Truffelaer in Veldhoven

• do vanaf 17:00
  • vr vanaf 17:00
  • za vanaf 17:00
  • zo vanaf 17:00

Smaakvolle gerechten, mooie wijnen en een gastvrije, ongedwongen sfeer: dat is Truffelaer Veldhoven.
In ons gezellige restaurant draait alles om genieten. Van de beste dagverse producten bereiden wij verrassende gerechten met een opvallend pure smaak. Onder invloed van de Bourgondische, de Franse en de Italiaanse keuken biedt onze kaart een opvallende combinatie van mooie klassiekers en bijzondere nieuwkomers. Vlees, vis en vegetarisch. Onze gerechten worden met passie bereid en met zorg gepresenteerd.

Bij Truffelaer Veldhoven bent u van harte welkom voor een ontspannen lunch, een uitgebreid diner of een gezellige borrel met een hapje. Ons stijlvolle pand heeft een aangenaam intieme sfeer. De uitstraling is klassiek, de inrichting modern en warm. Op ons terras kunt u optimaal profiteren van de mooiste dagen van het jaar. Ook hier vormen onze uitstekende keuken, vriendelijke bediening en comfortabele stoelen de juiste ingrediënten voor een heerlijke avond met de smaak van het goede leven. Ervaar het zelf! Kom genieten bij Truffelaer Veldhoven.

Diëten Biologisch, vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en veganistisch
Foto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in VeldhovenFoto van Truffelaer in Veldhoven

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, huiselijk, hip, klassiek, luxe en rustig
Voorzieningen
Terras