Op dit adres zit nu: Villa La Bella

Ulthimo Cuisine in Veldhoven

€€€

Parkeerplaats aan de achterzijde van het restaurant

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1420338282 80
1435191982 83

1. Je bepaald niet zelf wat je eet, dat doet de kok. Er is dan ook geen menukaart beschikbaar. Het is een kwestie van smaak, maar laten we zeggen het was niet geheel onze smaak. Daarnaast overdreven informatie over de ingrediënten en de wijn, ofwel veel overdreven flauwekul over matig eten. Afgezien daarvan ook fors aan de prijs in verhouding tot het product.
    Kortom: voor ons geen aanrader; wij zullen er niet meer terugkomen. Bovendien een lastige formule, waarvan we ons afvragen of dat 2 jaar stand houdt.

2. Bram 149 punten

Dit restaurant zou meer bekendheid kunnen gebruiken. Een heerlijke belevenis met goede smaken, originele opmaak van gerechten op bord en goede service. Helaas maakt onbekend onbemind. De wijn-spijs combi is goed en bediening weet elk detail goed uit te leggen, ook als je er vragen over stelt!

Koks doen de bediening van de gerechten zelf. Ik zou zeggen: Breek de keuken open naar het restaurant en deze parel komt helemaal tot leven!

3. We konden de verleiding, weer eens, niet weerstaan toen er via Groupon een interessante aanbieding voor een acht gangenproeverij voorbij kwam.
    Geboekt voor een lunch op vrijdag. Het was mooi nazomer weer. We werden bij de deur opgewacht en begeleid naar een tafeltje aan het raam, fijn. Als aperitief een Spaanse witte van het huis Juan Gil, de ‘La Flauta de Bartolo’ gemaakt van voornamelijk Malvasia 2014, die erg goed bevalt. Het eerste hapje is afgeleid van de caprese. Een krokantje van rijst gekruid met tuinkruiden met basilicum, erop een toefje mozzarella en een crème van tomaat. Erg lekker en mooi, redelijk uitbundig, gekruid.

De amuse werd gepresenteerd in een turquoise schaaltje, een blokje gepekelde zalm in een jasje van fijngemalen pistache op een bedje van crème fraise met groentjes. Mooi op smaak.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door Nashja Markus, een Rueda van Honoro Vera, elegant met aangename fruitigheid. Uit de keuken een verzorgde presentatie in moderne stijl. Centraal een stuk met soja gelakte paling, ernaast cilinders van gele biet en een blokje rode biet waarop een quenelle sorbet van granny smith afgewerkt met toefjes crème van paling en crème van biet. Een beproefde combinatie die uitstekend bevalt. De wijn was geselecteerd vanwege de appel sorbet maar kwam naast de paling en biet net ietsje te kort.

Uit de Pfalz een cuvée S van Oliver Zetter, een blend met Gewurztraminer in de hoofdrol, strak gemaakt met heerlijk aroma en een fruitige afdronk. Uit de keuken een leuke presentatie in een bloempot, “Tuintje van herfstgroente”. Als basis een crème van pompoen met gribiche saus waarop een zwarte crunch van olijven die de potgrond voorstelde, hierin waren de verse groentjes gestoken (oa. Radijs, bleekselderie en witlof) ernaast een heerlijke quenelle roomijs van ganzenlever, afwerking was met groene blaadjes waaronder zuring. Voor mij was het ijs de hoofdrolspeler en deze combineerde erg goed met de wijn. Veel afwisseling en een mooie textuur door het garnituur.

Uit het zuiden van Frankrijk een Viognier 2013 van het huis Cantarelles, complex gemaakt met een vleugje hout en een rijke afdronk. Uit de keuken een moderne presentatie op een blauw bord met spetters. Schijfjes coquille waarschijnlijk uit de “green egg” met een duidelijke houtskool toets en cilindertjes van zacht gegaarde hoender filet, quenelles van zwart gekleurde aubergine puree, zeekraal en plakjes van groene appel, afgewerkt met een geconcentreerde gevogelte saus waarin granny smith, voor een ronde toets. Een verrassende smaken combinatie die goed bevalt. De wijn sloot hierbij naadloos aan.

Bij de volgende ronde geen begeleider. In een whisky glas een licht gebonden soep van bospeen met bitter lemon en een coulis van peterselie en lavas. Mooi van kleur en een verrassende smaken combinatie, bitter lemon in de hoofdrol.

Over naar wit uit Australië, Semillon met Chardonnay van het huis Lantana, sappig met aangename fruitigheid. Uit de keuken een gerecht in klassieke stijl. Scholfilet op een bedje van groene kool en spitskool in een mousseline van aardappel afgewerkt, met schijfjes groene kool en een schuimige jus. Keurige bereidingen mooi op smaak.

Voor bij het pièce een Carmenere grande reserve 2012 van Los Vascos van de gerenommeerde Barons Rothschild. Diepe kleur, geconcentreerd, vol zwart fruit en een fluwelige lange afdronk, heerlijk. Het bord is wederom met spetters uitgevoerd. Centraal een flink stuk zacht gegaarde lamsbout filet met groente structuren, alfalfa eekhoorntjes brood in een complex gekruide eigen saus. De cuisson van het lam was zeer goed, mooi hoog op smaak met een heerlijke geconcentreerde saus. Keurig in balans met de zalige wijn, genieten!

Ook hier een cocktail voor bij het dessert. Als basis een gin tonic (Bluecoat)die wordt aangevuld met de Muskat Ottonel auslese 2013 van Tschida, een goede combinatie die het beste van de dranken combineerde. Op een blauw bord, harde wener, merengue's met roze peper, toefjes cremeux van bergamot, sinaasappel partjes en een quenelle gin en tonic sorbet op een koekcrumble. Goede smaken, de cocktail was duidelijk geselecteerd voor bij de sorbet, de toevoeging van de wijn zorgde voor een betere balans met het gehele dessert.

Als afsluiter nog een krachtige espresso met een tweetal friandises.

Bediening was zeer goed verzorgd, Nashja Markus in de hoofdrol, ze presenteerde op een correcte zachtaardige wijze de wijnen en gerechten. Het was deze middag erg rustig en we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, proeverijmenu was met Groupon bon slechts €35,-, huiswijn €4,25, wijnarrangement halve glazen €31,50 en koffiearrangement 2,50.
    De keuken van Thimo Boot is modern en creatief met originele smaken en smaken combinaties. Er is ook goed over de bord presentaties nagedacht. De geselecteerde wijnen zijn keurig in balans en zijn originele keuzes. We kunnen het restaurant aanbevelen voor de avontuurlijke proever en levensgenieter. Wij worden fan en blijven de ontwikkelingen van dit jonge team volgen.

4. adriaan

19296 punten
  5. Super restaurant waar je echt verwend wordt met heerlijke, mooie gerechten! Echt een aanrader!

6. Woensdag 25-03 geweldig gegeten met het hele personeelsteam. We hadden een lange tafel met mint, ijswater en flesje rode wijn. Het eten is zeer verfijnd, zonder moeite voor de 2 vegetarische gasten. De Chef kok kwam nog even aan tafel en gaf een goede uitleg bij de gerechten. Het was een avondje uit, bij Ulthimo.

7. Echt een heerlijke avond gehad met verassend lekkere gerechten. Creatief en elk gerecht heerlijk. Bijpassende wijnen waren voortreffelijk. Ook heel leuk dat de keuken brigade de gerechten aan tafel komt toelichten. TOP!

8. Rob 25 punten

Het vinden van de ingang was even een kleine uitdaging, maar nadat we onze plek gevonden hadden werden we vriendelijk ontvangen door de enthousiaste gastvrouw. Als aperitief hadden we een six grapes port en een chardonnay viognier wijn, die beide erg goed bevielen. Al snel volgde er een amuse van pannacotta, muesli en bieten, met een knisperende verrassing die ons allebei deed denken aan de snoepjes van vroeger bij de Drop-Inn die bleven knetteren op je tong.

Het enige rommelige moment van de avond volgde toen we ons voorgerecht al kregen voor we kenbaar hadden kunnen maken dat we graag gebruik wilden maken van het wijn arrangement. Daar hebben we geen spijt meer van gekregen, want zowel de wijntjes als de bijbehorende uitleg waren meer dan de moeite waard.

In het 6 gangen verrassingsmenu hebben we onder meer kunnen genieten van erg lekker klaargemaakte coquilles, een bijzondere interpretatie van erwtensoep, mooi opgemaakte bordjes waarbij de vraag was of de bordjes er zelf zo uitzagen of het toch echt onderdeel van het gerecht was, en verschillende interessante bereidingen van rode biet, wat toch wel een favoriet ingredient lijkt te zijn van de chef in deze tijd van het jaar.

Wat we vooral ook erg fijn en haast bijzonder vonden was het feit dat we als Groupon gebruiker niet werden neergezet als tweederangs gast, wat op sommige plaatsen niet zo vanzelfsprekend is. Het was een welkome verademing om te zien dat gasten met 'een bonnetje' niet anders werden behandeld dan de 'normale' gasten.

Het mag duidelijk zijn dat wij zonder twijfel graag binnenkort weer terug zullen keren als gast bij Ulthimo, en de volgende keer wellicht met wat extra aanhang. Buiten de heerlijke gerechten hebben we genoten van de uitleg over de verschillende wijntjes van de gastvrouw, die zelfs na het nagerecht nog een speciale Italiaanse favoriet met ons wilde delen. Wij zijn ontzettend enthousiast over dit nieuwe restaurant in Veldhoven, en kunnen het iedereen aanbevelen die zich graag laat verrassen.

9. men. 10140 punten

Wij hadden er ook een ronde tafel. Het eten is wel te doen maar niks speciaals vonden wij. De bordenopmaak had soms iets van... deze heeft de afwas gemist. Grote borden, weinig voer erop. Verder ook weinig keuze om te eten. De sfeer binnen kil en duf met een garage vloer erin. Niet ons eettentje.

10. Kort en krachtig:

Een verrassing voor je smaakpapillen. Uren werk voor spectaculaire kunstwerkjes op je bord met pure ingrediënten, verrassende combinaties en heerlijke wijnen.

We waren met 4 personen en namen het 6-gangen chefs menu en bijpassende wijnen. Vanaf het eerste moment genieten. De passie straalt er vanaf, laat je in de watten leggen. Je proeft de tijd die is gestoken in de gerechten. De prijs voor deze smaakervaring en ambience is het dubbel en dwars waard! Het is koken op niveau.

Dit jonge en professionele team zet een prestatie weg waar je U tegen zegt. Complimenten aan de Chef Thimo, deze jonge ondernemer doet geen concessies in de producten welke hij u voorschotelt. Het water loopt me in de mond als ik er aan terug denk! Chapeau.

11. Na onze eerste kennismaking hadden we meteen de dinerbon gekocht, het was de hoogste tijd om hem te verzilveren. Dat we met de lunch kwamen was gelukkig geen probleem, goede service.
    De reis verliep ditmaal zonder problemen hoewel de kruising onder de fietsrotonde toch voor enige verwarring zorgde.
    We kregen ditmaal een grote ronde tafel aan het raam. Als aperitief een witte wijn van het huis Laurent Miquel gemaakt van chardonnay en viognier die goed beviel. Het eerste hapje werd gepresenteerd op een leuke stelling, een praline op een stokje. Een sappige vulling van hartige licht gekruide rodekool in een jasje van melkchocolade, een verrassende smakencombinatie, lekker!

De amuse kwam in een leuk schaaltje en werd gepresenteerd door een van de koks, die deze middag het grootste deel van de gerechten zou toelichten. Als basis een pannacotta van frisse boeren yoghurt met erop een schuim van biet gekruid met five spices en aan de andere kant knetters met structuren van hars. Een verrassende beleving, niet alleen de knetters maar ook de geweldige smaken, origineel.

De eerste begeleider werd door Nashja Markus keurig gepresenteerd, een Australische viognier 2014 van het huis Yalumba, rond aroma met tonen van lychee, rijk in de mond. Uit de keuken een hele mooie presentatie. Carpaccio van gemarineerde coquille met toefjes crème van pompoen, tapenade van truffel, poeder van schaaldieren, rolletje van zoet zure komkommer met erop sappige kokkels en ernaast een blokje van zure bom. Het geheel was afgewerkt met een truffelvinaigrette wat voor een heerlijk aroma zorgde. Alles was mooi op smaak en er was volop afwisseling. De wijn werd door de uitbundige smaken wat overdonderd en verdween wat naar de achtergrond. Ondanks dat, toch mijn favoriete gerecht van de middag, heerlijk.

De tweede begeleider was een Torrontes 2013 van het huis Tomero, mooie zuren en tropisch fruit met een toets van grapefruit. Ernaast een hippe presentatie van uit elkaar getrokken “snert”. Crème van doperwt, plakje gedroogde berkshire ham, schuim van rookworst, smeuïge bitterbal op een crème van knolselderie. Hele herkenbare smaken en leuk uitgevoerd met een aangenaam contrasterende wijn. Zelf vond ik deze gang iets uit de toon vallen.

Uit Bulgarije van het huis Mezzek een blend van Sauvignon Blanc & Pinot Gris 2013 die het beste van de individuele eigenschappen combineert. Op een turquoise bord zacht gegaarde wijting in bergamot op een bedje van crème van pastinaak met ernaast gerookte pastinaak en ingelegde pastinaak met eromheen Grenache stroop met gezouten citroen, krachtige cressjes en bloemenblaadjes. Een klassieke stijl, keurig uitgevoerd. De vis was lekker sappig en de frisse toets van bergamot was prima gedoceerd om een contrast te bieden aan de zoetere pastinaak bereidingen. De gezouten citroen en de cressjes gaven mooie smaak accenten. De wijn was keurig in balans met het gerecht.

We schakelden over naar Italiaans rood met de Nero Negroamaro Cabernet Sauvignon 2012 van het huis Nero. Diepe donkere kleur en elegant gemaakt. Uit de keuken een bijna perfect bereide borstfilet van tamme eend in een eigen consommé, ernaast structuren van rode biet, aardappel gevuld met boerenkool en spekjes, koolblad en krokantjes. De eend was zeer zacht met krokante korst zonder taaie stukjes en mooi op smaak. De wijn sloot keurig aan. Het garnituur bood voldoende afwisseling. Ondanks dat partner minder een vleesliefhebber was dit toch haar favoriete ronde van deze middag.

In het glas The Tawny van Grahams, een heerlijk glas voor bij de kaas “bereidingen”. Het zit eigenlijk tussen een gerecht en de traditionele kaasplank in, erg leuk gedaan. Stukje gorgonzola, munster, blokje oude kaas en bel paese aangevuld met een dooier van granny smith, chutney van bleekselderij, sorbet van bospeen en curry, geroosterde amandel, gelei van PX sherry en een zoete wortelsaus. Ruim voldoende afwisseling en mooie smakencombinaties die door de port keurig werden ondersteund.

De dessertwijn was een bekende, van het huis Tschida, de auslese 2012. Rond aroma met tonen van exotisch fruit in de mond een mooie balans tussen zoet en fruit. De presentatie van het dessert werd verzorgd door de vrouwelijke patissier, leuk. Gemarineerde mango met rode peper, sorbet van kokos, schots van kokos met malibu, geroosterde macadamia in kokos en een coulis van mint. Hele mooie smaken en een originele combinatie door de mint en de rode peper. De wijn was keurig in balans.

Als afsluiter nog een krachtige espresso met een tweetal friandises die wat te laat arriveerde.

Bediening was zeer goed verzorgd, Nashja Markus presenteerde op een keurige wijze de wijnen en de koks presenteerde gedetailleerd de gerechten. We voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, menu was met Groupon bon slechts €28,75, huiswijn €4,30, wijnarrangement €34,50 en koffiearrangement 2,60.
    Ook deze ervaring was evenals de vorige boven verwachting. We hebben ditmaal uitgebreider kennis gemaakt, Thimo Boot heeft laten zien dat hij meerdere stijlen en technieken beheerst. Hij is creatief en regelmatig origineel. We kunnen het restaurant dan ook aanbevelen voor de avontuurlijke proever en levensgenieter. Wij komen terug om de ontwikkelingen van dit jonge team te volgen.

12. Via groupon een bon aangeschaft voor Ulthimo. Gisteren hier heerlijk gegeten met 4 personen. We hadden een 6 gangen diner en hebben genoten van iedere hap. Een culinaire hoogstandje! Erg originele gerechten en erg smaakvol. Een warm onthaal van de gastvrouw en een vriendelijke chef kok die zijn gerechten toelicht. Erg gastvrij! We komen zeker nog eens terug!

13. stien Wijbenga

14. Ontzettend fijn restaurant, mooi ambiance, heerlijke verassende gerechten van hoge kwaliteit, mooi opgrmaakte borden op mooi servies, goede wijnen en een goede gastvrouw. Zeker een aanrader voor een fijne avond uit.

15. Fantastisch gegeten, originele gerechten. Duidelijk een enthousiaste geïnspireerde chef en zeer nette vriendelijke bediening.

Het concept is dat je kleine porties krijgt, met de bedoeling dat een maaltijd uit ongeveer 6 gangen bestaat. Het is een goed restaurant. Dat betekent dat je wat meer betaalt en daarvoor ook echt verwend wordt. Er hing een ontspannen sfeer. Geen tafellinnen, gezellige rustige muziek, vers bloemplje op tafel. Er zijn natuurlijk mensen die bvb bij een tartaar van hert zeggen "he jasses het is rauw". Of die maar drie gangen bestellen en dan klagen dat ze te weinig krijgen. Misschien dat dit restaurant niet helemaal aan zulke gasten is besteed, maar er hangt ook zeker geen stijve ongemakkelijke sfeer, dus iedereen die eens echt lekker wil eten kan ik het aanraden.

In veel gerechten zat een originele touch. Zo kwamen wat asperges voorbij, maar die waren heerlijk subtiel gekarameliseerd. Bij een andere gang zaten stukjes wortel die licht gerookt en gezouten waren. Of bvb heerlijk geitenkaas-ijs. Het gebeurt me lang niet in ieder goed restaurant maar hier dacht ik toch regelmatich "wow, dat zou ik nooit zelf zo kunnen bedenken of zelf zó lekker kunnen maken".

Klein minpuntje bij het reserveren: pas een paar weken nadat we gereserveerd hadden gaven ze aan dat voor afwijkende diëetwensen (vegetarisch / zwanger) een toeslag van €7,50 moest worden betaald. Aan de andere kant hadden we geboekt via Groupon en dat zit je echt voor een dubbeltje op de eerste rang dus daar hoor je ons niet over moet klagen. Want op de eerste rang dat zaten we zeker en de volle prijs was het ook waard geweest. Natuurlijk zijn de drankjes hier iets duurder dan bij de snackbar en de wijn was ook rond de €5-6, maar dat was ook wel allemaal heerlijke wijn. Als ik ieder puntje individueel ga vergelijken dan heb ik ooit wel eens in een ander restaurant lekkerdere zelfgemaakte pepermunt bij de rekening gehad, of nóg iets lekkerder Viognier wijn. Maar dan ben ik echt aan het muggenziften. En daar staat tegenover dat veel gerechten niet alleen heel lekker, maar ook echt inventief en origineel waren. Extra broodjes werden wel op de rekening gezet (maar waren dan ook wel heel lekker). Water ook, maar daar werd een bescheiden prijs voor gerekend.

Al met al kan ik dit restaurant van harte aanraden.

16. We hadden al een keer een bon voorbij zien komen voor een zes gangen diner, toen nog gepast. Nu zagen we een bon voor een drie gangen lunch en nu konden we de verleiding niet weerstaan. De chef heeft ervaring opgedaan bij verschillende sterrenzaken in de omgeving waardoor de belangstelling gewekt was. Het restaurant is pas vanaf augustus 2014 geopend en is gevestigd in een mooi monumentaal pand met rieten dak.
    Het was mooi herfst weer. Het restaurant ligt niet ver van de ring van Eindhoven. Parkeren kan voor de deur op de eigen parkeerplaats. Via een behoorlijke voortuin met terras kom je binnen in een mooie grote hal, de ramen zijn uitgevoerd in prachtig glas in lood. Rechts van de hal is een restaurantgedeelte met een hele mooie erker. Links is een restaurant gedeelte met bar en naast dit gedeelte bevind zich de keuken. Het restaurant is modern ingericht met verlaagd balken plafond en lichte tinten. De ronde houten tafels zijn niet gedekt, de moderne kleine kuipstoeltjes zitten verrassend goed.

Als aperitief een witte wijn, er is keuze en het wordt de Chennin Blanc uit Zuid Afrika die goed bevalt. Het amuse hapje werd door Thimo Boot, (de chef) uitgeserveerd en tevens werden de speciale wensen opgenomen. Een kroepoekje met een fijne brunoise van gerookte rode biet, een aangename start waarin de rooktoets mooi aanwezig is.

Het broodgarnituur werd uitgeserveerd met voor ieder twee broodjes, een brioche en een pompoenbroodje.
    De eerste begeleider is een Italiaanse La Smilla van Bergi gemaakt van Cortese de zo'n acht maanden op eiken is gefermenteerd, elegant en verfijnd, erg lekker. Uit de keuken twee bereidingen van Berkshire varken, een langzaam gegaard (38 uur) blokje buikspek dat krokant is afgewerkt en rolletjes van fricandeau, verder blaadjes van witlof, gemarineerde groen asperges, crème van ui en afgewerkt met olijfolie en broodkruim. Het blokje was zeer zacht van structuur met een heerlijke krokante korst en een milde smaak. De wijn sloot hier goed bij aan hoewel het blokje door de korst ietsje hoger op smaak was. Veel afwisseling met het garnituur. Een keurige ronde.

De tweede begeleider kwam uit Australië, een Viognier 2013 van Yalumba, rond aroma met tonen van lychee, rijk in de mond. Uit de keuken een gevuld bord, kabeljauw filet op een bedje van aardappelpuree, met mosselen, kokkels, zeekraal, salty fingers gedroogd zeewier en een saus van langoustine bouillon. De vis was keurig gegaard en lekker sappig, de puree was mooi op smaak en lekker romig. De langoustine kwam in de smaak niet echt terug. Het zeefruit was ook keurig gegaard. Het zeewier gaf een apart accent, soms een tikkeltje overheersend. De wijn kon het allemaal net bijhouden en was een goede begeleider.

De dessertwijn was een Ambré de Rivesaltes 2000 van Cazes, biodynamisch gemaakt met zeven jaar lagering op eiken vaten met in het aroma tonen van abrikoos, noten en honing, in de mond licht stroperig. Op het azuur blauwe bord een chocolade cakeje op een stroperige karamel gekruid met komijn, op het cakeje schijfjes verse Nashipeer en een quenelle yoghurt ijs, ernaast toefjes crème van peer met Ghoa Cress (koriander smaak). Het taartje was mooi luchtig en hoog op smaak. De frisse yoghurt en peer gaven een flink contrast terwijl de karamel met komijn verrassend combineerde. De toefjes crème met cress zorgden voor lekkere accenten. De wijn sloot het best aan bij het taartje met de karamel.

Als afsluiter een stevige espresso van Blanche Dael (Maastricht), mooi hoog in zijn zuren en twee lekkere friandises.

Bediening was goed verzorgd, in de hoofdrol Nashja Markus met haar relaxte uitstraling, ondersteund door de chef. Wijnen en gerechten werden gedetailleerd omschreven. Alles in een gezellige, ongedwongen sfeer.

Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend, menu was met Groupon bon slechts €15,-, huiswijn €4,30, begeleidende wijnen €6,50 en koffiearrangement 5,50.
    Onze ervaring was boven verwachting, mooie gedurfde combinaties redelijk complex met hier en daar originele smaken. Alles is goed uitgevoerd met enkele kleine kanttekeningen. We gaan nu ook het zes gangen menu uitproberen en hebben de bon inmiddels aangeschaft. Ik zeg, probeer t zelf eens.

17. Alweer enige tijd geleden met een aantal vrienden gegeten bij Ulthimo. Dit na een tip van een collega. En wij waren absoluut positief verrast, geweldig lekker gegeten (3 gangen plus amuse), mooie gerechten met veel smaak. Bediening weet waar ze het over hebben en doen hun werk met passie. Het pand zelf ziet er prachtig uit, van binnen mooi strak ingericht. Een. hele fijne avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

18. Goed gegeten in het nieuwe restaurant Ulthimo. Hebben genoten van een 6 gangen menu, waarbij we ook nog eens verrast worden met een 2 amuses vooraf!! Ook met uitzonderingen zoals diëten, allergieën etc is de keuken erg flexibel. Al met al hebben we een leuke avondvullende avond gehad, en komen zeker nog eens hier terug!!

19. Ik weet niet wat ik gegeten heb. Was niet duidelijk uitgelegd, en kon het zelf niet goed zien. Een te groot bord met weinig erop. Met een groter gezelschap mag de serveerster wel wat harder praten. Volgende keer gewoon een bak friet erbij serveren.

20. Wij hebben helaas niet lekker gegeten. Had er toch veel meer van verwacht!

21. Onlangs hier gegeten en geen moment spijt gehad van onze keuze voor dit restaurant. De vriendelijke bediening, het ontzettend lekkere eten , wat er ook nog eens prachtig uit ziet en de heerlijke wijnen hebben ervoor gezorgd dat we een topavond hebben gehad. We hadden gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement wat een echte aanrader is. Wij hopen hier nog vaak te kunnen gaan eten.

22. Absoluut een toprestaurant in wording. Wij waren echt onder de indruk aangezien het restaurant pas 2 weken open was op het moment van ons bezoek.

Er staat een jong team waar duidelijk passie vanaf straalt. De gerechten zijn heerlijk en met oog voor detail opgebouwd. Service is goed, enkele schoonheidsfoutjes vergeef ik ze gezien het feit dat ze net gestart zijn. Het monumentale pand is schitterend van buiten.

De wat vervelende akoestiek lijkt te worden veroorzaakt door de (verder mooi uitgevoerde) strakke inrichting. Hier ook de gastvrouw over gesproken, zij gaf aan dat ze reeds bezig zijn om dit z.s.m. te verbeteren.

Overall, wij gaan op korte termijn zeker een 2e bezoek plannen!

23. De gerechten die geserveerd worden zijn heerlijk. De bediening is goed, maar op een aantal punten is wel te merken dat het team nog een beetje op elkaar in moet leren spelen. Aan de aankleding van de ruimte en met name de akoestiek moet nog veel gebeuren. Dat is jammer voor een restaurant met potentie zoals deze.

We komen ongetwijfeld nog eens terug om te kijken of er verbetering zichtbaar is.

24. Marjan Barneveld

25. De naam 'Ulthimo' is voor dit nieuwe restaurant in Veldhoven terecht gekozen. De eigenaar/chefkok (Thimo Boot) weet samen met zijn mensen de gast een ultieme beleving te bezorgen. In de eerste plaats door de bijzondere gerechten die op de kaart staan. De combinaties van verschillende smaken blijken voortreffelijk gekozen. Als lunch had ik bij mijn cappuccino een zuurdesem broodje (lekker krokant afgebakken), met een verrassende ragout van hazelnoten, waaroverheen een paar plakjes pecorino en een 'perfect eitje' (door langzame garing is zowel het eiwit als de dooier precies zo als het moet zijn). De kwaliteit van deze lunch oversteeg ruimschoots de prijs (in totaal € 10,80). De sfeer in het restaurant is zeer prettig door een weloverwogen kleurstelling en inrichting. De bediening (service) komt enthousiast, ongedwongen, maar beleefd en zeer vriendelijk over. Ik verheug me op een verdere kennismaking met 'Ulthimo'.