Route 66 in Veldhoven

Bij ons is alles mogelijk!

Gratis parkeren.

Het Amerikaans Grandcafé van Veldhoven. Waar je niet alleen kunt genieten van een heerlijk 3 of 4 gangen culinair verrassingsmenu maar natuurlijk ook van onze heerlijke hamburgers en spare-ribs! Ook voor een gezellige borrel aan onze bar, met onze lekkere borrelhapjes. Of voor groepen tot 50-60 personen. Ook kinderfeestjes zijn bij ons mogelijk, met hotdogs, hamburgers, frietjes etc. Vraag naar de mogelijkheden. Bij ons is alles mogelijk!!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1318319489 80
1407207930 77
1419906279 77
1504561937 85

1. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

2. Daphne van Hoof

Goed gegeten, wel jammer dat de steaks op waren. Kwamen met 6 personen eten en ze hadden nog maar 3 steaks, minpuntje voor een steakrestaurant…

3. Lekker eten en goede service. Prijskwaliteit goed. Om 19:00 nog wat druk door schreeuwende/spelende kinderen maar daarna was het gezellig druk. Een aanrader!

4. Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Goede en vriendelijke bediening!

5. H van schuur

Heerlijk gegeten, Prijs kwaliteit is goed in balans. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.

6. Gezellig restaurant met attente en heel vriendelijke bediening.
    Een aanrader !!!!!!

7. Heel leuk en sfeervol restaurant. Leuke en vriendelijke bediening. Lekker eten. Zeker een aanrader!

8. Sharon van heertum

Niet zo'n beste ervaring. Hierheen gegaan omdat ik ooit lekker gegeten heb met een kortingscoupon. Deze keer een steak besteld maar die was totaal niet lekker. Er zat teveel peper op en er zaten allemaal pezen/spieren in m'n vlees en het stukje zag er absoluut niet aantrekkelijk uit. Het totaalplaatje won ook geen prijs helaas. Zeker niet voor het duurste van de kaart. Uiteindelijk als compensatie toetje van het huis gekregen, dat was wel netjes!

9. Super lekker gegeten zeer klant vriendelijk de chef nog aan tafel geweest voor een praatje leuk restaurant

10. Goede, zeer vriendelijke bediening. Goed eten.

11. Greet Tulp-Zondag

Was gezellig, lekker gegeten, niet voor het eerst. Goede service.

12. Albert Jan Blank

Gezellige sfeer; goed & voldoende eten; goede bediening.

13. ellen eijsackers

Gezellig. Leuke ambiance. En vooral lekker eten.

14. Anoniem

Wij hebben heerlijk gegeten en zijn erg tevreden over de vriendelijke bediening.

15. Heerlijk gegeten.

16. Leonora

We hebben heerlijk gegeten met een vlotte en gezellige bediening. Een aanrader voor ieder.

17. Claudia Senders

Zoals altijd is het etten heerlijk en de sfeer gezellig bij Route 66!
    Wij gaan er altijd met plezier naartoe

18. Uitstekend eten voor een prima prijs. En zeer vriendelijk personeel.

19. Michael van Weert

Zoals altijd, snelle service, super goed eten, prima sfeer, service with a smile!
    Het flesje Budweiser wat ik had besteld bleek over datum, dat heeft de bediening direct goed gemaakt met een gratis biertje van het huis, top!

20. Goede sfeer! Heerlijk eten! Bestaat al 6 jaar, maar ziet er uit als nieuw.

21. Anouk van Deventer

Het culinaire uitgebreide verassingsmenu is echt heerlijk.
    Route 66 is een zeer gezellig restaurant met een vriendelijke klantvriendelijke bediening.
    Ik ben er nu een aantal keren geweest en wil telkens terug.
    Tevens waan je je eventjes in een traditional american diner🇺🇸

22. Hans en Anja

We hebben het adres op internet gevonden en vonden de recensies de moeite waard om uit te proberen. We hebben een heerlijk verrassingsmenu gehad. Met gelukkig geen Amerikaanse porties. Het was erg lekker en de sfeer was ook gezellig. Compliment aan het personeel dat ondanks de drukte erg vriendelijk bleef naar alle gasten.

23. Op advies van mijn schoondochter hier gaan eten omdat we wat te vieren hadden. Alles was uitstekend te noemen. Wat ons echt opviel was dat de medewerkers allemaal enorm gemotiveerd en gezellig bezig waren om de gasten het naar de zin te maken. Complimenten hiervoor. Ik durf dit iedereen aan te raden.

24. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! We gaan zeker nog eens terug.

25. Angelique peters

Super gezellig , lekker eten, leuke inrichting. Zeker een aanrader voor jong en oud

26. Heerlijk gegeten. Verse producten met zorg en aandacht bereid.

Na het lange wachten op het dessert door een communicatie foutje in de keuken, super opgelost drankje van het huis en heerlijk toetje!

Wij gaan terug.

27. henk liebregts

levendig, gezellig, goede bediening, lekker gegeten.
    kortom zeer tevreden.

28. M. van der Weijden

Het was behoorlijk druk en daarom erg lawaaiig in de zaak. Een betere akoestiek door wat meer geluiddempend materiaal hier en daar zou dat kunnen verhelpen. Ondanks die drukte deed de bediening wel erg haar best om het iedereen naar de zin te maken. De kwaliteit van het eten vonden we ten opzichte van de vorige keer wat minder geworden, maar dat lag misschien ook aan de drukte. Wel zouden we in een zaak die zich als een Amerikaanse 'diner' presenteert liever wedges geserveerd krijgen in plaats van de harde en droge frieten die we nu kregen. Die zijn beslist onder de maat en doen afbreuk aan de totaalbeleving.

29. Via Social Deal een 4-gangendiner gehad. Van voor tot eindgerecht was het heerlijk. Ik kom hier zeker nog vaker terug en is het een aanrader.

30. Ton Tielemans

Wij hebben hier met onze kinderen en kleinkinderen (15 personen) een heel leuke avond gehad.
    Het eten was superlekker en de bediening was geweldig vriendelijk. Een aanrader voor Veldhoven
    en omstreken !!!
    We komen hier zeker terug.

31. Koen Verhoeven

Geweldige plek, gezellig en vriendelijk. Prijzen waren goedkoop en je kreeg lekker eten! Ik wil graag hier nog vaker naartoe.

32. Vanavond bij jullie gegeten, voor het eten en voor de bediening een 10 met een griffel. Zeer vriendelijk personeel en super koks. Heerlijk... Ook het vegetarisch eten super. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens!

33. J.Bakermans

Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Zeker weten komen wij nog eens terug.

34. De kwaliteit van het eten was verrassend goed. Verder viel de vriendelijkheid van de bediening op!

35. Al verschillende keren hier gegeten en altijd goed. Gisteravond echter minder.
    Op de Taco chips ontbrak de gesmolten kaas. En als er met vier mensen gegeten wordt, is de rekening hoog genoeg, 180 euro.
    Om dan ook nog 4 euro in rekening te brengen voor een kan kraanwater, dat vind ik niet terecht.
    Heel jammer en daarom de volgende keer een ander restaurant kiezen.

36. Van de week hier gegeten, leuke sfeer en goede kwaliteit van eten. Jammer genoeg werd er niet veel tijd besteed aan de gast zelf waardoor we lang moesten wachten op het eten, hierdoor hadden wij een klacht, waarbij de kok zelf aan tafel kwam en vertelde dat het best druk is op het moment. Ik vond het een heel irritant ventje. Eten is naar verhouding oke.

37. Jolanda de Baar

American Diner maak je niet met een leuke bank en wat plaatjes aan de muur, wij vonden de uitstraling en sfeer zeer matig, in ieder geval geen American-gevoel. De carpaccio was meer rucola dan vlees. De cheeseburger maakte veel goed, want deze was erg lekker. Jammer van het toetje, wat we bestelden hadden ze niet meer.
    Dus al met al een beetje een teleurstellende ervaring.

38. Esther & Bas

Super lekker gegeten wederom! Vers eten, ruime keuze. Wij vonden het heerlijk en tevens vriendelijke bediening. Weer eens wat anders dan de standaard Franse keuken.

39. Gewoon goed vriendelijke bediening, gastheer/kok ook deskundig leuke kaart, alleen geen prosecco per glas. Eten lekker, aanrader.

40. Een 10 voor eten want echt héérlijk gluten vrij gegeten. Vis mét gluten vrij sausje. En ook de tafelgenoten (niet gluten vrij) waren zeer positief.

41. Carin & Peer

Vandaag het Facebook 3 gangen menu gehad, zowel voor-, hoofd-, als nagerecht verrassend lekker. Gastvrije, spontane bediening.

Wij komen zeker terug. Fijne jaarwisseling

42. Ellis van der Lijn

Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend hier gegeten, en het is ons goed bevallen! De gastheer en de kok waren erg klantvriendelijk, maar niet overdreven aanwezig. We hadden beide het verrassingsmenu en zowel de vlees- als de visgerechten waren erg lekker en er zat veel variatie in. Zeker een aanrader!

43. Beetje gemengde gevoelens over deze zaak. Inrichting best leuk, met een Amerikaans tintje. Dit had veel meer doorgevoerd kunnen worden. Dinerbanken waren wel erg leuk. We hadden een menuutje met een voucher en dat was redelijk, maar de originele prijs voor ons zeker niet waard. Porties waren best wel klein. We vonden er ook niet veel Amerikaans aan. Serranoham, rundvleesbouillon en gewone bleke Hollandse friet en een verpakt roomboterkoekje bij de koffie noem ik tenminste niet Amerikaans. Eten was wel perfect bereid, maar weinig spannend. En het was allemaal een beetje karig, geen broodje bij het voorgerecht, nog geen 50 gram groenten bij het hoofdgerecht, etc. Andere tafel at a la carte, maar ook daar zat niet veel bij. En die hamburgers waren echt niet groot, die krijg je op verschillende plaatsen beter. Drankjes erg duur, Rivella 2,50, cappucino ook en een zuinig glaasje wijn voor 3,50. Positief waren de aardige meiden in de bediening en het goede, verse vlees wat geserveerd werd.
    Voor de bon oké, maar voor de originele prijs echt te duur qua hoeveelheid en te weinig onderscheidend qua smaken.

44. Heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk. Dat het circa 25 graden was en we buiten op het terras konden zitten speelde natuurlijk ook een belangrijke rol.

45. Martin van den Broek

Héérlijk gegeten! Amerikaanse gerechten met een eigen twist. Veel in Amerika geweest en gegeten. Dit klopte helemaal. Een aanrader. Kom zeker terug!!!

46. Een tijdje geleden zijn ik en mijn vriendin hier gaan eten, puur omdat we op internet lazen dat dit echt Amerikaans zou zijn kwa voedsel en de kwaliteit zou top zijn etc etc..
    Nou was dat even een totale illusie, het was niet enorm druk maar ondanks dat duurde het erg lang voordat het eten kwam, is niet erg als het maar goed smaakt niet waar? Mijn gerecht was niet geweldig, spare ribs maar ik vond het maar een vette smakeloze boel, die van mijn vriendin de hamburger met salade etc.. het was een enorm kleine hamburger op een droog broodje en de salade was niet aanwezig, deze zou apart op het bord worden geserveerd maar dat was dus niet zo.
    Dit koste meer dan 15 euro herinner ik me, en ook dat is niet erg zo lang de smaak maar goed is, ook in haar geval was dit niet zo..
    Al met al vond ik het op geen enkele manier Amerikaans eten of er naar smaken.. enkel de indeling geeft je het idee dat je in een echt Amerikaans restaurant zit, maar daar is het mee gezegd.

De bediening was wel vriendelijk dus dat is zeker een pluspunt, maar ik denk niet dat we hier nog ooit terug komen.

47. Vriendelijk personeel, ruime keuze in het menu, wij hebben van het eten lekker genoten.

48. Christine

Lekker gegeten, vriendelijke bediening en uitstekend rekening gehouden met het lactosevrij dieet van mijn man !
    Een aanrader !

49. Recentelijk gegeten bij Route 66. Inrichting en sfeer is Amerikaans, dat moet je aanspreken.
    Voorgerecht bestond uit lekker warm brood.
    Een hamburger eten bij dit restaurant is wel even iets anders als bij een bekende fastfoodketen... Hoofdgerecht was dan ook een hamburger en een cheeseburger. Fantastisch lekker. Heerlijk vlees, lekkere salade erbij. Frietjes goed. Tiptop in orde.
    Van nog betere kwaliteit was het ijs. Nog nooit ergens zo'n lekkere dame blanche gegeten. Aanrader!

50. Gisteren weer heerlijk gegeten.
    Echt een aanrader, leuke kaart en het eten is er erg goed, vriendelijke bediening. Kortom een perfect avondje uit.

51. We hebben er al een paar keer gegeten en het is er echt heerlijk. Echt een aanrader. Vooral het verassingsmenu is aan te raden. Ook de sfeer,inrichting en het personeel is erg goed.

52. Monique en Bert

Gisteren voor het eerst gaan eten bij Route 66. Wat en prachtige tent is dat. Je waant je in een echte Amerikaanse diner! Vriendelijk en gastvrij personeel. De keuken ziet er smetteloos uit en het eten was fantastisch. Echt een aanwinst voor Veldhoven en een aanrader voor iedereen. Hartelijk dank en tot ziens!

53. We hebben een hele gezellige avond gehad en erg smaakvol gegeten. Het verrassingsmenu is een echte aanrader. Het personeel vriendelijk en gastvrij.

De inrichting sfeervol, je zit op (leren) autobanken!
    En volop gratis parkeerruimte.

54. Heel gezellig en lekker, grote porties, aardige bediening.

Aanrader!

55. Ik ben hier al een paar keer wezen eten en de prijs kwaliteit verhouding is goed. De kwaliteit van de producten die er gebruikt worden om de gerechten te bereiden is boven gemiddeld en het personeel is vriendelijk en professioneel. Je kan hier veel meer bestellen dan alleen een hamburger. Bestel eens een verrassingsmenu en er gaat een wereld voor je open. Het gaat hier niet omv eel voor weinig maar om lekker eten voor een acceptabele en betaalbare prijs. Wat mij betreft een aanrader!

56. jack voorjans

Gisteren een zeer geslaagde avond gehad met ontzettend lekker eten en na afloop een gezellige borrel. Dank je wel aan de eigenaar en het vriendelijke personeel. Van harte aan te bevelen!

57. Prima eten voor een mooie prijs!

Leuk personeel en mooie aankleding.

58. Ruben R 168 punten

Pas gegeten hier, alles is nog nieuw en een leuke sfeer. Bij Amerikaans denk ik toch aan flinke hamburgers! Ze zijn niet klein maar ook zeker niet Amerikaans.

We hebben goed gegeten maar wel erg aan de prijs voor wat je krijgt. Het blijft toch "gewoon een hamburger"

Personeel is vriendelijk maar lijkt soms nog wat onervaren.

Pand oogt aan de buiten kand wat kil door een soort tl buis ('s avonds)