Lunch is mogelijk op afspraak, vanaf 6 personen

Truffelaer in Veldhoven

Eigen parkeer terrein of parkeren op de Plaetse

Lijn 15 naar veldhoven vanaf eindhoven centraal station.
    Uitstappen op de dorpstraat bij de kerk

wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Smaakvolle gerechten, mooie wijnen en een gastvrije, ongedwongen sfeer: dat is Truffelaer Veldhoven.
In ons gezellige restaurant draait alles om genieten. Van de beste dagverse producten bereiden wij verrassende gerechten met een opvallend pure smaak. Onder invloed van de Bourgondische, de Franse en de Italiaanse keuken biedt onze kaart een opvallende combinatie van mooie klassiekers en bijzondere nieuwkomers. Vlees, vis en vegetarisch. Onze gerechten worden met passie bereid en met zorg gepresenteerd.

Bij Truffelaer Veldhoven bent u van harte welkom voor een ontspannen lunch, een uitgebreid diner of een gezellige borrel met een hapje. Ons stijlvolle pand heeft een aangenaam intieme sfeer. De uitstraling is klassiek, de inrichting modern en warm. Op ons terras kunt u optimaal profiteren van de mooiste dagen van het jaar. Ook hier vormen onze uitstekende keuken, vriendelijke bediening en comfortabele stoelen de juiste ingrediënten voor een heerlijke avond met de smaak van het goede leven. Ervaar het zelf! Kom genieten bij Truffelaer Veldhoven.

• Veganistisch

1338719458 92
1371908568 93
1380205846 93
1492219091 87

1. Hadden zaterdagavond een diner voor een besloten gezelschap. Eten was voortreffelijk en zeer goed verzorgd. Maar boven alles was er de zeer attente en vriendelijke bediening. Lief voor volwassenen en kinderen. Een heel goed adres voor een kleiner of groter gezelschap.

2. Jean-Pierre van Loof

Meer dan prima restaurant, met een prima prijs kwaliteit verhouding. De Zeetong voor mijn vrouw was perfect bereid en zeer aan te raden. Ook het Wildzwijn Haas was naar mijn mening voortreffelijk. Qua sfeer heeft het een leuke maar toch een strakke uitstraling. Wat ons vooral opviel was de bediening. De dames en gastvrouw hebben ons een gezellige avond bezorgd met heerlijke wijnen die goed gepresenteerd werden, op een correcte maar toch losse manier.
    Kortom heel lekker en gezellig eten!

3. Vanavond voor de eerste keer hier gegeten. In een woord voortreffelijk, heerlijk eten, perfecte kwaliteit en lief behulpzaam personeel. Wij zijn fan en komen zeker terug.

4. Heerlijk gegeten! Goede sfeer en vriendelijke en goede bediening! Zomaar een keer aan komen waaien en komen zeker een keer terug!!

5. Addie Moen

Wij hadden 31 oktober voor 10 personen gereserveerd bij de Truffelaer. Bij aankomst bleek dat de reservering door iemand was geannuleerd. Heel erg jammer voor ons. Vandaag lag er een tegoedbon in de brievenbus voor 10x een 3-gangenverrassingsmenu. Heel erg netjes van de Truffelaer.

6. Lea Pennings

Een mening over de gerechten kan ik niet geven omdat ik er niet gegeten heb. Een aanname over hoe de bediening zal zijn wel: Ik heb mijn twijfels over de bediening omdat het aan de basis al fout gaat bij dit restaurant.

Op zaterdag 31 oktober, een speciale datum voor ons gezelschap, hadden wij gereserveerd bij dit restaurant, over deze reservering is 2 keer contact geweest en beide keren is ons verzekerd dat we welkom waren. Op de afgesproken datum bleek dat de reservering was geannuleerd! Daar sta je dan met 10 personen. Reactie van het restaurant: Sorry, maar tot een volgende keer! Ik dacht het niet! In een woord schandalig!

7. H van Hout

Een lekkere culinaire avond gehad bij de Truffelaer. Vriendelijke bediening en lekker eten. Een echte aanrader.

8. Wederom ontzettend lekker gegeten in combinatie met heerlijke wijnen. Hier wordt echt super gekookt. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Alles perfect in balans. Ervaar het zelf !!

9. J.huisman

Wij waren niet voldaan na onze avond bij truffelaer. De prijs/kwaliteit vonden we dan ook niet goed. Verder prima bediening en sfeer. Maar zouden niet meer terug gaan.

10. Leon Witte

11. Heerlijk gegeten! Personeel is uiterst vriendelijk! Jammer dat we niet uit de buurt komen.

12. Hetty van Hoof

Wat een fantastische plek om avondvullend te genieten van heerlijk eten en geweldige wijnen. We hebben intens genoten van de verrassingen die we geserveerd kregen. Ieder gerecht zag er prachtig uit, personeel was super enthousiast, aardig en hebben genoten van maar liefst 8 gangen en zeker 6 uur tafelen. Tot de laatste minuut zijn wij met een smile geserviced door de dames en heren. Echt top!!

14. Familie van Aller-Kurpershoek

Het viergangen verrassingsmenu was mooi om te zien, gevarieerd en zeer smakelijk. We hebben een genoeglijke avond gehad!

15. Tanja Sonneveld-Smits

Naar aanleiding van recensies op deze site gereserveerd ivm weekend weg in omgeving. We sluiten ons aan bij de goede recensies! We hebben heerlijk gegeten, het verassingsmenu van vier gangen. Bediening was vriendelijk en professioneel, wij vonden de sfeer heel prettig, we hebben een fijne avond gehad en zouden zeker nog eens terug gaan.

16. Smaakvol goede logistiek vanuit keuken naar zaal. Prima bediening. Leuk onderhoud met de kok. Sfeer verlichting had iets beter gekund.

17. Liedy De Wit

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Personeel heel vriendelijk. Echt een aanrader. Kom zeker nog eens terug. Groetjes liedy

18. John Delait

Alweer een schitterende avond, vol culinaire smaak sensaties. Wij zetten in op dit jonge team voor de dag van ons leven :)

19. Hebben vrijdag 30-08-2013 ontzettend lekker gegeten, was erg gezellig met 10 personen om een ronde tafel.
    Echt geweldig

20. Wij zijn bij de Truffelaer terecht gekomen via deze site en na het lezen van de vele positieve reacties zelf de proef op de som gaan nemen, en voor mij verdienen ze de hoge score zeker en vast, dit restaurant is helemaal onze smaak, en ben hier al enkele keren speciaal vanuit Belgie voor terug gekomen en zal het in de toekomst nog doen, elk gerecht ziet er heerlijk uit en smaakt fantastisch

21. van Lieshout

Het eten was heerlijk

22. We hebben buiten op het terras genoten van een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu. Vooraf kun je meteen je voorkeuren aangeven wat je lekker vind of niet. Ik heb een bijpassend wijnarrangement genomen wat met goede uitleg erbij iedere gang werd geserveerd. Tussentijds werd nog even geïnformeerd of we een pauze wilde inlassen tussen de voorgerechten en het hoofdgerecht. Al met al heerlijk eten met lekkere wijnen tegen een goede prijs. Daarnaast is het personeel vriendelijk en de ambiance gezellig.

23. Prima restaurant, netjes ingericht, niet te groot. Vooral zalig gegeten, goede kok. Menu was verrassingsmenu; basilicumrisotto met kabeljauwfilet en knoflookschuim. Kalfsentrecote met truffelsaus op een bedje van asperges in botersaus en als dessert kokosparfait, kokosmarshmellow met ananascompote en kokosmakroon met witte chocolade. Prima prijs-prestatie verhouding
    Leuke royale ronde tafel waar we met 6 personen prima aan konden zitten.
    Doen we zeker nog eens

24. Paul

25. Ontvangst en bediening is hartelijk, geven een goed advies wat betreft de soort wijn die je kunt nemen. Allemaal verse producten die lekker bereidt worden. Tevens is sfeer aangenaam.

26. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Super lekker gegeten. Goede uitleg over de wijn en waarom voor die wijn gekozen is bij dat gerecht. Komen zeker nog eens terug. Bovendien wisselen ze het verrassingsmenu elke 2 weken.

27. Vandaag voor de eerste keer bij de Truffelaer gegeten.Niet slecht maar niet voldaan aan onze verwachting. Voorgerecht met ganzelever was geen echte ganzeleverpate misschien eendelever.
    Bediening was goed, prijs ook niet verkeerd.
    Maar kies liever voor een beter restaurant.

28. The service is great, warm and very flexible. Nice food as well.

29. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Echt een verrassingsmenu gehad. We zouden zelf de keuze niet hebben durven maken voor de gerechten.
    Super lekker. Veel smaak, veel variatie, veel kleur. We komen zeker nog eens terug.

30. Wij hadden gekozen voor een 4gangen verrassingsmenu , echter wij lusten niet alles, dit was helemaal geen probleem men dacht geweldig mee, het eten en de wijn smaakten voortreffelijk. Wij komen gegarandeerd terug. Een aanrader voor iedere Bourgondiër .

31. Fam. Breemen /Strijbos

Zeer goed gegeten, vriendelijk personeel. Aanrader; verrassingsmenu.
    Komen zeker nog een keer terug (ook aan de roker is gedacht).

32. Bourgondisch, gezellig, fantastische entourage, goede en vriendelijke bediening met kennis en humor.
    Het eten is heerlijk. Ziet er strak uit met fantastische (afgestemde) smaken.
    Kortom het klopt wat op het bord ligt. Verrassingsmenu of niet..
    Bijpassend wijnarrangement ook toppie.
    Jammer dat we zelf af moesten wassen.. oh nee zelfs dat hoefde niet hoefde niet hihi!!

Kortom, My favourite place to eat.. thx Vince & Lisanne

33. De positieve recensies op internet hadden ons nieuwsgierig gemaakt.
    Nou, dat is absoluut niet tegengevallen, integendeel zelfs!
    Keurige verzorgde zaak, heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, lekkere wijnen en dat voor een heel nette prijs! Top!
    En niet onbelangrijk: heel vriendelijk en enthousiast personeel.
    Dus een absolute aanrader!

34. Fam. Van Asseldonk

Fantastisch! Mooie zaak, heerlijke stoelen, mooi gedekte tafel, goede wijnglazen, lieve meiden in de bediening, wisten veel over wijn te vertellen, goed eten en prima prijs-kwaliteit. Het was een aangename verwarmende avond! Complimenten!

35. Echt super gegeten. En dat voor relatief weinig. Super sfeer en bediening!
    Wij komen zeker snel nog eens terug en vertellen dit ook zeker aan andere.

36. Gisteravond vanwege een beurs die wij in Veldhoven hebben hier gegeten met, onverwachts 12 ipv 10 personen ... Geen probleem. Wat hebben we lekker gegeten zeg ?!!! Echt super ... Goede uitleg ook over de menu's en de mogelijkheden. Verrassingsmenu inderdaad een aanrader !! Heerlijk !!
    En over de bediening ... Super ... Petje af !! Verstand van zaken ...ook over de wijnen ... Erg, erg vriendelijk !
    Als dit restaurant in Rhenen zou zitten... Dan hadden ze vanaf vandaag vaste klanten !!!

37. Na redelijk vaak bij de voorgangers te hebben gegeten wilden wij natuurlijk de nieuwe eigenaars eens bezoeken.
    Een hele prettige ontvangst en er wordt echt de tijd voor je genomen ook al zat het restaurant vol. Prima uitleg over de geserveerde gerechten en wijn. En wij moeten eerlijk zeggen dat het zelfs nog beter smaakte als voorheen. Volgens mij op dit moment het nummer 1 restaurant in Veldhoven. Een uitdaging voor ze om dit peil te behouden.

38. Heerlijk gegeten! De kwaliteit van het eten is zeer goed, het personeel vriendelijk met de gastvrouw als stralend middelpunt! Enige minpuntje was dat we lang moesten wachten tussen de verschillende gangen. Ook dit werd opgemerkt en zeer goed opgelost! Wij komen graag nog eens terug!

39. Goede sfeer, perfecte bediening, voortreffelijk eten. Hier voelen we ons thuis. Een aanrader, wij komen zeker terug!

40. Odette de Charro

Erg verrassend sfeervol en heerlijk gegeten .
    Het verrassingsmenu met het wijnarragement is een echte aanrader . Prijs kwaliteit is geweldig .
    Met veel enthousiasme en vakkennis werden we erg goed bediend, met een woord geweldig.

Komen snel terug .
    Odette

41. Het verrassingsmenu is een echte aanrader. De bediening straalt plezier en vakmanschap uit. Echt een avond genieten van heerlijke wijn en eten. Met attente en goede service. Een genot voor de smaakpapillen. Wij komen zeker terug!

42. Toine en Franca

Zaterdagavond 12-5-2012 een feest gegeven in zaal Truffels. Mede namens de inzet van Lisanne en Vincent en hun team hebben wij een onvergetelijk avond gehad. Het eten was verrukkelijk, de bediening perfect. Onze dank daarvoor.

43. Danielle

Aangenaam verrast, heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en een grote groep kunnen ze heel goed aan, mijn complimenten voor de gehele staf.

44. Heerlijk gegeten! Goede wijn, fijne bediening en het verrassingsmenu was top. Een echte aanrader.

45. Nieuwe zaak in Veldhoven, we waren erg benieuwd.
    De zaak heeft metamorfose gekregen. De inrichting en kwaliteit van het eten en ambiance is nu veel professioneler geworden. We waren daarom aangenaam verrast.
    Later kreeg ik te horen dat de uitbaters een jong stel is, dus dat beloofd wat voor de toekomst. Ben er van overtuigd dat ze het niveau kunnen blijven behouden, en dat het niveau eerder beter zal worden door de ervaring die ze op zullen doen. Wens ze veel succes, en we komen zeker terug een aanrader voor iedereen.

46. Met een grote groep in zaal Truffels gegeten.
    Zeer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten en gedronken. Het eten werd mooi gepresenteerd. De zaal was sfeervol ingericht en de bediening erg prettig.
    Complimenten voor dit jonge team !!

Petra Bruens

47. Guus van der Weide

Een aanwinst voor Veldhoven. Heerlijke ambiance, enthousiaste jonge medewerkers; vakkundig en uitermate vriendelijk. Lekker gegeten. Zo moet 't. je voelt je meteen op je gemak. En nu het hoge niveau vasthouden.

Guus