Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velp gld verdeeld zijn.

1. West-Europees Velp gld

Met z'n zessen op zondag gegeten. Na gezellig borrelen met een heerlijke amuse aan tafel gegaan. Heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. We hadden het reuze na ons zin. Na ruim 3 uur verlieten met een erg goed gevoel het restaurant. Voor herhaling vatbaar.

2. Dit etablissement blijkt gesloten te zijn. Gisteren 16 april 2016 tevergeefs diverse keren gebeld en vandaag stonden wij voor een gesloten deur.

3. Vandaag spareribs besteld, fantastisch, friet/sla/broodjes/knoflooksaus erbij, perfect, veel en lekker, zeker aan te bevelen

4. Bedrijf is permanent gesloten, maar nu zit er een fantastisch nieuw restaurant, www.lelievre.nl!

5. In 1 woord: geweldig! Bij binnenkomst word je vriendelijk verwelkomd door de gastheer/vrouw en deze begeleid je naar je tafel of bied je een plekje aan bij de open haard. Eten en drinken is voortreffelijk; netjes geserveerd, uitnodigend gepresenteerd en een ware smaaksensatie. Een echte aanrader!

6. West-Europees Velp gld

Ellen Campman

Gisteren heerlijk gegeten bij BOMMELS in Velp.
    Cees Dijkstra is een fantastische gastheer.

7. Hele goede service, personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk en betaalbaar. Echt toppie.

8. bjdeinum

Correcte ontvangst, reservering klopte met tafel aan raam. Frisse jeugdige vrouwelijke bediening, konden iets alerter om zich heen kijken. Hoofdgerecht en nagerecht naar verwachting, bijlagen idem. Aanrader, komen zeker terug.

9. Lekker gegeten bij Gigi en Lea in restaurant Rossetti! Altijd weer een plezier om hier te eten. Druk maar wel gezellig.. Ze hebben er heerlijke pasta. Ik eet graag pasta met stukjes zalm in roomsaus. Ook het stukje ossenhaas smaakt hier voortreffelijk, echt een aanrader! Tot gauw maar weer!

10. Na vijftig jaar voor ons geen eten meer van de kruit. Je wilt wat bestellen, moet nu boven de 15 euro. En de persoon aan de telefoon ook niet al te vriendelijk. Gaat ze blijkbaar te goed.

11. zeer tevreden!

Ik belde om 17.55 of het ging lukken voor 19u omdat ik moet werken. Binnen 15 minuten was mijn pizza er al! Heerlijk dun, goed gevuld, geen vet in de doos en aangepast aan mijn doorgegeven wensen! Wat een service! La padella bedankt. 😊

12. Dierenvriend

13. Heel vriendelijke mensen, en erg goede kwaliteit!

14. West-Europees Velp gld

Lekker gegeten. We komen zeker terug.

15. Fantastisch Thais eten. Geluk in een plastic bakje 😍 Nummer 11 en nummer 28 zijn favoriet, maar eigenlijk is alles lekker.

16. gerard ribbers

Slecht eten. Geen smaak. Dik anderhalf uur moeten wachten op de bezorger.

17. West-Europees Velp gld

Een aanrader, zelden zo lekker getafeld. De gastheer een brok passie!

18. Renate Meijering

Ik heb alleen ervaring met afhalen, en dat gaat redelijk snel. De shoarma schotel is echt super lekker en ruim voldoende!! Om er te gaan zitten eten vind ik nu niet echt sfeervol, maar straks na de verhuizing ca 10 meter verderop, komen we zeker een keer eten. Personeel is ook altijd erg vriendelijk en beleefd.

Ik ben en blijf vaste klant.

19. CvE1975

20. West-Europees Velp gld

CvE1975

21. West-Europees Velp gld

Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten bij Bommels. Op advies van de prettige gastheer begonnen met gamba's in olie. Een heerlijke starter waarvan de smaak lange tijd in de mond blijft hangen. Ook vanavond weer gegaan voor de Slagerstrots XL. Een prachtige biefstuk in overheerlijke pittige saus, opgediend met oud hollanse friet. Om extra te genieten van de saus en vleessappen wordt er brood bij geserveerd waardoor het bord heerlijk schoon geveegd kan worden. Als toetje gekozen voor het ijsdesert van het huis. Het Bommeltje. Heerlijk boerenijs met mokka toffee, nootjes en een speciale caramelsaus van het huis. Ondanks het feit dat het niet erg druk was, gezellig getafeld in een rustige sfeer. Mijn eetmaatje was ook enthousiast over de Gamba's en had gekozen voor een gecarameliseerde eendenborst . Een goede keuze want ook zij heeft erg genoten van het heerlijke eten. Kortom een heerlijke en gezellige locatie.

22. West-Europees Velp gld

Warm welkom met persoonlijke aandacht. Heerlijk gegeten. We voelden ons verwend.

23. West-Europees Velp gld

Heerlijk gegeten, erg smaakvol. Leuke ontvangst. Fijne bediening. Gezellige sfeer.

24. West-Europees Velp gld

Wat een leuke beleving, top service en heerlijk eten! We hebben echt genoten zoals je tegenwoordig niet vaak meer tegen komt. De gastheer had duidelijk heel veel verstand van de keuken en kon ons zeer goed adviseren.

25. West-Europees Velp gld

Lia henningheim

Gezellig, heerlijk eten, uiterst onderhoudende gastheer. Aanrader!

26. 2 pizza's besteld waarvan 1 calzone. Tijdens het wachten viel mij op dat er 1 calzone terug kwam via de bezorger. Deze heeft ongeveer 15 min. op de oven gestaan en daarna werd deze in de oven gezet. Dit was dus de calzone die ik mee kreeg! Nadat ik een opmerking hierover had gemaakt kreeg ik te horen dat deze nog vers was en anders maar moest bellen. De calzone was nog net warm te noemen, daar was alles mee gezegd.

Helaas niet de kwaliteit en service die normaal gesproken geleverd wordt.

27. Vrijdag 22-01-2016 daar een broodje beenham gegeten. Het was een gewoon wit, opengesneden bolletje met drie plakjes gebakken ham en een paar streepjes saus erover en een klein handje vol groene bijlage. En dat voor een prijs van 8.25 euro! Dit grenst voor mij aan diefstal. Hier zien ze mij nooit weer.

28. Ik word echt moe van de lyrische reacties op deze tent. Het middelmatige eten, de haastige bediening en het sfeerloze terras zou door niemand geaccepteerd worden tijdens een vakantie in Italië. Maar omdat er een italiaans (-achtig) eettentje in Velp zit gaan alle omwonenenden opeens heel romantisch doen.

29. 30 dec 2015 wij ging wat eten bij Vette Beurske. Wat een bende daar binnen! Je kunt er van de vloer eten er ligt genoeg! Het personeel had alle tijd om wat te drinken en te roken maar opruimen kende ze niet! Als je vraagt of de buiten deur dicht kan omdat het veel te koud is kan niet want dan komen er geen klanten binnen! Maar nu lopen de klanten ook weg vanwege de kou en de viezigheid! Een mailtje gedaan OOK naar Hugo's van dezelfde eigenaar. Van beide geen reactie! Zielig hoor!

30. Evert Boudewijns

Zo'n restaurant waar je gewoon naar toe gast voor een avondje uit. Gezellige sfeer, leuke meiden in de bediening en een gezellige gastheer (eigenaar?). Eten is altijd lekker, goede porties, en meer dan voldoende garnituur. En als je dan nog extra frietjes wil, wordt dat gewoon gebracht. Leuke tent!