Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veldhoven verdeeld zijn.

1. Paula Bullard

Super sfeer en service, heerlijk eten!

2. Internationaal Veldhoven

Afrekenen en erachter komen dat de wijn 6.00 Euro per glas is. Maakt de rekening en de wijn zuur. Dat zijn restaurant prijzen van een exclusief restaurant. Was fijn geweesf als dat vermeld werd.

6,5
  3. Het eten was echt heerlijk en vriendelijk personeel!

4. Internationaal Veldhoven

Leuk restaurant. Eten redelijk. 1 Maar…
    Bestelde rode wijn en kregen een zeer klein glas gevuld tot nog onder de helft. Na hier wat over gezegd te hebben, een ietwat onzinnig en snibbig antwoord dat dit zo hoorde.
    Btje jammer dat men niet weet hoe een gevuld rode wijnglas eruit ziet en wij geen oplossing aangeboden kregen met onze groep.

5. Mabel

6. Gisteren weer heerlijk gegeten! Met enige regelmaat komen wij hier en we zijn altijd zeer tevreden. Het eten wordt allemaal vers bereid en dit proef je dan ook. En als we B.v groente of frites bijbestellen word hier nooit iets extra's voor gerekend en we kunnen ons dan ook helemaal niet vinden in de eerdere (negatieve) reactie, zowel over het eten als het bedienend personeel.
    Ook hebben ze achter een heel gezellig terras waar je lekker rustig van je eten kan genieten.

7. Internationaal Veldhoven

,t Clubke Waalre

Super met een plus. Wij zijn er erg leuk ontvangen en hebben super lekker gegeten. Een aanrader voor iedereen. Dankjewel.

8. Internationaal Veldhoven

Wij hebben met broers en zussen regematig etentjes en we komen altijd weer terug bij de Bengel in Zeelst.

Heb zelf jaren in de Horeca gewerkt dus weet wat het is.

Top vind ik de keuken natuurlijk, logisch, maar wat ik echt geweldig vind is de bediening, zo vriendelijk en klantgericht, er lopen er daar een paar rond die een heel mooie toekomst kunnen hebben.

Wat mij betreft een 10 en wij blijven terugkomen:-)

9. Afgelopen middag met 3 personen hier geluncht. Omdat het mooi weer was hebben we in de binnentuin gezeten. Dit is erg knus, het eten wat we hadden was erg lekker. De gerookte zalm was erg zacht van smaak en ook de bijbehorende garnituur was erg lekker. Vriendelijk personeel.
    Gewoon goed.
    Echt voor herhaling vatbaar!

10. 1× per jaar komen we hier vanwege een clubuitje.
    En helaas waren de meesten weer niet tevreden.
    Eten was wederom lauw/bijna koud en echt veel te weinig. Dat houden ze zo.
    Omdat elke bijbestelling weer € in het laatje brengt. Wel zo slim.
    Bovendien was de bazin Heidi zeer kortaf of 'gemaakt' vriendelijk. (Zoals gewoonlijk)
    zeker is dat we voor volgend jaar een andere locatie gaan zoeken (voor ca. 30 Personen)

2,3
  11. Noelle Khayati

Slecht telefonisch niet bereikbaar. Wilde op maandag bestellen om te laten bezorgen maar niemand neemt op en ze bellen ook niet terug na voicemail te hebben ingesproken.

12. We zijn hartelijk ontvangen zeer vriendelijk personeel de gerechten zien er smaakvol uit en zijn ook zeer lekker.
    Zeker een aanrader.

13. Chinees-Indisch Veldhoven

Heerlijk gegeten. We hebben niet vanaf de kaart besteld, maar gevraagd om wat lekkers. Nou dat heeft de kok waargemaakt. Super lekker. Nog nooit zo lekker gegeten bij de Chinees. Een echte aanrader. Doe Mei Wah!

14. Sjakkie van den Oever

Gewoon gruwelijk lekker
    Gewoon gruwelijk gezellig
    Gewoon gruwelijk veel

15. Ik heb hier echt heel erg lekker gegeten, het vlees is zo lekker en goed bereid!

Credits voor de kok!

16. Marleen en Rik

Super aardige mensen, mooi restaurant, gezellige sfeer. Probeer de Dinch, heerlijke maaltijd!

17. Internationaal Veldhoven

Heerlijk gegeten, vriendelijke medewerkers!

18. Daar het jammer is om een kadobon niet te gebruiken terug geweest. Maar helaas wederom een zware teleurstelling.

2,2
  19. Men vraagt om telefonisch te reserveren maar als je belt wordt de telefoon niet opgenomen, ook gezien toen we daar aten. Hadden friet besteld bij de salades maar die waren ze vergeten en werden pas geserveerd na onze navraag waar ze bleven. Eten verder wel lekker maar aan de service mankeert het nogal

20. Chinees-Indisch Veldhoven

Eten afgehaald, prijs/kwaliteit slecht, erg weinig voor je geld. Diverse gerechten babi pangang, foe yong hai zelfde saus. Weinig assortiment van het huis bami. Mei Wah toont dat er weinig fantasie is zonde

2,9
  21. Klasse echt Brabant restaurant 🥇

22. Chiel Balk

Wij hebben met twaalf personen een zeer geslaagde middag gehad. Zeer aan te bevelen en tevens was er een uitgebreide menukaart glutenvrij waarvan een persoon in ons gezelschap dankbaar gebruik van heeft gemaakt.

23. Heerlijk! Wat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor vleesliefhebbers; de Cordon Bleu is excellent! Heerlijk gebakken, ruime portie en mooi garnituur! Ook de spare-ribs van mijn partner waren goed van smaak; geen kluifwerk, ze vielen gewoon van het bot zo mals! (Dus ook een aanrader voor de vleesliefhebber die niet van kluiven houdt). Leuk etablissement, met 3 mogelijkheden om te eten; aan de voorkant een 'bruiin-cafe', een wat nieuwer/moderner serre gedeelte en een terras buiten. Ergens midden in een woonwijk, maar met navigatie makkelijk te vinden en voldoende gratis parkeergelegenheid. Aanrader! Over voor/nagerechten en andere gerechten kan ik niks zeggen, een hoofdgerecht met garnituur zou - ook voor de grote eters - voldoende moeten zijn!

24. Internationaal Veldhoven

Weer lekker en gezellig gegeten!

25. jOris12345

Dit is de eerste keer dat ik een recensie plaats voor een dergelijke horecaplaats, puur omdat je mening niet altijd overeen komt met het concept wat zaken voeren wat je vervolgens weet voor de volgende keer. Maar hier ben ik ronduit beledigd wanneer ik reactie gaf op de vraag of alles naar wens was?

De avond begon met de vraag of ze een mousserende wijn hadden. Dat was er niet, prima. Daarom wilde ik een mixje drinken van whisky en cointreau, ook de whisky was op ook dat kan gebeuren. Ik wilde wel weten welke witte wijn ze hadden en vroeg naar de fles aangezien alleen witte wijn op de kaart stond (ze vertelde daarbij dat ze geen chique zaak waren?). Ik bestelde kleine(tapas) gerechtjes van de kaart en kreeg ongepelde gambas met darmkanaal, olijfjes met pit, droog stokbrood en een yoghurtmengsel wat tzatziki moest zijn. Een jongen die daar werkte vroeg of alles naar wens was, Ik vertelde alleen dat de gambas zelf pellen en darmkanaal met poep eruithalen niet de bedoeling moet zijn als taak voor de gast. Ik wilde het daarbij laten omdat ik gewoon naar een andere zaak wilde aangezien dit niet mijn ding was. Vervolgens kwam die ober terug en vertelde me dat hij er niet van gediend was zich te laten bekritiseren door mij, ik was vrij verbaasd met deze opmerking en vertelde hem dat ik puur antwoord gaf op zijn vraag en dit als tip wilde vertellen naar de keuken toe, hij hoefde geen tips te hebben en ik was de eerste die dit hem vertelde en iedereen tevreden was. Hierna wilde ik uiteraard meteen de rekening en kreeg een handgeschreven bonnetje (zonder btw) terug en wenste de heren dat ik puur mijn mening gaf op basis van mijn bevindingen.

Ongelofelijk dat zoiets kan gebeuren, los van de eigenaar die daar staat te werken met ongetwijfeld veel passie, vind ik dit toch een aandachtspunt waard voor toekomstige gasten.

2,8
  26. Heerlijk gegeten!

27. Gijselhart

Was weer prima in orde, bediening super en weer heel lekker en ruim voldoende gegeten!
    Tot snel!!

28. Internationaal Veldhoven

Wat 'n waardeloze bediening

29. Heel leuk zeker voor herhaling vatbaar

30. Lisanne

Hier al vaak gegeten, gisteravond met de kleinkinderen geweest. De Frankburger blijft mijn favoriet maar het is moeilijk kiezen tussen zoveel lekkere gerechten.
    Kleindochter van 10 vond de tagliatelle met rode saus erg lekker maar heel veel. Kleindochter van 12 had ook een heerlijke hamburger, kleinzoon van 5 had 4 mini pizza's met een schaaltje komkommer en had zijn bordje netjes leeg gegeten waarna er natuurlijk een cadeautje uit de schatkist mocht worden gehaald. Mijn partner had een vispotje wat ook vol smaak werd opgegeten. De sfeer is er heerlijk ontspannen en gastvrij, ook met kleine kinderen kun je rustig genieten.