ABC Restaurant in Velp

Good food - Good feelings

225 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein.

Bereikbaar per buslijn 99 vanuit Uden en Nijmegen.
    Bushalte ca. 30 meter lopen.

ABC Restaurant omschrijven is een vrijwel onmogelijke taak. Hier dineren is meer dan eten alleen, het is een ware beleving! Want wanneer u hier binnenwandelt waant u zich direct op vakantie. Alsof u door een gezellig dorpje struint en met uw gezelschap twijfelt waar te gaan eten. Met als enige verschil; u hoeft hier helemaal niet te kiezen! U wordt hier door het vriendelijke personeel naar een tafeltje begeleidt in één van de sfeervolle restaurants vanwaar uit uw culinaire avontuur gaat beginnen.

[Negen restaurants onder één dak]

Italiaans, pannenkoeken, sushi of een biefstukje? Het kan allemaal. Er zijn negen restaurants met ieder een eigen specialiteit, sfeer en keur aan heerlijke gerechten. Laat uzelf twee of drie uur culinair verwennen door de gepassioneerde koks van de gevarieerde restaurants. Ook alle niet-alcoholische drankjes zijn hierbij inbegrepen.

Wie van eten houdt, houdt u van ABC!
Honderden gerechten staan voor u klaar in de volgende restaurants:
- Daily Fresh Fish
- Sushi bar
- Bakery & Ice cream
- Chinese & Wok

[Kinderen]

Voor de kinderen hebben ze naast al het lekkere eten ook een breed scala aan (speel) mogelijkheden! Voor de kleintjes een leuke binnenspeeltuin en voor de grotere kids uitdagende glijbanen, een spannende touwtunnel en een super voetbalkooi. Deze bevinden zich lekker buiten, uiteraard veilig afgeschermd! Maar dat is nog niet alles. Het zal namelijk geen enkel kind ontgaan dat ABC ook nog eens een heerlijk snoepbuffet heeft staan!

[Diëten en vegetarisch]

ABC heeft voor gasten met een gluten- en lactosevrij dieet een aparte menukaart. Vegetarische gasten krijgen een speciale menukaart waarop een assortiment van vegetarische lekkernijen wordt aangeboden. Alle vegetarische gerechten hebben bij ABC een speciaal logo waardoor het niet mis kan gaan. Ook wanneer u op dieet bent kunt u gerust naar ABC Restaurant komen waar u precies zelf kunt kiezen welk gerecht en welke portie u neemt!
Want iedereen geniet bij ABC!

ABC Restaurant Velp - 'Good food & Good feelings'

• All-inclusive

• EV-oplaadpunt
    • Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1320094478 74
1491920840 85
1504194151 81

1. Heerlijk gegeten met ons hele gezin. T was weer gezellig.

2. Je kunt bij ABC heerlijk en ontspannen eten tegen een goede prijs.

3. Heel lekker eten, je ziet de koks koken (wat ik altijd wel fijn vind).
    Het enige nadeel vind ik: je kunt niet een bepaalde tafel reserveren. 1 keer per jaar komen wij met een gezelschap van ca. 30 personen en ik bel altijd ruim van te voren om onze tafel voorkeur door te geven. Ik krijg te horen dat ze hun best doen en vervolgens zitten wij ergens anders. Dit vind ik echt een groot nadeel!

Verder heel tevrede. Leuk om te zien hoe ze in de loop der jaren uitgebreid zijn. Stilstand is achteruitgang maar dat is bij hun zeker niet van toepassing.

4. Patricia Damen

Ik vind het in één woord geweldig.
    Goede kwaliteit,
    Héél véél keus,
    Voor ieder wat wils.
    Bediening voortreffelijk en heel erg vriendelijk,
    Als de toegewezen plaats niet fijn is word er al het mogelijke gedaan om wel een betere plaats te vinden,
    En de verjaardag actie is super.
    Ik vind het super, mensen die het niks vinden zijn denk ik te kieskeurig en zullen waarschijnlijk overal wel iets op af te keuren hebben.

5. Ien van Soest

ik ben heel erg tevreden met alles.ga zo door

6. Super teleurgesteld!
    Geef je aan dat je wegens gezondheids reden tijdelijk niets mag eten (zwanger refus c en zwangerschapssuiker)maar dat je de 4 kinderen niet teleur wilt stellen en de boeking toch door wilt laten gaan. Moet je toch het volle pond voor jezelf betalen!
    Geen tegemoet koming of zo kindertarief helemaal niks!
    Dus klant vriendelijk heid ver te Zoeken in Velp (waren vaste klanten met 6 personen) maar nu NOOIT meer!
    Erg jammer dit!

1,3
  7. Ik ben zeer tevreden over ABC Velp. Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is (Noord-Brabant), maar we blijven komen. Je kunt er heerlijk eten en er is voor iedereen eten. Niet zeggen dat lust ik niet, want ze hebben er zo veel dat er zeker veel lekkers voor je bij is.

8. Gezellig en goed eten vooral ook met kinderen.

9. Vele malen geweest, met veel personen, samen, en het is nog nooit slecht geweest. Alles is lekker, en je kunt eten wat je zelf lekker vind. Mijn man is een vis man heerlijk vind hij het.
    Echt geweldig, en een aanrader.

10. Voor iedereen wat wils
    Ook kieskeurige eters!
    Lekker om regelmatig te komen eten
    En niet duur 😋

11. Het is altijd erg lekker en gezellig bij ABC. Mensen zeggen dat het een vreetschuur is, maar dat ligt natuurlijk wel aan jezelf. Ik vind het gezellig en ga graag met familie of vrienden met kinderen, want dat is super voor ze. Spelen en heerlijk eten en dan zelf nog lekker kletsen is een prima combi. Ook gezellig bij kletsen met een vriendin gewoon met zijn tweeën en dan tussen door wat lekkers pakken en een wijntje vind ik een lekkere en gezellige avond.

12. Marijke Van houtum gloudemans en

Leuk gezellig restaurant voor ieder wat wils ideaal voor mensen met kinderen kunnen daar vrij rond lopen en spelen sommige mensen zeggen vreetschuur maar wij komen er graag alles word vers bereid en met zorg.

13. Gerrit Dinther

14. Top eten, altijd goed en voor herhaling vatbaar. ABC is gewoon top.

15. Heerlijk om zo nu en dan te doen. Keus genoeg en iedereen tevreden!

16. Vandaag heerlijk gegeten zo veel keuzes op een plek van alles is er zelfs suiker vrij ijsje.
    Als je wat vraagt word je gelijk geholpen, vriendelijk personeel. Alles is vers en voor iedereen genoeg variaties wij komen zeker terug hier. Samen geweest met kinderen en kleinkinderen deze vermaakten zich prima.
    Van ons krijgen jullie een dikke 10 groetjes uit Utrecht.

17. Ha Romein

Henny En Antoinette Romein,
    Wij Vinden Het Er Geweldig Goed.
    Alles Is Lekker, En Vers.
    En Een Hele Goede Sfeer.
    Voor Ons Is 10 Op Z'n Plaats.
    Het Kan Gewoon Niet Beter.
    Tot De Volgende Keer.

18. Rina/Hans Vonk

Gewoon goed. En lekker.

19. H de Groot

Onze ervaring is dat er heerlijk gegeten kan worden!
    De kinderen denken dat ze in luilekkerland zijn.
    Soms is het te druk en zijn er lange wachtrijen, maar het wachten is de moeite waard.
    Alles is lekker vers en klantvriendelijk personeel!

20. Geweldig je komt niets tekort alles in overvloed. En alles vers gemaakt vol houden zo.
    Zeer aan te bevelen.

21. Het smaakt regelmaat goed maar soms is het te zout, jammer dat het niet altijd het zelfde smaakt.
    Bij de toetjes is de keuze minder geworden de laatste tijd.
    Dit wil ik wel even kwijt, soms zit je wel erg dit op elkaar met de stoelen!

22. Janny van Os

Het is een super restaurant ik kom er heel graag beveel het iedereen aan, Laatst nieuwe mensen mee genomen en zijn ook helemaal om en is favoriet.

23. Wij zijn al vele malen bij abc geweest en elke keer weer een top ervaring!
    Zelf ben ik vegetarisch en dat is altijd best lastig met uiteten gaan maar bij abc is dat zo fijn aangegeven en je hebt ook nog eens erg veel keus. Eerst vroeg ik of iets vegetarisch was maar gelijk kwam er een personeel lid het me uitleggen en waar ik het meeste vegatarische kan halen echt super fijn! De sfeer is ook super leuk met al die landen en figuren! De prijs is best duur maar je betaalt dan ook voor het gehele plaatje dus vind ik het zeker waard!

24. Zondag met kids geweest, we dachten dat Velp bij Arnhem was maar was bij Nijmegen, maar geen spijt gehad alles was super goed voor herhaling vatbaar.

25. Gerda

26. R van Amersfort

Laatste Keer in Velp konden om 21.00 Terecht en zou voor 2 uur zijn.
    Helaas waren om 22.00 Omstreeks de gerechten al afgedekt bij de grill en de vis van wat er nog lag was de helft al koud of niet gaar.
    Daarvoor ook al een keer gehad terwijl het in het begin een goed restaurant was erg jammer.
    Wel duurder minder keus en kwaliteit.

27. Vandaag een brunch gedaan in Velp.
    Helaas waren verschillende gerechten niet warm.

28. Marga Huibrechtse

Gaan binnenkort proeven in Sevenum.
    Waren al vele malen in Velp en dat is fantastisch.
    Rien en marga.

29. Flore Steinmann

Ik ben vaker geweest hier, alleen de kwaliteit wordt met de keer dat ik hier kom slechter, en de prijs alleen maar hoger.
    De service van het personeel gaat opzich wel. Alleen als je dingen vraagt wordt er niet goed tot slecht geluisterd.
    Complimenten voor ondersteuning van voedsel allergiën.

30. Telkens als wij bij het ABC komen eten, genieten wij volop van alle gerechten en de ambiance er omheen/ Ook het personeel is altijd bijzonder vriendelijk, jullie verdienen de door mij gegeven cijfers absoluut.

31. Peter Baerveldt

Een geweldige ervaring elke keer weer. Niet alleen erg veel keuze maar vooral hoge kwaliteit van het eten, Je moet zelf de moeite nemen om keuzes te maken welke gerechten je wilt nuttigen en welke niet want er is te veel om van alles wat te proberen. Het was nog een hele kunst om ruimte te laten voor het toetjesbuffet. Na afloop is het tijd om na te genieten van de echt heerlijke gerechten en vast te stellen welke nu het lekkerst was. Ik kan dit restaurant met een gerust hart aanbevelen.

32. Het is altijd een gezellig moment als ik bij ABC ga eten je kunt er van alles nemen en de tijd die ervoor staat is voldoende om de buik vol te krijgen. Ik ben altijd nieuwsgierig waar we kunnen zitten want er zijn leuke tafels in het restaurant. Alleen jammer dat het niet bijvoorbeeld dichter bij mijn plaats is. Ik hoop dat jullie een keer een vestiging kunnen openen in Arnhem of Duiven.

33. Geweldig concept. Uitstekend restaurant. Alles is lekker en zeer uitgebreid. Je kunt van alles proeven. Ideaal voor alle leeftijden. Leuk om rond te wandelen tussen de diverse restaurantjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons het beste restaurant van Nederland.

34. dick becker

We gaan een paar keer perjaar met kinderen en kleinkinderen en eten er lustig op los, de kinderen kunnen na het eten heerlijk in de speeltuin het eten is er perfect je weet bijna niet wat je moet eten en je eet je helemaal op de knuppel zoals men dat noemt alles ziet er heerlijk uit.
    De sfeer en de mensen zijn zeer vriendelijk, dus het is steeds voor herhaling.

35. Met kinderen en kleinkinderen lekker gegeten. Door speelplek geen last van kinderen gehad. Er waren meer lekkere hapjes, dan een mens op kan, dus een geslaag uitje.

36. Vanhooren Cynthia

Wij hebben abc leren kennen door nederlandse vrienden en waren direct verkocht.
    We vinden het een zalig restaurant.
    Voor ons is het meer dan 3 uur rijden om tot bij jullie te komen maar ieder jaar willen we toch 1 maal langskomen.
    Het eten is fantastisch lekker.
    Het buffet is enorm. Nergens anders hebben we beter gezien.
    Gewoonweg top.
    Wanneer komt er een abc restaurant in Belgie AUB!

37. Jammer dat er bijna geen verse groente is alles komt uit de vriezer en is dus slodderig.
    Ook het fruit is vaak ingevroren geweest.
    Dat is jammer ook is het vlees niet altijd gaar.
    En de sauzen zijn allemaal uit een zakje.
    Het is er wel altijd schoon.
    Het eten kan beter maar goed ik ben ook erg verwend met eten maar verse groente lijkt me voor een restaurant niet meer als normaal.
    Jammer maar misschien iets voor de toekomst. Om hier verbetering in te brengen.

38. Heerlijk gegeten & genoten ook de kinderen & kleinkinderen dat maakt dat we echt kunnen genieten. Kids eerst eten daarna spelen werkt goed echt genieten van het heerlijke eten. Wij komen hier graag.

39. Zijn al vaak geweest voor het avondbuffet altijd goed. We gaan nu op 4 feb. Voor het eerst bij jullie brunchen,maar heb er alle vertrouwen in.

Groetjes fam. Dekkers

40. Cor Schiltmans

41. Kees en Diny Keereweer

Het is elke keer geweldig, er wordt elke keer vers bij gevuld. De bediening is heel netjes en leuk. We kunnen het ABC restaurant aan ieder jong en oud aanbevelen.

42. Ik vond het eten en drinken lekker, maar ik vind het niet leuk dat ik een e-mail krijg van ABC, waarin gevraagd wordt om een recensie, die ik niet kan verwijderen of verplaatsen zonder een recensie te geven. Als dat de bedoeling is moet ABC de letter D van Dwang maar aan de naam toevoegen!

43. Glutenvrij👍🏻.
    Hoewel ik er een zwaar hoofd in had wat betreft Glutenvrij eten in een restaurant als ABC waar iedereen zijn eten zelf pakt, ben ik toch naar ABC gegaan omdat mijn dochter dat zo graag wilde. Met het vooruitzicht om de hele avond alleen iets te drinken en mijn eigen reepje in mijn tas, werd ik aangenaam verrast. Ik moest nl naar 1 bepaalde kok die voor speciaal voor mij de gewilde gerechten klaar maakte. Hij had overduidelijk genoeg verstand van wat er nodig is om het eten Glutenvrij klaar te maken en was voldoende op de hoogte van het gevaar van kruisbesmetting om mij het vertrouwen te geven dat ik ook iets kon eten.
    Hij maakte voor mij ook een grotere portie zodat ik niet telkens zo lang hoefde te wachten en hij niet telkens de extra maatregelen hoefde te nemen wat ons beiden goed uitkwam.
    De mogelijkheden waren voldoende en dus ga ik de volgende keer als mijn dochter weer heel graag naar ABC wilt, met een gerust hart mee. Zo’n all you can eat concept is op zich niets voor mij, maar Ik ken heel wat “goede” restaurants (waaronder met Michelin ster) waar ik heel ziek ben geworden. Daarom een 10 voor service.

44. E, Berkhout de Vos

We hebben een gezellige avond gehad
    Het eten was wel lekker alleen de soep was lauw en de rest van het eten ook ( en dat kwam niet omdat wij te lang hebben gewacht met opeten). De toetjes waren geweldig

45. D.v.Hattum

Goed. Ontvangst prima. Grote keuze. Alleen kunnen sommige producten smaakvoller. Zo smaakte de zoute haring waterig. De bami en nasi kunnen ook smaakvoller zijn want als je die alleen eet zit er niet veel smaak aan. Verder genoten van veel andere lekkernijen.

46. Arien Kauwenbergh

Leuk voor jong en oud, oma van 89 gaat graag mee, ook haar verjaardag vieren wij bij ABC!
    Afgelopen zondag nog geweest met opa van 85, we mochten gelijk naar binnen omdat opa niet lang kan staan en de bankjes in de hal zijn weg!
    Voor iedereen is er wat te eten, mijn schoonzus was blij met de vele vegetarische gerechten die heel duidelijk waren aangegeven!
    Alles keurig schoon nooit moeilijk gedaan als je wat langer blijft zitten.

47. Theo en Annemarie Swinkels

Zoals altijd: heel erg lekker gegeten.
    Deze keer mede dankzij de verjaardag actie!
    Het wokken is onze topper.
    Op de 2e plaats staat het visrestaurant;
    minpuntje hier: jammer dat er te veel vis reeds voorgebakken ligt te wachten,
    en dan m.n. voor de sliptongetjes is dat heel erg jammer,
    die drogen snel uit!

Verder heel tevreden.
    Vooral ook de zeer gunstig geprijsde consumptiebonnen; houden zo!

48. Ad Knippels

Wij hebben een vrij grote familie en vele van ons komen regelmatig bij het ABC te velp. De grote variatie in gerechten en afdelingen maakt het telkens tot een prettige activiteit. De tijd vliegt telkens snel voorbij. De kwaliteit is altijd prima. De laatste paar jaren zien we wel dat de prijs steeds hoger wordt en daardoor voor ons niet altijd meer op de eerste plaats komt, omdat in onze omgeving steeds meer zaken komen die ook aantrekkelijk worden. Dit komt omdat de afstand van ons naar het ABC ongeveer 60km is.

49. anita cornelissen

We zijn gisteravond met 9 personen wezen eten, het was zeker weer super,
    Geen op of aanmerkingen, gewoon super goed en lekker. Komen er graag.

50. Fons Thoonen

Wij zijn gisteren met 4 pers. bij ABC wezen eten.
    Wij zijn unaniem van mening, dat het eten en drinken heerlijk zijn.
    Vooral de toetjes en heerlijk ijs.
    Wij hebben hele gezellige uren bij u mogen hebben.
    Wij komen zeer zeker nogmaals bij u eten.
    Wij danken u en wensen u veel succes.
    Met vriendelijke groet.
    Van onze 4
    👍👍🙋‍♂️🙋‍♂️

51. Fam v Boxtel (Peeters) uit EHV

Wij komen er nu circa 20 jaar, nog ver voor de verbouwing dus, is altijd leuk wanneer bij ontvangst een circa 16 of 18 jarige? Vraagt… bent u hier al ooit eerder geweest?
    Ja lieve schat, al voordat jij geboren was waarschijnlijk, haha.
    Overigens allemaal lief en behulpzaam personeel, hoewel ik ook wel vermoed, dat het personeel is opgelegd om zo weinig mogelijk persoonlijk contact / mening met de klanten te hebben. Het valt zakelijk gezien en over nagedacht op.
    Het eten is bij ABC nagenoeg altijd lekker en okay, in al die jaren dat wij er dan in regelmaat een paar keer per jaar komen, heb ik slechts 3 keer in al die tijd meegemaakt, dat er wat aan te merken viel, (een visje te hard gebakken, garnalen een keer met bijsmaak, en een enkel biefstukje te hard gebakken) allemaal nog te overzien, ik vind dat niet erg als je het over die periode verdeelt, en waar gewerkt word, worden soms ook fouten gemaakt, toch? Iedereen doet daar duidelijk zichtbaar hun best, en ook aan vriendelijkheid schiet het niet te kort, ook zie ik de eigenaar met gezin daar wel eens eten.
    Voor mij /ons een toplocatie waar iedereen welkom is, van gewone burger, tot… affijn… wie dan ook.
    Het is vanaf EHV een klein 40 min rijden, ik zie dat als een gezellig uitje om even met het gezin gezellig bij te praten, samen te zijn en lekker te eten in deze toch al drukke tijden.
    Voor mij kan er weer 20 jaar bij.
    Dit is mijn eerlijke gedeelde ervaring,
    mvg Fam V Boxtel -Peeters uit EHV.

52. We hebben er geweldig genoten van het lekkere eten! Voor herhaling vatbaar!

53. 1ste kerstdag met 5 personen wezen eten voor €39,90 per persoon. Dat was het totaal niet waard er waren niet veel extra producten ivm kerst. Het eten en het fruit waren van veel mindere kwaliteit als normaal. Voor de kerstdagen om te eten was het gewoon slecht.

54. Debbie Le Couvreur

Vanuit Rotterdam naar ABC waar we zoveel goeds hadden vernomen.
    Met 4 volwassen en twee kinderen van 3 en 7 een geweldige middag gehad.
    Van ons echt voor alles een 10 en gaan de rit zeker meer maken.
    Debbie en familie.👍👍

55. Willem de Reuver

Voor de eerste keer hier geweest met 4 volwassen dus 4 smaken alle vier super avond gehad. Ook personeel was niets teveel als je wat aan ze vroeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zal dit zeker aanbevelen.
    Nogmaals SUPER.

GROETJES Willem.

56. Al vaak hier wezen eten en elke keer weer helemaal top. Bovengemiddeld qua kwaliteit tov andere wereldrestaurants.

57. Altijd heerlijk eten, voor ieder wat wils, altijd erg schoon netjes en leuk aangekleed en erg vriendelijke bediening.

58. Altijd lekker eten! Zoveel keuze, voor ieder wat wils. Ook de specials vind ik echt een aanrader!
    Zeer geschikt om met een groot gezelschap te komen eten. Vergeet vooral geen plekje over te laten voor de bakery!!

59. Het eten was slecht, veel te ver van te voren bereid. We werden ergens achter in een hoekje gepropt maar in het midden zijn echt leuke plaatsen.

60. Zeer goed gegeten zoals ieder keer dat wij er komen. Niks op aan te merken. Eten van goede kwaliteit wat je ook neemt. De pannenkoeken van de vaste medewerkster zijn heel goed. Wij zullen er nog vaak komen.

61. Wij vonden het in een woord top! Alles lekker vers. En heerlijk van alles geproefd. Volop keuze.

We komen snel terug want konden niet alles poeven😜

62. Carolien v d Heyden

Wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen.
    Begonnen met heerlijke sushi, daarna super lekkere zalm haring en salades!
    Alles werd vers bereid, en zag er top uit!
    En die toetjes zo lekker!!
    We komen snel weer terug, want we hebben nog lang niet al het heerlijks geproeft!
    Wij hebben allemaal genoten.

63. willy kornuyt

Geweldig gegeten met het hele gezin (kinderen en kleinkinderen ) 10 personen. Al diverse malen bij ABC geweest, altijd 100% tevreden!!

64. Slechte kwaliteit eten, allemaal kant en klaar eten. En wat er gebakken moet worden is droog en taai. Gewokte bief wordt omgetoverd tot schoenzool, maar dat kan ook niet anders als er alleen maar schoollieren werken en geen geschoolde koks. De sushi was uitermate slecht. Ons zien ze hier niet meer terug.

65. Het eten was van goede kwaliteit en de sfeer was ook goed. Echter is de service was bij ontvangst zeer slecht! Maar dat lag maar aan een dame die daar op dat moment werkte. Ik eis absoluut geen service van de hoogste kwaliteit maar wel dat men op een fatsoenlijke manier ons te woord staat.
    Het is de toon die de muziek maakt!
    Tip voor de organisatie is om dat soort personeel of te trainen of er uit te gooien. Door mevrouw chagrijn was mijn avond aardig verpest!

66. Als je laat op de avond gaat is het eten helaas beperkt.

67. ontevrede eter

Op woensdag 27 september hebben wij gegeten bij ABC. Wij hadden om half 8 een tafel gereserveerd. Helaas lag er om kwart voor 9 al geen vlees meer en dit werd ook niet meer gebakken. Ze waren al begonnen met de schoonmaak. Wij zijn erg teleurgesteld in ABC want je betaald toch de volle prijs. Jammer ABC!

68. Wij hebben 16 September een heerlijke avond gehad en het Eten was geweldig super. En daarom wilde ik het hele team van A.B.C bedanken, wij komen er regelmatig. En altijd is het super.

69. Een geweldig restaurant als je met een groter gezelschap uit wilt eten. Voor ieder wat wils en geen wachttijden zoals bij een a la carte restaurant. Kwaliteit van het eten vind ik redelijk, zoals te verwachten is bij een buffetrestaurant. Maar als je dieetwensen hebt, bv glutenvrij, schiet abc ernstig te kort. Weinig keus, je moet aan het begin al aankruisen op een blaadje wat je allemaal wilt eten, alles uit een stoomoven. Bord met eten wordt dan aan tafel gebracht. Ziet er echt niet aantrekkelijk uit! Dat kan en móét veel beter kunnen! Hoe het met andere dieetwensen gaat weet ik niet, maar glutenvrij is een regelrechte aanfluting!

70. Geachte firma.
    Heb enige tijd geleden bij uw bedrijf met buitenlandse gasten gegeten.
    Het was in een woord fenomenaal.
    Het eten was voortreffelijk en de keuze uitmuntend.
    Ook het personeel was zeer beleefd en gaf steeds een goede uitleg over de gang van zaken.
    Bij deze mijn dank.

71. Ben lentjes

Altijd super gezellig en lekker druk wat dan ook de indruk geeft dat het eten zeker goed moet zijn anders kan het nooit zo druk zijn.
    Vind het alleen jammer dat de tomatensoep niet meer zoals vroeger is van net toen jullie pas begonnen maar voor de rest super ga zo door en veel geluk met jullie nieuwe pand in Sevenum.
    En ja klagers heb je overal wel maar die zijn thuis niets gewend.
    M, V, G Ben lentjes.

72. Waseem Shweiki

Visited ABC last week on my vacation in the Netherlands, great concept, never seen anything like this in my life! Great food, nice people and so many items to choose from. Will definitely visit again when i am back in Holland.

TRANSLATION: Vorige week op vakantie in Nederland de ABC bezocht, geweldig concept, nog nooit eerder zoiets gezien! Geweldig eten, vriendelijke mensen en veel mogelijkheden om uit te kiezen. Ga zeker nog eens terug als ik weer in Nederland ben.

73. Helaas ben ik als kok natuurlijk wat gewend en redelijk verwend. Het is dan ook erg schrikken als je ziet wat de kwaliteit van het eten is. Ik denk dat de mensen die hier hoger scoren als een 4-5 nog nooit echt lekker hebben gegeten of geen interesse hebben in wat lekker eten betekend. Hier ga je duidelijk voor VEEL, VET en VRETEN en daarvoor betaal je ook nog eens een behoorlijk stevige prijs. Ik durf met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste snackbars een betere kwaliteit leveren als dit restaurant. Ik heb geprobeerd met het aanwezige personeel hierover te praten maar die hadden duidelijk geen interesse. Jammer want bv mayonaise tussen bakken met warme gerechten is zeker af te raden. Gezien mijn ervaring kan ik u verzekeren dat ik hier niet meer ga eten. Prijs-Kwaliteit is gewoon slecht. Liever iets meer betalen en kwaliteit voor je geld als een enorme keuze aan eten dat niet lekker ja zelfs slecht te noemen is.

74. Weer zeer lekker gegeten en gedronken. Keus was weer te groot, van de ruime selectie die wij hebben gemaakt was de kwaliteit zeer goed en van alles ruim schoots voldoende. Alles wordt op tijd aan gevuld zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

75. Het concept werkt voor veel mensen erg aanlokkelijk, eten wat én zoveel als je wilt. Helaas vind ik dit restaurant niets meer of minder dan een asociale vreetschuur. De kwaliteit is nogal matig. Iets met kwantiteit en kwaliteit....
    ABC brengt de hebberigheid in mensen goed naarboven. Zo wordt er voorgedrongen, lopen mensen nog net niet elkaars borden uit de handen, en stikt het er van de hyperactieve kinderen. Als je lekker ongegeneerd wil bunkeren en de kwaliteit je niet zoveel boeit zeg ik: lekker gaan en niet vergeten je badslippers en jogging broek aan te trekken.

76. w.evenhuis

Ik had 2 gehaktballetjes ze waren niet gaar de vis was niet veel aan ook al deed je er zeezout op.
    Dan viel het nog niet zo te eten maar integendeel de wafels waren goed gebakken en de pannekoekjes waren ook erg goed het drinken was goed.
    Er was heel veel snoeperij er is aan iedereen gedacht.

P/s zorg dat wat de mensen te eten krijgt zoals vlees dat het gaar is en niet aangebrand.

77. W.Peters

Jah.. Gewoon prima!!
    Wij hopen alleen dat ze de volgende keer andere gebakken bacon hebben..dit was geen bacon maar een soort dun rolspek(vettig)... heel erg jammer.. veel te zout en half gebakken... en een aparte rare smaak.. alles behalve bacon.
    Verder was er helemaal niets mis met het eten. Leuke locatie.. om nog eens een keer vaker naar toe te gaan.

78. Angelique

Altijd lekker, behulpzaam en vriendelijk personeel. Bij het wokken hebben ze een aparte pan voor vegetarisch , wat ik nog nergens anders gezien heb. Grandioos!

79. Zoals altijd was het weer prima geregeld.

80. Vandaag naar ABC geweest was gezellig en lekker, de soft ijs was niet lekker lijkt wel dat ze een ander soort ijs hebben, was erg gekristylaseerd en vast, niet echt softijs.

81. h.vd Water

Prima, we waren iets te vroeg, maar konden bijna meteen plaats nemen.
    Eten was goed, alles perfect.

82. Wilma van Horen Willems

Zoals altijd heerlijk gegeten. Er is voor iedereen voldoende variatie. Wij stonden met 3 auto's in de file, en ik heb gebeld dat wij waarschijnlijk later kwamen en of dat een probleem was. Geen probleem wij konden een half uur later gewoon aan tafel. Bedankt weer voor een gezellige en heerlijke avond.

83. Was gisteren 26 april met mijn zus naar het ABC restaurant geweest en heb daar heerlijk gegeten. Was wel ontzettend druk, alleen de plek waar wij neergezet werden was verre van ideaal... Miste wel een dienblad waar we wat meer op konden zetten.

84. Lekker eten, goede service, gezellige sfeer. Soms alleen wat druk maar verder niks te klagen.

85. De meesten hier zijn razend positief, ik ben toch iets minder onder de indruk. Het is een leuke ervaring, al die verschillende restaurants en het meeste eten ziet er ook wel goed uit. Veel keuze en vooral ook voor kinderen een leuke ervaring. Een echte eetschuur met redelijk eten, maar de sushi bijvoorbeeld lang niet zo goed als bij een gemiddeld wokrestaurant, laat staan bij een sushirestaurant. Waar ik me enorm aan irriteer is dat de schalen/ borden waar het eten in ligt (de lekkerbekjes, de biefstukjes) vrij klein zijn en vol liggen (wel positief overigens) waardoor de tangen, inclusief handvat, boven op het voedsel worden gelegd. Persoonlijk vind ik het een vies idee dat een handvat wat waarschijnlijk door honderden handen is vastgepakt bovenop een stapel schnitzels wordt gelegd. Maar goed, aan de reacties hier lijk ik de enige te zijn die daarover valt. Voor een keer leuk, een superervaring, maar mij iets te massaal.

86. Het was heel goed mooi rustig plekje en het eten was weer goed, goed warm en heel veel keuze voor iedereen. Gaan er nog wel vaker naar toe, personeel ook vriendelijk en alles netjes schoon.

87. Zeer goed eten tegen een zeer lage prijs beveel het iedereen aan om daar naar toe te gaan wij komen er regelmatig.

88. Wij komen al jaren bij jullie 100% tevreden

89. Wat hebben we heerlijk gegeten. Het eten was lekker, de keuze was reuze en we komen in april zeker terug.

90. E.rijken

Prima eten en drinken. We zaten aan een tafel ver van het centrum, lekker rustig.

91. Sohilait

Hele slechte ervaring
    Heb een operatie aan me maag gehad en kan dus veel minder eten nu hebben we dat met de reservering aan gegeven en ze zeiden nee daar krijgt uw een korting op als uw het pasje laat zien en uw legitimatie
    Wij vervolgens erheen
    Ik zeg tegen die vrouw wij hebben aangegeven dat er een operatie heeft plaats gevonden en dat we korting zouden krijgen
    Dus vervolgens laat ik me pasje zien en mijn legetimatie
    Zegt ze tegen ons ja dit is niet voldoende ik kan je helaas de korting niet geven
    Waarop ik mijn vriend aan kijk
    En ik me eigenlijk al niet meer op me gemak voel omdat de operatie zelf al niet makkelijk was en je vervolgens dus niet op je woordt wordt gelooft en niet op je pasje en legetimatie
    Dus mijn hele avond verpest wat een leuke avond moest worden
    Maar het dus niet werdt omdat ik gewoon weg voor leugenaar werd aangezien

92. Izak 11 punten

Voor het eerst hier gegeten. Gezellig restaurant. Ondanks dat het restaurant vol zat (zegt al iets!), snel je eten en voor iedereen wat je maar wenst. Kinderen hebben er ook van genoten. Door personeel goed begeleid naar de tafel, goede uitleg. Eten was top. Bediening goed, bestek werd snel opgehaald en je kunt weer aan een volgende ronde beginnen. Enige minpuntje was de temperatuur, we vonden het allemaal nogal warm aan tafel.

93. Brigitte van Grinsven

Vandaag voor de 2de keer bij jullie gegeten en 't was weer top! Heel mooi en gezellig restaurant en zoveel keus! Echt voor ieder wat wils.
    Vriendelijk personeel, alles heel schoon en 't eten is zalig! Kortom, wij komen zeker weer terug.

94. Goed eten, leuke sfeer. Helemaal top.

95. Super lekker moet je echt naartoe gaan.

96. Voor ons de eerste keer en het was helemaal geweldig. Niks mis mee, lekker eten, zaten gezellig, dus we gaan zeker terug.

97. Al verschillende keren bij ABC geweest. Personeel is altijd vriendelijk voor ons. Vragen worden netjes behandeld. Eten is lekker en in overvloed. Als iets even op is wordt het snel aangevuld, of je kiest gewoon iets anders, ook geen probleem. Het is te veel om allemaal te proberen, dus komen we gewoon weer terug! Complimenten! Persoonlijk nemen wij graag de brunchtijd, is het ietsje rustiger.

Volgende pagina