Saint Tropez in Veldhoven

Bij Saint Tropez maken we graag tijd voor jou

Bezorgrestaurants in de buurt van Saint Tropez

Bij Saint Tropez maken we graag tijd voor jou. Van feestelijk jubileum tot groepsdiner. Wij verzorgen elke bijeenkomst tot in de puntjes.

Ook bedrijven maken met grote regelmaat gebruik van onze mogelijkheden. We doen er alles aan om van die ene speciale gelegenheid een onvergetelijke tijd te maken.

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1368319262 75
1375291922 75
1396209902 69
1420614211 74
1451991181 66

1. Bij binnenkomst was er nog een tafeltje ergens in de hoek weggedrukt. Daarvan waren we duidelijk niet gecharmeerd maar er was niets meer vrij dus namen we plaats. Vrijwel direct kwam de manager ons zeggen dat ze een beter plekje voor ons had en of we dat wilden accepteren. Een grote loungebank bij de openhaard in een wat rustigere hoek. Onze high-wine-arrangement kon beginnen. Met veel passie kregen we uitleg van de ober over de wijn en de hapjes die erbij geserveerd werden. Erg goed bevallen en we komen zeker nog eens terug met vrienden.

2. Lekker gegeten, super aardige bediening. Gezellig avondje uit

3. Leuke zaak, fijne bediening, eten goed, maar te gewoon, geen verassing effect. Zeer leuke zaak om met vrienden te borrelen.

4. Heerlijk gegeten.
    Het broodje cajunkip is echt een aanrader.

5. Hebben lekker en gezellig gegeten bij St Tropez. Het was wat lang wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar dat werd op een nette manier goed gemaakt. Komen zeker nog eens terug.

6. Ik ken dit restaurant van vroeger en had een bepaalde verwachting. Helaas kwam niets daarvan uit. Onze reservering was ondanks de bevestigingsmail niet bekend. Bleek ook niet nodig, want het was echt niet druk. Er is verbouwd, de nieuwe LED-verlichting is ongezellig hard van kleur en toch is het er nog donker. Daarbij moesten we lang wachten op ons eten, wat dan ook nog eens tegenviel, nogal vet en niet alles leek even vers. Kortom, een dikke tegenvaller die zijn geld niet (meer) waard is. Omdat ik er iets van gezegd heb hoefden we het laatste drankje niet af te rekenen. Aardig bedoeld, maar te laat, wij gaan niet terug, alle 4 niet.

7. Dirk en Edith

Heerlijk gegeten in een heel gezellig en sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Echt genieten in Brabant.

8. Het eten was lekker, sfeer gezellig ondanks dat de muziek erg hard stond. Wel beetje jammer dat we 45 min moesten wachten op ons stokbroodje.

9. Denise van sprundel

Zeer tevreden ondanks dat er grote groepen waren meer dan voldoende aandacht, kom graag weer terug.

10. We hebben heerlijk genoten bij Saint-Tropez van onze High Wine! Super vriendelijke gastvrouw/man, mogen genieten van heerlijke wijnen en de gerechten waren heel erg lekker. Het was gewoon een feestje, we komen hier ook zeker terug! Bedankt voor de leuke lekkere avond.

11. We hebben een heerlijke avond gehad. Het personeel was erg vriendelijk en vormden zelfs een verjaardagskoor. Er waren op de avond dat wij er waren twee verschillende jarigen, bij beiden kwamen 3 personeelsleden de jarige toezingen. Het eten was heerlijk en met aandacht bereid. De wijn kostte geen 6 euro, maar 3,50. Dit vonden wij zeer acceptabel. Kortom, zeker een aanrader!

12. 12 Uurtje genomen… was erg lekker maar portie was veel kleiner dan bij de vorige eigenaar. Voor mij genoeg maar ben dan ook kleine eter… Prijs wel hetzelfde, ondanks veel minder eten.

13. Afrekenen en erachter komen dat de wijn 6.00 Euro per glas is. Maakt de rekening en de wijn zuur. Dat zijn restaurant prijzen van een exclusief restaurant. Was fijn geweesf als dat vermeld werd.

14. ,t Clubke Waalre

Super met een plus. Wij zijn er erg leuk ontvangen en hebben super lekker gegeten. Een aanrader voor iedereen. Dankjewel.

15. Heerlijk gegeten, vriendelijke medewerkers!

16. Wat 'n waardeloze bediening

17. Nieuwe eigenaar. En als trouwe St. Tropez-gangers is het dan altijd even afwachten. Maar ... de kaart is ZEER positief veranderd. En dat hebben we al 3x aan den lijve mogen ondervinden. Deze keer heerlijke mosselen en een scholfilet verorberd. Top bediening. Betrokken. Vol aandacht & echt goed! (En wij zijn écht kritisch! - incl. horeca-verleden ;-) En op een of andere manier heerst er een nieuwe energie. 1 kritisch puntje; de eigenaar komt een beetje nors over. Snap niet waar dat aan ligt. Zijn vrouw echter is vrolijk, fijn en super gastvrij. Dus: kom op > die horeca pet ophouden en gaan met die banaan. En nieuwe eigenaar ... je hebt goud in handen, beetje socializen (ook met klanten die je niet kent) ... dat wordt nl. altijd gewaardeerd. ... vraag maar aan je vrouw ;-) Wat ons betreft: tot snel weer > echt fijn, deze transformatie 'light'.

18. Heerlijke mosselen gegeten!

19. Bediening kwam niet echt enthousiast en gastvrij over; 3x om karaf water moeten vragen voordat het op tafel kwam. Men vroeg of het brood met smeersels, wat we als voorafje hadden besteld, tegelijk met hoofdgerecht op tafel kon. We gaven aan liever niet maar uiteindelijk zat er hooguit 10 min tussen het voor- en hoofgerecht. Jammer want het brood bleef daardoor staan omdat hoofdgerecht met friet werd geserveerd en het brood niet meer opgegeten werd.
    Eten was zeer matig. Mijn spagetti met truffelsaus was te rijkelijk overgoten met truffelsaus waardoor het te vet was.

20. Frans Pijnenburg

Al meerdere keren geweest vaak zakelijk om tussen de middag even bij te praten.
    Bevalt mij steeds prima daarom adviseer ik ook andere dat te den bij jullie.

21. Heerlijke high tea gehad, lekker op het terras! Was echt heel lekker! We hebben ervan genoten.

22. Beetje moeilijke menukaart, hadden dit kado gekregen en wisten niet wat we ervan moesten verwachten?
    Het was erg lekker, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar (sorry).

23. Super gezellig geweest. Zeker voor herhaling vatbaar

24. joost brouwer

Lunch gehad, het twaalfuurtje. Bestaat uit een broodje zalm, broodje van dobben kroket, salade met pulled chicken en een thais soepje. Alles was lekker, maar hun tomatensoep is nog beter, de beste die ik buiten Indonesië gehad heb.
    Gezellig grand cafe, bediening mag iets attenter, maar het was wel druk.
    Grote porties, ook een bouwvakker zou er ruim genoeg aan hebben en dat voor 12.50, geen geld.

25. Erg duur voor wat je krijgt.
    De salades zijn zo klein, maar dik betaald.
    Erg jammer, want de smaak is goed.

26. Laatst gaan lunchen met een vriendin, maar wat is de kaart klein en wat zijn de prijzen absurd hoog voor wat je krijgt... Twee kroketten met verder niets speciaals en een broodje carpaccio. Het broodje carpaccio was inderdaad een broodJE! Na de verbouwing is het helaas ook niet beter geworden. Erg kil met die nieuwe lampen en erg krap zitten op het podium, een privé-gesprek voeren gaat helaas daar niet. Jammer Saint Tropez, jullie hadden er zoiets leuks van kunnen maken!

27. Vandaag 23-8-2016, Even lunchen dacht ik met mijn zoon bij saint-tropez, we zaten om 11.55uur op het terras en we zijn naardat we gezien hadden dat iedereen wel geholpen werd om 12:20 uur maar op gestaan en weer vertrokken want de blonde serveerster weigerde om bij ons te komen vragen of we iets wilde drinken of eten terwijl andere mensen die er wel net aangekomen waren wel geholpen werden.
    Erg jammer want je kunt er goed lunchen maar helaas voelde wij ons niet welkom door deze jonge dame!!!!

28. Vandaag wilde we met wat collega’s een lunch gaan nuttigen bij St. Tropez (vooraf was gereserveerd). Om 12:00 waren we aanwezig maar pas om 13:15 konden degenen die uiteindelijk wel wat kregen beginnen met hun lunch. Sommige gerechten werden niet compleet geserveerd, maar zelfs na herhaaldelijk verzoek was dat aan het einde van de lunch nog niet opgelost en is besloten om slechts een deel van de rekening te betalen. Een persoon kreeg eerst een verkeerd gerecht en na lang wachten, terwijl sommige collega’s al klaar waren met lunchen, werd aangegeven dat het nu eindelijk bijna klaar was. Toen na 5 minuten bleek dat dit nog steeds niet zo was, heeft hij de koffie (die hij wel had gekregen) betaald en is met een lege maag vertrokken om alsnog op kantoor te lunchen.

@ST-Tropez, het was wel chique geweest om toe te geven dat jullie service vandaag erg slecht was, dus je had op zijn minst die koffie gratis kunnen geven. Al met al slecht, ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel. Voor de prijzen die gevraagd worden mag je een betere en snellere service verwachten. Dit was wat ons betreft (en zeker voor mij) de laatste keer dat ik hier ooit binnen ben geweest.

29. Wijn geserveerd in natte glazen, erg jammer. Kaart aan de dure kant, vooral voor wat je ervoor krijgt...

31. Anouk & Maaike

Erg lekker gegeten, leuk in de kerst sfeer met superleuke decoratie! Vriendelijk en gezellig personeel.

32. Anja

33. Prima eten. Al vaker geweest en altijd lekker. Keuze is prima, wellicht iets aan de dure kant.

34. Family Van Lippen

Het is een sfeervol aangekleed restaurant. De porties zijn ruim voldoende. De kwaliteit van het eten is goed en het wordt ook mooi opgediend.
    Er is voldoende keuze voor de vlees- en visliefhebbers. Voor de mensen die graag vegetarisch eten mogen er wel enkele gerechtjes toegevoegd worden.
    Na tien uur is er op thema-avonden gezellige muziek en worden de lichten gedimd. Zo is het gezellig nakletsen en borrelen na het eten.

Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

De prijs voor de petit saint tropez graag vermelden inclusief dessert.

35. Kempenaren

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De petit Saint Tropez is zeker een aanrader vanwege de variatie in gerechten en het geeft de avond ook een leukere indeling als de standaard 3 of 4 gangen die iedereen wel kent. Wel zorgen dat je op tijd begint als je de kleine gerechten kiest, anders kan je beter a la carte eten.

Enige nadeel van de kleine gerechten is dat je voor nogal wat gerechten, inclusief de desserts moet bijbetalen, waardoor de prijs stiekem toch wat oploopt. Dat komt de prijs/kwaliteitverhouding niet ten goede.

Maar wel een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten en muziek na.

36. Gezellige en frisse ambiance, lekker eten, vriendelijk en gastvrij personeel! Ruime en gratis parkeergelegenheid naast de deur. Wij hebben gisteren genoten van het onbeperkt eten van kleine gerechten. Het ligt echt aan jezelf als je niet genoeg gegeten hebt. Een prima manier om meer van de Saint Tropez kaart uit te kunnen proberen. We hebben in het verhoogde eetgedeelte nog gezellig na zitten tafelen, terwijl de themamuziek na half 11 werd ingezet en grand-café bezoekers gezellig binnen stromen. Een echte aanrader! Kleine verbeterpunten:
    Toevoeging paar vegetarische gerechtjes (bijv. mini quiche), onbeperkte prijs incl. dessert.

37. Op een dinsdag middag met zijn tweeën gezellig gaan lunchen bij St. Tropez is niet meer wat het is geweest. Over het eten niks te klagen, de broodjes voldeden aan onze verwachtingen. Wat ons de laatste tijd opviel zijn de veel nieuwe werknemers, die klaarblijkelijk het vak horeca niet verstaan. Elke bestelling werd er wel iets vergeten en de cappuccino die werd gemaakt was eerder warme melk(wat ons vaker hier is overkomen). Nee, voorlopig geen St. Tropez meer voor ons.

Minpunten:
    - nieuwe bediening
    - koffie

Pluspunten:
    - eten
    - sfeer

38. Waardeloos vinden wij het hier. Te weinig keus, geen lekker eten, te kleine porties en elke keer nieuw personeel dat het weer niet snapt. Na 4 keer niet goed, weten we dat we niet meer gaan. Waarom het er altijd zo vol zit, is ons een raadsel. Zo ook de weinige recensies trouwens.

39. Yvonne 663 punten

Verschillende keren wezen eten. Eten is van goede kwaliteit, maar sommige gerechtjes vallen een klein beetje tegen. De bediening is vriendelijk, behulpzaam, maar door de drukte wordt je soms even 'vergeten'. Als je met een grotere groep gaat eten, zijn de tijden tussen de gerechten soms erg lang (meer dan een uur). Prijs/kwaliteitverhouding is oke.

Niet het beste waar ik ooit gegeten heb, maar ik kom hier zeker nog een keertje terug!