst meteen naar huis gegaan. Ik werd er ook misselijk van, ik ben overal heel erg gevoelig voor. Dus niks meer voor mij, jammer, mijn zoon gaat heel vaak.

58. Ongezellig. Mindere kwaliteit eten. Motto: hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is. Bah bah, 1 keer en nooit meer.

59. Gisteravond met 7 personen bij ABC Velp geweest, waaronder 2 kinderen. We hebben genoten van het begin tot het einde, wat was het heerlijk allemaal, super schoon, vriendelijk personeel en zag er allemaal perfect uit. Gezellig warm en sfeervol, kinderen heerlijk gespeeld. Kortom een super avond gehad.

60. We waren met een groep van ca. 20 á 25 mensen incl. 3 kinderen. Wij vonden het super gezellig en het eten was gewoon goed. Natuurlijk zijn er altijd wat droge of niet geheel op temperatuurtje zijnde maaltijden, maar dat zijn wel de maaltijden die gewoon weinig worden gekozen door de mensen. Ik vond de grill, de sushi, de saladebar en het chinees erg maar dan ook erg lekker. Tjah en dan daarna nog even 3 espresso's en een bak ijs :). Het eerste wat onze dochter van 9 zei toen we weggingen was: gaan we nog een keer terug. Top trouwens dat er in de speelruimte toezicht wordt gehouden. Personeel erg vriendelijk!!

61. Onbeschoft personeel aan de balie die alleen snauwen. Vieze tafels en koud en rauwe kip. Als je er wat van zegt krijg je een sneer. Nooit meer zal ik hier komen en zal het ook niemand aanraden.

62. onderstal

Heel leuk en lekker eten. Wij gaan altijd met speciale dagen, want er is genoeg keus voor iedereen.

63. Wat een bijzondere ervaring. De keus maakt hier het restaurant. Je kan vanalles krijgen en zit al vol voordat je alles hebt uitgeprobeerd. Leuke aparte restaurantjes maar door het vele lopen en de aparte hokjes niet veel sfeer. Ook heb je niet veel met het personeel te maken dus van service is ook niet echt te spreken. Wel is hier voor iedereen wat wils en vond ik het eten/drinken zeker niet slecht. Niet spectaculair maar wel goed. Al met al een leuke ervaring en ik raad het zeker aan.

64. Een ervaring rijker. We stonden ruim een kwartier in de rij. Wij vroegen of dat van de tijd af gaat. "Nee hoor geen probleem." Excuses worden gemaakt. Aan de balie nog wel lachend personeel. Niet gek, want daar reken je meteen af en dan wordt je naar je tafel begeleidt. Jeetje, wat een bende. Er werd wel meteen schoongemaakt.

Steakhouse: Mijn kip was niet gaar. Ik denk dat kan gebeuren, dus ik geef dat door. "Nee, meneer dat kan niet, de kip is altijd gaar." Pfffff, om moe van te worden. Saté droog, spare ribs taai. Sushi matig. Bij de Wok...kunnen jullie nog lelijker kijken?

Komen ze tien minuten voor onze officiële tijd vermanen dat we aan onze tijd zitten. We zijn maar gegaan. Daaaaaaag ABC. Jammer. Personeel bij Indoor speeltuin en de mevrouw die het servies kwam ophalen waren heel vriendelijk.

65. J.v.oeveren

Goedendag mensen, ik ben nu aan het eten bij ABC Velp. Het ziet er goed uit, er ligt echt van alles.

Maar het enige nadeel: ik ben net bij het steakhouse geweest en daar was de kip niet helemaal goed gebakken, is toch wel erg jammer bij zo'n gevaarlijk product. Dat gaf ik door aan het personeel en diegene verteld mijn dat het door de saus komt, maar ik zie zelf dat het roze is en niet rood van de saus, dus er werd een beetje te luchtig over gedaan.

Je kan me veel vertellen, maar ik zit zelf ook in de horeca. Dus ja als u hier wilt eten zou ik wel het eten goed controleren.

Mvg J.V.Oeveren 8 augustus 2015

67. CB 132 punten

Gisteren voor het eerst hier gegeten en het was een goede ervaring. Iemand van ons gezelschap kon gratis met de verjaardagskaart daar eten. Heerlijk gegeten, alles zag er prima uit. Gelukkig zaten wij op een goede plek want in een looppas kun je beter niet zitten...

68. Moniek van lieshout

Na jaren heel leuk en gezellig bij het ABC uit eten te gaan is dat ineens niet meer zo vanzelf sprekend... Het begon op tweede pinksterdag; ik had een week van te voren gebeld vanwege de verjaardagskalender actie. De jongeman aan de telefoon verzekerde mij dat ik die ook gewoon op 2de pinksterdag in mocht leveren want dat is gewoon een zondag in Nederland. Ik twijfelde aan het telefoontje en belde nog eens terug om het nogmaals na te vragen. Ook bij de computer reservering gaf het systeem aan dat je de kaart gewoon in kon leveren op die dag, ik heb nog geprobeerd of het bijvoorbeeld ook op die vrijdag kon om te checken wat het systeem aangaf en op die dag kon ik hem niet inleveren gaf het systeem aan, dus ik was er van overtuigd dat het gewoon klopte. Ook bij het tweede telefoontje werd nogmaals bevestigd dat we de verjaardagskalender gewoon in konden leveren want het was toch gewoon een zondag.

Wij super blij in de auto op 2de pinksterdag, komen we bij de balie en daar wordt heel bot gezegd "ja maar die kaart kunt u niet inleveren vandaag" ik zei dat ik dat twee keer na gevraagd aan de telefoon en twee keer de bevestiging had gekregen dat het gewoon kan. "Nee mevrouw dat kan echt niet want al onze medewerkers weten dat het vandaag niet kan en ze zijn allemaal op de hoogte van de regels hiervan". Ik was echt een beetje boos aan het worden want ik had niet voor niks twee keer gebeld. We moesten er een uur voor rijden en hebben ook niet veel extra te besteden dus dan ga je niet zomaar ff uit eten zover.

Helaas werden we naar huis gestuurd want het kon echt niet, de kinderen waren er helemaal kapot van en ik was er verdrietig van omdat ik het idee had dat ik niet geloofd werd. Want hun medewerkers hadden dat nooit gezegd want ze wisten allemaal dat het niet kon die dag. Erg vervelend allemaal en ik vind het jammer dat we gewoon het restaurant uit werden gezet door deze fout.

Hopelijk wordt het bij anderen beter opgelost want dit kan echt niet

69. joan abbing

Eten, bediening, sfeer uitstekend. Ondanks de grote drukte ruimte zat. De kinderen kunnen zich vermaken dus een aanrader voor iedereen.

70. Gisteren weer eens geweest. Ik heb vorig jaar heel wat restaurants in buffet vorm bezocht, maar geeneen restaurant komt uit boven ABC. Ik ben hier een jaar geleden voor het eerst geweest en de kwaliteit is er alleen maar op vooruit gegaan. Ik ben vrijgezel en dan heb je niet snel de neiging om een a la carte restaurant te nemen. Je kunt hier bijzondere dingen eten, maar ook gewoon heel normale dingen. Klachten over onvriendelijkheid van het personeel die ik hier wel eens terug lees heb ik nog nooit gehad. Ik was een half uur eerder dan mijn reservering, geen probleem, ik wilde graag een tafel bij het raam en niet in de loop, geen probleem. Ze ruimen snel op en dat vind ik ook erg prettig. Het is en blijft mijn favoriete restaurant met dit concept.

71. Bea van Meeteren

Het was voor mij de eerste keer; ik was uitgenodigd door mijn dochter en had helemaal geen idee wat ik er van moest verwachten. Nou, het was boven mijn verwachting.

Heerlijk gegeten, keuze zat en gezellig dat we het hebben gehad. Je ziet mij geen verjaardag meer thuis vieren maar je raad het al, dat doe ik bij jullie.

Blijf zo doorgaan.

72. Ik kom al een paar jaar (sinds de verbouwing) graag bij ABC in Velp. Voor de verbouwing vond ik het niet prettig eten bij ABC, maar het is tegenwoordig geweldig! Voor elk wat wils, en de keuze is zelfs zo uitgebreid dat je moeite moet doen om alles dat je wilt proeven die dag, ook werkelijk te proeven. We vieren het liefst verjaardagen en dergelijke bij jullie als gezin (bestaande uit 3 personen), omdat we alledrie andere dingen lekker vinden en dat bij jullie absoluut geen probleem is! Ook het vrij drinken is met een kind erbij een geweldig iets. Je hoeft nergens op te letten. Aanrader!! Wel van te voren reserveren, want anders loop je kans dat er geen plek is.

73. Els van den Hoff

Lekker eten en gezellig... alleen jammer dat ik géén verjaardagsuitnodiging heb ontvangen. Ik heb mij al 2 keer in het restaurant ingeschreven op de P.C., maar ik ontvang niets... Jammer en hoop dat ik na dit schrijven alsnog een gratis etentje aangeboden krijg.

De rest is allemaal super!!

Groet Els

74. Lekker eten! Voor ieder wat wils, onbeperkt, dus je gaat nooit ontevreden naar huis. Wat ik ook erg fijn vind is dat er ter plekke ook gerechten kunnen worden klaargemaakt. Bijvoorbeeld pasta, waar je uit verschillende dingen kunt kiezen (sauzen, pasta-soort, garnering etc.) Pannenkoeken kun je ook laten maken! :) Ook erg handig dat je niet kunt vergeten waar je zit, door de thema's.

75. Geweldige entourage, en heerlijk voor de kids! Prijs/kwaliteit is prima!

76. In één woord geweldig. Leuk om met de kinderen te gaan doen. Mijn man is voor het vers gegrild vlees gegaan, ik zelf voor de wok en de vis en de kids voor de pannenkoeken, de pizza's, de heerlijke ijsjes en suikerspin. Dus een aanrader.

77. Wij zijn er nu al vier keer geweest en het is iedere keer weer heerlijk, we gaan er graag naar toe. Het is voor ons een eindje rijden maar dat hebben we er voor over. Ik vind zelf alles lekker en ben vooral dol op de sushi die vers bereid word, zoals alles trouwens. En dan het dessertbuffet zoiets heb je nog nooit ergens anders gezien, wij niet in ieder geval. Alles is heerlijk en het feit dat je uit wel 9 verschillende keukens kan eten dus is er voor iedereen wel iets dat hij/zij lust.

Wij gaan er binnenkort zeker weer een keer naartoe. Omdat het zo groot is heb je ook niet echt in de gaten als het heel druk is, dit komt ook omdat je in de verschillende restaurants zit. De sushi en de wok zijn mijn favorieten, mijn man vind het steakhouse en het visrestaurant weer super. Zo heb je dus ook echt voor iedereen wat.

78. Ans 13 punten

Het enige probleem bij het ABC-restaurant is dat ik moeite heb met kiezen! Er is ontzettend veel keuze, het ziet er heerlijk uit en het smaakt meestal ook prima. Erg leuke indeling, waardoor je minder ziet dat het ontzettend druk en massaal is.

Ik kom er graag, ook met verschillende familie-leden of vrienden: er is altijd voor ieder wat wils! Ook van de verjaardagskaarten (de jarige eet gratis) en de stempelkaarten (korting) maken we vaak
    gebruik.

Super restaurant! Ik krijg er weer zin in om gauw weer eens langs te gaan!

79. Rina Kant-Groenenberg

Wij komen vaak in buffetrestaurants, maar de keuze bij ABC is zo gigantisch groot, dat vonden we nog nergens anders. Het restaurant is wel groot, maar toch gezellig omdat het in kleinere ruimtes met elk een eigen thema is ingericht. Het eten wordt voortdurend bereid en aangevuld. Het is voor ons een uur heen en een uur terug rijden en dat hebben wij er graag voor over. Ook is de verjaardagsbon een leuk kado.

80. Wij komen graag met ons gezin eten bij ABC. Onze kinderen vermaken zich 👌 bij de speeltuin. Het eten is lekker en de keuze is gevarieerd. We komen graag terug.

81. Veronique van Meteren

Altijd leuk om bij jullie te eten. Veel variatie en er zijn veel gerechten bijgekomen. De soep bar met diverse stokbroden en de sushi bar valt erg in de smaak. Verder leuke bediening, erg vriendelijk personeel. De actie als je jarig bent is erg leuk, dat nodigt altijd weer uit om een keertje extra te komen eten.

82. Karin Janssen

Een gezellig gastvrij restaurant en kindvriendelijk. Met je familie gezellig bij elkaar aan een tafel en voor een vaste prijs keuze uit gerechten in 9 "restaurantjes" . Ook bij onze kinderen en kleinkinderen HET restaurant. Wat ik zelf dan ook een pluspunt vind is, dat de kleinkinderen niet de hele tijd op hun stoel moeten blijven zitten, maar tussen de zelfgekozen gerechtjes door kunnen ze naar de binnen of buiten speeltuin gaan of een drankje, ijsje of snoep kunnen halen. Door ons hebben al velen de weg naar ABC in Velp gevonden, zelfs al wonen ze in Duitsland en moeten er 2x 90 km voor rijden.

83. ans meuleman

In één woord fantastisch, vooral het steakhouse. Goede service, lekker soepje, heerlijk eten. Voor één ieder wat wils en overheerlijke toetjes en ijs. Gewoon Top 👍👍👍

84. Els van Hal

Wij komen al jaren bij het ABC restaurant en hebben het al met heel veel familie en vrienden van ons gedeeld! Super goed en ga zo door, wij komen graag naar jullie toe!!!

85. RIa van Heck

Wij hebben nu al vele malen genoten van het heerlijke eten en drinken bij ABC. Het is zeer veelzijdig en ze houden rekening met vele soorten dieten. Het personeel is zeer klantvriendelijk en heb je bij het reserveren nog bepaalde voorkeuze dan wordt hier indien mogelijk rekening mee gehouden. Onze kinderen vermaken zicht altijd heel erg zowel in de mooie speeltoestellen buiten als in de geweldige klimhal binnen. Wij kunnen er niks anders van zeggen dan dat het gewoon geweldig is. Wij gaan veel liever naar het ABC dan naar een gewoon restaurant vooral met 2 kleine kinderen. En de prijs is ook respectabel aangezien je voor de kinderen naar gelang de leeftijd betaald. Kinderen spelen nou eenmaal veel liever dan eten en als ze dan eten is het vaak een pannekoek en vooral de slushpuppy's en het ijs zijn voor hun zeer aanlokkelijk. Zelfs met het kinderfeestje van onze dochter zijn wij hier geweest, ook dat was een groot succes. Zeer jammer dat die niet meer worden georganiseerd. Al met al wij zijn zeer blij met een restaurant als ABC.

86. Leuk concept. Goede ervaringen gehad bij ABC in Velp. Echter wordt je tijdens het telefonisch reserveren niet altijd even vriendelijk te woord gestaan. Ook aan de balie bij binnenkomst mag het het wel iets vriendelijker, vooral een wat oudere dame die ook vaak de telefoon beantwoord. Verder is het aanbod uitstekend, zowel eten als drinken. De meisjes in de bediening ruimen regelmatig de lege borden en glazen op. Voldoende parkeergelegenheid en leuke inrichting.

87. Anita Jacobs

Geweldig leuk en gezellig restaurant. Wij hebben genoten en we geven de bediening een grote pluim! Petje af wat een goede service!!!

88. We vinden het altijd erg leuk, omdat de kinderen er ook leuk kunnen spelen. Er is altijd wel iets lekkers voor iedereen. Als we de Staatsloterij zouden winnen, zouden we er elke dag komen, hihi!! Groetjes de familie Wakker, Grave.

89. Geweldige belevenis en het eten was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

90. truus theunissen

Ik kom er regelmatig. Ik vind het geweldig: voor ieder wat wils, van alles te verkrijgen, heerlijk vers en zelfs voor kinderen, mensen met diëten... Je kunt het niet bedenken of het is er. Ruime speel mogelijkheden voor kinderen, dus beter kan het niet. Ik vind het een geweldige formule en prijs is ook goed, dus...

91. Gister (18 juli 2015) voor het eerst geweest en het was top! Super vriendelijk personeel, ruime keus aan eten. Voor elk wat wils.Van jong tot oud en alle smaken! Aan de tafeltjes rustig en heb je niet het idee dat het zo druk is. Prijs kwaliteit is uitstekend! We komen binnenkort zeker nog eens terug, met zoveel keus aan lekkers heb je aan 1 avondje niet genoeg.

92. Persoonlijk vind ik het eten heel lekker... Ook al heb ik een maagverkleining, ik kom er nog steeds vanwege de gezelligheid. Ook al zeggen de meeste mensen zonde van je geld, omdat ik heel weinig kan eten. Zou zeggen ga zo door...

93. Gewoon Top! Alles super netjes en eten van goede kwaliteit! Groot, maar toch klein door de leuke ingerichte sferen! Leuk en vriendelijk personeel wat altijd alles netjes bijhoudt en opruimt. Hele fijne extra is dat de kids ook lekker kunnen eten wat ze zelf kiezen en daarna lekker kunnen spelen! Goede zet! Ga zo door!

94. Riek Arts

Geweldig. Wat een assortiment aan lekker eten, alles is geweldig lekker en het personeel ontzettend aardig, behulpzaam en heel vriendelijk. Het ABC is voor groot en klein een aanrader.

95. Thea piels

We vonden het lekker en heel fijn, dit zal zeker niet de laatste keer zijn.

96. martien vd Ven

We zijn er laatst met ons gezin gaan eten. 16 personen. Voor velen van ons was het de eerste keer. Ze waren er heel tevreden over. We hadden allemaal super lekker gegeten. Was voor herhaling vatbaar. Voor iedereen was er wel wat bij en er is keus genoeg. Het is gezellig en het ziet er allemaal netjes uit het eten.

97. Super goed en geweldig restaurant, we gaan er regelmatig eten en nemen vaak andere mensen mee. Ook die zijn dan verkocht en willen dan niet anders meer.

Altijd erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk en gevarieerd eten, voor iedereen is er wel iets wat ie lekker vind en ook is er volop eten voor mensen met een speciaal dieet of allergie!!

Wij komen er erg graag, al moeten we er 40 km voor rijden!!

98. Ans van Aarle

Mijn ervaring bij ABC is meer dan geweldig, persoonlijk vind ik het het beste restaurant ever. We gaan met meerdere familieleden en of vrienden alleen hier eten, en iedereen deelt ook mijn mening. Het eten is super, de ontvangst enz., gewoon alles. Wij vieren ook alles hier verjaardagen, kerst, trouwdagen en ook zomaar. Heerlijk en ik hoop er nog lang van te mogen genieten, mijn welgemeende complimenten. Ik heb jullie al heel veel aanbevolen bij mensen, en zal dit zeker blijven doen.

Groetjes Ans van Aarle.

99. Mariëlle Rensen

Ik kom graag bij jullie om een hapje te eten, het eten is lekker en de prijs is prima. Er is genoeg keuze, voor ieder wat wils. Zeker blijf ik terug komen, want ik ben een grote fan van ABC restaurant Velp!

Volgende pagina