225 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein.

• OV

Bereikbaar per buslijn 99 vanuit Uden en Nijmegen.
    Bushalte ca. 30 meter lopen.

ma Gesloten

1. Yosina Roemajauw

Alles is geweldig!

2. Fijne sfeer en heerlijk eten

3. Mandy Homringhausen

Je komt om 14.40 aan bij het restaurant door een file en dan zetten ze wel 14.30 op de bon en mijn vriend en ik denken dan gewoon oohw we kunnen om 16.15 nog wel een toetje rustig opeten want we hebben nog een half uur en dan komt er een medewerker naar ons toe en die jaagt ons meteen op zowat want wij zouden al te lang zitten.

4. Jos Bruurmijn

Wat is dit restaurant achteruit gegaan zeg. Gisteravond geweest.
    Totaal geen smaak aan sommige gerechten, kibbeling leek wel op meelballen, alle gerechten superzoom en in de steakhouse was veel vlees gewoon niet te verkrijgen allemaal lege pannen. Hier kom ik niet meer.

5. Ik vond het rommelig, extreem druk, jongens achter de wok die dat niet kunnen.
    Kwaliteit van veel dingen matig.
    Reservering was al verkeerd doorgekomen.
    Niet bij de kinderhoek en waar hebben wij een tafel. Juist naast de kinderhoek.
    Chagerijnig en heel jong personeel.
    Geen fijne ervaring, eerste keer, laatste keer helaas.
    Een uur voor in de auto gezeten, bij ons in de buurt een gelijk soort iets wat veel beter is.

3,7
  6. Was leuk om uiteten te gaan zeggen ze.
    Leuk is het inderdaad, keuze is er ook genoeg.
    Maar het eten was 2/3 niet lekker: vis was allemaal te lang gebakken helemaal droog, groentes allemaal zouter dan zout, sushi zijn kleine stukken en zit super veel mayonaise op.
    Speelparadijs vol met tieners die de jongere kinderen pesten en er niet langs laten.
    Tafel met net gepakt drinken en het eten van dochter opgeruimd terwijl je een toetje aan het halen bent en nog een uur op je bonnetje hebt staan.
    Koffie apparaten 25 minuten voor sluit geen melk meer en ook niet bijgevuld.

7. Klusske

Wat een vreetschuur eten is droog en smaakloos bv ongeschilde asperges waar je met een mes niet doorheen komt kopje droog zonde dat zou het lekkerst moeten zijn zalm droog Aziatisch niks Aziatisch aan droevig rendang noemen ze het nou meer stoofvlees dat met rijst is niet te eten.
    Kip niet gaar pannenkoeken melig niet gaar.
    Toetjes waren prima dus een top restaurant als je van toetjes houdt niet voor herhaling vatbaar
    Voor de kids wel veel vermaak dus als je geen smaak hebt en wil eten met je kids gewoon gaan

3,4
  8. P.Klerks

Mail gestuurd wegens schandalige behandeling door personeel, twee keer een mail gestuurd en geen reactie.
    Minachting van de klant ten top.
    Voel me bestolen door dit restaurant, zie onderstaande.

Goedemorgen

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen vinden wij dat we ZEER slecht zijn behandeld en ik kan het zelfs stellen dat wij bestolen zijn want dit gevoel overheerst nu nog.
    Wat is er aan de hand, het verhaal begint eigenlijk met de brand die uw restaurant getroffen heeft in December 2019 wij hadden daar gereserveerd voor 13 personen rond de kerst hiervoor hebben wij een tegoed card gekregen nadien – allemaal prima en top geregeld – maar dan volgt het eerste akkefietje want wij hadden wederom voor 13 personen gereserveerd in April 2022 (in verband met mijn verjaardag) nu reken ik af met de tegoed card met bijbetaling dus het restant van dit bedrag pin ik bij, maar nu begint het verhaal eigenlijk, wij gaan aan tafel zitten en controleer de bon en wat schets mijn verbazing er is ongeveer € 186,- teveel in rekening gebracht dus ga ik terug naar de balie en na overleg en de excuses voor het ongemak krijg ik de tegoed Card terug met het teveel betaalde bedrag ik ga daarmee akkoord (wat ik achteraf niet had moeten doen maar of een andere Card of terug op mijn rekening laten zetten maar ja) nu kijk ik begin April op uw site en controleer tevens het bedrag dat op de card staat en deze geeft aan dat die nog steeds geldig is dus boek ik wederom voor 13 personen voor 30 April (gisteren dus) wij worden netjes ontvangen en de boeking klopt dus moet ik afrekenen, ik overhandig de Card en krijg direct te horen dat deze geldig was tot 1 Juni 2022 en zij deze Card gelijk in neemt en deze ook niet terug krijg waarop ik aan uw medewerkster tot drie maal toe uitleg hoe het zit maar deze medewerkster snapt totaal niet wat ik haar vertel en de man naast haar luistert alleen naar haar dus ontstaat er een zeer gespannen situatie, ik heb betaald met voel mij in deze wel bestolen van €186,- die van mijn rekening zijn gehaald door fouten van uw personeel.
    Ik ga ervan uit dat dit alsnog recht gezet gaat worden en dat dit geld terug gestort gaat worden.

4,1
  9. Mijn Zoon pakte een schepje om eten mee op te scheppen en perongeluk deed hij met het schepje ook ander eten pakken, dit was perongeluk en me zoon heeft een verstandelijke beperking. Een medewerker bij de wok begon tegen hem bezig waarschijnlijk niet wetend ik zijn moeder was omdat ik best een jonge moeder ben. Hij begon uit te vallen afgelopen zaterdag na hem en zij dat is niet handig he op een niet zo'n fijne toon en gooide gewoon de schep op spullen die achter hem stonden erg agressief.
    En zij die kenne we nu niet meer gebruiken he. Echt schandalig onbeschoft zeg.
    En ps jullie borden zijn nog vies!

3,1
  10. We komen 8 tot 10x per jaar. Vandaag teleurgesteld bij wok. Vroeg alleen knoflook 1ste x gelukt was lekker, daarna 2x bord terug gegeven was geen knoflook, die 2 broekies jawel ik nee hun jawel, ze hadden mijn klein kids kunnen zijn. Heb het doorgegeven aan een andere medewerker wat ouder was vriendelijk, weet zijn naam niet hij stond aan de andere kant bij de wok. Was best wel teleurgesteld, neem die jochies niks kwalijk maar ben teleurgesteld en denken nog na om eind januari nog te komen half maart.

11. Je voelt je al thuis bij binnenkomst. Gelijk een praatje. Aardige jongeman ging een andere plek voor ons regelen dan was gepland. Top. Al het personeel ontzettend vriendelijk, sommige snappen het écht. Toppertje.
    Over het eten geen opmerking, ruime keus, goed op temperatuur en voldoende aanwezig. Het ziet er allemaal schoon en verzorgd uit. We hebben (wederom) genoten.
    Tot snel.

12. Ons eerste bezoek aan ABC Velp sinds de verbouwing. Waar wij voorheen lovend waren over alles, kunnen we nu alleen concluderen dat de verbouwing alleen de buitenkant ten goede is gekomen. Het eten is lauw warm (ja zelfs het ijs), taai en 90% van het vlees smaakt hetzelfde. Soep is waterig, evenals de drankjes. IJs met weinig smaak en zo dun dat scheppen bijna onmogelijk is. Jammer maar naar alle waarschijnlijkheid was dit onze laatste keer ABC...

4,1
  13. Tes 25 punten

Ik kom al 4 jaar achter elkaar met mijn gezin naar ABC! Gisteren hadden we bij ABC Velp gegeten! We hebben daar letterlijk 45 min gezeten van 2 uurtjes betaaltijd! We stonden bij de pizza/pasta afdeling. Ik en de kinderen roken sterke kots! Toen ik mij omdraaide stond een jongen van 15 (down s) helemaal onder het spugen. En liep overal met zijn kwijl gezicht en vieze handen de eten aan het aanraken! Ik zag hem lopen, meer mensen trouwens bij de toetjes en pakte met zijn smerig kwijl en kots handen de donuts. Toen was het klaar voor mij! 2 jonge medewerkers zagen het en die stonden te roddelen over wat ze zagen inplaats van actie ondernemen. Ik meldde het bij 2 medewerker. Ik pakte mijn kinderen en ging richten de kassa’s. Bij de snoep en verkoop stond een medewerker en daar meldde ik het opnieuw. Zei schakelde de manager in en die kwam bij de kassa! Manager gaf als antwoord ja heel vervelend mevrouw! En liep weg! Bizar! Vrouw achter de kassa schrok ook van zijn manier van afhandelen. Zei zag namelijk ook die jongen kwijlen in de snoeppotten. Zelfs bij de snoeppottten lag er kots. Zei was dat aan het schoonmaken! ABC heeft meer dan 15 man op de werkvloer lopen en niemand die de ouders aanspreekt! Ik heb letterlijk van 1 bord kunnen genieten en 1 halve koffie! Zo zonde voor mijn geld! Zeker als je al jaren langs komt bij abc! nu heb ik gezien dat ze zo smerig zijn en onprofessioneel! Zelf een medewerker vondt het niet ok! Hoe de manager het afhandelde! Ik heb zelf ook een bedrijf en zo ga ik ook niet met klanten om! Klanten zijn koning! Ik kan niet meer eten als ik dat zie! Jongetjes kan er niks aan doen! Maar hallo! Gooi die zooi meteen weg of schakel de ouders in! Jongen is onschuldig! Maar veel mensen zagen het en het was niet fris om verder te eten! Hoe kan ik jullie ooit nog vertrouwen op hygiëne! Zeker de manier van afhandelen van ja mevrouw ik begrijp het ik ga opletten! Mijn gezin zie je nooit meer! En wij gaan hier werk van maken! Dit accepteer ik niet!

14. Alles was goed alleen het softijs smaakt niet meer. De suiker in het ijs is vervangen door zoetstof. Vreselijk dat softijs.

15. Anita van Driel

Ik vond het personeel vriendelijk, het eten en drinken was goed, alleen het eten niet heel warm, dat was jammer. Ziet er verder mooi uit na de verbouwing, hard gewerkt.

16. Els Kersten

Heerlijk gegeten. Alles even lekker, overvloedig en vers.
    Geweldig concept. Gezellige restaurantjes en heel vriendelijk en correct personeel.
    Lekker op je gemak rondwandelen door de ruimtes.
    Ook zeer mooie, moderne en schone toiletten. Zelfs een gender neutrale!!
    Zeer blij met ABC. Kom hier al jaren heel graag. Na de verbouwing is het nog mooier geworden. Zeer grote complimenten.

17. Ga hier al jaren met veel
    Plezier naartoe. Maar dit keer erg teleurgesteld. Slushpuppy smakeloos en veel te waterig. Leuke snackbar, maar dan krijg je al standaard saus bij de mini hamburgers, waar wij niet van houden. Fris apparaten alles behalve Corona proof. Voorheen kon je met de beker de tap bedienen, nu moet je dit met je vinger doen. Rijen waren wel kleiner vanwege Corona.

18. Na de verbouwing toch maar eens abc proberen.
    Wat viel het ontzettend tegen, voor de kinderen is het veelste duur, je betaald 2,65 per levensjaar. Onze kinderen zijn 6 en 8 en eten gemiddeld 1 klein bordje friet en 2 fricandel. Maar dat terzijde. Enorm veel keus qau eten, alleen alles heeft zowat een onder temperatuur. Daardoor gewoon niet lekker. Biefstuk is rauw en de kip was ook erg twijfelachtig. De Chinees, jeetje. Het was maar goed dat het erbij stond dat het de Chinees was. Smaak komt niet in de buurt van de echte Chinees.
    Fricandellen bijna zwart. Friet hard.
    Frisdranken verdund met water.
    Voor mij nooit meer.

3,6
  19. Sinds de verbouwing zijn ze erg achter uit gegaan. Biefstuk niet goed gebakken. Friet niet gaar en heel veel bakken leeg terwijl het helemaal niet druk was. Vervolgens zitten we in een erg koude ruimte waar de airco op ons blies. Nooit meer abc voor mij terwijl het eerst zo goed was.

2,3
  20. Eindelijk! ABC is weer open...
    Aardappels koud
    Hamburger niet rood maar rauw
    Hamburgerbroodje.. oud!
    Spareribs die hier echt mijn favoriet WAREN die zijn niet te eten en bijna net zo hard als het bot!
    Wok? Is er een nieuwe chef?
    Beide soepen die we vooraf pakte waren koud
    De frikandelen waren ondertussen al bijna zwart zo lang lagen ze er...

Gelukkig 1man gratis van de verjaardagskaart, maar voor mij na vele trouwe jaren geen ABC meer.

2,4
  21. Het was voor ons de eerste keer dat we bij ABC in Velp hebben gegeten. Heel leuk concept.. De verschillende restaurantjes bieden allemaal een goede kwaliteit eten aan. Er wordt ook heel goed rekening gehouden met allergieën. We hadden gelukkig wel een tafeltje in een rustig gedeelte. Ik kan me voorstellen als het heel druk is en je hebt een tafeltje wat in de loop van de restaurants zit, het dan wat minder aangenaam is. Verder alles prima. Vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nogmaals naar toe.

22. Wij zijn afgelopen zondag komen eten. Hadden onze ouders meegenomen als verrassing omdat ze eigenlijk niks meer kunnen en nooit uit eten gaan. Hele leuke avond gehad. Lekker gegeten en gedronken. We waren hier heel te spreken over! Alles vers bereid en genoeg keus. Bij het weg gaan namen we nog 2 snoepjes mee voor de kleine meid. Alleen omdat ze zo klein is, was ze nogal kieskeurig en drammerig. We werden gelijk aangesproken door een dame van de balie over de regels van de snoepjes. Niet eens op een vriendelijke toon. Net alsof we de hele winkel meenamen! Dit viel dan weer erg tegen. Ze was ook gelijk weer weg. Ze bleef ons ook aankijken alsof we criminelen waren. Beetje jammer van de hele sfeer bij het weg gaan. Had het best begrepen als we asociaal snoep gingen pakken, maar voor 2 kleine snoepjes?! Niet heel klantvriendelijk he… We hadden ook gelijk een huilend kind omdat we maar gelijk weg gingen. Jammer.

23. W van Mourik

Wij waren donderdag avond 15 augustus bij jullie om te eten het was er weer gezellig druk en het eten was weer erg lekker. We zijn allemaal het er mee eens we zullen zeker weer terug komen bij jullie voor een hapje en een drankje. Heerlijk.

24. Gisteravond heerlijk gegeten topavond gehad.
    Maar een dingetje viel een beetje tegen.
    Bij het eten drinken wij graag een0.0 Biertje maar die was er dus niet.
    Verder was het TOP!

25. Mamamia

3a 4 keer per jaar trakteren wij ons op een ABCtje.
    En daar genieten wij allebei erg van.
    Ik neem altijd Gamba's om te wokken, daar kan je mij in begraven.
    En mijn partner, een echt vlees mens gaat naar de biefstuk.
    We sluiten af met fruit en ijs, en CAPPUCHINO .
    Het personeel is uiterst vriendelijk van binnenkomst tot einde.
    Wij hopen nog heel lang van het ABCtje te genieten.
    Groetjes van ons 2tjes

26. Positief:
    - Alle 9 restaurants schoon en de toiletten ook.
    - Veel keuze uit gerechten, voor iedereen wat wils.
    - Borden en glazen worden vlot meegenomen.
    - Speelparadijs voor kinderen (mag wel wat meer oog op gehouden worden i.v.m met hygiëne)
    - Kinderstoel staat al netjes aan tafel als je aankomt (van te voren bij reservatie aangeven is mogelijk)
    - Alle medewerkers bij elk restaurant staan je graag te woord en zijn vriendelijk.
    - Bij elk restaurant altijd genoeg borden en bestek.

Negatief:
    - Tijd, omdat je als het ware incheckt bij binnenkomst en eerder je uitleg hebt gekregen over hoe alles werkt en helemaal achterin ergens bij je tafel bent aangekomen, is alweer de 5 minuten om. Ik zou zeggen maak gebruik van een systeem waarbij een medewerker de bezoeker ingecheckt als hij bij zijn tafel is aangekomen. Anders 2,5 uur ervan maken voor 30 euro.
    - Alle woksauzen zijn ontzettend zoutig en de medewerkers kunnen helaas niet goed wokken. Vlees word taai en droog. Groente word te zacht en papperig.
    - Er is 1 toilet bij de ingang apart voor dames, heren en voor invalide dames en heren. Nadeel is dus als je helemaal bij de steakhouse een tafel hebt, een heel eind moet lopen naar het toilet (kost ook weer tijd)
    - Op warme dagen zoals deze, mag de airco wat omhoog. Het was te warm binnen.

27. Rob Winterborg

We hebben er weer enorm lekker gegeten. Zoals 2 tot 3 x in de maand. Nergens zoveel keuze, Het was weer lekker en gezellig. Tot over 2 weekjes dan zijn we er weer en dan met de hele familie want oma is jarig. De spare ribs zijn mijn favoriet en mijn vrouw is gek op jullie visgerechten. Heerlijk alles vers klaargemaakt en dan die sausjes… dat is echt smullen! Ga zo door!

28. Frans Humble

Kom er al 10 jaar maar zondag was het heel slecht dat was jamer.

29. Leuke sfeer over het algemeen redelijk eten. Vlees viel flink tegen. Biefstuk koud van binnen en kipfilet viel niet doorheen te snijden. Volgende keer maar een ander restaurant zoeken…

30. Leuk gezellig restaurant met voor ieder wat wils, geen culinaire hoogstandjes maar zeker de moeite waard.

31. Het eten was echt super slecht biefstuk super taai een kindje had een pizza op de grond laten vallen 2 stuks en legt hem gewoon terug zonder dat iemand het maar ook ziet. Daarnaast de service was echt slecht de obers waren super chagerijnig en echt geen fijne sfeer.

32. Jorg Bokmans

33. Helaas was het eten niet zo lekker als voorgaande keren. Voor mijn gevoel lag het eten er al lang, wraps waren aan de bovenkant hard, toetjes aan de bovenkant ingedroogd, vlees/vis te gaar. Mss wat minder eten presenteren?
    Personeel zorgde wel dat het eten op een schone toonbank werd gepresenteerd.

Meisje dat de toiletten poetste nam het niet zo nauw. Ook je handen wassen terwijl er geen zeep was en de kraan nauwelijks watert eert maakt het er niet erg hygiënisch op.

34. Echt teleurgesteld. Ooit hebben wij hier 1 x heerlijk gegeten maar afgelopen keer was bagger SLECHT! Koud vlees, geen smaak, geen sfeer. Echt erg verslechterd! Nooit meer ga liever voor dezelfde prijs en 10 x beter eten naar Rosmalen!

35. In 1 woord: vreselijk.
    Een enorme vreetschuur. Eten zit geen smaak aan, alles vlak en droog.
    Geen prik op de limonade.
    Totaal geen sfeer, veel te druk en de mensen die er komen hebben over het algemeen nog nooit van het woord 'fatsoen' gehoord.
    Voor ons nooit meer.

4,7
  36. We hebben heerlijk gegeten met zijn allen.

37. Wij gaan regelmatig naar een restaurant maar hier is het eten echt goed! Ondanks dat er veel mensen binnen zijn (dus veel bereiden) is het eten goed en warm niet taai of koud. Ze houden het goed schoon en werken hygiënisch. Ze zijn vriendelijk en als je iets vraagt helpen ze je meteen. Top.

38. Heb onlangs gegeten bij het abc ik vind het altijd een belevenis het eten is lekker en gevarieerd.

39. Zeker een aanrader met familie en een groep vrienlden. Het eten is er goed met ruime keuze.

40. Goed eten en gezelig om te zijn met familie iederéén aan te raden groetjes familie romijn en den adel.

41. Wij komen er al 16 jaar en is altyd goed de zoons die het op dit moment doen classe we zijn zeer tevreden staan altyd klaar voor een babbel of alles tevreden is nou namens ons jullie doen het super we raden het iedereen aan ook het nieuwe abc is de moeite waard in sevenem klasse👍

42. Wij komen al jaren bij ABC en volgens ons blijf het NR 1, geweldig er wordt als een team gewerkt en dat zie je, Alles is heerlijk en alles is netjes verzorgt het personeel is zeer klantvriendelijk, producten die koud moeten zijn zijn koud, en die heet moeten zijn, zijn heet, gewoon geweldig, ze brengen gewoon een goed product, dat zie je en dat proef je, ik kan alleen zeggen ga zo door.

43. Na alle jaren nog altijd nr 1. En dat blijft. Alles is er goed heerlijk netjes en vers. Het personeel is zeer klantvriendelijk en gericht. Al krijg ik 100 uitnodigingen, dan koos ik nog altijd voor ABC vanwege dat ik hier vele variaties voor de hand heb en een prettig gevoel hier te zijn. Maar vooral omdat het eten zo onwijs heerlijk is, steeds weer een genot.
    Blijf zo doorgaan bedankt voor alles.

44. Heerlijk gegeten met ons hele gezin. T was weer gezellig.

45. Je kunt bij ABC heerlijk en ontspannen eten tegen een goede prijs.

46. Heel lekker eten, je ziet de koks koken (wat ik altijd wel fijn vind).
    Het enige nadeel vind ik: je kunt niet een bepaalde tafel reserveren. 1 keer per jaar komen wij met een gezelschap van ca. 30 personen en ik bel altijd ruim van te voren om onze tafel voorkeur door te geven. Ik krijg te horen dat ze hun best doen en vervolgens zitten wij ergens anders. Dit vind ik echt een groot nadeel!

Verder heel tevrede. Leuk om te zien hoe ze in de loop der jaren uitgebreid zijn. Stilstand is achteruitgang maar dat is bij hun zeker niet van toepassing.

47. Patricia Damen

Ik vind het in één woord geweldig.
    Goede kwaliteit,
    Héél véél keus,
    Voor ieder wat wils.
    Bediening voortreffelijk en heel erg vriendelijk,
    Als de toegewezen plaats niet fijn is word er al het mogelijke gedaan om wel een betere plaats te vinden,
    En de verjaardag actie is super.
    Ik vind het super, mensen die het niks vinden zijn denk ik te kieskeurig en zullen waarschijnlijk overal wel iets op af te keuren hebben.

48. Super teleurgesteld!
    Geef je aan dat je wegens gezondheids reden tijdelijk niets mag eten (zwanger refus c en zwangerschapssuiker)maar dat je de 4 kinderen niet teleur wilt stellen en de boeking toch door wilt laten gaan. Moet je toch het volle pond voor jezelf betalen!
    Geen tegemoet koming of zo kindertarief helemaal niks!
    Dus klant vriendelijk heid ver te Zoeken in Velp (waren vaste klanten met 6 personen) maar nu NOOIT meer!
    Erg jammer dit!

1,3
  49. Ik ben zeer tevreden over ABC Velp. Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is (Noord-Brabant), maar we blijven komen. Je kunt er heerlijk eten en er is voor iedereen eten. Niet zeggen dat lust ik niet, want ze hebben er zo veel dat er zeker veel lekkers voor je bij is.

50. Gezellig en goed eten vooral ook met kinderen.

51. Vele malen geweest, met veel personen, samen, en het is nog nooit slecht geweest. Alles is lekker, en je kunt eten wat je zelf lekker vind. Mijn man is een vis man heerlijk vind hij het.
    Echt geweldig, en een aanrader.

52. Voor iedereen wat wils
    Ook kieskeurige eters!
    Lekker om regelmatig te komen eten
    En niet duur 😋

53. Het is altijd erg lekker en gezellig bij ABC. Mensen zeggen dat het een vreetschuur is, maar dat ligt natuurlijk wel aan jezelf. Ik vind het gezellig en ga graag met familie of vrienden met kinderen, want dat is super voor ze. Spelen en heerlijk eten en dan zelf nog lekker kletsen is een prima combi. Ook gezellig bij kletsen met een vriendin gewoon met zijn tweeën en dan tussen door wat lekkers pakken en een wijntje vind ik een lekkere en gezellige avond.

54. Marijke Van houtum gloudemans en

Leuk gezellig restaurant voor ieder wat wils ideaal voor mensen met kinderen kunnen daar vrij rond lopen en spelen sommige mensen zeggen vreetschuur maar wij komen er graag alles word vers bereid en met zorg.

55. Gerrit Dinther

56. Top eten, altijd goed en voor herhaling vatbaar. ABC is gewoon top.

57. Heerlijk om zo nu en dan te doen. Keus genoeg en iedereen tevreden!

58. Vandaag heerlijk gegeten zo veel keuzes op een plek van alles is er zelfs suiker vrij ijsje.
    Als je wat vraagt word je gelijk geholpen, vriendelijk personeel. Alles is vers en voor iedereen genoeg variaties wij komen zeker terug hier. Samen geweest met kinderen en kleinkinderen deze vermaakten zich prima.
    Van ons krijgen jullie een dikke 10 groetjes uit Utrecht.

59. Ha Romein

Henny En Antoinette Romein,
    Wij Vinden Het Er Geweldig Goed.
    Alles Is Lekker, En Vers.
    En Een Hele Goede Sfeer.
    Voor Ons Is 10 Op Z'n Plaats.
    Het Kan Gewoon Niet Beter.
    Tot De Volgende Keer.

60. Rina/Hans Vonk

Gewoon goed. En lekker.

61. H de Groot

Onze ervaring is dat er heerlijk gegeten kan worden!
    De kinderen denken dat ze in luilekkerland zijn.
    Soms is het te druk en zijn er lange wachtrijen, maar het wachten is de moeite waard.
    Alles is lekker vers en klantvriendelijk personeel!

62. Geweldig je komt niets tekort alles in overvloed. En alles vers gemaakt vol houden zo.
    Zeer aan te bevelen.

63. Het smaakt regelmaat goed maar soms is het te zout, jammer dat het niet altijd het zelfde smaakt.
    Bij de toetjes is de keuze minder geworden de laatste tijd.
    Dit wil ik wel even kwijt, soms zit je wel erg dit op elkaar met de stoelen!

64. Janny van Os

Het is een super restaurant ik kom er heel graag beveel het iedereen aan, Laatst nieuwe mensen mee genomen en zijn ook helemaal om en is favoriet.

65. Wij zijn al vele malen bij abc geweest en elke keer weer een top ervaring!
    Zelf ben ik vegetarisch en dat is altijd best lastig met uiteten gaan maar bij abc is dat zo fijn aangegeven en je hebt ook nog eens erg veel keus. Eerst vroeg ik of iets vegetarisch was maar gelijk kwam er een personeel lid het me uitleggen en waar ik het meeste vegatarische kan halen echt super fijn! De sfeer is ook super leuk met al die landen en figuren! De prijs is best duur maar je betaalt dan ook voor het gehele plaatje dus vind ik het zeker waard!

66. Zondag met kids geweest, we dachten dat Velp bij Arnhem was maar was bij Nijmegen, maar geen spijt gehad alles was super goed voor herhaling vatbaar.

67. Gerda

68. R van Amersfort

Laatste Keer in Velp konden om 21.00 Terecht en zou voor 2 uur zijn.
    Helaas waren om 22.00 Omstreeks de gerechten al afgedekt bij de grill en de vis van wat er nog lag was de helft al koud of niet gaar.
    Daarvoor ook al een keer gehad terwijl het in het begin een goed restaurant was erg jammer.
    Wel duurder minder keus en kwaliteit.

69. Vandaag een brunch gedaan in Velp.
    Helaas waren verschillende gerechten niet warm.

70. Marga Huibrechtse

Gaan binnenkort proeven in Sevenum.
    Waren al vele malen in Velp en dat is fantastisch.
    Rien en marga.

71. Flore Steinmann

Ik ben vaker geweest hier, alleen de kwaliteit wordt met de keer dat ik hier kom slechter, en de prijs alleen maar hoger.
    De service van het personeel gaat opzich wel. Alleen als je dingen vraagt wordt er niet goed tot slecht geluisterd.
    Complimenten voor ondersteuning van voedsel allergiën.

2,7
  72. Telkens als wij bij het ABC komen eten, genieten wij volop van alle gerechten en de ambiance er omheen/ Ook het personeel is altijd bijzonder vriendelijk, jullie verdienen de door mij gegeven cijfers absoluut.

73. Peter Baerveldt

Een geweldige ervaring elke keer weer. Niet alleen erg veel keuze maar vooral hoge kwaliteit van het eten, Je moet zelf de moeite nemen om keuzes te maken welke gerechten je wilt nuttigen en welke niet want er is te veel om van alles wat te proberen. Het was nog een hele kunst om ruimte te laten voor het toetjesbuffet. Na afloop is het tijd om na te genieten van de echt heerlijke gerechten en vast te stellen welke nu het lekkerst was. Ik kan dit restaurant met een gerust hart aanbevelen.

74. Het is altijd een gezellig moment als ik bij ABC ga eten je kunt er van alles nemen en de tijd die ervoor staat is voldoende om de buik vol te krijgen. Ik ben altijd nieuwsgierig waar we kunnen zitten want er zijn leuke tafels in het restaurant. Alleen jammer dat het niet bijvoorbeeld dichter bij mijn plaats is. Ik hoop dat jullie een keer een vestiging kunnen openen in Arnhem of Duiven.

75. dick becker

We gaan een paar keer perjaar met kinderen en kleinkinderen en eten er lustig op los, de kinderen kunnen na het eten heerlijk in de speeltuin het eten is er perfect je weet bijna niet wat je moet eten en je eet je helemaal op de knuppel zoals men dat noemt alles ziet er heerlijk uit.
    De sfeer en de mensen zijn zeer vriendelijk, dus het is steeds voor herhaling.

76. Met kinderen en kleinkinderen lekker gegeten. Door speelplek geen last van kinderen gehad. Er waren meer lekkere hapjes, dan een mens op kan, dus een geslaag uitje.

77. Vanhooren Cynthia

Wij hebben abc leren kennen door nederlandse vrienden en waren direct verkocht.
    We vinden het een zalig restaurant.
    Voor ons is het meer dan 3 uur rijden om tot bij jullie te komen maar ieder jaar willen we toch 1 maal langskomen.
    Het eten is fantastisch lekker.
    Het buffet is enorm. Nergens anders hebben we beter gezien.
    Gewoonweg top.
    Wanneer komt er een abc restaurant in Belgie AUB!

78. Jammer dat er bijna geen verse groente is alles komt uit de vriezer en is dus slodderig.
    Ook het fruit is vaak ingevroren geweest.
    Dat is jammer ook is het vlees niet altijd gaar.
    En de sauzen zijn allemaal uit een zakje.
    Het is er wel altijd schoon.
    Het eten kan beter maar goed ik ben ook erg verwend met eten maar verse groente lijkt me voor een restaurant niet meer als normaal.
    Jammer maar misschien iets voor de toekomst. Om hier verbetering in te brengen.

79. Heerlijk gegeten & genoten ook de kinderen & kleinkinderen dat maakt dat we echt kunnen genieten. Kids eerst eten daarna spelen werkt goed echt genieten van het heerlijke eten. Wij komen hier graag.

80. Zijn al vaak geweest voor het avondbuffet altijd goed. We gaan nu op 4 feb. Voor het eerst bij jullie brunchen,maar heb er alle vertrouwen in.

Groetjes fam. Dekkers

81. Cor Schiltmans

82. Kees en Diny Keereweer

Het is elke keer geweldig, er wordt elke keer vers bij gevuld. De bediening is heel netjes en leuk. We kunnen het ABC restaurant aan ieder jong en oud aanbevelen.

83. Ik vond het eten en drinken lekker, maar ik vind het niet leuk dat ik een e-mail krijg van ABC, waarin gevraagd wordt om een recensie, die ik niet kan verwijderen of verplaatsen zonder een recensie te geven. Als dat de bedoeling is moet ABC de letter D van Dwang maar aan de naam toevoegen!

84. Glutenvrij👍🏻.
    Hoewel ik er een zwaar hoofd in had wat betreft Glutenvrij eten in een restaurant als ABC waar iedereen zijn eten zelf pakt, ben ik toch naar ABC gegaan omdat mijn dochter dat zo graag wilde. Met het vooruitzicht om de hele avond alleen iets te drinken en mijn eigen reepje in mijn tas, werd ik aangenaam verrast. Ik moest nl naar 1 bepaalde kok die voor speciaal voor mij de gewilde gerechten klaar maakte. Hij had overduidelijk genoeg verstand van wat er nodig is om het eten Glutenvrij klaar te maken en was voldoende op de hoogte van het gevaar van kruisbesmetting om mij het vertrouwen te geven dat ik ook iets kon eten.
    Hij maakte voor mij ook een grotere portie zodat ik niet telkens zo lang hoefde te wachten en hij niet telkens de extra maatregelen hoefde te nemen wat ons beiden goed uitkwam.
    De mogelijkheden waren voldoende en dus ga ik de volgende keer als mijn dochter weer heel graag naar ABC wilt, met een gerust hart mee. Zo’n all you can eat concept is op zich niets voor mij, maar Ik ken heel wat “goede” restaurants (waaronder met Michelin ster) waar ik heel ziek ben geworden. Daarom een 10 voor service.

85. E, Berkhout de Vos

We hebben een gezellige avond gehad
    Het eten was wel lekker alleen de soep was lauw en de rest van het eten ook ( en dat kwam niet omdat wij te lang hebben gewacht met opeten). De toetjes waren geweldig

86. D.v.Hattum

Goed. Ontvangst prima. Grote keuze. Alleen kunnen sommige producten smaakvoller. Zo smaakte de zoute haring waterig. De bami en nasi kunnen ook smaakvoller zijn want als je die alleen eet zit er niet veel smaak aan. Verder genoten van veel andere lekkernijen.

87. Arien Kauwenbergh

Leuk voor jong en oud, oma van 89 gaat graag mee, ook haar verjaardag vieren wij bij ABC!
    Afgelopen zondag nog geweest met opa van 85, we mochten gelijk naar binnen omdat opa niet lang kan staan en de bankjes in de hal zijn weg!
    Voor iedereen is er wat te eten, mijn schoonzus was blij met de vele vegetarische gerechten die heel duidelijk waren aangegeven!
    Alles keurig schoon nooit moeilijk gedaan als je wat langer blijft zitten.

88. Theo en Annemarie Swinkels

Zoals altijd: heel erg lekker gegeten.
    Deze keer mede dankzij de verjaardag actie!
    Het wokken is onze topper.
    Op de 2e plaats staat het visrestaurant;
    minpuntje hier: jammer dat er te veel vis reeds voorgebakken ligt te wachten,
    en dan m.n. voor de sliptongetjes is dat heel erg jammer,
    die drogen snel uit!

Verder heel tevreden.
    Vooral ook de zeer gunstig geprijsde consumptiebonnen; houden zo!

89. Ad Knippels

Wij hebben een vrij grote familie en vele van ons komen regelmatig bij het ABC te velp. De grote variatie in gerechten en afdelingen maakt het telkens tot een prettige activiteit. De tijd vliegt telkens snel voorbij. De kwaliteit is altijd prima. De laatste paar jaren zien we wel dat de prijs steeds hoger wordt en daardoor voor ons niet altijd meer op de eerste plaats komt, omdat in onze omgeving steeds meer zaken komen die ook aantrekkelijk worden. Dit komt omdat de afstand van ons naar het ABC ongeveer 60km is.

90. anita cornelissen

We zijn gisteravond met 9 personen wezen eten, het was zeker weer super,
    Geen op of aanmerkingen, gewoon super goed en lekker. Komen er graag.

91. Fons Thoonen

Wij zijn gisteren met 4 pers. bij ABC wezen eten.
    Wij zijn unaniem van mening, dat het eten en drinken heerlijk zijn.
    Vooral de toetjes en heerlijk ijs.
    Wij hebben hele gezellige uren bij u mogen hebben.
    Wij komen zeer zeker nogmaals bij u eten.
    Wij danken u en wensen u veel succes.
    Met vriendelijke groet.
    Van onze 4
    👍👍🙋‍♂️🙋‍♂️

92. Fam v Boxtel (Peeters) uit EHV

Wij komen er nu circa 20 jaar, nog ver voor de verbouwing dus, is altijd leuk wanneer bij ontvangst een circa 16 of 18 jarige? Vraagt… bent u hier al ooit eerder geweest?
    Ja lieve schat, al voordat jij geboren was waarschijnlijk, haha.
    Overigens allemaal lief en behulpzaam personeel, hoewel ik ook wel vermoed, dat het personeel is opgelegd om zo weinig mogelijk persoonlijk contact / mening met de klanten te hebben. Het valt zakelijk gezien en over nagedacht op.
    Het eten is bij ABC nagenoeg altijd lekker en okay, in al die jaren dat wij er dan in regelmaat een paar keer per jaar komen, heb ik slechts 3 keer in al die tijd meegemaakt, dat er wat aan te merken viel, (een visje te hard gebakken, garnalen een keer met bijsmaak, en een enkel biefstukje te hard gebakken) allemaal nog te overzien, ik vind dat niet erg als je het over die periode verdeelt, en waar gewerkt word, worden soms ook fouten gemaakt, toch? Iedereen doet daar duidelijk zichtbaar hun best, en ook aan vriendelijkheid schiet het niet te kort, ook zie ik de eigenaar met gezin daar wel eens eten.
    Voor mij /ons een toplocatie waar iedereen welkom is, van gewone burger, tot… affijn… wie dan ook.
    Het is vanaf EHV een klein 40 min rijden, ik zie dat als een gezellig uitje om even met het gezin gezellig bij te praten, samen te zijn en lekker te eten in deze toch al drukke tijden.
    Voor mij kan er weer 20 jaar bij.
    Dit is mijn eerlijke gedeelde ervaring,
    mvg Fam V Boxtel -Peeters uit EHV.

93. We hebben er geweldig genoten van het lekkere eten! Voor herhaling vatbaar!

94. 1ste kerstdag met 5 personen wezen eten voor €39,90 per persoon. Dat was het totaal niet waard er waren niet veel extra producten ivm kerst. Het eten en het fruit waren van veel mindere kwaliteit als normaal. Voor de kerstdagen om te eten was het gewoon slecht.

3,4
  95. Debbie Le Couvreur

Vanuit Rotterdam naar ABC waar we zoveel goeds hadden vernomen.
    Met 4 volwassen en twee kinderen van 3 en 7 een geweldige middag gehad.
    Van ons echt voor alles een 10 en gaan de rit zeker meer maken.
    Debbie en familie.👍👍

96. Willem de Reuver

Voor de eerste keer hier geweest met 4 volwassen dus 4 smaken alle vier super avond gehad. Ook personeel was niets teveel als je wat aan ze vroeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zal dit zeker aanbevelen.
    Nogmaals SUPER.

GROETJES Willem.

97. Al vaak hier wezen eten en elke keer weer helemaal top. Bovengemiddeld qua kwaliteit tov andere wereldrestaurants.

Volgende pagina