Hier zie je hoe de meningen over de Saint Tropez verdeeld zijn.

1. Ik had dit een tijdje geleden op goed geluk gereserveerd om mijn man te verrassen. Hij houdt heel erg van BBQ. Wat een leuke ontdekking! We willen zeker nog een keertje terug! Het is een super leuk en gezellig concept. Voor de eigenaars en het personeel iets minder natuurlijk... Maar wat ons betreft, hadden we geluk dat het helemaal niet zo druk was, waarschijnlijk wegens het hete weer. Ik kan me wel voorstellen dat je een wat mindere ervaring hebt als gast wanneer het restaurant helemaal vol zit. Het buffetgedeelte is namelijk niet zó groot en als het vol zou zitten, wordt er misschien veel gedrongen als iedereen op het buffet afstormt, en zullen misschien de bakken vaker leeg zijn. Maar dat was nu absoluut niet. We hadden alle ruimte en alles werd steeds netjes aangevuld en netjes gehouden. Saus tafeltje was even zoeken maar ook daar een leuk aanbod aan verschillende sausjes die je zoveel kunt pakken als gewenst.

Aanbod was vrij groot en het vlees en de vis zijn allemaal heel lekker gemarineerd en van goede kwaliteit. Voor ieder wat wils, je komt echt niks tekort. Vond zelfs persoonlijk de frietjes, die je onbeperkt kon bestellen via QR code of het personeel, een beetje overbodig. Je hebt namelijk óók al lekkere aardappel-, pasta- én rauwkostsalade. We hebben heerlijk en waarschijnlijk ook wel téveel gegeten. Maar zonder spijt hoor! :-) Wat ik ook heel goed vond: De tafelbbq was brandschoon! Als je ziet hoe snel die zwart wordt tijdens het gebruik, is het waarschijnlijk een heel werk om dat voor alle tafels allemaal weer netjes te krijgen. Ook werkt het perfect! Vlees en vis waren allemaal vrij snel gaar. Top!

Vergeleken met veel andere restaurants vond ik de prijs-kwaliteit wel goed. Ergens anders waar je 3-gangen gaat eten en wat drankjes drinkt, is het regelmatig duurder. Hier kun je dan ook nog zoveel eten als je wilt. Kinderprijzen t/m 8 jaar heel schappelijk; wij hebben zelf een 6-jarige die het ook super leuk en lekker vond. Wij houden niet zo van chique restaurants, maar dit is lekker casual en tóch verwennerij. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Internationaal Veldhoven

Jochem Ley

Eerste keer dat wij hier gingen eten, maar zeker niet de laatste keer! Uitstekende smaken, anders en vernieuwend. Gedurfde combinaties met Aziatische tinten en kruiding! Super lekker vanaf het eerste amuse tot het afsluitende nagerecht! Geen ster op papier wel in de keuken! Proficiat ga zo door!

3. Internationaal Veldhoven

Freek Seijs

Reverie mikt hoog en prijst zichzelf hoog maar komt de afspraken helaas niet na. Bereidingen akkoord, smaken zijn vlak.
    Service vriendelijk maar erg amateuristisch:
    qua etiquette en vaardigheden, maar ook hygiëne t.p.v sanitair zijn voor het prijsniveau onvoldoende.

Al met al een goede brasserie maar de prijs vermoed vrij hoogwaardige gastronomie. Daarvoor ben je niet aan het juiste adres.

Om eerlijk te zijn voel ik me zelfs een beetje bestolen door de jonge kerels die Reverie beheren. Gebrek aan ervaring valt niemand te verwijten, gemakzucht wel.

4,5
  4. Manon van Duijn

Vriendelijke, gemoedelijke sfeer! Goed verzorgd buffet.

5. Esther Bergerhof

Top kwaliteit, goede presentatie van de gerechten, mooie inrichting, vriendelijke bediening. Als extra touch live piano. Heerlijk genoten.

6. We werden vriendelijk ontvangen. Daarna werden we naar onze tafel begeleid alwaar we duidelijke uitleg kregen. Vanaf begin tot eind vriendelijk behandeld in een casual sfeer. Het vlees was lekker en goed. Het personeel was netjes en sociaal. Kortom, een erg prettige ervaring.

7. Johan Melkert

Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant.
    Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad. Heerlijk gegrild( vlees was heerlijk) en de bediening was zeer vriendelijk.

Wij gaan hier zeker vaker terug.

8. Lara

We hebben heerlijk gegeten. We hadden hele leuke bediening. Vriendelijk personeel, goeie service. Prijs kwaliteit was prima. Onze buiken zaten meer dan vol. Ga zo door!!

9. Lara

10. Internationaal Veldhoven

Saskia Trommar

Restaurant Reverie is echt een aanrader!! 7 gangen menu en verschillende amuses. Het ene gerechtje was nog lekkerder dan het andere, heel gevarieerd mbt vlees en vis, mooi opgemaakte borden en echt alles zelf bereid en kakelvers en dat proef je!! Hele ontspannen sfeer, dikke 10!!

11. Internationaal Veldhoven

Terrassen waren te groot voor het aanwezig personeel 45 minuten moeten wachten voor het verkeerd geleverd eten. Maar bij afrekenen kon of moest ik het bestelde afrekenen want dat kon niet gewijzigd worden!

12. Hele vriendelijke zorgzame mensen.
    Vers eten, goede bediening.
    Zeker een aanrader.

13. Michel

Lekker gegeten. Super mals vlees, gezellig en goede service

14. Gezellige bediening, veel keuze in vlees met lekkere marinades. Vis was er niet zoveel keus in. Qr code voor drank, friet, stokbrood en nagerechten werkte prima en werd snel gebracht.

15. Erg gezellig en goed eten.
    Zeer vriendelijk en goed personeel.
    Zeker voor herhaling genoteerd.

16. Contact service sfeer eten gewoon toppie.

17. Munsters

Het eten was heerlijk, volop keuze. Super vriendelijk personeel!! Top avond!

18. Het was super fijn binnen komen.
    Zeer warm ontvangt en personeel was ook zeer vriendelijk.
    Genoeg keuze en belangrijk smaakvol.

19. Lippens Tanja

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening!

20. Michel vd plas

Het was lekker eten en de prijs viel best mee. Komen zeker nog eens terug.

21. Chantal de Jong

Top!! Heerlijk eten en super gezellig. Personeel is erg aardig. Aanwinst voor Veldhoven :))

22. Corry Oomen

Lekker eten, vlotte en gezellige bediening. Kom hier zeker terug.

23. We hebben veel en lekker gegeten, nog nooit zo snel het menu op tafel gehad dus een dikke 10. Ruimte genoeg, wat nogal eens het probleem is bij restaurants omdat ze tegenwoordig teveel mensen proppen. Lekker op je gemak een avondje samen eten was heerlijk. We komen zeker terug. Toppie.

24. Met de hele familie geweest en iedereen vond het geweldig, leuk concept, bbqen aan tafel

25. van Maurik

Gisteren voor het eerst hier gegeten, vriendelijk geholpen door een jongeman die alles uitlegde voordat we konden beginnen. Er is veel variatie aan salades, groente, vlees en vis, en via de qr code kan je drinken bestellen, en friet/stokbrood. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.

26. Hartstikke leuk om een keer te ervaren. Vriendelijk personeel, eten was goed. Helaas is het er te volgepropt zodat je elkaar niet eens kunt verstaan aan je eigen tafel. Was ontzettend jammer!

27. Kevin van Hees

Zeer gezellig en sfeervol restaurant.

Heel leuk concept op deze manier, barbecue in de tafel gebouwd en zelf je eten klaar maken. Zeer geslaagd, ook handig via de qr code friet, drinken en stokbrood bestellen. Goed over nagedacht ivm derving. Klasse, kom er zeker nog eens terug.

28. Het was er niet druk, maar heel leuk om met een groep te gaan eten. Bediening is lekker vlot en het eten is heerlijk. Wordt ook steeds aangevuld. Gezellig om zo aan een tafel te barbecuen.

29. Ontzettend teleurstellend!!

Producten komen niet vers over. Lijkt of alles regelrecht uit de vriezer komt. Daarbij is het flink aan de prijs. Voor dit geld zijn er veel betere restaurant in de buurt van Veldhoven.
    Toen wij er waren zaten er ook een aantal grote groepen waardoor het super rumoerig werd en we amper nog met elkaar konden praten. Inrichting is gedateerd en komt smoetzig over.
    Kortom, besteed je geld aan andere/betere restaurants.

1,1
  30. Voor de eerste x hier gegeten.
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Heel vriendelijk personeel.
    Maar eten was zeer slecht.
    Van de salades was niks vers gemaakt.
    Groente waren vreselijk grote stukken.
    Vlees zag er totaal niet aantrekkelijk uit.
    Wat meer spiezen inplaats van bevroren gehaktballetjes en frikandellen.
    Presenteer het anders dan die grote bakken.
    Was van zeer slechte kwaliteit,
    Biefstuk waren baklappen naar het bakken was het net lever.
    En wat het gevaarlijkste was dat je steeds het zelfde bordje moet gebruiken voor rauw vlees/vis op leggen, een grote kruisbesmetting en vies.
    Kleine keuze aan dessert.
    En dat was zelfs slecht.
    Dame blanche, maar geen warme chocolade saus maar goedkope koude, ijs met ijskristallen erin, goedkope slagroom uit een spuitbus.

Voor ons een keer maar nooit meer.

3,2