Saint Tropez in Veldhoven

Bij Saint Tropez maken we graag tijd voor jou

Bij Saint Tropez maken we graag tijd voor jou. Van feestelijk jubileum tot groepsdiner. Wij verzorgen elke bijeenkomst tot in de puntjes.

Ook bedrijven maken met grote regelmaat gebruik van onze mogelijkheden. We doen er alles aan om van die ene speciale gelegenheid een onvergetelijke tijd te maken.

• Veganistisch

1419503052 76
1503519633 67
1577651911 81

1. Hyacintha Goovaerts

We hebben heel lekker gegeten in dit restaurant. Mijn man en ik hadden gekozen voor de rib-eye en die was perfect klaargemaakt en smaakte heerlijk. Daarbij een Argentijnse Trumpeter maakte het een uitgelezen etentje. Onze complimenten aan het keukenteam en zeker ook aan de sympathieke bediening.

2. Eten was niet super, salade gamba’s was erg waterig. De parelhoen wat droog en ook zonder sausje of iets. Daarnaast betaalde je voor een glaasje rosé 6euro… iets wat overdreven als je het ons vraagt.

Daarnaast was het nagerecht wat we kregen ook bedorven.
    We kregen wel een nieuwe, maar er was ook niks van tegemoetkoming in de eindafrekening.

3. Uitstekend gegeten in een goede sfeer. Met name de bediening was erg gezellig met de, overwegend buitenlandse, gasten in mijn gezelschap.
    Dat we met minder personen waren dan initieel opgegeven werd slechts als een licht bezwaar opgevat en was in de service en het eten verder niet te merken.

4. Wij hebben heerlijk gegeten. En de bediening was super vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug.

5. Eten was lekker en snel klaar. Zaak is gewoon erg gezellig.

6. Geert Callebaut

Zoals altijd is het aangenaam en lekker, tot de volgende keer 😉

7. Lian van de Spijker

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer en ook nog eens vriendelijk voor de portemonnee. Echt een aanrader.

8. We waren hier 1e kerstdag.
    Eten was prima, maar de bediening was zeer matig.
    Het restaurant zat niet vol, maar toch was het personeel erg druk, behalve met de gasten.
    We moesten zelf vragen waar het brood en de saus bleef. En ook zelf vragen om de dessert- kaart.... gemiste kans.
    Prijs voor een glas wijn (€ 5,25) vind ik behoorlijk!

9. Soms kan het serveren even duren, maar het eten is het wachten waard!

10. Petra Pieters Graafland

Heerlijk gegeten, prima personeel!

11. Superlekker geluncht. Waarom het hier niet vol zit, is mij een raadsel. De cajun kip is voortreffelijk!

12. Zoals altijd weer prima, zowel lunch als service.

13. Verhoeven

Best wel lekker geluncht maar de bediening was slecht.

14. Lekker gegeten, prima bediening.

15. Drankjes niet altijd goed geleverd. Sommige gerechten waren niet meer leverbaar. 2 verschillende dessertkaarten, het dessert niet compleet. Maar voor de rest was het best gezellig en personeel ook vriendelijk.

16. Helaas laatste tijd kwaliteit echt verminderd 2 x in de zwangerschap gaan eten en gevraagd om daar rekening mee te houden mbt tot bestelde eten. En 2x is dat niet gebeurd is ook echt niet netjes opgelost. I.p.v. doorbakken het hele product van het bord gegooid en bord teruggezet. Ook keer geweest toen we niet zoveel tijd hadden. Toen we dat aangaven zei het personeel dat ik dan maar beter naar Mac Donalds kon gaan. Jammer! Was vroeger een hele leuke plek

17. PP Lenssen

Het personeel van Saint Tropez zorgt voor een warme gastvrijheid in een mooi en 'ontspannen' Grand Café. Het eten is eerlijk, heerlijk met een prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!
    Jongens bedankt voor een mooie avond.

18. -Het eten was redelijk, niet bijzonder. Eerste keus was uitverkocht. Carpaccio had weinig vlees en te veel kaas.
    -Sfeer was beneden maat. Eten met een basdreun op je oren is niet prettig. Er zat nauwelijks iemand en zeker geen cafegasten dus de bas snapten we niet. De vraag of de bas minder kon, werd na even toch opgepakt.
    -Ook al waren er nauwelijks gasten duurde het voorgerecht 45 minuten. Na 40 minuten werd kort gemeld dat het er zo aankwam. Het hoofdgerecht kwam dan weer erg snel op voorgerecht.
    -De reactie na een klacht omtrent het toilet was ronduit schandalig. Zo beantwoord je een terechte klacht niet.

19. Lekker geborreld en gegeten. Omdat we gereserveerd hadden, was er een tafel voor ons klaar gezet buiten. Dat was heel leuk gezien het weer. Er zaten echter (vaste) gasten naast ons die allemaal rookten en dat was een beetje jammer.

20. Samen met vrienden hebben we weer genoten bij st. Tropez: het verrassingsmenu was, zelfs ook voor de vegetariër, weer heerlijk en origineel. En de bediening is TOP: toegankelijk en gezellig zonder té amicaal te zijn. Kortom: een klein feestje:)

21. Lekker gegeten, goede, vriendelijke service.

22. Silvia van heugten

Super gegeten, zoals altijd😀 Je wordt altijd vriendelijk geholpen, maken gezellig een praatje, het is er gezellig zitten, zowel binnen als buiten. Gewoon een top restaurant.

23. Op vrijdag 17 mei hier gegeten. Een kleine kaart maar genoeg keuze. Het Turkse brood als voorafje is absoluut een aanrader! Goede sfeer en vriendelijke bediening. we komen hier regelmatig een ook dit keer wederom een success.

24. Gezellige ambiance, lekker eten en goede service.
    Zeker een aanrader.

25. Kinga & Sandra

Geen culinair hoogstandje, maar ook niet prijzig. Prima dus om met je vriendin bij te kletsen.
    Bediening ontzettend aardig en attent!
    We komen zeker terug.

26. Guitjens

Heerlijk gegeten. Goede bediening en prijs kwaliteit was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. J Selby

Thanks to the great staff at St. Tropez! I held a borrel there yesterday for my colleagues and I to celebrate a significant milestone. Service was great - snacks were a big hit and we all had a very good time!

28. Gezellig gegeten met vriendinnen, helaas iets te trage bediening naar ons idee. Scheelt wat drankomzet.

29. Loes Coppens

Weer heerlijk gegeten. Service goed en eten heerlijk.

30. Eten was super lekker! De service mag echt verbeterd worden. Ik ben hier al vaker geweest waarbij ik slechte service ervaarde. Neem een voorbeeld aan : slordig borden aannemen, geen menu kaart gekregen bij het bestellen van drinken de eerste keer, vergeten te vragen of iemand nog wat wil drinken, niet in de gaten houden of de gasten nog wat willen bestellen.

31. Na een klacht opnieuw uitgenodigd door de eigenaresse. Erg vriendelijk en netjes behandeld.
    Lekker gegeten en een leuke avond gehad. Bedankt!

32. Cintha Aarts

Lekker lang geluncht.
    En het was ook lekker.
    Wat ons wel opviel de ene tafel kreeg de rekening in een schaaltje met wat snoepjes en de andere niet, wij dus niet ha ha gewoon bonnetje op tafel gelegd.
    Gaat niet om het snoepje maar om het idee.
    Was maar een opmerking hoor verder alles prima verzorgd.

33. Miranda Philippart

We hadden een date. Niet gegeten, maar was gezellig. Fijne sfeer en lekker wijntje gedronken!

34. Heerlijk gegeten!! Goede sfeer en leuk personeel!

35. Ik weet niet of je er lekker kunt eten, want ik heb er niet gegeten omdat ik schijnbaar wel kan reserveren om 19.00 op een dag dat de keuken sluit om 17.00?
    Ik heb ook echt een bevestiging gekregen met een code. Gelukkig dat ik van te voren nog heb gebeld anders hadden we er voor niks gestaan.
    Slecht hoor en heel raar!

36. Heerlijk kerstdiner gehad. Alles top verzorgd. Sfeervol ingericht. Gezellige bediening en goed eten voor een prima prijs. Wij zaten op een prima plek in het restaurant.

37. Altijd lekker / gezellig en de bediening is ontzettend vriendelijk

38. Herma Veldhuis

Super gezellige locatie voor een lunch. Vriendelijke bediening en ook nog eens héérlijk gegeten.

39. Gezellig gegeten, fijne bediening, prima eten.

40. Mieke de Groot/Schnijder

Wij hebben heerlijk gegeten met de hele familie en mede dankzij de vriendelijke bediening werd het een geslaagde lunch waar we met veel plezier op terug kunnen kijken.

41. Sylvia Kerkhofs

Prima! Fijn rekening gehouden met bezoek aan de bios. Lekker eten, mooi ingericht restaurant.

42. Simone van Bladel

Wij hebben lekker gegeten. Goede prijs kwaliteits verhouding. Hele vriendelijke bediening.

43. Nancy vd Boomen

Heerlijke lunch gehad. De kipsalade was voortreffelijk!

44. Monique de Jong

Heerlijk 3-gangen verrassingsmenu voor een zeer acceptabele prijs. Goede service, vriendelijk personeel.

45. J-Ph. Laugs

Gemakkelijk te regelen en ook erg ontspannen in de service en alles erop en eraan. Het enige dat ik miste was een overspannen gendarme. ;-)

46. We hadden een high tea geboekt bij Saint Tropez. Eerste indruk, leuke en gezellige restaurant. Mooi ingericht!
    Nadat de groep compleet was kwam de bediening met duidelijke uitleg over de high tea. Nadat de eerste bestelling was geplaatst (vooraf de soep), moesten we hier erg lang op wachten. We hebben daarom de bediening hierop aangesproken. Daarna ging het vlot. Bij het serveren van de scones kregen we daarbij 1 bakje met kersencream. Dat was het. We gaven aan bij de bediening dat eigenlijk normaal bij de scones, clotted cream en aardbeienjam geserveerd moeten worden. De bediening ging hier achteraan en is hier echter nooit meer op teruggekomen. De verse sandwiches zijn overheerlijk en kun je zoveel van bijbestellen als je wilt. Dit geldt ook voor de thee. Echter, toen we wilde betalen kwamen we erachter dat de inbegrepen proseco of verse jus ons niet was aangeboden. Dit weer te hebben aangegeven aan de bediening met excuses dat ze het vergeten waren, nog snel achterover kunnen slaan (we zaten al propvol!).

47. Noah van den Akker

Lekker eten maar ik vond wel dat de bediening vaker bij ons mocht checken.

48. Brendan

Eten was lekker moesten alleen best lang wachten op het hoofdgerecht. Ondanks dat het naar onze beleving niet echt druk was.

49. EJ van Bree

Zeker een gezellige plek om te borrelen maar ik zou het niet aanraden voor een etentje. Het eten was er prima en niet te duur, maar de service was belabberd. Een uur gewacht tussen voor-en hoofdgerecht om vervolgens een stukje glas in mijn groenten aan te treffen. Geen lepels bij het toetje. Die zijn we zelf gaan halen. Ook op ons drinken moesten we vaak lang wachten. Gratis drankje ter compensatie gehad maar al met al toch een slechte eerste ervaring bij Saint tropez.

50. Nog nooit zoiets meegemaakt, een hightea wat nergens op leek, nauwelijks zoete dingen, het was voor merendeel zalm en nog eens zalm, het ging nergens over, het leek wel of we niet welkom waren. Niemand wist iets, niemand gaf uitleg, gewoon betaald voor iets wat echt niet bevallen is, wil je er gaan eten, lees dan eerst mijn ervaring en trek dan je plan. We kregen, bij wijze van excuus, een plastic bekertje met 2 grote klonten ijs met daarover heen wat cola gegoten! Ik deze hightea als superslecht ervaren.

51. High tea (€ 23,50 pp) met vriendengroep. De high tea zoals op de website vermeld hebben wij niet gekregen jammer genoeg! Geen prosecco of sap, geen taartjes en brownies en niet het aangegeven “veel meer”! Drank in plastic glazen. Saint Tropez had reservering tijdens de kermis niet moeten aannemen en ons een andere datum moeten adviseren. De mensen van de bediening waren aardig en het eten wat wij gekregen hebben was kwalitatief goed! Er is een consumptie aangeboden ter compensatie!

52. Trenson Alain

Alles was leuk, moiie terrasse, top.

53. G peelen

Was lekker en gezellig we zijn al vaker geweest en komen zeker nog terug 👍🏻👋

54. We hadden een high tea gereserveerd voor een vrijgezellen dagje omdat ze wisten dat het een verassing was hebben ze ballonnen aan tafel gehangen erg leuk. Het eten en drinken was lekker alles was super goed verzorgd en niet te vergeten het personeel was er lief en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar bedankt!

55. Het is de volgende keer waard om daar weer te gaan eten. Alles was voortreffelijk!

56. Heerlijk gegeten bij Saint Tropez. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
    1 kleine opmerking: op het damestoilet was geen (hand)zeep aanwezig om de handen te kunnen wassen.

57. We hebben heerlijk gegeten, prima locatie! We hebben eerst buiten geborreld, hierna met 10 personen binnen gegeten. Prima kaart en vlotte bediening. Een aanrader!

58. We hadden wat te vieren en gingen een hapje eten. We namen alle drie een andere maaltijdsalade. Ik moet zeggen: die waren ronduit verrukkelijk. De bediening was prima en professioneel, tot en met het proeven van de te bestellen wijn. Eén minpuntje: we vonden dat de muziek wel erg hard stond voor een restaurant, maar verder alleen pluspunten voor Saint Tropez.

59. Almacuijten

Zeer gastvrij.
    Goede service.
    Wij komen graag terug.

60. Martine

Ik had een salade carpaccio, maar vond met name het vlees vrij smakeloos. Had t idee dat t uit de vriezer kwam. Service etc prima.

61. Echt een heerlijke high tea gehad. Super service. En een gezellig tentje, echt een goeie sfeer 👌🏻 Ga er zeker nog een keer terug.

62. Heerlijk gegeten.
    Het was er wel wat koud maar dit was ook de koudste week dit jaar.
    We hebben lekker genoten.
    Wat ik fijn vond is dat je er groente bij kreeg, vaak alleen maar sla of rauwkost.

63. Walter Ton

Aanrader! Lekker sfeertje, fijne muziek met juist volume. Gezellig. Ruim voldoende parkeergelegenheid.
    Gaan we zeker nogmaals heen.

64. Van dooren

Goede service, gastvrij en lekker eten

65. Noah van den akker

Lekker eten en goede bediening.

66. Eten was erg goed, ben er overigens al vele malen geweest, maar ondanks het feit dat het nu erg rustig in de zaak was, duurde het vrij lang voordat de lunch werd geserveerd. Dus dat zou beter kunnen.

67. Stella

68. Vervelend dat aangeschoten medewerker/leidinggevende zichtbaar en hoorbaar aanwezig is.
    Niet echt het gevoel van een avondje uit.

Teleurstellende avond.

69. Bij binnenkomst was er nog een tafeltje ergens in de hoek weggedrukt. Daarvan waren we duidelijk niet gecharmeerd maar er was niets meer vrij dus namen we plaats. Vrijwel direct kwam de manager ons zeggen dat ze een beter plekje voor ons had en of we dat wilden accepteren. Een grote loungebank bij de openhaard in een wat rustigere hoek. Onze high-wine-arrangement kon beginnen. Met veel passie kregen we uitleg van de ober over de wijn en de hapjes die erbij geserveerd werden. Erg goed bevallen en we komen zeker nog eens terug met vrienden.

70. Leuke zaak, fijne bediening, eten goed, maar te gewoon, geen verassing effect. Zeer leuke zaak om met vrienden te borrelen.

71. Heerlijk gegeten.
    Het broodje cajunkip is echt een aanrader.

72. Hebben lekker en gezellig gegeten bij St Tropez. Het was wat lang wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar dat werd op een nette manier goed gemaakt. Komen zeker nog eens terug.

73. Ik ken dit restaurant van vroeger en had een bepaalde verwachting. Helaas kwam niets daarvan uit. Onze reservering was ondanks de bevestigingsmail niet bekend. Bleek ook niet nodig, want het was echt niet druk. Er is verbouwd, de nieuwe LED-verlichting is ongezellig hard van kleur en toch is het er nog donker. Daarbij moesten we lang wachten op ons eten, wat dan ook nog eens tegenviel, nogal vet en niet alles leek even vers. Kortom, een dikke tegenvaller die zijn geld niet (meer) waard is. Omdat ik er iets van gezegd heb hoefden we het laatste drankje niet af te rekenen. Aardig bedoeld, maar te laat, wij gaan niet terug, alle 4 niet.

74. Dirk en Edith

Heerlijk gegeten in een heel gezellig en sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Echt genieten in Brabant.

75. Het eten was lekker, sfeer gezellig ondanks dat de muziek erg hard stond. Wel beetje jammer dat we 45 min moesten wachten op ons stokbroodje.

76. Denise van sprundel

Zeer tevreden ondanks dat er grote groepen waren meer dan voldoende aandacht, kom graag weer terug.

77. We hebben heerlijk genoten bij Saint-Tropez van onze High Wine! Super vriendelijke gastvrouw/man, mogen genieten van heerlijke wijnen en de gerechten waren heel erg lekker. Het was gewoon een feestje, we komen hier ook zeker terug! Bedankt voor de leuke lekkere avond.

78. We hebben een heerlijke avond gehad. Het personeel was erg vriendelijk en vormden zelfs een verjaardagskoor. Er waren op de avond dat wij er waren twee verschillende jarigen, bij beiden kwamen 3 personeelsleden de jarige toezingen. Het eten was heerlijk en met aandacht bereid. De wijn kostte geen 6 euro, maar 3,50. Dit vonden wij zeer acceptabel. Kortom, zeker een aanrader!

79. 12 Uurtje genomen… was erg lekker maar portie was veel kleiner dan bij de vorige eigenaar. Voor mij genoeg maar ben dan ook kleine eter… Prijs wel hetzelfde, ondanks veel minder eten.

80. Afrekenen en erachter komen dat de wijn 6.00 Euro per glas is. Maakt de rekening en de wijn zuur. Dat zijn restaurant prijzen van een exclusief restaurant. Was fijn geweesf als dat vermeld werd.

81. ,t Clubke Waalre

Super met een plus. Wij zijn er erg leuk ontvangen en hebben super lekker gegeten. Een aanrader voor iedereen. Dankjewel.

82. Heerlijk gegeten, vriendelijke medewerkers!

83. Wat 'n waardeloze bediening

84. Nieuwe eigenaar. En als trouwe St. Tropez-gangers is het dan altijd even afwachten. Maar ... de kaart is ZEER positief veranderd. En dat hebben we al 3x aan den lijve mogen ondervinden. Deze keer heerlijke mosselen en een scholfilet verorberd. Top bediening. Betrokken. Vol aandacht & echt goed! (En wij zijn écht kritisch! - incl. horeca-verleden ;-) En op een of andere manier heerst er een nieuwe energie. 1 kritisch puntje; de eigenaar komt een beetje nors over. Snap niet waar dat aan ligt. Zijn vrouw echter is vrolijk, fijn en super gastvrij. Dus: kom op > die horeca pet ophouden en gaan met die banaan. En nieuwe eigenaar ... je hebt goud in handen, beetje socializen (ook met klanten die je niet kent) ... dat wordt nl. altijd gewaardeerd. ... vraag maar aan je vrouw ;-) Wat ons betreft: tot snel weer > echt fijn, deze transformatie 'light'.

85. Heerlijke mosselen gegeten!

86. Bediening kwam niet echt enthousiast en gastvrij over; 3x om karaf water moeten vragen voordat het op tafel kwam. Men vroeg of het brood met smeersels, wat we als voorafje hadden besteld, tegelijk met hoofdgerecht op tafel kon. We gaven aan liever niet maar uiteindelijk zat er hooguit 10 min tussen het voor- en hoofgerecht. Jammer want het brood bleef daardoor staan omdat hoofdgerecht met friet werd geserveerd en het brood niet meer opgegeten werd.
    Eten was zeer matig. Mijn spagetti met truffelsaus was te rijkelijk overgoten met truffelsaus waardoor het te vet was.

87. Frans Pijnenburg

Al meerdere keren geweest vaak zakelijk om tussen de middag even bij te praten.
    Bevalt mij steeds prima daarom adviseer ik ook andere dat te den bij jullie.

88. Heerlijke high tea gehad, lekker op het terras! Was echt heel lekker! We hebben ervan genoten.

89. Beetje moeilijke menukaart, hadden dit kado gekregen en wisten niet wat we ervan moesten verwachten?
    Het was erg lekker, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar (sorry).

90. Super gezellig geweest. Zeker voor herhaling vatbaar

91. joost brouwer

Lunch gehad, het twaalfuurtje. Bestaat uit een broodje zalm, broodje van dobben kroket, salade met pulled chicken en een thais soepje. Alles was lekker, maar hun tomatensoep is nog beter, de beste die ik buiten Indonesië gehad heb.
    Gezellig grand cafe, bediening mag iets attenter, maar het was wel druk.
    Grote porties, ook een bouwvakker zou er ruim genoeg aan hebben en dat voor 12.50, geen geld.

92. Erg duur voor wat je krijgt.
    De salades zijn zo klein, maar dik betaald.
    Erg jammer, want de smaak is goed.

93. Laatst gaan lunchen met een vriendin, maar wat is de kaart klein en wat zijn de prijzen absurd hoog voor wat je krijgt... Twee kroketten met verder niets speciaals en een broodje carpaccio. Het broodje carpaccio was inderdaad een broodJE! Na de verbouwing is het helaas ook niet beter geworden. Erg kil met die nieuwe lampen en erg krap zitten op het podium, een privé-gesprek voeren gaat helaas daar niet. Jammer Saint Tropez, jullie hadden er zoiets leuks van kunnen maken!

94. Vandaag 23-8-2016, Even lunchen dacht ik met mijn zoon bij saint-tropez, we zaten om 11.55uur op het terras en we zijn naardat we gezien hadden dat iedereen wel geholpen werd om 12:20 uur maar op gestaan en weer vertrokken want de blonde serveerster weigerde om bij ons te komen vragen of we iets wilde drinken of eten terwijl andere mensen die er wel net aangekomen waren wel geholpen werden.
    Erg jammer want je kunt er goed lunchen maar helaas voelde wij ons niet welkom door deze jonge dame!!!!

95. Vandaag wilde we met wat collega’s een lunch gaan nuttigen bij St. Tropez (vooraf was gereserveerd). Om 12:00 waren we aanwezig maar pas om 13:15 konden degenen die uiteindelijk wel wat kregen beginnen met hun lunch. Sommige gerechten werden niet compleet geserveerd, maar zelfs na herhaaldelijk verzoek was dat aan het einde van de lunch nog niet opgelost en is besloten om slechts een deel van de rekening te betalen. Een persoon kreeg eerst een verkeerd gerecht en na lang wachten, terwijl sommige collega’s al klaar waren met lunchen, werd aangegeven dat het nu eindelijk bijna klaar was. Toen na 5 minuten bleek dat dit nog steeds niet zo was, heeft hij de koffie (die hij wel had gekregen) betaald en is met een lege maag vertrokken om alsnog op kantoor te lunchen.

@ST-Tropez, het was wel chique geweest om toe te geven dat jullie service vandaag erg slecht was, dus je had op zijn minst die koffie gratis kunnen geven. Al met al slecht, ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel. Voor de prijzen die gevraagd worden mag je een betere en snellere service verwachten. Dit was wat ons betreft (en zeker voor mij) de laatste keer dat ik hier ooit binnen ben geweest.

96. Wijn geserveerd in natte glazen, erg jammer. Kaart aan de dure kant, vooral voor wat je ervoor krijgt...

98. Anouk & Maaike

Erg lekker gegeten, leuk in de kerst sfeer met superleuke decoratie! Vriendelijk en gezellig personeel.

99. Anja

100. Prima eten. Al vaker geweest en altijd lekker. Keuze is prima, wellicht iets aan de dure kant.

Volgende pagina