Nieuwste foto's in Velp

Laatste updates in Velp

1. Natas's profielfoto
    Natas heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Via groupon een bon gekocht voor een sushibox 48 stuks. Deze is een week voor de uiterste besteldatum niet meer te bestellen via de site. 2 x telefonisch geprobeerd, maar daar wordt gezegd, dat het te druk is en er later teruggebeld moet worden. Dan maar een mail sturen, maar ook hier helaas geen reactie. Al met al, een bon gekocht, maar geen sushi!!

2. Mark 's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Sushi om 17.30 Besteld, en kon het om 18.30 Afhalen… bij aankomst de mededeling dat het nog zeker 45 min. Zou duren voor het klaar zou zijn!
    Werd uiteindelijk om 19.35 Bezorgd.
    Helaas hebben ze de zaak niet op orde en ook de kwaliteit van de sushi was niet wat we er van hadden verwacht!
    Helaas voor een tweede bestelling niet meer naar something nieuw in Velp.

3. laurette's profielfoto
    laurette heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

Fijne ambiance…
    vriendelijk personeel en adequaat.
    Eten voldoende, voor mijzelf net iets teveel, maar fijn van smaak.
    Dessert was een verbazend toetje… lekker.

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Het was het rommelig bij aankomst. Niemand zei me gedag. Over de bestelling was van alles onduidelijk, En de eigenaar snauwde zijn personeel en mij van alles toe. Dan het eten; het zag er niet uit, een paar rijen rijst met wat er in. De smaak viel mee, maar het was geen €25 waard. Hooguit een half ons vis, kip en de rest komkommer en rijst. Wij gaan er niet meer heen.

5. Leunis Avink's profielfoto
    Leunis Avink heeft een recensie geschreven voor Rossetti II

Leunis Avink

Vorige week met 9 personen gedineerd. Van te voren aangegeven wat we wilden, buiten de menukaart om. Iedereen verrast met kreeft, mosselen, oesters. Voortreffelijk gegeten en een bijzonder geslaagde avond door onder andere de uitermate vriendelijke bediening. Rossetti is een echte aanrader.

6. Gonny's profielfoto
    Gonny heeft een recensie geschreven voor IJssalon La Farfalla

Heerlijk ijs de moeite waard ook in Oosterbeek zitten ze.
    Leuke aanbieding 4 bollen halen 3 betalen.
    Dat is nog eens heerlijk!!!

7. Hans van Baren's profielfoto
    Hans van Baren heeft een recensie geschreven voor Buddha
    Aziatisch Velp gld

Onze eerste kennismaking was verwarmend. Het was bloedheet in het restaurant. We hadden geresveerd dus pak je door. Maar aangenaam was het niet. Over het eten kan ik kort zijn. Uitstekend! Als visliefhebber kom je volop aan bod! Heerlijk, heerlijk. We komen alleen terug als de temperatuur in het restaurant acceptabel is. Uiteraard hebben daarover ons beklag gedaan…

8. Anonymous's profielfoto
    Anonymous heeft een recensie geschreven voor WOODZ
    Eetcafé Velp gld

Prachtige plek, maar nu voor de 4e keer geweest en aardige mensen, maar de bediening is iedere keer erg slecht. Zonder tafelnummer kun je niets bestellen en als je wel wat bestelt, dan kan het na 3× vragen, meer dan een halfuur duren. “We hebben het druk”. Vervolgens snel opdrinken, want de tafel is gereserveerd. Weer vieze toiletten, een voorbeeld van een veel te hoge prijs voor wat je krijgt, is het borrel plankje € 20! Belachelijk gewoon. Voor ons niet meer. Wij zijn overigens niet de enige van wie wij dit horen.

9. Tine van Hintum's profielfoto
    Tine van Hintum heeft een recensie geschreven voor WOODZ

Tine van Hintum

Mijn reservering was niet doorgekomen. Kwam gelukkig goed.
    Vriendelijk personeel, maar wel wat ongeorganiseerd.
    Uitstekende kok! En een leuke ambiance.

10. Dries's profielfoto
    Dries heeft een recensie geschreven voor WOODZ
    Eetcafé Velp gld

Verschrikkelijk slechte service op een mooie plek. Bij aankomst waren veel tafels gereserveerd, er werd door een serveerster gewezen richting een plaats waar we konden zitten. Na 10 minuten gewacht te hebben op een serveerster die niet kwam, bij de buren de kaart geleend (zou het hier zelf bediening zijn? Vroegen wij ons af). Ik liep naar het gebouwtje toe en bestelde daar wat 2 glazen drinken. Dit toch niet de bedoeling, ik kon wel mijn bestelling plaatsen maar dit had daar niet gehoeven. Het drinken zou aan tafel geserveerd worden. Na nog eens 10 (het was binnen erg gezellig tussen de bediening, die meer tijd had voor een gesprek met elkaar, dan oog voor de gasten) minuten gewacht te hebben maar weer eens een serveerster aangesproken dat wij ons drinken nog niet hebben gehad. Uiteindelijk kwam ons drinken 23 minuten na aankomst.

11. H.lenderink's profielfoto
    H.lenderink heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

H.lenderink

Eten is goed. Mis alleen de groente die er voorheen wel bijzat. Alleen salade is wat magertjes.
    Bezuinigen?

12. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Driesprong

Super cafetaria! Vriendelijk personeel. Patat en snacks van goede kwaliteit. En altijd alles dik in orde.

13. Manouk's profielfoto
    Manouk heeft een recensie geschreven voor Buddha

Manouk

De inrichting is iet wat saai. Het personeel is zeer aardig en attent. Het eten smaakte goed de keuze had iets groter mogen zijn.

14. Mw. D's profielfoto
    Mw. D heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

Jammer, leuk restaurant, goede bediening maar eten is erg onder de maat en erg duur. De doesburgse mosterd soep is zurig en zo dik als mayonaise. Mijn entrecote was voor 1/3 zeen. Groente was smaakloos. Maar toetje was heel lekker. Alleen vreemd dat je bij kersensorbetijs frambozen en aardbei als vrucht krijgt. Desalniettemin een lekker toetje. Eten was helaas erg slecht… voor mij geen tweede x meer.

15. Laura leenders's profielfoto
    Laura leenders heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Laura leenders

Via social deal heb ik met een vriendin gereserveerd om lekker sushi te gaan eten.
    Bij binnenkomst merkte je meteen een gespanne sfeer, kon ook aan ons liggen dus gewoon open minded gaan zitten. De sushi is goed.. maar of we lekker hebben gegeten nee.. de serveerster doet haar uiterste best en laat een aantal keer weten dat ze net nieuw is. Ze wordt totaal afgekraakt, kan niks goed doen in de ogen van de chef.. je merkt dat het meisje steeds onzekerder word. Iedereen moet leren maar wij zijn van mening dat zij de kans hier niet krijgt. Het afkraken van het personeel waar al de gasten bij zitten is erg storend. Vaak op het punt gestaan er wat van te zeggen.. maar om de rust voor het meisje te bewaren toch gekozen het niet te doen. Voor ons geen tweede keer hier.. wat een uiterst negatieve sfeer al wel niet met je eten kan doen..

16. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Rossetti II

Vanavond met z'n vieren gegeten bij Rossetti. Wat heerst er een leuke sfeer, iedereen heeft plezier in zijn werk en dat merk je als gast. En het eten was voortreffelijk. Medewerkers van Rossetti, bedankt voor de gezellige avond.

17. H.Lazet's profielfoto
    H.Lazet heeft een recensie geschreven voor Si-Chuan
    Chinees Velp gld

H.Lazet

Het was weer helemaal goed lekker gegeten en leuke bediening.

18. A.klijnsmit's profielfoto
    A.klijnsmit heeft een recensie geschreven voor Buddha

A.klijnsmit

Heerlijk en voldoende gegeten en een perfecte bediening.

19. J. Strating's profielfoto
    J. Strating heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

J. Strating

Dit is veruit de beste sushi in Arnhem en omstreken. Eigenaar Desmond heeft sushi maken geoptimaliseerd naar een culinaire kunstvorm.

20. Greta ten Have's profielfoto
    Greta ten Have heeft een recensie geschreven voor Automatiek Beursken

Greta ten Have

Vandaag traktatie van collega. De bamiballen waren weer heerlijk. Ook de andere collega's vonden ze erg lekker!

21. mitzy's profielfoto
    mitzy heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Eten dikke prima. Vriendelijkheid van de bediening ook. Over de kundigheid valt nog te twisten maar zeer vriendelijke dames. Wel erg koud gehad de hele avond en zoals ik al eerder terug las, het afhalen door de kleine ruimte heen kan best storend zijn. Erg jammer dat er geen ijs na is maar daar tegenover staat dat de sushi werkelijk heerlijk is. Wat ook prettig is, hoe klein de ruimte ook is, de tafels staan ruim opgesteld zodat je niet, zoals bij de meeste sushi tenten, bij je buren op schoot zit. ik kom zeker nog eens terug!

22. Leon's profielfoto
    Leon heeft een recensie geschreven voor Buddha
    Aziatisch Velp gld

Leuke frisse tent, goede sfeer en prima eten. Enige minpuntje is dat sommige tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan, waardoor je dus ook van de gesprekken van de buren kan genieten.

23. K Rutgers's profielfoto
    K Rutgers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Hugo's

K Rutgers

Heerlijke steak van Black Angus gegeten hier. Dat alles in een gezellige knusse zaak. Bediening kundig en prettig. Al met al een aanrader.

24. Ken Kruys's profielfoto
    Ken Kruys heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Opzoek naar something new?
    Sla deze tent dan vooral over.
    Ik gooi zelden sushi weg maar dit was echt dramatisch.
    Harde rijst, doorgefrituurde vis/kip tot op het punt dat het alleen nog maar hard is.
    Om dan nog maar te zwijgen over de gebruikte tonijn, ik had namelijk het idee dat deze uit blik kwam.

25. CC's profielfoto
    CC heeft een recensie geschreven voor Something Nieuw

Ga hier vooral NIET heen voor een gezellig avondje.

- personeel loopt rond ons (4p) heen, heet ons pas na ruim 5 min welkom
    - krijgen tafel recht voor de deur. Het tocht enorm, hele avond koud gehad. jas omgehangen. Daarmee was het minder erg dat er geen kapstok is.
    - Een half uur moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd.
    - na weer een kwartier wachten kwam een matig voorgerecht.
    - bij de bestelling van een 2e ronde drankjes kregen we te horen dat er geen bier meer was...
    - sushi redelijk ok. Keuze werd heel erg beperkt, want het zou te druk zijn (15 vw + 5 kinderen in de zaak..)
    - 'Dessert van de chef' was 1 simpel bolletje vanille-ijs, rechtstreeks uit een bakje. Met chocoladesaus, rechtsreeks uit de fles. Punt.
    - koffie? Niet mogelijk. Koffie-apparaat kapot
    - Ongezellige, sfeerloze ruimte
    - slechte bediening

Teleurstelling uitgesproken over de gang van zaken. Enkel de reactie: sorry, het is druk.

O ja. We kregen nog te horen dat we sushi kunnen bestellen voor afhalen. Ik neem foldertje niet aan en geef aan dat ik desgewenst via internet iets regel. Krijg vervolgens te horen dat internet niet werkt...

Het is dat we gereserveerd hadden en al een voucher hadden gekocht, anders....

26. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor De Watermolen

Op 27 november 2017 hebben we heerlijk gegeten in een zeer sfeervol ingericht restaurant. Het aperitief werd geserveerd met wat olijven en gerookte amandelen bij het zitje bij de open haard. Als voorgerecht gekozen voor de GRAVAD LAX : Zalm gemarineerd met Mosterd & Dille, een crème van avocado en mierikswortel. Een heerlijk gerecht met veel smaken en prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht was de NOORDZEE VISSTOOF : Gemaakt van bijvangst (schelvis en grijze poon) met knoflookbrood, rouille, wortel, knolselderij en venkel. Ook weer een lekker gerecht, waarbij de saus wel ietsje te overheersend was waardoor je minder van de vis proefde. Mijn vrouw had als nagerecht: CRÈME CARAMEL : Gemarineerde sinaasappel met een gel van sinaasappel en vanille-ijs en dat vond ze heerlijk. Zelf gekozen voor: PEER : Kruidencake met een tartaar van peer met perengel, vanille hangop en kaneelijs. Een heerlijk, niet te zoet nagerecht. Ook de bijpassende wijnen waren in balans met de gerechten. De bediening zeer accuraat en vriendelijk. Het tempo van de gerechten was prima.
    Kortom een gezellige avond met lekker eten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
    De BIB GOURMAND waardering is zeer verdiend.

27. Hein de Kloet's profielfoto
    Hein de Kloet heeft een recensie geschreven voor De Watermolen

Hein de Kloet

Prachtige locatie, prima gegeten (surpise menu), richting sterniveau! Uitstekende wijnkaart. Het enige dat ons niet beviel was het tempo. Regelmatig moesten we (te) lang wachten, allereerst op de menukaart en daarna tussen de gangen. Gelukkig hadden we aangenaam gezelschap. We gaan dit zeker nog een keer testen!

28. wilma's profielfoto
    wilma heeft een recensie geschreven voor Si-Chuan
    Chinees Velp gld

Zeer slechte ervaring vanavond met de bediening.twee keer om drankjes moeten vragen. Na 1 1/2 uur wachten koude bami en nasi gekregen. Toen ik het eten uiteindelijk wilde afbestellen kregen we voorgerecht en hoofdgerecht meteen na elkaar. Voorgerecht van mijn dochter werd weggehaald terwijl ze niet klaar was. Andere gasten waren boos vanwege lang wachten, serveren van verkeerde gerechten enz enz. Het ging maar door!
    Een gezelschap met een jarige in hun midden was zeer teleurgesteld! Kortom: het leek Fawlty towers wel! Nooit zo meegemaakt! Toen ik minder wilde betalen(drankjes gratis) begon de serveerster te schreeuwen en later heel hard te huilen. Kan echt niet. Wel verbondenheid onder elkaar, eerst nog lachwekkend maar later niet meer. €53,20 Betaald voor zeer slechte en onprofessionele bediening en koud eten. Mijn hoofdgerecht was trouwens wel goed (pittige kip)! Dat is het enige positieve van deze avond.

29. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Rossetti II

Vandaag (zondag 5 november 2017) wederom bij Rossetti II in Velp (GLD) gegeten. De maaltijden waren wederom erg lekker. Wat alleen wel opviel; de panna cotta was heel erg stevig. (Wiebelde niet). En werd deze keer in een glazen kom geserveerd. De panna cotta zwom in de rode saus. Zo hoort een panna cotta niet te worden geserveerd.
    Jammer. De smaak was oké. Maar toch een kleine domper op een verder lekker diner.

30. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Automatiek Beursken

Heerlijk de zelfgemaakte kroketten/bamiballen. We hebben zelfs een doos voor thuis meegenomen. Leuke personeel, altijd in voor een geintje. Rijden geregeld vanaf Arnhem schuytgraaf naar Velp alleen om hier iets te eten. Ik schrik dan ook van de cijfer 1 die ik nu heel vaak voorbij zie komen… van mij krijgen ze een dikke 10!